دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"مهدی جان شریک غمت هستیم"



" مهدی عزیز "  تسلیت من و همه ی دوستانت را در این خانه پذیرا باش . دوست مهربان و عزیز ، شریک غمت هستیم و


 برای شادی و آرامش روح مادر عزیزت آرزومندیم. 



************



دوستان متاسفانه دوباره درد دست راستم برگشته .



تشخیص پزشک  فشار آنی اعصاب بوده و با مراعات و دارو مشکل حل میشه .



 کمی صبور باشید ، تا استراحت کنم و برگردم . 



دوستتون دارم 


نظرات 22 + ارسال نظر
مجید شفیعی یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام

سر دستت سلامت و سر سرت سبز

سلام به روی گلت . ممنونتم

افشان شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 11:22 ب.ظ

رعنا شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.khaneye-del.blogfa.com

مهربانو جان چطوری عزیزم.

دستت بهتره؟

بهترم رعنای عزیزم . درد از حالت مدام دراومده شده گاااهی یکمی

زیبا جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 11:19 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

خدا رحمتشون کنه و روحشون قرین آرامش.
خیلی مواظب خودت باش مهربانوی عزیز. آخر ساله و کارها دو برابر.

ممنون عزیزم .. اررره وااای این آخر ساااال

سوفی جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 08:19 ق.ظ http://ziyafate-zendegi.blogfa.com

روحشون شاد...امیدوادم زودتر دردتون خوب شه مهربانوی عزیز
شما توی زندگی ۲نقش رو همزمان و به نحو احسن اجرا می کنیین...هم بهترین مادر و هم بهترین پدر...خدا بهتون قدرت و نیرو بده ...دوستون دارم

ممنون سوفی نازنینم . محبت شما دوستان بهترین مرهم برای منه .

عمولی جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 02:29 ق.ظ http://amoooly.com

خوشبختی یعنی اینکه آدم دوستانی مثل شما عزیزان داشته باشه.مهربانو از خودت و دوستانت بینهایت سپاسگزارم.
امیدوارم مشکل دستت هم هرچه زودتر برطرف بشه.

مهدی عزیز ، بازم برای از دست دادن مادر عزیزت خیلی خیلی متاسفم دوست من .. این دوستان درواقع دوستان مجازی خودت هم هستند . برات ارزوی صبر و شادی روح مادر رو دارم

nani چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیزم
خوبی؟منو یادت هست؟راستش بعد از قضیه ازدواجم منزوی منزوی شده بودم و اصلا نمی تونستم برای کسی پیام بزارم ولی همیشه خوندمت و تو همه ی لحظه های زندگیت باهات شریک بودم و ازت یک انرژی لذت بخش می گرفتم.از ته ته ته دلم دوستت دارم و برات ارزوی خوشبختی می کنم
خدا مادر اقا مهدی رو هم رحمت کنه

سلام نانی جان
ممنونتم ، اره عزیزم یادم هست اون دوره و دوستایی که اون زمان وبلاگم رو می خوندید . متاسفم ازدواج و انزوا؟؟ چرااا؟
امیدوارم الان خوب باشی عزیزم . منم برات بهترین ها رو ارزومندم

فریدا سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 09:57 ب.ظ

روحشون شاد باشه
خداوند صبر عنایت بفرماید
تسلیت میگم به آقا مهدی ... انشالله دیگه غم نبینن ...
...
امیدوارم زودتر بهبودی حاصل شه مهربانو جان ... زنده باشید

علی امین زاده سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

ای داد.
هم تسلیت به آقا مهدی
و
هم ابراز همدردی با شما.

واقعاً ناراحت شدم.

ممنونم دوست عزیز

شیوا سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 01:45 ب.ظ

تسلیت میگم اقا مهدی عزیز. براتون آرزوی صبر و تحمل می کنم.

خاطره سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 09:48 ق.ظ

مهربانوی عزیز امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی

ممنون خاطره ی عزیزم

رعنا سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 09:19 ق.ظ http://www.khaneye-del.blogfa.com

روح مادرشون شادوتسلیت به آقا مهدی.

مهربانوجان امیدوارم زودتر بهبود پیدا کنی.خوندن هرروز این صفحه ی پر انرژی باعث انرژی مضاعفه برای من

عزیز دلمی رعنا جان ممنونتم

tarlan سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 01:07 ق.ظ http://tarlantab.blogsky.com/

روحشون شاد.
مهربانوی عزیز امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب بشه و برگردی دلمون برات تنگ میشه.
برای درد دستت یخ بزار معجزه میکنه

ممنونم ترلان عزیزم . امتحان می کنم خانوم گل

پونی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 10:32 ب.ظ

روحشون شاد

نسرین دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 09:38 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

ماه دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 08:24 ب.ظ

خداوند رفتگان اقا مهدی و همه عزیزان این خونه را قرین رحمت کند.
مهربانوی عزیز سلام
می دونم سرت تو کار شلوغه و هم تو خونه. اما لطفا یک کمی کارها را به مهردخت عزیز و نفس و خواهر گرامی و آشپزخونه بیرون و ... واگذار کن و یه وقت دوجلسه ای استخر در هفته برای خودت پیدا کن. مطمین باش زود خوب بشی به همه اطرافیانت کمک کردی. جسارت کردم اما پیشنهاده اگه دوست داشتی. یا یک جلسه ماساژ حسابی خودت رو مهمون کن.
به خاطر منم جواب کامنت نده، من از طرف خودت به خودم جواب دادم

جواب من با تو فرق داره عزیز دلم مال من اینه

سینا دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 03:14 ب.ظ

تسلیت به آقا مهدی عزیز. روحشون شاد باشه ایشالله.

فریبا دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 02:51 ب.ظ

منم به نوبه خودم به ایشون تسلیت میگم ،روحشان شاد... مهربانو جان مراقب خودتون باشید شما پست خالی هم بگذارید با یه شکلک انرژی تون به ما میرسه

قربونت فریبای عزیزم .. خودم خیلی دلم تنگ میشه

غریبه دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام
بهترین درمان درد ها
شنا است
دستم را که می چرخاندم استخوان کتف صدا می داد انگشت دست راستم دچار برق گرفتگی می شد
از آن موقع که از استخر استفاده می کنم انگار خیلی بهتر شده

سلام دوست عزیز .. خوشبحالت شما بازنشسته شدی ، حاج خانم هم که وظایف مربوط به منزل رو به نحو احسن انجام میده میتونی برنامه ریزی کنی .. من با اییییینهمه کاری که برای خودم درست میکنم اگر شبانه روزم 48 ساعت بود شاااید میتونستم بهش فکر کنم

مهدی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 02:27 ب.ظ

گرچه میدونم هیچ حرفی تسکین نمیده ولی بازهم از صمیم قلب ناراحت شدم.
مهدی عزیز، خدا مادر مهربان رو رحمت کنه،

نازلی دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 12:47 ب.ظ

خدا روحشون قرین رحمت و ارامش کنه
خیلی ناراحت شدم
ما رو هم در غمتون شریک بدونید آقا مهدی عزیز

Baran دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 12:46 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

روحش شاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد