دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

مهربانو هستم ، خواهر شوهر بزرررگ

سلام عزیزای دلم . 

اینجا یک عدد خواهر شوهر بزرگ نشسته ، از نوع مهربانوش .

شمارش معکوس داره به انتهاش میرسه و هم اکنون فقط یک روز دیگر به جشن ازدواج عروس و داماد دلداده ی ما باقیست .


روز شنبه مهرداد و خانمش دسته گل زیبایی خریدند و به دیدن خاله رفتند ، تا هم از بزرگواریش تشکر کنند و هم ساعتی تسلی دل غمگینش باشند .

مهربانو دیگه حسابی خسته ست ،

 هم اداره هم مسافرت های درون شهری حسابی خسته ش کرده . فکر کنید اداره میرم بعد، بعد از ظهر میرم چیزی بخرم و شب برمی گردم خونه ، 


دیگه چی میمونه از من با این همه مشغله ؟؟


 ولی همچنان شاد و پر انرژی هستم و به روی خودم نمیارم چقدر کار فیزیکی و روانیم زیاده .


مهردخت جان هم که درست در وسط امتحانای لعنتیش گیر کرده .. 


خلاصه که خیلی دوستتون دارم و شرمنده م که به نوشته های زیبا تو وبلاگاتون سر نزدم . 

بعد از عروسی، با خبرهای خیلی خوب برمی گردم 

نظرات 16 + ارسال نظر
نسرین پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 12:40 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

مهربانو؟!!!
کجایی دختر دلم داره شور می افته. فردا بهت زنگ می زنم چون اولش فکر کردم حرف عروسی زدی رفتی گل بیاری ولی دیگه داره رفتن پی گل . گلابت طولانی میشه.

نسرین جونم پست جدید نوشتم

پونی سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 08:34 ب.ظ

آرزوی خوشبختیشونو دارم+

مرسی پونی جان

ونوس یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 02:33 ب.ظ http://h

تبریک عزیزم
امیدوارم خوش گذشته باشه و برادر نازنینت در کنار همراه مهربونش تا همیشه خوشبخت باشن

قربونت ونوس جونم برای دختر خوشگلت باشه

بانو سین شنبه 19 دی 1394 ساعت 04:42 ب.ظ http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

به به حسابی مبارک باشه خواهر شوهر مهربووووووون

عزززیزمی

مهنار شنبه 19 دی 1394 ساعت 04:28 ب.ظ

ایشالا به خیر و خوشی مهربانو جان

ممنون مهناز گل م

زری جمعه 18 دی 1394 ساعت 02:51 ب.ظ

به سلامتییییییی

سلامت باشی زری جونم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 11:13 ق.ظ

مبارک باشه عزیزم

ممنون عزززیزم

سوفی پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام مهربانوجانم. خیلی خیلی تبریک میگم و امیدوارم که لذت فراوان ببرید از مراسم و البته دعاهایم بدرقه ی زندگی زیبای برادرتان.
حتما زنداداش خانم کیف می کنه از داشتن خواهرشوهر که نه، دوست نازنینی چون مهربانو.
شادی هایتان مستدام!

سلام سوفی گلم .
ممنون از کامنت بسیار زیبات و دعای خیرت
حقیقتا خیلی بهمون خش گذشت جای همگی بسیار خالی بود و فکر میکنم همه ی زیبایی و خوشی مجلس به جو بسیار دوستانه بین خانواده عروس و داماد بود .. آی خوووب بود .
محبتت فراموشم نمیشه عزیز دلم و همچنین

M پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 12:36 ق.ظ http://Www.seda1012.blogfa.com

سلام
تبریک به شادی و سلامتی وزندگی پایدار

پست اولتون نشد کامنت بذارم ولی باید بگم جدایی بهتر از زیر یه سقف بودن بیهمدل وهمراه وجدا از هم بودنه

شاد باشی

سلام دوست عزیز ، کامنت های اون وبلاگ بسته ست .
حقیقتا همینطوره که میگی و واقعا زندگی تحت شرایط بی همدلی عینه مرررگه

سارا چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 11:30 ب.ظ

عااااااشقتم خواهرشوهر بزررررگ مهربانو جون پست پروازعموفری هم برات تسلیت نوشتم اما بی نام ثبت شده بود .. بی صبرانه منتظر خبرای عروسی هستیم .. راستی چی میپوشی خواهرشوهر بزرگ خوشگل و مهربون ؟ چ رنگیه ؟! ... خودت میدونی چقدر دوستت دارم بانوی مهر و مهربانی مراقب خودتون باشین مهردخت جانم سلام برسون بگو براش آرزوی موفقیت در امتحانا و دلشادی همیشگی دارم

فدااات م سارا جووونم
عه پس تو بودی ؟؟دستت درد نکنه .
وااای همه پی خیلی عالی و خوشگل بود . لباس منم مشکی بود با ترکیبی از ولک های نقره ای .
بزرگیت رو می رسونم عزیزم و ممنونم از همه ی لطفت

صفا چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

تبریک میگم مهربتنوی عزیز انشااله همیشه به جشن و شادی.

ممنون صفا چون الهی برای پسرای گلت باشه

غریبه چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 12:59 ب.ظ

مبارک باشد ان شاالله

ممنون دوست من

نسرین چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 12:52 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

داشتم فکر می کردم این مهربانو کوش؟ انگار یادش از ماها رفته... یادم به عروسی نبید، ببخشید.
مبارکا باشد. جای منهم خالی
خوش بگذره نازنین من

ایناهاااش عزیزم . دیقیقا عروسی فردای همین کامنتت بود خوشگل من

بهمن چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.life-bahman.blogsky.com

برو ! برو خواهر شوهر از نوع مهربانش ...
برو ولی به فکر شین هائی که میدی و میگی باش ...
خدارو شکر ما دوستات از اون نوعش نیستیم که بخوایم بیاییم و به کسی حرفی بزنیم ...
ولی برو فکر خودت و سلامتیت باش ...
هیچی بهترتر از سلامتی نیست ...
لامصب حتی از اولاد هم بهتره ...
بی صبرانه منتظرت میمونیم ...
یه سوال فنی !
اینا که توی عکس هستن خودشونن !


اره والله هیچی سلامتی نمیشه
نه بهمن جان عکس تو فضای اینترنت بود

اعظم چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام
صبح بخیرخوبین؟
عروسییی خوش بگذره. پایه های زندگیشون هر روز مستحکم تر باشه.آمین.

سلام اعظم جان .
روز تو هم بخیر . ممنونم عزیزم
محبت داری گلم

عشق جانان چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 07:44 ق.ظ

درود

خیلی مبارک باشه

درود بر تو دوست عزیزم
ممنون از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد