دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" شکر گزاری"

"این متن رو روز سه شنبه نوشتم ، خدا رو باز هم شکر که پنجشنبه کاری که قرار بود رو انجام دادم با نتیجه ی خیلی خوب و الان درآرامشم و  دلم برای همگی تنگ شده "

کسی میدونه چرا قالب وبلاگ خود به خود عوض شده ؟؟


*********

در حالی که همین یکساعت قبل ، در کمااال خوش شانسی ، از گرفتن یه تاییدیه که باعث میشه 15-16 میلیون برای کاری کمتر هزینه کنم . تو خونه ی مجازی تیلو تیلوی عزیزم پست شکر گزاری رو خوندم و تصمیم گرفتم منم بابت نعمت هایی که دارم شکر گزاریم رو مکتوب کنم . 

خوشحال میشم شکر گزاری های شمارو هم  تو وبلاگ هاتون یا کامنت هایی که می نویسید بخونم . 


بسیار شاکرم برای داشتن والدینی خاص و کم نظیر (علی الخصوص پدرم که نمونه ی یه انسان واقعیه)و کل افراد خانواده م که حمایتگر و دلسوز هستند . 

بسیار شاکرم که تک تک افراد خانواده م پاک دست و شریفند و ناهنجاری رفتاری حادی ندارند ... همگی شاغل و از نظر جسمانی نسبتا" سلامتند و از شر پرونده های کیفری و جزایی و س ی اسی به دور هستند . 

شاکرم برای اینکه بحران و چالش های بزرگ زندگیم تا به امروز رو با موفقیت پشت سر گذاشتم 

شاکرم برای اینکه همچنان " امید " در وجودم زنده ست . 

شاکرم برای داشتن بزرگترین ثروت دنیا یعنی دخترم که بی حاشیه و مهربانه.

شاکرم برای داشتن و رو به رو شدن با نفس ، مردی کم نظیر و نازنین و حمایتگر .

شاکرم برای اینکه قدم در راه سلامتی گذاشتم و یکی از مهم ترین و بهترین تصمیمات زندگیم رو گرفتم . 

شاکرم برای محیط کاری که آرامش و امنیت نسبی خوبی داره .

شاکرم برای داشتن دوستانی با محبت و زلال . شاکرم برای داشتن امکانات نسبتا" خوب و آبرومند زندگی . 

شاکرم برای اینکه نسبت به بقیه ی موجودات بی تفاوت نیستم و میزان کینه و حسادت در وجودم زیاد نیست . 

شاکرم برای اینکه سعی می کنم با شعور ترو انسان تر  از گذشته زندگی کنم .


ایمان دارم در آینده ی نزدیک لیست شکر گزاریم طولانی تر میشه.




نظرات 20 + ارسال نظر
پرفسور بی مغز جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 06:20 ب.ظ

منم دل م میخواد شاکر باشم ولی متأسفانه تا چش کار میکنه چیزی برای شکر، بگم نیست ک بی انصافیه ولی اون نبودا می چربه به بود ها و روح م رو خعلی اذیت میکنه. چند وقت پیش چنتا از پستا ی بلاگ ت ر وخوندم ، افرین ب این همه مثبت بودن.
بنظر منم بیا بلاگفا بلاگ اسکای کلا یجور سختیه دوسش ندارم.

ممنون پروفسور جان
درک میکنم چی میگی ، گاهی هیچ جور زندگی به روال نیست ولی امیدوارم موقتی باشه .
چند سال قبل بلاگفا آرشیو کل دوستان رو یکجا از بین برد. بیشتر ما بلاگ اسکایی ها زخم خورده های بلاگفاییم .

شادی سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 03:20 ب.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

شاکرم برای سلامتی خودم و خانواده، همسر قدرشناس و فداکار، فرزندان مهربانی که عاشقم هستند ، شغل دارای منزلت و جایگاه اجتماعی خوب، دوستان و همکاران صمیمی که باهاشون بهم خوش میگذره و درآمد نسبتا خوب (البته در حال حاضر نمیدونم در آینده کفاف مخارجم رو میده یا نه) و از همه اینها مهمتر دلی که خیلی از گیر و گورهایی رو که بعضی ها گرفتارشن نداره مثل حسادت، طمع و نفرت از دیگران که همه اینها بهم آرامش میده

الهی هزار بار شکر شادی جان . چقدر خوشحالم از خوندن شکرگزاری قشنگت . امیدوارم نعمت های زندگیت برات موندگار باشند و روز به روز لیستت پر بار تر

شارمین سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 02:31 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام.
مهربانو جان نمی دکنم کتاب گفتگوهای یک زن با خدا رو خوندی یا نه. من ستلها پیش خوندمش و هنوز از خوندنش لذت می برم. پر ه از شکرگزاریهای یک زن به خاطر دم دستی ترین و معمولی ترین نعمتهای خدا

سلام عزیزم
نه شارمین جان نخوندمش. چقدر باید جااالب باشه ممنونم بابت معرفیش عزیز دلم .

Amir سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 12:42 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

خدایا مرسی که عشقمو آفریدی ، البته الان خونه باباشه
( با دخل و تصرف در شعر )

اما شکر گذاری خیلی خوبه ، تو نمازمون هم زیاد شکر گذاری میکنم ها ولی لقلقه شده ، اما اگه با هوش و حواس جمع گفته بشه حتما تاثیر بیشتری دارع.


بله با حضور قلب بهترینه

کیهان سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 08:54 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

می گما؟مهری جان؟مطمینم برای انی پستت کامنت نوشته بودم؟هوم!!
یعنی چه بالیی سر اون کامنت آمده!
خو... ایرادی نداره
برایت بهترینها را آرزو می کنم

نه کیهان جان کامنت برای این پست نیست همون پست که درمورد کتاب های جامعه شناسی هنر نوشتیه
منم برات بهترین ها رو آرزومندم

نگین شیراز دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 07:48 ب.ظ http://parisima.blogfa.com

سلام مهربانو جانم ...

خوب منم بابت خیلی چیزها شاکرم مهربانو جان

اول از همه خانواده ام.. همسر مهربون و وفادار و همیشه همراه و بچه های خوب و سالم و موفق

دوم از بابت سلامتی نسبی که خدا بهم داده و بیماری خاصی ندارم .. دیگه قند و چربی و فشار و مشار!! که بیماری نیست، تنقلاته!!

سوم از بابت اینکه نسبت به مشکلات دیگران بی تفاوت نیستم و تا جاییکه از دستم بر بیاد چه مالی چه فکری چه فیزیکی سعی میکنم کمک کنم ...

چهارم اینکه دغدغه محیط زیست و حیوانات بی پناه رو دارم و در مورد اونا هم تا جاییکه بتونم تلاش میکنم ..

پنجم اینکه خدا برخلاف عیبهایی که دارم ولی یه اخلاق خوب بهم داده که تو زندگی هیچکس حتی نزدیکترین کسانم کنجکاوی نمیکنم .. باور کن حتی به بچه هام میگم جیبهای لباسهاتون رو بگردین که من موقع شستنشون مجبور!! نباشم جیب هاتون رو بگردم ...

ششم و مهمترینش اینکه من خیلی گلم مهربانو!! یعنی هرچی میرم جلو آینه به خودم نگاه میکنم میگم فتبارک الله احسن الخالقییییییییین

و نیازی به گفتن نیست که مورد ششم جهت نمک پراکنی افزوده شده و هیچگونه ارزش قانونی دیگری ندارد!

سلام نگین عززیزم
الهی شکر ، الهی نعمت های قشنگ زندگیت برات بمونن نگین جانم
آرره بابا تنقلاتن بهشون فکر نکن

اتفاقا این ششمی عین حقیقته و من خیلی از داشتنت خوشحاالم عزیز من

تیلوتیلو دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 04:47 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

سلام مهربانوی جان
من خداوند را شاکرم به خاطر داشتن مهربانو
خداوند را شاکرم که دوستانی سرراهم قرار داده که مسیر زندگیم را سبزتر و زیبا تر کردند
خداوند را شاکرم به خاطر نعمتهایی که اونقدر برام تکرار شدند که دیگه نمیبینمشون
خداوند را شاکرم به خاطر داده ها و نداده ها

سلام تیلوی نازنینم
قربون محبتت دوست من الهی سایه ی مهربان خدا دست از زندگیت نکشه و لیست شکر گزاری ها ی تو هم روز به روز طویل تر بشه

مهناز دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام مهربانو جان منم یکی از شکرگزاری هام اینکه میزاندحسادت و کینه نسبتا کمی تو وجودمه و این ناشی از پدر مادر خوبم و تربیت صحیح شونه گاهی که به ی چیزایی حسادتم میشه میفهمم چه درد بدیه و چقدر کسایی که این ویژگی درشون شدیده بدبختن و قابل دلسوزی، یکی از شکرگزاری هامم اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم،عزیزم پاینده باشی

نعمت بزرگیه مهناز جان .خدا پدر و مادر نازنینت رو برات نگهداره و عمر با عزت داشته باشند .
قربون محبتت عزیزم این از خوش شانسی من هم بوده

ردپا دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 09:08 ق.ظ http://radepa.bushhehr.ws

سلام مهربانوی مهربان.
از خدا می خوام داده هات و داشته هات بیشتر بشه و لیست شکرگزاریت روز به روز بلندتر.
منم از خدا بابت داده و نداده اش شکر می کنم. که داده اش نعمت است و نداده اش حکمت.

سلام عزیزم . ممنونم دوست من الهی برای تو هم بهترین ها باشه

الی دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 09:08 ق.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

چه شکر گزاریه زیبایی امیدوارم هر روز این لیست طولانی تر بشه منم خیلی سعی کردم بنویسم ولی خب اینروزا توی شرایطی هستم که اگر بخوام ازین لیستا بنویسم....ممکنه نتیجه جالبی نباشه
در واقع حس میکنمبا حال و وضعیت اینروزام نوشتنم تظاهر هست
امیدوارم حال همه خوب بشه
ولی از خوندن لیست تو و تیلو جان حالم خیلی خوب شد
آهان یادم اومد
از داشتن دوستای خوبی مثل شما ها خیلی شاکرم

عززیز دلمی الی جونم . الهی آمین
درک میکنم الی جان حق داری عزیزم امیدوارم به زودی یه لیست بلند بالا بنویسی و بگی ادامه دارد...
قربون تو نازنین

ملیحه دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام مهربانوی مهربان
انشا ا... همیشه خوب و خوش باشی
من خدا را شاکرم به خاطر داشتن سوگل و فربد و به خاطر سلامتیشون .
خدا را شاکرم که سایه پدر و مادرم بالای سرمه
خدا را شاکرم به خاطر سلامتی که به خودم داده
و......
و البته خدا را شاکرم که منرا بادوستای خوبی مثل شما آشنا کرده.

سلام نازنینم .
خدا بچه های نازنینت رو نگهدار باشه عزیز من .
خدا نعمت هایی که بابتش شکر کردی رو حافظ باشه
من ممنونتم عزیزم

کیهان دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 08:55 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

مهری جان؟جرا اینطور فیس تمام وبلاگهای بلاگ اسکای اینگونه شده؟
مرسی که هستی

نمیدونم کیهان جان انگار بلاگ اسکای سرخود تصمیم به جابجایی گرفته
مررسی از تو

فرحناز دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 08:50 ق.ظ

خدا رو شکر می کنم که به من این توفیق رو داده که یاد خودش باشم همیشه و هر کاری که انجام می دم و هر حرفی که میزنم بهش فکر میکنم که این حرف یا این کار منصفانه و خداپسندانه هست آیا؟ لذا همواره یک آرامش نسبی و درونی با من هست
خدا رو شاکرم که با این وبلاگ آشنا شدم و هر بار که میخونمش درس جدیدی در زندگیم میخونم.

باعث افتخاری فرحناز عزیزم . برای همه ی نعمت هات الهی شکر
نازنین من ، خدا رو شکر دوستایی مثل تو دارم که بهترین انگیزه و انرژی رو بهم میدین

khatoon یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 11:09 ب.ظ

چه آیین قشنگی
آیین شکر گزاری
خداروشکر بابت همه اون چیزایی که داری
خداروشکر بابت دوستی هامون
همیشه شاد و سلامت و موفق باشی

عززیز دلمیی خاتون جانم

سمیرا یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 06:37 ب.ظ http://samisami64.blogfa.com

شاکرم..خیلی شاکرم برای داشتن همسری مهربان و خوش اخلاق و سالم و اهل کار...
شاکرم..برای داشتن خانواده ای سالم و با درک و پشتیبان.
شاکرم برای تن سالمم ...
شاکرم...
.
.
.
.
چه پست قشنگ و انرژی زایی
ممنون مهربانوی دوست داشتنی


قربونت عزیزم ، چقدر برای اینهمه نعمتی که داری خوشحالم چشم بد ازت دور باشه

مخلص رهبر یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 05:11 ب.ظ

شاکرم در امن ترین و بهترین کشور دنیا زندگی میکنم
قطره کوچکی از سیل خروشان محبان ولایتم ولی امر مسلمین جهان استکبارستیز است
بسیجی راه وطنم
در خدمت خانواده ام
پای بند اخلاقم و از فساد دورم

ممنون نوشتی

مجید یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 12:14 ب.ظ

درود بر مهربانوی شکر گزار

آفرین بر شما
دعا میکنم نعمت هایت بیشتر شود
و شکرگزاری کن بخاطر اینکه من دوست خوبت هستم

مطلبت خیلی طولانی بود
کاش سریالی می کردی

درود بر مجید دوست مهربانو
مررسی مجید جان از دعای خوبت
مسخره م میکنی؟
اگه بدونی تو چه موقعیتیم

خان دایی یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.khan-dayiii.blogfa.com



سلام دایی
خوبی سلامتی؟
من که نباید خدا رو شکر کنم
هر وقت هوای بندر خنک شد بعداا


ایشالاه همیشه تو زندگی سود کنی دایی

سلام دایی جان
زندگی تو هوای شرجی خیلی خیلی سخته
ممنونم از دعای خوبت

نسرین یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 10:36 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

دو سه روز پیش یه دفه اسکای بلاگ قر داد و بدون اجازه قالبای قشنگمونو برداشت و خودش با انتخاب خودش برامون قالب گذاشت! قالباش جدیدند و قشنگ. من هر دو وبلاگمو از بینشون انتخاب و عوض کردم. گزینه قالب ها رو بزنی می بینی.
جالبتر اینکه قالب قبلیم را از سایت دیگه ای برداشته بودم، حتی آدرس اون سایت رو برداشته!!!
به این میگن امنیت کامل گل بلبلی!
برای تمام نکاتی که شمردی برات خوشحالم.
منهم برای داشتن پسرم که منو پر از عشق کرده شاکرم.
شاکرم از اینکه در کشور خوبی با رفاه و احترام زندگی می کنم. کشوری که به مردمش اهمیت میده.
از داشتن دوستای گلی مثل تو هم شاکرم.

نسرین جون امار وبگذرم رو برداشته بی ادب الانم وقت ندارم درستش کنم و قالب جدید انتخاب کنم خیلی بده بخداااا
خدا مردک عزیزم رو نگهدار باشه خدا رو شکر از شرایط زندگیت رضایت داری

غریبه یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 10:35 ق.ظ

با سلام
منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت و شکر اندرش مزید نعمت
هر نفسی که فرو می رود ممد خیات و چون بر می آید مفرح ذات
پس در هر نفسی شکری واجب
از دست و زبان که بر آید
که از عهده ی شکرش به در آید
اعملو داود شکرا و عبادیه شکور
زبان من قاصر است در سپاسگزاری از این همه نعمت داده شده و یا نداده شده

سلامت و با عزت باشی غریبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد