دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"این روزها"

الو، الو ... صدای من میاد؟ سلام، اینجا اداره ست صدای من رو هم اکنون از پشت میز می شنوید . 


کی هست؟ کی نیست؟ جرا اینجا صدا می پیچه؟ چرا خونه بوی نا گرفته؟ گلدونا دارن خشک میشن ، کسی دسته گل به آب نداده؟ دلتون اومد تو این هوای لطیف اردیبهشت، یه سر به باغ مهربانو نزنید ؟ یه هندونه تو حوض کاشیش نندازید؟ نگفتید مهربانو کجاست ؟ جرا نیست ؟ نکنه کرونا بردتش؟ 


کرونا؟ نه کرونا که نبردم ولی شک به اینکه تو تن مهربانو خونه کرده باشه، باعث شد چند روز از کار و زندگی بیفته و منتظر جواب بشونتش . 


درست فهمیدید. از پنجشنبه هفته ی قبل حالم بد شد .. هر چی هم خواستم یه روم نیارم نشد. پنجشنبه و جمعه از سردرد وحشتناک رو پا بند نبودم . شب که منصوره جون، طبق عادتِ شغلیش،میاد  همه رو تو گروه چک میکنه بهش علائم بیماریم رو گفتم: سردرد وحشتناک ، گاهی دمای بدن بسیار پاییین در حد35 و گاهی تب خفیف در حد 37/5.. کمی تهوع و بی قراری.


منصوره گفت صبح بیا بیمارستانی من.


صبح لباس اداره پوشیدم گفتم میرم یه بررسی می کنند و میرم اداره . نشون به اون نشونی که ساعت دوی بعد از ظهر از بیمارستان اومدم بیرون . اول که رسیدم آزمایش خون گرفتن . گلبول های سفیدم یه مقدار کم بود گفتن : مشکوکی. عکس از قفسه ی سینه م گرفتن بازم گفتن  یا مشکوکی یا زاویه ی قفسه سینه رو خوب نگرفته. الان باید دوباره ازت نمونه ی خون و ادرار بگیریم .

 نمونه ها رو گرفتن و دادن قسمت ازمایشگاه تا دوساعت دیگه جواب میدن . اگر جواب اینم خوب نبود باید اسکن ریه بگیری و تست کرونا . البته ما حالا دوستانه تست رو ازت می گیریم . اینطوری بود که اومدن تست کرونا بگیرن . چشمتون روز بد نبینه یه چیزی که شبیه گوش پاکن بلنده کردن تو لوله ی بینیم و تا مغزم فرو کردن داخل 

سرچ کنید "نمونه گیری کرونا با سواب" عکسشو ببینید . بعد برای بار دوم نمونه ی خون و ادرار گرفتن و سه ساعت نشستم تا جواب دوم نمونه ی خون بیاد . تست کرونا رو هم فرستادن مرکز که دو روز بعد جوابش میومد . قرار شد اگر جواب نمونه دوم هم خوب نباشه برم برای اسکن ریه . بالاخره ساعت حدود دوی بعد از ظهر جواب  منفی اومد و احتمال 80 درصد دادن که سالمم و جواب تست کرونا هم منفی میشه . برگشتم خونه . به اداره هم اطلاع دادم که اوضاع اینطوریه .

 گفتن : بمون استراحت کن جواب منفی اومد برگرد اداره. اینگونه بود که من یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه خونه بودم و واقعا" از همون یکشنبه بعد از ظهر حالم رفته رفته خوب شد و همه ی علائم بیماری از بین رفت . خودم مطمئن بودم که خستگی و ضعف باعث پدیدار شدن این علامت ها بوده . خدا رو شکر جواب تست هم منفی بود و امروز برگشتم اداره .

 دارسی و مهردخت هم کلی کیف کردن که من تو خونه بودم ولی از همه جالب تر این بود که همه ی اپلیکیشن های اداره م رو رو لپ تاپ خونه نصب کرده بودم و گاهی کار هم می کردم . نشسته بودم با لباس خونه یه کار میکردم می رفتم به غذا سر میزدم بر می گشتم یه کار دیگه می کردم . بعد پیغام های گوشیم رو می خوندم بر میگشتم دوتا سند امضا می کردم .. یک کیفی داشت که 


دیروز بعد از ظهر هم یه نون - پیراشکی آسون و خوشمزه درست کردم که فوق العاده خوشمزه و خوش عطره (چون تو موادش پیازچه و جعفری و پنیر داره) و در عرض یکربع اماده میشه هم میتونید صبحانه و هم عصرانه میل کنید . دستورشو براتون میذارم همینجا استفاده کنید وخودتون و خانوادتون لذتشو ببرید . 


مواد لازم:

آرد 2 لیوان -تخم مرغ 1 عدد- شیر نصف لیوان ولرم-پیازچه و جعفری از هرکدوم چند شاخه (بنظر من هر چی بیشتر بهتر)

پنیر صبحانه هر مدلی که دوست دارید یکمی (حدود 50 گرم)

نمک 1 ق مرباخوری - بیکینگ پودر 1 ق چایخوری-روغن مایع برای سرخ کردن . 

طرز تهیه : تخم مرغ هم دما با محیط رو با هم زن دستی یا چنگال بزنید بعد شیر ولرم و نمک و آرد رو مخلوط کنید . اگر به دستتون می چسبید ، کم کم  بهش مقداری ارد اضافه کنید تا چسبندگیش از بین بره بعد هم سبزیجات خورد شده و پنیر رو اضافه کنید و یه مقدار ورز بدید تا پنیر و سبزی همه جای خمیر پخش بشه .

 بعد رو صفحه با وردنه بازش کنید و با یه لیوان یا کاسه کوچیک (بستگی داره،  اندازه پیراشکی هاتون بخواید کوچیک یا بزرگ باشه . بصورت هلالی قالب بزنید و تو روغن داغ سرخش کنید . تمااام شد .. حالا یه ظرف پر از پیراشکی های خوش عطر و خوشمزه دارید که کلی از خوردنشون کیف می کنید . آخ که اگر مهردخت سیر دوست داشت و میشد یکمی به موادش سیر بزنم چی مییییشد !!!. 


پیراشکی خوشمزه باشه تصویر عشق من " دارسی " هم باشه دیگه معرکه ست . 


راستی من با یه لیوان کوچیک قالب زدم تقریبا 15 تا پیراشکی کوچولو شد شما اگر بیشتر می پزید، مواد رو دو برابر کنید . 


موقعی که درست میکردم فیلم هم گرفتم . خودم که مردم از خنده اون اول فیلم جای مود رو گم میکنم رو میز و دنبال شیر و نمک می گردم 


مواظب خودتون و عزیزانتون باشید .دوستتون دارم 


پینوشت: یادتونه چند هفته پیش برای کمک به خانواده ای نیازمند دست به دست هم دادیم ؟ امروز کامنت نسرین جان دلم رو به درد آورد اگر کسی اون موقع دلش موخواست کمک کنه و شرایط مهیا نبود و حالا براش ممکنه لطفا زودتر انجام بده. من شکرانه ی  منفی بودن تستم رو با واریز دوباره ی مبلغی که در توان دارم برای کمک به این خانواده ادا می کنم . 


سلام بانوی مهر عزیزم

متاسفانه مجبورم بگم که اون خانواده باید پانزدهم اردیبهشت خانه ی مسکونیشون را ترک کنند اما هنوز مقدار پول جمع شده کافی نیست تا بتونن آلونکی را رهن کنند.

اگر صلاح می دونی این کامنت را تایید کن شاید کسی مایل باشه کمک کنه.

بانک ملی به اسم فاطمه رمضانی آباد شاپوری


6037997483834041







نظرات 40 + ارسال نظر
کیهان شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 08:21 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود بر مهری عزیز
می گما؟هواست باشه با این آشپزی خوب و خوراکی های خوشمزه ای که می پزی وزنت نره بالا
مرسی که هستی مهری عزیز

درود کیهان جان
برو خدا رو شکر کن معده م کوچیکه و نمی تونم بخورم وگرنه شک نکن که تو این قرنطینه کیلو کیلو اضافه می کردم
درمورد اشپزی خوب که لطف داری دوست من
مرسی که شما دوستانمم هستید

یاس ایرانی جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز
خدا رو هزار مرتبه شکر که جواب تستتون‌ منفی شد... امیدوارم همیشه تندرست و شاد باشین
ببخشید عزیزم ازتون احوالی نپرسیدم
من همیشه شما رو یاد می کنم ... مهربانی شما خیلی منو تو این چند سالی که خواننده تون هستم تحت تاثیر قرار داده و اون پیام های محبت آمیزتون
امیدوارم این شرایط تحت کنترل دربیاد و زندگی برگرده به حالت نرمال... باید امیدوار بود...
در پناه خدا باشین

سلام یاس نازنین و عزیزم
ممنونم . الهی تو و همه ی عزیزانت هم سلامت باشید. الهی آمین .
دوست گلم منم به وجود دوستان عزیز و نازنینی مثل تو که سالهاست همراه زندگیم هستید دلگرمم . شک نکن که احساسمون دوطرفه ست. تو هم در پناه خدا باشی عزیزم

ماجد جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام مهربانو جان
خدا رو شکر که صحت سلامتی
شاد و مانا باشی

سلام ماجد عزیز . ممنونم دوست من همچنین

سمیه چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 09:28 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی ممنونم که جوابمو دادید
منم تصمیمم رو گرفتم عزیزم ... بی نهایت ممنونم .دوستتون دارم

اختیار داری سمیه جان . بسلامتی باشه عزیزم . امیدوارم با موفقیت و دلخوشی مراحل رو بگذرونی و بیای بهمون خبر های خوب بدی
منم همینطور عزیزم

سمیه چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 01:19 ق.ظ

مهربانو جون سلام
من خواننده خاموش شما هستم
راستش من پیش دکتر موسوی قبل عید قرار بود عمل کنم که خورد به داستان کرونا ...‌ الان دکتر میگن نیکان عمل میکنن و قبل بستری از همه تست کرونا گرفته میشه و اگر منفی باشه عمل میکنن .... به نظر شما از اونجایی که اضافه وزن داره سلامتیم رو تحت تاثیر قرار میده و از طرفی حتی برای کرونا واقعا های ریسکن ..‌‌‌ و از طرفی با توجه به جمیع شرایط و اعتمادی که به دکتر هست شما نظرتون رو بهم میگید لطفا ...‌ اطرافیان تو دلم رو خالی میکنن که می‌دونم از ترسشون هست شما تجربه کردید ممنون میشم

سلام سمیه جان .خوشبختم از آشناییت
بله منم چند روز پیش برای یکی از دوستانم سوال کردم گفت دیگه فقط نیکان عمل میکنه خاتم و بقیه الله چون سهمیه کرونا داشتن هیچ جراحی اونجا انجام نمیشه .
سمیه جان من انقدر از کاری که انجام دادم راضیم و انقدر زندگی با اضافه وزن برام سخت بود که اگر درشرایط امروز هم قرار بود انجام بدم میدادم و میدونم اطرافیان هم چه حرفایی میزنن.
همه ی اینها به تصمیمات شخصی و حالت های روحی روانی ادم بستگی داره . من مدتی قبل از عمل به همه ی اونایی که ای این حرفا رو می زدن گفتم من تصمیمم رو گرفتم و حرفای شما صرفا عذابم میده اگه واقعا هدفتون ازار من هست ادامه بدید .
باید قبول کنن که این جراحی ، زیبایی نیست که بگن حالا مگه واجبه تو این شرایط ؟
مگه ما از مدل بینیمون خسته شدیم که واجب نباشه ؟ چاقی یک بیماری خطرناک و معضل بزرگه .
موفق باشی و تن درست

نسرین دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:39 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

سلام و خسته نباشی مهربانو جان
خواستم به تو و دوستانی که لطف کردن برای کمک کردن، اطلاع بدم دویست و سی هزار تومان دیگه کم هست که امیدوارم با همت دوستان جور بشه.
حتی اگر پرداختی هر کسی در حد پنج هزار تومن باشه، و فکر کنند فطریه یا نذری یا فقط کمک به نیازمندی که هموطنمونه، می تونه راحت تا دوازدهم اردیبهشت جمع بشه.
باز هم تشکر برای گرفتن دست های خالی یک انسان.

سلام نسرین جان ممنونم عزیزم
چه خوب شد که گفتی درواقع مبلغ چندانی کم نیست . امیدوارم خیلی زود اضافه بشه و فعلا مشکل حل بشه

منجوق دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:07 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

دست شما درد نکنه امروز از این پیراشکی ها درست کردم خیلی خوشمزه شد حیف که من لیدی دارسی نداشتم تا باهاش عکس بگیرم
اما کاش مینوشتی که با چه حرارتی سرخشون کردی من برای اینکه مغزپخت بشن مجبور شدم با شعله کم و مدت طولاتی بگذارم سرخ بشن و برا همین یه کم سفت شدن ولی خوشمزه

خواهش میکنم عزیزم نوش جونتون باشه . ای جاان کاش میشد لیدی دارسی داشته باشی والا من هوس میکنم چند تا دیگه داشته باشم حیف که امکانشو ندارم .
با حرارت متوسط عزیزم تقریبا مثل کتلت و کوکو چون اگر خیلی اروم باشه همون مشکل سفت شدن و اگر خیلی حرارت بالا باشه هم مشکل سوختن و کامل نپختم پیدا میکنه

سمیرا دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 12:09 ق.ظ http://Samisami64.blogfa.com

مهربانو جونم؟؟؟ من اجازه دارم عکس دارسی
جون رو کپی کنم از این پستت نگه دارم تو لب تابم؟؟؟

خیلیی جیگرهههدوسش دارررممممم

ای جااانم بعله معلومه که بعله خاله سمیرا

کیهان یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 11:22 ب.ظ http://Mkihan.blogfa.com

همیشه باشی و بمانی شاد و سرحال امین

ممنون کیهان عزیزم تو هم همچنین

ملیکا یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام مهربانو جان
منم مثل دوست عزیزی که کامنت گذاشتن تقریبا مثبت اندیشم، خدارو هزاران بار شکر که هیچ موردی نداشتی و حالت خوبه.
اتفاقا ما هم این چند روز درگیر حال خواهرم بودیم که بخاطر ضعف عضله حالا دیگه نمی تونست نفس بکشه و پاهاش ورم کرده بود و بخاطر کرونا نمی خواست بیمارستان بره! بالاخره راضیش کردیم و رفتیم بیمارستان نیکان، اولش هم ازش تست کرونا گرفتن و بعد بستری شد و به طور کامل چکاپ شد، کمی دور ریه آب داشت و دکتر مسجدی دکتر ریه اش گفت که آپنه ی خواب داره و در یک ساعت توی خواب ۳۵ بار نفسش قطع می شد که بعد از تست های مختلف با دستگاه مخصوص، دکتر گفت که باید بعد از این با دستگاه بخوابه تا نفسش قطع نشه، خلاصه هفته ی پیش خیلی درگیر بیمارستان بودیم تا پریروز مرخص شد.این چند روز هم من و خواهر دیگم همراه خواهرم تو بیمارستان بودیم.
ممنون بابت آموزش پیراشکی مهربانو جان، حتما امشب درست می کنم.
خیلی مراقب خودت باش مهربانو جان

سلام ملیکا جانم
خدا رو شکر مثبت اندیشی نعمت بزرگیه.متاسف شدم ملیکای عزیز .. اپنیای خواب خیلی باید بهش توجه بشه . نسرین عزیزمون رو که میشناسی اونم سالهاست درگیر همین موضوعه و وقتی ایران پیشم بود دستگاهشو دیدم . امیدوارم مشکلش به حداقال برسه و خدا شما رو برای هم نگهداره .
درست کن نازنین نوش جونتون

سهیل یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:50 ق.ظ http://Www.parchenan.blogfa.com

خیلی خوبه
که برقرار و سلامتید

ممنون سهیل عزیز . امیدوارم شما هم باشی

پگاه شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام دوست عزیز، سلامتی نعمتی همیشگی باشه براتون انشاءالله
برای این بنده خدا مبلغ ناچیزی واریز شد
به امید گره گشایی برای هر گرفتاری

سلام پگاه جان
زنده باشی عزیزم تن درست و پر روزی باشی . برای ارزوی قشنگت امین گفتم

مجید وفادار شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 02:34 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

زیباست گلستان خدا رنگ‌به‌رنگ است
لبخند بزن خنده دوای دل تنگست

صبح است بزن بوسه تو بر ساحت خورشید
ترکیب گل و شادی‌و لبخند قشنگ است

سلام، مهربانو جان خوبی
روزتون سرشار از مهرو آرامش
همیشه شادکام ایام به کام

میگم از اون پیراشکی هات درست کردی واسه ما هم بفرست ثواب میکنی

سلام با وفا ... مررسی خدا رو شکر تو هم خوب باشی . بیا بگیر

Zari شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 12:17 ب.ظ http://maneveshteh.Blog.ir

شکر خدا، مشکلی نداشتی. انشاالله هر کسی هم گرفت سبک رد کنه.
پیراشکی ها عالی اند انشاالله درست کنم. اسکرین شات گرفتم که داشته باشم دستور را. فقط مهربانو جان عموما مواد خشک مثل نمک و بکنی پودر را همون اول بزن تو آرد مخصوصا بکینگ پودر. یکدست تر پف میده.

الهی آمین عزیزم . آره زری جون درستش اینه که مواد خشت با هم مخلوط بشن ولی تو دستورش تاکید کرده بود که اینطوری مخلوط کنیم نمیدونم شاید نوع نون پیراشکیش یه طوری بود که نباید بیشتر از این پف میکرد .. منم متوجه دلیلش نشدم چون به هر حال پف رو داشت . درست کن نوش جونتون باشه

مریم شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 12:54 ق.ظ http://navaney.blogfa.com

سلام عزیزم
خدا رو شکر که بخیر گذشت،نمیدونم کامنت تبریک عید م اومد یا نه
دوستتون دارم بانوی مهر
من طبق معمول ،کامنت هایی که با گوشی میزارم،نمیاد
ی مبلغ ناچیز انتقال دادم،امیدوارم زودتر مشکلشون حل بشه

سلام مریم جون قربونت برم میدونم کامنت از طریق گوشی به وبلاگ ها اختلال داره . راحت باش نازنین همیشه بهم محبت داری. خیلی از لطفت ممنونم الهی تن درست و پر روزی باشی

الی جمعه 5 اردیبهشت 1399 ساعت 10:12 ب.ظ

خداروشکر که الان خوبی
مراقب سلامت خودتون باشین

ممنون الی نازنینم

افشان جمعه 5 اردیبهشت 1399 ساعت 05:47 ب.ظ

ساغر جمعه 5 اردیبهشت 1399 ساعت 02:33 ب.ظ

مهربانو جان سلام عزیزم.مبلغ ناقابلی واریز کردم.انشاالله که خدا گره از مشکلاتشون باز کنه.ضمنا از روی دستور پیراشکی شما دو بار درست کردم .مرسی از شما که وقت گذاشتید و اموزش دارید.همه خوششون اومد.راستی مهربانوجان من در کار ثبت اسنادم کاری اگر بود من در خدمتم.بوس

سلام عزیز من . تن درستی و برکت قسمتت باشه خیلی خیلی ممنونم . نووش جاان چقدر هم عالی عزیزم . .
ممنون که گفتی امیدوارم بتونم از تخصصت استفاده کنم عزیز جان

منجوق جمعه 5 اردیبهشت 1399 ساعت 02:19 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

خدا رو شکر خوبید و به خیر گذشته
این دارسی هم عشقه واقعا مثل آقای دارسی گوشت تلخه و پولداره یا نه؟

ممنونم عزیز دلم امیدوارم شما هم خوب خوب باشید .
آخ گفتی عشششق واااقعا عششششقه .
تا حدودی آره گوشت تلخه و رو به کسی نمیده .. از نظر پولداری هم دیگه با شرایط مامان مهربانوش کنار میاد . انقدر خانوم و با وقاره صداش میکنی. " لیدی دارسی"

لیلی۱ جمعه 5 اردیبهشت 1399 ساعت 11:21 ق.ظ

عزیزم خدارو شکر که صحیح و سالم برگشتی
والا خسته شدیم دیگه از این وضعیت ولی چاره ای جز تحمل نیست هرروزم ی نشونه و ی علامت عنوان میکنن گمونم همه مون خفیفشو حداقل گرفتیم تا حالامسخره:

قربونت لیلی جانم . آره بخدا منم حس تو رو دارم

Azi پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام خداروشکر که خوبین چند بار هر روز سر زدم واقعا دیگه نگران شده بودم دوبار لود کردم که دیدم اومدین ...مواظب خودتون باشین

عزیز منی آزی مهربونم . تو هم مواظب خودت و عزیزانت باش

هوپ... پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام بر مهربانوی عزیزمممم
خداروشکر که خوبی و بهتر شدی. قول بده مرتب بنویسی تا منم مرتب بیام تنبلی نکنم :-))

سلام عزززیز دل . چششششم بخدا خیلی دلم میخواد ولی حیف که شلوغ شده م . سعیمو میکنم

مرجان پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام مهربانوجان. مبلغ 200000 تومان به حساب خانم رمضانی واریز شد.

مرجان عزیزم خدا به مال و جانت برکت و سلامت بده

مرجان پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام مهربانوجان. ممنون برای دستورپیراشکی خوشگل و خوشمزه. فقط فکرکنم توی دستوری که لطف کردی دادی پیمانه نمک و بیکینگ پودر باید جابجا بشه. یعنی بنظرم طبق فیلم نمک یک قاشق چایخوری و بیکینگ یک قاشق مرباخوری است. درحالیکه توی موادلازم برعکسه.

سلام مرجان گلم خواهش عززیز دل ببین از نظر من (طبق تحقیقات و سرچی که کردم)ق مرباخوری از چایخوری کوچیکتره . الان هم نمک 1 ق م و بیکینگ پود 1 ق چ باید بریزی همونی که تو دستور و فیلم بود

سمیرا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:05 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

عه ببخشید فامیلیشون رو اشتباه تایپ کردم...

مهم نیست قربونت

سمیرا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:04 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

عزیز دلم اگه ریا نباشه منم یه مبلغ کوچولویی امروز برای خانم شاپور آبادی عزیز
واریز کردم.ببخشید ناقابله و در حد توانم ریختم

قربون محبتت دستت درد نکنه ان شالله گره از کارشون باز بشه

سمیرا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:02 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

آخرش من این دارسی تپلووو رو گاز میگیرم وووووی خدا خدا خدا

.
.
.
آقاااااا اینو دیگه حتماااا درست میکنم چون فر نمیخادو منم گازم بی فر و
قشنگ میتونم راااحت درستش کنم
مرسیییی

عزززیزم
سمیرا باور کن همه ش یاد تو بودم

سمیرا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:00 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

خدارو شکر که چیز مهمی نبوده عزیز دلم خوشحالم نازنینم.
الهی که درد و بیماری از همه دور باشه و

پول فقط خرج سفر و تفریح و شادی و اینا بشه

ای قربون تو سمیرا جونم الهی آمییییین

ساغر پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام مهربانو جان.مرسی از اموزش پیراشکی.حتما درست میکنم.خداروشکر که حالتون بهتر شده و خوبین.از شما مثبت اندیشی و عشق ساطع میشه عزیزم .خوش به حال اقای نفس به خاطر داشتن شما و مطمئنم از اینکه شما در زندگیش هستین خوشبخت خوشبخته.دوستتون دارم.راستی من همونم که از خوزستان ماهشهرم.تندرست بمانید.

سلام ساغر دوست داشتنی و عزیزم ممنون از محبتت خوشبحال من که دوستان نازنینی مثل شما دارم.تو هم تن درست و برقرار باشی دختر جنوبی گل

طیبه پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 03:36 ب.ظ http://almasezendegi.mihanblog.com

مهربانوجونم سلام
خب من چون اون ور دارمت و خاطراتم رو هم برات تعریف کردم و خندیدیم دیگه نگرانت نبودم ولی خیلی اوندم وبلاگت و دست خالی برگشتم.
امیدوارم همیشه هم خودت هم عزیزانت در سلامتی کامل باشید عشقم

عززیزم قربون محبتت منم با اون خاطره ی بامزه ی تو تقریبا غش کردم رو زمین
ای جاانم ان شالله بتونم منظم تر و بهتر به وبلاگ برسم تو و خانواده ی عزیزت هم همینطور

ساناز پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 11:14 ق.ظ

خوشحالم سلامتید مهربانو،

ممنونم عزیز دلم

غریبه پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 09:42 ق.ظ

با سلام
چون من مثبت نگر هستم غیبت دوستان را حمل بر خوش بودن می گذارم
خدا را سپاس که رفع خطر شد
همسر من هم اوایل اعلام کرونا
بی حال بی قرار روی تخت افتاد ولی نه سر درد داشت و نه تب همان تست های را گرفتند به جز آزمایشات مربوط به کرونا که همگی منفی بود ولی حس بویایی و چشایی اش تقریبا نبود به طوریکه چند بار غذای سوخته به خورد ما داد
باید واقعا دست بانو را بوسید که با آن حالش البته من هم پروانه وار دورش می چرخیدم باز دولا دولا غذا می پخت
من فکر می کنم کرونا گرفته بود ولی دکترا می گفتند ویروس است تک سرفه هم داشت
تقریبا همان چهارده روز هم طول کشید
الحمدلله حالا حالش خوب است
چندین بار هم تلفن ۴۰۳۰ احوالش را پرسید و راهنمایی کرد
با تشکر از مهربانی شما از اینکه به فکر همنوع در این شرایط بحران هستید

سلام غریبه ی عزیز . خدا رو شکر که بانو خوب هستند . قدر این فرشته های زحمتکش که کانون خونه رو برقرار نگه میدارن باید دونست که مشخصه شما می دونید .
انجام وظیفه ی انسانی میکنم دوست عزیز . الهی گره از مشکلات همه باز بشه

تیلوتیلو پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 08:49 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر که منفی بود جواب
و خدا را شکر که الان خوب و عالی و پر انرژی هستی مثل همیشه
پیراشکی های خوشمزه نوش جانتون

قربونت عزیز دلم . تو و خانواده ی عزیزت هم همچنین

amir پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 02:48 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

این چند مدت به لطف کرونا
1.من که سوسیس بندری درست کردم
2.پدرجان هم سس 1000 جزیره و مایونز
3.مادری هم نون و شیرینی داخل فر

و البته ممنون از شما بابت این دستور اشپزی ها
+خواستم بگم که کانال یوتیوب اشپزی جواد جوادی هم خیلی خوبه .علاقه مندای اشپزی بهش سر بزنن.

عاالیه نوش جانتون . من علاقمندم حتما سر میزنم

amir پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 02:45 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام.خوبین یا بهترین؟؟؟
اینجا ساعت 2.30 بامداد به وقت خودمون که میشه شرق مرکز تهران.

کرونا کووید 19 ببین بخاطر یه نمره چیکارا که نمیکنه تا بشه 20
اما جدینش رو که بخوای واقعا اوضاع خسته کننده و کسل کننده ای هست

اره خدائیش درسته که تست کرونای شما منفی شد و خدارو صدهزار مرتبه شکر البته و امید که اصن هیچکی این مرض کوفتی رو نگیره اما

نمیدونم واقعا چی بگم .
کاش میشد با فعالیت و هشتگ زدن به حاشیه روندش یا چمی دونم فیلترش کرد .اخه این چه داستانی بود اخه.اه.گور به گور بشه این ویروس که اونم نمیشه .

عوضش فکر که میکنم میبینم این ویروس عدالت رو واقعا رعایت میکنه نمیگه اون اقازادست این یکی نه ، اون ماشینش فولکسه این یکی بنزه با همه یکسانه اما گاهی میزنه رنگ پوست رو هم عوض میکنه دبگه

-----------------
ولی 2 تا نشونه اصلی رو نگفتین که داشتین یا نه هرچند جواب تست شما منفی شد.

1.از دست دادن حس بویایی
2.قرمز شدن چشم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام . من روزی که رفتم بیمارستان و این تست ها رو انجام دادم و برگشتم خونه استراحت کردم دیگه فرداش کاملا خوب بودم . (فکر میکنم بدنم ضعیف شده بود و به استراحت و ویتامین نیاز داشتم چون حسابی ابمیوه خوردم یه امپول نوروبیون که تقویت سیستم بدن رو به همراه داره هم زدم) درواقع خودم مطمئن بودم که جواب تست منفی میشه . اگر حس بویایی یا چشاییم مختل میشد اصلا تست نمیدادم چون دیگه 90 درصد مطمئن بودم که کروناست . قرمزی چشم رو نشنیده بودم از علائم کروناست ولی نداشتم .
الهی همه سلامت و برقرار باششن

amir چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:41 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

اخبار رو دیدید؟ نه عذر میخوام اصلاح میکنم اون خبر مربوط به تغییر رنگ بدن 2 پزشک چینی رو شنیدید که رنگشون سیاه شد؟؟؟

اخ اخ اخ - لینک خبرشو بذارم که فردا پشت سرم حرف و حدیث درنیارن

https://www.yjc.ir/fa/news/7326164/پوست-۲-پزشک-مبتلا-به-کرونا-سیاه-شد

البته تو یادداشت های اخیر وبلاگیم ، یه پست جالب براساس فیلم هایی که داشتن ذهن ها رو برای یه ویروس همه گیر اماده میکردن هم نوشتم و اگه بی ربط نباشه ، تو فیلم تریوس بی هایند می که محصول 2018 هست رسما نام ویروس رو میگن که کرونا ویروسه و به ریه و اینا حمله میکنه.

حالا من گفته بودم قربانیان شاید اجباری ، چون کافیه در مسیرش باشی و ناچار مبتلا بشی ، حالا نه اینکه مثلا خدای نکرده حالت خیلی بد بشه ولی اگه سیستم بدنت قوی هم باشه یه عطسه هم ممکنه باعثش بشه.

من ندیدم شنیدم می گفتند در جریان مسیر کشف داروی کرونا به چیزی رسیدن که باعث شده کبد هاشون به فنا بره .
من مطمئنم این ویروس کاملا اگاهانه و با برنامه ریزی به جهان منتقل شده و اهداف کنترلی، کاهش جمعیت و کشتار جمعی در برداشته

amir چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:33 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام.عمیقا دوست داشتم که هر چقدر کم اما کمک کنم ولی ما از اسفند تا الان بیکار شدیم میتونم بگم خوش به حال کارمند ها؟؟؟

اما کاش ادمین اصلی اون وبلاگ یعنی همون نسرین بانو ، عنوان میکردن که چه مقدار کسری وجود داره . بالاخره ادم با دور و بری هاش یه مشورتی میکرد تا پول جمع بشه . بهر صورت ایشالله که درست شه.

سلام بله فعلا ما کارمند ها از نظر حقوق و دستمزد در امن ترین نقطه جامعه هستیم .
نوشتند امیر . کامنت ها شون رو بخون

نسرین چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:26 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

پس تو هم؟ منهم دو مشکل پیدا کردم که کرونا نیست اما...
منو ببخش که احوالی نگرفتم. راستش مدتیه حس می کنم وقت قبلی را نداری محض همینم سعی می کنم قوز بالاقوزت نباشم وگرنه می دونی که همیشه گوشه ی قلبم جا داری.

پیراشکی ها و کلیپ عالی بود فردا درست می کنم.
دیدنت خوب بود نازنینم

عزیزم خدا نکنه مشکل حاد داشته باشی
من و تو جایگاهمون برای هم مشخص شده ست عزیزم . هیچوقت این فکر رو نکن . وسط اشفته بازار تو حالم رو خوب میکنی هر وقت فکر کردی باید پیام بدی بده چون احتمالا بهش احتیاج دارم ولی خودم حواسم به خودم نیست که بیام پیام بدم و خودم رو از وجودت سرشار کنم .
عزیز منی .. نوش جاانت

نسرین چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:23 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

تو ماهی مهربانو
ممنونم ازت.
یک میلیون دیگه خودم فرستادم چون خبردار شدم که زن به دلایل محکمی و با تایید خانواده ی مرد و زن، تقاضای طلاق کرده و خانه به نام ایشون رهن میشه که قراره با سه تا پسر بچه اش زندگی کنند.
یکماه دیگه مقداری برای دستمایه، برادر زاده ام براش می فرسته تا بتونه توی خونه با درست کردن مربا و ترشی، ممر درآمدی داشته باشه. تنها کاریه که می تونه در روستا انجام بده و با کمک خانم شاپور آبادی، ماهیانه به شیراز و خفر برای فروش برده میشن.
فقط امیدوارم تا ده روز دیگه که موقع امضای قرارداد خونه جدیده فراهم بشه چونکه هنوز هشتصد هزار تومان کم دارند.

عزیز منی نسرین جان کاری نکردم . منم امیدوارم .. واقعا 800 تومن پول زیادی نیست که نشه فراهمش کرد . اگر یکمی همت کنیم جور میشه البته تو نه دیگه خیلی بیشتر از ظرفیتت کمک کردی

سهیلا چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:02 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

خدا رو شکر که بیمار نبودی.دستت درد نکنه از پیراشکی خوشمزه ات.

قربونت سهیلای عزیزم درست کن معرکه ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد