دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

تولد هردوی ما مبارک

عزیزدل مهربانو نادی عزیزم امروز پایان چهل و سومین سال زندگی ماست و سومین سال دوستی ما 


نازنینم دیشب موقع فوت کردن شمع های کیکمون تو هم درکنارم بودی .


دردنیای خیالم دست در دست هم ارزو کردیم،شمع ها رو فوت کردیم و کیک رو بریدیم. امیدوارم انسانهای بهتری از قبل باشیم و وجودمون در این دنیا مایه ی خیر و برکت باشد . 


                                    "تولد من و همزادم مبارک "



نظرات 34 + ارسال نظر
علی امین زاده شنبه 12 تیر 1395 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

1- مبارک باشه
2- پس کو کیک؟

وااااقعا" که .. یعنی روزه نمیگیری دیگه
گذشته از شوخی .. اگر منظورت تولد مهردخته ، نسرین جون رفته پیشواز تولدش 26 تیره

مداد جمعه 11 تیر 1395 ساعت 11:52 ق.ظ http://medadrangiam.blogfa.com

هورررررررررررررااااااااااااااا
تولدتون مبارک



ممنون دوست عزززیزم .

شیده چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز، تولدتون و تولد عزیزانتون مبارک بانوی مهربون و دوست داشتنی. امیدوارم همیشه در کنار هم موفق، شادکام و سلامت باشید و تک تک لحظه های زندگیتون پر باشه از آرامش

سلام شیده ی عزیز و با محبت .
ممنون از لطف بی دریغت

محیط چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام سلام سلام

سرکار خانم مهربانو خانم هرچند دیر ولی تبریک میگم

شاداب باشین انشالله همیشه خبرهای خوب خوب برسه از شما به ما

هدیه ناقابل من به شما - یه نشخه از کتابم هست

اگه قابل بدونین برام آدرس بذارین حتما با افتخار پست میکنم
توی وبلاگم منتظر ادرس میمونم

درود بر شما

سلام و صد سلام به علی اقای عزیز خودمون .
قربون محبتت دوست من چقدر از دریافت این هدیه با ارزش مفتخرم

فرنوش چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام عزیز دلم
تولدت مبارک
انشاء.. همیشه سلامت و خوش و خرم باشی.

سلام فرنوش جانم ممنونتم عزیزم . الهی آمین .. خیلی خیلی محبت داری

ماه سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام
تولدت مبارک بانوی مهربانی
برات بهترینها رو ارزو می کنم در کنار نفس و مهردخت عزیز

سلام ماه نازنینم ممنونتم خانوم گل

فرحناز سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام مهربانوی مهربان. تولدت مبارک عزیزم. تولد نفس جان و مهردخت جان هم مبارک. اصلا تولد همه تیر ماهی ها که خودمم هستم مبارک!!!!!

سلام فرحناز جااانم .. دلم برات یه سر سوزن شده بود عزیزم . تولدت مبارک خانوم گل

شیرین سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 12:29 ب.ظ

تولدتون مبارک

ممنون شیرین جان .

ماتیوس سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 12:11 ب.ظ

تولدتون مبارک ... با آرزوی بهترین ها

ممنون ماتی جانم

ماجد دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام
زادروزت مبارک به جامعه ایرانی آبجی بزرگم
آرزوی شادی دارم برای هر لحظت
ممنون از بودنت

سلام ماجد عزیز دوست خوبم . چقدر یادت میکنم وقتی نیستی .
ممنون از کامنت بسیار زیبات

مینو دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 02:59 ق.ظ http://milad321.blogfa.com

بازم هم تولدت مبارک.بهترین ها را برایت ارزو دارم.

عززیزمی مینو جان ممنونتم

بهمن یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.life-bahman.blogsky.com

یه حسین دارم که فوق العاده است...
یه بمب انرژیه... یه موجودیه که باید ببینی تا متوجه بشی که چیه!
یه روز یکی از شاگردهاش تا من و خانومم رو دید هول شد و به خانومم گفت: واقعن مرسی که حسین رو برامون به دنیا اوردی
خودش از این جمله ی شتاب زده خجالت کشید و دوستاش زدن زیر خنده
و حالا من ، نه مثل اون دختر خجالتی، شتابزده، بلکه از روی فکر و تعمق، از راهی دور دستان پر مهر و زحمت کشیده ی مادر عزیز و گرامی و پدر بزرگوارتان را صمیمانه میبوسم و بهشون عرض میکنم:
واقعن مرسی و ممنونیم که مهربانو را به ما هدیه دادین.
مهربانو خانم جان عزیز
مدت کوتاهی است که با شما و حلقه ی پر از مهر دوستان صمیمی و خوبتان آشنا شدم و خدارو شاکرم که در این دراندشت روزگار با انسانهای شریف و متعهدی چون شما آشنا هستم.
زادروز زمینی شدن یک انسان آسمانی را به خودم و به همه ی دوستداران شما و به شما و خانواده ی محترمتان تبریک عرض میکنم.


وااای ممنونتم داداش بهمن عزیز ، خدا حسین عزیزت رو برای تو و مژگان جون نگه داره . خیلی خیلی کامنتت بهم چسبید ، ای داداش بهمن تیر ماهی خودم . منم از همین تریبون پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم خدا بهت عمر با عزت و افتخار بده

اذر یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 06:51 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

سلام
تولدتون مبارک
همیشه شاد وسلامت باشید

سلام آذر جان ممنونتم عزیزم

فریدا یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 04:43 ب.ظ

مهربانوی عزیزم سلام
تولدتون هزاران بار مبارک
بهترینها و سلامتی رو براتون از خدای بزرگ خواستارم
انشالله شمع 120 سالگی تولدتون رو.در کنار عزیزانتون فوت کنید با دل خوش

فدات شم فریدای خوشگلم . در کنار شما دوستان ان شالله

Nasrin یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 01:29 ب.ظ

تولدتون مبارک مهربانوى عزیز امیدوارم در کنار عزیزترین هاى زندگیتون همیشه به شادى و سلامتى زندگى کنید

ممنون نسرین جانم

بهار یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.baharozendegi.blogsky.com

مهربانو جان ،مادر قوی،زن استوار،دوستی یکرنگ، سالروز تولدت پر از برکت باشد. آرزو میکنم خوشترین لحظه ها رو تجربه کنی و در کنار خانواده نازنینت سلامت و با نشاط،باشی.

ممنون بهار جانم خدا برات بهترین ها رو بخواد دوست من

خاطره یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 11:49 ق.ظ

مهربانوی عزیز تولدت مبارک انشاالله همیشه در پناه خداوند شاد و تندرست باشی

ممنون خاطره ی عزیزم . خدا برای تو هم بهترین ها رو رقم بزنه عزیزم

دختر بزرگه بابایی یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام
چقدر تولد
مبارکا باشه

سلام مرررسی عزیز دل من حالت چطوره .. دلم برات خیلی تنگ میشه

مارال شنبه 5 تیر 1395 ساعت 06:24 ب.ظ

عزیزم تولدت مبارک/امیدوارم خوب و خوش در کنار عزیزانت زندگی کنی و همیشه شاد باشی

مرررسی مارال عزیزم تو هم در کنار همه ی عزیزان مخصوصا بهار شیرینت خوش باشی

Aftab mahtab شنبه 5 تیر 1395 ساعت 05:39 ب.ظ

Doste mehraboonam, tavalodet hezar bar mobarak bashe, ba inke hichvaght nadidametoon vali hamishe to fekram hasti. Man ke kheili doset daram❤️❤️

ممنون عزیز دلم . قربون اینهمه لطف و محبتت که داری . با داشتن شماها من چقدر خوووشبختم

سحر مامان کیارش شنبه 5 تیر 1395 ساعت 01:28 ب.ظ http://kiyarash_1385.persianblog.ir

سلام مهربانو جان
تولدت مبارک عزیزم هدیه:...امیدوارم همیشه تنت سلامت، دلت شاد و لبت خندون باشه و در کنار مهردخت نازنین روزهای خوب و خوشی رو سپری کنید :

سلام سحر جانم . خوبی عزیزم ؟
ممنون از لطفت کیارش عزیزم رو ببوس

سمانه شنبه 5 تیر 1395 ساعت 01:13 ب.ظ http://vaniajoonam1389.niniweblog.com

مهربانوی عزیز، بانوی مهربان تولدت مبارک.. الهی 120 سال عمر با عزت داشته باشی.

ممنون سمانه جانم لطف داری

پونی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 12:20 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

گل:گل:گل:گل:گل:گل:گل:گل:گل:


مبارکا

مررررررررررسی

نرگس شنبه 5 تیر 1395 ساعت 12:12 ب.ظ

تولدت مبارک مهربانوی عزیز
بهترینا برات اتفاق بیوفته
:)

مررسی نرگس جون .. همچنین

نازلی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

بازم تولد تو و نادی عزیز تبرک میگم مهربانو جانگل:

ممنون نازلی جونم

یاس ایرانی جمعه 4 تیر 1395 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز.... تولدت مبارک .... ان شاالله تولد صد و بیست سالگیتون
براتون آرزوی آرامش، سلامتی و شادی دارم....
راستی تولد نفس و مهردخت عزیز هم مبارک باشه....

سلام یاس زیبا و مهربونم . ممنون از لطف ومحبتت دوست من .

غریبه جمعه 4 تیر 1395 ساعت 05:56 ب.ظ

تولد تان مبارک

ممنون غریبه جانم

هوپ... جمعه 4 تیر 1395 ساعت 03:46 ب.ظ http://be-brave.blog.ir

سلام ، من به تازگی با اجازتون آرشیو وبلاگ پست ثابتتون رو خوندم ...
از این ببعد همراه شما هستم :)
راستی تولدتون مبارکا باشه

سلام . چه افتخاااری نصیبم شده دوست تازه ی من خوش امدی و بابت تبریکت بسیار ممنون

منیر جمعه 4 تیر 1395 ساعت 03:41 ب.ظ http://20tir.blog.ir

سلام مهربانوی مهربون

تولد هر دو تون مبارک

دلم از نام خزان می لرزد
زان که من زاده تابستانم
شعر من آتش احساس من است
هر زمان شعله زند برجانم

+ پست قبلی هم پیام تبریک گذاشته بودم. فکر کنم ثبت نشده.

سلام عزیز دل . چرا قربونت ثبت شده .. من دیر تایید کردم
مهربون

azi جمعه 4 تیر 1395 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام عزیزززم تولدت مباااااارک شاد و سلامت و پیروز بااااشید, یه تبریک دیگه هم میگم بابت تولد نفستون و مهردخت عزیز که یه مدل دیگه نفسه ,سلااامت باشن و سربلند :-)

سلام آزی جون ، مرررسی از کامنتت ، آخ گفتی این دوتا نفس گنج های زندگی من هستند و خیلی قشنگ تفسیر کردی مهردخت رو

نسرین جمعه 4 تیر 1395 ساعت 01:03 ب.ظ http://yakroozeno.com

برایت هر هدیه ای را آرزو نمی کنم، برایت فقط آنی را آرزو می کنم که بیشتر مردم ندارند.
برایت زمان آرزو می کنم، که از آن لذت ببری و بخندی؛ اگر از آن خوب استفاده کنی، خواهی توانست چیز خوبی بدست بیاوری.
برایت زمان آرزو می کنم، برای انجام کارهایت و برای تفکرت، نه فقط برای خودت، بلکه برای بخشیدن آن به دیگران.
برایت زمان آرزو می کنم، اما نه برای واداشتنت به عجله و دویدن، زمان برای اینکه شاد باشی.
برایت زمان آرزو می کنم، نه فقط برای گذراندنش، برایت زمان آرزو می کنم که برایت باقی بماند. زمان برای اینکه شگفت زده شوی، که اعتماد کنی، نه فقط برای اینکه روی صفحه ساعتت نگاهش کنی.
برایت زمان آرزو می کنم تا ستاره ها را تماشا کنی، و زمان برای اینکه رشد کنی، پخته شوی.
برایت زمان آرزو می کنم تا دوباره امیدوار شوی و عشق بورزی. به تعویق انداختن دیگر معنایی ندارد.
برایت زمان آرزو می کنم تا خودت را بیابی، که هر روزت و هر ساعتت را مانند یک هدیه زندگی کنی.
برایت همچنین زمان آرزو می کنم برای بخشیدن، آرزو می کنم که تو زمان داشته باشی، زمان برای زندگی.

Elli Michler

عجب کامنتی ، عجب ارزوهای نااااابی .. عززیز منی نسرین جانم

نسرین جمعه 4 تیر 1395 ساعت 01:00 ب.ظ http://yakroozeno.com

هوراااااااااااااا خیلی تولدت مبارکمون باشه عزیزم
من برات تو وبلاگم پست تولد گذاشتم... خیلی عزیزی و مرسی که به دنیا اومدی و زندگیمونو رنگ بهتری دادی
با بغل و نون خامه ای
سهمیه ی کیک من کو؟

مرررسی نسرین مهربون و دوست داشتنیم .. میدونی که فشم بودم و درد نت ضعیف الان میام یه نفس میخونم و جووون می گیرم

سوفی جمعه 4 تیر 1395 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام بر مهربانوی مهربان.
خیلی خیلی مبارک باشه. الهی در کنار عزیزانت سالهای سال به سلامتی و شادی کیک رو بُرش بزنی و کامتون همیشه شیرین باشه. آمین.
بوس و یک بغل گرم و صد شاخه گل تقدیم تو باد.

سلام سوفی جانم
ممنون از لطفت دوست قدیمیم . عطر گل و گرمی اغوشت بهم رسید

نادی جمعه 4 تیر 1395 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام به مهربانوی عزیزم

تولدت مبارک
حس خوب این تقارن شیرین تا سال بعد باهام میمونه
همیشه شاد و سلامت باشی بوووس

سلام نازنین همزادم
همچنین عزیز من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد