دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"چهل و هفت ساله شدم"


هر سال که می گذره، به ارزش آدمای اطرافم بیشتر پی میبرم . دلم ضعف میره برای هر لحظه با هم گذروندن . امروز به یاد خیلی هاتونم، خیلی هااا که شاید اصلا باورتون نشه . 

بعضاتونو سالهاست که می شناسم .. بعضیا رو چند ساله دیگه تو وبلاگم ندارم ولی همچنان به یادشونم . حتی اسمشونو یادم نیست ولی از هرکدوم نشونه ای، کامنتی ، چیزی به یاد دارم . 

اینو میدونم که پنجاه سال بعد دیگه تقریبا هیچکدوممون نیستیم . شاید فقط از بعضیامون عکسی به یادگار مونده باشه و گاااهی نسل هایی که بچه بودن و ما رو دیدن یا ازمون براشون تعریف کردن، یادمون کنند .


 واقعا هم غم انگیزه هم جااالب.جالبیش به اینه که الان داریم چه چیزایی رو از دست میدیم درحالیکه فرصت زندگیمون خیلی خیلی کوتاهه . 

زندگی رو زندگی کنیم عزیزای من .  دوستتون دارم 


به وقت چهارم تیر ماه 99


اینا دیشبه که شب تولدم بود 




همین امروز صبح 



نظرات 61 + ارسال نظر
لیلا جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 01:30 ب.ظ

مهربانو جانم دیر آمدم برایه تبریک تولدت عزیزم تولدت بر همه ما مبارک الهی که آسایش و آرامش مهمون هر لحظه زندگیت باشه در کنار خانواده مهربون و دوست داشتنیت.

فدات شم مهربون جانم خدا برای تو و عزیزانت هم بهترین ها رو بخواد نازنین

زن پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 10:44 ب.ظ http://memorieslife.blogfa.com

سلام تولدتون مبارک بانو

سلام ممنونم عزیزم

ماجد پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام
دنیایی مهربانو جان
تولدت هزار مبارک
لبخند زیبای بابا مامان رو عشقه

سلام ماجد عززیز
ممنونم دوست خوب و قدیمی من

افق بهبود پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 04:30 ق.ظ http://ofogh1395.blogsky.com

مبارکا باشه
به عنوان شمع تولد روشن میصم

ممنونم دوست من

یه مادر شنبه 14 تیر 1399 ساعت 08:11 ق.ظ

مهربانوی عزیزم سلام تولدت رو صمیمانه تبریک میگم.امیدوارم هرسال بهتراز سال قبل باشه برات.تیرماهی خونگرم ومهربان ،عشقت همیشه سوزان وپایدار

سلام عزیزم ممنون قربون محبتت نازنین .
چه ارزوهای قشنگی

مینو شنبه 14 تیر 1399 ساعت 12:29 ق.ظ http://milad321.blogfa.com

سلم مهربانو جان
تولدت هزار بار مبارک
لطفا برای خودت اسفند دود کن.اول فکر کردم عکس دختر گلت هست
برایت عمری طولانی، همراه با سلامتی و دل خوش آرزو دارم

سلام مینو جانم
ممنون از لطفت عزیزم . منم برات عمری با عزت و با کیفیت آرزو دارم نازنین

مهرگل جمعه 13 تیر 1399 ساعت 01:44 ب.ظ

مهربانوی مهربون سلام
عزیزم تولدتون مبارک خودتون و تک تک عزیزانتون
حتی تولد شما مبارک همهی ماهایی که کلی چیز ازت یاد گرفتیم
خدا شمارو برای همه ی ماها حفظ کنه

سلام مهر گلکم
قربونت دوست گلم خیلی مهربونی نازنین

ملیکا جمعه 13 تیر 1399 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام مهربانو جان
بعد چند روز اومدم و دیدم کامنتم ارسال نشده.
تووووووولدت مبااااااارررررررک عزیزم.
هم تولد تو نازنین و هم مهردخت جونم.
امیدوارم همیشه لبتون خندون و دلاتون شاد و پر از امید باشه، در پناه حق و زیر سایه ی مامان و بابای نازنین

سلام ملیکای عزیزم
ممنونتم نازنین . جه ارزوهای خوبی عزیزم

لیلا پنج‌شنبه 12 تیر 1399 ساعت 10:53 ب.ظ

عاشق افکار زیباتون هستم تولدتون مبارک. خوشحالترین باشید همیشه

مرررسی لیلا جانم خدا خیرت بده

افشان پنج‌شنبه 12 تیر 1399 ساعت 05:41 ب.ظ

Pony پنج‌شنبه 12 تیر 1399 ساعت 03:16 ق.ظ

تولدتان مبارک بانو
کمتر از چهل ساله نشان می دهید

ماشاءالله

ممنونم پونی جان

الهامم چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 12:47 ب.ظ

تولدت مبارک مهربانو جان بهترین ها رو برات آرزو میکنم...

ممنونم الهان جانم

مریم چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 08:48 ق.ظ http://navaney.blogfa.com

عزیزم
همین که همه اطرافیان شما و دوستان ونزدیکان از شما با نیکی یاد می کنند یعنی که کیفیت زندگی شما حتی تو ی دایره کوچیک خوب و قشنگ بوده و بابت همین هم خدا رو هزار مرتبه شکر
راستی من مهرماهی هستم
باز هم تولدت مباااااااارک همه مون باشه

مریم جانم خدا شما دوستان نازنین رو برام نگهداره واقعا وقتی ابراز محبت و لطف دوستان رو میبینم همه ی وجودم از شادی و لذت واقعی پر میشه .. واقعا چه خوشبختی از این بالاتر که همچین نظر لطفی به من هست؟
قربونت برم معلومه که دختر مهررری
ممنونم خیلی هم زیاد

شادی سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام مهربانوی نازنین تولدت مبارک عزیزم
ماشالله انقدر جوون و زیبایی، مطمئن نبودم دارم عکس خودت رو می بینم یا مهردخت رو.
شاد و سلامت باشی نازنینم

سلام شادی جانم ممنونتم قربون محبتت چقدر لطف دا ری نازنین .
همچنین تو و عزیزانت

سهیل دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 06:03 ب.ظ http://Www.parchenan.blogfa.com

تابستان تون
و میلادتون
پر برکت
پر از شکر خند
گرم و عزیز
مثل رقص کنار ساحل
پاپتی.

ممنونم سهیل نازنین و عزیز

سیمین دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 08:31 ق.ظ http://jafaripour1@gmail.com

مهربانو جان تولدتونو تبریک میگم همیشه سلامت وخندان باشی عزیزم

ممنونم سیمین عزیزم الهی برای تو هم بهترین ها باشه

مهناز دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 05:34 ق.ظ

تولدت مبارک مهربانو جااان

ممنونم مهناز جوون

جودی دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام عزیزم
تولدت مبارک
صد و بیست ساله بشی
خوشبخت در کنار دختر و همسر گلت
ماشالله ۳۷ ساله بنظر میای تا ۴۷ سال

سلام جودی جاانم
ممنونتم عززیزم قربون محبتت نازنینم

سوده یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 06:09 ب.ظ

تولدت مبارک مهربانو جان به هیچ عنوان نمیاد ۴۷ باشی ،با کلی ارزوهای خوب برای شما و مهردخت جان

مرررسی سوده ی نازنینم قربون نگاه قشنگ و مهربونت و ممنونم از دعای خوبت

زری یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 12:28 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

باز هم تبریک میگم تولدت را
عکسهات زیبا هستند و پر از عشق. برای مدت طولانی عکست با پدر و مادرت را نگاه کردم و لذت بردم. سلامت باشید و برقرار
همیشه اینجا پر از مهر هست و محبت. لذت میبرم از خوندنت عزیز دل

ممنونم زری جااانم . قربون محبتت عزیز دل مهربونم . تو کامنتت یکعالمه حس خوب و انرژی مثبت بود که بهم رسید دوستت دارم گلم

فایزه یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 11:23 ق.ظ

مهربانوی مهربان تولدت مبارک
شادکام وتندرست باشید

ممنونم عزیز دلم همچنین تو

گل بهی یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 12:24 ق.ظ https://golbehi977.blogsky.com/

تولدت مبارک مهربانو جانم چقدرم عکسا و خودت قشنگید

مرررسی گلبهی عزیزم . قربون محبتت خانوم گل

ققنوس شنبه 7 تیر 1399 ساعت 08:04 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم
من هم یه زمانی هرروز به وبلاگت سر میزدم اما الان چندماهی یکبار میام ولی همه مطالب می خونم. انشالا که همیشه شاد و سرزنده و سلامت باشی.

ممنون ققنوس عزیزم .
آره یادم میاد نازنین . تو هم همینطور ان شالله که تن درست و شاد باشی عزیزم

نسیم شنبه 7 تیر 1399 ساعت 01:59 ب.ظ

مهربانوی عزیز، تولدت هزاران بار مبارک، سلامت و برقرار باشی

ممنونم نسیم جانم . چه دعای خوبی

مهشاد شنبه 7 تیر 1399 ساعت 12:39 ب.ظ

در ضمن تولدتون خیلی خیلی مباااارک

مرررسی دوست من

مهشاد شنبه 7 تیر 1399 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام. من سالها پیش وبلاگ شما رو میخوندم. امروز که بعد از سه سال دارم محل کارم رو ترک میکنم داشتم اطلاعات کامپیوترمو پاک میکردم. اومدم بوکمارک ها رو پاک کنم که برخوردم به وبلاگ قبلی شما. و بعد از اونجا هدایت شدم به اینجا. فکر نمیکنم اونموقع با هم تعاملی داشتیم که من رو بخواین به خاطر بیارین. من خودم یه وبلاگ به اسم کاغذ سپید داشتم که چند ساله به اونم سر نزدم. ولی در کل حس عجیبی بود یهو انگار پرت شدم به گذشته. که همش میومدم وبلاگتونو نوشته هاتونو میخوندم. امیدوارم همیشه شاد باشید.

مهشاد جان خیلی خوشحالم از اینکه برام کامنت نوشتی . امیدوارم هر جا هستی تن درست و سلامت باشی و با این تغییر اتفاقای خوبی منتظرت باشه .
درک می کنم گاهی اون موقع چیزی خیلی برای ادم مهم نیست ولی وقتی جزو خاطرات شد چرا.
اگر بازم ازت خبری ببینم خوشحال میشم دوست من

هاله شنبه 7 تیر 1399 ساعت 11:21 ق.ظ

تلودتون مبارک همیشه از شما درس گرفتم

عززیز منی هاله جون مررسی بابت کامنتت نازنین

ردپا شنبه 7 تیر 1399 ساعت 10:46 ق.ظ http://radepa.bushehr.ws

تولدت مبارک مهربانو جان. امیدوارم همیشه توی زندگیت بدرخشی و خوشبختی و سلامتی و سعادت عزیزانت رو ببینی عزیزم.
نمی دونم منم هرچی سنم داره بالاتر میره از بودن در کنار عزیزانم سیر نمیشم . از وقتی کرونا اومده خواهر و برادرم و پدر و مادرم رو فقط دم در خونه هاشون و از فاصله دو سه متری دیدم . دلم پر کشیده برای بغل کردن و بوسیدنشون.

ممنونم عزیز دلم . حتما بخاطر اینه که بیشتر قدر نعمت هامون رو میدونیم .
آخی عزززیزم چقدر سخت افرین خیلی خوب دوام اوردین و رعایت کردین ولی من دیگه نتونستم .. سعی میکنم رعایت کنم ولی رفت و امد به خونشون رو از سر گرفتیم

ماه شنبه 7 تیر 1399 ساعت 10:43 ق.ظ

هزار ماشاا... ،مهربانو جون، به قول معروف مثل قالی کرمونی، 30 بیشتر به خودت و دل نازت نمی آد، سرت سلامت و دلت خوش و لبت خندون مهربانی زیبا و دلربا و خوش تیپ و مهربون.

قربونت برم ماه نازنین من .
قلبم پر از حس های قشنگ شد انگار قلبم پر از ستاره های کوچولو شده

آرزو شنبه 7 تیر 1399 ساعت 10:07 ق.ظ

تولدتون مبارک.خدا برای هم حفظتون کنه❤️❤️❤️

ممنونم آرزوی عزیزم

کیهان شنبه 7 تیر 1399 ساعت 09:07 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود بر شما
و تولدتان هزاران بار خجسته باد
و چه لذتبخشه بین پدر و مادر نشسته باشی و دستشان را در دستهات بگیری
خداوند شما ها را برای هم نگه دارد.آمین

درود برتو کیهان جان
آره بخدااا چه گنجی هستن این عزیزای دلم
ممنون از ارزوی قشنگت . سهم تو هم همین خوشبختی های بزرگ باشه

فرحناز شنبه 7 تیر 1399 ساعت 08:33 ق.ظ

Happy BirthDay MehrbanooWish you the best

عزززیز دلمی فرحناز قشششنگ مرررسی

هوپ... شنبه 7 تیر 1399 ساعت 12:04 ق.ظ

مهربانوی جذاب و دوست داشتنی ما :-***
مبارکه تولدت بانوی مهر

فدات عززیز دلم ممنونتم هوپی جان قشنگم . خانم دکتر دوست قدیمی خودمی

ترانه جمعه 6 تیر 1399 ساعت 08:45 ب.ظ http://Taraaaneh.blogsky.com

تولدت مبارک مهربانوی عزیز. سالهای سال جشن بگیری با خوشی وسلامتی در کنار کسانی که دوستشون داری،و کیکت هم خوشمزه بنظر میاد

مرررسی ترانه جون . قربون محبتت آره عزیزم جای شما خالی خیلی خوب بود

منجوق جمعه 6 تیر 1399 ساعت 07:51 ب.ظ

تولدت مبارک
تا حالا ندیده بودمتون ولی مادر و دختر کپی هم هستید

عززیز منی خانم گل .. مررسی

سمیرا جمعه 6 تیر 1399 ساعت 03:42 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

موافقم عزییززز دلم...زندگی رو باید زندگی کرد..

انشاالله تو این دو روز دنیااا حال همه مون

خوش باشه و کلی اتفاقای خوووب برای

تک تکمون رقم بخوره و بیشتر و بیشتر

قدر همدیگه رو بدونیم

الهی آمییین

سمیرا جمعه 6 تیر 1399 ساعت 03:39 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

مهربانووووو جوووونم عکست رو به علی

نشون دادم و گفتم: ببین.مهربانو که میگم ایشونن
میدونی علی چی گفت:

گفت چه خانم خوشرو و مهربونی به نظر میان

عزیییززز دلم میبووووسم چهره ی مهربووون و دوست داشتنیت رو و

تولدت رو تبریک میگم و بهترینهااارو

برای خودت و پدر گلت و مادر نازت از خداوند

میخوام

ای جاان علی آقای گل تیرماهی
ممنونتم عزیزم منم برای تو بهترین ها رو ارزو دارم هر چی که بصلاحته و از ته دل میخوایش

رهگذر جمعه 6 تیر 1399 ساعت 02:33 ب.ظ

تولدتون مبارک.
از خواننده های ثابت وبلاگتونم.
دلتون آرام، تنتون سالم و لبتون خندون

ممنونم رهگذر جانم . سهم تو هم همین خوبی ها باشه

ما و تربچه مون پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 10:55 ب.ظ http://torobchenoghli.blogfa.com

سلااااااااام تولدت مبارککککککک مهربانی عزیزممم

سلام عززیز و مهربونم . مرررسی

فرزانه پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 04:43 ب.ظ

تولدت خیلی خیلی مبارک باشه مهربانو جان عزیز دل

ممنونم فرزانه جانم

فرناز پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 12:07 ب.ظ http://new-sense.blogfa.com

تولددددددددت مباااااااااااااارک مهربانو جون
امیدوارم همیشه بخندی و شاد باشی و از زندگی قشنگت در کنار عزیزانت لذت ببری و کیف کنی

مرررسی فرناز جانم
قربون محبتت عزیز دلم . این ارزوهای قشنگ سهم تو هم باشه

غریبه پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام
تولد شما مبارک
ان شاالله جشن صد و بیست ساله سالگی با یک دور همگی حسابی
آرزو بر جوانان عار نیست

سلام غریبه جان رفیق چندین ساله ی این خونه
به به چه شوووود بله بله عاار نیست

سپیده پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 10:10 ق.ظ

تولدت مبارک ... چقد انرژی مثبت هست توی نگاه و لبخندتون

ممنونم سپیده ی قشنگ و نازنینم .

بهمن پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام مهربانو خانم جان
زندگی در عین سادگی هایش چقدر میتونه پیچیده و رازآلود باشه.
سال ها پیش، دقیقا نمیدونم چند سال، ولی اون روزگاران ِ نه چندان دور؛ من نه دنیای مجازی را میشناختم و نه با کسی به نام مهربانو آشنا بودم.
دست بر قضا بانویی مهربان پا به زندگیم گذاشت. خیلی خیلی اتفاقی.
و همین حضور گرم ایشون باعث آب شدن یخ زندگیم شد.
از آن به بعد دنیا را از نگاه مهربان او می دیدم.
کم کم احساس کردم دنیا به اون پستی و زشتی که تصور می کردم نیست.
حلقه ای دور این بانوی مهر جمع شده بود همه سرشار از عشق، لبریز از مهر و محبت.( گمشده ی سال های زندگیم.)
برخلاف انتظارم خیلی زود به جمع عزیزان پیوستم.
کسی از من نپرسید عامو خرت به چند؟
کسی به حرف هایم شک نکرد.
چرا که بنای این خانه بر صداقت محض بنا نهاده شده بود.
همه توی این خانه عاشقانه به هم عشق میورزیدند و زندگی من هم بر اثر تماس با امواج مثبت این همه مهر؛ گرم شد. گرمتر از قبل...
خلاصه کنم که اگر بخواهم تاریخ این چند ساله را مرور کنم مثنوی هفتاد من کاغذ میشود اما ایمان دارم حوصله ی هیچکس از خواندن آن سر نمیرود چرا که حدیث عشق حدیثی دیگر است...

فقط خواستم بگویم که مهربانو خانم جان؛
تو یک تنه با دنیایی از مهر و محبت و پاکی و صفا، زندگی خیلی ها را متحول کرده ای...
و یکی از آن خیلی ها خود من...
مهربانو جان؛
امروز را نه به تو، بلکه به خودم تبریک میگویم که خداوند این شانس و این فرصت طلائی را به من داد تا با تو، خواهر خوب و عزیز و مهربانم آشنا بشوم.
مهربانو جان تولدت را به خودم و به همه ی دوستان عزیزت تبریک میگویم.
ایمان دارم بهترین ها را داری؛
برایت بهتر از بهترین ها را آرزو می کنم.
.
.
.
.
ضمنا کی گفته پنجاه سال دیگه هیچکدوممونو نیست!؟
من خودم از طرف خودم بهت قول میدم تا جنتی رو چال نکنم نمی میرم...
پس با این حساب حالاحالاها هستم و زندگی خواهم کرد...
خواهش میکنم از طرف من قول و قرار رفتن نذار...

( اینو گفتم و امیدوارم لبخندی کوشولو به لبت بیاد بعنوان هدیه ی تولدت از طرف من)

سلام داداش بهمن عزیز و دوست داشتنیم
انقدر کامنتت شیرین و خوندنیه که بارها و بارها خوندمش .. بهترین ها سهمت باشه که اینطوری و با این نوشته ی زیبات دلم رو چند برابر لبریز از شور و عشق به دوستان حقیقی که از دنیای مجازی دارم کردی.
من چقدر خوشبختم از داشتن امثال تو .. دوستتون دارم و خودت میدونی چقدر زیااااد
بابا این جنتی بینوا رو بیخیال شو

متولد ماه مهر پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 08:27 ق.ظ

عزیز دلم تولدت مبارک الهی تنت سالم و حالاها حالاها باشی ولی فکر کردن به پنجاه سال دیگه غم انگیز هست.

مرسی عزیز دل من . آره خداییش برای منم خیلی غم انگیزه .. خیلی سخته باور کنم یه کسانی از ادامه ی ما خواهند بود که ما رو ندیدن و نمیشناسن .. نمیدونم چرا برام مهمه و نمیدونم چرا چیزی به این واضحی باورش سختمه

مریم پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 08:27 ق.ظ http://navaney.blogfa.com

سلام عزیزم
این پست رو که خوندم هو خوشحال شدم هم بغض کردم
تولدت مبارک عزیز دل
تقدیم به شما :
یک تیرماهی
پایدارترین احساسات در وجودش جولان می دهد...
پای رفاقتش هیچ وقت نمی لنگد ...
و پا به پای سختی هایت جدول مشکلاتت را حل می کند ....
با معرفت ترین فرزند تابستان تولدت مبارک

سلام عزیز من .
آره مریم جون خودمم با بغض نوشتم .. شاید فکر میکنیم چون هستیم خیلی مهمیم ولی واقعیتش اینه که در چرخه ی روزگار عددی حساب نمیشیم . یه فرصت کوچولو داریم که بیایم و روزهایی رو به شب برسونیم و ... اما اینکه در طول این مدت چه میکنیم و چه اثری باقی میذاریم مهمه .. حداقل برای اینکه کمی بیشتر ازمون یاد کنند اهمیت داره
امیدوارم به خوبی یادمون کنند وگرنه سالیان ساله دارن از چنگیز و هیتلرو بقیه یاد میکنند اما...
تیر ماهی هستیم هردومون دیگه خودت میدونی با احسااس و لطیف و .. صد البته بامعرفت
تولدت مبارک هم ماهی عزیزم

یاس ایرانی پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام مهربانو جان
تولدتون مبارک
ان شاالله تولد صد و بیست سالگیتون
چه عکسای قشنگی
همیشه لبتون خندون و دلتون شاد در کنار خانواده پر مهرتون ... تولد همسرتون ر‌و هم تبریک میگم و برای مهردخت عزیز پیشاپیش تولدی شاد و‌قشنگ‌ آرز‌و می کنم

سلام یاس قشنگم
ممنون نازنین . با نگاه مهربونت میبینیشون عزیزم .
برای همه ی لطفی که داری ممنونم منم برای تو و خانواده ی گلت تن درستی و خوشبختی و ارامش واقعی ارزو مندم

سمیرا پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 07:36 ق.ظ

تولدت مبارک مهربانوی مهربان و دوست داشتنی

مرسی سمیرا جاانم

نیروانا پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 07:14 ق.ظ

این خنده قشنگ مامان مصی رو که می بینم متوجه میشم که بنده انگشت کوچیکه ایشونم نمیشم
واقعا پلنگ هم ‌انگای قدیم

تولدت مبارک مهربانوی نازنین
دلت همیشه شاد و لبت همیشه خندون

جااانم قربون محبتت اختیار داری تو ماااهی دخترر .
ممنونتم برای تو و خانواده ی گلت هم همین باشه

Afrab mahtab پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 06:35 ق.ظ

تولدت مبارک مهربانوی عزیز و دوستداشتنی

مرسی دوست عزیز و قدیمی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد