دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"پست بشوره ببره"

سلام عزیزای دلم . امیدوارم خوب خوب باشید . کامنتای پست قبل رو که خوندم ، واقعا متاسف شدم .. خیلی هاتون تو دوران سوگواری هیچ درک و تسلایی از اطرافیانتون نگرفتید که هیچ ، کلی هم دلتون شکسته تر شده و حتی دچار مشکلات جدی شدید . امیدوارم در هر سن و شرایطی که هستیم ، مراتب  انسانیت و همدردی متناسب با اون رو رعایت کنیم . 

محمد خدا رو شکر روز به روز بهتر میشه .ممنونم برای دعاهای قشنگتون 

*********

براتون از دارسی کوچولوی خوشگلم بگم که تلخی های یکی دوتا پست قبل رو بشوره ببره . 

دخترمونو بردیم مرحله ی آخر واکسن سه گانه ش رو هم زدیم .


 انقدر خانوم و باکلاس رفتار میکرد که  دکتر مشیری براش این استوری رو تو صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرد. 

 تازگی ها چهار ماه و نیمه شده و خدا رو شکر همه چیزش خوبه . دو روز قبل مهردخت با ناراحتی اومد گفت : مامان ببین انگار دارسی زده دندون نیشش رو شکسته . 

دیدم بعله فک پایین سمت راست دندونش نیست و لثه شم یکم ملتهبه .. نمیدونستم دندون شیریشه افتاده یا واقعا شکوندتش! زود یهعکس از جای خالی دندون و یه " ویس"  برای دکتر فرستادم و ازش سوال کردم . 

دکتر هم فوری جواب داد که نگران نباش بین 4 تا 7 ماهگی سن ریختن دندون های شیریه . اتفاقا فرداشبشم سمت چپی افتاد . الان شعر دارسی بی دندون افتاد تو قندون رو براش می خونیم 

خیلی برام جالبه ، بیشتر از اون چیزی که فکر میکردم ، من و مهردخت دوسش داریم و بهش وابسته ایم . 

   

 یعنی وقتی خوابش میاد و به اصطلاح لَش می کنه ، انگشت تو چشم و چالشم بکنی هیییچی نمیگه...

 به دُمش توجه کنید چطوری انداخته وسط ، در طَبَق اخلاص گذاشته 

   



راستی این روزها فیلم "پیلوت " در حال اکرانه . یه مختصری هم درمورد فیلم براتون مینویسم تا اگر خواستید ببینید راحت تصمیم بگیرید . 


جمعه ،  فیلم پر حاشیه ی "پیلوت" با بازی حمید رضا آذرنگ ، سعید آقاخانی و جواد عزتی و بهدخت ولیان و حضوردلپذیر و اندکِ پریوش نظریه رو دیدیم . پر حاشیه ازمنظرِ سقوط الناز شاکر دوست از ارتفاع و جایگزینی بهدخت ولیان که در دنیای تصویر هنرمند تازه کاری محسوب می شود ، بود.ازابراهیم ابراهیمیان ، فیلم عادت نمیکنیم رو دیده بودم وخیلی هم پسندیده بودم . 


اما "پیلوت" فیلمی متفاوت ، در فضایی گروتسک(طنز سیاه)با داستان ساده ای که لوکیشن آن یک بیمارستان دولتی ست ساخته شده .فیلم ، داستانِ یک زن و شوهر شهرستانیست که زن بدون اجازه ی همسر ، فرزندش را برای یک جراحی مهم به تهران آورده و در همین راستا دچار یک بحران جدی می شوند. "پیلوت" درلغت " طبقه ی صفر " معنا میشه و اسم فیلم کنایه به همین موضوعه چون آدم های داستان ، از هوش اجتماعی پایین و به تعبیر دیگه فرهنگ زیر صفر برخوردارند.

از اونجایی که فیلم دربسترِ کمدی سیاه ، روایت میشه، انتخاب درستی برای دوستانی که به قصد سرگرمی سینما رو انتخاب میکنند ، نیست . من به دیدن لایه های مختلف شخصیت افراد جامعه (تیپ هایی که در شبانه روز به وفور می بینیم) علاقمندم و از دیدنش لذت بردم . بهدخت ولیان بعنوان یک هنرپیشه ی نوظهور زیبا و باور پذیر بازی کرد . جواد عزتی و سعید آقاخانی که عالی بودند و اما درمورد کاربلدی حمید رضا آذرنگ نازنین ، بارها در طول فیلم از دستش عصبانی شدم و به خودم گفتم چطور میتونه نقش یه آدم به این بی شعوری رو انقدر قشنگ بازی کنه .


دوستتون دارم 


"مهناز جون ایمیلت رو دیدم سرفرصت برات جواب می نویسم "

نظرات 26 + ارسال نظر
رها دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 02:14 ق.ظ

من به شدت از تمام موجودات زنده (به جز انسان) میترسم
باورتون میشه وقتی شما درباره گربتون پست میذارید من با چشمای از تعجب گرد شده میخونم؟؟؟
اخه هیچکس توی فامیلمونم هم حیوون خونگی نداره
بعضیا مثلا پرنده دارن که از اونم میترسم
من کلا عاشق دیدن و شاهد تفاوت های زندگی خودم با بقیه هستم ...
میتونم بگم 90 درصد مواردی که توی وبلاگتون میذارید با عقیده و زندگی من متفاوته اما بی نهایت دوستتون دارم

رها جون دقیقا از همون چیزی که باید بترسی نمی ترسی یعنی انسااان !!!
آره عزیزم باورم میشه ، اتفاقا تو این مدت که از دارسی مینویسم ، ترس های دوستان از حیوون خونگی رو شنیدم ولی چند روز پیش یه چیزی از یکی از دوستانم شنیدم که کلا برق از کله م پریده
چند نفری هم به همین واسطه همین دارسی کوچولوی خوشگلم ، چه تو دوستان و چه تو فامیل پیشی های کوچولو آوردن خونه
بنابراین راحت باش عزیزم . محبت داری رها جون دل به دل راه داره منم همگی مخصوصا دوستان ثابت و قدیمی مثل خودت رو دوست دارم

ونوس یکشنبه 14 مهر 1398 ساعت 12:28 ب.ظ

گریه
امروز یک بلایی سرم اومد از دست میلو و حالش بد شد که هنوز دپرس و شوکه و ناراحت و بدنم یخ هست
تو وبم تعریف میکنم وقت کنم.

ای وااای چی شد ونوسی زود بنویس

ونوس شنبه 13 مهر 1398 ساعت 06:32 ب.ظ

برعکس دارسی که خانومه! دامپزشک میلو گربه دخترم به میلو میگه سلیته!!!
حالا حرف زشتی هست که یک دامپزشک میگه ولی واقعیته دیگه!! خخخ
روز واکسن دوبار از زیر دستش فرار کرده با وجودیکه محکم گرفتنش و بعدم چنان جیغی زده که ......
در ضمن پست های قبلو خوندم و ناراحت شدم و دعا کردم ولی ببخش نشد کامنت بدم
فیلم هم بیاد رو شبکه خانگی حتما میبینم مرررسی

آخی . طفلکی .. نه قربونت درک میکنم اصلا نیازی به کامنت های جدا نیست .
دوستت دارم ونوسی

ونوس شنبه 13 مهر 1398 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام مهربانو جان
خوب شد از دارسی نوشتی
چگده گیگیلی و ناز شده
ولی من عشقتو بهش درک نمیکنم خخخ
ینی که چی آدم گربه دوست داشته باشه!!(خجالت)
من هرروز دخترکو تو دلم فحش میدم بخاطر گربه ای که با خودخواهی آورد خونه.
این هیمیالین ها هم که پر مو و شیطون.
مبلهارو به خاطرش جابجا کرده بودم که رو اوپن آشپزخونه نپره. حالا راحت از روی زمین میپره رو کابینت. قبلنا صبح تا ظهر خورشتمو میزاشتم رو گاز بپزه حالا نمیتونم دیگه. حتی شب تا صبح...
تا در ورودی رو باز کنیم زودی از واحد میپره بیرون. باید سرلخت پابرهنه بدویم دنبالش تا دورتر نره. خلاصه خیلی شیطونه. دارسی مثل میلوی ما بی ادب نیست؟

سلام عزیزم .
مررسی قربونت برم . من خیلی دوسش دارم ونوسی و اگر این عشق نبود نمیشد بهش خدمت کرد . البته گربه ی تو بهت تحمیل شده میتونم احساست رو درک کنم .
میدونی که هیمالین ها ترکیبی از پرشین ها و سیامی ها هستند که با دخالت انسان نژادشون شکل گرفته . از نظر جنب و جوش نسبت به پرشین های آرروم خیلی فعالند . موهاشونم که عین پرشین ها زیاده و ریزش دارند . به همین دلیل موهای بلند و صورت فلتشون آبریزش از چشم ، مشکلات تنفسی درگیرشون میکنه حتما چشماشو خوب تمیز کنید و اصلا نذارید بیرون بره چون به موهاش الودگی می چسبه و گرفتار میشید . رابطه ی عاطفی خیلی خوبی هم با صاحبش ایجاد میکنه . خلاصه که مهمون ناخونده ت رو دوست داشته باش و اگر نباید یه جاهایی بره باصدای بلند بهش بگو نع و انگشتتو جلوی صورتت و صورتش بگیر . ولی خواهشا زیاد خشانت به خرج نده

ملیحه شنبه 13 مهر 1398 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام مهربانوی مهربان
امیدوارم خدا هیچوقت به دلت غم نده
اگه هم خدای نکرده یکی به دلت غم داد خدا سریع بشوره ببره.

سلام ملیحه ی نازنینم .
ممنون عزیزم الهی تو هم هیچوقت غمگین نباشی .

نیلوفر طلایی شنبه 13 مهر 1398 ساعت 12:03 ب.ظ

اسم فیلمش با تو می مانم هستش نفیسه روشن و بهنوش بختیاری بازی کردن..البته مفهوم فیلم خوب بود ولی اینکه اخرش رو انقدر غم انگیز و بد تموم میکنن دیگه چکاریه!!!!!!! انقدر اون روز داغون شدم این فیلمو دیدم که گفتم کاش نمی دیدم اصلا و اعصاب خودمو بیخودی خرد کردم!!!

ندیدمش نیلو فر جون . آخی عززیزم قبل از دیدن فیلم درموردش مطالعه کن که اذیت نشی بعضی از فیلم ها خیلی تلخند

ملیکا شنبه 13 مهر 1398 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام مهربانو جان
ماشاالله چه بزرگ شده دارسی جون!
نمی دونستم که گربه ها دندون شیری دارن و میریزه!
گربه های ما چند نسله،تو حیاطن و دو تا شون که پسرن، دودی و نارنگی،گاهی میان بالا، دودی که از بس دامپزشکی رفته و هفته ها بستری شده فوبیا داره! اما نارنگی جنتلمن واقعیه! بهار میگه اگه یه پسر به شخصیت نارنگی باشه من باهاش ازدواج می کنم

سلام عزیزم
آره گوگولی تپلی و با نمک تر شده
آخی طفلکی . جااانم بهار راست میگه خیلی شخصیت های مستقل و جالبی دارن وقتی میگی جنتلمنه میتونم تصور کنم واقعا جنتلمنه

کیهان شنبه 13 مهر 1398 ساعت 08:04 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

مرسی مهری عزیز برای این همه زیبایی در نوشت هات.
روان و زیبا و متین
باز هم سپاس
و دارسی هم زیباست

ممنون از اینهمه لطف و مهربونیت کیهان جان .

طیبه جمعه 12 مهر 1398 ساعت 08:34 ق.ظ http://almasezendegi.mihanblog

فقط عنوان پستت

پادینا جمعه 12 مهر 1398 ساعت 04:31 ق.ظ http://Shahrivarr.blogsky.com

خیلی از گربه های اسکاتیش فولد خوشم نمیاد اما دارسی خیلی شیرینه^.^
چقدر خوبه که امکان نگهداری از یه حیوون رو دارید

قربونت پادینا جون . والا فکر میکردم خیلی امکانات میخواد برای همین نگران بودم ولی حالا میبینم انقدر نیاز به امکانات ندارند بیشتر توجه و مسئولیت پذیری لازمه و اینکه همه ی افراد خانواده موافق اومدنش باشن

صفا پنج‌شنبه 11 مهر 1398 ساعت 08:08 ب.ظ http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

مهربانو جون با مطالبت در باره دارسی من رو هم به هوس انداختی تا در باره گربه هامون بنویسم و عکس بزارم . واقعا حیوانات خانگی هم عضوی از خانواده میشن و همه کارهاشون توجه آدم رو جلب میکنه .

ای جااان . خیلی خوب میشه بنویسی صفا جان . کلی استفاده میکنیم . من واقعا احساس میکنم بچه دار شدم

غریبه پنج‌شنبه 11 مهر 1398 ساعت 08:37 ق.ظ

سلام
آموخته های من
گربه هم دندان شیری دارد
شاید بقیه ی حیوانات هم داشته باشند که من بی خبرم
ببین حتی یک گربه ی کوچک چه نقشی در تنوع دادن به زندگی ایجاد می کند
چند روز پیش از دور نظاره گر در آغوش بودن دختر و پدر بودم
ظاهرا دختر مسافر بود با چند چمدان بزرگ
همانجا خدا را شکر کردم و گفتم خدایا هیچ نعمتی بزرگتر آن نیست که بچه های آدم در کنار آدم باشند
دوری از فرزند خدایی اش سخته

سلام غریبه جان
دقیقا حیوانات سرشار از انرژی مثبت هستند .
خدا همه ی بچه ها رو چه دور چه نزدیک برای پدر و مادرها حفظ کنه . منم همیشه پیه رفتن مهردخت رو به تنم میمالم ولی میدونم چقدررر برام سخته

مینو چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 07:11 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

چه دارسی خوشگلی.
من هنوز نتونستم با گربه عروسم اخت بشم.فعلا در حدی که از کنارم بگذذره ا,کی هستم,اما اگه یک دفعه جست بزنه روی دسته مبلم,خیلی میترسم.

آخی .. آره هنوز عادت نکردی مینو جان . ولی خیلی شیرینند

نیلوفر طلایی چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 06:44 ب.ظ

گوگوری مگوری فقط بلده دلبری کنه دیگه دختر با کلاسیه ازونایی که خودشو میگیره منم این روزا کارم فیلم دیدن شده خیلی مزه میده بعد از تموم شدن کار و درس... ولی یکیش با اینکه یه ماه پیش بود ولی خیلی بدجور اعصابمو خراب کرد هرچند فیلمه ولی میشد به بهترین شکل تموم بشه

آره بخدا دل من و مهردخت رو بد جور برده .اسم فیلمو بگو دیگه نیلوفر جون میخوای از کنجکاوی غش کنم؟؟

نوشین چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 10:24 ق.ظ http://nooshnameh.blogfa.com

مهربانو جون از پت شاپا میتونین براش تشویقی های استیکی با طعم مثلا ماهی و .. بستنی مخصوص براش بخرین اما کم بدین. مثلا هر دفعه دو سه سانت از استیکاش یا یک پنجم بستنی که گذاشتین فریزر کلی کیف میکنه و مثلا هفته ای یکبار

عکساشو پیدا کنم برات میفرستم.
مارک بستنی چنتاست یکیش وینسونه که خیلی دوست دارن با طعم سالمون

ای جاانم شکمو بشینه بستنی بخوره
مررسی عزیز دلم خیلی لطف کردی

زیبا چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 09:44 ق.ظ http://roozmaregi40.blogfa.com/

سلام به مهربانوی گل و دوست داشتنی. خدا رو شکر که حال دلت خوبه

سلام زیبا جون کجاایی تو عزیز من؟؟
بابا پست ننویس فقط بیا بگو خوبم همییین .. بخدا نگران میکنید ادمووو
خوب حالا که دعوات کردم بیا یه بوست بکنم .. خوشحالم کردی . من دارم میرم جلسه بعدا میام

Zari سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 10:20 ب.ظ

دوست دارم ببینم فیلم‌اما خب‌ نمیشه

چرا زری جون ؟ البته اگه امکانش فعلا نیست بعدا که دانلود قانونیش یا دی وی دیش تو شبکه ی خانگی اومد میتونی ببینی

الی سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 09:11 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.

چه دارسی خوشکلی

چشمات خوشگل میبینه خاله الی

نوشین سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 04:52 ب.ظ http://nooshnameh.blogfa.com

ای جون دلم داره خانوم میشه.عزیزم چه بزرگ شده و عشق عمو دکترش
مگه میشه وابسته و عاشق این گوگولیا نشد
وای اون مدلی که دمشونو میزارن وسط عین سیمباست. وقتی پاهامو اینجوری جمع میکنم میزارمش این شکلی میشینه و از گردن تا شکمشو ماساژ میدن و کیف میکنه و خرخر
مامان مهربانو واسش تشویقی بخر از طرف فرشته های دندون

نه واااقعا نوشین جون نمیشه اصلا .. من و مهردخت برای رسیدن به خونه لحظه شماری میکنیم یه وقتایی هم که پیداش نیست صداش می کنیم بیاد یکم بازی کنیم باهم
آخی پدر سوخته منم ماساژش میدم آروم میشینه میره تو حسسس
نوشین جون من تشویقی براش پنیر خامه ای میگیرم چیزای دیگه رو پیشنهاد بده لطفا
فرشته های دندووون

peepbo سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 04:45 ب.ظ

نیروانا سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 03:25 ب.ظ

ای جان ای جااااانننننن
من برم ی ذره برای دارسی با کلاسمون غش کنم بعععععد

قربونت خاله نیروانا ..

شادی سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 03:13 ب.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

بهدخت ولیان زیبایی شیک و مدرنی داره وبه نظر من از الناز شاکردوست بهتر بازی میکنه
با این تعاریفی که کردی و به دلیل دیدن بازی همیشه زیبای آذرنگ عزیز دوست دارم حتما این فیلم رو ببینم

شادی جانم موضوع اینه که بهدخت اول راهه و الناز سالهاست بازی میکنه و ما تازگی ها بازی های خوب ازش میبینیم . مطمئنم بهدخت به زودی در صدر جدول بازیگران شماره یک می ایسته . با نظرت درمورد زیباییش هم موافقم .
امیدوارم ببینی و لذت ببری

شیرین سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 02:52 ب.ظ

وااای فقط دارسی و دُمش!

آررره

وصال سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 09:50 ق.ظ http://alon-diary.blogfa.com/

من فوبیا گربه داشتم
بی نهایت
تا اینکه داداشم یه گربه پیدا کرد و آورد تو حیاط مون
هنوزم میترسماااا
ولی مامانمو ول میکنی دنبال گربه های محل میکنه بیاره به زور خونه شون
بی نهایت بابام به این اعتقاد داره که گربه رو بهش غذا بدی و مراقبت کنی دعات میکنه ، برای همین بیشتر از من قربون صدقه گربه ها میره

ای جاانم از قول من به مامان خیلی سلام برسون عزیزم . قلب مهربون و باصفایی داره

نسرین دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 11:46 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

کی بشوره؟ کجا ببره؟

آی فدای تو که دیگه می دونیم دارسی شده بچه ی دومتون. اصلاً هم حسودیمون نمیشه بهش
حمید رضا آذرنگ باید هنرپیشه ی خیلی قوی باشه که تونسته با نقشش عصبانیت کنه.
یادم افتاد به زمانی که توی اینترنت سریال شهرزاد رو می دیدم و خانمی مرتب می اومد کامنت های پر از ناسزا و رکیک برای یکی از هنرپیشه ها می نوشت که نقش کلفتی رو بازی می کرد که هی موش دوانی می کرد و نقشه های شوم می کشید و اجرا می کرد
تو واردی و با هنر سینما آشنایی که بصورت تعریف مثبت از این هنرمند نوشتی، او از ته دل حتی آرزوی مرگشو می کرد و فاحشه خطابش می کرد!
انگار شهرزاد دختر خاله اش بود واقعآ و اون بانوی هنرمند یه غریبه ی کثیف!

دارسی میشوره میبره یه جایی که خودش میدونه پنهان می کنه
نه نسرین جونم هر گلی یه بویی داره اصلا حسوودی نکنید
آره اذرنگ یکی از دوست داشتنی های منه نسرین جون . تئاتر و فیلم ازش زیاد دیدم
ای جاانم گلاره عباسی عزیز من .. خیلی عالی بازی میکنه ولی بعضی ها هم واقعا بویی از عقل و شعور نبردن .. یعنی چی که با این الفاظ رکیک درموردش مینوشته .
خدا شفا بده

لیلی۱ دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام عزیزم دلم برات تنگ شده بود
چقدرررر دارسی خوشکل و خوشرنگ و ملوس شده
چقدرررر خندیدم از شعر خوندنتون
خوش باشین همیشه عزیزدلم

سلام عزیز من .
دل به دل راه داره . مررسی خاله لیلی جون.. چشماتون قشنگ میبینه
حالا خبر از بقیه ی شعرا نداری من استاد شعرای بی سرو ته خوندن برای بچه های دوست داشتنیم . یه عالمه برای مهردخت میخوندم الانم برای دارسی
ممنون تو هم همینطور عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد