دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"چهل و شش سالگی"



امروز چهل و شش سالگی رو پشت سر میذارم .


  چهل و شش سال قبل نوزاد نحیف و کم وزنی بودم که در بیمارستان آرین آبادان ،و از مادر و پدری که سخت به هم دلبسته و وابسته بودند به دنیا آمدم . اون روزها باباعباس یکی از افسران کشتی های کوچیکی که بین ایران و کویت رفت و آمد داشت ،بود و با مامان ،  از نوروز همون سال دوتایی به خرمشهر  اومده بودند و  تو خونه ی کوچولوشون انتظار به دنیا اومدن نوزادشون رو می کشیدند . 


مامان مصی ، تیر ماه گرم خرمشهر  در سال 52 رو با  شکم برآمده ای که خاطره ی گس و شیرین هم آغوشی با عزیزترین عشق زندگیش عباس   رو حمل می کرد، می گذروند .


 غروب سوم تیرماه ، علائم به دنیا اومدن بچه رو احساس کرد و بالاخره ساعت پنج و نیم صبح روز چهارم دختر کوچولویی که اسمش رو از دوران نامزدی و در ساحل زیبای خزر انتخاب کرده بودند ،  به دنیا آورد . 


همه ی تار و پود من از عشق این زن و مرد نازنین ، بافته شده . 


بزرگ شدم ، جنگ دیدم ، عاشق شدم ، مادر شدم و عاشق تر شدم .. از عشق پدر فرزندم فارغ شدم . زمین خوردم ، درد کشیدم و شکستم و مُردم و با عشق مرد دیگه ای دوباره احیاء شدم ..


 سالها گذشتند و رفتند .. و من هر روز سعی میکنم بیشتر یاد بگیرم و آدم تر باشم و این راه هنوز ادامه داره ،نمیدونم چقدر و تا کجا ولی کمیتش مهم نیست .. 

کیفیتش مهمه که دوست دارم با عشق بهترین های زندگیم : دخترم و نفسم و خانواده و دوستانم هر روز با کیفیت ترباشه . 


مامان و بابای عزیزم ، اینجا مینویسم که ثبت بشه تا همیشه ، که یادم باشه  چقدر مدیون شما دونفرم ، چقدر زحمتم رو کشیدید و چقدر براتون عشق و احترام قائلم . 


نفسم ، عزیزترین مرد زندگیم ، شونزده ساله در سایه ی  وجود نازنیت ،از گزند سرما و گرمای روزگار درامان بودم و  بهترین لحظه ها رو گذروندم . خدا به عمرت عزت بده . 


مهردختم ، بیست ساله با وجود عزیز تو ، نقش مادری به خودم گرفتم و این شیرین ترین نقش زندگیم بوده .. با وجود همه ی عزیزانی که گفتم تو زندگیم دارم ، عشق هیچکس با تو برابری نمیکنه ،آخه تو پاره ای از تنم هستی .. 


دوستان خوبم : همه ی شما که اینجاییدو پر رنگ  ، بعضی هادیگه نیستند و  ازشون فقط خاطراتی باقی مونده و حتی گذارشون به خونه های مجازی خودشون هم نمی افته .. 


دوستان کودکی ، دوستان مدرسه و دوران درس و تحصیل .. دوستانی که حتی تو این دنیا نیستند .. همه و همه تو شکل گیری شخصیت امروزم نقش داشتید و دوستتون دارم و جدایی از شما برام غیر ممکنه . 

**********

بریم که یه سال دیگه رو شروع کنیم . سال قبل همچین روزی با نفس کلونوسکوپی  یکسال بعد از عمل رو گذروندیم .. خدا رو شکر همه چیز عالی بود ولی بعد از ظهر از فشار عصبی و ترسی که برای عدم سلامتیش داشتم یه دل سیر گریه کردم . 


به خونه که برگشتم ، مهردخت و خواهر برادرا سورپرایزم کرده بودند. کیک خوردیم و شمع فوت کردم . 

از اضافه وزن کلافه بودم و نمیدونستم در آینده ی نزدیک، قدم در راه سلامتی میذارم .


 امسال خیلی خوبم ، همه چیز در بهترین حالت ممکنه و به گذشته که فکر میکنم ، خنده م می گیره که نگران چه چیزهایی بودم . 


امیدوارم سال بعد ، مثل امروز خوشحال باشم و راستش هر چی فکر میکنم میبینم بعد از سلامتی ، بزرگترین آرزوم نجات و سربلندی مردم کشورم به هر طریقیه . 


دوستتون دارم . 


تولد چهارسالگیم در کشتی آریا ناز همراه مامان و بابا . (بغل یکی از افسران کشتی )



پینوشت : شاید به چشمتون خورده باشه من و نادی جون همدیگه رو " همزاد" خطاب می کنیم . ما چند سالی بود که خواننده وبلاگ های هم بودیم تا بطور اتفاق فهمیدیم تو یک روز و یک سال و  هر دو در بیمارستان آرین آبادان با اختلاف چند ساعت به دنیا اومدیم . 

 فکر نمی کنم آدمای زیادی تو این دنیا شانس این رو که همدیگه رو  اینطوری پیدا کنند داشته باشند . 

نظرات 81 + ارسال نظر
khatoon یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام خوشگل خانوم
از روزی که رمز پستتون رو گرفتم اینقدر سرم شلوغ شده که به وبلاگ خودمم نمیرسم سر بزنمبزنم
ولی آخر شب تو رختخواب هر جور شده سه مقداریش رو میخورم
این جوری که من پیش میرم تا آخر سال میکشه

سلام عزیز دل من
ای جااان .. میدونم خاتون جاانم انقدرم طولانیه که ...

یاس ایرانی چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز
ببخشید که این مدت نتوستم به وبلاگتون سر بزنم و خیلی دیر رسیدم که تولدتون رو تبریک بگم... تولدتون مبارک ان شاءالله تولد صد و بیست سالگیتون در کنار عزیزانتون
تولد همسرتون رو هم تبریک میگم و همچنین برای نازنین دخترتون پیشاپیش تبریک میگم... امیدوارم بیست سالگیش همراه با بهترین ها باشه و روزهای خوشی پیش رو داشته باشه .... می بوسمتون

سلام یاس نازنینم . قربون محبتت برم عزیز من . ممنونتم .
یاسی جان دلتنگت میشم ولی ناراحت نه عزیزم . میدونم که مشکلاتی هست و همیشه دعاگوتم دوست دارم از حالتون باخبر باشم و متاسفانه راهی بجز انتظار ندارم . امیدوارم همیشه و همه جا خوب باشی نازنینم
برای دعای خوبت ممنونم الهی امین

نفیسه جمعه 14 تیر 1398 ساعت 01:53 ب.ظ

تولدت هزار بار مبارک مهربانوی نازنین. چه خوبه که هستی. دنیا تو رو کم داشت واقعا

قربون محبتت نفیسه جانم .. خدایی من با عشق و انرژی که شما دوستان بهم می دید ، هر لحظه م طلایی و رنگارنگ نباشه؟؟

خاطره پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 01:59 ق.ظ

مهربانو جان تولدت هزاران بار مبارک.امیدوارم در کنار ناز دختر روزهای خوبی پیش رو داشته باشی

ممنون خاطره ی عزیزم الهی آمین .. ممنونم از ارزوی قشنگت

khatoon دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 03:32 ب.ظ http://memories-engineer.blogsky.com

سلام تولدتون مبارک
چه جالب من و شما هم سنیم فقط شما سه روز از من بزرگترین
من متولد هفتم تیرماه هستم

سلام خاتون جااان .. مررسی عزیزم تولد تو هم مبارک باشه .. الهی تن درست و باعزت باشی عزیزم . چقدر خوشحالم از آشناییت دوست جدید تیرماهی و هم سنم

کیهان دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 09:12 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com


انشالا صد ساله بشی و تولدت مبارک

ممنونم کیهان عزیز

فایزه گرگان دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز
تولدتون مبارک بانوی دل پاک وفهمیده..همیشه از نوشتارهاتون درس زندگی میگیرم وبرای خودم ودخترمسر مشق میکنم...
امیدوارم پاکی وسلامتی همیشه یاورتون باشه

سلام فائزه جون .ممنونم قربون محبتت نازنین . امیدوارم لایق لطفت بمونم .
آرزوهای قشنگت متقابلا برای خودت هم باشه

مهردخت دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 06:09 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز
تولدتون رو با تاخیر تبریک میگم. امیدوارم تندرست و شاد باشید.

سلام عزیزم . یه دنیا ممنونم دوست عزیزم و همچنین

Peepbo یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 04:46 ب.ظ

تولدت مبارک مهربانوی عزیزم تیرماه منو همیشه به یاد شما و مهردخت میندازه بهترینها رو تو سال جدیدتون ارزو میکنم هم برای وجود پرمهر خودت و هم برای عزیزان تیرماهی که داری

ممنونم عزیز با وفای من .. الهی برای تو هم بهترین باشه

سحرجدید یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.kamandmaman.com

ان شاالله ...ان شاالله ...ان شاالله که سال دیگه این موقع که هیج ....تمام روزها و ثانیه ها ی عمرت شاد باشی و خوش و سلامت ....مهربانوی عزیز....

ای جااان ممنونتم دوست عزیز و نازنینم . الهی آمین .. الهی باااهم

سوفی یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 01:42 ب.ظ

اصلا من میرم از دست بلاگ اسکای گریه می کنم، حتی کامنت آخرم هم نصف کمترش رسیده. چرا؟ آخه چرا؟

ای وااای چه آبرو ریزی میکنه این سیستم هااا

نادی یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 01:33 ب.ظ http://nanii.blogsky.com/1398/03

سلام مهربانوی نازنینم..
تولدمان مبارک..
منم مثل نازلی فکر میکنم و آشنایی با ترا مبارک میدانم
ترا شبیه باران می بینم که به هر جا بباری طراوت و عشق می بخشی
بی شک همه دوستان حاضر در این محفل همین حس را دارند.
ممنون وجود نازنینت..آرزوها و تمناهایم را نمی شمارم فقط اینرا بدان از هرچیزی بهترین را برای تو از خدای مهربانم می خواهم و در راس آن سلامتی و عشققققق
اگر دیر شد دسترسی به وبلاگت نداشتم..تاخیر را ببخش.

سلام همزاد جانم
عزیز منی نازنین ... الهی کنار هم باشیم و روزگار رو با سلامتی و خوشی بگذرونیم. نادی جان تو و همه ی دوستانم خیلی خیلی بهم لطف دارید .. بهترین و بزرگترین هدیه ها رو از کامنتای بی نظیر شما گرفتم ..
میدونم عزیز من که سفر بودی و خوشحالم از خوشحالیت

راتا یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 12:26 ب.ظ http://dokhtarikhakestari.blogfa.com

سلام مهربانوی عزیزززم،دلم واست تنگ شدددده کم پیدا گشته ای نازنین :) ،خوبی؟ پست جدید ما کوووو؟مهربانوی خونم اومده پایین:))

سلام راتای خوشگلم .
عززیزمی دخمل .. تعطیلات بود و خیلی برنامه مون روتین نبود عزیزم . الان دارم پست جدید مینویسم . دوستت دارم مهربون نازنین

ط·آ³ط¸â€¦ط؛إ’ط·آ±ط·آ§ یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام مهربانو جان در جواب کامنتها دیدم که نفس همسرتونه خوشخبت باشین ولی زیاد ازش تعریف نکردین
رابطه اش با مهردخت چطوره
با شما زندگی میکنه
ببخشیدا دوست نداشتین جواب ندین
پستهایی که راجع به ایشون صحبت کردین کدوماس

سلام عزیزم . ممنونم .. آره گفتم که تا دوسال پیش همین موقع ها که خیلی خیلی کم ازش مینوشتم ولی دوسال قبل تصمیم گرفتم درموردش بنویسم یه تعداد پست هم نوشتم که رمز دار هستند . رابطه ش با مهردخت خوبه و خیلی همدیگه رو دوست دارن ولی با هم زندگی نمیکنیم .

ط³ظ…غŒط±ط§ یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 11:53 ق.ظ

تولدت مبارک مهربانو جان

مرسی سمیرا جان

نینا یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام مهربانو جون تولدت هزاران بار مبارک باشه چقدر خوندن نوشته هاتون حالمو خوب میکنه الهی سالهای بیشتری در کنار هم عاشقی کنید
فقط یه سوال نفس همسرتونه اگه دوست ندارین جواب ندید
راستی مهربانو جون من کامنت میزارم ارسال میشه اما ظاهرا به شما نمیرسه امیدوارم این یکی ثبت بشه

سلام نینای عزیزم .. ممنون از محبتت ، چقدر خوشحال میشم وقتی میخونم ، نوشته های من یه حال خوب هر چند کم و کوچولو برای شما دوستان عزیز نازنینم فراهم کرده .. مرسی از اینکه همراهی میکنی و خوب میخونیم
بله نینا جون نفس همسرمه که مدت کوتاهی بعد از جدا شدن از پدر مهردخت با هم ازدواج کردیم .. خیلی درموردش اینجا مینویسم عزیزم .
این کامنتتم از سر خوش شانسی من برای پست تولدم ثبت شده از هر روشی که اینو فرستادی استفاده کن . البته متاسفانه بلاگ اسکای هفته ی پیش خیلی از کامنت ها رو ارسال نکرده و خیلی از دوستان با این مشکل مواجه بودن .. به هر حال خیلی خیلی خوشحالم از دیدنت

نوشی یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 10:17 ق.ظ

مهربانوی زیبای مهربان
تولدت مبارک
آرزو میکنم درکنار همه عزیزانت روزها و سالهای طولانی با شادی و سلامتی و عشق زندگی کنی نازنیم .

ممنون نوشی جانم . الهی برای تو هم از همین بهترین ها باشه

ردپا یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 09:54 ق.ظ http://radepa.bushehr.ws

سلام عزیزم. تولدت مبارک مهربونترین .امیدوارم همیشه خودت و عزیزانت سلامت و تندرست و شاد باشید.

سلام دوست قدیمی من . الهی آمین چه آرزوی قشنگی .. برای تو هم همین باشه ان شالله

مینا یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 08:29 ق.ظ

خیلی خوب مینویسی.....بازم تولدت مبارک عزیزم.....سال دیگه بازم بهتر از امسال خواهد بود..........

ممنون مینا جون . خوب میخونی عزیزمن .
الهی آمین ... با هم ان شالله

سمیرام یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 08:17 ق.ظ http://youneverknow.blogsky.com

سلام مهربانوی جانم
امیدوارم منو ببخشی که اینقدر با تاخیر دارم پستت رو میخونم و تبریک میکم
تولدت هزاران بار مبارک باشه آرزو میکنم دلت شاد، لبت خندون، تنت سلامت و سال جدید زندگیت پر از اتفاقای خوب و قشنگ باشه

دوست دارم فراووون

سلام سمیرا ی عزیزم .
قربونت جان من ف چه حرفیه راحت باش دخمل
مرررسی مرررسی مررررسی . به همچنین دوست من

نسرین شنبه 8 تیر 1398 ساعت 11:54 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

اینجا هنوز تفلده؟
کیک هم میدید عایا؟

برای تو همیشه بوس و بغل و نون خامه ای هسسسسست

خان دایی شنبه 8 تیر 1398 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.khan-dayiii.blogfa.com

46 رو کیک میشه 47 و تو پست جدید نمیزاری

نه دایی جون قول میدم 47 نشده بنویسم

جیران شنبه 8 تیر 1398 ساعت 07:02 ق.ظ

سلام مهربانو جانم. حالت خوبه؟ تولدت مبارک . با تاخیر ، بقول شهریار «البته می بخشی».
من سالیان ساله که می خونمت ولی به دلیل نداشتن برچسب فارسی روی کیبورد و صد البته تنبلی فراوان کمتر پیام می گذارم. فیلم گل گلدون برادر زاده ات رو گذاشتی، خواستم بنویسم مهربانو یادته اولین کلماتی که مهردخت به زبون آورد هم ماما گل گلدون بخون من بخوابم بود؟ از صحبت کردن پدرت با مهردخت و بچه هایی که میان خونه تنهان گفتی و خواستی ما هم تجربیاتمون رو بگیم. خواستم از شاگردانم در کانادا بنویسم فرصت نشد. امروز فقط خواستم چقدر خوشحالم که اون روز خوش خرداد سال ۵۲ به دنیا اومدی تا دل خوانندگانت رو همیشه با نوشته های پر ارزشت گرم کنی

سلام جیران عزیزم . ممنونم مگه میشه با وجود عزیزان گلی مثل خودت خوب نباشم
آره عزیزم دقیقا همینطوره مهردخت با گل گلدون زبون باز کرد و آرتین هم امکان نداره برامون چیزی بزنه یه گل گلدون هم مهمونمون نکنه
چقدر عزیز تو که همه چیز رو با جزییات یادته
من هر وقت که برات مقدور باشه و بتونی از تجربیاتت بنویسی استقبال میکنم عزیزم .
ممنونم از اینهمه لطف و محبت خالصانه ت عزیزم . میبوسمت و یه دنیا از اینکه افتخار دارم بین دوستانم ببینمت خوشحالم .
راستی عزیزم من متولد چهارم تیر ماه 52 هستم نه خرداد ماه نازنینم

ونوس جمعه 7 تیر 1398 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام عزیزمم
تولدتو با تاخیر تبریک میگم مهربانو جان و از ته دل برای خوشبختی همیشگیت دعا می کنم. هزار تا بوس و گل و قلب

سلام ونوسی .. ممنونم عزیزم خدا نگهت داره دوست عزیز و قدیمی من

سوفی جمعه 7 تیر 1398 ساعت 05:10 ب.ظ

چرا بلاگ اسکای بدجنسی اش گل کرده؟ باز نیمی بیشتر کامنت منو قورت داده

ای بابا سوفی جان راست میگی؟؟
بلای اسکایو تحریم می کنم برمی گردم بلاگفاااهااا

خان دایی جمعه 7 تیر 1398 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.khan-dayiii.blogfa.com

چه قدر بوس و قلب گیرت اومد تو کلمنتا

کادو چی گیرت اومد

خیییلی بوس و قلب ها بهم چسبید دایی .. دلت بسووزه
کادو هم خیلی چیزای خوووب

نیروانا جمعه 7 تیر 1398 ساعت 09:16 ق.ظ http://life-career.blog.ir

سلام مهربانو جانم
تولدت رو با کلی تاخیر تبریک میگم
راستش اون روز کلی پیام تبریک برات نوشتم ولی تهش کد رو اشتباه وارد کردم و وقتی بازگشت رو زدم دیدم همش پریده و حالم گرفته شد
چون با گوشی کامنت میزارم و ..
القصهههه
تولدت مبارک بانوی مهر و مهربانی و آفتاب
۴ سالگی خیلی شیک و باحالی هم داشتی
و چههه مامان و بابای خوش تیپی
خدا برات حفظشون کنه و شاد شاد شاد باشی کنار عزیزانت

سلام عزیزم . ممنونم نیروانا جون .
این هفته ی قبل خیلی کامنت ها می پرید و بد ارسال میشد سر خودمم اومد عزیزم راااحت باش قربونت برم .
مررسی مهربون خدا عزیزانت رو حفظ کنه و همچنین تو هم همیشه شاد و سلامت باشی

نازلی جمعه 7 تیر 1398 ساعت 02:03 ق.ظ

مهربانو قشنگ و مهربانم تولدت مبارک عزیز دلم
برای تو عمری پر از برکت و سلامت آرزو میکنم که خنده از صورت قشنگت هرگز کم نشه
چندسالی که میخونمت همیشه برای من نه تنها یک دوست، یک الگویی
کاش زندگی ها و عشق ها اونقدر زیبا و خالصانه باشه که ثمره اش مهربانوهایی مثل تو باشه که دنیارو جایی قشنگ تر برای زندگی می‌کنند
تبریک اصلی باید به بابا عباس خوشتیپ و نازنین و مامان دوست داشتنیت گفت که چنین دختری تحویل دادن که در تمام نقش های زندگیش از مادری و همسری و همراهی و دوستی و... بدرخشه
به مهردخت عزیزم که چنین مادری داره و به نفس که چنین همراه همدلی

تازه به خودمم تبریک میگم. نازلی این دوست گل و مهربون و عالی مبارکت باشه

نازلی نازم ممنونتم عزززیزم . کامنتت رو هزار بار خوندم انقدر زیبا و دلنشین نوشتی که هی به خودم میگم .. ببین مهربانو برای تو نوشته هاااا ..
امیدوارم لایقش باشم عزیز دل . خدا خودش شاهده که من چقدر با وجود شما نازنین ها انرژی می گیرم و حالم خوبه .

هوپ... پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 08:52 ب.ظ http://be-brave.blog.ir

تو چنین خوب چرایی؟!
تولدت مبارک مهربانو جان عزیز بلاگستان، ایشالا سالیان سال رو به خوبی و خوشی کنار عزیزان و ما دوستانت بگذرونی :-)

هوپی جونم مرررسی عزیز نازنین . الهی خدا برام نگهتون داره دوست داشتنیااا

سوفی پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 06:32 ب.ظ

مهربانوجانم تولدتان مبارک

مرررسی سوفی گلم

Azi پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 04:10 ب.ظ

تولدتووووون مبااااارک پر روزی و پر عشق باشید همراه با سلامتی کامل ووو دل خوووووش
*

مررسی آزی جان .. الهی آمین چه دعاهای قشنگی برام کردی . برای خودت هم همین باشه

Reyhane R پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 01:56 ب.ظ

تولدت با دو روز تاخیر مبارک مهربانو جان.
شاد و خوشبخت باشید الهی

مرررسی عزیز دلم .همچنین

بهار شیراز پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 12:26 ب.ظ

اسم ات واقعا برازنده اخلاق و منش ات هست...
منم همسن توام...همون هیجده سال

ای جااان .. عزیز منی بهار جووون .. همه هیجده ساله هاااااا

طیبه پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 08:18 ق.ظ http://almasezendegi.mihanblog.com

تولدت مبارک خوشگل خانوم تیرماهی من
فقط بدون الکی نیست با هر پستی که می نویسی بیشتر عاشق و مشتاق روی ماهت میشم.
من میگم شاید دیر و دور نباشه.
من از رحمت خداوند ناامید نیستم.انشالا زمان مناسبش که برسه پروردگار مهربان خودش طوری می چینه که من عشقم رو ببینمت و ببوسمت.
قطعا آشنا شدنم با تو و عاشقت شدنم اتفاقی نبوده.
ازت ممنونم که هستی.از خدایی که تو و دوستان دیگه که مثل خودت گل هستند رو در سر راه زندگیم قرار داد ممنونم و خیلی خیلی خوشحالم
الهی این خوشحالی و حس عمیق رضایت درونی که در وجودت هست یرای همیشه ماندگار باشه و آهنگ دلت همیشه شاد باشه عزیزدلم

ای جااان دلم تی تی جون مرررسی .. عزیزم خدا برام نگهت داره دوست جدید و گل و محشرررمن
به داشتنت افتخار می کنم عزیزم .. به امیدروزی که روی ماهتو ببوسم خیلی زود

متولد ماه مهر پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 07:46 ق.ظ

تولدت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه در کنار عزیزانت به شادی و سلامت زندگی کنی.

ممنون همسایه دوست داشتنی من . تو هم سلامت و شاد باشی کنار عزیزانت

ملیکا پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 04:48 ق.ظ

سلام مهربانو جان، کامنت تبریکم به کل پریده!!!
در هر صورت مجددا تولدت رو تبریک میگم مهربانو جان، آرزو مى کنم در کنار عزیزترین کسان زندگیت با آرامش و خوشى و سلامتى زندگى کنى.

سلام ملیکای عزیز من
مررسی قربونت برم .. این مشکل رو خیلی هامون داشتیم . انگار بلاگ اسکای هفته ی پیش سرشوخی رو باز کرده بوده
تو هم بهترین ها رو درکنار عزیزانت تجربه کنی دوست نازنین من

Amir چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 08:00 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام
الان جای نگرانی نیست اما هشدار ویروس جدید رو به دوستان باید بدم که متاسفانه ظرف 8-12 ساعت باعث بیماری و تهدید سلامتی به بدترین شکل میشه.

بگذریم
این فایل رو گفتم
البته درباره سخت گیری نکنید برای من جالب بود شاید برای شما هم باشه

http://s9.picofile.com/file/8364845650/case_ab.mp3.html

سلام .
خیلی متاسف شدم امیر جان امیدوارم هر چه زود تر خوب بشی
ممنون از لطفت حتما عالیه میرم گوش میکنم
**********
عاالی بود امیر جان صدای خوب لیلی رشیدی و آقای قصه گوی دوست داشتنی .. یاد قدیما بخیر

آبی چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام به تیرماهی گل و عزیزم
زندگی همه با فراز و نشیب همراهست زندگی شما هم فرازونشیبهای خودشو داشته صمیمانه برای روح بزرگ تون و وجود باصفاتون بهترینها آرزو میکنم نیازی به بیان کردن نیست کاملا آشکاره مادر نمونه ای هستی که بار مسوولیت به تنهایی به دوش کشیدی نه در کلام بلکه در عمل عاشقانه برای پاره تن تون با صبوری ایستادید تا این عشق ناب و تک ستاره زندگیتون به ثمر برسه .
در وبلاگستان با همه خواهرانه رفتار میکنی اینقدر خالص و بی ریا که حتی زمانیکه اینجا رو نخونده بودم و آشنایی با شما نداشتم کاملا حس مثبتی در تک تک کلماتتون در کامنتاتون وجود داشت دیگه وبلاگتون خوندم برام اثبات شد به به چه بلاگر باصفایی ست .
هر چقدر خوب باشی اول این خوبی به خودت بر خواهد گشت حال خوب دل تون پایدار باشه و با دل عاشق زیستن و نام نیک به جای گذاشتن بعد از 120 سال پرواز ابدی باشکوهی داشته باشید .
مهربانو جان پس جنگ رو از نزدیک دیدید خیلی خوشحالم دوران جنگ 8 ساله اصلا نبودم مطمئنا دوران تلخی بود مخصوصا که در جنوب هم زندگی میکردید.
چه آرزوی زیبایی دارید ظلم هیچگاه پایدار نیست ایشالا به این خواسته که درواقع خواسته هر وطن پرست واقعی ست بزودی محقق بشه.
تولدت مبارک

سلام آبی عزیز و گلم
مررسی مررسی مرررسی از این کامنت زیبا و پر معنات . خیلی لطف داری آبی جان .
آره عزیزم مامان و بابا چند ماه قبل از به دنیا اومدن من رفتن خرمشهر بعد از اومدنمم برگشتن تهران . از سال 52 تا تیر ماه 56 بخاطر دانشجویی بابا ایران نبودیم بعد دوباره اومدیم خرمشهر و تا شروع جنگ همونجا بودیم و اینگونه بود که مهاجر جنگی شدم . خدا رو شکر که تهران خونه داشتیم و بابا شغلش رو با جنگ از دست نداد .
به امید اون روز
مرررسی دوست عزیزم

زیبا چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 04:17 ب.ظ http://manvaeshgh.blogfa.com

ممنونم از راهنماییتون. ساعت کار کلینیک بسیار عالیه و ما میتونیم بدون مرخصی به مشاوره بریم. عزمم برای این موضوع جزمه. انشاالله که بتونه کمکمون کنه

عااالیه عززیزم منم بخاطر همینه که راحت میتونم هماهنگ کنم .ان شالله عزیزم

Memoli چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 03:48 ب.ظ

تولدت مبارک مهربون ترین..سایه ات مستدام..کلی ارزوی خوب عزیز دلم..
من اهوازییمااااااا

مرررسی عززیز دلم . قربون هر چی جنوبیه

زیبا چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 03:41 ب.ظ http://manvaeshgh.blogfa.com

از همین دیروز شروع به تغییر روش زندگی کردم. خوشبخنانه همسرم از من حرف شنوی داره و وقتی بهش گفتم برای دوام زندگی خوبمون بهتره مدام پیش مشاوره بریم و خوبترش کنیم موافقت کرد. اگر مشاور خوبی میشناسید لطفا شماره اش رو به من بدید.
همسر من خیلی عصبیه اما تا به حال دست بزن نداشته. من همیشه سعی میکنم جو رو آروم نگه دارم که اوج نگیره اما حرفام رو هم میزنم. نسبت به یکسال قبل همسرم خیلی بهتر شده ولی باز هم نگرانم.
از همین دیروز اهمیت دادن به خودم رو شروع کردم.

خیلی خوبه زیبا جان این مشخصاتی که همسرت داره نشونه های خوبی برای تغییر و مثبت بودنه . امیدوارم با مشاوره و تلاش مشکل کاملا حل بشه و کانون زندگیتون گرم و با محبت بشه عزیزم .
من این مرکز رو میشناسم کارشناسای مجرب و خوبی داره .
کلینیک رامش
۰۲۱-۲۶۱۲۴۰۳۵
خیابان فرمانیه. کوچه مریم. خیابان ارغوان غربی. پلاک ۵۲.
من با آقای کمیجانی و روششون خیلی راحتم ولی چند تا مشاور دیگه هم دارن .
خیلی کار خوبی کردی .. حتما برای خودت وقت بذار و امیدوار باش به تغییر و بهبود روابط

نلی چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 02:33 ب.ظ

تولدتون مبارک خانوم خوش قلب و زیبا

مرررسی نلی نازنینم .. قربون محبتت

ما و تربچه مون چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 02:07 ب.ظ http://torobchenoghli.blogfa.com

تولدت مبااااارکککک

مرررسی عزیز دلم .

Amir چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 01:30 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام
میخواستم براتون یه فایل صوتی مناسبتی بذارم اما اینقدر دیشب تا حالا ناخوشم که فقط یه جا افتادم
فقطمیتونم سلامت باشید

سلام
امیرجان چی شده نگران شدم . الان میام وبلاگت

اومدم چیزی ننوشتی یه خبر بده از خودت لطفا

سیمین چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 12:36 ب.ظ http://ariakhan.persianblog.ir

مهربانو جااانم
چی بنویسم امروز در روز تولدت که لیاقتت رو داشته باشه.
تو بهترین دوست مجازی من هستی که ندیده اینقدر دوستت دارم .زمان های زیادی که واقعا کلافه بودم و بدون راهکار، با راهنمایی های تو راهی پیدا کردم و اروم شدم.واقعا از دوست واقعی برام بهتر بودی.تلنگر هات که تو فرصت های مناسب به صورت داستان یا ...پست می کردی عالی بودند.بهت افتخار می کنم و از دوستی با شما خوشحالم و به خودم می بالم.برات از خداسلامتی ،دل خوش و براوردن آرزوهات رو آرزو میکنم دوست گل من.

سیمین نازنینم ممنون از محبت بی دریغت عزیز دلم .
بهترین اوقات تولدم رو با کامنتای محشرتون ساختید .. خودت یه بار دیگه کامنتت رو بخون و ببین چی برام نوشتی ..اصلا نمی تونم از شادی داشتنتون سرجام آروم بشینم . عزیز من ممنونم ازت که با این واژه های زیبایی که با صداقت تمام نوشتی اینهمه انرژی بهم دادی .
بهم حس خوب مفید بودن میده و نمیدونید تعهد ی که برام ایجاد کردید چطوری وادارم میکنه که هر لحظه و همه جا مواظب باشم آدم بهتری باشم .
دوستت دارم و دوستی با ارزشت رو قدر می دونم

یه مادر چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیزم تولدت خیلی مبارک باشه ایشالا هرروزت بهتر از دیروز باشه .امیدوارم هرچقدر که بی ادعا وخالصانه تاثیر مثبت روی خیلیها واز جمله خودم می گذاری انرژی مثبتش چند برابر به خودت وزندگیت برگرده.همیشه شاد وبرقرار باشی

سلام یه مادر گل و نازنین .
ممنون عزیزم الهی آمین . قربون لطف و بزرگواریت عزیزم منم در کنار شما دارم زندگی رو بهتر از قبل مرور می کنم .
یه دنیا ممنونتم

راتا چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 11:48 ق.ظ http://dokhtarikhakestari.blogfa.com

عه مهربانو جون کامنت من یه طومار بود اما فقط یه خطش اومده :( فک کنم چون استیگر گذاشته بودم ادامش پریده ..
البته ایراد نداره اگ ازم قبولی کنی دوباره تبریک میگم :))


از اشنایی باهات واقعا مفتخر و خوشحالم مهربانوی عزیز و با محبتم
از شروع دوستیمون زمان کوتاهی گذشته اما به جرات میگم تا همیشه برام ارزشمند و موندگار هستی بمب انرژی مثبت.. دوس داشتم خیلی زودتر از اینا پیداتون میکردم ..آرزومند تمام ارزوهای قشنگت هستم و تو این روز از خدا واست شادی، سلامتی، ارامش، برکت رو میخوام عزیزه دل .....
خیلی خیلی دوست دارم و تولدت مبارک من و همه عزیزانت باشه امیدوارم سالیان طولانی وجود نازنین و دوس داشتنیت رو در کنارمون داشته باشیم و هر سال جشن بگیریم تولدت رو ، خلاصه که خییییلی تبریک میگم....از امروز 4تیر ماه به روزای خاص زندگیم اضافه شد کلی قلب و بوس میفرستم واست

ای بابااا همه ش زحمت درست میکنه با این پریدناش .
قربونت عزیز دلم . چه کامنت پر از مهر و محبتی برام گذاشتی راتای نازنینم .. خدا شما عزیزان رو هم برای من نگهداره .. انقدر خوشحالم که حد نداره .. امسال کلی دوستای عزیز و ناااب به لیست دوستانم اضافه شد .. یکیش هم تو نازنینم

ملیحه چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام مهربانوی مهربان عزیز
تولدتون مبارک انشا .. 120 ساله بشی
انشا ا.. همیشه سالم و خوشحال باشی
انشا ا.. خانواده مهربونتم سالم و خوش باشن
ممنون که اینقدر مهربونی

ممنونم عزیز نازنینم

زیبا چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 10:53 ق.ظ http://manvaeshgh.blogfa.com

مهربانوی عزیزم. از دیروز هر موقع وقت خالی داشتم خاطرات ده سال زندگی مشترکتون رو خودم و هر چه بیشتر خوندم بیشتر سرگیجه گرفتم. اول این که متاسف شدم برای از بین رفتن 10 سال جوانی و عشق شما و الان خدا رو شکر میکنم که زندگی خوبی در کنار دخترتون دارید.
اما نگران شدم برای آینده ی خودم. از دیروز درگیرم با خودم. همسرم شباهت های زیادی با همسر سابق شما داره. دو سال از زندگی من میگذره و من هشت سال دیگه خودم رو با صورت کبود و دلی شکسته در کنار پدر و مادری که به اندازه پدر و مادر شما عاقل و قوی نیستند تصور میکنم. دیروز با همسرم در این باره صحبت کردم و گفتم بهتره تا کار به جاهای باریک نکشیده از همین حالا مشاوره بریم. همسر من مرد عصبی هست و بسیار شبیه به آقا آرمین. خواهش میکنم کمکم کنید

قربونت زیبا جون ممنونتم عزیزم . کاش این احساس بد رو نداشتی ، کاش خوندن اشتباهات من باعث تغییر روش تو بشه .. کاش تا دیر نشده بتونی همسرت رو به درست زندگی کردن کمک کنی . و خدای نکرده اگر همه ی راه ها رو امتحان کردی و جواب درست رو نگرفتی زودتر برای ادامه ی زندگیت تصمیم بگیری و در کنار اینها کاش تا از ثبات زندگی مشترکت اطمینان پیدا نمیکردی مادر نمیشدی . من در خدمتت اگر در توانم باشه دریغ نمیکنم

زیبا چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 10:36 ق.ظ http://manvaeshgh.blogfa.com

تولدتون مبارک باشه. انشاالله عسلکتون هر روز شادتر و خوشحال تر و خوشبخت تر از دیروز باشه و شما هم از دیدن خوشبختیش حالتون خوب و خوبتر بشه

ممنون زیبا ی عزیزم . الهی آمین چه آرزوی شیرین و خوبی قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد