دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"نوروز 98 مبارک باد"


و من درخویش ، جوری هستم که حتی نمی توانم برایت زندگیی آرزو کنم که بی خزان و بی زمستان باشد.


نمی توانم بگویم سالی پر از فقط شادی و موفقیت داشته باشی .


نمی شود، بگویم برایت سالی پر از ثروت و سلامت می خواهم !


من و تو می دانیم که زندگی بسیار زیبا، اما دشوار و شکننده ست .


 می دانیم قرار است همانطور که گاهی موفق می شویم ، جاهایی هم موفق نشویم ، یا دست کم رسیدن به برخی خواسته ها و آرزوهای مان را مدتی به تعویق بیندازیم یاد گرفته ایم که بیماری هر از چند گاهی در ما، یا یکی از عزیزان و دوستان ما ، میهمان می شود تا درسهای سخت انسان بودن را مرور کنیم.


 می دانیم که گاه با داشتن مال و گاه به نداشتنش ، گرفتار می شویم.می دانیم از این بهار ، فاصله ای است ،پر از ماجراهای تلخ و شیرینی که بسیاری از آنها خواست و انتخاب ما نیستند ، اما گریز ناپذیرند.


 نمی خواهم بگویم تو را به خدا می سپارم و خیالت راحت باشد که خدا نمی گذارد هیچ اتفاق بدی برایت رخ دهد.


چون می دانم که ناخواستنی ها، همانقدر فراوانند که سپردن های نارس و فهم نشده ی ما. 


دیگر آنقدر بزرگ شده ایم که بفهمیم در هفت سین، چیزهایی را می چینیم که هراس نبودن، کم شدن یا از دست دادنشان را داریم.



آنقدر تجربه داریم که درک می کنیم ، مردم این بهانه های خوشرنگ و شاد را همچون فرصتی مهم تلقی میگنند؛برای اینکه ، خودشان را به آن راه بزنند، که انگار قرار است زندگی طبق آرزوها، شادباش ها، تبریکات، تهنیت هاو مبارک بادهای ما بچرخد!(و شاید این خود نمایش قدرت امید در انسان باشد، که به رویارویی هر احتمالی ، با لبخند می رود!)


می دانی ، می خواهم این بار برایت آرزویی کنم که تو را در تمام فصول زندگی ، در سرما و گرمای روزگار ، در تمام بارانها ، برف ها ، طوفان ها ، خشکسالی ها، شکست ها و موفقیت عا، شادی ها و غم ها ، از دست دادن ها و به دست آوردن ها، در امان و قرار دارد.


آرزو می کنم، آنقدر به خودت رسیده باشی و برسی ، آنقدر خدا در خودت داشته باشی و بیابی و آنقدری در قلبت آگاهی و در ذهنت روشنایی باشد و بیاید که؛تمام زندگی را(هر طور که پیش رود)مشتاقانه ، امیدوارانه، سرافرازانه و عاشقانه ، زندگی کنی ! تو نیز مرا همین آرزو کن. 



باشد که سال بعد، همین حوالی، خوشنود از خود و آنچه گذشته، به یکدیگر لبخند بزنیم و همچنان چون بهار، مشتاق و سرافراز و عاشق زندگی باشیم .


*************

عزیزای دلم سال نو پیشاپیش مبارک خودتون و عزیزانتون باشه . یکسال دیگه هم در کنار هم گذروندیم .. شادی ها و غم های ملی رو درکنار هم بودیم . 

همدیگه رو دلداری دادیم ، تشویق کردیم و احیانا" از هم دلخور شدیم ولی هر چی بود گذشت ... 

بهترین تصمیم من امسال ، جراحی معده م برای رسیدن به وزن سلامت و بالابردن کیفیت زندگیم بود که چند سالی میشد دغدغه ش رو داشتم . 

خدا رو شکر که راضیم و باز خدا رو شکر تر که با اطلاع رسانیم یکی از دوستانمون از همین جمع صمیمی تصمیم گرفت و تقریبا" دوهفته ی قبل جراحیش انجام شد و به سمت سلامت حرکت کرد . 

قول داده بودم برای نوروز یه سورپرایز کوچیک داشته باشم و اونم عکس تغییراتم دو ماه بعد از جراحیمه.  


یعنی حتی دماغمم لاغر شده 


دوستتون دارم 
نظرات 30 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام مهربانو جان
چقدر دعاهایه واقعی و دلنشینی بودن بیشتر از هر دعا و تبریک سال نویی به دل مینشست .امیدو،م که سال جدید برایه خودت و عزیزانت بهتر از سال گذشته باشه .
به سلامتی و دلخوشی هم به مانکن شدنت ادامه بدی که مطمئنم نتیجه خیلی بهت،ی در انتظارت هست .رویه ماهت رو میبوسم

سلام لیلای عزیزم
ممنون نازنین . برای تو هم بهترین باشه . منم بوسه و آغوش گرم دارم برات

مهرگل شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام سلام عیدددددددت مباااااااارک من برگشتم از بی لپ تاپ بودن.
چقدر دلم برات تنگ شده بود مهربانو جونم. چقدررررر خوب شدی . منم تصمیم گرفتم امسال حتما حتما حداقل 10 کیلو از اضافه وزن 15 کیلوییم کم کنم به امید خدا

سلام عزیز دل خوش اومدی مهر گلکم
ان شالله حتما میتونی عزیزم کلش 15 کیلوعه زیاد نیست ... تووووو میتوووونی

کیهان دوشنبه 12 فروردین 1398 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام مهری جان مرسی برای همه چی

قربان تو کیهان عزیز

نسرین سه‌شنبه 6 فروردین 1398 ساعت 11:51 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

فکر کنم منظور خانم آرزو ، مهردخت بوده

آره عزیزم تو یه کامنت دیگه نوشته برام .. البته من متوجه منظورارزو جون بودم

مهناز دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 03:23 ب.ظ

سال نو مبارک مهربانو جان

ممنون مهناز جانم

سیمین دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام مهربانو جانم
سال نوت مبارک عزیزم.با مهردخت جانم و نفس جانتون سالی عالی پر از اتفاق های خوب داشته باشین.
چه خوب تغییر کردین عالی شدین خدا رو شکر برای در مسیر قراردن اتفاقات خوب تو زندگی هامون.

سلام سیمین دوست داشتنیم .
ممنون از محبتت عزیز دلم . خدا رو هزار بار شکر

نفیسه (رامونا خانوم) دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام مهرانوی نازنینم. سال نو مبارک عزیزم. سال خوبی رو برات آرزو می کنم. الاهی سالی پر از سلامتی و برکت باشه برای شما و همه مردم.
خوشحالم که از تصمیمت راضی هستی. چقدر هم ماشالا خوشگل و عالی شدی. امیدوارم تنت سالم باشه همیشه و لبت خندون. روی ماه تو و مهردخت رو می بوسم

سلام نفیسه جانم .
ممنون از همه ی مهربونیت . برای تنو و عزیزانت هم بهترین باشه . منم روی گلت رو می بوسم

مونس یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 11:22 ب.ظ


تپل ها مهربونن
مهربون بمونی ها

آخ گفتی
وااقعا تپلی ها ناز و مهربونن .
چششششم عزیزم من فقط ظاهرم تغییر میکنه

azi یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام و تبریککککک بسیار اول برای مسیر سلامتی که توش قرار گرفتین و دوم بابت سال نو امیدوارم۹۸ براتون از هر جهت عاااالی باشه

سلام آزی جانم . قربون محبتت همچنین

آرزو یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 10:42 ق.ظ

ببخشید منظورم مهردخت خانوم دخترتون بود

زهرام شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 10:14 ب.ظ http://zkh.blogsky.com

سلام مهربانو عزیز سال نو مبارک بهترین ها برایت تو سال جدید ارزو میکنم مسافرت بهتون خوش بگذره .خوش اندام شدنت هم مبارک باشه ان شاءاله همیشه شاد و سلامت باشی

سلام زهرا جان . ممنون از لطفت . الهی برای تو و عزیزانت هم بخوبی و خوشی باشه

هوپ... شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 08:40 ب.ظ http://be-brave.blog.ir

به به چه قدر خوش تیپ تر و جذاب تر شدی شما، مبارک باشه این خوش تیپی و عیدتون همچنین :-)

مرررسی هوووپ جااانم . قربون محبتت

آوا شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام مهربانو جانم

سال و سایز نو هر دو مبارکت باشه...امیدوارم که در کنار مهر دخت دوست داشتنی و سایر عزیزان در سال جدید به همه ارزوهای قشنگتون برسین.

سلام آوای نازنین .. ممنونم از تو دوست من . همچنین برای تو همه ی خوبی ها باشه

[ بدون نام ] شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام مهربانو خانم پر مهر و محبت
سال نو رو به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون حضرتعالی را مسئلت دارم ❤️

سلام دوست ناشناس و مهربون من .
همه ی آرزوهای قشنگی که در کتامنت برام نوشتی رو متقابلا برای خودت و عزیزانت ارزومندم

پونه پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 10:45 ب.ظ

سلااام سااال نوووو مباااااارک

اگر این جراحی رو دماغ و دماق موثره منم برم خودم بدم دست جراح

سلام به روی ماهت .. اره عزیزم وااقعا موثره

Amir چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 08:49 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام
پیشاپیش سال جدید رو به شما تبریک میگم و امیدوارم سال جدید ، سالی پر از خیر و برکت و سرشار از موفقیت برای شما باشه.
عیدتون مبارک

ممنون امیر جان سال نوی تو و عزیزانت مبارک باشه

الی چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 08:17 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com

عیدتون مبارک مهربانو جان
امیدوارم امسال هم شما و هم مهردخت جان سالی پر از موفقیت داشته باشین و در مسیر رسیدن به اهدافتون گام بردارید

ممنون الی نازنیم الهی تن درست باشی

عسل چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام مهربانو جان تبریک میگم بهتون عزیزم
چقدر بعد از عمل شبیه دخترتون شدین بی نهایت
عزیزم مدتیست شمارو میخونم
دغدغه هاتونو خیلی دوست دارم
اون خاطرات ابتدای وبلاگتونم خوندم خیلی از پست هاتونم خوندم اما ی موضوع حل نشده برام باقی مونده اگه دوست داشتین و صلاح دیدین بگین بهم که کی مجدد ازدواج کردین و چطور شد این تصمیم رو گرفتین دخترتون مشکلی نداشت؟ همسرتون با شما زندگی نمیکنه؟
عزیزم انشاله سال جدید براتون سرشار از سلامتی و خیر و خوشبختی باشه

سلام عسل جانم ممنونم عزیز دل لطفا یه ایمیل بهم بده برات توضیح بدم عزیزم

افشان چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 02:25 ب.ظ

ماجد چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام مهربانوی جان
دوست بزرگوار
ممنون از آرزوت، منم همین آرزو و امیدواری رو برا شما و همه عزیزاتون دارم
مث همیشه ممنون از پیام پر از درس و مفهومت
ممنون که هستی
خوشحالم که از عمل راضی هستی
تعطیلات خوشی داسته باشین

سلام ماجد جانم ممنونم دوست عزیزم که امسال هم مثل همیشه همراهم بودی و خونه ی مجازیم به وجودت گرم بود الهی برای تو و خانواده ی عزیزت هم بهترین باشه

مینو سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 11:31 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

چه متن دلچسبی و چه آرزوی زیبایی.سال نو پیشاپیش مبارک
از تغییرات جدید و چشمگیر لذت ببر.

ممنون مینوی عزیزم الهی تن درست و با عزت باشی

اعظم سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام
خیلی وقته نظر نزاشتم
پست هاتونو خوندم مثل همیشه عالی و به درد بخور.
تبریک میگم برای عمل اسلیو معده .یه تصمیم خطرناک و با نتیجه عالی بوده.
پیشاپیش سال جدید مبارکتون باشه
لبخند بیفورتون زیباتره یا من اونو زیباتر دیدم

سلام اعظم جان
ممنون از تو عزیز دلم الهی برات بهترین ها باشه نازنین

پونی سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 11:26 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

درود
شاید لطف شما برای سبک تر شدن که برای جسمتان داشته اید مضاعف است.
ممنونم از همه آنچه که همدلی، همراهی و قوت قلب دادن اسمش را می توان گذاشت.
همه لحظاتتان سرشار از عشقی واقعی
کلمات برای ادای سپاس بیکران من محدود است ....

درود دوست عزیزم
الهی سلامتی و شادی و برکت داشته باشی .تصمیم و همت خودت بسیار شرط بود بهترین ها رو برای تو و خانواده ت ارزومندم

نسرین سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 10:58 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

من از تبریک های پیشاپیش خوشم نمیاد بهت بدم ولی برات آرزوی متقابل دارم که سال آینده سال بهتر و قشنگتر و سالمتری داشته باشی.

خیلی عالی شدی مهربانو!
لُپات هیچی حتی دستات... چقدر دستت خوش تراش شده خانم!
برات خوشحالم عزیز دلم

قربونت خواهر جون الهی همراه مزدک جون بهترین ها رو‌پیش رو‌داشته باشی

لیلا سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 09:07 ب.ظ

خدایا دخترتون چقدر شبیه خودتونِ

:قلب:

صفا سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 08:53 ب.ظ http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

عاااااالی

چقدر تغییر کردی تبریک میگم بهترینها رو برات آرزو میکنم . سالی سرشار از سلامت شادی و موفقیت برات آرزو میکنم .

ممنون صفای عزیزم الهی برای تو و دوتا پسرای نازنینت بهترین ها باشه

Flicka سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 08:31 ب.ظ http://flicka.blog.ir

سلام عزیزم
تغییرتون فوق العاده ست ، ایشالا بعدنم بیشتر و بیشتر به اونی که میخواید بشید نزدیک شین !(چی گفتم!:دی)
عیدتون پیشاپیش مبارک باشه

سلام به روی ماهت ممنون عزیز دلم الهی تن درست و شاد باشی

سمیرام سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 02:24 ب.ظ http://youneverknow.blogsky.com

عید شما هم پیشاپیش مبارک باشه مهربانوی خوش قلب و نازنین

ممنون سمیرای نازنین

مهری سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 01:23 ب.ظ

ای جانمممممم عزیزم چه قدر تغییر کردین عالی عالی عالی هوررررررا تبریک میگم
سال نو رو هم پیشاپیش تبریک میگم امیدوارم پر از خیر و برکت و شادی و سلامت باشه

ممنون مهری جانم . برای تو و عزیزانت هم بهترین باشه

آرزو سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام. تغییراتتون واقعا چشمگیر هست امیدوارم روند کاهش وزنتون همین طور خوب پیش بره. شباهت شما و مهرناز خانوم هم خیلی جالبه واقعا تو نگاه اول نمیشه فهمید شما هستین

سلام آرزو جان . ممنونم عزیزم . ان شالله . کدوم مهرناز ؟؟ من می شناسم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد