دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" من برگشتم"

سلام عزیزای دلم . 


امیدوارم همگی خوب باشید . هفته ی پیش،  شنبه هشتم دی ماه جراحی انجام شد و یکشنبه برگشتم منزل . 


امروز روز اوله که اومدم سر کار . 


دوستتون دارم 

نظرات 15 + ارسال نظر
بهمن جمعه 21 دی 1397 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام بانوی مهربان بلاگفا مهربانو خانم جان
خب پس بسلامتی شما هم " عملی" شدین...
آب دهن به این روزگار...
خواستم کمی ادبی بنویسم وگرنه منظورم همون " تف به روزگار" خودمون بیده...( آخ که چقدر دلم برای این " بید" تنگ شده بید)
خلاصه امروز جمعه 21دی ماه اومدم سری به وبلاگم زدم و پستهای جدید دوستان را دیدم، که از عملی شدن شما مطلع شدم.
یادمه آون موقع که کوچولوتر بودم مرحوم مادرم به زبون شیرین بی زبونی بهم میگفت خانم ها دردهایی دارن که خیلی نیازی نیست مردها از اونا سر در بیارن!!! در واقع با همون زبون شیرین بهم حالی کرد که هیچ‌وقت از هیچ خانمی نپرس دردت چیه!؟
حالا حتی از خانم خودمم نمیپرسم چه دردی داری، اگه خودش دوست داشت بهم میگه
خلاصه امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست و شاد و پرنشاط باشید و از اینکه اینقدر بی معرفت شده ام که به ولی نعمت خودم در فضای مجازی سر نمیزنم از من دلخور نباشی...
راستی منم چهارشنبه گذشته عملی شدم!!!
البته عمل من یه آنژیوگرافی ساده از قلبم بود که دکتر به خانمم گفته بود ماشاءالله قلبش مثل ساعت کار میکنه و به ذره چربی هم توی رگهاش نیست...
زیاده عرضی نیست بجز آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما و همه عزیزانتون...
بقول خندوانه: شااااااااااااااااااد باشید

سلام داداش بهمن عزیز و نازنین خودددددم
نور به قبر مادر بباره . راست گفته هرچند که من همه ی درد های با درمان و بی درمانم رو اینجا توضیح میدم
عه پس شومام اهل بخیه شدی دادااش
خدا رو شکر که سالمی و ان شالله120 سال سایه ت رو سر آبجی مژگان و گل پسرا باشه
درضمن من تو رو بی معرفت نمیدونم یه داداش پر مشغله میدونم که درکش میکنم و میدونم هروقت بتونه به خواهرش سر میزنه

الهام دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام

خداروشکر که به سلامتی انجام شد . همیشه شاد و تندرست کنار خانواده خوب اتون باشین .

سلام الهام جون
ممنون عزیزم .

شیرین دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 01:50 ق.ظ

خوشحالم که حالتون خوبه مهربانو جان. الهی که تنتون همیشه سلامت و بی بلا باشه. ❤❤

ممنونم شیرین جان . برای تو هم ، چنینی باشد

ناهید یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام امیدوارم همیشه سلامت باشید
مادر مهربان پایه

سلام ناهید جون
ممنونم عزیز دلم

اعظم 46 یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام بلا به دور حالت چطوره خوبی ؟ الان بهتری ؟

سلام . بلا نبینی . خوبم عزیزززم

آوا یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام گلم
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد..

سلام آوا جان .
همچنین عزیزم

تیلوتیلو یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 04:58 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

خدا را شکر که عمل را پشت سرگذاشتی و با خیر و سلامت برگشتی
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی

ممنون دوست عزیزم تو هم همینطور خوب و عالی باشی

سمیرا یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 04:08 ب.ظ http://sr64.blogfa.com

الهی که همیشهههه بالا و درد ازت دور باشن عزیز دلم

ببخشید فوضولی میکنمااا اگه دوس داشتی یه مرغی خروسی قربونی
کن

اخه انقد نازی من که میگم چش میخوری تو اصن

ممنون سمیرا جان .
اختیار داری عزیزم ولی واقعیتش از قربونی کردن خوشم نمیاد .. یه وجهی رو به این نیت ارسال کردم .
تو هم خیلی مهربون و نازنینی

فرنوش یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 11:06 ق.ظ

سلا عزیز دلم. خوشحالم که عملت با موفقیت انجام شده. انشاء... همیشه سلامت و سرپا باشی.

سلام فرنوش جان
ممنونم عزیز دلم تو هم همچنین

سیمین یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام مهربانو جانم
چند وقتی که نبودم چه خبر بوده اینجا
امیدارم عملت با موفقیت انجام شده باشد و همچنان با مهردخت جانم و آقای نفس سلامت و خوشحال باشین.
حال بردیا جان و ارتین و اریا هم خوب باشه
مامان و بابای مهربونت که عکس گذاشتی و دوسش داشتم را هم سلام برسون و قدرشونو بدون .من از شش سالگیم بابا ندارم و چقدر پدرتونو دوست داشتم خدا حفظشون کنه.

سلام سیمین عزیزم . جات خالی بود عزیز دلم .
خدا رو شکر همه چیز خوبه امیدوارم تو و عزیزانت هم در سلامتی و سعادت باشید .
خدا پدر نازنینت رو غرق رحمت و نور کنه عزیزم .
خیلی خوشحالم که بازم اینجا هستی

فرحناز یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام بر بانوی مهر. خدا رو شکر که عمل با موفقیت انجام شد. همیشه سالم و شاد باشی.

سلام عزیزم . ممنون فرحناز جانم همچنین

نسرین یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 12:59 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

سلام به روی ماهت عشق من...
خوشحالم خوبی. خوشحالم همه چی خوب انجام شد
ولی خب دلم می خواست بیشتر خونه می موندی چون معلوم بود داری استراحت می کنی.
وقتی نیستی یه چیزی کمه
البته همیشه برای من یکی هستی ولی خب منظورم پستای قشنگته

ما هم دوستت داریم

سلام عزیز دل من
قربونت نسرین جان واقعا این یک هفته روزهای خوبی در کنار مهردخت داشتم .
تو که لطفت به من نامحدوده

پریسا شنبه 15 دی 1397 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیزم. خداروشکر که عمل خوبی داشتین و به سلامتی برگشتین سرکار‌.

سلام پریسا جانم . ممنون عزیزم

مهردخت شنبه 15 دی 1397 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام
خدا رو شکر که به سلامتی تموم شد عمل شما
چرا نظرات بنده رو تایید نمی کنید؟
واسه رمز کویر هست یا اصلا خوشتون نمیاد؟

سلام مهردخت جان
ممنونم عزیزم . هنوز خیلی کامنت تایید نشده دارم به مرور جواب کامنت ها رو میدم .
البته از همون وقتی که داستان رو مینوشتم رمزش رو بستم ولی دلیل تایید نکردن کامنت این نبود . روزای قبل و بعد عمل بود و متاسفانه وقت نکردم بهشون رسیدگی کنم

ملیحه شنبه 15 دی 1397 ساعت 01:12 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممم
خیلی وقته که نیومدم اینطورفا
دلم حسابی براتون تنگ شده
بدی نرسه
انشا ا.. که همیشه خوب و سالم باشید.

سلامممممممممممم کجا بودی دختر ؟؟ نمیگی بیخبر میری دلمون برات تنگ میشه ؟؟
ممنونم عزیزم همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد