دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"گزارش کمک رسانی به هموطنان"

سلام دوستان عزیزم 


آقای صیفی  کمک هایی که هفته ی پیش داشتیم رو  به تعدادی از  هموطنان  گرفتار در ویرانی سیل رو ، رسوندند . 



اجناس کم کم در حیاط جمع آوری می شد 



در گرگان بسته بندی کردیم 




به آق قلا رساندیم . اما به دلیل بالا اومدن مجدد سطح آب ، برای دسترسی به منازل باید وسایل رو با تراکتور حمل می کردند .









ببخشید منو چون باید حجم ویدیو ها رو کم می کردم مجبور شدم انقدر بخش بخش آپلودشون کنم . 


********

امروز با هم درتماس بودیم :



ونتیجه این شد که دوباره روز یکشنبه عازم  هستند : 


یکشنبه به سمت لرستان حرکت می کنیم ، با توجه به فضای باقیمانده در اتومبیل 


تعداد 30بسته لوازم بهداشتی و خوراکی شامل اقلام زیر را بسته بندی و ارسال می کنم . 


دوستانی که قصد کمک دارند اعلام کنند . 


مواد خوراکی : روغن یک لیتری ، تن ماهی ، کنسرو لوبیا ، نان ،چای بصورت تی بگ، قند 750 گرمی ، خرما ، بیسکوییت .


مواد شوینده و بهداشتی و ضروری : 


شوینده لباس دستی ، مایع ظرفشویی، اسکاچ، نوار بهداشتی ، ژل بهداشتی بانوان،پتو 


لوازم کودکان: 


شیر خشک ، شیشه بچه ، پوشک سایز 2 الی 4 


برای ارسال کمک های غیر نقدی با شماره آقای محمد صیفی      09128600820

تماس بگیرید. 


لطفا" کمک های نقدی خودتون رو به همون حساب همیشگی : 


6037-6916-3670-3894


بنام خانم "معصومه سعیدی فر "ارسال کنید. 


دوستتون دارم 


نظرات 9 + ارسال نظر
Amir چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 09:54 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام خدا قوت
بدون شک اونها در شرایط سختی هستن و نیاز دارن به این کمک ها

سلام ممنونم .. بله دقیقا همینطوره امیدوارم زودتر شرایطشون بهتر بشه

کیهان یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 08:24 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود بر شما و خسته نباشید.

درود برتو کیهان عزیز . شما هم

ونوس شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 10:41 ب.ظ http://calmdreams.blogfa.com

ایول به همه هموطنان مهربونمون که اگر اونها نبودند دولت بوووووق
منم از طریق مدرسه دخترم که وسیله جمع میکردند سر سوزنی فرستادم انشالا همه این کمک ها به دست نیازمندان واقعی برسه و عادلانه توزیع بشه

واااقعا هم بووووق
خدا بهت سلامت و برکت بده عزیزم .. الهی آمییین

تیلوتیلو شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 04:22 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

خدا قوت

رضا احدی شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 10:26 ق.ظ http://takfarsh.blogsky.com/

سلام
خدا قوت. ایشالا که بتونید به مردم بیشتری کمک کنید.
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید.

سلام
ممنونم . امیدوارم .
چشم حتما سر می زنم

سیمین شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام مهربانو جانم خدا قوت
منم پارسال تو چند نوبت به حساب نرگس کلباسی واریز کردم که البته وظیفه بوده و منتی نیست .ولی امسال که تا حالا حساب نرگس محدود بوده ما همکارانمون تو استان لرستان و گلستان کمک های دیگر استان ها رو بسته بندی و ارسال کردند که منم ناچیز کمک کردم.
ولی به نظرم کمک های اولیه رو اگه مردم هم انجام ندند هلال احمر انجام می ده(خودم تو شرایط زلزله تو سال هفتاد که هنوز هیچ نهاد مردمی نبوده یادمه که چقدر هلال احمر تو یک ماهی که تو چادر بودیم بهمون می رسیده و مشکل غذا و... نداشتیم) . ولی واقعا باید فکری برای تعمیر خونه ها و وسایل برقی شون کرد که اگه نرگس جان حسابش باز شه یا ادم مطمئن دیگری که شما معرفی کنی یا من بشناسم و بخواد کار مد نظرم رو انجام بده باز هم من کمک می کنم .

سلام سیمین عزیزم . آره عزیزم در جریان بسته شدن حساب نرگس بودم .. خدا رو شکر حساب شاهین بازه و قبل از اینکه به آقای صیفی کمک کنم اونجا واریز کردم .. حساب نرگس خیلی خوب بود در تمام پارسال گاهی وقتی حتی زمانی که نمیتونستم کمک آنچنانی کنم اگر حتی کمی دلم شور میزد و یا دلم میخواست برای عزیز درگذشته ای خیرات بدم شده بود یه ده هزارتومنی ولی واریز میکردم . تا اینکه متاسفانه مسدود شد .
خدا به عزیزان صادق و نازنین هلال احمر هم قوت بده تو این سالها همه ش در بحران و امداد بودن
این شبا هر وقت به وسایل خونه م نگاه میکنم یاد این عزیزان میکنم و میگم خدا به داد برسه .. در جایی که تعویض حتی یه وسیله برای ما به سختی انجام میشه اون بنده های خدا که کل زندگیشونو آب برده چه میکنند و چطور میتونن جایگزین کنند

یه مادر شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام مهربانو جان خدا قوت که همیشه در کارهای خیر پیشقدم هستی .امیدوارم نتیجش رو باسلامتی وشادی عزیزانت ببینی.من هم موافقم که کمکها با مدیریت انجام بشه وچون در زمان زلزله بم وخصوصا در روزهای اول که حجم کمکها بیشتربود اون افرادی که دچار مصیبت شده بودن اصلا حواسشون به گرفتن کمکها نبود وکمکها بیشتر نصیب یک عده شدکه از مناطق دیگه اومده بودن وزلزله زده نبودن با اینحال چون اول کمک ها روبه یه نفر مطمئن باید داد با خیال راحت منم از طریق تو اقدام می کنم.

سلام عزیزم .بله کاملا درست میگی ، متاسفانه همیشه افراد سود سو (چه اون هایی که اصلا کمک ها رو نمی رسونند ، چه اون هایی که به دروغ خودشون رو در گروه نیازمندان جا میزنند) وجود داره ولی فکر می کنم متاسفانه انقدر مملکتمون دچار مشکل و بحران شده که خیلی ها تو کارشون متخصص شدن. مثلا" همین آقای صیفی که برادر خانوم مهردادماست انگار همیشه تو همین کارها ورود میکرده و کانال های مدیریت و کمک رسانی رو میدونه ولی من خبر نداشتم .. الانم خدا روشکر همسر مهرداد که میدونید تقریبا " یکساله به کانادا مهاجرت کرده و منتظره تا مهردادمون هم پیشش بره بهم اطلاع داد چون هم میدونه من فعالیت میکنم هم از کارهای برادرش باخبر بود . خدا رو شکر که منم با ایشون هماهنگ شدم و از این به بعد کلا میتونیم از این نظر با آقای صیفی هماهنگ کنیم برای کمک هامون .. هرچند که من قبل از معرفی ایشون از طریق نرگس کلباسی و شاهین صمد پور عزیز (که به اون ها هم کاملا مطمئنم ) اقدام کرده بودم . باز هم یک دنیا از همراهی و اعتمادتون ممنونم و امیدوارم متقابلا" خیر و برکت و سلامتی برای خودت و عزیزانت در راه باشه

غریبه شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام
بسیار کار پسندیده و نیکویی است
ولی من ترجیح می دهم کمک ها از طریق یک مدیریت واحد انجام بگیرد
همه دوست دارند که کمک کنند ولی اگه مدیریت نشود تبدیل به بلبشوی می شود
درست مثل ایام محرم که پخت و پخش مواد غذایی باعث اسراف و دور ریز فراوان آنها می شود

سلام .
موضوع کمک هاییه که حتما به دست نیازمند برسه . انشالله که هر کدوممنون کمک میکنیم خیالمون از این بایت کاملا راحت باشه .
در ایام محرم اسراف بی حد و حساااابه

نسرین شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 03:36 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

هنوز همسر گرامی آناهیتا سیصد هزار تومن رو به حساب رسول واریز نکرده وگرنه اونم خورده کمکی بود

خدا قوت به تمام کسانی که کمک می کنند

نسرین جان تجربه ی خیلی بدی بود اون ماجرااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد