دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" درمورد عمل اسلیو"

دوست عزیزی که لطف کردی دو بار برای من شماره ی تلفن  گذاشتی که  درمورد عمل اسلیو سوال فوری داری و خواستی از طریق تلفن همراه پاسخ بدم، همون موقع که پیام اول رو گذاشتی برات ایمیل زدم دوست من.


 لطفا از همون طریق با من درتماس باش .متاسفانه  از دادن تلفن شخصیم معذورم عزیزم . 


درضمن شما برای عمل وقت هم گرفتی پس مطمئنا" تحقیقات لازم رو انجام دادی و مراحل رو پشت سر گذاشتید، پس نگران نباش و به امید خدا تصمیمتون رو عملی کنید و ان شالله نتیجه ی خوبش رو ببینید . 


بهترین مشاورها همون جراح ها هستند من بعنوان یک بیمار که تخصصی در این زمینه ندارم ، صرفا میتونم تجربیاتم رو در اختیارتون بذارم نه چیز بیشتری . 


این کار یه تصمیم کاملا" شخصیه عزیزم . بازم اگر لازم میدونی روی ایمیل برام بنویس . 


برات ایمیل زدم ولی آدرس ایمیلم رو دوباره می نویسم


best_id82@yahoo.com


نظرات 2 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.parisima.blogfa.com

سلام بر مهربانو جان گل و دوست داشتنی
از این طرفها رد میشدم گفتم زنگ خونه تون رو بزنم و فرار کنم
زیاده عرضی نیست

سلام عزیز دلم قربون قدمت شیطون دوست داشتنی .

کیهان چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 08:27 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

حالتون چطوره بانو؟
خوب هستید؟همه چی روبراهه؟
برایتان بهترین ها را آرزو می کنم

ممنونم کیهان جان .
والا تو این مملکت هیچ چیز رو به راه نیست واقعا .
منم برای تو و بقیه ی دوستان عزیزم بهترین ها رو خواهانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد