دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"تبررررررررررریک "

دیشب یه نازنینی داشتیم که از خود کن برامون لحظه به لحظه خبر می فرستاد ، 


با این اینترنت های ذغالیمون هم از طریق یوتیوب مراسم رو می دیدیم که قطع شد فکر کنید وقتی که


 اسم شهاب حسینی نازنین خونده شد من و مهردخت چقدر جیغ زدیم و بالا و پایین پریدیم 


جایزه بهترین بازیگری مرد برای نازنین  "شهاب حسینی"



جایزه بهترین فیلم‌نامه سهم اصغر فرهادی عزیز شد


ترانه علیدوستی زیبا ، باعث افتخار و مباهات همه ی ایرانیان به ویژه زنان سرزمینش شد 


نظرات 21 + ارسال نظر
نسرین پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 03:06 ق.ظ

ازم پرسیده بودی سریال شهرزاد رو دیدی؟
دوستم آدرس دنلودشو بهم داد ولی هر چی کردم نتونستم از قسمت اولش ببینم شاید بخاطر همینم بود که اصلن منو نگرفت و فکر کردم داستانش تکراریه

نه نسرین جان این یه کار متفاوت و بسیار زیبا بود باید از قسمت اول و به دقت دیده بشه . بازم سعی کن اکر نشد بگو تا راهی برای دیدنت پیدا کنم عزیزم

مریم چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام مهربانو جون
من نظرات سامان و شما را خوندم. واقعیتش اینه که گرچه حرف های سامان تند بوده ولی متاسفانه واقعیت تلخی هست و من با نظراتش موافقم. اگه جامعه ایران برای مغزها و متفکران اعتباری قائل بود، اینجوری موج وحشتناک مهاجرت مغزها را نداشتیم که رتبه ایران در دنیا در زمینه مهاجرت اول باشه. متاسفانه جامعه ایران سطحی و سطحی پسند شده. اگر جامعه برای ورزشکاران و اهالی هنر سینما ارزشی قائل نبود، درصد مهاجرت تو اونها هم بالا بود. الان تو کدوم یک از جشن ها و برنامه های مراسمی صدا و سیما، .... سراغ دارید که از یک دانشمند و ... دعوت بشه بیاد. همش پر شده از هنرمند و ورزشکار. سیاستمدارها هم همینها را دوست دارند. از آدمهای متفکر بدشون میاد. چون سر مردم با این آدمهای سطحی گرم میشه ولی افراد مغز و متفکر موی دماغ اونها میشند.
من فکر کنم حرف سامان این بود که ما نباید به سهم خودمون در جهت خواسته سیاستمدارها حرکت کنیم و در این بادکنک حبابی بدمیم. باید هر کدوم به سهم خودمون احترام قائل بشیم و حرمت بگذاریم برای متفکران و دانشمندان. چون اونها هستند که می تونند دردهای جامعه را مداوا کنند.

سلام مریم جانم
عزیزم ممنون از کامنت خوب و پر محتوات ، باید بگم اگر درمورد این واقعیت تلخ که بهش اشاره کردی پست نوشته بودم ، کامنت سامان همسو با نوشته ی من و درواقع تاییدی براون بود که صد البته خودت میدونی که بارها دراین مورد یا مفصل یا به اختصار مطلب نوشتم و اعتراض و افسوس خودم رو اعلام کردم ولی وقتی اختصاصا درمورد هنرمند محبوبم مطلبی با طیف مثبت می نویسم و سامان نامی میاد با همون لحن تلخ و گزنده ای که همه بغیر از خودش متوجه اون شدند کامنتی مینویسه که همه ی ارزش های ایشون رو زیر سوال میبره نتیجه ش میشه دلخوری که حاصل شد .
وگرنه کدوممون به ظلمی که در حق جامعه ی علمی و نخبگان کشورمون نشده واقف نیستیم؟؟
البته بنظرم کامنت سامان بااین مقوله خیلی هم درگیر نبود چون نقطه ی عطفی با این مضمون داشت"شهاب حسینی حسابش جداست چون نقش شهید بابایی را به خوبی بازی کرد. به احتمال زیاد شما از اسم بابایی فقط اتوبانش را شنیدید"
از این جملات خیلی بوی دلسوزی برای مفاخر علمی کشور م درک نمیکنم .
یه چیز دیگه هم هست مریم جان . من فکر میکنم عمده مشکل سی است های ما اینجاست که به موضوعات بصورت صرف و تک بعدی نگاه می کنیم . مثلا سال های قبل ، همون موقع که تازه جنگ شروع شده بود اومدن فقط روی پرورش دکتر و مهندس تمرکز کردند و به علوم مهم دیگه نظیر علوم انسانی کاملا بی توجه شدند ، نتیجه این شد که چند سال بعد مملکت پر شد از دکتر و مهندس هایی که درست و درمون اموزش ندیده بودند و بستر مناسبی هم برای بکار گیری اون ها آماده نشد پس موج دلزدگی و افسردگی شدت گرفت و شاهد فرار مغزهایی شدیم که واقعا وجودشون حیاتی بودند .
حالا دیگه جریان برعکس شده وتو هیچ رسانه ای خبر از تقدیر و قدردانی از مفاخر علمی نیست . همه ی کشورهای پیشرفته ی دنیا سرمایه گذاریشون رو درجهت همه ی شاخه های علم و هنر و فن اوری بطور همزمان انجام میدن و هر کسی در جای خودش قرار می گیره چیزی که اینجا بشدت ازش فاصله داریم و تقریا هیچکس سر جای درستش ننشسته .
به هر حال قبول کنیم که این ها دردهای بزرگ جامعه ی ما هستند و همگی داریم لمسشون میکنیم ولی جدا" انتظار نداشتم وقتی مطلب کوتاهی رو با ذوق و شوق درمورد هنرمند مورد علاقه م مینویسم با کامنت تهاجمی سامان مواجه بشم .. چی شده بابا چه خبره ؟ یک جمله نوشتم بهت افتخار میکنیم ، اینهمه موج منفی فرستادی !!!
ممنونم همراهم هستی مریم جان وکامنتت مجال حرف حساب شد

نسرین چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 02:23 ق.ظ

مدتی خواستم خیلی دمکرات باشم و تآییدیه رو از توی وبلاگم برداشتم. در اونصورت بعضی ها درست میگن که جای هر گونه نظری هست. حتا اگه ناحق باشه یا مخالف عقیده ی نویسنده ی وبلاگ یا حتا گاهی فضولی تو زندگی خصوصی.
اما وقتی نویسنده ی وبلاگی تآییدیه میذاره، داره میگه مختارم هر کامنتیو سوهان اعصاب دوستام یا خودم ببینم نمایش ندم.
من مدتیه اونقدر دیکتاتور شدم که اسم نویسنده ی نظر رو که می بینم بدون خوندنش حذفش می کنم. نه بخاطر اینکه مخالفمه، بخاطر اینکه وقت تلف کردنه.
نه او می تونه سلیقه و ذهن منو عوض کنه و نه من چنین خیالی در مورد او دارم. پس بقول تو والسسسسسلام!

عزیز جون منی تو

پونی چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 12:59 ق.ظ

الهم اشفع کل مریض

آآآآآآمیییییییییییییییییییییین

تکتم چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام معربانو جووونممممم.دلم برات تنگ شده بوووود :*
تبریک به همه مون که شهاب سینمای ایران داری توی دنیا میدرخشه.مرد بی حاشیه و کار بلد.اون لحظه ثانیه ای به همسرش فکر کردم.اینکه این همه راه رو از برنامه اکسیژن تا کن قدم ب قدم با هم اومدن قطعا شیرینی این لحظه برا اون بانو صد چندان بوده
خلاصه که خیل مخلصیم و دلمونم براتون تنگ بود.

سلام عروس ناز ببین من چقدر دل تنگت بودم عزیزم .
بله بله خدا رو شکر از اون زوجای صمیمی و بی حاشیه ن
ما بیشششششششتر

هانی سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.hanihastam.persianblog.ir

درود مهربانوی گرامی
تا باشه از این خبرای حال خوب کن.
سپاس از حضور گرمتون

درود بر تو هانی عزیز .
ممنون از محبتت

لیدا سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 05:45 ب.ظ

خب من هم از برنده شدن شهاب حسینی خوشحال شدم و اشک شوق ریختم و اما.........ناراحت شدم از شهاب که چرا از همسرش هیچ یادی نکرد.نه تشکری و نه یادی.میدانیم که همسر خوب شهاب ;پریچهر عزیز از سالها پیش از 20 سالگی شهاب پابه پای شهاب بوده و باهمه سختیهای کار همسرش کنار آمده.خوب بود که یادی از همسرش میکرد

بله موافقم لیدا جان .. از اونجایی که میدونیم شهاب هم مرد خوبیه میذاریم پای دستپاچگیش

نسرین سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 05:18 ب.ظ

قسمت دومشو فقط دیدم!!!

سینما و هنرش (از هنرپیشه تا کارگردان و فیلمبردار و...) جزوی از فرهنگ اون کشوره. و وقتی اونا می درخشند و در جشنواره ای به این عظمت می درخشند معلومه که باید بهشون افتخار کرد.

قسمت دوم چیو عزیزم ؟؟
دقیقا"

علی امین زاده سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

باعث افتخاره. امیدوارم این نوار افتخارات به صورت پیوسته ادامه پیدا کنه!

سامان سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام خانم مهربانو
من واقعا نمی دونم چه چیزی باعث آشفتگی شما شد. مطمئنا قصد جسارتی نداشته ام. اینکه اختلاف نظر و دیدگاه وجود دارد، که شکی نیست و البته هم ایرادی ندارد.
فکر کنم این دور از اخلاق و جوانمردی باشه که شما وبلاگ عمومی داشته باشید (مثل این میمونه که در خانه تان را به روی همه گشوده اید) و بعد بگید که به خانه من نیایید. ولی به هر حال چند نکته:
- من شما را در مورد قضاوت در مورد خودم (چندین مورد) به خدا نمی سپارم بلکه می بخشم چون حتم دارم که قضاوتتون از روی عدم شناخت من و بد منتقل شدن مفاهیم بوده و نه قصد خاصی
- اینکه اکثریت افراد ایرانی به ایشون افتخار می کنند یا اقلیتشون به یک آمارگیری نیاز داره. همین جوری نمیشه نظر داد.
- به فرض که اونهایی که افتخار نمی کنند در اقلیت باشند. ایراد اون چیه؟ یعنی وقتی اکثریت به چیزی اعتقاد داشته باشند یعنی اون نظر صحیحه. پس اگه اینطور هست موارد زیادی در تاریخ معاصر ایران هست که اکثریت نظری داشتند و بعد تاریخ نشون داده که اون نظر تا چه حد وحشتناکی اشتباه بوده.
- خانم مهربانوی عزیز، تنها چیزی که میتونه درستی یک نظر و اعتقاد را نشون بده، تنها و تنها تاریخی شدن اون نظر و اعتقاد است. وقتی که یک موضوعی تاریخی شد و زمان از اون گذشت، اونوقت میتونید در مورد درست یا اشتباه بودن اون قضاوت کنید. داشتن هوادار اکثریت در یک موضوع مطلقا به معنای درست بودن اون نیست.
- خانم مهربانوی دوست داشتنی، دربار شاهان ایران و جامعه ایران پر بوده از افراد رقاصه، آوازخوان، دلقک، سرگرم کن که در زمان خودشون بسیار هم محبوب بودند و ممکن بود مردم به اونها کلی هم افتخار کنند. و همچنین بسیار هم بودند افراد دانشمند، عارف، .. که مهجور بودند و نامی از اونها در میان نبود. ولی خواهر عزیزم الان که شاهان و جامعه اون زمان یک موضوعی تاریخی شده و زمان از اون گذشته، اسمی از اون آوازه خوان ها، دلقک ها، ... نمونده و شما به عنوان یک ایرانی تنها دارین به ابن سینا، مولوی، حافظ، ابوریحان بیرونی، فارابی، ... افتخار می کنید. می دونید این یعنی چی؟ فکر کنم تونسته باشم منظور خودم را بهتر برسونم.
- خانم مهربانو به نظرم سینما، فوتبال، ورزش، ... و افراد اون را بایستی به عنوان سرگرمی دید. اگر به اونها اصالت دادید و جایگاهی که بایستی به افراد تاثیرگذار و متفکر داد را به اونها دادید، وضعیت ما اینی میشه که هستیم.
- فکر می کنید اگه توی غرب به افراد متفکرشون و مغزاشون بها نمی دادند، به اینجا می رسیدند؟ حاشا و کلا
- مهربانو جان، بنده متعلق به هیج جریان و گروهی نیستمم که بنده را اقلیت می خوانید. ولی این رو خوب میدونم اگر جامعه ای افراد متفکرش و ایثارگرش، ... در صدر ننشاند و به جای اون به افراد سرگرم کن بها بدهد (کاری که صدا و سیما و کلا شبکه های مدیا و ازتباظی به شدت در حال انجام آن است و متاسفانه مردم ما به شدت جوگیر شدند)، رو به قهقرای انحطاط خواهد رفت. چیزی که جامعه ما به سرعت هر چه تمامتر داره طی میکنه.
- در نهایت اینکه جوگیر و احساسی بودن کلا چیز خوبی نیست.
سپاسگزارم

سلام اقا سامان
اینکه من الان بخوام شما رو متقاعد کنم که ترکیب نگارشت در اولین کامنت تند و تلخ بوده در حالیکه شما ادعا میکنی اصلا" اینطور نبوده کار بیهوده اییه .
من نگفتم شما وبلاگ من نیا ، گفتم وقتی مطالبی مینویسم که با عقاید و خط فکرت تفاوت داره و اون ها رو نمیپسندی چه کاریه که میای میخونی ، خوب نیا .

شما چقدر از من و گذشته و اعتقادات من در مورد شهدا و جنگ و ... خبر داری که قضاوت کردی از اسم بابایی فقط اتوبانش رو می شناسم ؟این رو برای جمله( حتم دارم که قضاوتتون از روی عدم شناخت من و بد منتقل شدن مفاهیم بوده )نوشتم .
مگه شما چقدر از من شناخت دارید که قضاوتم کردید؟؟
من نگفتم کسانی که به ایشون افتخار نمی کنند ایرادی دارند ، شما گفتید چرا میگید باعث افتخار همه ی ایرانی ها ست . من منظورم رو از کلمه ی " همه " نوشتم .
سامان جان درمورد بقیه کامنتت از جایی که این جمله شروع شده : خانم مهربانوی عزیز، تنها چیزی ...
به بعد باید بگم متاسفانه من مثل شما فکر نمیکنم . یعنی به هر چیز مثبتی بها میدم و فقط مختص دانشمندان و متفکرین نیست .. بله واقعا به شعرا و دیگر افراد برجسته و نامی کشورم افتخار میکنم .
نوشتید "فکر می کنید اگه توی غرب به افراد متفکرشون و مغزاشون بها نمی دادند، به اینجا می رسیدند؟ حاشا و کلا
مگه من گفتم در جامعه ی ایران به افراد متفکر و مغز اهمیت ندید ؟؟ و یا مگه در غرب فقط به متفکرین و مغز ها اهمیت دادن .؟؟

- من شما رو اقلیت خوندم از جهت اینکه به وجود خانم علیدوستی افتخار نمی کنید . یعنی از یک جمعیت واحد اکثریت به این موضوع بها میدن و تعدادی اقلیت نمیدن. کلمه ی اقلیت به این منظور استفاده شده .
-قربان محبتت سامان خان ، شاید شبکه ی صدا و سیمای شما با ما فرق داره چون ما یه زیر نویس 15 ثانیه ای درمورد بردن جایزه ی کن در شبکه ی خبر دیدیم ، کجای صدا و سیما در صدر نشوندنشون؟؟

در نهایت هم من رو جو گیر و احساسی خطاب کردید .

به هر حال متاسفانه به شدت اهل بازی با کلمات هستید .
من نه وقتم و نه سن و سالو حوصله م بهم اجازه ی ورود به این بازی و سفسطه و مغلطه رو نمیده .
اگر کامنت جدیدی بذاری با عرض پوزش عمومی نمیکنم .
خدا عاقبت همه مون رو بخیر کنه که این بهترین دعا هم برای تو و هم برای خودمه .

مهدیس سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 10:42 ق.ظ

بله ادرس وب خودمه
چرا مینویسم پست های جدید رو ندیدین؟

مهدیس جان تا حالا برات پیش نیومده ضایع بشی؟؟
باور کن صبح چندین بار اومدم رو ادرست و پست های مربوط به سال 93 رو دیدم .. الان که گفتی پست های جدیدم رو ندیدی دارم خرداد نود و پنج و علی الخصوص پست امروزت رو می بینم خلاصه که فقط میخواست منو ضایع کنه

مهدیس سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 02:21 ق.ظ http://maheman66.blogsky.com

سلام
مهربانو جان منم هم به شهاب حسینی هم ترانه افتخار میکنم
لباسهای ترانه واقعا عالی بودن
وقتی جایزه رو به شهاب حسینی دادن ترانه از شادی گریه میکرد دیدین؟

سلام مهدیس جانم
بله بله دیدیم ما هم اشک شوق ریختیم
مهدیس جان رفتم به ادرسی که اینجا گذاشتی ، وبلاگ خودته؟؟ چرا نمینویسی عزیزم ؟؟

سحر سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 12:50 ق.ظ

نخل طلا فقط به بهترین فیلم کوتاه و بهترین فیلم بلند اهدا می شه. بقیه جوایز همچین عنوانی ندارن. این حرف من نیست البته. نظر کارشناسای سینمایی و یا سایت های خارجی رو می تونین چک کنین.توی ایران اکثر نشریات به اشتباه می گن ما نخل طلا بردیم، ایران فقط یه بار نخل طلا رو برد اونم توسط آقای کیارستمی بود. جایزه اصغر فرهادی عزیز و شهاب حسینی نازنین عنوان نخل طلا ندارن و جوایز بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد رو برنده شدن. حالا اگه دوست داشتین از کارشناس سینمایی معتبر( و نه دوستانِ سازنده ی هفت

اهااا متوجه شدم . درسته دیشب هم مرتب درمورد نخل طلای کیارستمی مطلب میخوندم
متن پست رو درست کردم عزیزم

سامان دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام مهربانو خانم
ااا شما از کجا فهمیدید که من بد برخوردم!!!!
شما تو متنتون گفتید که همه ایرانیان به ترانه افتخار می کنند. من و خیلی از دوستام به ایشون اصلا افتخار نمی کنیم یعنی اصولا به نظر من چیزی برای افتخار کردن در دنیا ندارند. پس عبارت همه ایرانیان عبارت درستی نیست. ضمنا من هم یک سوال کردم. دوست داشتم دلیل شما را برای افتخار بدونم و از اشتباه دربیام که فهمیدم خیلی دلیل دارید!!!! ضمنا اصلا اعصاب نداریدا!!!!
در پایان بگم که حساب شهاب حسینی کاملا جداست. چون شخصیتقابل احترامی داره. چون نقش شهید بابایی را به خوبی بازی کرد. به احتمال زیاد شما از اسم بابایی فقط اتوبانش را شنیدید توصیه میکنم سریالش را حتما ببینید.

سلام سامان اقا
برو یه بار دیگه کامنتت رو بخون اگر باز هم معتقد بودی با خوش برخوردی نوشتی باید بگم اگر خوش برخوردت اینه وای به روز بد برخوردیت !!!
وقتی تعداد زیادی از مردم در یک موضوع اتفاق نظر دارند ، کلمه ی " همه "بهشون اطلاق میشه ، منظور من اکثریت بود نه اقلیت . مسلما تو هر موضوعی یه اقلیتی هم وجود داره که شما جزو همون ها هستید .
دلایل زیادی داشتم ولی اصولا" توضیح دادن اون دلایل برای کسی که از بیخ و بن منکر بعضی از ارزش هاست بی فایده ست ،
(ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تئاتر، دوبلر و مترجمه
و در جشنواره فیلم کن 2016، برای ایفای نقش در فیلم فروشنده نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن شد.
این خانم هنرمند کشورم تونسته عناوین متعدد سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن، پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن، جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر رو کسب کنه
ترانه علیدوستی در جشنواره‌های فیلم وزول فرانسه 2014 و فیلم هانوی ویتنام 2012، یکی از اعضای هیئت داوران بود.
او به زبان انگلیسی تسلط کامل داره و در زمینه ادبیات هم فعاله و مترجم آثار ادبیست.
ایشون جایزه ادبی پروین اعتصامی رو در پنجمین دوره برگزاری در قسمت ادبیات داستانی با ترجمه رؤیای مادرم، تالیف آلیس مونرو کسب کرده.
ترانه علیدوستی در ویژه نامه شماره صد ماهنامه «صنعت سینما» که نگاهی به سینمای ایران در دهه هشتادداره ، به انتخاب130 نویسنده و منتقد سینمایی به عنوان بهترین بازیگر زن دهه انتخاب شده ، همچنین در سال 90 ماهنامه سینمایی فیلم ،ایشون رو به عنوان بهترین بازیگر زن دهه 80 انتخاب کرده.)اینها دلیل افتخاراته که از نظر شما و دوستانتون اصلا چیزی برای افتخار کردن در دنیا حساب نمیشه .

شهاب حسینی عزیز ماست نه فقط به دلیل بازی کردن نقش شهید بابایی .
( که اگر این نقش رو بازی نمی کرد، ایشون هم از نظر شما ابدا" چیز قابل افتخاری نداشت )
حساب شما با قضاوت درمورد من که از شهید بابایی و اصولا" موضوع جنگ و شهادت و ایثارگری ، چیزی بجز اتوبانش میدونم یا نه بمونه با خدا .
بنظر خیلی کم سن و کم تجربه میاید ولی توصیه من هم به شما اینه که بهتره همدیگه رو بازی ندیم . کاملا" مشخصه که تفاوت های بسیار پررنگی تو خط فکر و ایدئولوژی ماست . اینجا هم خونه ی مجازی منه، چرا جایی رو میخونی که دوست نداری یا قبول نداری؟؟

مینو دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 10:03 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

مبارکشون باشه.

و مبارکمون باشه مینو جان افتخار بزرگی برای ایران کسب شد

پونی دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 09:43 ب.ظ

این ترانه چه قشنگ به انگلیسی مسلطه
کلا الان فهمیدم و همگی کلی ذوق کردیم

مبارکه
سلحشور کجایی؟

پونی جان متنون ادبی رو ترجمه میکنه کلا" یکی از هنرهاش ترجمه ی اثاره مهم ادبیاته . ترانه با ترجمه داستان رؤیای مادرم اثر «آلیس مونرو» در نوزدهمین دوره کتاب فصل، در گروه ادبیات شایسته تقدیر شناخته شده

دقیقا کجایی ؟؟

ماه دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام بر مهربانوی گل
ترانه علیدوستی باعث افتخار زنان ایرانی شد به چند دلیل:
- لباس و ظاهر آراسته که باوجود محدودیت پوشش خیلی خاص و معرکه ظاهر شد لباسش از دیگران که بی محدودیت بودن هیچ چیز کم نداشت که سر هم بود، باعث افتخاره...
- تسلط کامل به زبان انگلیسی که با خبرنگارای خارجی مختلف به راحتی و درست صحبت کرد و نشان داد که محدودیت ها دست و پای زنان ایران رو نمی بنده....
.
.
.

سلام ماه نازنین من .
قربون تو عزیزم ممنونتم ، بعضی از ابناء بشری کلا" با موضوع زن هنرمند و فرهیخته مشکل دارن

رویا دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 04:00 ب.ظ

مهربانوی عزیزم . چقدر مهربانی . باورت نمی شود چند روز پیش اومدم وبلاگت را خوندم . البته یکی از پستهاتو .
رفتم که زود برگردم کامنت بذارم یادم رفت . دوستت دارم عزیزم . مرسی که بعد از این همه وقت به یادم بودی .


قربونت عزیز نازنین من تو هر وقت بیای قدمت رو چشم منه

سامان دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام
میشه بفرمایید که دقیقا چی خانم علیدوستی باعث افتخار و مباهات ایرانیان شده؟؟؟؟ جایزه جشنواره را بردند؟ جایزه نوبل بردند؟ اختراع و یا اکتشاف مهمی داشتند که دردی از بشریت کم کرده؟ اولین زنی بوده که پا به مریخ گذاشته؟ مدیر پروژه ربات مریخ نورد بودند؟ واکسن ایدز را کشف کردند؟ برای سرطان داروی درمانگری پیدا کردند؟ شاگردان مهم و تاثیرگذاری در دنیا تربیت کردند؟ یک شرکت موفق مثل اپل یا گوگل یا همون یوتیوب یا ... راه انداختند؟ یک استارتاپ موفق ایجاد کردند؟ موفق به طرح یک تئوری جدید شدند؟
یک دانشمند با تاثیرگذاری بالا شدند؟ یا بچه یی تربیت کردند که بره در جهت دفاع از وطنشون و ناموسشون جان خود را فدا کنند؟ یا ....
ممنون میشم بگید دقیقا چه کار شاخص و مهمی کردند تا ما هم به ایشون افتخار کنیم.

علیک سلام سامان خان خوش برخورد .
هیچکدوم از این کارایی که شما گفتید رو نکرده با این وجود من و عده ای به وجودشون افتخار میکنیم ، خیلی هم افتخار می کنیم .
والسسسسسسسلام

سحر دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 12:38 ب.ظ

مبارک همه مون باشه ❤️❤️❤️❤️❤️
جسارتا یه نکته : نخل طلا فقط یه جایزه هست، که به بهترین بازیگر نمی دن این طوری درسته که شهاب حسینی جان بهترین بازیگر جشنواره ی فیلم کن شد


عزیزمی سحر جون انقدر امروز سرمون شلوغه که جند بار خوندم تا ملتفت منظورت شدم .
با وجودی که دوست دارم نکته ی تو درست باشه ولی چون ما برنده ی بهترین بازیگر زن هم داشتیم ((جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن امسال به «ژاکلین خوزه» برای فیلم فیلیپینی «رزای من» رسید.))

فکر نمیکنم نکته ت درست باشه ؟؟ نه؟؟

نسرین دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 10:29 ق.ظ http://yakroozeno.com

سخنرانی شهاب حسینی با اون صدای گرمش واقعن زیبا بود. بخصوص وقتی گفت: من این هدیه رو به مردم سرزمینم هدیه می کنم. این جایزه مال اوناست!


نسرین جونم خوشبحالت که مستقیم و بی دردسر دیدی
سریال شهرزاد رو دیدی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد