دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"ماندن یا رفتن؟ "


سلام عزیزان من لطفا بهم کمک کنید تصمیم بگیرم از بلاگ اسکای به بلاگفا کوچ کنم یا نه ؟


این آمار وبگذر رو که نمیتونم درج کنم داره خیلی اذیتم میکنه 


چند سال پیش با اختلالی که تو بلاگفا پیش اومد و همه ی مطالب رو از بین برد مجبور شدم اینجا اسباب کشی کنم 


نظرات 44 + ارسال نظر
سیدحمیدرضا باب الحوائجی سه‌شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.khodrofanni.blogsky.com

همه ی کامنت هارو خوندم.

سر جمع به نکات خیلی خوبی اشاره کرده بودند دوستان شما که اگر مدیران بلاگ اسکای به نوعی دسترسی به چنین نقطه نظراتی داشتند، حتما اعتمال سلیقه یکطرفه نمی کردند.

اما در مور بیان نکات نا گفته ای هم وجود داره.

سرویس های وبلاگنویسی جای بسیار مهمی هستند چون افراد با سلایق و عقاید گوناگون در اونجا افکارشون رو به رشته تحریر در می آرند.

از این رو حفظ امنیت و اطلاعات خصوصی کاربر از اولویت هاست. «بیان» اما به نظر میاد بیش از دیگر سرویس ها علاقه مند به دریافت شماره تلفن همراه کاربران هست. از طرفی، پسندیدن مطالب بدون ورود به این سرویس و متعاقبا «اعلام شماره تلفن» امکانپذیر نیست!

نکته عجیب و غریبی که بلاگرهای حرفه ای به طور حتم به آن توجه خواهند داشت.

در مورد بلاگ اسکای به نظر میاد همچنان درحال اعمال تغییرات هستند. به نظرم اونها باید سرعت عملشون رو بیشتر بکنند. می بایست نواقص با شتاب بسیار بیشتری رفع و رجوع بشند.

ویرایشگر بسیار مبتدی
باگ های متعدد
اعمال سلیقه یکطرفه

از جمله مشکلات شدیدا تو مُخی بلاگ اسکای هست. اما به هرحال برای کسانی که وبلاگشون تازه به بازدید رسیده خروج از بلاگ اسکای چندان منطقی به نظر نمیرسه، مگر اینکه اتفاقاتی وحشتناک تر از زلزله چند روز اخیر بلاگ اسکای بیفته که مارو مجبور به کوچ از این سرویس بکنه.

در این صورت من یکی بعد از انتقال پست هام به بلاگ جدید، حتما وبلاگم در بلاگ اسکای رو پاک می کنم تا بازدید کننده ای دیگه نصیبشون نشه.

موفق تر باشید - به منم سر بزنید خوشحال میشم نظرتون رو در این باره برای من کامنت کنید ضمنا مقالاتی هم در این باره نوشتم که تصویه می کنم بخونید

ممنونم شما هم به نکات خیلی خوبی اشاره کردید.
منم ترجیحم اینه که اگر رفتم ، اینجا رو پاک کنم . .

جودی چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 03:38 ب.ظ

البته منم بلاگفام حذف شد ولی بلاگفا رو بیشتر دوست دارم نسبت به بقیه محیط ها در ضمن اینکه چند وقته وبلاگ شما تو گوشیم بصورت بزرگ شده هست و من فقط گوشه صفحه رو میبینم نمیتونم مطالب رو ببینم و بخونم مجبورم با تب لت بیام که اونم دست دختره کمتر میتونم بیام درنتیجه کلی پست نخونده دارم

به تو میگن دختر وفادار بلاگفااا
البته منم هنوز یه چیزایی از بلاگفا رو واقعا دوست دارم جودی جان .
دختر جانت رو ببوس برام و کم کم بخون پستای قبلی رو

خان دایی شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.khan-dayiii.blogfa.com

من دارم رو کانال تلگرام فکر میکنم

چون بخش کامنتدونی هم گذاشته

عه جدی میگی ؟؟ کانال با کامنت که میشه گروه یا سوپر گروه

Azi جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام و دو صد بدرود اومدم بگم هر جا دلتان میخواهد بروید مطمئن باشید ما به دنبال شما تا خود قله قاف نیز خواهیم آمد

سلام عزززیز دل شما ماااهید نازنین

ربولی حسن کور جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 02:57 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
میفهمم چی میگین اما اسباب کشی هم به همین راحتی نیست

سلام
کاملا درسته

Sahar جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز
من همیشه وبلاگتونو میخونم و بهش سر میزنم
الان یه چند سالی هست...
اگر امکانش هست رمز ماجرای اشنایی خودتون و نفس رو بدید بهم...
ممنون میشم

سلام سحر جان .
متاسفانه قبلا با هم آشنا نشدیم . خودت هم وبلاگ نداری .. چون مطالب خصوصیه رمز رو فقط در اختیار آشناهای قدیمی گذاشتم .

گل آبی جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 11:30 ق.ظ

بعد از پونصد و خرده ای پست و صدها کامنت دوستان عزیزم که بلاگفا نابودش کرد، دیگه حاضر نیستم بهش اعتماد کنم. حتی اگر بلاگ اسکای این همه ایراد داشته باشه

بلاگفا خیلی ضربه ی بزرگی به همه مون زد

تازه عروس پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 03:00 ب.ظ http://Mrs-alef.blogsky.com

کلا شرایط همه جا یک جوره و هر سیستم یک باگی داره!!!من قبلا تو بلاگفا از دوره دبیرستان وبلاگ داشتم و هرگز نمی تونم ببخشمش بابت خوردن اون پست های نازنینم الانم نسبت بهش هنوز حرص دارم و قهرم و بهش باز نخواهم گشت تو هم بر نگرد لطفا

آخی عزیزم احساست رو کاملا درک میکنم .. همین الانم من روی ویبره م که نکنه این اتفاق بیفته .. حالا از بلاگفا میشد بک آپ بگیری از این که نمیشه

مجید پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 08:35 ق.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

لحظه هایت سرشار از بوی خدا
[گل]
سلام مهربانوی عزیز
روز شما بخیر[لبخند][گل]

وانت آوردم واست
با زبون خوشی کوچ میکنی یا کوچت بدیم ؟

نیییمیییام

مجید چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 09:44 ق.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

ما را کبوترانه وفادار کرده است
آزاده کرده است و گرفتار کرده است

بامت بلند باد که دلتنگی‌ات مرا
از هرچه هست غیر تو بیزار کرده است


سلام مهربانو جان
خوبی ؟
کوچ نکردی هنوز ؟؟ زود باش اجاره ها داره گرون میشه تعطیلی تموم شد مدرسه بچه ها رو ثبت نام نکردی زودتر کوچ کن بلاگفا مشکل گیر میکنی


فردا نیای التماسم کنی یه ذره جا بده تو بلاگفای تو باشم ؟؟
من خانمها رو راه نمیدم دل خوشی ازشون ندارم گفته باشم

سلام وفا دار
نه بابااا نگران نباش حباب قیمت ها داره می شکنه
آررره کاملن مشخصه هیییچ دل خوشی نداری

نازلی چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام عزیزم
در مورد سیستم وبلاگها مفصل برات میگم
بلاگ اسکای بزرگترین اشکالش عدم پشتیبانی و مدیرهای بیخیالشه که خیلی هم نسبت به تغییر و تنوع مقاومن
وگرنه از همه سیستم ها بهتره

سلام نازلی نازنین من
اصلن تو بگووو یه سر سوزن به رگ غیرت نداشته شون برخورد اینهمه فحششون دادیم ، نخووورد که

نسرین چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 08:12 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

ببخشید آقا یا خانم مخلص رهبر
خب اسمش مهستی بود مگه نبود؟!!!!!!!!!!!!!!
هر کی بود مهربانو جانم، فقط نرو.

فعلا نمیییرم .. بلاگ اسکای میتونه به حضورم افتخار کنه

نگین شیراز سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 07:16 ب.ظ http://parisima.blogfa.com

خوب حالا بی شوخی ..
من در مورد خودم میگم .. مهمترین پست من که قبولی دانشگاه پسرم بود بلاگفا خوردش! خوب من خیلی ناراحت شدم چون بعنوان یه خاطره مهم و شیرین ثبتش کرده بودم .. ولی فقط همون یک پست رو قورت داد ... ولی من چون از سال 86 تو وبلاگم مینویسم یه جورایی عادت کردم به اون خونه .. خشت خشتش برام خاطره هست .. از مادر نازنینم اونجا نوشتم .. از برادر عزیزم که غریبانه از دستم رفت توش نوشتم ... حتی اگه بخوام هم نمیتونم جای دیگه برم .. خاکش دامنگیره این خونه ... آجرهای کف حیاط و پنجره های چوبی و پرده های سفید گلدوزی شده شو دوست دارم ...
باورت میشه من وبلاگم رو این شکلی تصور میکنم؟
تو هم به دلت رجوع کن به نظرم ...
دل آدم هیچوقت به آدم دروغ نمیگه ...
در ضمن اینم بگم که من یکی که چه بلاگفا چه بلاگسکای چه بالای کوه! بری وبلاگ بزنی بیخ ریشتم و هیچ رقمه نمیتونی از دستم خلاص بشی!

بلاگفا کوفت بخوره که بهترین پست ها رو هم قورت داده خوش سلیقه ..
حیف نگین جان که خیلی به بلاگفا مدیونم ، بابت دادن دوست هایی مثل خودت و نسرین و سینا و ... خیلی های دیگه که نمیتونم تک تک اسم ببرم و شما ها خیلی خیلی برام با ارزشید وگرنه روزی چند با مفصصصل بهش بدو بیراه می گفتم
منم وااقعا خونه های مجازیمو همینطور تصور میکنم .. باصفا ، پر از گلدون های شمعدونی و حسن یوسف و حوض پر از ماهی قرمزه
تو عزززیز منی نگین جااانم

نگین شیراز سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 07:12 ب.ظ http://parisima.blogfa.com

بیا وبلاگ خودم! سه دانگ من سه دانگ تو، قولنامه ای هم نه ها ... میریم محضر سند میزنم بنامت!
یه پست من میذارم یکی تو بذار ... اصلا وسطش پرده میکشیم که بشه چار دیواری اختیاری!! کامنتا رو هم کاری نداریم کدومش مال منه کدومش مال تو .. یکی در میون جواب میدیم .. یکی من یکی تو .. کرایه هم نمیگیرم ازت .. بجای کرایه روی ماه خودت و مهردخت گلی و دارسی کوشولو رو روزی بیست بار میبوسم .. الان وکیلم؟!!
آهان عروس رفته گل بچینه؟!!
لطفا زود برگرد عروس خانوم

مهربانو جان فکر میکنی یه روزی تو زندگی من مقدّر باشه بتونم عین فرزند آدمیزاد کامنت بذارم؟ آیا؟

نگین جان خدا خیرت بده ، خدا همه ی لحظه هاتو پر از خنده و شادی کنه ، با کامنتای تو کلن حال آدم خوب میشه .. الهی روح شهرام عزیز و بزرگوار همینطور شاد باشه .. تو کامنت طنازت ، یکعالمه مهر و یکرنگی وجود داره و لطف نامحدود تو نسبت به من که میخوای خونه ی مجازیتو شریک بشیم و این احساس خوب رو با هیچ چیز نمیتونم مقایسه کنم ممنونم ممنونم ممنونم عزیز دلم .
تو مثل یکی از فرزندهای شایسته و برتر حضرت ادم کامنت میذاری قربونت برم

Amir سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 04:31 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

یه اتفاق جالب افتاد
من نمیدونم وب شما بود یا دوست دیگه ای که گفته بودم بعد از ارسال کامنت ، کادر کامنت بسته نمیشه جدیدا

اما الان انگار یه تغییراتی دارن میدن
امیدوارم که درست کنن همه چیزو

عه امیدوارم درست بشه واقعا

Amir سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 04:29 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

نه سرویس بیان هست
منتها من یه وب موقت اونجا زدم ببینم که امارگیرش چجوریه

همچنین سراغ یکی از دوستان شما که در این پست کامنت گذاشتن هم رفتم و نظرشون رو درباره استفاده از کد جاوا در اونجا پرسیدم

با اون همه امکانات و گزینه هاش من که سرگیجه گرفتم ولی گفتم از دوستان بپرسم که داستانش چجوریه

آهااان
آرره به نظر منم خیلی پیچیده اومد

Amir سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 03:57 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

این عکس رو نگاه کنید
من حرفی ندارم

http://s8.picofile.com/file/8367583326/22.jpg

همین بلاگ اسکایه؟؟

شارمین سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 03:46 ب.ظ http://behappy.blog.ir

مهربانو جون اون نظر مال من بود نمیدونم چرا اسمم اونجوری شده

آررره من چرا اشتباه کردم
جفتتونو خیلی دوست دارم

مخلص رهبر سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 03:20 ب.ظ

ناراحتتان کردم ببخشین خواهرم
کامنت خانوم نسرین سبب گردید یادآوری کنم
برای عدم تایید گلایه کردم نظرات را به نمایش گذارین زوری در بین نبوده س
همه اعتقادات بپذیرین ناراحت نشین

خواهش می کنم برادر .
من هر نظری که با پستم ارتباط نداشته باشه تایید نمی کنم مگر بنده ی خدایی آدرس مهمی مثل دکتر بخواد یا سوال مهم داشته باشه .
حالا که گذشت ولی شما هم نظر و اعتقاداتتون رو به کسی تحمیل نکنید . شما از بردن بعضی اسامی پرهیز میکنید ، عده ای هم دوست دارند . تمرین کنیم همه به هم احترام بذاریم و دور هم زندگی کنیم .
حالا که گذشت بهتره ادامه ندیم

شارمین سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 03:17 ب.ظ http://behappy.blog.ir

اوه امارگیر داره بیا و ببین. فقط مونده بگه اونی که اومده وبلاگمون چی تنشه!

منم به شدت استیکر بازم. ولی دیگه کچلی بیان رو گذاشتم پای آوازش


خیلی خوبی تو شارمین جون

مخلص رهبر سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 03:05 ب.ظ

مخاطبم خانم نسرین بود شما نبودین

نسرین خانم خودشون وبلاگ دارن، آدرس هم که دارن ...
وقتی مخاطبتون ایشونن تو وبلاگ خودشون کامنت بذارید .

مخلص رهبر سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 02:36 ب.ظ

خواهرم نظرات همه را به نمایش بگذارین
بیطرف باشین ... اعتقاداتم را نوشتم. ناراحتین؟!!!!!!!

اعتقادم لس آنجلسی خائن به وطنن به اعتقادم بی حرمتی نکنین
همه را دوست داشته باشین

بردن نامشان گناهه وظیفه ام یادآوری س میپذیرن یا نمیپذیرن زور نکردم
جانم فدای رهبر

شما اعتقاداتتون رو نوشتین ولی واقعا فکر میکنید جای نوشتن اعتقاداتون تو پست کسی هست که مطلبش هیچ ربطی به اعتقادات شما نداره؟
میشه بفرمایید من اسم کی رو اوردم که لس انجلسی خائن وطنه ؟؟
اصلا چرا باید شما رو که آی پی مخدوش دارید و وبلاگ هم ندارید و مرتبط با پست من هم کامنت نمیذارید دوست داشته باشم؟
خیلی ممنونم که یادآوری می کنید . بنظرتون زوذ نمیکنید؟؟ هی میاین اصرار می کنید که کامنتتون رو تایید کنم ؟ پس زور کردن به چی میگید شما؟؟
اینطوری حق من رو ضایع می کنید .. اگر به اعتقاداتتون پایبندید همین اجبار و ضایع کردن حق یه جور گناهه البته اگر به چیزی غیر از اعتقاداتتون هم احترام میذارید
امیدوارم منظورمو بفهمید .

مخلص رهبر سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 01:45 ب.ظ

جانم فدای رهبر

از بردن اسم لس آنجلسی ها خائنان وطن بپرهیزین گناهه
آرمانها و ارزشها را فراموش نکنین وظیفه ام یادآوری س‎

جانم فدای رهبر..

من چی بگم به شما ؟

زری سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 01:34 ب.ظ

هر جایی بری من دنبالت میآم:))
در مورد دارسی هم انشاالله هیچ مشکلی نداره زودتر بیا یرانون در موردش بنویس

قربونت زری جونم . باعث افتخاره همراهمی
ان شالله . امشب از کلینیک دکتر مشیری براش وقت گرفتم عزیزمو

Amir سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 01:24 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

سرویس هایی که رایگان ارائه میشه این داستان ها رو هم داره به نظرم
چون نهایتش منت سرمون میذارن که مگه ما از شما بابت خدماتمون پول گرفتیم؟

اخه یه خبرگذاری مستقل هم نداره

اینا هم راه رضای خدا موش نمی گیرن .. منافع داره براشون صد در صد

Amir سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 01:21 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

من سابقه پرشین و بلاگفا و بلاگ اسکای رو دارم. تو بلاگ ، نمیدونم همون بیان میشه یا چیز دیگه (x.blog) سرویس هاش هم مثل بلاگ اسکای نیست و هم بعضی هاش پولیه ،

من برام جای سواله که واقعا هدف از تغییرات این مدلی چی بود؟ نه واقعا"؟ جواب کامنت هم نمیدن یا سازمان هم نداره ادم به اونجا سر بزنه حضوری جواب بگیره و تو اینستا و توئیتر من ازشون پیجی ندیدم

یعنی چی؟

اگه فهمیدی به منم بگو توروخدااا .

مریم سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 12:19 ب.ظ http://navaney.blogfa.com/

فقط اگه رفتین ، آدرس به من بدین
من معتاد خوندن شما شدم
تازه با گوشی هم نمیتونم نظر بزارم ، اینقدر اذیتم که نگو و نپرس

عززیزم قربون محبت و صفات .
من هر جا بخوام برم صد جا اعلاام میکنم عزیزم . مگه میتونم حتی یکیتونو از دست بدم؟؟

نسرین سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 10:28 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

مهستی گفت بهت بگم:
دیگه نرو نرو نروووو
دیگه نرو نرو نرووو

نمی دونم. من که حال و حوصله کوچ کردنو دیگه ندارم. اصلآ حوصله ی نوشتن و حتی کامنت جواب دادن و سر زدن به کسایی که باهاشون خیلی نزدیک نیستم را هم ندارم... و انجامشونم نمیدم. ولی تو هر جا بری دنبالتم. در ضمن مرگ بر آمریکا
عاشقتم

آخ قربون تو برررم من عززیز دلم . اگه نیای که من می مییییرررم آبجی

الی سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 10:22 ق.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

والا منکه از بلاگفا خاطره بد دارم
لعنتی یک شب خوابیدم صبح بیدارم شدم دیدم وبلاگم رو خورده

یادته الی ؟؟ من دچار ضربه ی عاطفی بودم تا مدتهاااا ماات و مبهوووت

غریبه سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام

می شود هر دو را داشت

سلاام .. نه ، اونطوری دوست ندارم

Amir سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 08:34 ق.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

با فرض مهاجرت به بلاگفا ، فقط 50 درصد قضیه حل شده چون تو بلاگفا شما ایپی کامنت گذاران رو نمی بینید. حالا وبگذر هم باشه .

حالا اینی که من گفتم رو خودمم تست میکنم ببینیم چی میشه اما فعلا عجولانه تصمیم نگیرید شاید یه راه حلی برای این مسئله باشه.

باشه امیر جان

Amir سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 08:31 ق.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام.
چند روزه یه ایده ای دور سرم پرواز میکنه . راستش من چون وبگذرم خیلی قدیمی هست و مشخصات کاربریم یادم رفته نتونستم تستش کنم

جواب ندادن پشتیبانی هم بدتر

من یه پیشنهاد دارم. درسته که نمیشه تو قالب وبلاگ دست برد اما میشه کد وبگذر رو در یک پست ثابت درج کرد ، شاید اینطوری مشکل وبگذر حل بشه ، البته مطمئن نیستم اما میشه تست کرد.

فقط من متوجه نمیشم که چرا سرویس وبگذر من هنوز پابرجاست و ورودی و خروجی ها رو بهم نشون میده. شما وبگذر خودتون رو چک کنید.

نشد امیر .. من امتحان کردم نمیشه
آره وبگذر من رو به راهه

ونوس سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام عزیزم
بلاگ اسکای مدیری چیزی نداره ازش راهنمایی بگیری؟
من که غیربلاگفا نمیتونم کار کنم

سلام ونوس جان .
از دست هرچی سیستم بدددده. جواب نمیدن بی نزاکتاااا

رهآ دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 08:31 ب.ظ http://rahayei.blogsky.com

من که میخوام برم بیان :)
قبل تر ها هم اونجا نوشتم و به نظرم از این دو تا سرور خیلی بهتره.

همه از بیان تعریف می کنن

سمیرا دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 07:33 ب.ظ http://samisami64.blogfa.com

دو میلیون میگیرم ازت تو بلاگفا ثبت نومت میکنم ابجی
.
.
.
سلووووم مهربانو گل گلی خودمممخوبی؟؟؟؟

سمیرااا .. داشتیم آبببجی ؟؟
سلووم به روی ماااهت .. آره خدا رو شکر خوبم عزیزم

لبخند ماه دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 07:10 ب.ظ http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

ولی اگر مجبور به کوچ بشم میرم بیان

چقدر همه از بیان تعریف میکنن

لبخند ماه دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 07:09 ب.ظ http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

سلام
منم مشکل تو رو دارم مهربانو. به شدت نیازمند کد وبگذرم و با دیدن آی پی یه نفر خوشحال میشدم ولی الان نمیدونم اصلا میاد وبم یا نه؟

منم مثل تیلو فک میکنم درست میشه این وضعیت

سلام آره درک میکنم قربونت برم .
ان شالله ، خدا کنه درست شه

هوپ... دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 04:14 ب.ظ

من چون یه بار از بلاگفا زخم خورده ام دیگه بهش برنمیگردم.
بیا بیان، خودش آمارگیر جداگونه داره و با جزئیات نشون میده امار و آی پی رو.

آره هوپی جون .. شما بیانی ها خیلی ازش تعریف میکنید .
انگار امکاناتش عاللیه

شارمین دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 03:23 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام

منم جزء مهاجرین بلاگفا هستم.
بیا بیان ما. فقط استیکر نداره. من بقیه مواردش رو دوست دارم.
امکان دنبال کردن و اطلاع از به روزرسانیها
داشتن یه نسخه از نظراتی که برای بقیه گذاشتی؛ تو وب خودت.
امکان ویرایش نظری که برای بقیه گذاشتی (تا نیم ساعت)
وقتی کامنتت رو جواب میدن تو وبت بهت اطلاع رسانی میشه

من این ویژگیهاش رو دوست دارم

سلام عزیز دلم .
اوووو چه امکاناتی باریکلاااا
شارمین جون من خیلی استیکر بازم آخه . چه کنم با دردم ؟ همه ش باید ابراز احساست کنم
ویژگیهاش وسوسه انگیزه .
امکان درج کد آمار وبگذر هست؟؟

خاموش دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 03:02 ب.ظ

من سالهاست خواننده شما هستم و از نوع خاموش
هر جا برید من میام
چون خیلی دوستون دارم

ای جااانم . قربون محبت و وفات .
ممنونتم دوست خاموش من

مجید دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 01:36 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

صبح که شد ، دنبال اتفاقای خوب زندگیت بگرد
دنبال آدم های خوبی که حال خوبت رو با لبخندشون توی لحظه به لحظه زندگیت سنجاق کنی و قابشون کنی به دیوار زندگیت
یه روز خوب خود به خود اتفاق نمیوفته ، تو باید بسازیش
خودت رو باور کن
سلام روزتون بخیر

آره کوچ کن من موافقم
هزینه حمل وانت و کرایه رو هم من میدم پولدارم

من بیش از ده ساله تو بلاگفا هستم و خیلی هم راضی ام

سلام وفادار .. چقدر کامنتات خوشگل و پر انگیزه ست .
پس پارتی داشتی تو اون سونامی بلاگفا ، مطالبت به فنا نرفته، ماااایه داااار؟؟

نیروانا دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 01:30 ب.ظ http://life-career.blog.ir

نرو
بلاگفا نمیشه آدرس بلاگ بیان گذاشت

عه جدی میگی؟؟

تیلوتیلو دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 11:23 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

منم بلاگفا وبلاگم را خورد
اومدم اینجا
ولی به نظرم بلاگ اسکای تغییرات در جهت پیشرفت داشته
چیزی از دست نرفته که بخوایم ازش مهاجرت کنیم

پس همه زخم خورده های بلاگفاییم
تیلو جان من این آمار وبگذرمو خیلی دوست داشتم .. نمیدونم چرا ولی وقتی پست منتشر میشد و میدیدم 15 نفر دارن هم زمان میخونن یه حال خوبی داشت گاهی نصفه شبا فقط سه نفر آن لاین بودن که یکیشون خودم بودم ولی بخاطر اون دونفر که حسشون می کردم حضور داشتم

بهمن دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 10:39 ق.ظ

به هر کجا که روی آسمان همین رنگ است...
چونکه:
اینجا ایران است...

حرف حساب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد