دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"عسلکِ دیروز ، مهردختِ امروز"

سلام عزیزای دلم . 


بعد از پونزده سال وبلاگ نویسی، از مهربانو که مادر عسلک شش ساله بودم، به مامانِ مهردخت خانمِ  بیست و یک ساله تبدیل شدم.


 چهارشنبه بعد از ظهر که از اداره اومدم بیرون ، باوجودی که داشتم از خستگی غش میکردم، نزدیک خونه با مهردخت تماس گرفتم و گفتم میای بریم بیرون خرید ؟ 


گفت: حالا بیا یکمی استراحت کن تا بعد. 


خلاصه نیم ساعت بعد از اینکه رسیدم  خونه  با هم رفتیم به سمت یه مرکز خرید. 

هر چند داشتیم با ماسک، خفه می شدیم،  ولی جاتون خالی خیلی خوش گذشت.


 دست در دست هم کل پاساژ رو گشتیم .  برای خرید کردنمون هم چیز خاصی مشخص نکردیم  ولی در حد توانمون مهردخت چند تا چیزی که دوست داشت رو خرید. 


خدا رو شکر همه ی مردم مثل خودمون ماسک داشتن و بصورت خود جوش، اگر دو سه نفر تو یه فروشگاه بودن، بقیه بیرون منتظر می موندن تا خلوت بشه و به نوبت برن داخل.


آخر شب، مهردخت خیلی از خریدهاش راضی بود و کلی با نفس به هم ویس دادن و قربون صدقه هم رفتن و من هم کیف می کردم 

وقتی رسیدیم خونه مهردخت گفت بخاطربالا گرفتن شیوع  کرونا، کیک قنادی نمیخوام .. یه چیز کیک یخچالی درست می کنم . 


گفتم بذار حالا صبح ببینیم چی میشه و فکر کنم بیهوش شدم ...


صبح پنجشنبه بیدار شدم رفتم بالا سرش همه ی وجودشو غرق بوسه کردم.  می خندید ولی خواب خواب بود . 

باید قرص صبح ها رو می خوردم . رفتم اشپزخونه ، کاسه های شیشه ای که با خامه های رنگی کثیف شده بود حکایت از این می کرد که مهردخت دیشب چیز کیکشو درست کرده . 

یخچالو باز کردم ... بعععله چیز کیک یخچالی رنگین کمان، طبقه ی وسط جاخوش کرده بود.



*****


بعد از ظهر یواش یواش اماده شدیم .. خودمون سه تا بودیم . من و مهردخت و دارسی . 

نفس با یه سبد گل بزرگ و زیبا  که روش نوشته بود "تولدت مبارک مهردخت کوچولو"  اومد جلوی در و دوباره کلی سورپرایزش کرد . 

کمی بعد ،   پدر مهردخت تماس گرفت گفت میام دم در هدیه مهردخت رو  میدم . گفتم نه بیا بالا عکس هم بنداز . 

 مهردخت  یه جامپسوت(لباس سرهمی) مشکی  با صندل لیمویی پوشید .. منم برای اینکه باهاش هماهنگ بشم یه لباس سفید مشکی پوشیدم .


وقتی پدرش اومد دیدیم اونم بدون اینکه خبر داشته باشه ،  سفید مشکی پوشیده . 

خلاصه یه دوساعتی مشغول عکس انداختن بودیم .. 

تولد مهردخت با وجودتنهاییمون خیلی خیلی بهش خوش گذشت.. خدا رو شکر که راضی بود امیدوارم اون چیزایی که میخواد تو ساعت طلایی زندگیش بهش برسه . 

 خیلی هاتون از همون روزای اول که وبلاگ نویس شدم و عسلک شش ساله بود همراهمید .

دوستتون دارم عزیزای دلم هم شما قدیمی ها هم شما تازه واردا .

بریم سراغ آموزش آشپزیمون 


 طبخ خوراک بادمجان ژیگول 

بادمجان ها رو راه راه پوست بکنید بعد مثل فیلم برش های کوچیک ایجاد کنید و سرخشون کنید . (اگر قبل از سرخ کردن تو آرد بغلطونید کمتر روغن مصرف میشه). تو همین فاصله گوشت چرخ کرده تون رو پیاز رنده شده و آب گرفته بزنید ادویه های لازم رو هم بهش بزنید . درواقع انگار میخواید کباب تابه ای بپزید . حالا بادمجون هایی که خنک شده رو بیارید تو ظرف مورد نظرتون با ادا و اطوار بچینید و لابه لای برش ها کمی از مایه ی گوشتیتون بذارید . رب رو یکمی تفت بدید و با اب تبدیل به سس کنید و بریزید رو بادمجون ها . حالا دوست دارید پیاز خلالی یا فلفل دلمه ای و ... بچینید روش و بذارید بپزه . من میخواستم با همون ظرف سروش کنم و تو پیرکس و فر گذاشتم میشه روی گاز و هر ظرفی دوست داریید درستش کنید .  نوش جانتون . 





حالا بریم سراغ دسر شکلاتی 


بیسکوییت پتی بور ساده یک بسته 

چهارقاشق پودر کاکائو 

شیر یک لیتر یا چهار لیوان

خامه صبحانه یه پاکتاز همین صورتی ها

کره  صد گرمی

شکر هشت ق غ (میتونید کمترش کنید)

پودر کرم کارامل دو تا .

پودر کاستارد سه قاشق(همه ی سوپرها و لوازم قنادی ها دارن.. مهردخت مشتریشه از بچگی من می خریدم و براش مثل فرنی درست می کردم)

طرز تهیه:

بیسکوییت ها رو پودر کنید بذارید کنار

تو قابلمه بزرگتر از مواد ، کره+یکی از پودر کارامل ها+شکر+کاکائو+کاستارد+شیر رو بذارید رو حرارت و تا جوش اومد بیسکوییت های پودر شده رو بریزید داخلش و هم بزنید تا مخلوط بشه . 

برش دارید بذارید کنار تا خنک بشه. وقتی خنک شدبریزید تو  مخلوط کن یا میکسر یا با گوشت کوب برقی بصورت کرم نرم درش بیارید . 

حالا تو ظرف یا ظرفای مورد نظرتون بریزید طوریکه چند سانتی متر از سرش خالی بمونه . 

بذارید یخچال تا خودشو بگیره (انقدری که شما کرم برای روش درست کنید،فکر کنم حدود ده دقیقه )

حالا بریم کرم برای روش درست کنیم . 

خامه و اون یکی پودر کارامل رو تو کاسه بهم بزنید تا مخلوط بشه (حرارت نمیخواد) ظرفتون رو از یخچال بیارید بیرون و روش از این کرم زرد خوشمزه بمالید دوباره بذارید یخچال تا خودشو بگیره . من برای تزیین روش شکلات رنده کردم شما میتونید از میوه یا خامه فرم گرفته یا هرچیزی دوست دارید استفاده کنید و نوش جان کنید . 

موادش زیاد بود ولی درست کردنش آسون .. مگه نه؟؟ 


نظرات 48 + ارسال نظر
زری چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 07:37 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

من برای این پست هم کامنت جدا دادم نرسیده؟

چرا زری جونم هست کامنت قشنگت نازنین

زری دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 06:00 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

به به بببین چه کیفی داره دختر آدم اینقدر بزرگ و هنرمند بشه که کیک تولدش را خودش بپزه.
مهربانو جان از دو نکته ی این پست خیلی خوشم اومد یکی اینکه مهردخت و آقای نفس اینقدر رابطه ی خوب و زیبایی دارند. دوم اینکه بابای مهردخت حواسش به تولد مهردخت بوده و اومده و شما دعوتش کردید بیاد بالا، از همه ی اینها خیلی حس خوبی گرفتم.
باز هم تولدش مبارک باشه

آره عزیزم واقعا همین جاهاست که میگیم دنیا هنوز قشنگی های خودشو داره . فدات شم زری جون دقیقا رابطه ی خوب نفس و مهردخت یکی از بزرگترین ارزوهام بود که بهش رسیدم و همینطور حفظ ارتباط دوستانه ی من با پدر مهردخت که برای این یکی خیلی خیلی زحمت کشیدم ..
سخت بود رام کردن پدری با اون مشخصات که زخم خورده و خشمگین بود و با خواست و اصرار خودم ازش جدا شده بودم . دلم نمیخواست لغت رام کردن رو بکار ببرم ولی واقعا هیچ معادلی بارش پیدا نکردم چون خیلی اذیت کرد تا پذیرفت .
ممنون نازنینم خدا سه تا دسته گل نازت رو حفظ کنه

نسرین دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 02:36 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

اوا هنوز جشن تفلد برگزاره؟
من چه زود رفتم خونمون!
بذار آهنگ قشنگه رو... تفلد تفلد تفلدت ممالک، ممالک ممالک تفلدت ممالک
من کیک نخوردمااا


آره بابا کجا رفتی بیا وسسسسط

صفا یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 08:29 ب.ظ http://Www.mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

تولد مهردخت عزیز و مهربانوی عزیز مبارک . آرزو میکنم که به همه آرزوهای بزرگتون برسین . :

ممنون عززیز دلم

کیهان شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 12:04 ب.ظ http://mkihan.blogfa.com

خداوند شما ها را برای همدیگر نگه دارد .آمین

ممنون کیهان عزیز . الهی امین

آوا شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام مهربانو جانم
تولد دختر گلت مبارک...از طرف من ببوسش...

سلام عزیز دلم ممنون از محبتت دوست جانم

یه مادر شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 08:50 ق.ظ

صبحت بخیر وشادی مهربانوجان.تولد عسلک عزیز رو خیلی بهت تبریک میگم ایشالا همیشه سرافرازیش رو ببینی.تمام تلاشهای عاشقانه ای که برای سرانجام رسیدنش کردی به بهترین شکل به ثمر رسیده.

روز و عاقبت تو هم بخیر نازنینم .. قربون محبتت دوست دوست داشتنی من . برای تو هم بهترین ها رو آرزو مندم

لیلا جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 01:19 ب.ظ

تولد مهر دخت عزیزم
خیلی خیلی مبارک الهی که لحظه لحظه شاهد موفقیتهاش و شادی و سربلندیش باشی مهربانو جانم

ممنونم لیلا جانم . الهی امین .

مامان ثنا و حسنا پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 05:56 ب.ظ

تفلدت مبارک مهردخت کوچولو
تولد خودتم با تاخیر مبارک مهربانو
150 سال کنار هم جوون باشید

مرررسی قربون لطف و محبتت دخترای نازت رو از قول خاله مهربانو ببوس

غریبه پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام
عسلک کوچولو که الان خانمی شده
با تاخیر تولدش مبارک

سلااام
ممنون غریبه ی عزیز .. دوست قدیمی گل

amir پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 10:14 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

ماجرای یادداشت "عسلکِ دیروز ، مهردختِ امروز" چه بود؟؟؟
---------------------------------------------------------------------------------------

+به گزارش خبرگذاری باران بهاری 52 از بلاگ اسکای ، تولد مهردخت میبوده است ، در همین راستا ، مخاطبین این مجموعه ضمن تبریک به مهردخت و خانواده محترم ایشان ، اعلام میدارد که بسیار موبارک ها باشه و امید که بسیار تبریک و بهترین آرزوها و اینا







** واحد مرکزی بلاگ ، مهرخاطرات


مرررسی امیر جان خیلی خوب بود کامنتت

نگین چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.parisima.blogfa.com

راستی مهربانو جان نوشته بودی "خامه صبحانه یه پاکتاز همین صورتی ها" ..

اولش گفتم خدایا پاکتاز دیگه چه واحدیه؟ قاشقه؟ لیوانه؟ پیمانه پلوپزه؟ واحدش ایرانیه؟ خارجستانیه؟

بعد گفتم وااااو این دوست نازنین من چه واحد های باکلاووووووسی برای آشپزی و شیرینی پزی داره هااااااااااا

و در آخرش گفتم بله بله از اتاق فرمان اشاره میکنن یه پاکت از همین صورتی ها بوده است ..

خلاصه که عزیزم به نظر من یه پاکتاز کمه!! شما دو پاکتاز بزن ببین چه طعمی به هم میزنه، دیگه از ما گفتن بود

ای واای روده بر شدم نگین از دست تووو

الی چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 09:17 ب.ظ

تولد مهردخت عزیز مبارک امیدوارم 120 کنار هم بهترین لحظه ها رو با آرامش سپری کنید

ممنون عزیز دل دوست داشتننی . الهی امیین

کیهان چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 10:27 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود ها
زاد روز این بانوی زیبا و و جوان خجسته باد
امیدوارم که به همه آرزو هایش برسد و سالهای سال با خوشی و شادکامی و و آرامش زندگی کند و هر دوی شما از وجود پر مهر همدیگر لذت ببرید.آمین

ممنون کیهان جان درود بر تو .
الهی آمین مررسی از ارزوهای قشنگت برای ما

ردپا چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 07:51 ق.ظ http://radepa.bushehr.ws

تولد مهردخت جان مبارک.
الهی خوشبختی ،سعادت، سلامتی و لبخندش رو ببینی خواهر

ممنونم عزیز دلم الهی آمین
تو هم از اون دوستای گل قدیمیم هستی نازنین

نگین چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.parisima.blogfa.com

اجازه هست یکی از خوانندگان قدیمی جیگر خودت و مهردخت جان رو بره؟
من راستش یادم نیست سابقه دوستیمون چند ساله ولی همینقدر میدونم که عاشق خودت و مهردخت گلی نازنین هستم..

تولد میوه دلت خیلی خیلی مبارک باشه مهربانو جانم و امیدوارم به پاش خوشی کنی و حال دلتون کنار هم همیشه خوب باشه

از جانب من ببوس روی ماهشو..
در ضمن با تاخیر زیاد تولد خود نازنینت رو هم تبریک میگم (چه کنم با اینهمه شرمندگی؟!)

این شاخه گلها و قلبها هم تقدیم به شما عزیزای دلم

اوا دارسی کوچولو یادم رفت .. اونم لطفا ببوس از جانب من

ای قربون تو برم من نگین دوست داشتنی و مهربونم
دل به دل راه داره نازنینم
این حرفا چیه عزیز دلم شما تاج سرمن هستی قربون کلام شیرینت
دارسی هم خاله نگین مهربونشو می بوسه

ماه سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام
به به تولد مهردخت مبارک. ایشالا همیشه تنش سلامت باشه و دلش خوش و لبش خندون و دنیا به کامش البته در کنار مامان گلش...

سلام عزیزم
ممنون از محبتت نازنین الهی امین

طیبه سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 11:15 ق.ظ http://almasezendegi.mihanblog.com/

الهی چه مامان گلی و چه دختر گل ترتری

تولد دختر تیرماهی جذابمون مبارک
الهی همیشه سالم و خوش باشید

فدات شم طبینه ی نازنینم . قربون لطف و محبتت عزیزم

سحر جدید سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 11:02 ق.ظ

تولد مهردخت عزیزمبارک بهترین هارو برایش آرزومندم

ممنون عزیز دام

الهامم سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 10:04 ق.ظ

عههه!!چه جالب!!!تولد دخترای منم 29 تیر بود!!!
تولد مهردخت عزیز رو تبریک میگم ایشالا همیشه شادی و خوشبختیش رو ببینی خدا برات حفظش کنه....

مبارک باشه الهام جان از قول منم ببوسشون
چند تا دختر ؟ دوتا؟؟ ای جاانم دوقولو هستن ؟؟ چه خوشبختی تو عزیز دلم دوتا فرشته داری

فرحناز سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام بانو تولد مهر دخت تیر ماهی گلمون مبارکککک الهی که همیشه تنش سالم و دلش شاد باشه

سلام فرحناز جانم
مررسی قربون محبتت . چه دعایی بهتر از این

یاس ایرانی سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام مهربانو جان
تولد مهردخت جون مبارک باشه
براشون بهترین ها رو آرزومندم
چه مادر و دختر هنرمندی
پست قبلی رو هم خوندم امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشین ... معلومه مهردخت جون خیلی مهربون و دلسوزن.. خدا شما ها رو برا همدیگه حفظ کنه ... می بوسمتون

سلام یاس نازنینم . ممنونم عزیز من .
قربونت برم .. الهی آمین خدا عزیزانت رو نگهدار باشه مهربونم

نسرین سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 01:36 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

بهترین هدیه بلاگفا به من تو بودی و چندتا دوست باب دیگه . منهم از بابت تو همیشه سپاسگزارم
عشق خودمی

ای جاان دل به دل راه داره عزززیز دل من

ماجد دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام مهربانو جان
تولدت مهردخت نازنین مبارک عالم هستی
شاااااد و ماناااااا باشید

سلام ماجد عزیز . ممنون از محبتت دوست عزیز و قدیمی من

مهناز دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 07:41 ب.ظ

تولد دختر گلتون مباااارک همیشه یه شادی و‌ سلامتی

ممنون مهناز جان . همچنین شما

Afrab mahtab دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 04:44 ب.ظ

تولد مهردخت عزیزمون مبارک باشه❤️❤️❤️

ممنونم نازنینم

سوده دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 03:38 ب.ظ

تولد مهردخت خانم هنرمند مبارک امیدوارم زندگیش سراسر از سلامتی و موفقیت باشه چیزکیک دیدم دیگه خوراک بادمجون یادم رفت

ممنونم سوده جانم . الهی آمین چه ارزویی بهتر از این .
ای جااان

ربولی حسن کور دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 03:10 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
تولدش مبارک باشه
پس تولدهاتون خیلی هم با هم فاصله نداره
ضمنا رفتارتون با پدر مهردخت کاملا درست و قابل احترام بوده هرخانمی تواناییشو نداره

سلام ممنونم آقای دکتر . نه، هر دو تیرماهی هستیم من چهارم مهردخت 26 ام .
لطف دارید شما ..آرزو و تمرین های مداومم اینه که در موقعیت های خاص زندگی ، بهترین و انسانی ترین رفتار رو داشته باشم. خدا رو شکر دراین زمینه پدر مهردخت موفق بودم

مهسا دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 01:46 ب.ظ

تولر مهردخت مبارک .الهی همیشه شاد و موفق باشه

ممنونم مهسا جان

فایزه دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 11:00 ق.ظ

تولد مهردخت عزیز مبارک باشهامین خدابر ارزوهای قشنگش

ممنون فائزه جانم

سهیلا دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 10:46 ق.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

مبارک باشه

مرسی دوست من

زهره دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 08:37 ق.ظ

تولد مهردخت زیبامبارک .

ممنون زهره ی نازنین

سمیرا دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 08:34 ق.ظ http://Samisami64.blogfa.com

چه با حوصله و قشنگ توضیح میدی طرز

تهیه ها رو...قشنگ و دقیق و نکته به نکته

میگی آدم خوشش میاد

چیز کیک مهردخت چه عالی به نظر میاد

میگمااا یه سوال:

خودش علاقه به اشپزی داشت از اول یا خودت

هی ازش خواستی یاد بگیره؟؟؟

انقد خوشم اومدا...تو خوابت برده و مهردخت
قشنگگگ سر فرصت و با حوصله کیک درست کرده ای جاااانمممم

قربونت سمیرا جونم . ارره واقعیت اینه من به جزییات خیلی اهمیت میدم .
باور میکنی بعضی ها از این موضوع شاکی میشن؟؟ میگن ای بابا چقدر توضیح میدی
مهردخت خودش دوست داره و فکر میکنم یه مقدارش به این برمی گرده که هر دو متولد تیر ماهیم . (تیر ماهیا آشپزی دوست دارند .. حتی اقایون تیر ماهی )
یه مقدارش بخاطر اینه که مهردخت هنرمنده و بازی با رنگ ها رو خیلی دوست داره . برای همین برعکس من که همه جور اشپزی رو دوست دارم اون به درست کردن کیک و دسر بیشتر علاقه نشون میده .
من رنگ هام ایرانیه فکر میکردم قشنگ در نیاد ولی مهردخت چون رنگ ساختن رو بلده خیلی قشنگ ساخته . رنگ های اصلی قرمز و زرد و ابی هستند و ساختن اون بنفش و اون سبز خیلی هنرمندانه ست (همونو اگر من میساختم اصلا به این خوبی نمیشد)
اررره واقعا مزه داد .. اصلا خیلی حال میده تو پاشی ببینی یکی یه کارایی انجام داده و تو خیالت راحت باشه

سمیرا دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 08:30 ق.ظ http://Samisami64.blogfa.com

تولد مهردخت جان رو تبریک میگم منم به

نوبه ی خودم و بهترینهارو براش از خداوند منان خواستارم
..
.
.
الهی فارغ التحصیل شدنش...به درجات بالا رسیدنش...
عروس شدنش ....

رو ببینی مامان خانم خووووشگل و مهربون مهردخت

ممنون عزززیز دلم
مهربون خوش قلبم به خواسته های دلت برسی سمیراجون

ملیکا دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 06:13 ق.ظ

سلام مهربانو جان
تولد مهردخت جونم مبارک، آرزوی بهترین هارو براش دارم، ان شاالله همیشه سلامت و شاد در پناه حق و کنار عزیزانش زندگی کنه.
ممنون بابت آموزش های آشپزی خانم هنرمند
نازنین.

ممنونتم عزیز من . خواهش میکنم قربون لطفت . خیلی لذت میبرم درکنار هم تجربه های جدید داشته باشیم

نسیم دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 01:11 ق.ظ

مهربانو جان، تولد گل دخترت مبارک، انشالله سالهای طولانی در کنار هم خوشبخت باشید

ممنونم نسیم نازنینم

لیلی۱ دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 12:56 ق.ظ

بازهم تولد مهردخت عزیزمو تبریک میگم و براش در کنار خانواده عزیزش بهترینها رو ارزو میکنم

ممنون عزیز دوست داشتنی

نیکی یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 09:19 ب.ظ

تولدشون مبارکه عزیزم موفق و سلامت باشن

مرسی نیکی جان الهی برای تو هم بهترین باشه

لیلا.م یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 08:50 ب.ظ

تولد مهردخت جان مبارک
خوش به سعادت شما به خاطرداشتن دخترگلی مثل مهردخت جان
و خوش به حال مهردخت بخاطر مامان خوشگلی چون شما

عززیز دلم ممنونتم برای کامنت قشنگ و دلنشینت

مهردخت یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام مهربانو خانم عزیز
تولد مهردخت جان رو تبریک میگم، ان شاء الله بهترین ها براشون رقم بخوره

سلام عزیز دلم .
ممنونتم نازنین الهی برای تو هم بهترین باشه گل دختر

ترانه یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 08:32 ب.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

مهربانو جان، تولد دختر گلت مبارک! چه کیک خوشگلی هم درست کرده واقعا آفرین. من دختر ندارم ولی همیشه فکر میکنم اگر دختر داشتم چقدر کارهای مشترک میتونستیم با هم انجام بدیم.مثل خرید و شیرینی پزی و . .
و چقدر خوبه که رابطه دوستانه ای با همسر سابقت داری و در صحنه حضور داره.
امیدوارم سالهای سال با شادی و سلامتی تولدتهاتون رو درکنار هم جشن بگیرید.

ممنونم ترانه ی عزیزم . قربون تو دوست گلم برای تو هم بهترین ها رو خواهانم

ونوس یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 06:34 ب.ظ http://calmdreams.blogfa.com

مهربانوی عزیزم تولد مهدخت جونتو تبریک میگم. امیدوارم شاهد خوشبختی و خوشی بی پایانش باشی
چه کیک خوشگلی هم درست کرده

ممنون ونوسی جانم .
آره تخصصش رو چیز کیک های یخچالیه

افق بهبود یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 04:51 ب.ظ http://ofogh1395.blogsky.com

مبارکا باشه

ممنونم عزیزم

رهآ یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 04:37 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

مهربانوجانمممم من حدود ده سال پیش پیدات کردم. ولی انقدر طولانی می نوشتی که حوصله م نمیکشید بخونم :) ولی شاید باورت نشه، همه این سال ها تو قسمت فوریت سیستمم بود وبلاگ بلاگفا که ی روزی بخونمت :)
اینجا رو فکر کنم چهارسالی هست میخونم. و راستش خوشحالم که شروع کردم پست های طولانی ت خوندن. بس که پر انرژی و حال خوب کن می نویسی و تو هر پستی ی تلنگری هست. و البته پشیمون از اینکه چرا همون سال ها نمی خوندمت ؛)

تولد مهردخت جان مبارک. الهی به هر چی که میخواد برسه و موفقیت و عاقبت بخیری ش ببینی و لذت ببری و ذوق ش کنی

عزززیز دلم دوست سالهای قبل تا هنوزم ممنونتم برای همه ی همراهیات
خیلی بهم لطف داری نازنین امیدوارم عمر این دوستی به سالهای طولانی تری برسه

نسرین یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 03:38 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

دوستی من و تو به چهارده سال میرسه. درسته؟

اونروزی که عکساتونو دیدم به ذهنم رسید که : چه جالب که رنگ لباساشون در یک ردیفه!
از کیکش هم که یه تکه بزرگ خوردم خیلی خوشمزه بود
تولد تولد تولدش مبارک
خوب کرد دنیا اومد، زندگیتو رنگ بخصوصی داد. میدونی که خیلی برام عزیزه و دوستش دارم. از طرفم ببوسش

بابت طرز تهیه غذا و دسر هم ممنون

15 سال نسرین جااانم .
فدااای و خواهر جانم .. خدا رو شکر که بلاگفا تورو به من داد

فریبا یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 01:53 ب.ظ

عزیزم تولد مهردخت و همه تیرماهی ها مبارک باشه .
براش بهترین ها رو آرزو می کنم ،منم فکر کنم ده سال شده که شما رو می خونم .(از وقتی دخترم دنیا اومده) و چقدر از شما یاد گرفتم چگونه با دخترم رفتار کنم و خیلی چیزای دیگه .الانم که آشپزی یاد می گیرم .امشب هم همین ژیگو رو درست می کنم.
ممنون که هنوز می نویسید و ببخشید که خیلی کم کامنت میزارم.

قربونت برم فریبای عزیزم .. چقدر خوشحالم که سابقه ی دوستیمون به سالهای زیادی ختم میشه . دختر ماهتو ببوس ممنونم که هنوزم همراهیم میکنی .

لیندا یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 01:37 ب.ظ

تولد مهردخت جان مبارک ایشاله به آرزوهاش برسه

ممنونم لیندای عزیز

مریم یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 01:24 ب.ظ http://navaney.blogfa.com

گلاب گلاب کاشونه،تولد مهردخت جونه
این کادو از کدوم جونه؟ این کادو از مریم جونه
لطفا باریتم و رقص روش این آهنگ را برای مهردخت جون بخونید
این شعر رو تازگیها تیدا برا تولدهامون یاد گرفته میخونه واااای نمیدونید چقدر بامزه میخونه و قر میده ؛ اگه شماره تون رو داشتم فایل صوتی ش رو براتون میفرستادم
از طرف من حسابی ببوسیدش و تبریک بگید انشاالله همه لحاظات مادر دختری تون به همین زیبایی که تا الان بوده ، براتون خاطره های قشنگ و قشنگ تر بسازه

ای جااانم قربونش برم ببوسش گل دخترو
مرررسی مریم جونم قربون کلام شیرینت با این ارزوهای قشنگی که برام داشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد