دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"زندگی جدید"

بعله .. سمیرا و فرحناز عزیزم، درست گفتید . سال پیش این موقع زیر تیغ بودم .. الان آخرای عملم بوده دیگه . 


یادم میاد ساعت پنج صبح چه حس و حالی داشتم و با چه دلهره ای در خونه رو بستم .. 


حالا یکسال ازش گذشته،40 کیلو وزن از دست دادم و به زندگی جدیدم کاملا خو گرفتم. الان دیگه غذا خوردن جزئی از اولویت های اصلیم نیست . همه ش استرس و عذاب وجدان چی بخورم چی نخورم ،چرا خوردم، ندارم .

 برای ساعت ها پیاده روی هیچ مشکلی ندارم .  سلامتی که به واسطه ی اضافه وزن از دست داده بودم  رو بدست آورم.


 اونایی که تازه با هم آشنا میشیم ، سنم رو باور نمیکنن و میگن ده سال جوون تر نشون میدی.  یکعالمه لباس های خوشگل پوشیدم و عکس های قشنگ انداختم و یه چیز خنده دار اینکه مینا لباس هاس خوشگلش رو که دیگه نمیتونه بپوشه میده به من و انقدر اعصابش خورد شده که زنگ میزنه بهم میگه :" عنتر خانوم برات لباس گذاشتم"

یعنی دراین حد باور نمیکنه سایز من 38 شده خودش 40. 



البته که مهربانو همون مهربانوعه فقط جلدش عوض شده و میدونید که چقدر دوستتون دارم 



نظرات 40 + ارسال نظر
مجید وفادار دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 12:55 ق.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

هر که با عشق بر این دایره پیوسته "سلام"
مهر جویانه بدین قافله دل بسته "سلام"

عشق رازیست که در ژرف دل دریایی ست
از دل و دیده به هر لوء لوء سربسته "سلام



و سلام بر مهربانو جان گرامی و عزیزم

الهی همیشه خوب و شاد و خندان باشی

راستی اگه سیده هستی چرا عیدی منو نفرستادی

سلام با وفا
ممنون امیدوارم تو هم همیشه عالی باشی
خدا رو شکر که نیستم

مجید وفادار شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 12:13 ق.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما کافریست رنجیدن


سلام مهربانو جان خوبی خوشی

سلام باوفااا
نه والا خوب نیستم مجید جان دیگه رنجیدم از این روزگار و کافر شدم

مجید وفادار دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 07:32 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام مهربانو جان خوبی

یادت هستم


تولد عسلک هم مبارک

شیرینی و سهمیه کیک ما رو بفرست
ولی لوسش نکن پر رور میشه

سلام با وفاا ممنونم خدا رو شکر
مرررسی ، شیرین کام باشی

مجید وفادار جمعه 4 تیر 1400 ساعت 03:28 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام مهربانوی عزیزم خوبی
آرامش سهم فلبی است که در تصرف خداست

همیشه آرام باشی و در آرامش زندگی کنی

همیشه یادتم دوست دوست داشتنی خوبم

ممنون از اینکه فراموشم نمیکنی

سلام مجید جان ممنونم دوست عزیزم

مجید وفادار یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:11 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/



سلام خوبی
کمرنگ شدی مهربانو جان
ولی بازم دوستت داریم میام احوالتو می پرسم
الهی همیشه خوب و خوش سلامت باشی

سلام با وفا
جمعه یادت بودم برات کامنت گذاشتم
تو هم همینطور

مجید وفادار یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 01:48 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام مهربانو جان خوبی
یادت باشه وفادارم میام احوالتو می پرسم
سلام
دراین روز دل‌انگیز
زیباترین گلها تقدیمتان
قشنگترین چشمهابدرقه راهتان
ملیح‌ترین لبخندبرلبانتان
وبلندترین دستها نگهبانتان باشد
بامید روزى سرشار ازبرکت وفراوانی

اگه معلم هستی روزت مبارک
اگه هم نیستی تبریکمو پس میگیرم

سلام باوفا
خدا رو شکر خیلی بهترم
نیستم من همیشه شاگردم
ولی تبریکت رو پس نگیر تقدیمش کنیم به بقیه دوستان که معلم و عزیزند .

مجید وفادار چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 03:10 ق.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

ای دوست، تا که دسترسی داری

حاجت بر آر اهل تمنا را

زیراک جستن دل مسکینان

شایان سعادتی است توانا را


سلام بر شما مهربانوی عزیزم خوبی خوشی هنوز خوشگلی
رمضان مبارک

اینقدر عکس این گریه و سگ و شغال رو نذار
یکم عکس خودتو بذار دلمون باز بشه

سلام با وفا ممنون از لطفت .
برای شما هم مبارک

مجید وفادار شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام
خوبی مهربانو جان؟
برای تولدم دعوتت کردم نیامدی فدای سرت
امشب مجید وفادار در این ساعت شب از ته قلبش اینجوری واست دعا میکنه
روزتان پرازشادی
وبه یادماندنی
الهی خورشیدعشق تاابدبرشمابتابد
وقلبهایتان راگرم ازعشق و محبت کند
امیدوارم شاهراه زندگی ات نشانی ازعشق الهی باشد

بهانه کامنت هم نیار
لااقل میومدی یه بوسم میکردی می رفتی

سلام باوفا . اول بهمن تو پست زندگی جدید برام کامنت گذاشتی جواب اونو خوندی ؟؟
مرسی از دعاهای قشنگت همیشه بهترین و لطیف ترین آرزوها رو برام مینویسی . بازم تولدت مبارک

مجید وفادار سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 12:32 ق.ظ

خدایا! چقدر مشتاق تماشای شادی من بودی و هستی و من از تو دور بودم

و تو چه مهربانانه کوچکی مرا نادیده گرفتی تا من بزرگ شوم

سلام مهربانو جان خوبی
در شادی ام سهیم باش
دعوتی

مجید هر چی تو وبت سعی کردن نمیشه نظر بذارم

سلام باوفا تولدت مباررک .
دعای قشنگ و دلنشینی کردی امیدوارم سالی خوب پر از تن درستی و سلامت پیش روداشته باشی

مجید وفادار دوشنبه 30 دی 1398 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام مهربانو جان خوبی زنده ای چطور ی
شب تون بخیر
بخند،فراموش کن،بخواه
زندگی ثانیه ایست
وسعت ثانیه را می فهمی
هیچکس تنها نیست
ما خدا را داریم
می شود با یادش همچو نسیم
بال در بال پرستو
بوسه بر قلب شقایق ها زد و زیبا زیست

ببین خاطرت عزیزه اینموقع شب از خوابم زدم اومدم کامنت میذارم

سلام با وفاا آره یکم زنده م هنوز . دمت گرم بقول معروف مرسی که هسسسستی

مجید وفادار چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 01:55 ب.ظ

آرزوهای زندگیمان را به اهداف زندگیمان تبدیل کنیم


تا برای رسیدن به آنها تلاش کنیم نه اینکه فقط دعا کنیم



سلام و عرض ادب مهربانو جان خوبی ؟

سلام با وفا . خیلی بهترم مرررسی

مجید وفادار دوشنبه 23 دی 1398 ساعت 02:15 ب.ظ

بی شک روزهای تلخی بود که بر همه ما گذشت...
خیلی تلخ... خیلی ناراحت کننده خیلی غمناک...

سلام مهربانو جان خدا نکنه خوب نباشی من بمیرم
دعوتی

خداوندا
به فرشتگانت بسپار
سبدی پر از لبخندوشادی سلامتی وتندرستی برکت و روزی فراوان برای دوستانم به ارمغان بیاورند آمین

سلام وفادار جانم
خدا نکنه دوست من ، تن درست باشی الهی .
منم برات متقابلا" همین آرزوهای قشنگ رو دارم

مجید وفادار شنبه 21 دی 1398 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام مهربانو جان خوبی
ســــلام ، روزتــان فرخنـــده


بسازیم خانه‌ی دل را ، زخوبی‌ها و نیکی‌ها

ببخشیم کج رَوی‌ها را ، در این دنیا و بازی‌ها

بیـــــــــــا جشنـــــــــــی بـــــزرگ گیریــــــــــــم

که در آن می شود خندید ، بـــــــه دنیا و به سختی ها


نظرات رو تو سانسور میکنی یا ناقص میشه ؟؟؟؟

سلام وفادار نه خوب نیستم . نظرات تا اینجا هر چی بوده تمام و کمال منتشر شده

میترا شنبه 21 دی 1398 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام
خیلی خیلی هم عالی انشالله که همیشه سلامت باشید منم روز 8 دی امسال عمل اسلیو کردم باورم نمیشه یه روز منم سایزم انقدر کم بشه فعلا که دو هفته 6 کیلو وزن کم کردم نمیدونم عمل منم موفق آمیز بوده یا نه

سلام بله عزیزم چرا که نه . امیدوارم که سلامت باشی و از زندگی جدیدت کمال لذت رو ببری .

مجید وفادار جمعه 20 دی 1398 ساعت 03:02 ب.ظ http://vafadarfaz..com/

خدایا

مجید وفادار دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 02:33 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

سبدى هست در اندیشه ى من

شیرین پنج‌شنبه 12 دی 1398 ساعت 11:25 ق.ظ

چقد عکست قشنگه و مهربونه مهربانو جان
بهت سی و شش و اینا میخوره توی این عکس :)

فدات شیرین جونم. کلی ذوق میکنم عزیزم با این کامنتای قشنگتون

سمیرا پنج‌شنبه 12 دی 1398 ساعت 07:45 ق.ظ http://Samisami64.blogfa.com

هزار هزار ماشالاااا

جون من برا خودت اسفند بریز...عالی بودی

عالی تر شدی

چقد دوس دارم یه دورهمی بذاریم و ببینمت

مررسی قربون شکل ماهت

ملیکا چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام نارنین مهربانوی خوشگلِ خوش تیپ
ماشاالله

سلام ملیکا جونم . قربون محبتت

نوشین چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 09:45 ق.ظ http://nooshnameh.blogfa.com

مهربانو جون واقعا باورم نمیشه یکسال گذشت از جراحیت.
بانوی زیبا سایز 38؟!!!!! جان دلم. دمت گرم خانووووووم. الهی که همیشه تنت سالم باشه و دلت شاد عزیز دلم.
آخ عاشق اون نمک حسادت خواهرانه شدم. (عنتر خانوم )

آره عزیزم میبینی عمرمون چه زود می گذره
تازه گاهی لباسا 36 اندازه مه فکر کن خودم غش میکنم از خنده
مرسی عزیزم همچنین
آره همچین غلیظ هم میگه روی "ن" تشدید میذاره یادش میره 8 سال ازش بزرگترم

افشان سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 11:43 ب.ظ

Baran سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 08:13 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

عزیز دلین و
دلی دوستتون دارم و
سلامتی و
خوشی های بسیار....براتون آرزومندم

مهربونم خدا برات بهترین ها رو بخواد

مجید وفادار سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 02:20 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام
مهربانو جان خوبی
ملیح‌ترین لبخندبرلبانتان
وبلندترین دستها نگهبانتان باش
روزى سرشار ازبرکت وفراوانی براى شما دوست عزیز

فقط بدونی همیشه یادتم

واقعا عکس خودته ؟؟
کاش ازدواج چهارم رو انجام نمیدادم میومدم تو رو میگرفتم

سلام وفادار . خدا رو شکر عالیم . ممنونم دوستم به همچنین .
آرررره منم فوری قبول می کردم

کیهان سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 09:40 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

به به چشم ما روشن ! سایز 38 که مهر دخته!!؟
البته بزنم به تخته
خوبه مبارک باشه هر چند کمی سختی کشیدی ولی ارزشش را داشت!
راستش یکی از دوستانم در مورد این عمل ازم سوال کرد و من هم فکر کنم از شما پرسیدم یا نه؟یادم رفته ...
اما ایشان هم در فکره که عمل کنه !
حالا ازش می پرسم اگر خواست شماره اش را برات می زارم با هم تماس بگیرید کمی راهنماییش کنید
مرسی مهری جان

قربانت کیهان جان . بله ازم پرسیدی .
خواهش میکنم . راستی اون یکی کامنتت هم اسمش بنظرم آشناست ولی نمیدونم وبلاگ داره یا نه

سمیرا سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 09:12 ق.ظ

روز به روز ماهتر می شی عزیزم
ماشالله

ممنونم عزیز دلم

نگین شیراز سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 07:48 ق.ظ http://www.parisima.com

آقا قبول نیست!!!!
دوستات هی میان ازت تعریف میکنن هی من حرص میخورم!!
خوب نمیگین من رو عشقم تعصب دارم؟
مهربانو جان قربونت اون روسریتو بکش جلو من رگ گردنم بدجوری زده بیرونااااااا

میدونی دارم به چی فکر میکنم؟
به اینکه دیگه واقعا وقتش رسیده لباس نینجامو بپوشم و شبانه از دیوار خونه تون بیام بالا تو رو بدزدم بیارم خونه مون نفس عزیز هم سه نوبت آگهی بدن روزنامه های کثیر الاشتغال که: مهربانوی من گم شده، از یابنده تقاضا میشود عزیز دل منو هرچی زودتر بیاره به من تحویل بده

و خیلی ساده اید اگه یک درصد فکر کنید یابنده قصد تحویل این جیگر مامانی رو به صاحبش داره

قربونت برم عزیز خوشگل و خوش تیپ من
خیییییلی ماه شدی هزار ماشاالله
به اسپند عقیده ندارم ولی به صدقه چرا
هم خودت صدقه بذار هم خودم میذارم برات
الهی که همیشه همیشه همییییییییییییشه سالم و تندرست و شاد باشی نازنین

میدونی مهربانو جانم
درسته ظاهر زیبا خیلی مهمه ولی اون سلامتی که پشت این ظاهر زیبا نهفته ست خیلی خیلی مهم تره .. اراده و همتت قابل تحسینه ... ولی شما کماکان اون روسری رو بکش جلو قربونت برم

ای جااان قربونت برم نگین جان کلی خندیدم عزیزم . تحفه می دزدی دختر؟؟
چششم الان اصلا موهام پیدا نیست راضی هستی شما؟؟

سهیلا دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 05:10 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

مبارک باشه.چه خوشگل شدی امشب

فدااات شم عزیزم

شارمین دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 04:39 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام.
قششششنگ شدی مهردخت

سلام شارمین خوشگلم
ای داااد و بیداددد

مجید وفادار دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 02:02 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام مهربانو جان خوبی

داشتن دوست خوب غم رو از بین نمی‌بره!
اما کمک مى‌کنه محکم سرپا باشیم
مثل منکه هر روز میام احوالتو می پرسم
پس قدرمو بدون

درود بر همه عنترخانم ها

از وقتی باتو راه میرم بی ادب شدم

سلام وفادارر
آخ گفتتتی .. قدرتو میدونم
بی ادب

سینا دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 12:19 ب.ظ

والله من هم که دوست قدیمی هستم سن تو را به سختی باور می کنم. از دوستان جدید که واقعاً انتظاری نیست.

من اگر جای مینا بودم به جای حسادت یا غبطه یا هر چیزی که اسمش هست، خودم هم می رفتم اسلیو می کردم.

عززیزم . قربون محبتت
نه بابا طفلکی اصلا قابل اسلیو نیست .. دوران نامزد بازیه و یکمی تپلی شده

الهامم دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 11:34 ق.ظ

ماشالا هزارماشالا چقدر خوشگل وخوشتیپی شما...
بدجور به دلمان نشستید!!!!!

ای جاانم الهام جون ممنونم قربونت

مهناز یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 11:57 ب.ظ

عزیزدلی مهربانو جان

قربون محبتت مهناز جون

ونوس یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 10:43 ب.ظ

خیلی عالی شدی آفرین خانم بااراده
مینا حق داره خخخخ

مرررسی عزیزم
حسودیش میشه اساااسی

نسرین یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 10:00 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

روز هشتم دی تولد جاودانه ی فروغ محبوبم هم هست

بله عزیزم اتفاقا داشتم به همین مناسبت یه خنده ی قشنگ ازش استوری میکردم همه ی شعرای نابش تو ذهنم اومد . فروغ اصلا تو زمانه ی خودش زندگی نمی کرد.

جودی یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 09:56 ب.ظ

دیکه با مهردخت اشتباه میشی بیش از ده سال جوون شدی

ای جاان همه میگن انگار خواهرشی

نسرین یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 09:51 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

ای خدااا... ماه شدی قربونت برم.
حق داری، نباید این تاریخو فراموش می کردم.
هاهاها، از دست خواهرت. گفته بودی اسم اصلیشو دیگه می نویسی، پشیمون شده بیدی عایا؟

ممنونم عزیز دلم .
انگار عادت کردم نه بابا مشکلی نیست دیگه عکسامم میذارم منظورم همون دنیا جون خودمونه

الی یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 09:31 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.

منکه یادم نبود قطعا از من هم انتظاری نداشتی که یادم باشهدر واقع دچار یه آلزایمر حاد شدم که کم کم باید اسم و ادرسم رو تتو کنم رو دستم که یادم نره
ولی شما رو چه در جلد قبلی و چه در جلد فعلی دوست میداریم خوشتیپ خانم

نه بابا الی جون اونطوری بخوای حساب کنی همه الزایمر داریم
قربون تو عززیز دلم

هوپ... یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 07:28 ب.ظ

ماشالا شدی خواهر بزرگه مهردخت...

ای جااان مررسی

Baran یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 06:25 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

به به ،به به
صدالبته که مهربانو خانم همون مهربانو خانمِ گلُِ عزیز دل خودمونه و
خداوکیلی خیلی جیگررررررررِ سایزی شده که نکووووووو

خدایا مراقب مهربانو و
عزیزان عزیزانش باششش
خیلیییییی دوستتون دارم بلامیسر

باران تو چقدر مهربونی اخه . دورت بگردم دختر با اینهمه محبتت که همیشه سرشار از عشقم می کنی . مررسی مرررسی مرررسی

تیلوتیلو یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 04:46 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر از این کار شجاعانه و قهرمانانه ت خوشم اومد
از زندگی تازه ای که به خودت هدیه دادی
چقدر خوشحالم که راضی و سلامت هستی
تبریک میگم
انشاله که همیشه شاداب باشی

قربونت برم تیلوی عزیزم . آره واقعا الان می فهمم ادم هر جا بترسه باخته .
خدا تو نازنین رو هم نگهداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد