دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"جشن تولد با گل باقالی ها"

براتون گفته بودم که تو گروه گل باقالی ها ، یک دوست نازنین بنام مرجانه دارم که بالرینه ؟؟


مرجانه متولد یازدهم تیرماه سال پنجاه و دوعه .


(نادی جون این دوستمون دقیقا" یک هفته از من و تو کم سن تره)


از هفته ی قبل همه قرار گداشته بودند که پنجشنبه شب که مصادف با چهارم تیرماه بود ، افطار و شام رو بریم بیرون .


جاتون خالی باقالی ها یه مجموعه ی سیاحتی بنام کوهستان تو خیابون نیاوران سه راه یاسر رو در نظر گرفته بودند که من نمی شناختم .


همگی قبل از افطار اونجا قرار داشتیم .. جای بسیار باصفا و جالبی بود ...


کوهستان اسم مجموعه شه و تو اون فضا رستوران هایی مثل مشیر و کومه ، هستند که ما قرار بود بریم کومه .

تو محیط کومه ، برای مهمانان کلبه ، سیاه چادر و میز وجود داره که با رزرو قبلی میتونید یکی از اینها رو داشته باشید . ما کلبه رو انتخاب کرده بودیم یه اتاق تقریبا" سی متری شامل شومینه ، تاقچه به سبک قدیمی ..


دوتا لباس محلی زنونه آویخته به چوب رختی .. والور ، جارو دستی .. حتی از اون تلفن های دیواری که میشه برش داشت و گفت : الووو نظمیه ؟؟


وجود داشت یعنی فضا کاااملا" سنتی .. حتی دیوارها کاهگلی بود .


اما امان از سرویس دهی بسیار نامنظم و ناجووور ، غذا ها هم تعریفی نداشت . بجز میرزا قاسمیش که خیلی خوشمزه بود .


خلاصه اگر مهمون ببرید اونجا آبروتون بابت سرو غدا میره ولی محیط معرکه بود .


برای ما که دور هم می گفتیم و می خندیدیم بد نبود .. بعد از شام بچه ها زحمت کشیده بودن و کیک خوشگل من و مرجان رو اوردند



بعد هم هدایای مخصوص گل باقالی ها :



برای مرجانه مچ بندی که اسمش بصورت یه بالرین روش بود و برای من یه انگشتر که اسم خودم و مهردخت روش تایپو گرافی شده بود


از ابتدای امسال ، تو گروه ما هر کی تولدش بوده یه زیور آلات کار تایپو گرافی هدیه گرفته .


بنظرم خیلی تک و شیکه تازه قیمتش هم برای ما که گروهی هدیه میدیم عااالیه . از صدو خورده ای تومن انگار شروع میشه .


میتونید گوگل کنید و ببینید این چه جور هنریه . منم ادرس جایی ه خرید های اینترنتی مونو سفارش دادیم بعدا براتون میدارم که اگه دوست داشتید استفاده کنید .

خلاصه امسال هم تولدم در بلاگ اسکای ، کنار ما عزیزانم و در گروه گل باقالی ها خاطره انگیز شد .

*********

یادتونه پارسال درمورد یکی از خانوم های اقوامم نوشتم که همسرش بر اثر افتادن بالا بر روی بدنش قطع نخاع شد ؟


یادم نیست که با چه نام هایی براتون داستانشونو نوشتم ولی امروز مریم ، تو گروه فامیلیمون نوشت که یکسال از اتفاقی که برای همسرم افتاد گذشت و تو این مدت کمک ها و دلگرمی های شما ما رو سرپا نگه داشت


اما ما هیچ کاری نکردیم بزرگترین ایثار رو خودش کرده که با وجود بیماری لاعلاجش ، الان پرستار همسر قطع نخاعیش هم شده و روزگار بسیار سختی داره .


برای لحظه لحظه ای که سلامت می گدرونید خدا رو شاکر باشید و یادتون باشه گاهی کوچکترین کارهایی که تواناییشونو داریم برای دیگران بزرگترین حسرته .



**********

راستی یه چیز خیلی مهم که بی انصافیه اگه بهتون نگم ... شما که تمام سال تحصیلی رو درکنار من و مهردخت بودید حتما" باید بدونید که مهردخت خانوم با کارنامه ی بسیار درخشانی سال دوم هنرستان رو پشت سر گذاشت ، و برای اغاز سال سوم که از همین هفته ی آخر تیرماه باشه لحظه شماری میکنه چون هفته ای یک روز و درس های شیرینی مثل طراحی و فتوشاپ رو داره .


دوستتون داریم


نظرات 26 + ارسال نظر
تکتم دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 04:40 ب.ظ

مهربانو جانم سلام
چ کادو قشنگی ...منم عاشق این تیپ هدیه هام و سال قبلم عیدی گردن آویزی گرفتم از همسر که اسم جفتمون بود خعلی هیجان انگیزه
روی ماه مهردختم ببوس.انشاا... که با نمرات عالی همین طور ادامه بده و بره جلو.
خیلی خوشحال شدم که دخترت رو کتاب خون بار اوردی.قطعا این هنر تو بوده که مهردخت ارث برده
یه پیشنهاد عالی برای شما و مهردخت جانم:
کتاب تنهایی اعداد اول اثر پائولو جوردانو
بسیار فوق العاده اس و به همه پیشنهادش می کنم

سلام تکتم عزیزم .
من چیزای تک و شگفت انگیز رو خیلی دوست دارم
هدیه تو هم مبارکت باشه خانومی
مرسی قربونت انشالله همه ی بچه ها موفق و سلامت باشن .
کتاب رو هم حتما می گیرم تابستون فرصت خوبیه

ونوس بلاگفایی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 12:14 ب.ظ http://calmdreams.blogfa.com

سلام ناناز خانوم
تولد خودت و مهردخت جونو با تاخیر تبریک میگم
براتون بهترینهارو از خدا آرزودارم
پستهای پر از زندگی گذاشتی مرسی
منکه تو عکسها اصلا تشخیص نمیدم تورو
ولی مهردختو خوب میشناسم
همیشه به تفریح و تیاتر و گردش
منم این هفته فیلم نهنگ عنبرو میرم تعریفشو زیاد شنیدم

سلام عزیز دل مهربانو ممنون از محبتت ونوسی جانم
حتما حتما برو عزیزم فیلم عالللیه
مهربانووو در پرده ای از ابهاااام

یاسمن شنبه 13 تیر 1394 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام مهربانو جان تولدتون با تاخیر مبارک باشه میشه ادرس او سایتی که برای تایپوگرافی گفتین رو بدین؟ممنونم

سلام یاسمن جان
مرسی عزیزم
بفرما
www.niakangroup.com
تلفن 26413441
26413170

مونس جمعه 12 تیر 1394 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام مهربانو جان
منزل نو مبارک

سلاااام مونس گلم مرسی عزیزم . دیگه نمیای ایران؟؟

پونی جمعه 12 تیر 1394 ساعت 12:36 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

زاد روزت فرخنده باد بانو

چرا همیشه یه قسمتی از کار ما ایرانی ها می لنگه؟

بقول معروف درم داران عالم را کرم نیست کرم داران عالم را درم نیست

رستوران شیک و با دکوراسیون زیبا کیفیت نداره ولی جای درب و داغون و با غذای خوشمزه ؟ که نمیشه مهمون برد!

سر بزن

خوشحالم خوب و سرزنده و پر تلاش مثل همیشه هستید

مرررسی پونی عزیز
خوش اومدی خونه ی جدیدم تو سنگرت رو حفظ کردی عزیز جااان؟؟
قربون تو میام پیشت .. چی بگم والله مملکتمونه دیگه

tarlan پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 05:07 ب.ظ http://tarlantab.blogsky.com/

سلام مهربانوی عزیز بازم تولدت مبارک به امید جشن صد سالگیت شادیت مستدام عزیز
موفقیت مهردخت عزیز هم مبارک
موفقیت و سلامتی و شادیتون رو آرزومندم

سلام ترلان گلم
ممنون قربونت خوشحالم کنار هم هستیم

مهندس پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام
خونه نو مبارک
تولدتونم مبارک
کارنامه مهر دخت هم مبارک
ایشالا ک صد و بیست ساله بشی و نوه و نتیجه و ندیده و مبیره هاتو هم ببینی

سلام مهندس جونم
مرررسی دوست گلم . چقدر لطف داری .
بیا یواشکی بگو ببینم کدوم مهندسی؟؟ من همه دوستام دکتر مهندسن

خانم اردیبهشتی چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 09:13 ب.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
باز هم تولدتون مبارک و همین طور کادوی زیباتون

سلام
مرررسی عزیز من

بهمن چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام مهربانوی مهربان و دوست داشتنی
دیروز به دوست خوب و وبلاگیم محیط جان میگفتم :
نمیدونم چرا مهربانو بهم سر نمیزنه ؟ میدونم خیلی سرش شلوغه ولی خب منم گناه دارم !
ایشون گفت : خب به منم سر نمیزنه !
سرمو مثه یه طلبکار طرفش چرخوندم و گفتم : تو خودتو با من مقایسه میکنی ؟
مرررررد حسابی ! زمانی که تو توی قنداق بلاگفا برا خودت شعر میگفتی من مهربانو رو میشناختم !
تازه شم من که وبلاگ نویس نبودم ، ایشون بود که منو مهتاد این وادی کرد ! حالا دلش میاد منو چک نکنه ! نگران نمیشه از اینکه شاگردش گندی نزنه ؟
خلاصه تا اومدم پای شیشتم ( یادش بخیر ، اونموقع که مهتاد ِ مهتاد بودیم به سیستم میگفتیم شیشتم ! ) دیدم پیامی ازتون دریافت کردم که مملو از مهر و محبت و اعتماد و همدلی بود .
مهربانو خدا شاهده از دیدن پیامت سرتا پام خیس عرق شد .
عرق از خجالت اینکه توی این دنیای وانفسای بی اعتمادی چطور ندیده و نشناخته بهم اعتماد کردی ...
مطمئن باشید که اگه سرم بره از اعتماد شما سوء استفاده نخواهم کرد انشاالله ...
بازم تولد همه ی دوستان گلمون مبارک ، چه تیرماهی چه مهر ماهی و چه مار ماهی
همه و همه...

سلام داداش بهمن گلم
قربون محبتت که انقدر لطف داری .. شما ها خیلی با من مدارا میکنید .. بی معرفت نیستم بخدا بیست و چهار ساعت خیلی کمه
وبلاگ دار شدنت هم بخاطر قلم زیبا و دل مهربونت بود من فقط یه استارت کوچولو زدم
این تیر ماهی و مارماهی رو خوب اومدی هااااا

ماجد چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 07:49 ق.ظ

سلام مهربانوی مهربان
ایام به کام
تولدتون مبارک ایشالا همیشه سلامتو شاد باشید درکنار عزیزان
عذر که با تاخیره تبریک گفتن من

سلاااام ماجد عزیزم . ممنون از محبتت دوست عزیزم
تو هر وقت که بیای برای من افتخاره

سینا چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 05:18 ق.ظ

مانلی جان مرسی از تبریکت. تولد تو هم پیشاپیش مبارک.

maneli سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 07:43 ب.ظ

salaamm bar tir maahiye azizam
in blogsky dare mano rasman mikoshe
bazam tavallodet mobarak khahare khoshgelam
tavallode hameye tir maahiha
agha sina, nadiye ziba, duste khoshgelet marjane jun mobarak
merc too un post man ro ham yadet bud
pesar koochoolooye samane jun ham 15 tir e
amoo bahman ham pishapish mobarak
manam ke chand ruz dige donya miam ba ejaze
bavaram nemishe 40 saale misham
hamsar mige dige vaghteshe ye khorde bozorg beshi
fek kon man bozorg besham
tavallode mehrdokhte ziba o honarmandamo hamun 26 miam inja khedmatetun
ghorbune hamegi
booosssss

قربونت برم مانلی جونم این بلاگ اسکای که عجالتا با ما خوب تا کرده خدارو شکرررر
مرسی مهربونم با این کامنت خوشگلت کلی صفا کردم
میبوسمت عزیزم چهل سالگی هم عالمی داره

ملیحه سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام عزیزم
بازم تبریک تبریک تبریک.

سلام مهربون
مررررسی

نازلی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 11:20 ب.ظ

به به مهربانوی گل
تولدت مبارک عزیزم
ایشالا صدوبیست ساله بشی
خدایی قالی کرمانی مهربانو اصلا این شمعهای تولد عددش فکر کنم توهمه ! مهربانو که ما نصفه نیمه میبینیمش و 42؟!!!!

اااایوااای نازلی جونم کشتی منو با این کامنت باحالت

ترانه دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 08:54 ب.ظ

اوا من پیداتون کردم بالاخره!!تولدتونم مبارک در ضمن

مرررسی ترانه جون محبت داری

خانم خاموش دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 08:01 ب.ظ


تولدت مبارک عزیزم، شادباشی و سلامت و خوشبخت.
موفقیت مهردخت هم مبارک! ایشالا شادی و سلامتی و موفقیت و خوشبختی و توانگری مادی و معنویش رو ببینی و حظ کنی از ته دل.

مرررسی خانم خاموش گلم

غریبه دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 07:16 ب.ظ

خوششششششش به حالت
ما پولش را داریم اونجا ها برویم بعد هم بیایم حسابی تعریف کنیم
البته نه با آب و تابی که شما تعریف کرده اید
ولی حالش را نداریم و همچنین پایش
زندگی خلاصه شده در کار و بار و خانه و بر عکس
البته پا مهمتر از حال است
همینی که شما می روید تعریفش را برای ما می گذارید انگاری ما هم از دور دستی بر آتش داریم
خوش باشید

غریبه جان من خیلى جاها رو که دلم مى خواد نمىتونم برم چون هزینه ش واقعا برام سنگین میشه... مثلا عاشق تاترم ولى از هر پنج شش تا که پیش میاد فقط یکى.
ولى موضوع پا خیلى خیلى مهمه. کاش این برنامه ها تو زندگیمون بیشتر باشه... والله عمرمون با کارو مهمونى هاى فامیلى تموم شد

فریدا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام مهربانو جان
تو پست قبل تولدتون رو تبریک گفتم اما انگار کامنتم غیب شد
باز هم تبریک
انشالله سالهای سال در کنار عزیزانتون روزهای شادی رو بگذرونین

سلام عزیزم . ممنون از محبتت فریدای عزیزم
ظاهرا اسکای هم شکمو شده

مجید شفیعی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 02:37 ب.ظ

نمیدانم چه حسی هست بین شیر و یک آهو
که او (در اینجا یعنی نفست)صیاد اما صید آن چشمان آهویت

اینم هدیه من به تو


عزززیزم چه کامنتی
مرررسی مجید جااانم

مجید شفیعی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام

ممنون که ما رم مهمون لحظات خوب و شیرینت کردی و آدرس و مشخصات چند جای خوب رو بهمون دادی

گفته بودی دوستتون دارم

ما هم میگیم دوستت داریم

سلام مجید نازنین
خیلی وقتا و تو خیلی لحظه ها همراهمید

سینا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:02 ب.ظ

ایشالله همیشه به جشن و شادی. یک خسته نباشید جانانه هم به مهردخت عزیز. ایشالله در همه مراحل تحصیل و زندگی مثل الآن موفق باشه.
از همین جا به مریم خانم خدا قوت می گم و برای شوهرش شفای عاجل آرزو دارم.

ممنون سینای عزیز من . محبتت باعث دلگرمیه

ﻣﺮﺁﺕ دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 09:42 ق.ظ

ﺗﻮﻟﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﻙ ﺑﺎﻧﻮﻱ ﻣﻬﺮ
ﻫﺰاﺭاﻥ ﻃﻠﻮﻉ و ﻏﺮﻭﺏ ﺧﻮﺭﺷﻴﺪ ﺭا ﺑﺎ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻫﺎﻱ ﺯﻧﺪﮔﻴﺖ ﻧﻆﺎﺭﻩ ﮔﺮ ﺑﺎﺷﻲ ﺧﻮﺏ ﻣن

وااای مرات عزیز من کجا بودی خدا رو شکر چقدر چشم به راهت بودم

... دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام مهربانو تولدت مبارک دلم برات تنگ شده.

سلام عزیزم
خوب بابا جون یه اسمی یه نشونی ... حتما دل منم تنگ شده

نادی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام مهربانوی عریز
همه ی روزها و لحظه هایت به سلامتی و شادی در کنار عریزانت بگذرد.
یکبار دیگر تولدت را تبریک میگویم و همچنین به مرجانه تبریک بگو...
و اما اون زن و شوهر بنام الهه و محمد داستانشون را روایت کردی از اون جهت یادم مانده چون مرتب براشون دعا میکردم امیدوارم بهترین دلخواه ها رو خدای مهربون بهشون عنایت کند.
تبریک به مهردخت عزیز و سریال موفقیت هایش ادامه دار باشد

سلام عزیز دلم .
برای تو هم همین باشه همزاد گلم .
آهان راست میگی الهه و محمد . مرسی عزیزم دست از دعا برندار که خیلی محتاج دعان .
مهردختی روی ماهتو می بوسه

آزاده دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام خانم گلی مبارک باشه ایشالله همیشه در کنار دوستان و عزیزانتون شاد شاد باشین چه کیک قشنگی واییییییی هدیه هاتونم مبارک باشه ایشالله تو شادی استفاده کنی

سلام ازاده ی گلم .
ممنون از محبتت عزیزم برای تو هم همین باشه الهی . مرررسی

نیلوفر دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 08:24 ق.ظ http://niloofar320.mihanblog.com/

انصافا سایت خیلی خیلی خوبی دارین
65144

مرررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد