دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"یلدا مبارک"


شاید امروز تهران ویرانه ای آکنده از دود و آتش بود .. شاید همه در به در و منتظر امداد های جهانی بودیم .. نه من مانده بودم و نه شما ... 



قدر لحظه های با هم بودن رو بدونیم 



یلداتون مبارک عزیزای دلم .



 خودم هم باورم نمیشد ولی تا صبح ، با خیلی هاتون تو ذهن و قلبم حرف زدم ... 


دوستتون دارم طوری که خودم هم نمی دونستم 


***************



"نوشته ی زیبای صابر ابر"


دیشب ، بعد از همان یازده و چندی شب که زمین کمتر از یک ثانیه لرزید و طبیعت خودش را به رخ کشید، صدای پای همسایه 


ها و ماشین ها و رفت و آمد ها شروع شد!تلفن ها و خبر هاو ...



وقتی از اتاق بیرون آمدم هنوز کریستال های لوستر تکان میخورد و در شب میرقصید، اما اینبار برای نبودن!


 اگر بگویم نترسیدم دروغ بزرگیست اما بعد از کوتاهی فکر کردم چرا باید از خانه بزنم بیرون، دلایلش برای خودم و اهلش!


 حرفم از این نوشتن چیز دیگریست!



امروز مُرده بودیم شاید! 



اگر امروز از خانه خارج شدید تصویر های تکراری هر روز را شکل دیگری تصور کنید:


تیر چراغ برق های افتاده روی ماشین ها، ترک های بزرگ روی دیوارها، خانه های ویران، کوچه هایی پر از آدم های وحشت


 زده، صدای بی اندازه فریاد و اشک و غم !


 بوی تن هایی بیجانی که در شهر پیچیده!


اینجا تهران ، آخرین روز آذر ماه است و هیچ کدام از اتفاقاتی که تا شدنش یک نفس فاصله بود ، نیافتاد.



زلزله تهران اگر هزار چیز بد داشت یک چیز خوب داشت :



ما همیشه نیستیم! می شود فردا صبح مُرد.



نظرات 11 + ارسال نظر
ماه سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 02:51 ب.ظ

ایشالا همیشه سلامت باشین عزیزم در پناه خدا

ممنونم عزیز دلم . همچنین

لاله یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 01:56 ق.ظ http://ندارم

سلام مهربانوی عزیز .سالهاست که خواننده خاموش وبلاگتون هستم. امیدوارم زمستان خوب و آرامی رو در پیش داشته باشید .ببخشید سوالی داشتم در مورد موسسه نیکوکاری وحدت که یادمه چند سال قبل شما هم دختری بچه ای رو حمایت می کردید .مهربانو جان هنوز هم با اون موسسه در ارتباط هستید من میخوام کودکی رو تحت حمایت بگیرم و خواستم با شما مشورت کرده باشم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید .

سلام لاله جون خوشحالم از آشناییت عزیزم
برای تو هم همین باشه .
لاله جون حمایت کودکان و البته همه ی نیازمندان بسیار پسندیده ست من به اون موسسه اعتماد دارم و به همه ی دوستان هم سفارش کردم ولی از طرفی اگر خودم توانایی حل مشکلات کسی رو داشته باشم حتما بصورت مستقیم عمل می کنم . موسسات خیریه چون کارمند و هزینه های خاص خودشون رو دارند همه ی پول رو برای نیازمند صرف نمی کنند ولی از طرفی هماهنگی های لازم با خودشونه و ما دیگه درگیر نمیشیم

سمانه شنبه 2 دی 1396 ساعت 06:44 ق.ظ http://amirmst1374.blogfa.com

چ خوب ک با همه ی سختیا بازم به خیر گذشت

اره بخداااا

افشان شنبه 2 دی 1396 ساعت 01:43 ق.ظ

غریبه جمعه 1 دی 1396 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام
شب بدی بود اما ساختمانها تا شش ریشتر را می تواند تحمل کند
طرف ما هم مردم به سمت پارکها هجوم بردند ولی با ماشین و خیابانها قفل شد یعنی اگه خرابی بار می آمد هیچ نیروی امدادی نمی توانست خودش را به مجروحان برساند
اتفاقا من بیاد شما و مهر دخت و آن مانور زلزله که چند وقت پیش در موردش نوشته بودید افتادم
ان شاالله که دیگر تکرار نمی شود البته با سرچ گسل های تهران
تازه فهمیدم کجا دارم زندگی می کنم

سلام امیدوارم تحمل کنند واقعا
دقیقا اونشب معلوم شد که اگر این فاجعه رخ بده آمار مرگ و میر و جراحت های جدی چندین و چند برابر میشه چون ترافیک اولین و بزرگترین معضل در بحرانه .
اوضاع تهران اصلا خوب نیست و تقیبا هیچ جای امنی تو این کلان شهر وجود نداره

علی امین زاده جمعه 1 دی 1396 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.veryveryinteresting.com

افتخار ابدی

http://veryveryinteresting.com/?p=73

ready up و منتظر حضور سبزتان.

علی امین زاده جمعه 1 دی 1396 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.veryveryinteresting.com

همیشه فکر می کردم اگه تهران زلزله بیاد چی میشه. همیشه هم از کابوسش ادامه اش نمی دادم و می خوابیدم.

خدا آخر و عاقبت همه ی ما رو بخیر کنه.

الهی آمییین

Nasrin جمعه 1 دی 1396 ساعت 05:16 ق.ظ

سلام مهربانو جان اون شب خیلى به فکر مهردخت بودم که گفته بودى بعد از زلزله کرمانشاه خیلى نگرانه،شب سختى بود خدا به مردم کرمانشاه صبر بده شرایط بدى دارن

سلام عزیزم . مهردخت هنوزم نگرانه و میدونم خیالش چقدر ناراحته ولی سعی میکنه درموردش کمتر صحبت کنه و
الهی آمین

سینا جمعه 1 دی 1396 ساعت 03:12 ق.ظ

خدا رو شکر که به خیر گذشت. ایشالله همیشه سلامت باشید.

ممنون دوست من

پونی جمعه 1 دی 1396 ساعت 12:49 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

درود
خداییش ساختمان ها یه کوچولو درست ساخته بشن کسی کشته نمیشه
اینو از دیدن عکسای کرمانشاه میشه فهمید.
یلداتون مبارک

درود پونی عزیز
همینطوره واقعا .
ممنونتم

نسرین پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 10:38 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

خدای من!
و باز آمادگی لازم نبود برای مردم...
متآسفانه من بیخبر بودم ... الآن وضع مردم و شهر در چه حاله؟ امیدوارم آخریش باشه

عزیزم ، زمین لرزه کاملا محسوس بود و همه وحشت زده اومدن تو خیابون ، تا چند ساعت تمام معابر قفل شده بود و تردد انجام نمیشد . خلاصه تا صبح خوابیدیم تو ماشین . پست بعد مینویسم اونشب ما هول شدیم و چه اتفاقاتی افتاد .
ما هم امیدواریم همه ی دنیا در امنیت باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد