دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" این روزها"

سلام عزیزای دل . امیدوارم حال جسمتون خووب و ساز دلتون هم کوک کوک باشه 


این روزها مطابق معمول اداره میرم ,ولی بعد از ظهرام منحصر شده به فیزوتراپی رفتن 

راستش مدتیه (تقریبا دوماه و نیم)که پای چپم ، اون قسمتی که رون به لگن متصل میشه مفصلش دردناک شده بود .. هی امروز و فردا کردم تا هفته ی قبل یه ارتوپد خیلی خوب بهم معرفی کردن و مراجعه کردم . 


خیلی معاینه م کرد و اتفاقا ازم پرسید تو ناحیه گردن دردت زیاده؟ گفتم : من چند سال پیش گردنم خیلی درد داشت و بخاطرش ده روز استراحت مطلق داشتم ولی بنظرم خوب شد و از حالت حاد به یه درد مزمن رسیده که بهش عادت کردم ولی پشتم (تقریبا" روی کارور بالاتنه )درد های همیشگی خیلی بدی دارم مثلا اگر پای ظرفشویی بایستم از پنج دقیقه بعدش انقدر درد و سوزش پیدا میکنه که کلافه میشم . 


خلاصه برام ام آر آی نوشت و عکس . رفتم انجام بدم دیدم دو جور ام آر آی ، و. سه جور عکس نوشته . 

یکی دو روز بعد هم جوابام آماده شد و بردم پیشش . 


گفت : شما مهره ی سه و چهار گردنت ایراد داره و دیسک هاش روی هم افتاده . 


مهره  و دیسک  پنج و شش کمرت هم همین وضعیت رو داره . 


ضمن اینکه پوکی استخوان دیده شده ولی تو قسمت رون و لگن رسوب کلسیم نشون داده . حالا باید یه" بُن اسکن " هم انجام بدی تا بفهمیم این رسوب کلسیم دلیلش چی بوده و آیا لگن رو هم تخریب کرده یا هنوز نه . 


کمرت هم کلن درگیر آرتروز هست . 


از همین الان  ده جلسه فیزیو تراپی شروع کن . با فیزیو تراپی مشکلات دیگه ت رو تا حدودی حل می کنیم ولی موضوع آرتروز  رو فقط میتونیم پیشرفتش رو کند کنیم . 

پرسیدم این مشکلات چرا پیش اومده . گفت یه چیزایی ا زسالها قبل اتفاق افتاده ولی دلیل چیزی که این اواخر رخ داده اینه که بدنتون بی آب شده . اولین جایی که بدن وقتی بی آب میشه میره سراغش آبی هست که تو نخاع یا بین مفاصل وجود داره وقتی اون آب رو از دست میدیم دیسک ها روی هم می افتند و ملتهب میشن . 


گفتم تو هفت ماه اخیر کاهش وزن محسوسی داشتم . گفت خیلی هم عااالی چون با این کار فشار رو از روی پات برداشتی ولی باید آب خیلی مصرف می کردی . 


گفتم  حتما ورزش هم کم کردم ؟ گفت : خیلی ناراحت نباش چون 99 درصد باشگاه ها فقط روی عضلات سطحی کار میکنند که مشتری از فرم بدنش خوشش بیاد ولی اینکار درست نیست . درستش اینه که بیان روی عضلات زیر بنایی کار کنند که این مشکلات پیش نیاد .


 من شنیدم یه باشگاه تو تهران با یه تیم فیزیو تراپ باز شده که کارشون اصولیه ولی اصلا نمیدونم اسمش چیه یا کجای تهرانه . تو نت بگرد ببین پیداش می کنی؟ وگرنه همون پیاده روی و نرمش روزانه انجام بده که البته فعلا چون فیزیو تراپی میکنی برات ممنوعه تا بعد . 


خلاصه همه ی بعد از ظهرا یه مرکز فیزیو تراپی خیلی خوب میرم ولی خیلی طولانیه و وقتی برمیگردم خسته و هلاکم .. تقریبا ساعت شش  می رسم اونجا و هشت و نیم میام بیرون 


من که هر چی گشتم از این باشگاه چیزی پیدا نکردم ، احیانا" شما چیزی درموردش شنیدین؟ 


*******


نمیدونم طرفدار فیلم های کمپانی مارول هستید یا نه . من و مهردخت با هم فیلم ها رو میدیدیم و جالبه که مدتها برای دیدنشون مقاومت می کردم . از شنیدن اسم کاپیتان آمریکا ، یا آیرون من ، احساس میکردم باید بیننده ی فیلم های اکشنی که عموما" مورد علاقه ی پسر بچه هاست باشم ولی مهردخت به راه هدایتم کرد و گفت اصلا اینطوری که فکر میکنی نیست و دررست می گفت . 


بالاخره بعد از مدت های آخرین فیلمشون بنام Avengers-Endgame  هم اکران شد و مهردخت دانلودش کرد و با هم نشستیم به دیدنش 


باورتون نمیشه که دو سه شب بود می خواستیم ببینیم ولی از دلهره ی اینکه چه اتفاقی قراره بیفته می نداختیم به شب بعد . 


خلاصه پنجشنبه شب به مدت سه ساعت نشستیم پاش و کلی اشک ریختیم . نمی تونم درموردش چیزی بنویسم چون موضوع افشاء میشه ولی اینو بگم که از شکوه ایثار نابود شدم . 


مهردخت خانوم هم عادت داره موقع دیدن بعضی از فیلم ها دوربین میذاره تا احساسات بصورت فیلم ثبت بشه بعدا یه تیکه کوچیکش رو نگه میداره یادگاری .

 بعلت فحش های بدی که که موقع دیدن این فیلم به شخصیت های منفی دادیم ، فیلم قابل پخش نیست ولی این عکس رو براتون میذارم ببینید چه احوالی داشتیم 


دوستتون داریم 

نظرات 47 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 10:52 ق.ظ http://دلنوشته های مهربانو

ممنون...

نوشین سه‌شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 10:27 ق.ظ http://nooshnameh.blogfa.com

ای وای راست میگی راسل کورو تو یه فیلم دیگه اشتباه گرفتم
سیندرلا من رو هم دیده بودم ازش.
کریسیتن بل و تغییرات فیزیکیش برای فیلمهاش رو خیلی دوست دارم.

سحر سه‌شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 12:03 ق.ظ http://دلنوشته های مهربانو

سلام مهربانو جان امیدوارم خیلی زود خوب شین...
میشه رمز اشناییتون با نفس رو بهم بدین؟
من جزو خواننده های خاموش همیشگیتون هستم...

سلام سحر جان .ممنونم از لطفت .
عزیزم اون رمز رو به کسانی که از قبل میشناسم یا خودشون وبلاگ دارن و با هم آشناییم میدم . عذر منو بپذیر

سحرجدید سه‌شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.kamandmaman.com

سلام‌مهربانو جان
تنت همیشه سلامت
این دردها هم‌یاد آوری میکنن که بیشتر مواظب خودت باشی ....امیدوارم‌زودتر خوب بشی ....
مهربانوی مهربان

سلام سحر جانم ممنون عزیز دلم .
دقیقا همینطوره فکر میکنم هر وقت توجه ندارم بدنم با صدای بلند فریاد میزنه حواااستو جمع کن مهربانووووو

نوشین دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 03:45 ب.ظ http://nooshnameh.blogfa.com

مهربانو جان امیدوارم به زودی حال جسمیت خوب باشه مهربان بانو. من نمیدونستم کم آبی بدن همچین عوارضی داره. منم ده سالی هست درگیر دیسک کمر هستم و چندسال یکبار مجبور به فیزیوتراپی شدم...
ایشالله به زودی کاملا خوب بشی و بعدش دیگه مراقب باشی که مشکلی برات پیش نیاد.
بابت فیلمهای اینچنینی متاسفانه من خیلی دنبال نمیکنم اما چون همسرم خوراکش فیلمهای خارجیه و بعضی وقتا باهم میبینیم. در اینجور موارد حافظه منم که ماهی قرمز. اسم بازیگرا و فیلم خیلی یادم نمیمونه.
اما تور رو یادمه دیدم و خیلی خوشم اومده بود ازش. آیرون من هم دیدم راسل کورو بود اگر اشتباه نکنم .
از کارای جانی دپ هم خوشم میاد.
بازیهای کریستین بل هم دوست دارم...

ممنون عززیزم . آره نوشین جان حقیقیتیه . وااقعا آب مایه ی حیات و زندگیه و فقدانش با عدم و نیستی همراهه .
امیدوارم تو هم تنت سلامت باشه و درد نداشته باشی.
نه نوشین جان هنرپیشه ی آیرون من تو فیلم های Avengers رابرت داونی جونیور هست شاید فیلم شرلوک هولمز(سال 2009) رو دیده باشی .
جانی دپ رو دوست دارم ولی مهردخت خییلی دوسش داره .
کریستین بل (بتمن )هم

خان دایی دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.khan-dayiii.blogfa.com

دو‌ ساعت چهل و هشت دقیقست فیلمه که با همه مخلفاتش میشه سه ساعت

اون وقت من فقط یه خطش گفتم
اسپیویل نیست که

آررره راست میگی یه خط که این حرفا رو نداره خان دااایی

آبی دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 02:48 ب.ظ

مهربانو عزیزم بابت ابراز لطفی که بهم داری ازتون ممنونم ای کاش زودتر با شما آشنا می شدم مدتی که نبودم به یادتون بودم راستش درگیر کارهای مهاجرت بودم تمرکز کافی برای وبگردی نداشتم برای همین از وبلاگستان دوری کردم.
مهربانو جان نمیدونی چه حالی دارم یک حال عجیب که خودمم نمیدونم چیه هر چی که هست مطمئنم خیلی تلاش کردم خیلی صبر کردم تا تجربه اش نکنم اما نشد
من از اول آدم جهان وطنی نبودم با اینکه تقریبا در کشورم غریب بودم و خواهر و برادرم و بعضی از بستگان سالهاست که از ایران رفتن دلتنگی ها و دوریهایی که با گذر زمان روح آدمو زخمی میکنه تحمل کردم ولی چند وقت اخیر خیلی جدی من و همسرم با هم درباره مهاجرت حرف زدیم همسرم هم به نتیجه رسید رفتن و زندگی کردن در یک مملکت پیشرفته گزینه بهتریه تا در کنار عزیزان هم باشیم شعار نیستا هیچ کجا وطن نمیشه منم خاطره باز هستم هر کی الان جای من بود خوشحال بود ولی با اینکه ناراحت نیستم خوشحال هم نیستم فقط میدونم بهترین تصمیم رو در جوانی گرفتم و باید بپذیرمش.
ماهها قبل پیگیر بودیم اما الان دیگه جدی تر شده و به رفتن نزدیکتر شدم دلیل مدتی که نبودم مسائل مربوط به مهاجرت بوده چقدر جنس مهربونی شما دلچسبه که در این مدت خیلی کوتاه آدم دلش میخواد فقط باهاتون حرف بزنه
ای کاش مملکتم اینقدر پیشرفته و آزاد بود که هیچکس مجبور به رفتن نمی شد

قربونت عزیزم ، محبت داری . درک میکنم احساست رو و خیلی خیلی برای موفقیتون دعا می کنم و انرژی مثبت می فرستم . راستش منم بزرگترین افسوسم برای این سرزمین زیبا و ثروتمند ، کوچ فرزندانشه .
برادر خودمم که خانمش پارسال از ایران رفت و کارهای خودشم در حال انجامه که بره به همسرش بپیونده ، همین حال رو داره . امیدوارم به بهترین صورت ممکن تصمیمتون عملی بشه و از انتخابتون راضی باشید و البته یه روز دوباره تو همین خاک عزیز دور هم باشیم

خان دایی دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 01:49 ب.ظ

این فیلما بیشتر برا نسل جدید مناسبه دایی..

نسل ما اون فیلما بود که یه نفر میرفت همه رو میکشت

قهرمان ما فرق داشت با اینا


دایی بیشتر مواظب خودت باش..
تو شرکتم زیاد فعالیت نکن
این همه بقیه استراحت میکنن تو هم استراحت کن

یعنی آشتی کنم باهااات؟؟

خان دایی دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.khan-dayiii.blogfa.com

پس چرا من گریم نیومد؟

خدا رو شکر مرد اهنی هم مرد

کم کمش تا حالا صد میلیون دلار از این مرد اهنی بودنش در امد داشته
بسشه

حسسسسود سنگ دل ..
اسپویل هم که میکنی

الی دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 10:42 ق.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

سلام مهربانو جانم
ای واااای درگیر درد پا هستی ؟؟؟
امیدوارم زودتر خوب شی، معمولا فیزیوتراپی کمک موثری میکنه
یعنی من عاشق این عکستون شدم و این حس خوشکل مامان دختری
فیلم رو خوبه آدم اینطوری با احساسات ببینه

سلام عززیز دلم . گردن و پشت و کمر و ران پا همه شون با هم کنترات برداشتم انگار
قربون محبتت .. عززیز دلمی الی جون

Amir دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 10:27 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

خب میدونید اون زمانی که وبلاگ نویسی تو بورس بود بیشتر دوستان وبلاگ نویس ، بلاگفایی بودن و تو همون دوران حضور در بیان مثل الان آزاد نبود و ظاهرا بصورت دعوتی بود.

بلاگفا که اون بلا سرش اومد و بعضیا مهاجرت کردن به بیان و آقای شیرازی مدیر بلاگفا هم زیر فشار بود ، این تصمیم رو گرفت

تو این پست پایین در بلاگ این مسئله رو توضیح داده


http://help.blog.ir/post/%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D9%81%D8%A7

--------------------------
در مورد فیلم : متوجه نشدم که فلش ( the flash ) رو دیدید یا نه یا این کاراکتر تو اون فیلم بوده یا نه اما از هر 23 قسمت هر فصل ، حداقل 4-5 قسمتش مربوط میشد به دنیاهای موازی ، اونا یه گیت درست میکنن به دنیاهای دیگه و خیلی فیلم ها به این موضوع اشاره میکنن ، حتی اگه این قضیه درست بوده باشه ( اصل قضیه دنیای موازی ) دسترسی به کرم چاله نیاز به قدرت بیشتری داره که فاصله اش تا زمین شاید میلیون ها سال نوری باشه و بحث و بررسی هایی که اینا دارن و ازش فیلم میسازن در حد همون تئوری مونده چون به مرحله عمل نرسیده. هر چند آزمایش های کوچیکی داشتن اما اونی نبوده که تو فیلم ها نشون میدن.

به نظر من ، حتی اگه این موضوع 100 درصد درست هم باشه که بعید نیست و مستندات تاریخی ازش دارم ، قانون الهی اجازه نمیده که این قدرت دست کسی باشه که ازش به بدترین شکل ممکن استفاده کنه اما استفاده از اون در صورتی که به تایید خدا برسه ، بهش این اجازه رو میده. ( تو فیلم های هالیوودی اینها که خدا رو رسما سرش رو میبرن و خدا رو کنار میزنن و انسان یعنی موجودی برتر از خدا - بعنوان مثال فیلم Prometheus.2012 و فیلمی مثل سوسیس پارتی ، دلیلشون هم برگرفته از کتاب مقدس تحریف شده یهودی هاست و هالیوود هم زیر نظر اونا )

حرف آخر اینکه اصل حرف درسته مثل سفرهای بین بعدی و قدرت های اون مدلی اما مسیرش غلطه چون تو تاریخ هر کسی که این قدرت ها رو داشته ، رو خدا بهش داده و شیطان تو این حوزه محدود شده هر چند که آدم در هر چیزی که بتونه آزاده اما تا زمانی که یه معلم و راهنماگر نداشته باشه تا کجا مگه میخواد پیش بره؟ 4 تا ماهواره درست کردن که نتیجه این شده اونها از منظومه ما خارج بشن و حتی نتونسته 2 تا منظومه اون ورتر برن.

اما مثلا نمونه عینیش ، یکیش معراج پیامبره و یکیش هم معراج مسیحه که با اینکه اسلام میگه مسیح به صلیب کشیده نشد و مسیحیت میگه شد اما هر جفتشون دارن میگن مسیح زندست و به ملکوت رفته و اینجور که من میدونم تمام آسمانها و منظومه ها ، یه چیز خیلی کوچیک در زیر یه چیز بزرگتر ، این یعنی قدرت واقعی.یا به قول فیلم هایی مثل فلش ، یه گیت باز کنی و بری به اونجایی که مد نظرته و کل این پروسه در حد چند ثانیه باشه.البته بحث نسبیت تو قران هم هست و این مسافرت های طولانی هزار ساله رو بهش اشاره کرده و اونم گفته که نیاز به قدرت داری تا در کمترین زمان به جاییکه میخوای بری.

امیدوارم منظورم رو رسونیده باشم. گمونم طولانی ترین کامنتم در وبلاگ شما بوده باشه

نه فلش رو ندیدم امیر جان . از توضیحاتت ممنونم .
آره کامنت طولانی بودی

نیلوفر طلایی دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 09:31 ق.ظ

یه مثال روشن از اینکه که میگن تحصیلات شعور نمیاره جلوی چشم منههرچند اون مشکل داره من چرا خودمو اذیت کنم..همون استوریمراستش این فیلمارو هیجانشون رو دوست دارمدیروزم بیشتر شیطون شدم رفتم خانه ی ارواح رو دیدمترسناکم از نظرم نبود ولی انابل قشنگ تر بود به نظرم..ای وای واقعا مهردخت جون با طناب شما رو........؟؟!!!!!!!:


انقدر اصرار و خواهش میکنه که دقیقا همون حس طناب پیچی بهم دست میده
درمورد اون آدم نما هم راست میگی اینا خوددرگیری دارن

زیبا دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 09:29 ق.ظ http://manvaeshgh.blogfa.com

مهربانو ی عزیزم انشاالله به زودی سلامتی تون رو به دست بیارید. مواظب خودتون باشید
من هم دیسک کمر و گردن دارم و دکتر هم برای فیزیو تراپی نوشت من هم نرفتم

ممنونم عزیزم . هنوز جوونی دنبالشو نمی گیری ولی تو روخدا به خودت توجه کن . ما کارمندها آرتروز و دیسک انگار سر جهازیمونه

ملیکا دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 02:58 ق.ظ

سلام مهربانو جان.خدا نکنه که درد داشته باشی عزیزم.آرزوی سلامتی دارم برات. تمام این دردهارو تجربه کردم اما با کمی ورزش در طول روز و‌ تغییر پوزیشن های بکنواخت و طولانی،خیلی از این دردهارو میشه کاهش داد.
چه عکس جالبی، مثل دو تا خواهر نشستین فیلم می بینین. آفرین به مهردخت جون برای دانلود فیلمها و آفرین به تو که همیشه و در همه حال همراهی، دوستون دارم

سلام عزیزم . قربونت برم الان منم به واسطه ی دارو و فیزیو تراپی بهترم . بله کاملا درست میگی تصمبم دارم حرکت های اصلاحی رو انجام بدم .قربونت عزیزم .. آره معمولا همینجوری فیلم میبینیم .
عززیز دلمی شما

راتا دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 02:18 ق.ظ http://dokhtarikhakestari.blogfa.com

سلام مهربانوی نازنینم دیدم یه مدت کم پیدایی اما اصلا فکرشم نمیکردم این اتفاق واست افتاده باشه خیلی ناراحت شدم و دعا میکنم ک هرچه زودتر سلامتی کاملت رو به دست بیاری و از شر درد خلاص بشی عزیزدلم ؟،، خداروشکر ک کاهش وزنت اینقد مفید بوده ، کم ابی واقعا بدنو داغون میکنه به شکلای مختلف ...
عزیززززم چه غلیان احساساتی کرده مهردخت ،چقدم کارش جالبه ک فیلم میگیره و یادگاری نگه میداره ... فکر خیلی خوب و بامزه ایه

سلام راتا جااانم . خودت بهتر شدی؟ تامپون هاتو درآوردی ؟
قربونت عزیزم .الان خیلی بهترم ولی برای درست شدن حرکت هام باید خیلی تمرین کنم.
آره منم خیلی خوشم میاد از این کارش هرچند که اوایل فکر می کردم کار خوبی نیست

آوا یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام مهربانو جانم
ای خدا ...منم از آب خوردن بیزارم...سنگ کلیه هم دارم بازم عین خیالم نیست!!! آخی چه اشکی میریزین هر دوتاتون...مهر دخت جون عجب ابتکاری داره...

سلااام عزیز
آوا جان یه کاریش بکن چاره ای نیست . آب رو مزه دارش کن با یه اسانسی که دوست داری مثل عرق نعنا یا گلاب زعفرون ...
اررره منم خیلی خوشم میاد بعد مدت ها فیلما رو میبینم خیلی خوبه

Amir یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 06:07 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

ضمن اینکه دعوتتون میکنم که اگه خواستید مهاجرت کنید ، به بیان فک کنید چون تمام امکانات لازم برای یک وبلاگ نویس رو در خودش داره.

اما بلاگفا با بیان لجه ، یعنی شما اگه برای دوستتون در بلاگفا ، در قسمت کامنتدونیش آدرس وبلاگتون در بلاگ رو بذارید ، در زمان ارسال کامنت به شما پیغام میده که کامنت شما تبلیغی هست و اون کامنت برای دوستتون در بلاگفا ارسال نمیشه.

این چیزی که گفتم رو میتونید همین الان و در همین لحظه تست کنید و تصویر پیغام بصورت زیر هست

http://bayanbox.ir/view/3530366115655688217/1.jpg

من برای دوستم یه کامنت با آدرس وبلاگم گذاشتم ، حتی اگه ادرس وبلاگ در کادر متن کامنت هم باشه بازم بهش گیر میده.

ای بابا حتی بیان هم که اینهمه تعریفیه بازم یه آپشن مهمش موافق نظر مانیست

بهمن یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 06:02 ب.ظ

مهربانو جان
پیشاپیش بزنم به تخته از وقتی که باهاتون آشنا شدم همش توی این فکر و خیالات بودم که مهربانو خانم هر روزش 48 ساعته یا من هر روزم 12 ساعته...
بازم بزنم به تخته به نظرم اداره کردن یه وبلاگ با این حجم از هوادار پر و پا قرص فقط یه نفر برای خودش میخواد علیحده بقیه کارهای روزانه اداری و غیر اداری به کنار.
تازه بعد از کلی دوندگی های زندگی بازم بزنم به تخته می شینی فیلم هم میبینی...
واقعا خداقوت دلاور.
لطفا کمی هم مراقب سلامتی خودت باش. مگه ما توی فضاهای مجازی و غیرمجازی چندتا " مهربانو خانم جان" داریم...
امیدوارم هرچه زودتر حالت جسمی ات خوب خوب خوب بشه.
الهی آمین

بهمن جان ممنونتم غیر از تو خیلی ها بهم همینو میگن . واااقعا شاید در 24 ساعت 4-5 ساعت استراحت نداشته باشم و همین باعث خیلی از آسیب های جسمیم شده .
عززیز من هستید شماها .. چشششم بیشتر مواظبم ولی عاادت هم شده هاا
اصلا نمیتونم بیکار باشم . ممنونم ممنونم ممنونم

بهار یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام عزیزم بلا دور باشه مهربانو جان.
چرا منم یه گارد وحشتناکی دارم در مورد دیدن این فیلمای سوپر هیرو . نمیدونم سریال بیگ بنگ رو دیدی یا نه . شخصیتای سریال خودشون رو شهیدمیکردن واسه قسمتای جدید این فیلما. مهراب قاسمخانی هم کلکسیونر این فیلمارو داره من همش فکر میکردم به درد پسر بچه ها و مردهای گنده بچه ننه میخوره عاقا برم ببینم که کلی از دنیا عقبم

سلام بهار جانم .
آره دیدم مهراب کلکسیون داره
بهار ببینشون فقط تعدادشون زیاده بذار مهردخت لیست ترتیب نگاه کردن رو بده وگرنه خسته و گیج میشی

Amir یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 05:57 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

اما حالا که صحبت از فیلم شد ، به شما پیشنهاد میکنم فیلم های
1.Hichki سکسکه
2.joy

رو ببنید

اولی هندیه ؟؟
2- جوی رو فکر میکنم کتابشو خونده باشم حالا نه با این اسم ولی با همین موضوع
میبینمشون ان شالله

آبی یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام مهربانو عزیز
وای امروز وقتی بعد مدتها وارد وبلاگتون شدم تعجب کردم چرا اینطوری شده امان از بلاگ اسکای
دارسی ملوس
خیلی از دیدن گربه بسیاررررر ملوس تون خوشحال شدم خیلی گربه ها رو دوست دارم دیگه دارسی ملوس شما با این نگاه زیبا و پر از عشقی که در پست قبل عکسش گذاشتید کاملا دلنشینه خیلی عکس قشنگیه بزنم به تخته شما را با دخترتون اشتباه گرفته بودم هر دو از حضور هم خوشحالید مطمئنا دارسی در امنیت کامل بزرگ میشه .
مهربانو جان درباره فیزیوتراپی و وضعیت گردن و ...نوشتید خیلی ناراحت شدم ایشالا با پیگیری هاتون بهبودی حاصل بشه
برام فیلم خارجی و ایرانی فرقی نداره در فیلمهای خارجی فقط فیلم یکسری از بازیگرهای خارجی رو پیگیری میکنم اخیرا فیلم Destroyer که بازیگرش نیکول کیدمن با یک گریم خیلی متفاوت ژانر اکشن ، جنایی ست دیدم به هر حال از اسم فیلم نابودگر معلوم بود که قضیه چیه درباره فیلمهای خارجی واقعا میشه گفت کارشون درسته فیلم باید عاشقانه اش قابل باور باشه اصلا فرد رو به فکر وادار بکنه فیلم کمدی باید در سبک درستش از ته دل بخندونه فیلم اکشن و جنایی باید واقعا هیجان انگیز و آدمو اینقدر درگیر کنه تا انتها فیلم به سمت خودش بکشونه در همه زمینه ها باید باورپذیر باشه این خصوصیت در فیلمهای خارجی هست اما در فیلمهای ایرانی چیزی غیر از غلو نمی بینیم البته تا یکجایی به خاطر عدم امکانات و محدودیتها هم هست همسرم فقط فیلم خارجی نگاه میکنه اگر ایرانی نگاه کنه حوصله اش سر میره همیشه بهم میگه چطور میتونی این فیلمها رو تحمل کنی ولی گاهی فیلم ایرانی هم نگاه میکنم اکثرا حاصلش پشیمانیه ولی باز هم دوست دارم سینما ایران دنبال کنم کلا به فیلمی میشه فیلم درست و حسابی گفت که بتونه چنین صحنه ای از باورپذیری مثل این عکس مادر و دختر ایجاد بکنه منم همیشه فیلم خارجی مخصوصا از نوع آمریکایی می بینم ذهنم درگیرش میشه .

سلام آبی جان .. جات کاملا خالی بود عزیزم . امیدوار بودم که هر جا هستی خوش باشی . آره واقعا دیدی بلاگ اسکای چقدر تغییرات بیخودی داه و موجب گرفتاریمونو فراهم کرده؟؟
ممنونم عزیز دلم . ای جااان تو هم منو مهردخت رو اشتباه گرفتی ؟ چه اشتباه شیرینیه برای من
ممنونم الان خیلی بهترم .به به تریلر اون فیلم رو دیدم باید خیلی جذااب باشه . نیکول هنرپیشه ی مورد علاقمه
بله موافقم واااقعا هر چی میسازن و در هر ژانری عااالیه
عززیز منی آبی جانم بابت تعریفت از عکسمون هم ممنونم

Amir یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 05:53 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

من سریال فلش رو نگاه میکردم ، در فصل جدید اینها میرن یه هواپیمای در حال سقوط رو نجات میدن. مدتی بعد هواپیمایی یه کشوری ه در حال سقوط بود یه فیلم از مسافرهاش بیرون میاد که چه ترس و وحشتی داشتن.

بارها این 2 سکانس رو با هم مقایسه کردم که مرز تخیل و واقعیت کجاست؟؟ با خودم گفتم کاش فلش بود که نجاتشون بده اما مگه بود؟ نه . فیلمی که بر
از شخصیت های تخیلی هست البته نه تخیلی کامل ( چون نمونه عینیش اون شخصیتی که کمتر از چشم بر هم زدنی تخت ملکه سبا رو جلو سلیمان ظاهر کرد )

اما خب لجم گرفت که چراا؟؟؟ مرزشون تا کجاست؟ مرز دنیای واقعی و دنیای سینما.من خودم از این فیلم های این مدلی کم ندیدم اما این اتفاق نگرشم رو عوض کرد.

بهرصورت پیام فیلم مهمه و لباسی دارن میدوزن که در واقعیت ، در حد و اندازشون نیست.

اما با تمام این حرفها کنجکاو شدم اون فیلم رو هم ببینم.

ببین امیر جان بنظرم خوشت میاد . اینجا هم تلفیقی از خیال و تکنولوژیه . مثلا به دنیاهای موازی اشاره میکنه .. خوب من اینو قبول دارم که هست . اونایی هم که زمینند دانشمندن و چیزایی اختراع میکنند که میشه باهاش خیلی کارها انجام بدن .. خوب اینم من حس میکنم یا ساختن رونمایی نشده یا به زودی میسازن .
البته مثلا یکی از اولین داستانهای مارول " هالک شکست ناپذیره" خوب اونو خیلی هامون دیدیم و کاملا غیر واقعیه در دنیای عادی همچین اتفاقی بیفته ولی ترکیب همه ی اینا که سوپر هیرو ها رو میسازن زیباست .

Amir یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 05:46 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
خوبید الان؟ انشالله که همیشه سلامت باشید

-------------

سلام ممنون امیر جان . دارو و فیزیو تراپی حالمو بهتر کرده

مسی یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام حالت چطوره الان؟امیدوارم درد کم شده باشه و اذیت نشی

سلام مسی جونم خوبم عزیزم . تو چطوری عزیز دلم ؟

نیروانا یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 05:18 ب.ظ http://Life-career.blog.ir

واو ی قدم مونده بود کامنت اولی بشمااااا

والا پسر من فقط بتمن بازه
بیشتر هم اهل گیمه تا فیلم
البته قبلاً تا شب باید تی وی روشن باشه ولی سریالهای ایرانی می بینه فقط و بیشتر سلیقه ش طنزه تا اکشن
بچه م لطیفه

زحمتش میشه مهردخت خو
ولی اگر زیاد وقتشو نمی گیره بگو برام بنویسه لطفا

دارسی من خوبه؟؟

ای جاانم نیروانا جون دوستای من همه اووولن
چه گل پسررریه .
نه میگم بنویسه عزیزم اون دوست داره به جمعیت مارول و اونجرز پسندان اضافه بشه
دارسی شمااا خیلی خوبه و خیلی هم شکموعه .. چند روزه هیچی نمیتونیم جلوش بخوریم چون همه چی میخواد . حتی وقتی حسسسسابی غذا شو خورده

elham یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 04:08 ب.ظ http://http:nagoftehanadideha.persianblog.ir/

آخ مهربانو منم همراه پسرم تقریبا تمام فیلمای مارول رو دیدم. این آخریشو تو سینما همون روز اول اکران در اروپا دیدیم. تمام سینما پر شده بود صدای هق هق و فین فین. منم با دل سیر یک اشک حسابی ریختم. چند روز پیشم که دوباره داشتیم تو فیلیمو میدیدمش بازم اشکم سرازیر شد. کاش می شد با یه بشکن رفته ها رو برگردوند. راستی وبلاگم دچار مشکل شده. نمی تونم وارد مدیریت وبلاگ بشم. پیام هم دادم اتفاقی نیافتاد.

به به چه حال خوبی داشته اونجا و داغ داغ دیدید
آره بخدا اون ناتاشا و تونی (مخخخخصوصا" تونی ) ما دوتا رو کشتننند .
بله واقعا " کاش .. البته موضوع اینجاست که بشکن رو کی بزنه ..
تانوس بی همه چیز و ...(نقطه چین رو به سلیقه ی خودت پر کن).
آخی اره الان رفتم دیدم . والا ما که دوبار به بلاگ اسکای ایمیل زدیم البته کاری برامون نکردن ولی جوابمون رو دادن . امیدوارم به تو هم جواب بدن هم سیستمت رو درست کنن.

کیهان یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 02:24 ب.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود
با آرزوی سلامتی و به روزی برای شما عزیزان عزیز
امیدوارم که همیشه با به شادی و شادکامی زندگی کنید.آمین

درود کیهان عزیزم . ممنونم دوست خوبم

فندوقی یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 02:19 ب.ظ http://0riginal.blogfa.com/

سلام مهربانو جونم. دردت به جونم. الهی زودتر خوب شی.
منم فک کنم مشکل دارم. زانو و مهره های پایین گردنم درد داره. وقت کنم منم باید برم دکتر.
من خیلی فیلم دوست دارم ولی هم وقت نمیکنم و هم کسی رو ندارم فیلمای خوب بهم بده. چقدر خوبه که علائقتون مشترکه و من خیلی لذت میبرم از رابطه دوستانتون.

خدا نکنه فندوقی نازنینم
تو روخدا پیگیر باش تا عمیق نشه . فدات شم عزیزم .. ادم پا داشته باشه برای دیدنش عااله

لیدا یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 01:43 ب.ظ

الهی...مادرو دختر چه گریه ای میکنن.


آره خیلی دلمون سوخته بود برای اوضاع

شارمین یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 01:29 ب.ظ http://behappy.blog.ir

وای عزیزم مهردخت رو... چقدر احساساتی شده دخترمون

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد...

آررره خیییلی ..
خیلی بیشتر از من .
ممنونم نازنین

مریم یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 01:26 ب.ظ http://navaney.blogfa.com/

سلام عزیزم
چه جالب
داستان فیلم دیدن و فیلم گرفتن تون
راستی منم خیلییی وقته از این فیلم ها ندیدم....نکنه دارم پیر میشم
تازه گردن درد شدیدی هم دارم که به خاطر کار زیاد با سیستم هست و نمیدونم چرا فوبیای دکتر رفتن دارم ، فکر میکنم الانه که بگه داری میمیری و ....
باید حتما پیگیری کنم ، امیدوارم بلای شما هم دور باشه و زودتر خوب بشید
اخی فکر کنید من و تیدا جانم( دختر دو سال و هفت ماهه تخسو شیطون من ) با هم بشینیم فیلم ببینیم تصورش هم شیرینه ، ممنون
مواظب خودتون باشید حالا حالاها باید پشت و پناه مهردخت جان باشید
پیاده روی رو هم در کارهای مادر دختری خود بگنجانید ... باشد که رستگار شوید

سلام قربونت . آره مهردخت اینا رو یادگاری برمیداره بعدا خیلی جالب میشه .
نه عزیزم ربطی به موضوع سن نداره ، من که تصورم چون از اسم فیلم ها و قهرمانانش غلط بود در مورد دیدنش مقاومت میکردم بعد دیدم چه اشتباهی کردم .
مریم جون الاهی سلامت باشی ولی خیلی از مشکلات با پیگریز های اولیه رفع میشه لطفا به خودت دقت کن عزیزم
جاانم خیلی مززه میده خدا برات نگهش داره خیلی زود میگذره و بزرگ میشن
تو پیاده روی مهردخت کوتاهی میکنه متاسفانه

نسرین یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 12:51 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

یه گروه تاتر از ایران اومده و نمایشنامه ای شنبه دیگه رو صحنه میاد ولی از تاترهای اینجا گرونتر!!! بلیطش هشتاد تا صد و بیست دلاره!
من نمی فهمم بخصوص اینایی که از ایران میارنشون چرا قیمت مناسبتری نمیذارن که همه بتونن استفاده کنند؟!
اسم نمایشنامه بی بی و سرباز دل هست.
دیدیش؟
گوگل کردم کامنتای خوبی براش ننوشته بودن.

نسرین جون بازیگران خوب و نازنینی داره
پس گرونی بلیط های تئاتر به اونجا هم رسید؟؟من که انقدر تئاتر دیدنم محدود شده که
جالبه که این نمایش تو ایران اجرا نداشته کانادا بوده و حالا هم استرالیا

سمیرام یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 12:16 ب.ظ https://youneverknow.blogsky.com/

سلام مهربانو جانم خوبی؟

آخ آخ از این دردهای گردن و کمر
من رشته درسی و بعدشم کارم جوریه که سالهای زیادی هست که همیشه پشت سیستم هستم ساعت های طولانی و مداوم، سال قبل تو همین سی و اندی سالی که دارم شدیدا گردن درد های خیلی شدیدی داشتم جوری که زمستون حتی نمیتونستم یه شال نسبتا کلفت سرم کنم احساس میکردم انگار یه وزنه سنگین انداختن دور گردنم...
سرکار هم که هر نیم ساعتی که پشت سیستم کار میکردم بعدش باید یک ساعت گردنم رو ماساژ میدادم یکم دردش آرومتر بشه..
از اونور دردش زده بود به کمر و سر و گوشام...

به دکتر نشون دادم و ام آر آی و ... اخرش معرفیم کردن به یه باشگاه حرکات اصلاحی که مختص همین کاره...
الان بیشتر از شش ماه میشه که هفته ای سه روز میرم باشگاه و تحت نظر مربی هستم خیلییی بهتر شدم خیلی هاا... وقتی اینجا هست مطمعنا تهران بهتر از این باید باشه!

راستی مهربانوم جونم ماشاله ماشاله بزنم به تخته حتی این قیافه ترسون و وحشت زده توی عکستون هم خیلی نازه

من که عاشقتونم

سلام عزیز دلم . خدا رو شکر بهترم
ای واای دردت خیلی شدید بوده سمیرا جون .
از وقتی کامنتت رو دیدم دارم سرچ میکنم اخه با اسم حرکات اصلاحی نمیزدم ولی الان متوجه شدم اسمش اینه خدا کنه یا جای نزدیک پیدار کنم و بتونم استفاده کنم . ممنونم که گفتی . ای جاانم قربون محبتت عزیزم لطف داری . منم خیلی دوستتون دارم عزیزم

سیمین یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 09:49 ق.ظ

مهربانو جانم
عزیزم بلا ازت دور باشه و ایشالله زود زود خوب شی.
عکستون هم خیلی بامزه بود

ممنونم سیمین عزیزم .
قربون محبتت نازنین

لبخند ماه یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 09:43 ق.ظ http://Www.labkhandemoon.blog.ir

سلام دوست خوبم.
خدا سلامتی بده بهت..امیدوارم با توصیه های دکتر و ورزش دردت آرومتر شه..
خوبه مهردخت اهل دله و با هم فیلم تماشا میکنین. من حالا حالاها باید انیمیشن ببینم

سلام عزیز نازنین
ممنونم ماه زیبا . منم دوره انیمیشن بینی داشتم و دارم عزیزم و البته جزو لحظات خیلی خوبم هستن .
ولی از یه بابت برات نگرانم چون در ادامه فقط باید بشینی فیلمای بزن بککککش ببینی

pony یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام
چقدر شبیه همیم
دیسک و پوکی و سنگ و ....

حالا ایشاللا آخریشو نداشته باشین

از بعد عمل شونه و درد گردن شدیدا آزارم میده

براتون عافیت کامل آرزومندم.

وظیفه سینمای امریکا خلق اسطوره و تحقق آرزوها و رویاهاست، یه جور ریشه می سازن

خیلی کارای خوبی دارن
بچه های من افتادن به فاز بالیوود

سلام پونی جان
بله ظاهرا دردامون شبیه همه . شونه و درد گردن اگه جدیده بیشتر بخاطر گاز لاپاروسکوپیه به مرور رفع میشه ولی پیگیر باش لطفا
ممنونم دوست من .
بله عاالین .
بالیوود ؟ واای دیگه باید توخونه یه ستون باشه که دورش بچرخن اواز بخونن

ملیحه یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 08:32 ق.ظ

عزیزم انشا ا.. که بهتر باشی
منم از وقتی یادمه کمر درد داشتم
چند شب پیش با خودم فکر میکردم اونایی که کمر درد ندارن چه حسی دارن. چقدر راحت میخوابن.
تازه جدیدا گردن درد و کتف دردم بهش اضافه شده.
اصلن هم حوصله دکتر رفتن و معطلیشو ندارم.

ممنونم ملیجه جون . آخ نگو که از درد کلااافه م .
ببین عزیزم من دیگه حاضر نیستم دکترهای راه دور برم میگردم اطراف خودم دکتر خوب پیدا میکنم با منشی هماهنگ میکنم که اگه واقعا قراره نیسم ساعت بعد برم ویزیت شم راه بیفتم
پیگیری کن چون بالاخره یه جا کلافه ت میکنه

نیلوفر طلایی یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 05:05 ق.ظ

ان شالله که همیشه سلامت و خوب باشید راستش من تهران نیستم...ولی ان شالله پیدا میکنید...وای چقدر هیجان زده شدیندرک میکنم چندساعت پیش خودم سر یه کلیپی که دوستم فرستاده بود کلی گریه کردم البته گریه م بیشتر جنبه ی خالی شدن داشتچون اوضاعم اصلا خوب نیست چون که درمورد پایان نامه م کارم افتاده به یه ادم روان پریش مردم ازار که از تحقیر بقیه لذت میبره و اوضاعم واقعا.....با اینکه دانشگاه رو دوست دارم و پایان نامه هم باید با تمرکز زیاد باشه ولی بخاطر راحت شدن از دست این ادم بی وجدان دلم میخواد زودتر تموم کنم..شما دلتون پاکه توروخدا دعام کنید من زیاد اهل دیدن فیلمای خارجی نیستم ولی همین دیروز شیطونیم گل کرد رفتم انابل یک رو دیدم خیلی کیف داشتروزهای بعدم میخوام ادامه هاشو ببینم هرچند محتواش رو اعتقاد ندارم ولی مزه میده بترسیم

قربونت عزیزم . نیلوفر جان متاسفانه این اواخر یه همچین مشکلی رو از چند نفر شنیدم والا ادم از قشر فرهنگی یه توقع دیگه ای داره .. نمیدونم چی بگم چرا این ادما مریضن انقدر ؟؟
عزیزم قابل باشم دعاات میکنم نازنین
بابا بیخیال نیلوفر اخه ترسناکم که نیست بیشتر مسخره ن اینا من رو مهردخت با طناب بست به صندلی و مجبورم کرد کانجرینگ ها رو ببینم البته منم بخاطر پاتریک ویلسون قبول کردم و طنابا رو از دورم باز کرد

نسرین یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 03:15 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

الآن دیدم پرچنان نوشته فیلم خوبی در سینما دیده بنام صدای آهسته، گفتم بهت خبر بدم.
نقد کوتاه قشنگی براش نوشته اگه خواستی بخونی.

تازه اکران شده نسرین جون تو گروه هنر و تجربه هم هست که من بعضیاشو بشددت دوست دارم . تو لیستمونه که حتما ببینیم .کارای افشین هاشمی عموما عالیه .
امشب میریم تئاتر

نسرین یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 03:06 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

چند روز بود می خواستم ازت بپرسم در چه حالی؟ چرا کم پیدایی خانمی؟ ولی فکر کردم روزها که سر کاری لابد بعدشم درگیر و مشغول دارسی... چه اشتباه کردم ازت نپرسیدم. تکرار نمیشه.
نمی فهمم چرا اینهمه سال درد را نادیده گرفتی عزیز دلم. درد مداوم باشه و دنبالشو نگرفت؟
گاهی دیدم کسی از سر درد چشماش باز نمیشه میگم یه قرص بخور خودتو راحت کن گفته: نه، نمی خوام بدنم عادت کنه، خودش خوب میشه!!!
یعنی چی؟
من نمی فهمم واقعآ. قرص باعث میشه ماهیچه های منقبض خودشو شل کنه و درد گورشو گم کنه.
یا تو خانم خانما اگه دنبالشو گرفته بودی حالا اینجوری مزمن نمیشد از دستت عصبانیم.
خیلی ناراحتم تو هم به جمع ما آرتوروزی ها پیوستی. امیدوارم بتونه جلوشو بگیره. درد دیسک هم وحشتناکه...
راستی من یه چیز دیگه رو هم نفهمیدم اینجا... آرتوپد تو رو فرستاد برای عکسبرداری و ام آر ای؟!

در مورد فیلم دیدنتون برام جالب بود. مشخصه هنرپیشه های بینوا خوب نقششونو بازی کردن به شخصیتاشون فحش دادین.
کی موهای قشنگتو کوتاه کردی؟

قربونت برم عزیزم تو همیشه بهم لطف داری . نسرین جون نادیده نگرفتم ولی درمان قطعی نشدم .. یه بخشیش هم بخاطر نوع زندگیمونه .. خوایدن و بیدار شدن و جابجا شدن و وزن زیاد و ورزش نکردن و...
ولی من اصلا درد های حاد رو نمیتونم تحمل کنم خوشبختانه کم سردرد میگیرم ولی فوری یه ژلوفن میخورم که میدونم ضرر داره ولی درد بیشتر بهم اسیب میزنه
والا نسرین جون اونجا به دکتر ها گفتم شما متخصصید کسی رو میشناسید تو سن ما ارتروز نداشته باشه ؟ گفت چرااا خودمونم داریم حتی متاسفانه .!!!
عزیزم دکترم فوق العاده عاللیه همه از شهرستان اومده بودند یا ورزشکارایی که تو ورزش اسیب دیدن تخصصش هم اینه "متخصص ارتوپد ، جراح استخوان و مفاصل" خیالت راحت باشه من همیشه دکترا ی خیلی خوب میرم

بله نسرین جون همه هنرپیشه های درجه یک هالیوودن .
کوتاه نکردم عزیزم تاریکه اونطوری بنظر میاد البته شب عید که یه مقدار ریزش بعد عمل داشتم یکمی قدشو کوتاه کردم تا شونه هام ولی دوباااره سبز شده

هوپ... شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 11:52 ب.ظ

چرا شما مامانا همه اینطور میشین؟ مامان منم دو ماهه گردنش رو بسته و اگه بهتر نشه باید عمل کنه :-(

آآخی عزززیزم . هوپی جون فکر میکنم به مامان بودن یه مقداری مربوطه بیشتر بخاطر لایف استایل غلطمون . دوست ندارم اینو بگم ولی احتمالا همه تو سن بهد از 45 و اینا گرفتار میشن . بخاطر کیف های نامناسبی که باهاش رفتیم مدریه - نیمکت های بدمون -طرز نادرست راه رفتنمون - کارهای سبک و سنگینی که انجام دادیم . و زحمت های مضاعف دیگه .
مخصوصا اگه اضافه وزن هم باشه که دیگه هیچچچی . دکتر کلی خدا رو شکر کرد که وزنم رو اوردم پایین .

ونوس شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 11:19 ب.ظ

بلا ازت دور باشه عزیزم
انشالا با رعایت موارد ایمنی و فیزیوتراپی خوبه خوب شی

ممنون عززیز دل من

ونوس شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 11:17 ب.ظ

وااای
باورم نمیشه کسی با دیدن ی فیلم انقد بره تو حس
شماها خیلی با احساسید باباااااااا
دروغ هم نگم عکس بامزتونو هی دیدم و هی خندیدم(ببخشیدا دیگه تصورتون بامزه س)


آره بابا خودمونم بعدش دیدیم و کلی خندیدیم ولی اون موقع خیلی اعصابمون خورد بود ..

لیلی۱ شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام عزیزم بازم پستت پر از نکات اموزنده بود فیلم رو فردا دانلود میکنم کنجکاو شدم ببینم
پس دارسی کو؟ اونم گریه کرد موقع فیلم دیدن؟؟؟؟

سلام عزیزم
قربون محبتت لیلی جان . ببین عزیزم همین اخری رو ببینی اصلا هیچی متوجه نمیشی به کامنتی که برای نیروانا جون گذاشتم دقت کن
اون دید ما گریه میکنیم و بدو بیراه میگیم بسان یک موش کوچولو رفت تو جاش خوابید و گفت : باااو بی خیااال

نیروانا شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 08:25 ب.ظ http://life-career.blog.ir/

سلام مجدد
1. آرزوی سلامتی هر چه سریع تر
2. الان این فیلم که گفتی سریال هست؟ چند قسمته؟

به روی مااهت خانوم گلی
1- ممنونم عزیزم
2- ببین سریال محسوب نمیشه عزیزم . فیلم های به هم مربوطه . از روی (کامکیک بوک نوشته شده )نشون میده تو دنیاهای موازی با زمین و خود زمین ، یه کسانی زندگی میکنند که بعضیاشون نیروهای خیر هستند و بعضیاشون شر .
شعارهایی که شرها میدن آدمو دقیقا یاد داعش ها و دار و دسته شون میندازه و ...
بذار نگم برات که چی هست . میدونی نیروانا جان تعداد فیلماش زیاده ولی مهردخت ازچند ماه قبل که یکم وقتمون آزاد بود . اونایی رو که باید میدیدم برام گذاشت که ببینم تا داستان دستم بیاد . اگه میخوای بهش بگم ترتیب فیلم هایی که باید ببینید تا به Endgame برسید رو بگم بنویسه . هیچوقت از گل پسرت اسم آیرون من یا کاپیتان امریکا یا لوکی و تور رو نشنیدی؟ الان پشت دفتر و کتاب همه شون عکساشون هست .

نیروانا شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 06:11 ب.ظ http://Life-career.blog.ir

آخ آخ منم آب بدنم کلا کمه‌
فاتحه مفصل و نخاعمو بخونم پس

بمیرم چه اشک ریزونی
خواهر من دو قطر از اینا رو پای منبر بریزید توشه آخرتتون بشه

نیروانا جون خیلی مواظب باش. این موضوع جدیه .. اگه آب خوردن دوست نداری یه چیزی مثل لیمو تازه عرق نعناع گلاب و .. باهاش مخلوط کن .

یه ذره شو دیدی تازه .. های و واایی بود .. مهردخت میگفت یاااعلی ، خدایا خودت کمک کن بعدا گفتم مهردخت فیلم بودهااااا

تیلوتیلو شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 04:50 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

سلام مهربانوی عزیزم
خیلی مراقب سلامتیت باش
خدا را شکر که با فیزیوتراپی و کمی وقت گذاشتن میتونی از شر این درد و بیماری راحت بشی
پشت گوش ننداز و حسابی به خودت برس

چقدر کار مهردخت جان با حال هست... و چه عکس جالبی ثبت شده ... انشاله که همه اشکهاتون برای فیلم ها باشه و همیشه کنار هم خوشحال و شاد باشید

دارسی جان چطوره؟

سلام تیلو جانکم
چشم عزیزم . سعی میکنم خیلی به این مسائل توجه کنم چون اصل بر کیفیت زندگیه .
اوایل دوست نداشتم فکر میکردم معذب میشم و ممکنه خود واقعیم نباشم ولی دیدم اصلا چند دقیقه که از فیلم ها شروع میشه ، یادم میره دوربین هست و ..
ممنون قربونت الهی دل همه شاد باشه
خوب شیکمووو براتون عکس و فیلم میذارم پست بعدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد