دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

دوستان سلام ، اداره هستم فقط اومدم بگم نیاز برطرف شد . عزیزانی که هنوز واریزی ندارند . نگه دارند برای موارد بعدی . دست همه تون رو می بوسم چون هیچکدوم به حال همنوعتون بی تفاوت نبودید ..


 حتی عاشق  کامنت های خصوصی که گرفتم و نوشته بودید فعلا" شرایط برای کمک کردن مناسب نیست ، شدم 


اون کامنت ها هم ، پر از مهربونی بود ، همیشه که شرایط جور نیست ... مهم اینه که با نوشتن  یادداشت خصوصی اهمیتتون رو به موضوع نشون دادید .

دوستتون دارم . بعد از اداره میام پیشتون 


" حیف که گفته کامنتش رو تایید نکنم ولی یه نازنین دوست قدیمی این خونه،  مبلغ قابل توجهی رو  واریز کرده ، و میدونم وقتی خبر نیازمندی رو میشنوه آروم نمیگیره تا با زبون شیرین و اخلاق خوشش از دوستان کمک بگیره و مشکل رو حل کنه "


خدا خیرت بده عزیز مهربون 

نظرات 6 + ارسال نظر
یه دوست قدیمی سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام عزیزم . مهربانوی مهربان . توضیحات شما خیلی عالی و کافیه .جسارتا میشه اسم مدرسه مهردخت جون و هنرستان منطقه غرب به من ایمیل کنی اگر نمیخواهید تو این پست بگید. من منطقه میرداماد هستم هنرستان های جواهری ( یخچال )و مهدیه و آزادگان (پل رومی ) از طرف مدرسه معرفی شدن . ایا در رابطه با این هنرستانها اطلاعی دارید .
ضمناً درسهایی که به نظر شما اساسی هستند و باید دبیرهای حرفه ای داشته باشند کدوم یک هست .
من دیروز رفتم هنرستان چواهری و دیدم و معاونشون گفتند که سه تا از دبیرهای ما در دانشگاه تدریس می کنند. میخواهم بدونم دبیرهای همون درسها هستند یا نه .
ببخشید خیلی زحمت دادم به شما
می بوسمت عزیزم .

سلام عزیزم . خوشحالم توضیحاتم به درد بخور بوده . خواهش میکنم مشکلی نداره اسم هنرستان روشنگره . اون هنرستان غرب رو فردا از همکارم می پرسم و بهت میگم . اونم از مدرسه ی دخترش راضی بود و طوری که تعریف میکرد احساس کردم سطحش نزدیک به مدرسه ی مهردخته . البته دختراون چند ساله فارغ التحصیل شده اما نمیدونم نخواست اینجا دانشگاه بره یا قبول نشد چون الات تقریبا یکساله تنهایی رفته آلمان که اونجا انیمیشن ادامه بده .
راستی یه چیزی به دهنم رسید برو تو گوگل بزن هنرستان روشنگر سایت خوبی دارند قشنگ درمورد رشته ها نوشته و حتی اسامی پذیرفتگان کنکور برو رتبه ها و اسم دانشگاه ها رو ببین . فکر میکنم مدرسه مهردخت واقعا عااالیه چون از همه جای تهران که من واقعا" از این راه دراز و ترافیک عاجز میشم ، دانش آموز داره .. از لواسان و میرداماد و پونک حتی همکلاسی داره .
متاسفانه من اون مدارس رو اگاهی ندارم رفتم سایت هاشونو دیدم ، چیزی نداشتن که کیفیت مدرسه دستم بیاد .
دروس طراحی و چاپ و مناظر و مرایا ، عکاسی ، تصویر سازی اینا همه دروس اصلی هستند . بیشتر آموزگاران روشنگر هم مدرس دانشگاه هستند .. بارها شده که رفتیم خرید کنیم پرسیدن اسم دبیر چیه و وقتی گفتیم اشوری یا مکتبی ، گفتند پس بهترین جنس رو ببرید چون اونا حرفه ای کار میکنند .
امیدوارم بازم جوابم کمکت کنه .. ولی حتما برو سایتش رو بخون در مورد هر رشته و نمونه کارها و حتی اینده شغلی راهنمایی کرده . امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری
دخملی رو ببوس

عمولی دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.amoooly.com

خدارو شکر که مشکل برطرف شده.میگم مربانو توهم برا خودت عتیقه ای بودی ها پیر زن...تموم رفیقات همشون قدیمین ماشالله ،فخط مواظب باش میراث فرهنگی از وجودت باخبر نشه که میبرن میذارنت تو موزه...
راسسی چن سالته ؟!!!بگو بینم آفتااااابه

عمو لی من با افتخار اعلام میکنم که هر بلایی سرت اومد مسِولیتش بامنه..خودم می کشمت

یاسی دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 07:36 ب.ظ

عشق جانان دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام
درود و رحمت خدا بر شما و سایر دوستان

خدا به همه ما توفیق همیاری و همدلی بده
که اول این از همه چیز مهم تره
چون حتی اگر کسی شرایط مالی مناسبی در آن زمان نداشته باشه
با این همراهی حتی زبانی باعث شادی و دلگرمی عزیزانی چون شما و سایر دوستان دیگر می شود

سلام به وجود مهربونت دوست من .
دقیقا همینطوره که گفتی ، شما دوستان عزیز رو خدا برای من نگه داره که جواهر پیشتون بی قیمته

نسرین دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 10:18 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

باریکلا به تو که اینقدر همه بهت اطمینان دارند و باریکلا به دوست مهربونت.
از طرف منهم ازش تشکر کن

عزززیزمی نازنین نسرین من .
یکعالمه بوس و بغل و نون خامه ای مخصوص خودم و خودت

یک دوست قدیمی دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 10:04 ق.ظ

مهربانو جون سلام عزیزم. من خواننده همیشگی و طرف دار پرو پا قرص شما هستم . ولی متاسفانه مدتی از وب و اینترنت دور بودم و مجددا خواننده وبلاگ شما هستم .و همیشه لذت میبرم از نوشته های پرمحتوای شما و بیشتر وقتا رفتار های شما مد نظرم هست . وقتی یک راننده بداخلاق می بینم یاد رفتار خوب شما با این افراد میافتم وقتی یک پسر گل فروش می بینم یاد مهربونی های شما و رفتار خوب تون با این گروه . خلاصه همیشه در یاد من هستید. دوستون دارم یک دنیا.

مهربانو جون سوالی از شما داشتم در مورد رشته تحصیلی دختر خانم گلتون .دختر من امسال نهم وبرای سال آینده انتخاب رشته داره . علاقه زیادی به رشته هنر و گرافیک داره با توجه به اینکه دختر خانم شما همین رشته رو میخونه ایا شما راضی هستید یا نه . فرموده بودیدکه هزینه زیادی داره . جسارتا میشه بگید در یک سال حدودا چقدر هزینه این رشته تحصیلی برای کارهای عملی شون میشه و ضمنا نشونه اینکه یک هنرستان خوب باشه چیه یعنی چه ملاکی باید بیشتر مد نظرم باشه . کدوم یک از دبیرهاشون بیشتر تاثیر در این رشته داره که باید خوب و عالی باشه .
ممنون میشم جواب بدید.

سلام عزیزم . قربون تو و محبتت عزیزم و چقدر به خودم افتخار میکنم که چنین دوستان وفادار و نازنینی دارم .
دوست قدیمی من ، امیدوارم که بهترین انتخاب رو برای دختر نازت داشته باشید چون تحصیل در رشته ی مورد علاقه آرامش و شادابی به ادم میده که نسل من و تو متاسفانه کمتر تجربه ش کردیم .
باید بگم رشته ی گرافیک بسیار هیجان انگیز و پر از لذت و تلاشه . ولی جدا" هم دانش آموز هم خانواده باید مرد راه باشند . ببین وسایل مورد نیاز بچه ها چیزی نیست که تو لوازم التحریری های معمولی پیدا بشه پس باید خودت رو برای دم دست بودن دخترت کاملا" اماده کنی . جا زدن تو این راه مساوی با از بین رفتن همه ی انگیزه های دانش اموز و عدم موفقیتشه . پس خودت رو هم بلحاظ جسمی هم مالی تجهیز کن . درمورد مسائل مالیش باور کن دیگه از دستم خارج شده که چقدر باید هزینه کنم . چون مثلا" دیروز نشستم سر کار مهردخت زنگ زد گفت برای امشب بوم سایز a2 و سری کامل اکولین میخوام چون سری قبل داره تموم میشه . بوم رو 25 تومن و رنگ رو که ایرانی خریدم گرون نشه 24 پول دادم ، همین شد 50 تومن . در هفته دو بار تقریبا از این هزینه ها هست . اگر هم مواد خوب نخری کیفیت ار میاد پایین . من پارسال یه فیکستور ایرانی اول کار خریدم چون دیدم همه بچه هنرستانی های دیگه همینو خریدن منم گفتم ولش کن مارکی که معلم مهردخت گفته نمیخرم . اخر سر با پاستل گچی گرون قیمت رو مقوای جیر کار کرد به چه زیبایی تا فیکساتور ایرانی رو پاشید همه رنگ ها قاطی شد .. دوساعت من و مهردخت با هم نشستیم گریه کردیم . دیگه توبه کردم . البته همه ی اینا به هنرستان مربوطه چون همه جا ینهمه جنس نمیخوان اینهمه هم خوب کار نمیکنند الان کارهای مدرسه مهردخت با ترم های اول دانشگاه رقابت داره . راستی یه دوربین حرفه ای 4-5 تومنی هم لازمه .
وسایلشون خیلی زیاده یه اتاق کامل در اختیارشون که پر از کاغذ و رنگ و مقواست .
نمیدونم متوجه شدی و برای این کار امادگی داری یانه . اگر هر سوال دیگه ای داری بپرس عزیزم من جواب میدم . الان چون تو اداره هستم تند تند نوشتم . مدرسه مهردخت فقط یه شعبه تو دوبی داره . اما یه هنرستان خوب دیگه هم غرب تهران هست که دختر همکارم میرفته کارشون درحد مهردخت اینا خوبه اگه خواستی اسمش رو میپرسم . اینو بگم که از لواسان و زعفرانیه و همه جا میان مدرسه مهردخت چون کیفیت عااالیه و بسیار سخت می گیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد