دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

باز هم فصل نمایشگاه





سلاااام عزیزای دل مهربانو ، حااال احواااال ؟ 


اگر از احوال اینجانب و دختر عزیز تر از جانم بخواهید ، باید بگم مقادیر بسیار زیادی خسسسسسته ایم و خوابمان می آید .

 

دیشب دیگه شب آخر بود و باید همه ی کارها رو امروز صبح تحویل می دادیم  .


 (البته این چند روز به تدریج تابلو ها رو از قاب سازی تحویل گرفته بودیم و به مدرسه برده بودیم) 


دیشب ، من کلا" باطری خالی کرده بودم ، ولی دوتا از تابلوهای مهردخت هنوز نیاز به اصلاح داشت .


 برعکس هر شب که تا سه و چهار صبح کنار دستش میمونم و بهش نظرات سودمند ، پیشکش میکردم ،  راس ساعت یک


 و نیم بامداد گفتم : مهردخت جان من یکمی دراز میکشم و برمیگردم .. 


نیم ساعت بعد  رفتم پیشش و وظیفه ی روحیه دهی خودم رو ایفا کردم و قول دادم نیم ساعت دیگه دوباره برمی گردم ، ولی


 خواب شیرین  امانم رو برد و تا ساعت شش صبح بیهوش شدم . 



بالاخره صبح امروز ، تابلوهای باقیمانده رو هم تو ماشین کوچولومون جا دادیم و بردیم تحویل هنرستان دادیم . 



امروز مدرسه تا ساعت یازده صبح ، طبق روال برقرار ه و مطابق رسم هر ساله بعد از ناهار بچه ها همه لباس کار می پوشند و


 تو جایگاه های تعیین شده قرار می گیرند و مشغول چیدمان نمایشگاه میشن . 


هر غرفه ای که کارش تموم شه بچه ها میتونن برن خونه و استراحت کنند وگرنه فردا و پس فردا هم باید برای آماده کردن


 سالن های نمایشگاه به مدرسه برن . 


************


روز شنبه چهارم اردیبهشت ، روز خوب افتتاح نمایشگاهه و بازدید کنندگان با شهر کوچولویی از تابلوهای رنگارنگ و زیبا مواجه میشن .


 بچه ها همه با کارت مشخصاتی که به سینه هاشون نصب شده در غرفه های تعیین شده می ایستند و وظیفه دارند به مهمان ها  خوش آمد  و در مورد آثار توضیحات لازم رو بدن .


شیفت ها در نوبت های صبح و عصر و چهار روز مختلف هفته ، تقسیم بندی شده . 


مثلا" مهردخت شنبه و دوشنبه و سه شنبه صبح و پنجشنبه (روز اختتامیه) عصر ، در غرفه های تعیین شده شیفت داره . 


دلم میخواست  اداره نمی اومدم وکل  هفته رو همراه دخترکم ،  تو اون فضای زیبا و چشم نواز جولان میدادم . 





نمایشگاه از روز شنبه چهارم اردیبهشت لغایت پنجشنبه نهم ،  از ساعت هشت و نیم صبح تا هفت بعد از ظهر


 پذیرای مهمانان گرامی می باشد .




آدرس: اتوبان باقری شمال 184غربی هنرستان دخترانه روشنگر 


77881588 


این ها چند تا از کارهای مهردخت هستند .







سعی می کنم در طول نمایشگاه براتون عکس بندازم و اگر نمیتونید برای بازدید بیاید لااقل اینجا چند تاییشون رو ببینید 

نظرات 9 + ارسال نظر
قندک میرزا دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 03:04 ب.ظ http://khroosebimahall.blogfa.com

دست مریزاد. خیلی کارهاش زیباست

ممنونم قندک جان محبت داری

علی امین زاده یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

امروز که 12 اردیبهشته.
پس به این نمایشگاه نرسیدم! انشا اله نمایشگاه بعدی.

ان شالله دوست من .. سال دیگه هفته اول اردیبهشت

نسرین دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 04:50 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

واقعن جای تبریک داره
مهربانو جان اسکای بلاگ این پستت رو اعلام نکرده بود! بعدیشو دیدم آپ کردی اومدم بعد برگشتم یه ذره شیطنت کنم که اینو دیدم.
اگه اونجا بودم حتمن دوتا از تابلو ها رو می خریدم. اولی و مایکل رو

ممنون عزززیز دلم .
اگه اینجا بودی میرفتیم ساعت ها تو نمایشگاه قدم میزدیم و دوتایی به هر کدوم از این کارهای زیبا مدتی خیره میموندیم و نظر میدادیم .. واقعا جات خالیه پیشم عزیززززم .

سهیلا شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 09:18 ب.ظ http://rooz-2020.blogsky.com/

به به
نخسته
دست مریزاد...امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت بیشترش باشیم...

ممنون سهیلاجانم . محبت داری

غریبه شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 02:00 ب.ظ

تغییر سبک در نقاشی به نظرم داده
کلا زیبا هستند

مرسی غریبه جان

یه مامان شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام چه عالی نقاشی های صورت هم کار خود دخترتونه؟
واقعا عالی

سلام عزیزم . بله قربونت اینا تکالیف مدرسه ن باید همه کارش رو ودشون انجام بدن
ممنون از لطفت

ملیحه شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام واقعا همشون قشنگ و عالین
انشا ا... همیشه موفق و سربلند باشید
اگه تهران بودم حتمن حتمن میومدم.
بوس بوس

سلام عزیزم . ممنون از محبتت ملیحه جون ، مطمئنم میومدی

خاطره شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 07:42 ق.ظ

آفرین به این دختر هنرمند کاش من هم تهران زندگی می کردم و می اومدم نمایشگاه رو ببینم

قربونت خاطره جون . ماشالله یکی از یکی هنرمند ترن

پونی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 11:35 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

عالی

مخصوصا
اون اولی بسیار بسیار زیباست
باید حسابی استراحت کنی و خستگی در کنی

ممنون پونی جان ، دیروز پنجشنبه رو که چیدمان داشتند ولی من حسابی استراحت کردم الانم‌که جمعه ست خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد