دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"بیست سالگی"


به تاریخ بیست و ششمین روز از تیر ماه هفتاد و هشت ، تو ای جان شیرینم به دنیا آمدی و عاشقی آغاااز شد . 


بیست سالگیت مبارک ، آفتاب روشن زندگی ام 

26/04/98

پینوشت: عزیزای دلم ، چون فاصله ی پست دیروز و امروز کوتاهه میخواستم برای نوشتن کامنت زحمتتون کم بشه و کامنتای این پست رو بسته بودم ،که وقتی برای پست قبل کامنت میذارید ، پیام های خوشگلتون بابت تولد رو هم همونجا بنویسید .  اما بعضی از شما نازنین ها دوست نداشتید ، برای همین کامنت دونی این پست رو هم باز میذارم هر روشی که دوست دارید و راحت هستید انجام بدید 

دوستتون دارم 



نظرات 43 + ارسال نظر
صفا شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 11:13 ق.ظ http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

تولد دختر گلت خیلی خیلی مبارکه
واقعا وقتی فکر میکنم تولد بچه ها بهترین اتفاق زندگی آدم هست و بدون بچه زندگی گویا هیچ معنایی نداره و حالا من که دلم نوه میخواد تو رو نمیدونم مهربانوجون

عزیز دلم فعلا فکر ازدواج مهردخت فقط خنده م میندازه ولی میدونم وقتش که برسه خیلی هم جدی میشه موضوع و اصلانم خنده نداره
الهی بهترین اتفاقا و قسمت ها برای خودت و پسرای نازنینت باشه عزیزم .
ممنونتم

pony چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 08:40 ب.ظ

خیلی مبارکه

مررسی دوست من

یه مادر سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام به مهربانوی عزیزم تولد گل دختر خیلی مبارک ایشالا تولد 120سالگیشو همراه نوه هات جشن بگیری.امیدوارم مثل مامانش یه خانم قوی باشه وزحماتی که براش کشیدی به بهترین شکل به ثمر بشینه

سلام قربونت
ممنونتم عززیزم .. الهی آمییین .. تصورشم قشنگه .
خدا عزیزای تو رو هم حفظ کنه دوست من

نگین شیراز شنبه 29 تیر 1398 ساعت 03:23 ب.ظ http://parisima.blogfa.com

ای جانم .. ای جان دلم
مبااااااااارک باشه عزیز دلم .. خیلی مبارک باشه ...
بخدا که اگه این دخترای شیرین میدونستن چه جایگاهی تو دل مامانهاشون دارن، بخدا که اگه میدونستن ...

من همیشه وقتی قربون صدقه دخترم میرم بهش میگم فقط دعا میکنم خدا یه جواهر عین خودت تو زندگی قسمتت کنه که به عمق شادی و رضایت دل من پی ببری ...

الانم برای مهردخت خوشگل نازنینم همین دعا رو میکنم ...
امیدوارم خدا یه دسته گل شیرین و دوست داشتنی عین خودش قسمتش کنه که این لذت وصف نشدنی رو تجربه کنه ..

داغشو نبینی الهی ..
هزار هزار بار مبارک باشه عزیز دلم

ای قربون تو با این قلب مهربونت .. خدا نازدخترت رو خوشبخت و عاقبت بخیر کنه الهی .
بهترین و زیبا ترین دعا رو. میکنی نگین مهربونم .
یه دنیا ممنونتم

مجید شنبه 29 تیر 1398 ساعت 08:05 ق.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام مهربانو جان
الهی به امید تو
اول هفته ات بخیر و شادی

روبه راهی
روبه رشدی؟
در سلامتی کامل به سر می بری؟

سلام مجید وفادار مهربون
ممنون از لطفت
بعععله .. فقط رو به رشد نیستم .. رو به آب شدنم

ملیکا شنبه 29 تیر 1398 ساعت 02:36 ق.ظ

سلام مهربانو جان
تولدت مهردخت جان مبارک
خدا حفظش کنه ان شاالله.
امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشه و در کنار مامان نازنینش مراحل مختلف زندگى رو با موفقیت طى کنه.
براى هر دوتون این بیست سالگى مبارک
قلب:

سلام ملیکاجانم .
ممنونم عزیز من . الهی آمین .
عزیز دلم خدا ناز دخترت رو حفظ کنه

مینو جمعه 28 تیر 1398 ساعت 11:45 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

بیست سالگی دختر نازنینت مبارک..برایش سلامتی,امید و عشق فراوان آرزو میکنم.

ممنون مینوی عزیز . خدا به شما سلامتی بده

نینا جمعه 28 تیر 1398 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام مهربانو جون تولد دختر زیباتون مبارک باشه خدا حفظتون کنه برا هم

سلام نینای عزیز . ممنونتم نازنین . الهی آمین

هوپ... جمعه 28 تیر 1398 ساعت 04:47 ب.ظ

تولد گل دخترت مبارک باشه مهربانو

مرسی هوپی جااانم

بهار جمعه 28 تیر 1398 ساعت 11:28 ق.ظ

تولد مهردخت نازنین مبارک چه هدیه جیگری هم گرفته. الهی که زیر سایه مادر مهربونش صد و بیست سالگیش رو با عزت و افتخار جشن بگیرین

مرررسی بهار جااانم . قربون محبتت خدا پرنسس و مهندس گلت رو حفظ کنه

راتا جمعه 28 تیر 1398 ساعت 11:11 ق.ظ http://dokhtarikhakestari.blogfa.com

سلام مهردخت عزیزم تولدت رو تبریک میگم و از خدا واست ارامش و عمر طولانی و باعزت همراه موفقیت میخوام امیدوارم سالیان سال زیر سایه ی مامان گلت زندگی کنی و به بهترینا برسی :

سلام راتا جان .
ممنونم از لطفت خیلی زیاد

جودی جمعه 28 تیر 1398 ساعت 02:16 ق.ظ

سال ۷۸ من وارد دانشگاه شدم برادر کوچیکم شهریور ۷۸ به دنیا اومد
تولد گل دختر نازنین مبارک زیر سایه بزرگترهاش خوشبخت و سعادتمند و سالم باشه

ممنونم جودی جانم . پس یه برادر همسن مهردخت داری . خدا نگهدارش باشه عزیزم
ممنونتم الهی امین

khatoon پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 05:19 ب.ظ

ای جاااااانم دخترت هم تیرماهیهتیرماه
بسیار عالی
مبارک باشه تولدش
ان شا الله سالیان دراز در کنارش عاشقی کنی

آره عزیز دلم . ممنونم قربونت الهی آمین . خدا دختر ناز تو رو هم برات نگهداره

افشان پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 01:23 ب.ظ

مرررسی عزیز دلم

تولد مهردخت نازنین مبارک .سالهای سال خندان و شاد و سلامت در کنار هم باشین.

ممنونم پریسا جون خدا گل پسرهاتو نگهداره
پریسا جون وبلاگتو نمی نویسی چرا ؟

لبخند ماه پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 10:36 ق.ظ http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

سلام
تولد دختر گلتون مبارک

سلام عزیزم
ممنون لطف داری قربونت

سحرجدید پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.kamandmaman.com

تولدت هزاران بار مبارک ....پاینده باشی مهردخت زیبا

ممنون سحر نازنینم خدا گل دخترا رو برات ببخشه

مجید پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 09:33 ق.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

برایت یک بغل مریم
که مستش میشوی هردم

برایت سفره ای ساده
حلال و پاک و آماده

برایت یک غزل احساس
دوبیتی های عطریاس

برایت هر چه خوبی هست
صمیمانه دعا کردم
درود


خدا عزیزانت رو نگهداره . ممنونم مجید با وفا کامنتت فوق العاده زیبا بود

مهسا پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 09:23 ق.ظ

تولد مهردخت جان مبارک
امیدوارم به همه آرزوهای قشنگش در کنار شما مادر نازنین برسه

ممنونم مهسا جون . الهی امین . قربون محبتت عزیزم

سمیرا پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 08:01 ق.ظ

تولدت مبارک مهردخت زیبا امیدورم به همه آرزو های خوشگلت برسی عزیز دلم

ممنونم سمیرا جان . عزیز دلمی نازنین
آلهی آمین

سیمین پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 08:00 ق.ظ

مهردخت عزیزم
تولدت مباارک باشه گل دختر مهربانو جانم.
برات بهترین ها رو آرزو می کنم و دعا می کنم همیشه خوبی ها و بهترین ها در مسیرت قرار بگیرند و خوشبخت باشی عزیزم.

ممنون سیمین نازنینم
الهی آمین

غریبه پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 07:46 ق.ظ

سلام
تولد نازنین دخترت مبارک
ان شاالله بزودی عروس شود و خوشبخت و موفق آن هم در کنار مادر مهربانم و فهمیم

سلام غزیبه ی عزیز .
قربان محبتت خدا عزیزانت رو حافظ باشه

نسرین پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 04:34 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

به به!
تولدت مبارک عزیزم... چه شروع خوبی...
من شک ندارم با این شروع بیست سالگیت، تا آخر بیست را عالی پیش میری.
کیک واسه من کنار گذاشتی مهربانو؟
خیلی خوب کردی بنظر من. هر پستی حرفای خودشو داره. من ایجوری دوس دارم...
اینا رو بده دخمر گلت

مرررسی عزززیز دلم .
بعله کیک و بغل و بوووس فراون گذاشتم عزیزم
خدا رو شکر که تو هم اینطوری بیشتر دوست داری

جیران پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 02:10 ق.ظ

مهربانو جانم سلام حالت خوبه؟
من تولد دخترک رو به تو و خودش تبریک میگم. خاطرات بارداری و زایمانت رو انقدر بازخونی کردم که جزییاتش رو به خاطر دارم. بالا اوردنهات تو تاکسی، دوغ خوردنت، لگد زدنهاش سر جلسات امتحان، یا زهرا یا مریم گفتنت لحظه به دنیا آمدنش...
عزیزم من سفر کاری از طرف اتحادیه معلمین کانادا اومدم افریقا، کشور بورکینافاسو! نخند باور کن راست میگم! وقتی برگشتم برات از سیستم کانادا حتما تعریف می کنم
می بوسمت

سلام جیرن نازنینم
ممنونم عزیزم مگه میشه با بودن شما خوب نباشم ؟؟
ای جاانم ببین وااقعا همه ی جزییات رو یادته نازنینم قربون محبت و صفات
به به سفرت بخیر و سلامتی باشه چقدر هم عاالی . میدونی من چقدر مشتاق شنیدن و خوندن این مطالب هستم . ؟؟
منم روی ماهتو می بوسم مواظب خودت باش دوست من بهت افتخار می کنم

elham پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 01:35 ق.ظ http://http:nagoftehanadideha.persianblog.ir/

تولد دختر گلت مبارک. موفق باشد و سعادتمند در کنار مادر مهربان و نازنینش. در ضمن مهردخت خیلی شبیه خودت شده.

ممنونم الهام عزیزم . بله مهردخت حسابی شبیه منه و البته من میدونم چقدر هم شبیه پدرشه
رفتم وبلاگت .. خیلی وقته نمینویسی عزیزم؟
ای ها برای توست

رها چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 10:12 ب.ظ

چقدر دوستتون دارم مبااااااارک باشه به توان بینهایت.
خیلی وقته می خونمت خیلی وقته ازت انرژی میگیرم و چقد دوست داشتم کامنت بزارم ولی چرا حوصله نداشتم برکت این روز قشنگ طلسم نوشتنمو شکوند

قربون محبتت رها جان .. این از خوش شانسی منه عزیزم که برام کامنت بذاری . خیلی خوشحالم از آشناییت عزیزمن

آوا چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 10:08 ب.ظ

تولدت مبارک مهردخت نازنین
امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشی در همه مراحل زندگی....

ممنونم آوا جاانم . الهی آمین

Amir چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 08:25 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام.تولدشون بسیار مبارک باشه













ممنون امیر جان . چقدررر گل دمت گرررم

سمیرا چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 06:43 ب.ظ http://samisami64.blogfa.com

ای جووووونم

تولد دختر یکی یه دونه ی گلت مبارک باشه
با ارزوی بهترینها براش.
از جانب من ببوس روی ماهشوو تبریک بگو

مررسی سمیرا جان
چشم عزیز دلم

شیرین چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 05:13 ب.ظ

تولد عسلک نازنین، مهردخت زیبا مبارک باشه. امیدوارم که هر راهی که انتخاب میکنی تو زندگیت پر از دلخوشی و موفقیت باشه برات عزیزم.

ای جااان ممنونم شیرین جانم . الهی آمین چه آرزوی قشنگی

نیروانا چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 04:43 ب.ظ

تولد مهردخت قشنگ و مهربونمون مبارک
در دسترس بود ی گربه میگرفتم برا تولدش

ممنونم نیروانای نازنین و دوست داشتنی

مهردخت چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام
تولد مهردخت جان رو تبریک میگم
ان شاء الله در کنار عزیزانش همیشه شاد و سربلند باشه.
و سایه والدینش بر سرش مستدام باشه

سلام مهردخت جانم .
ممنونم عزیز دلم الهی امین

لیلی۱ چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 03:09 ب.ظ

الههههههی که تولد دختر نازنین و گلمون مبارک باشه و تولد صدوبیست سالگیشو تو این وبلاگ جشن بگیریم
خدا برای هم نگهتون داره
تنتون سالم و دلتون شاد و ایام بکام

فذات شم لیلی جانم ممنونتم . الهی آمین ..الهی سالها در کنار هم باشیم حقیقی و مجازی .

تیلوتیلو چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 02:03 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

سلام مجدد
تولد مهردخت عزیزدل مبارک
انشاله که سالیان دراز کنار هم دیگه زندگی را به شادی سپری کنید
من معذرت میخوام اگه منظورت را متوجه نشدم و اون کامنت را دادم
در ضمن یادم نبود که تولد نفس را تبریک گفتیم... ببخشید به خدا... حواس ندارم که

سلام عزیززز مهربونم . ممنونتم تیلو جانم . الهی آمین .
نه قربونت برم چه حرفیه .. عزیز منی و رفیق خودم که بی حواااسم

سمیرا چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 01:37 ب.ظ

تولد دختر نازنینت مبارک
الهی خوشبختیش رو ببینی
تن جفتتون سالم و دلتون شاد باشه مهربانو جان

ممنونم سمیرا جانم . الهی آمییین . قربون محبتت عزیزم

نلی چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 01:30 ب.ظ

مهربانو جان تولد مهردخت عزیز رو اول به خودت و بعد به دخترگلت تبریک می گم.. امیدوارم که در همه مراحل زندگیش شاهد موفقیت هاش باشی عزیز دلم

ممنونم نلی عزیزم .خدا بهترین ها رو برات مقدر کنه . الهی آمیین

خان دایی چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.khan-dayiii.blogfa.com

مهردخت تولدت مبارک...

ایشالاه ده سال دیگه این موقع اون ور آب باشی

یه یار بور خارجی و کلی موفقیت دیگه

مامانتم ممکنه غر بزنه ولی آخرش خیلی منطقیه

با همه چیز کنار میاد..اصلا کارمندا یاد گرفتن با همه چی کنار بیان

دایی کادو تولد چی گرفتی براش

مرررسی خان دایی .
وااای میدونی اینایی که میگی رو چقدر دوست داره
وااالااا ، ما کارمندا خیلی خوووبیم
کادوش خیلی کادوعه ... میگم براتوون

طیبه چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 01:25 ب.ظ http://almasezendegi.mihanblog.com/

بیست سالگیش مبارک و درخشان.
چقدر لذت می برم از عاشقانه های مادر و دختریت مهربانوجانم
ایشالا بمونید برای هم همیشه عاشقونه
ایشالا مهردخت جان ِ قشنگم در بیست سالگی ،سی سالگی،چهل سالگی و .....تا ابد در کنار مادر نازنین و عزیزانش طعم شیرین خوشبختی رو احساس کنه و خداوند همیشه بهترین ها رو سر راهش قرار بده.آمین
بوس به لپاش

مررسی طیبه ی نازنین و ماااهم .
الهی آمیین خدا نیکان عزیزت رو نگهداره برات .

لیدا چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 01:18 ب.ظ

تولد دختر گلت مبارک باشه.دخترا شور و رنگِ زندگی هستن.یک رنگ شاد و سر زنده.بخصوص تیر ماهی ها.دختر منم 7 تیر بود تولدش.

ممنونم لیدا جون . ای جااان ببوس روی ماهشووو الهی عاقبت بخیر باشه تولدش مبارک عزیزم

ونوس چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 01:07 ب.ظ

به به تولد گل دختر نازت مبارک
براش بهترین آرزوهارو دارم

ممنون ونوس عزیزم

مجید چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 12:45 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام بر مهربانوی عزیز و گرامی


من تا کیک نخورم تبریک نمیگم

حالا چرا مهردخت جان رو تکه کردی ؟؟
ایشاله که سلامت باشین
پای هم پیر بشین
از همدیگه سیرنشین

حیف که بی پولم و آدرس هم ندارم وگرنه واسش چندتا سکه واسش هدیه میخریدم

دلتون خوش لبتون خندون

سلام مجید جان
ممنونم الهی آمین . خدا به مالت برکت بده .. کیکم گذاشتم بخور تبریکو بگو دیگه از اون گوشه ش بردار به بقیه هم برسه
تو هم شاد و سلامت باشی دوست من

رهآ چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 12:02 ب.ظ http://rahayei.blogsky.com

تولدت مبارک مهردخت جان.
الهی تو کار و تحصیل و زندگی روز به روز موفق تر بشی و مامان جانت لذت ببره و ذوقت کنه.
عاقبت بخیر بشی.

ممنونم رهای نازنین .
الهی آمین عزیزم .زنده باشی قربونت برم

الی چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 11:53 ق.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

تولد مهردخت عزیزمون مبارک
امیدوارم همیشه در کنار هم با ارامش و سلامتی زندگی کنید

ممنون عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد