دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" دنیای مجازی و اینستاگرامش"

سلام عزیزای من . امیدوارم خوب باشید . و پاییز قشنگتون رو به خوبی و با دلی پر از امید و انگیزه شروع کرده باشید . 


درمورد اینستاگرام و صفحه های فعال تو این مقوله چی می دونید و چی فکر می کنید ؟ من تا همین چند وقت پیش علاقه ای به این موضوع نداشتم و یه صفحه ی شخصی داشتم که بیشتر خانوادگی و دوستانه بود . مطالبی که توش مینوشتم جنبه ی نگهداری از خاطرات رو داشت . (میدونید که من چقدر خاطره بازم) 


بعضی از پیج های بزرگ رو دنبال می کردم و ناخوداگاه تو ذهنم طبقه بندیشون می کردم . بعضیا محتوی دارند و درکنارش بسیار  پولساز . بعضیا واقعا بی محتوی هستند و در کنارش بسیار پولساز . 


یه چیز جالب اینه که تو این وادی کسی مشتری کس دیگه رو نمی دزده . یعنی انبوهی از پیج های پرمخاطب داریم که با هر مدل فعالیتی موفقن و انبوهی تولید کننده که برای تولیداتشون دنبال مشتری هستند . 


میدونید بنظرم اگه تو یه کوچه ، دوتا سوپر مارکت رو به روی هم باشن ، طبیعیه که هیچکدوم چشم دیدن همو نداشته باشن ولی اینستاگرام محلیه که همه مخاطبین خودشونو دارن  و تموم هم نمیشه . البته که متاسفانه با همون جریان فقر فرهنگی که ما داریم ، بعضی ها حتی تو همین دنیای بزرگ که جا برای همه هست ، میفتن به چشم و هم چشمی و بین بلاگرها یه اتفاقاتی میفته که منجر به دعواها و قهر ها و حرف ببر و بیار ها میشه . 


من یکی دو نفر از آشناها رو میشناسم که از طریق نوشتن تو صفحات عمومی اینستا و جذب مخاطب و  پذیرفتن تبلیغات زندگی هاشون از نظر مالی کاملا متحول شده .دیدم بینون متاسفانه از همین حرفا هست یا مثلا اگر کسی صفحه ی نو پایی داشته باشه  تو راهنمایی دادن و دستگیری کردن خساست می کنند . 


بعضی هاشون پول های خیلی کلانی برای تبلیغ های چند ساعته می گیرند . اما میشه تو هر کاری جانب انصاف رو رعایت کرد . 


میشه از بیزنیس های خیلی بزرگ مثل دی جی کالا و ایران دلکو و فلان سالن زیبایی پر درآمد ، هزینه ی تبلیغات بیشتر گرفت و از تولیدات نو پا و خونگی ، مثل کسی که داره تو خونه شیرینی پزی میکنه ، خیاطی می کنه یا تابلوهای هنری می کشه هزینه ی کمتری گرفت تا بتونه سرپا بشه و جون بگیره . میشه بخشی از این درآمد ها رو به کار خیر اختصاص داد و خیلی چیزهای دیگه . 


متاسفانه آدم های بیمار روحی هم کم نمیبینم . تو پیج های خیلی مفید و پر محتوی میرن صاحب پیج رو نفرین میکنند و هزار تا بد و بیراه بهش می گن که چرا تبلیغات انجام میدی !!! 


انگار اصلا " تو دل و  ذهنشون بجز کینه و سیاهی چیزی نیست .  نمیتونند درک کنند که همه ی دنیا برپایه ی تبلیغات می چرخه و باید یه جاهایی باشه که برای دیده شدن ازشون استفاده کرد و اون صاحبان پیج ها هم خودشون برای صفحه شون بسیار زحمت کشیدن و وقت و هزینه صرف می کنند . عاشق چشم و ابروی کسی نیستند که؟؟ 


فقط کاش همگی به تعهدات پایبند باشند ، سر قول های خودشون بمونند و از این دنیا برای کلاهبرداری و عوام فریبی استفاده نکنند . (میدونم تقریبا" آرزوی محاله) 


در مورد اینستاگرام هر چی میدونید  یا هر نظری دارید ، بنویسید تا با هم یاد بگیریم . 


دوستتون دارم 

نظرات 24 + ارسال نظر
صوفی چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام
بنده هم صفحه آدم حسابی های مملکت رو بهتون معرفی میکنم
adam_hesabiha
کارش خیلی درسته
تبلیغ هم نمیکنه و هدفش فقط و فقط معرفی انسان های والا و منش انسانیت هست

سلام صوفی جان پیج آدم حسابی ها عاالیه من خیلی از بزرگان ایرانی رو با همین صفحه شناختم . خیلی ممنون از معرفیت . دوستان استفاده کنند عااالیه

مهرگل سه‌شنبه 23 مهر 1398 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام مهربانوجون
منم خیلی اینستاگرام رو دوست دارم دنیاییه برای خودش. اما بنظرم پر از مطالب آموزنده اس. نه فقط دسر و کیک و تزئین و اینا. آدم هایی توشون پیدا میشه که حرفاشون آدمو آروم میکنه.
من فقط نمیتونم خیلی ازش دل بکنم یعنی گوشیو که برمیدارم یه چهرساعتی تو اینستا میچرخم و این خیلی بده. بقیش خوبه

سلام مهر گل جان .
درک میکنم .. انقدر اینستا وسیعه که ته و تمومی نداره برای همین زمان از دست ادم در میره و کنترلش سخته

صفا شنبه 20 مهر 1398 ساعت 04:20 ب.ظ http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

من که از نظر Rad کلی لذت بردم خوشحال میشم اگر مهمون وبلاگ من هم بشه و نظرش رو برام بنویسه .

بله عاالی بود نظرش

khatoon شنبه 20 مهر 1398 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز
راستش من اوایل خیلی اینستا رو دوست داشتم و فعالیت هم داشتم اما الان تقریبا دوساله که بوسیدم گذاشتمش کنار چون به وضوح دیدم که آدما تو اینستا خودشون نیستند حداقل چندتایی شون رو میشناسم که اینستا شده یه روکش قشنگ روی زندگی پراز ننگ و تعفنشون از درون و بیرون داغونن ولی تو اینستا یه جور دیگه خودشون رو نشون میدن برای همینه ازش بدم اومد و قیدش رو زدم

سلام عزیزم
چقدر بد خاتون جانم . کاش تجربه های بهتری از اینستا داشتی عزیزم

کیهان شنبه 20 مهر 1398 ساعت 08:29 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود بر بانوی مهر
خوب ..بنظرم دنیای مجازی راهای بسیاری خوبی را برای کسب در امد در اختیار می گذاره و چه ایرادی داره اگر کسی بتواند از این طریق زندگی خود و خانواده اش را متحول کنه.
راستش من هم مدتهاست که اینستا را از روی گوشیم پاک کردم.
برایت بهترینها را آرزو می کنم

درود کیهان جان . نه منم موافقم اگر درست و منصفانه و به دور از کلاهبرداری های رایج باشه عااالیه
ممنونم دوست من . منم متقابلا همین ارزو رو برات دارم

صفا جمعه 19 مهر 1398 ساعت 09:36 ب.ظ https://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com/

من هم تا بحال از اینستاگرام استفاده نکردم. اصلا یک جورایی فکر میکنم ادم اسیر دنیای مجازی میشه و میچسبه به موبایل و کامپیوتر و...
این توضیحات برام جالب بود بخصوص مواردی که دوستمون Rad در بارش صحبت کردمیتونه از محاسن این دنیای مجازی باشه ... جالبتر اینکه اینستاگرام میتونه منبع درآمد خوبی باشه .البته برای هر کاری که به عنوان منبع درامد به اون نگاه میشه باید نوآوری داشت و نیازهای استفاده کننده ها رو خوب شناخت و....
برم نصب کنم ببینم میتونم ازش پول دربیارم

صفای عزیزم کاملا درسته هر وسیله و تکنولوژی موارد کاربری درست و غلط داره و این بسته به نوع انتخاب و شخصیت ادم ها خوب و بدیش مشخص میشه .
مخصوصا تو که قراره کار زیبا و تحسین بر انگیز بومگردی رو شروع کنی حتما باید به این فضا مسلط باشی و برای معرفی و دیده شدن تلاش کنی . حتما نصبش کن عزیزم بعد خبر بده کلی کارت دارم .

مینو چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 07:52 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

سلام
یک پیج خصوصی اینستا دارم که عکس چند تا گل و گلدون خونه و چند تا کتابی که خواندم داخلش هست.زیاد وارد نیستم.علاوه بر آن چون این پیج را افراد فامیل و خانواده هم فالو میکنن,از هر پستی ممکنه یک حرفی در بیاد,حتی اگه عکس چند تا تربچه باشه.
اما پیج بعضی دوستانی که قبلا وبلاگ داشتند,پیج های مربوط به کتاب,روانشناسی,آشپزی و یکی دو پیج فروش انلاین را دنبال میکنم.
با استفاده از بچه ها برای تبلیغ مخالفم.

سلام مینوی عزیزم . درمورد مسائل یا بهتر بگم مصائب پیج های اینستایی و ارتباطش با فامیل درک میکنم چی میگی .
درمورد تبلیغ با استفاده از بچه ها . اگر صرفا از بچه ها برای کار تبلیغاتی استفاده بشه و مرتب بچه ها زیر دست آرایشگران و عکاسان باشند و دنیاشون منحصر به فلاش دوربین و اینطوری راه برو اینطوری غذا بخور باشه منم نمی پسندم ولی اگر مادری داره تو اینستا فعالیت میکنه و زندگیش برای دیگران جذابیت داره و بچه هاشم تو متن زندگی و پست هاشون بصورت معمول وجود داشته باشند مانعی نیست . مثلا نیوان و دلوان بچه های پیکاسو و شبنم همیشه تو پست ها هستند و من از دیدنشون لذت میبرم . اما دارن زندگیشونو میکنند و ازشون استفاده نمیشه

ونوس چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام و عرض ادب
من شاید بخاطر همهمه و شلوغی تو اینستا هیچوقت دوست نداشتم برم
تلگرام هم در حد اینکه کاری با کسی داشته باشم. تو کانالها و گروههای که اد شده بودم اومدم بیرون. اون تو بودم اوناها متن میزاشتن یا با هم چت میکردن من حس میکردم تو سرم همهمه هست و شلوغ.
شاید بخاطر آلودگی صوتی هست که صب تا شب اطرافم وجود داره و خانواده پرجمعیتی که از بچگی داشتم؛
ولی از اکثریت بیشتر در مورد ابعاد منفی و چشم و هم چشمی و خودنمایی ها شنیدم.
شماها عاقلید و قطعا دنبال پیج های مفید و مطالب آموزنده میرید. ولی حس میکنم اکثر جوونها از روی نادانی از ابعاد منفی و پیج های منفی بیشتر استفاده کنند و این موضوع وحشتناکه.
اونروز فقط اسم اون دختره که بخاطر جراحی های وحشتناک صورتش و تشویق جوانها به چرندیات شنیدم و عکسشو تلگرام سرچ کردم. چقدر وحشتناک بود و برام جای سوال و تعجب بود چرا این ادم روانی با این پیج معروفش تو اینستا تا حالا لو نرفته بود و دولت اقدامی نکرده بوده؟

سلام ونوس عزیزم .
درک میکنم عزیزم . والا سحرتبر و امثال اون رو قبل از من و شما همین دولت حتما میشناخته . و باور نکن که نمیدونسته و نمیتونسته پیداش کنه .. پس ببین جریان چیه که تاحالا به عفالیتش راحت ادامه میداده و هنوز هم خیلی ها با محتوی بسیار ناهنجار دارن کارشونو انجام میدن و خبری هم از دستگیریشون نیست !!

ملیکا چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام مهربانو جان
منم زیاد تو اینستا نیستم و فکر می کنم اگه درست ازش استفاده نشه مثل مجله های زرده.
گاهی اگه آدرسی از پیج هایی که فعالیت های خوبی دارن، داشته باشم حتما سر می زنم و استفاده می کنم مثل mojdekia که پیج خانمی هست که با همسرش کافه رومی رو اداره می کنن و خودش ماکتهای خیلی کوچیک درست می کنه که عین واقعیشه و بسیار زیباست.
یا echoharmonic که یه پیج محیط زیستیه...

سلام عزیزم کاملا درست میگی . دقیقا همون حکم رو پیدا میکنه . منم عاشق پیج های خوب ، با خلاقیت و محتوی بالا هستم

Baran چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 11:19 ق.ظ

منم خیلی دوستتون دارم مهربانو جان

اجازه خانم؟ما اینستا و
تلگرام و
واتساپ نداریم.وخب...نمی دونم؟چرا؟هنوز نتونستم خودمو با این فن آوری آپدیت ..
راستش منم مثال نسرین جون، وبلاگ رو دوستم برام درست کرد

عزیزمنی باران جان
ای جااان چه دوستای گلی دارید شما

شیرین چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 08:49 ق.ظ

من تقریبا ۶ سالی میشه که اینستاگرام دارم. وقتی سیر تحولش رو نگاه میکنم حیرت میکنم! قبلا تعداد فالویینگ‌هام زیاد بود ولی یکی دو سالی میشه که فقط داره محدود و محدودتر میشه. واقعا مخالف تبلیغات درست و به اندازه نیستم ولی در کنار باید محتوای مفیدی هم برای مخاطب تولید بشه. الان پیجهایی رو دیدم که قبلا خیلی معمولی بودن صاحباشون ولی در عرض یک سال خونه تو سعادت آباد و ماشین شاسی بلند خریدن اونم فقط با تبلیغات زیااااد و محتوای داستان عاشقی ما رو بخونید!! یا یه مدت پر شد از مسابقات با جوایز میلیونی. وقتی آدم اینا رو میبینه دیگه کم‌کم اون فضا براش جذابیتی نداره و ناخواسته ازش دور میشه. امیدوارم که تاثیرات مثبت اینستا تو رشد فرهنگمون بیشتر از تاثیرات مخرب اون باشه.

خیلی عالیه پس از کاربران کهنه کار اینستا هستی . اما شیرین جون من با اینکه کسی تبلیغات انجام بده مخالفتی ندارم . رو راست سر پا نگهداشتن یه پیج خوب( و با محتوی البته ) کار خیلی راحتی نیست . اون ها هم برای پیجشون زحمات زیادی میکشن و با ید دریافتی وجود داشته باشه تا انگیزه داشته باشند من با پیج های بی محتوی و هزینه تبلیغات سرسام اور مخالفم . حتی همون جایزه ها بد نیست . ببین شما دوست داری پیجت معرفی و دیده بشه . از اون طرف یه سری دنبال کننده دوست دارند تو قرعه کشی برنده بشن و چیزی ببرند هیچ کار شاقی هم نباید بکنند بجز فالو کردن و لایک و کامنت گذاشتن . صاحبان پیج یا همون اسپانسرها هم برای همین منظور هرکدوم مبلغی برای جایزه در نظر گرفتن و برای دیده شدنشون دارن هزینه میکنند پس همه دارن با هم فعالیت میکنند و این بد نیست از نظر من . امااا امان از کلاهبرداری و پیج بی محتوی

Rad چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام و وقت بخیر
راست اش من یک خواننده کاملا خاموش ام ،چرا؟خود ام هم واقعا نمیدونم مگه اینکه لازم ببینم مسیج بزارم این بار هم به نظرم واجب بود نظرم بگم چون خودم هیچگاه فیسبوک نداشتم به همین دلیل که خب که چی فضا شاید نا امن و فضولی تور باشه البته فیلتر بودن اون هم یک دلیل بود که بخاطر یک برنامه که به نظرم خوب نیست چرا از فیلتر شکن استفاده کنم سرعت پایین نت و اذیت شدن ولی الان دیگه باید فیلتر شکن داشت همه چی فیلتر اینستاگرام هم به دلایلی مجبور شدم باز کنم اول اش که همین پیج های مسخره اینستا پیشنهاد می کرد ولی کم کم با پیج های خوب آشنا شدم و جای کم کاری وبلاگ ها پر شد خب الان که با محیط اش بهتر آشنا شدم میگم کاش با فیس بوک هم آشنا می شدم مطمئن اونجا هم فضای خوبش داشت ،الان هم دوست ندارم کسی اشتباه من بکن به نظرم با فالو کردن پیج های خوب کاربردی کمک می کنیم به فرهنگ سازی و بالا بردن اطلاعات زیستی و اجتماعی مون و چه خوبه که در اجتماعی زندگی کنیم که سطح فرهنگی و اجتماعی اش بالا ست .برا این صفحه ها هم راست اش من پیشنهاد می دم من و تو اینستا اد کنید و یکی یکی فالوینگ چک کنید هر کدوم دوست داشتید اد کنید منم قول میدم فالو بک ندم و به حریم خصوصی تون احترام بزارم ،البته من ام باس یکم فالوینگ هام وقت بزارم بعضی ها شون دلیت کنم
براتون سلامتی و موفقیت آرزو می کنم

سلام عزیزم روز تو هم بخیر و خوشی.
رادی جان محبت داری در صورت امکان برامون آدرست رو بذار عزیزم

سحرجدید سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.kamandmaman.com

من اینیستا دوست....
همونطور که آتش هم مفیده هم مضر
اینیستا هم مفید و مضره ....
ولی من خیلی باهاش سر گرم میشم و برام آموزنده اس ....
یه خاطره هم بگم .....چند سال پیش که تازه اینیستا نصب کرده بودم‌...یکی دوتا وسیله سفارش دادم و دیدم‌به به چه عالی ...هم کیفیت خوب هم قیمت مناسب هم شیک و تک و به روز ...آخه اون زمان قیمت دلار تقریبا خوب بود ....یه چند ماهی که گذشت دیدم ای دل غافل هرچی پول دارم .....دارم میدم بالای خرید اینیستایی .....که یک مرتبه به خودم نهیب زدم‌ و کلی از پیج هایی که وسوسه ام میکرد رو پاک کردم ....
این بود انشای من در مورد مضرات اینیستا و اینکه که هرچه دیده میدید دل میخواست:

دقیقا همینطوره چقدر عالیه هوشمندانه از تکنولوژی استفاده کنیم و معایب و مضرات رو بشناسیم .

من سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 06:31 ب.ظ

من توی صفحه اینستا درس فیزیک به بچه ها یاد میدم . فکر میکنم بهتره از هر روشی برای یاد دادن و یاد گرفتن استفاده کرد. به خاطر پسرم و دوستاش از دهم شروع کرده ام و هر هفته یه تست کنکور هم میزارم. در دایرکت واسه بچه های تمام مقاطع اشکالات ریاضی و فیزیک شان را برطرف می کنم. هیچ لذتی برای خودم با یاد دادن و یاد گرفتن برابری نمی کنه.
dr.navi.aghaei
آدرسم هست.

ای جاان چه کار قشنگی عزیزم به تو میگن یه مادر فوق العاده . از تکنولوژی داری در جهت آموزش برای فرزند خودت و فرزندان دیگه ی این آب و خاک استفاده میکنی .. واقعا تحسنت میکنم عزیزم .

رها سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام مهربانو عزیززززم، اینستا عالیه یه پیج فرش بهت معرفی می کنم فرش کاشان هست از نظر جنس و کیفیت والبته قیمت عالی عالی و دارای تضمین ، ارسال رایگان داره و بعد از تحویل فرش به مشتری و راضی بودن مشتری مبلغ فرش دریافت میشه،نمایشگاه و فروش حضوری هم در
کاشان داره. farshestan

سلام رها جانم .
چقدر خوب چه اطمینان بالایی به مشتری می کنند فرش رو ارسال می کنند و البته مشتری نداری رو به حد اعلا رسوندن . مرسی عزیز دلم . خیلی محبت داری

مامان ثنا و حسنا سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 10:32 ق.ظ

من اینستا رو دوست ندارم اول آدما رو میبینی بعد میخونی در صورتیکه وبلاگها برعکس بود آدمها رو میخوندی. اینستا که اومد وبلاگستان به روزگار روستاها در دهه پنجاه و شصت دچار شد. همه دوستای وبلاگیم رفتند

آخی عزیز دلم میدونم چی میگی منم دلتنگ خیلی ها هستم .. ولی میبینی که من هنوزم اینجام .

نیلوفر طلایی دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 11:33 ب.ظ

منم اینستا رو خیلی دوست دارم و کلی سرمو گرم کرده و برای تبادل اطلاعات عالیه و سرگرمیاش عالیه و منم بیشتر راستش برای دلنوشته هام وابسته ش شدم...هرچی که تو دلمه مینویسم...ولی فرهنگ سازی لازم داره بدجوری هم لازم داره!! یکی دوموردم که نیستبه قول معروف: چه بگویم که ناگفتنم بهتره

با هاات صد در صد موافقم نیلو جانم

نسرین دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 10:58 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

تو هم خیلی تشویقم میکنی واسه اینستا گرام ولی رویا بخاطر فول بچنگ آوردن میگفت.
توضیح نداده بودم گفتم یه موقع لال از دنیا نرم خواهر جونم
همچنان عشق خودمی
بوس و بغل و نون خامه ای... یادته؟

یکی اینو ازم دزدید دیگه نتونستم امضاش کنم حالا یهویی یادم افتاد

ای قربونت برم عزیز دلم که برامون توضیح میدی . بععله مگه میشه یادم بره نسرین جونم .

Zari دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 10:13 ب.ظ

خب من بیشتر از یکسال هست که اینستا را از روی گوشی ام پاک کردم، الان یکماهی هست شاید هفته ای یکبار برم تو لپتاپ و لاگ این بشم و بیام بیرون یعنی اپ اینستا را روی لپ تاپ یا کوشی ندارم، اما چرا پاک کردم؟؟خب اینستا خیلی ایده ها به من میداد اما از یه جایی به بعد دیگه دیدم من توان و فرصت اجرای اینهمه ایده را ندارم و حس عقب افتادگی بهم میداد، اصلا هم پیج های مصرفی نبود تقریبا همه اش همین پیج های خوبی هست که دوستمون راد گفت ، خلاصه دیگه کذاشتم کنار و از روی گوشی ام پاک کردم و شاید یکسال شد که اصلا سر نزدم الان هم سعی میکنم شاید هفته ای یکبار برم یه دور بزنم. اعتیاد به اینستا و عامل افسردگی شدن را حدی بگیرید مطلبی خوندم که در آمریکا بررسی شده و فالویرهای اینستاگرام درصد بالایی افسردگی گرفته اند بدلیل همین مقایسه ها، هرجند که بدونی اینها خیلی‌ها سفیدنمایی است اما وقتی زیاد میشه توان ما در مقابله باهاشون کم‌میاره

مقایسه در هر فضایی مخرب و ناراحت کننده ست چه بصورت حقیقی با مردم در تعامل باشی و خودت و امکانات و توانایی هاتو مقایسه کنی چه تو محیط های مجازی که احتمال فیک بودن خیلی چیزا وجود داره . اینا خوبه فقط برای اینکه آموزش و کمک بگیریم برای ارتقا زندگی خودمون از هر مرحله ای که هست

تازه عروس دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 03:56 ب.ظ

نمیدونم چرا حس بدی به اینفلوئنسرا دارم
بس که دروغ گفتن و خیلی چیزا رو با جمله ازم پرسیده بودین به خورد ملت دادن

دروغگویی و کلاهبرداری از هر راه و با هر امکاناتی باشه ناپسنده .. امیدوارم اگاهی مردم بالاتر بره و سادگی نکنند و همچنین آلودگی محیط های مجازی کمتر بشه

لیدا دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 12:22 ب.ظ

منو دخترم با دنیای مجازی آشنا کرد اول واتس آپ و تلگرام و آخر هم اینستا.اینستا رو خیلی دوس دارم.هر روز یه مطلب جدید ازش یاد میگیرم.پیجم هنوز خانوادگیه.ولی گاهی وقتا هم یه حسی قلقلکم میده که بیا و عمومیش کن و ازش درآمد کسب کن.

فکر خوبیه لیدا جون مخصوصا اگر محتوای مفید تولید کنی یا محصولی برای فروش داشته باشی

شادی دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 10:17 ق.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

منم خیلی دیر با اینستاگرام آشنا شدم و دیرتر خو گرفتم ولی الان باهاش اوکی هستم و دروغ چرا لذت هم می برم چون خیلی تنوع داره هم میتونی خرید کنی هم روح و روانت رو صیقل بدی هم اطلاعاتت رو زیاد کنی و هم سرگرم شی خلاصه دنیای جالبیه ولی نباید توش غرق بشی

اینستا عااالیه پر از تنوع و در دسترس

Rad دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام امیدوارم حال و احوال خودتون خانواده خوب باشه
والا من چیزی به اسم دنیای مجازی نمی شناسم و به نظرم اسم در خوری نیست ،من یه وبلاگ خوان قدیمی هم که با سوت و کور شدن وبلاگ ستان هم هنوز اعتیادم تر ک نشده ولی اینستاگرام به نظر من عالیه یه کلاس درس ببین من اون قدر که از وبلاگ و اینستاگرام و اینترنت یاد گرفتم از کتاب خواندن یاد نگرفتم میدونی وقتی کتاب می خونم نظر نویسنده است و نظر من حتی اگه سوالی داشته باشم امکان پرسش نیست ولی شده تو اینستا یه پست لایک کردم و به نظرم عالی بوده ولی تو نظرات نظرات مخالف بوده با دلیل نه یک نظر چندین دیدگاه من و وادار به فکر کرده و تحلیل این خیلی عالیه ،
شما تو اینستا در باره هر چی بخای کلی مطلب و ایده است یه زمانی فک می کردم وای من چه حامی محیط زیست ام زباله هام تفکیک می کنم سعی می کنم نایلون نگیرم یهو تو اینستا مواجه می شی با کلی آدم که پسماند صفر هستند حتی مسیولیت زباله تر خود شون برعهده می گیرند و به تازه واردهای مثل من یاد می دن ،در باره ورزش و تندرستی غذاهای سلامت بگیر انواع لایف استایل ها رو می بینی یاد می گیری و انتخاب می کنی درباره آدم های اطراف مون بهتر می فهمیم من اولین بار حدود ده دوازده سال پیش با مشکلات یک ترنس که وبلاگ می نوشت آشنا شدم الان تو اینستا می تونی درباره شون مشکلات شون آشنا بشی و بدونی چطور باس بر خورد کنی ما که نه تو مدرسه چیزی یاد نمی گیریم نه توسط تلویزیون مجله و کتاب ها همه سانسور درباره مسایل جنسی آموزش اش به کودکان و حتی بزرگسالان حتی درباره فرزند خوانده داشتن و مشکلات شون و نحوه برخورد به عنوان یک دوست واقعا چند نفر ما با این مسایل تا از نزدیک برخورد نکنیم قبل اش آموزش ببینیم ،سبک مینیمال و گروهی که لباس ها وسایل شون تعویض یا اهدا می کنند برای حمایت از محیط زیست و فرهنگ جا می اندازند درباره سفر و انواع سفر خلاصه من هر روز از مصاحبه و استوری دوستانی که بدون هیچ چشم داشت و خیلی هاشون بدون هیچ تبلیغ و درآمد زایی از اینستا تولید محتویات می کنن یاد می گیرم ،میشه تامیلا ،هدی،پانته آ رو نخوند ،استوری های سمیرا رحیمی رو که واقعا کلاس میشه بعنوان یک زن صفحه نجمه واحدی فرانک عمیقی سمانه سوادی رو نداشت ؟هدی رستمی و ملیکا رو دیگه اصلا نمیشه دوست نداشت و نخوند من با اینکه نه بچه دو سه ساله دارم نه فرزند خوانده اطراف ام عاشق صفحه فراری ها و می از مام هستم ،لایو های گلشید میشه ندید و یاد نگرفت ؟ نه خلاصه اینستاگرام خیلی عالیه ،البته باس تو چه داشت این ها همه بگیری آدم اند نه صد در صد بی عیب و نقص باس خوند و تحلیل کرد و یاد گرفت

سلام راد عزیز ممنونم ما خوبیم . امیدوارم شما و خانواده هم عالی باشید .
والا من از خوندن کامنت شما لذت وافر بردم . احتمالا دوست تازه وارد من هستید که آرزو دارم اینجا بمونید. عاالی نوشتی و فضای اینستاگرام رو تجزیه تحلیل کردی .
فقط چقدر خوب تر میشد اگر آدرس این پیج های مفید رو هم میذاشتی برامون یا اینکه میگفتی با سرچ همین اسامی پیدا میشن آیااا؟؟
واقعیتش منم با همه ی این اپلیکیشن ها کار میکنم و هنوزم معتاد بلاگستان و نوشتن وبلاگمم

نسرین یکشنبه 14 مهر 1398 ساعت 10:33 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

امان از حسادت!
هنوز یاد نگرفتیم صالحانه (؟!) کنار هم زندگی کنیم. خب بگو نونتو بخور کسی که لقمه از دهن تو نگرفته که بی تربیت فوضول
مهربانو جان من که از تو خیلی بی خبرترم. پس منتظر میشینم ببینم دوستات چی میگن و برای اولین بار تمام کامنتاتو هم می خونم... ولی مشق ندی بهمااا
ولی وجداناً یکی از دوستام (رویا) بمن پیشنهاداتی کرد ولی هنوز نپذیرفتم.
خیلی شروع این کارها برام سخته. باوجودیکه همیشه بعدش لذتشو بردم. می دونستی حتی وبلاگ هم با زور دوستم باز کردم؟!
خدا عمرش بده.

نسرین جون اون بی تربیت فضولت منو کشششت
آره والااا خدا عمرش بده فکر کن کم یار نازنین و خواهر بزرگی مثل تو رو نداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد