دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"تابستان 99"


سلام عزیزای دلم . 


پا به پای هم به تابستون 99 رسیدیم . زیبایی این تصاویر و ترانه ی قشنگش تقدیم شما و حس دوستانه ی لطیفی که بین ماست . 

تیرماهیای عزیزم تولدتون مبارک باشه .


از همین امروز که روز اول باشه و تولد نفس جان و دلم و  سینا رفیق نازنینم  و منیژه ی ماه ، گرفته تاااا آخرین روزش کلی تولد داریم تو این خونه . 

آفرین معلم مهربون -داداش بهمن دوست داشتنی -نادی همزاد جانم - نوشین گلم -مانلی نازنین-فرحناز جون-فندوقی قشنگم-شارمین نازنینم-فسقلی رها جون-زهرای عزیز-دختر قشنگ سیما جون-خواهر نازنین هوپ-عسل جان و خواهر دوقلوش به همراه همسر مهربونش ...

 میدونم خیلی ها رو جا انداختم بیاید خودتون بگید دیگه در توانم نیست 

دوستتون دارم 





نظرات 17 + ارسال نظر
مریم از کاشان دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام میشه بگین آهنگ تابستانه از کدوم خوانندس؟ میخواستم دانلود کنم باتشکر من تازه با وبلاگتون آشنا شدم

سلام عزیزم اسمش والس چمن هست
خواننده شادی یوسفیان
خوشبختم از اشناییت

نسرین چهارشنبه 4 تیر 1399 ساعت 10:53 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

تولد خوبان مبارک باد

ممنونم عزززیز دلم

کیهان چهارشنبه 4 تیر 1399 ساعت 07:51 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود بر شما
وزاد روز همه تیر ماهی ها نیز خجسته باد
بهترینها را برایتان آرزو می کنم

ممنونم کیهان عزیزم . درود بر تو

رهآ سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 10:55 ب.ظ http://ra-ha.blog.ir



تولدت مبارک مهربانوجانم. الهی سلامممت باشی کنار عزیزانت

مرسی که به یاد فسقل بودی :)

تولد همگی مباااارک

مررسی قربونت برم . فسقلت رو از قول خاله مهربانو محححکم ببوس

افشان سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 06:32 ب.ظ

ربولی حسن کور سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 06:22 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
من و عسل هم هستیم!

سلاااام ... به به تولد هر دوتاتون مبارک آقای دکتر چقدر سورپرایز شدم پس شما پدر و دختر هم مثل ما مادر و دختر متولد تیرماهید .. تنتون سلاااامت

نگین سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.parisima.blogfa.com

الان لطفا یه دونه، نه ببخشید، یه بسته، نه ببخشید، یه کارتون دستمال قاقذی بدین من بشینم های های گریه کنم! ای خدا چرا منو تیر ماهی نیافریدی آخه؟ خانوم جان نمیگی یه بهمن ماهی میاد این پست رو میخونه هی انگشت حسرت به دندان میگزه که چرا تیر ماهی نیست که اسمش تو این لیست بالابلند شما باشه؟ الان دلمو شکستی برو حالشو ببرررررررر

اصن ببین مهربانو خانوم جان
من میرم همه بهمن ماهی ها رو جمع میکنم علیه شما تیر ماهیا شورش میکنیم

عزیز مهربونم
الهی تولد همه تیرماهی هایی که گفتی مبارک باشه
الهی الهی الهی که تن همه شون سالم و دلشون خوش باشه
الهی که به قدر ستاره های آسمون براشون خیر و خوشی رقم بخوره

و مرسی بابت این کلیپ زیبا و شاد و حال خوب کن
دعا کن کرونا بره گم شه، خودم برم شمال، یه کلیپ این شکلی بگیرم برات بفرستم ولی خواهشاً نذارش وبلاگت ها، من قصد ادامه تحصیل دارم خوب

قربون تو نگین عزیزم ... ولی میدونی متولدین بهمن ماه برام خیلی عزیزن؟ میدونی بابا عباس متولد بهمن ماهه؟؟میدونی که من عاشق تک تک شماها هستم از هر ماهی که باشید ولی خب مگه مییییشه بی پارتی بازی؟؟
قربون تو با اینهمه آرزوی قشنگت عززیزم خدا رو شکر که دارمتون

منجوق سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 12:46 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

این همه تیرماهی؟ چه خبره آخه؟ دست به یکی کردین؟ انجمن متولدین تیرماهه؟
اما تولد همتون مبارک مبارک
تیرماه اول عشقه روز آزادی از مدرسه و معلم و مدرسه وای چقدر همیشه تیرماه رو دوست داشتم

ای جااان از این زاویه ندیده بودمش . مرسی عزیز دوست داشتنیم ممنونتم دوست خوبم

سمیرا سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 07:48 ق.ظ http://Samisami64.blogfa.com

و اینم بگم و برم:

آخه تو چقده ماهی مهربانو جون

میبوسم روی ماه خودت رو هم و برای

این همه خوبی که در حق بقیه انجام میدی

ازت تشکر میکنم نازنینم

قربون تو عزززیزم . مررسی فدات شم

سمیرا سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 07:45 ق.ظ http://Samisami64.blogfa.com

آهای مهربانو خانم اینا:

شوهر منو یادت رفت بگی

.
.
آره خدایی تیرماهی ها خیلییی خیلیییی خوبند ..دلسوز...مهربون...با گذشت...بی ریا...خالص و...

منم به نوبه ی خودم تولد همه ی تیر ماهی

های عزیز رو تبریک میگم و براشون بهترینهارو
از خداوند منان خواستارم

ای وااای علی جاان ، علی مهربون خودمون
مرررسی عزیز دلم . تولدش مبارک باشه از قول من و بقیه دستان تیرماهی بهش تبریک بگو

Afrab mahtab دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 04:41 ب.ظ

تولدت مبارک مهربانو جان،
تولد نفس خان و مهردخت عزیزم هم مبارک باشه

مررسی عزیز دلم قربان محبتت

شارمین دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 02:17 ب.ظ http://behappy.blog.ir

ای جان دلم جمع تیر ماهیا جمعه.... تولد همه تیرماهیا مخصوصا خودت و خانواده ت مبارک مهربانو جان

ممنون نازنینم برای خودت هم بهترین ها تو راه باشه

زری دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 12:41 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

من هم تولدم تو این ماهه
به دوستان تیرماهی هم تبریک میگم. انشاالله روزهای روشنی پیش روی همگی امان باشد

جاانم هم ماااهی عزیزم مبارکت باشه
ان شالله عزیز من

مریم دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 10:49 ق.ظ http://navaney.blogfa.com

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ جووون
چقدر تولد
تولد همه مبارک شما و خودشون باشه

عزززززیزم مرررسی

فرحناز دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام بانوی مهر! تولدتون مبارککککک آرزوی بهترین لحظات در کنار آقای نفس و مهردخت گل و خانواده محترم دارم براتون
ممنون که اینقدر مهربانویی تولد منو یادت بود
خدا حفظتون کنه

سلام فرحناز عزیزم
مرسی عزیزم تولد تو هم مبارک باشه ممنون برای دعای قشنگت

نوشین دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام مهربانو جانم
الهی همیشه حال دلت خوب باشه.
عزیزم من وبلاگها را از سیستم شرکت میخوندم و یکماه اول سال که سرکار نیومدم هیچ وبلاگی رو دنبال نکردم. بعدشم که برگشتم کلا تنبلی بر من غالب شد و شرمنده که این مدت اینجا کامنتی نذاشتم.
ازت ممنونم که به یاد تیرماهی ها بودی بانوی زیبا.
امیدوارم همیشه در کنار مهردخت نازنین تیرماهی و دارسی جیگر و دیگر عزیزانت همیشه حالت خوب باشه.
راستی مامان مصی بهترن؟

سلام عزیزم
ممنونم قربونت تو هم همینطور. اختیار داری نوشین جون راحت باش عزیزم هر وقت بیای قدمت رو چشممه
خدا رو شکر خیلی بهتره ولی دردشم خیلی زیاده نوشین جون بالاخره اتفاق خیلی سختی بوده . ممنون که می پرسی

ماه یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 09:31 ب.ظ

تولد همتون مبارک

مرسی عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد