دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" اوج استیصال تازه مادر"

توجه ،توجه 


بنا به پیشنهاد نسرین عزیز (در کامنتها)، دوباره آستین بالا میزنیم و دست "تازه مادر "رو می گیریم .


بانک صادرات


شماره کارت : ۶۰۳۷۶۹۱۷۸۸۳۷۰۰۹۶ بنام معصومه سعیدی فر 


*****************


می خواستم طبق معمول براتون بنویسم ولی یه کار فوری پیش اومد . 


انگار یه خانوم جوون،پیش مینا یه حساب پس انداز کوچیک داشته 


 ( یعنی خواهرم از این طریق می شناستش که مشتری بانک بوده )


حالا یک ماهه زایمان کرده و با مینا تماس گرفته و خواهش کرده هر کسی که می شناسیم و مورد اعتماده رو معرفی کنیم بنده خدا برای کار درمنزل بره .. 


سه روز در هفته برای نگهداری سالمند ، بچه ، تمیز کاری و نظافت و رفت و روب و اشپزی و... 



تنها آدمای مورد اعتماد من شمایید ، اگه خودتون یا کسی رو میشناسید که نیازمند خدمات این تازه مادره،  کامنت بذارید که دست به دست هم مشکل هر دو طرف رو حل کنیم . 



الان عصبانیم از روزگار ، از اینهمه پول های بی زبون که میتونه کمک حال مردم بینوای خودمون بشه و معلوم نیست کدوم خراب شده ای میره یا گوشه ی جیب کدوم خدا نشناسی رو می گیره . 


آخه انصافه یه زن ، یه تازه مادر ، بعد از یکماه که زایمان کرده بره خونه ی مردم کار کنه؟ 


آخه عزیزم ، جااانم،  تو چرا تو این شرایط بچه دنیا آوردی ؟ 

نظرات 13 + ارسال نظر
مینو چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 12:38 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

مهربانو جان.فکر نمیکنم این خانم با بچه نوزاد بتونه کار کنه.شاید بهتر باشه برای مدتی بهش کمک مالی بشه

مینوی عزیزم به هر حال بحث زندگی سه نفره که مشکلاتش یکی دوتا نیست . واقعا چقدر کمک جمع کنیم ؟ این خانم هم تمایلی به کار دائم نشون نداد چون چند مورد براش پرستاری از سالمند و کودک پیدا کردیم قبول نکرد ، دلیلش هم موجهه ، میگه من بچه نوزاد دارم ممکنه مریض شه یا واکسن بخواد و این چیزا و من نتونم سر کاری که بهش متعهد بشم حاضر شم بعد اون خانواده ای که رو من حساب باز کردند ، لنگ می مونند .. راست هم میگه بنده خدا . بیشتر دوست داره یه روز خاص قرار بذاره بره کار کنه و همون روز مزد بگیره .. مثل نظافت منزل .

تکتم چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 01:31 ق.ظ

خدای مهربون به همه کمک کنه ایشالا
مرسی که اینقدر مهربونی
منم اطلاع رسانی میکنم

الهی آآمین .
فدات شم عزیز دلم .. باور کن بیشتر انگیزه این کار با وجود شماها پیش میاد .
ممنونتم نازنین

نسرین سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 03:12 ق.ظ http://yakroozeno.com

دستت درد نکنه... خانوادگی قلبای بزرگی دارید.
چه افتخاریه دوست بودن با تو

باریکلا به زئوس

مهربانو برای تایپ ئ دکمه ی هم رو فشار بده (قبل از د)
آخ جون نمردم منم یه بار به تو چیزی یاد دادم
حالا خوشمزه میشه بگی با سیستم من نمیشه... بعد من باید بیام بگم پس از دکمه ی اس استفاده بفرما خخخ

فدات شم نسرین عزیز من قربون محبتت
کجا سوتی دادم مگه ؟؟
اهااا رفتم دیدم جواب کامنتت رو .. اون اشکال تایپی بود وگرنه کیبورد من خودش "ئ" رو داره و قشنگ مینویسم زئوس
بعله ما همچین ادم های کیبورد توپی هستیم

یاس ایرانی دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز... خدا خودش کمک‌ کنه چه روزگار سختی شده!!
این مشکلات اقتصادی مردم بینوا تمومی نداره ...
مهربانو جون کاش می تونستم کمکی کنم!!
من به شما و خانواده گلت غبطه می خورم که اینقدر مهربونین...

سلام یاسی جانم . چند تا کامنت قبل نوشتم واقعا من نمیدونم مردم چکار میکنند بنده های خدا ابرو دارن ، زندگی خیلی خیلی سخت شده و واقعا هر جاشو میگیری یه جای دیگه ش می لنگه متاسفانه ثروت دست عده ی کمی بلوکه شده . و اینکه میگم ثروت به معنای واقعی ثروتمندند هاااا

یکی یدونه‡ : ) دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 09:14 ب.ظ http://ye-dokhtare-1994.blogfa.com

سلام
ببخشید من درامد ندارم درواقع تازه میخوام دانشجو بشم و هنوز پول توجیبی از بابام میگیرم اشکال نداره اگ مبلغ ناچیز ک در حد توانمه بریزم؟
معمولا هر ماه یک دهم پول تو جیبیم رو ب عنوان عشریه میدم خیلی کمه مبلغش : (

سلاااام عزیز دلم . مبارکت باشه دانشجوییت عزیزم الهی که با خیر و خوشی و زیر سایه پدر و مادر درست رو تموم کنی و همیشه تو هر مقامی که باشی یه انسان بمونی
عزیزم همین که بی تفاوت نیستی به همنوعت قابل تقدیر و ستایشه هر چی باشه رو چشممون میذاریم .

آسو دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام منم یکی میشناسم کارگره مریض شده الان فقط یه خونه شصت متری داره باید بفروشه خرج عملش کنه.دیگه بادوتا دختر هم بی سرپناه میشن باباشون هم بعد عمل قلب نمیتونه کارکنه بچه ششم ابتدایی وسوم ابتدایی ترک تحصیل کردن ای خداد چی بگم...................

خدایا خودت دستشونو بگیر اخه مگه این بندگان خدا حق ندارن یکمی فقط یکمی بدون دغدغه زندگی کنن والله ما کارمندیم حقوق داریم بیمه داریم خونه هم داریم بازم تو خرج و مخارج موندیم

نسرین دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 04:20 ب.ظ http://yakroozeno.com

من فردا مقداری حواله می کنم. شماره کارت خیلی خوب و راحته ممنون
مهربانو ایشون رو یه بار دیگه هم کمک کرده بودی! اسمش برام آشناست ولی یادم نیست چه کمکی خواسته بود... مهم نیست.
مهم اینه که می دونیم بدن زنی که یه ماهه زایمان کرده اون انرژی رو نداره بره سر کار.
کاش دوستان پشتیبانی کنند.

ممنون نسرین عزیزم خدا رو شکر انگار داره براش کار هم جور میشه با زِئوس عزیز در تلاشیم . حتما خبرش رو میدم .
نه قربونت این حساب رو باز کردیم فقط برای کمک های اینجوری اسم برای همین برات آشناست میدونی که مینا کارمند بانکه من همون چند سال پیش که کمک ها رو شروع کردیم (یادته اولین بار برای بچه های پروانه ای جمع کردیم و خیلی ها فطریه هاشونو دادند یه چیزی حدود 5 میلیون شد ) من از مینا خواهش کردم که یه شماره کارت حساب باز کنه و مبلغ ها رو کنترل کنیم تا یه وقت با پول های خودمون جا بجا نشه . مینا هم به نام مامانم (معصومه سعیدی فر) یه حساب باز کرد . تا زیر دست خودش باشه و بتونه کنترلش کنه . در واقع این کارت بنام مامانه که خودشم خبر نداره . گاهی بهمون میگه خواب بد دیدم این پولو بذارید به حساب کمک ها
مینا هم میره میذاره به همین حساب (خبر نداره بنام خودشه )
الهی آمین .. امیدوارم یه کار سبک و راحت که مراعت تازه مادر شدنش هم بشه براش جور کنیم .

زئوس دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 10:20 ق.ظ

به دو.ستم گفتم خونشون مینی سیتیه امیدوارم بتونه بره دست و دل بازه.یه سر به منم بزن

اره عزیز من اتفاقا دور نیست . میام وبلاگت الان

نسرین یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 05:29 ب.ظ http://yakroozeno.com

دستت درد نکنه روشن و خاموشش کردم درست نشون میده

نسرین یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 05:26 ب.ظ http://yakroozeno.com

همسر نداره؟ یا اونم بیچاره بیکاره؟

کاش براش پول جمع کنیم دو سه ماه استراحت کنه... هان ؟ چی میگی؟
فکر می کنی چقدر می تونه ماهیانه در بیاره؟

چرا داره نسرین جون اونم مثل همین .. چی بگم . اررره خوب فکر خوبیه تا یکمی سر پا بشن .
شماره کارت مخصوص کمک های سبزمون چی بود؟؟

بانک صادرات

شماره کارت : ۶۰۳۷۶۹۱۷۸۸۳۷۰۰۹۶ بنام معصومه سعیدی فر

علی امین زاده یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

متاسفانه من که کسی رو نمی شناسم که به خدمات ایشون نیازی داشته باشه. کسانی که من می شناسم اکثراً والدین خودشون رو برای نگهداری بچه به کار گرفتن تا پولشون به آخر ماه برسه!

یک مرکز تهیه ی غذا هست که شنیدم تمام پرسنلش از خانمهای سرپرست خانوار هستند. شاید همچین جاهایی بتونه کار گیر بیاره.

میدونم دوست من ، حتما به همچین جاهایی هم مراجعه کرده والله این بندگان خدا مشکلاتشون کم نیست خودشون هم به مشکلاتشون اضافه می کنند حالا تهیه غذا از کجا بیاریم که بذاره مادر یکماه زایمان کرده با نوزادش بره سر کار ؟؟
نمیدونم اینا چرا خودشون به خودشون رحم ندارن .. اخه زایمانت چی بود دختر جان

شادی یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 02:24 ب.ظ

مهربانو جان

میدونی حقوقی که انتظار دارن چقدره؟

نه شادی جون بسته به نوع کار حتما فرق میکنه . میخوای نوع کار رو بگو بپرسم

سانیا یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 01:21 ب.ظ http://saniavaravayat.blogsky.com

چی؟ یک زن تازه زایمان کرده میخواد بره جایی کار کنه؟ اونم با بچه کوچیک ؟ اخه چه طوری مگه میتونه ؟ تا 40 روز که هنوز جون ینگرفتی بعدشم اینقدر بچه شیر میخوره شیره جونت از سرت میکشه بیرون ...
سردرد شدم والا اخه انصافم خوب چیزیه ..این اینجوری بعد یکی برمیداره واسه نگهداری سگش 4 میلیون حقوق میده نمیدونم والا عجب صبری خدا دارهه ...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد