دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"کمک فوری به سیل زدگان"

سلام دوستان من 

امیدوارم خوب باشید و در کنار عزیزانتون ، در سلامت و آرامش و امنیت  باشید .


 لازم نیست حاشیه برم و شرایط بحرانی مردم سیل زده ی کشورمون رو بازگو کنم . 

خدا رو شکر همه به لطف شبکه های مجازی در جریان ویرانی و آوارگی هموطنانمون هستیم .

احتمالا" تعداد زیادیتون از طُرُق امن ، کمک  رسوندن .

 خود من هم به خیریه مهر آفرین پناه نصر و خانم نرگس کلباسی  اعتماد کامل دارم .


اما برادر خانم مهردادمون (آقای محمد صیفی)، مرد دست بخیر و فعالیه و در این امور به ایشون هم اعتماد کامل دارم .

سری اول کمک ها رو رسونده ، فیلم و عکس هم برای همه فرستاد.

 الان داره سری دوم کمک ها رو جمع میکنه و تو این یکی دوروز،  دوباره راهیه . 

اگر هنوز کمکی نکردید و تمایل به این کار انسانی دارید و درضمن دنبال آدم مطمئن می گردید من  از طرف خودمون  کمک جمع می کنم . 

هم بصورت مالی و هم جنسی هر طوری که راحت بودید . 

شماره کارت همون قبلیه 


6037-6916-3670-3894

بنام خانم معصومه سعیدی فر . 


فعلا این اجناس و مقداری پول تهیه شده . 



برای  تحویل کمک های غیر نقدی،   شماره ی خودآقای محمدصیفی 09128600820


رو میذارم . لطفا برای اینکه بیان  تحویل بگیرن  باهاشون هماهنگ کنید .


 البته  محدوده ی تهران و کرج ، دیگه دورتر خیلی سخت میشه . 


قربون همگیتون امیدوارم بازم بتونیم مفید و موثر باشیم .

دوستتون دارم 

پینوشت: برای اون دسته از دوستانی که سوال دارند کمک ها از چه طریقی ارسال میشه :




نمیدونم کی هستی عزیزم ولی بهترین انرژی های مثبت روزگار رو برات خواهانم..خدا روشکر هنوز پیشتون اعتبار دارم 


 یه 40 هزارتومن هم واریز شد که با کمک های دیگه جمعا ششصد هزارتومن تا این لحظه( جمعه ده و نیم صبح)شده که فرستادم براش .ان شالله برای هفته ی بعد بیشتر جمع میشه 


نظرات 13 + ارسال نظر
لیدا یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 03:12 ب.ظ

مهربانو جان من خودم خوزستانیم و از نزدیک شاهد این همه درد و رنج هستم فقط چیزی که میخواستم بگم اینه که لرستان خیلی غریب افتاده.خوزستان رو به خاطر این که ثروت ایران از نفتش تامین میشه همه براش به تکاپو افتادن مسئولا اما لرستان خیلی تنهاست.خیلی.

لیدای عزیز و دوست داشتنی راست میگی دیدم و شنیدم چه بلایی سر لرستان زیبا با اون مردم پاک و ساده دلش اومده
ممنونم یادآوری میکنی عزیزم

ali یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 02:42 ب.ظ http://as400.blogfa.com

درود بر شما هموطن . من از طریق وبلاگ یه دوست اومدم اینجا . امیدوارم دیر نشده باشه ولی یه مبلغ ناچیز به همین شماره کارتی که درج فرمودین واریز کردم . درود بر شما بابت انسانیتتون

درود برشما علی عزیز. خیلی خوش اومدی .. نه دوست من دیر نیست انقدر ابعاد فاجعه زیاده که باید در مراحل مختلف کمک رسانی کنیم . گروه اول کمک ها رفته مشغول جمع اوری گروه دوم هستیم . اس ام اس واریزی هاتون میاد و ازصمیم قلب براتون انرژی مثبت و طلب برکت می کنم
منم یکی هستم مثل خودتون .. همه در کنارهمیم عزیز جان

کیهان یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 11:32 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

مرسی مهری جان برای همه مهربانی هات
و سپاس از اینکه با دوستان بسیار گرامی ات به فکر کصیبت دیدگان سیل و خرابی های اخیر هستید.
راستش ما هم اینجا در حد توان داریم تلاشمان را می کنیم که کمکی کرده باشیم
باز هم مرسی

عزیزمی کیهان جان
خیر و برکت ببینید دوست من .. منم ممنونم

نازلی شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام عیدت مبارک بانوی مهربانی ها
من از طریق موسسه مهرآفرین خانم دانشور و شاهین صمدپور عزیز تا جایی که تونستم سهیم شدم اما واقعا ابعاد فاجعه مخصوصا در لرستان خیلی خیلی عظیم تر از اون چیزیه که بشه تصورش کرد
قلب آدم عمیقا به درد میاد
خیلی ها دیدم که گفتن مبلغ هایی که میتونن ارسال کنند اونقدر کمه که دردی دوا نمیکنه یا این تصور دارند که کمکها خوبه و دیگه نیازی به مبلغ کم اونها نیست . اگر هرکدام ما این باور کنار بگذاریم و هر مبلغی هرچقدر ناچیز حتی ده هزارتومن اختصاص بدیم مبلغ بدردبخور و چشمگیری میشه

سلام نازلی جانم
الهی خیر و برکت ببینی .. این عزیزانی که نام بردی کاملا امن و تایید شده ن خدا رو شکر که مطمئنیم کمک هامون میرسه . بله فاجعه حتی خیلی بیشتر از این چیزیه که تو کلیپ ها میبینیم .
باور میکنی منم همه ش تو همین فکر بودم که نکنه دوستان فکر کنن همه دارن کمک میکنن پس دیگه کافیه ...
دقیقا ضرب المثل قطره قطره جمع گردد اینجا مصداق پیدا میکنه

Amir جمعه 16 فروردین 1398 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام
منتظر این پست شما بودم تا از شما یه سوال بپرسم ،

خدا به ادم کمک میکنه و خیلی جاها ادم که از مالش به نیازمند کمک میکنه تاثیرش رو تو زندگیش میبینه و هستن کسایی که سر ماه مبلغ مشخصی رو به جایی که میشناسن کمک میکنن ،

به نظر شما تو اینجور حادثه ها ، اون ادم ها باید مازاد بر عشیره ماهانه ( انفاق ماهانه ) به اینجور جاها هم کمک کنن یا عشیره رو بین موارد قبلی و این جایی که گفتین ، تقسیم کنه ؟؟؟

نظر شما چیه ؟

سلام امیر جان
بنظرم این تصمیم کاملا شخصیه و نمیشه حکم کرد که دقیقا افراد چکاری انجام بدن من یکی از همون کسانی هستم که هر ماه مبلغ مشخصی برای کمک بصورت ثابت کنار میذارم در طول ماه هر وقت نیازمند دیگه ای سر راهم قرار بگیره بازم یه مقداری (به اندازه ی وسعم )کمک میکنم چون اون چیزی که بصورت ثابت میدم برای فرد مشخصیه و چشم انتظارشه وچون رو کمک من حساب کرده نمیتونم منتظر نگهش دارم .در چنین حوادثی هم همینطور عمل میکنم
همیشه در طول ماه یه کارایی هست که میشه ازش چشم پوشید ،من از اونا مایه میذارم مثلا اگر میتونم یه نمایش برم یا یه چیزی بخرم که ضرورت دارویی نداره اونو کنسل میکنم و به تعویق میندازم

دریا پنج‌شنبه 15 فروردین 1398 ساعت 09:58 ب.ظ

جاده ها بسته است چه جور کمک رسانده؟

جواب سوالت رو انتهای پست نوشتم

مهاجر پنج‌شنبه 15 فروردین 1398 ساعت 05:22 ب.ظ

نسرین چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 03:30 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

خسته نباشی دریای مهر
باز هم آستیناتو بالا زدی مهربون. الآن شب ساعت دهه، فردا صبح زنگ می زنم ببینم مادر زن برادرم کی داره بر می گرده ایران تا مقداری پول بدم بیاره.
همگی خسته نباشید

قربانت نسرین جانم
ممنونم عزیزم کمک ها خوب داره میرسه ولی میدونم که خسارات خیلی خیلی بالاست . تو هم همه رقم کمک میکنی اگه به این نرسیدی مهم نیست نازنین

ملیکا چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام مهربانو جان
ممنون که مثل همیشه به فکرى، منم توى گروه خیریه اى عضوم به نام صندوق نیک که ٤ ساله تشکیل دادیم و تو هر موردى اگه کارى از دستمون بر بیاد انجام میدیم، شماره آقاى سیفى رو هم سیو کردم که در صورت لزوم مزاحمشون میشم، هر چى ارتباطهاى مردمى و مطمئن بیشتر باشه زودتر میشه به کمک این عزیزان رفت. بازم ممنون از تلاشهات مهربانو جان.

سلام ملیکا جانم
عزیزمی هیچ کدوممون بی تفاوت نیستیم . چقدر هم عاالی عزیزم خیر ببینید الهی . دقیقا همینه خودمون باید به فکر هم باشیم .
منم ممنون تو و بقیه دوستان نازنینم هستم

نگین چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 11:50 ق.ظ http://parisima.blogfa.com

میدونی به چی فکر میکنم مهربانو جان؟

به اینکه همیشه در شرایط سخت و بحرانی، هنوزم این مردم هستن که به داد همدیگه میرسن وگرنه که از مسئولین آبی گرم نمیشه

دقیقا همینه متاسفانه ..
ایران عین یه بچه ی بد سرپرست تو مشکلات ابتدایی غرقه

نگین چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 11:49 ق.ظ http://parisima.blogfa.com

سلام مهربانو جانم

خدا خیرت بده نازنین که همیشه در کار خیر پیشقدمی..
الهی که دست خودت و عزیزانت همیشه تو دستهای مهربون خدا باشه عزیزم ..

ریا نباشه، من چند روز قبل توسط پدرم به یکی از سیل زده های منطقه سعدی کمک کردم که سقف اتاقشون بر اثر بارشهای رگباری فرو ریخته بود و کلی از وسائلش رو هم خراب کرده بود ... هفت هشت نفر شدیم یه مبلغی جمع کردیم که هم بتونه سقف اتاقش رو تعمیر کنه هم کمی وسائل بخره..

ولی ای کاش نزدیک بودم چون میتونستم در حد پتو و لباس گرم کمک کنم.. اجرت با خدای مهربون عزیز مهربونم

سلام عزیز دلم
قربونت نگین جان میدونی که یه دست صدا نداره و همیشه با کمک هم تونستیم یه حرکتی انجام بدیم .
عزیزمی نازنین ، فیلم های محله سعدی رو دیدم و اشک ریختم .. شاهین صمد پور عزیز خیلی داره براشون تلاش میکنه .. خدا به شما و همه ی یاری رسون ها برکت بده .

فرقی نمی کنه همون که نزدیکتونه بتونید بهشون برسونید عاالیه . ممنونم همیشه ثابت کردی تو کار خیر بیتفاوت نیستی

یک بنده ی خدا چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام و عرض ادب،
لطفا" شماره ی آقای سیفی را محبت فرمائید.
باسپاس

سلام و ارادت دوست عزیز
09128600820 آقای محمد سیفی

عسل چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام مهربانو جان
خسته نباشی گلم
الهی که خدا همیشه دستتو بگیره عزیزم

سلام عزیز نازنین
ممنونم دوست من الهی گره از مشکلات مردم کشورم باز بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد