دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

عزیزای دلم دستتون دردنکنه ، خدا به تنتون سلامتی و به مالتون برکت عطا کنه . تو همین مدت کم نصف مشکل حل شد .

امروز با آقای محجوب صحبت کردم گفت کلا" سه میلیون کم داشته ، هم من از دوست و آشنا جمع آوری کردم ، هم خواهرم . در حال حاضر یک میلیون و سیصد هنوز هم کمه . گفتم آقای محجوب دوستان من تو همین مدت کم ، پونصدو هفتاد تومن واریز کردند . خیلی خوشحال شد و گفت : به همه ی دوستانتون بگید که چقدر دعاشون خواهیم کرد .. 

کسانی که قصد واریز کمک دارند حواسشون به نوشته های من باشه به محض ، جمع آوری مبلغ کسری اعلام می کنم که دیگه بابت مریم خانم پول واریز نکنید ، تا بریم سراغ یه هم نوع نیازمند دیگه . 

خیلی حس خوبی دارم که همیشه دست به دست هم دادیم و گره از کار یه انسان دیگه باز کردیم و درضمن مطمئنیم که کمکمون به جیب اشتباه نرفته . 


شماره کارت : ۶۰۳۷۶۹۱۷۸۸۳۷۰۰۹۶    بنام معصومه سعیدی فر


شماره حساب : ۰۱۰۵۸۰۲۸۳۰۰۰۱        بنام معصومه سعیدی فر


بانک صادرات 

 



نظرات 7 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 01:22 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

غیبتت داره کبرا میشه ها... باید جریمه بدی

با صغراشون درمیون میذارم عشقم
جریمه بوسیدن تو باشه .. من هی خطا میکنم

ونوس شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 11:28 ب.ظ http://calmdreams.blogfa.com

سلام عزیزم. خسته کارهات نباشی. تو کامنت الهام دیدم که نوشتی معصومه خانم طفلی باید انسولین هم بزنه. ناراحت شدم و امیدوارم زودتر کنترل بشه و مشکلاتش حل شه
لعنتی هر بلای جسمی و بیماری سر آدم میاد از غصه و ناراحتی های فکری هست. خدا خودش بهش رحم کنه

سلام ونوسی نازنین من .
آره بنده خدا یهو انگار چند سال پیر شده . به محجوب خیلی سفارشش رو کردم گفتم مواظبش باشید خیلی آسیب پذیر و رنجور شده (عکساشو نشونم داد) اونم گفت به خانمم سپردم تنهاش نذاره هی بره پیشش و برداره بیار خونه مون .
بنده خدا اونم همینقدره بلده . گفتم ادرس مراگز مشاوره دولتی رو بهتون میدم سعی کنید ببریدش پیش مشاور ..
واقعا همینه بیشتر مشکلات جسمی وقتی پیش میاد که روان ادم خرررابه
خدا کنه بهتر بشه

مریم-ر شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 10:27 ق.ظ

منم خیلی خوشحال شدم مهربانو جان خیلی ......

قرربونت عزیزززم

سر سبزی دشت شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام خانم خوبین صبحتون بخیر یک سوال داشتم میتونم بپرسم این حساب به اسم کیه چون به اسم مریم خانم نیست .

سلام مرسی دوست عزیز روز شما هم بخیر . این حساب چند ساله برای کمک هایی که هر چند وقت یه بار اعلام میشه ایجاد شده . خوانندگان قدیمی خبر دارند برای کودکان پروانه ای .. ، دختر عزیز و نازنینی بنام فاطیما که تو مشکلات جدی خانوادگی داشت غرق میشد و حتی حاضر به فروش کلیه ش بود و خدا رو شکر بعد ها خودش حامی شد. یه معصومه نامی که پیوند کبد گرفت و بخشی از هزینه های کمرشکن درمانش تهیه شد و...

سوفی جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 11:57 ق.ظ

خدا قوت بانوی نیکوکار!

ممنون سوفی جااانم

عمولی جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 07:09 ق.ظ http://www.amoooly.com

مربانو موضوع به این مهمی رو چرا تو تلگرام خبر ندادی ؟!!!
الان دیدم پستتو.هم شرمنده شدم هم ناراحت که خبر نداشتم.

عموجان باورت نمیشه چند بار دستم رفت که بهت یه پیغام بدم ولی هر بار انقدر کارتو کار اومد که فراموشم شد . نمیدونی جدیدا" با لغو ت ح ر//یم ها چه وضعیتی داریم
دشمنت شرمنده عزیز جان بخدا انقدر نیازمند سراغ دارم که ...

الهام پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 10:55 ق.ظ

مهربانو جون من هم یک کمک کوچک کردم امیدوارم که مشکلش حل بشه و بتونه دوباره سرپا وایسه

ممنونم الهام عزیزم .. دستت دردنکنه خدا بهت برکت بده متاسفانه امروز فهمیدم خودشم باید انسولین تزریق کنه و انگار در استانه ی افسردگی شدید قرار گرفته .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد