دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

کمک به نیازمند"

یک خانواده پنج نفره در یک روستای خفر نیاز مالی شدیدی دارند. اجاره خانه شان عقب افتاده و صاحبخانه آنها را جواب کرده، زن خانه دار و مرد کارگر روزمزد بوده که بیکار شده و در حال حاضر بستریست. آنها سه  فرزند  دارند. 

اگر کسی تمایل و امکانش را دارد،  شماره کارت این است:


بانک ملی به اسم فاطمه رمضانی شاپورآبادی

6037997483834041


نظرات 9 + ارسال نظر
نیلوفر ف یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت 06:38 ب.ظ

۱۵۰تومن واریز شد،امیدوارم مشکلشون حل بشه.

نیلوفر جان ممنونم تن درستی و عاقبت بخیری سهمت باشه

سینا جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام مهربانو جان. منم مبلغ ناچیزی واریز کردم. همونطور که ملیکا خانم هم گفتند، اسم صاحب حساب "فاطمه رمضانی ابادشاپوری" هست و با چیزی که تو نوشتی یه ذره فرق داره.

سلام ممنون سینای عزیز تنت سلامت باشه . فکر میکنم نسرین جون جابجا نوشته من از روی نوشته ش کپی کردم خودمم واریز میکردم متوجه این مغایرت شدم .

ملیکا جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 02:36 ق.ظ

سلام مهربانو جان
منم ۱۰۰ تومن واریز کردم، امیدوارم مشکل شون هر چه زودتر حل بشه.
به نام فاطمه رمضانی آباد شاپوری نوشته بود.

سلام ممنونم ملیکای نازنین امیدوارم سلامتی برای خودت و عزیزانت و برکت به اموالتون تعلق بگیره . امیدوارم عزیزم

نسرین چهارشنبه 20 فروردین 1399 ساعت 03:18 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

از تمام یاری کننده ها یک دنیا ممنون
منهم فکر نمی کردم در این روزها کسی استقبال کنه اما تا دیشب دو میلیون و صد و شصت هزار تومن جمع شده بود .
جایی براش پیدا شده که به تقریباً شش میلیون نیاز هست.

خوب خدا رو شکر امیدوارم کمک ها ادامه پیدا کنه

مهرو دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام عزیزم
سال نو مبارک
در حد توان انجام وظیفه کردم، امیدوارم مشکلشون حل بشه

سلام مهروی عزیز سال نوی تو هم مبارک . ممنون عزیزم ما هم امیدواریم گوشه ای از مشکلاتشون سبک بشه

فرزانه دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 01:44 ب.ظ

چه کار خوبی کردی که اطلاع رسانی کردی عزیزم
من این روزها خیلی به کارگرهای روزمزد فکر میکنم و دلم میخواست میتونستم در حد توانم کمکی به تعدادیشون بکنم
الان تو این فرصت را در اختیار ما قرار دادی
حتما بعد بیا بنویس که مشکلشون حل شد یا نه

ممنونم فرزانه جانم . راستش انقدر مردم خودشون درگیر مشکلات هستند که با ناراحتی و شرمندگی اعلام کردم ولی طبق معمول شما نازنین ها دست یاریمو گرفتید

مخمور دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام
100 تومن واریز شد

سلام
برکت مادی و معنوی داشته باشی دوست من

نسرین دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 01:54 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

دستت درد نکنه بانو.
تا بحال نزدیک یک میلیون و هشتصد هزار تومن جمع شده.

قربانت عزیزم میدونم این پولا در مقابل مشکلاتی که گریبانگیر قشر آسیب پذیر جامعه ست خیلی ناچیزه ولی در حد توانمون تلاش میکنیم .

ساناز یکشنبه 17 فروردین 1399 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
مهربانو جان مورد تایید شما هستند؟ شما میشناسی این خانواده رو؟

سلام ساناز جان . مورد تایید من هستند چون مورد تایید نسرین خواهر بزرگمه.من ملاقاتشون نکردم ولی نسرین جان سالهاست همراه من در کمک رسانی و شناسایی افراد نیازمند تلاش میکنه. خودم و بستگانم با خیال راحت کمک کردیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد