دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"تولد یک سالگی دارسی"


خوب بالاخره دختر کوچولوی خونه مون یک ساله شد.

 دارسی متولد بیستم اردیبهشته . فکر کنم پارسال همین موقع ها بود که ازتون خواستم درمورد نگهداریش بهم مشاوره بدید و همه ی شما به نحوی تو این موضوع همکاری کردید. یا خودتون تجربه داشتید یا از تجربیات دوستان و نزدیکانتون نوشتید . خیلی ها گفتند با همه ی مشکلات، وجودشون خیلی تو خونه باارزشه و بهم توصیه کردید که برای سرپرستس اقدام کنم ولی خدایی این چیزی که ما تجربه کردیم با اون چیزی که شما گفتید خیلی متفاوت بود . 


از روزی که دارسی اومده خونمون صد برابر خوشحال تریم و انس و الفت شدیدی بینمون برقراره . ازتون برای تشویق کردنم به این کار خیلی تشکرمی کنم 


راستی ،لباس دارسی رو مهردخت دوخته، چین دور دامنشم کار خودمه هااا

****


بریم سر موضوع مهم تر و اونم بحث یاری رسوندن به افراد نیازمنده . 


خدا رو شکر هیچوقت تو این موضوع تنها نموندیم و همیشه با محبتتون و با هر اندازه که در توانتون بوده کمک رسوندین . چند روز دیگه که عید فطر از راه برسه و وقت پرداختن فطریه هاست، خیلی خوبه اگر خودتون مستقیم نیازمند رو میشناسید کمک کنید ، چون هدف کمک رسانی به جای درسته اینکه از طریق چه کسی باشه مهم نیست . اگر  نیازمند واقعی  رو نمیشناسید و مثل قبل به من و گروهی که به هم کمک میکنیم اعتماد دارید ، کمک ها رو به 

همین شماره کارت همیشگی واریز کنید . 




طاعاتتون واقعی و قبول باشه . دوستتون دارم 


پ ن : مرجان عزیز که پست قبل کامنت خصوصی گذاشتی ، یه ایمیلی چیزی از خودت بهم بده 

نظرات 26 + ارسال نظر
نفیسه سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 12:34 ب.ظ

مهربانو جان من هم دقیقا باهات هم نظر هستم. تا الان هم دقیقا به همین دلیل قبول نکردم که حیوون خونگی داشته باشیم. یعنی می گم اون موجود زنده زبون نداره و نمی تونه نیازهاشو بگه، حتی نیاز روحی. ما نمی تونیم بفهمیم که از پیش ما بودن راضی و خوشحاله یا نه، برای همین اگر خدای نکرده ما به هر دلیلی نتونیم نیازهاشو برآورده کنیم مسئولیم. تاالان هم واقعا مقاومت کردم. با اینکه خیلی به حیوونها و مخصوصا سگ علاقه دارم اما نیاوردم. چون ممکن بود نتونم اونجوری که باید براشون وقت و انرژی بذارم. اما واقعا انقدر غزل اصرار کرد و قول داد و هر جور شرطی که گذاشتم رو قبول کرد که دیگه احساس می کنم واقعا باید کوتاه بیام. و با پرس و جوهایی که کردم دیدم سگ احتیاج به مراقبت بیشتری داره و روحیه ش حساس تره و توجه بیشتری می خواد و باید وقت بیشتری براش گذاشته بشه.اینه که تصمیمم به گربه شد. و اینکه حتما حتما می خوام بچه گربه باشه که از اول با روحیاتش و اخلاق هاش آشنا باشم.
اما دوست ندارم گربه بخرم. چون یک گزارشی دیدم درباره صنعت طوله کشی از حیوونها که واقعا حالم رو بد کرد. طفلک این موجودات معصوم و بی گناه که به خاطر خودخواهی ما آدمها قربانی می شن.
اینه که سپردم اگر از اطرافیان کسی گربه ش بچه دار شد و نخواستش به من خبر بده.
من ایمیلم رو مدام چک می کنم. ممنون می شم اگر موردی پیدا شد به من خبر بدی. از تلفن و آدرس دکتر هم خیلی خیلی ممنونم روی ماه تو می بوسم.

قربونت عزیز دلم معلومه که کاملا آگاهانه داری عمل میکنی . کاملا درسته عزیزم سگ ها خیلی احساساتشون رو بروز میدن و چندین برابر تو رو از عشق سیراب میکنند ولی مشکلات نگهداری دارند و دقیقا باید چندین برابر براشون وقت بذاری ولی پیشی ها خودشون رو مدیریت میکنند و با تنهاییشون صفا میکنند(تا حدود زیادی) چشم عزیزم حتما حواسم هست و بهت خبر میدم حیف که تقریبا یکماه قبل یکی از دوستام یه بچه گربه ای رو از خطر مرگ نجان داد و کمکش کرد و دربه در دنبال یه حامی خوب میگشت . نهایتا مجبور شد تو پارک نزدیک خونه که میدونست حامیان حیوانات غذارسانی میکنند رهاش کرد اون گوگولی هم زود با گربه های دیگه دوست شده بود .
خواهش میکنم قربونت منم میبوسمت

نفیسه دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 01:54 ب.ظ

راستی شما دارسی رو خریدین؟

ما دارسی رو هدیه گرفتیم .
یه راه ارتباطی هم برام بذار حمایتی پیدا شد بهت خبر بدم ایمیلت رو زود به زود چک میکنی؟

نفیسه دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 01:44 ب.ظ

مهربانو جانم سلام عزیزم. عیدت مبارک.
مهربانو جان راستش شما انقدر از این دارسی جان تعریف کردین که ما هم دل مون آب افتاد! منهم می خوام برای غزل که چند ماهه دلش گربه خواسته یه بچه گربه ناز و دوست داشتنی بگیریم.
لطفا اگر جایی رو یا کسی رو سراغ داشتین که می خواست بچه گربه ای رو واگذار کنه بهم بگین. چون راستش خیلی به خرید و فروش حیوونها علاقه ای ندارم.
و اینکه اگر اسم یا شماره دامپزشک مهربون دارسی رو هم بهم بدین ممنون می شم.
مرسی مهربون

سلام مفیسه جان . ممنونم عزیزم برای تو هم مبارک باشه.
دارسی و همه ی حیوانات مخصوصا پیشی ها تعریفین عزیزم .. باور کن زندگی ما به دوبخش قبل از دارسی و بعد از دارسی نقسیم شده انقدر که این موجود عزیزه و پر از انرژی مثبت . فقط بنظر من آوردن حیوان خانگی یه سری مقدمات روحی روانی داره و باید کاملا آمادگی این موضوع رو داشته باشید . واقعا حیوانات رو نباید به چشم اسباب بازی نگاه کرد . باید احساس کنید که میخواید مسئولیت و حمایت از یک موجود زنده رو آغاز کنید و خانواده ی عزیزتون از مثلا سه نفر تبدیل به چهار نفر بشه . ببخشید اینطوری میگم ها منظورم شمای نوعیه . متاسفانه خیلی ها رو میبینم که پت رو برای سرگرمی و بازی یا از اون بدتر کلاس گذاشتن میارن و اونم میشه یه وسیله تو خونه که همینجوری هست و هیچ خدمات ویژه ای براش در نظر نمی گیرن همین که خاک و اب و غذاش رو میذارن جلوش فکر میکنن کافیه . درصورتیکه پت احساسات قوی داره باید از عشق شما به خودش مطمئن باشه براش وقت بذارید هزینه کنید و سلامت و ارامشش براتون خیلی مهم باشه . بازم میبخشید منظورم بطور کلیه نه صرفا شخص شما نفیسه ی عزیزم . همین توصیه ها رو دوستان قبل از امدن دارسی به من کردن و من بعدا فهمیدم چقدر درست و بجا بوده
دامپزشک دارسی . دکتر علی مشیری هست که خودش صاحب کلینیک مجهز و عالیه . بسیار باسواد و مسئولیت پذیره و من خیلی به خودش و تیمش (متشکل از دانشجوهای خوب دامپزشکی)اعتماد دارم .
آدرس پیج اینستاگرامش
dr_moshiri_pet_clinic@
تلفن 88636627-88002991-09123409835 آدرس یوسف آباد ضلع شرقی میدان سلماس . فتحی شقاقی پلاک 107 ساعت کار 16 تا 23
حتما ساعت 4 بعد از ظهر به بعد تماس بگیرید چون صبح ها نیستن . درمورد واگذاری هم اجازه بده من از دوستانم بپرسم بگم بهت عزیزم . البته من و مهردخت چند روز پیش روبه روی پاساژ پاسدارن یه گربه بالغی رو دیدیم و عاشقش شدیم و کلی باهاش بازی کردیم و غذارسانی انجام دادیم یه دنیا دلش محبت و عشق و بازی میخواست و من کاملا بی ملاحظه و راحت نشستم باهاش بازی کردم و بغلش کردم . خیلی دلم میخواست ببرمش خونه ولی واقعا امکانشو ندارم . مهردخت ازمون یه فیم کوتاه فیلم گرفت پیداش میکنم میذارم. آخ باز یادش افتادم مثل بقیه خیلی ناز و مهربون بود .

مینو یکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت 03:41 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

سلام
چه جالب که تولد هم گرفتید
من هنوز جرات نکردم به گربه دست بزنم.از ترس گربه ها توی بالکن هم نمیتونم برم.

سلام . بله مینو جان درواقع عکس یادگاری گرفتیم تولد که نمیشه گفت . چون من و مهردخت و دارسی بودیم و سه عدد بادکنک و یه دونه مافین و شمع
ما داریم با دارسی تو محیط خونه زندگی میکنیم . باهامون میخوابه و بیدار میشه و دقیقا عضوی از خانواده ست .
باید دید ریشه ی این ترس از کجا میاد ؟؟

مریم شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 12:22 ب.ظ http://navaney.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
تولد دارسی خانوم مبارک

سلام مریم جون . خدا رو شکر خوبیم عزیزم . ممنونتم مریم گلی

amir شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 12:22 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

من یه نظریه دارم که به نظرم تا 70 درصد درسته و اگه شما تو پرشین بلاگ بودید و پرشینم به روال سابقش بود قطع به یقین میگفتم تا 99.99 % درسته .

البته شما باید این نظریه رو تایید کنید.

هااا؟؟

amir جمعه 2 خرداد 1399 ساعت 08:28 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

امیدوارم نماز و روزهای شما و خانواده محترمون و دوستانتون مقبول درگاه احدیت باشه

همچنین پیشاپیش عید پیش رو به شما و خانواده محترمون و دوستان وبلاگیتون تبریک میگم

ممنونم برای تو هم قبول و مبارک باشه

amir جمعه 2 خرداد 1399 ساعت 08:26 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

همه فرزندای بهار
چه خوب

ایشالله که همیشه شادی باشه و لبخند رو لباتون

تولدش مبارک
تولدم مبارک
تولد بچه های بهار مبارک

به تولدت مبارک امیرجان . الهی تن درست و شاد باشید بچه های بهااااری

نگین پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام مهربانو جانم
من فقط اومدم یه بار دیگه روی ماه دارسی کوچولو رو ببینم و برم.. مزاحم نمیشم عزیزم فقط یادت باشه از کیک تولد هیچی به ما نرسید .. با تشکر

سلام عزیز دلم . ای جااان قربونت برم که انقدر ماااهی . بخدا جای تو و نسرین مخصوص خوردم

x چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:40 ب.ظ http://malakiti.blogfa.com

قربونش برم با اون با اون لپ هاش باورم نمیشه واقعا یک سال گذشت ؟
یه مامان گربه تو حیاطمون داریم
چند وقته سه تا کوچولوی ناز به دنیا اورده:)

ای جاانم خدا نکنه عزیزم .
وش وش مبارک باشه نی نی های جدید

صدفی سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام .تولد گل دختر مبارک..خداروشکر قضیه مامانتون بخیر گذشته
منم از اون قرص خارجی تیرویید میخورم و از یه سال پیش که ۵۰ نبود از ۱۰۰ نصفه استفاده میکنم..اما همونم نتونستم پیدا کنم.یه ماه قبل تهران بودم..میشه لطفن بگی کدوم دا وخونه داره بگیرم..
تاریخ مصرفشون تا کی هست؟
۱۰۰تایی شده ۱۹۰؟
یاخدا

سلام عزیزم . ممنونتم دوست عزیز و جدید من
تازه تولید شده و تاریخ مصرفش تا دوسال آینده ست .
22287650
منطقه 1 . فرمانیه، بلوار شهید لواسانی، نرسیده به چهارراه پاسداران، جنب باشگاه فرمانیه داروخانه دکتر مهدوی
بله متاسفانه خیلی خیلی گرونه

طیبه سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 12:24 ب.ظ http://almasezendegi.mihanblog.com

خداییش خیلی مهربانید شما دوتا
خداوند پاداش دلتون رو هزار برابر بده
تولد دخملک مبارک

عززیز دلی طیبه جانم . ممنونم قربونت

کیهان سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:10 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود و مهر و سرور بر مهری عزیز
ببخشی که مدتی بیخبر بودم ....چی دارم می گم!!1
به هر حال مهری جان برایتان سلامتی و دل خوش آرزو می کنم
مواظب خودتان باشید لطفن

ممنون کیهان جان . امیدوارم تو هم سلامت و روبه راه باشی

مرجان جمعه 26 اردیبهشت 1399 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام مهربانو جان
آدرس ایمیل برات فرستادم.

سلام عزیزم . برات ایمیل زدم

نگین جمعه 26 اردیبهشت 1399 ساعت 10:05 ب.ظ

من الان دوباره به عکس دارسی کوچولو دقت کردم متوجه شدم رنگ گلهای لباسش به رنگ پوستش میاد و رنگ چین دور لباسش به رنگ چشمهای عسلیش

ای جونم که دلم ضعف رفت دوباره

ای جااانم به اینهمه دقت ... مررسی نگین جانم

منجوق پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:27 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

تولدش مبارک
میفهمم چی میگی وجودشون پر از شادیه

مرررسی عززیز دلم
اره واااقعا عشششقن

نگین پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1399 ساعت 08:24 ب.ظ

ای جانم ای جانمممممممم دخمل کوچولوی عشششششششق
خدا حفظش کنه عزیزم
چقدر ناز و دوست داشتنیه
و چه مامان و خواهر مهربون و هنرمندی داره
ایشالا بیای اینجا عکس کیک تولد صد سالگیش رو بذاری
من نمیدونم عمر پیشی های نازنین چقدره ولی از خدا برای دارسی کوچولومون عمر صد ساله میخوام ..

چند روز قبل یه گلدون پتوس گرفتم بردمش تو تراس آبش دادم برگهاشو دونه دونه تمیز و نوازش کردم کلی براش ترانه خوندم و احساس کردم چقدر برگهاش سبز تر شد
ترسیدم به همسرم بگم بگه دیوونه شدی!
اما تو حتما باور میکنی که رنگ برگهاش تغییر کرد .. مگه نه؟

ممنونم نگین جانم .متاسفانه بین 13 تا 15 ساله
آره عززیز دلم حالتو میفهمم خووب هم میفهمم . چقدر خوشحالم باز هم بلاگستانی

غریبه پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 ق.ظ

با سلام
یک سال گذشت انگار گذر عمر را دنبال کرده اند !
آدما زود انس می گیرند
دوستم که مدتهاست زن و بچه اش خارج نشین شده اند همدمی جز چند بچه گربه ندارد
بهش میگن بیا ما هم میگیم برو ولی اینجا را دوست داره و حرف گوش نمی دهد

سلام
دقیقا همینطوره عمر گران باسرعت می گذرد
آخی الهی هرجاهست دلش خوش باشه

ملیکا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام مهربانو جون
تولد دارسی جون مبارک، خوشحالم که از وجودش انقدر حس خوب گرفتین. ما با وجود این که گربه هامون تو حیاطن اما اگه یه روز نبینیمشون ناراحتیم، به قربون صدقه رفتنای من عادت دارن اگه نگم اعتراض می کنن

سلام ملیکای مهربونم
مررسی عزیز دلم اره بخداااا

نسرین چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:38 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

شنبه به همین شماره واریز می کنم چون می دونم به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.
من به لباس پوشوندن حیوانات موافق نیستم. آخه ورجووک به این خوشگلی چجوری دلت میاد لباس تنش کنی؟
البته خیلی هم لباس قشنگیه ، دست دوتا هنرمند درد نکنه.
مامانت چطورند؟

نسرین جون ممنونم خدا خیرت بده وجه قابل توجهی فرستادی امیدوارم سلامتی و دل خوشی سهم زندگی تو و مزدک جان باشه .
دارسی هم تعادلشو از دست داده بود و چیکه از جاش تکون نمی خورد . ما هم مین نظر رو داریم . ولی برای عکس پوشیدیم براش اندازه ده دقیقیه
مامان خوشبختانه بهبود روز به روز داره .. خیلی خوبه و برات سلام می رسونه

سمیرا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 03:10 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

عزیز دلم ..مهربانو جونم

مرسی بابت اطلاع رسانیت به ماها برای کمک

به همنوع هامون...

منم هستم

قربونت سمیرا جونم امیدوارم خیر و برکتش سهم زندگیتون باشه

سمیرا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 03:07 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

تولد یکسالگی ووروجک خانم خوووجل موجل مبارک باشه

عزززیززز دلممم..چه نااز هم ذول زده به

دوربین یا شمع یکسالگیش؟؟

مررسی سمیرا جونم . هر لحظه توجهش به یه چیزیه فضولک ماماان

ستاره بامداد چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 03:06 ب.ظ http://morningstars.blogsky.com

به نام خدا



دوست عزیز سلام. من در حال انجام یک پژوهش هستم در مورد اثرات دستگاه انکوباتور روی بچه ها .ممنون میشم اگه با پر کردن پرسشنامه زیر به من کمک کنین.



سپاس از همکاری شما



مرادی- کارشناس ارشد مشاوره توانبخشی



لینک پرسشنامه :







https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCWnpdCs-5hCw51o2_iKJeKVE-YZZ9AHxSpqWU_LFlMVG6YQ/viewform?usp=send_form

سلام
بله حتما انجام میدم . من برای کمک به تحقیقات آماده م
دوستان لطفا اگر درتوانتون هست شما هم پرسشنامه رو پر کنید .

سمیرا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 03:04 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

تو رو خداااا
تو رو خداااا اجازه بده این عکس رو هم سیوووو کنم؟؟؟

جیگرشو برم من الهیتپلوووووی دوست داشتنی من
با اون لباس جیگرترم شدهه خدا خدا خداا

سمیرا جونم تو هر عکسی که دوست داری سیو کن عزیز من اصلا اجازه لازم نیست قربونت .

الما چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 01:27 ب.ظ http://a-fi1m.rozblog.com

مهربانو سوالی در مورد وبلاگتون داشتم اگر ممکنه ایمیلی از خودتون بزارید.

best_id82@yahoo.com
بفرما

الما چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 01:22 ب.ظ http://a-fi1m.rozblog.com

به رسم اتفاق به خانه ات رسیدم .
خوشحال میشم در این ایام خانه نشینی به وبلاگ منم سر بزنید.

آلما جان ادرس وبلاگت درست نیست به در بسته خوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد