دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

آوای مهربانی"

دخترم ، اینجا دوستانی داری به رنگ سبز ، که برای بهتر شنیدن تو دست به دست هم دادن . 

امیدوارند جز آوای مهربانی نشنوی . صورت ماهت مزین به لبخند شوق باشد و قلبت به مهر و دوستی بتپد . 

*******

دوستان عزیزم،  برای همراهی و کمک به پدر محترم دختر نازنینی که به  قصد خرید سمعکدست به دست هم دادیم ، دنبال شخص مورد اعتمادی می گشتیم . خدا رو شکر که توسط یکی از دوستان همین خونه ، تحقیقات اولیه و تایید صورت گرفت و ما به شما اعلام کردیم که در حد توان واریزی ها رو شروع کنید . 

شما هم که مثل همیشه سنگ تمام گذاشتید و نوبت به این رسید که برای خرید سمعک مناسب اقدام کنیم . 

یاد یک دوست قدیمی افتادم که اتفاقا ایشون متخصص گفتاردرمانی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و اتفاقا هم استانی دخترکمون هم هستند . 

با دکتر سید حسن خاموش آزاده و جانباز 50در صد عزیز کُرد زبان . 

تماس گرفتم و مورد رو توضیح دادم در کمال خوشبختی ، گفتند که موسسه نیوشا رو یکی از دانشجویان سابق من اداره میکنند و اتفاقا من برای کاری اداری خودم عازم آن شهر هستم و خیلی خوشحال میشم هر کاری در این مورد از دستم برمیاد انجام دهم . 

تلفن پدرمحترم  دخترکمون  رو در اختیار ، دکتر خاموشی گذاشتیم . با هم تماس گرفتند و به اتفاق به مرکز نیوشا مراجعه کردند . جناب آقای محسن پور (ادیولوژیست) به اتفاق دکتر خاموشی ، شنوایی دخترمون رو بررسی کردند و دو سمعک مناسب شرایط بیمار ،با قیمت هشت و نیم میلیون  تجویز کردن . 

صادقانه بودجه مون رو اعلام کردم و آقای محسن پور با مهربونی گفتند که من هم از طرف خودم دومیلیون کمک میکنم و سمعک رو با قیمت ششو نیم میلیون خریداری کردیم . 



از همه قشنگتر حس و حال آقای دکتر بود که اشک شوق می ریخت و تلفنی از من تشکر میکرد که باعث شدم  بعد از سالها دوباره با دانشجوی سابقشون دیدار کنند و تو این کار خیر سهیم باشند . 

در ضمن مبلغ یک میلیون و پانصد هزارتومن هم علاوه بر هزینه ی سمعک به حساب پدر محترم بابت کمک زمستانه واریز شد . 

خدا رو شکر این کیس رو هم با همت شما دوستان نازنین ، مخصوصا نسرین و نگین عزیزم به سرانجام خوبی رسوندیم . دست تک تک شما رو که با مهربونی دنیای قشگتری می سازید رو می بوسم 



نظرات 35 + ارسال نظر
نفیسه چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز من خواننده خاموشت هستم از 7 8 سال پیش واقعا طرز فکر ونگاهت به زندگی را دوست دارم اگه دوست داشتی رمز را برای من هم ارسال کن

سلام نفیسه جان ممنون از محبتت
من خیلی شرمنده م، به بقیه دوستان خاموش و ناشناس هم رمز ندادم .
امیدوارم به زودی رمز رو کلا بردارم

ماه چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 04:22 ق.ظ

سلام مهربانو جان امکانش هست من هم رمز بازنده رو داشته باشم؟

سلام ماه عزیز متاسفانه بجا نمیارم .

مریم-استرالیا یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 10:03 ب.ظ

مهربانو مادر، این «بازنده» رو برنده کن، پروندشو ببند که اینقدر به در بسته نخورم :)

مریم جون ایمیلت رو چک کن برات کلید گذاشتم

قندک میرزا شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 09:44 ب.ظ http://rahimtaefe.blogfa.com

سلام وهزاران درود
احتمالا قندک از داشتن شماره رمز محروم است

سلام قندک میرزای عزیز حضور شما در خونه ی مجازی من افتخار بزرگیه

مهردخت چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام مهربانو جانم
ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن و مادر رو به شما تبریک میگم. ان شاء الله 120 سال عمر باعزت داشته باشید و بهترین لحظات در کنار عزیزانتون براتون اتفاق بیفته

سلام عزیزم . ممنون از مهربونیت برای تو هم همین ارزوهای خوب رو دارم.

نگار چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 07:01 ق.ظ

روزتون مبارک

ممنونم نگار جانم

سمیه سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام دست شما درد نکنه و سارا چقد قشنگ گفته که امیدوارم اوای مهربونیتون مستدام باشه و ...
راستی من چون خیلی کامنت نمی زارم دیگه درخواست رمز نکردم ولی دیدم ای بابا همه پستاتون رمزی شده که حالا اگه دوست داشتین رمز لطف کنید و اگه نه هم دیگه رمزی ننویسن وبلاگستان همیجوری هم سوت و کوره دیگه این چند تا وبلاگ دوست داشتنی هم نباشن من تو اداره چیکار کنم

سلام سمیه جون
قربونت عزیزم امیدوارم بتونیم کنار هم دست های بیشتری بگیریم . من تا این داستان رو تموم کنم رمزی مینویسم عزیزم مگر پست هایی باشه که به داستان بازنده مربوط نباشه .
لطفا تو پست ها تعامل بیشتری داشته باش .. منم از شما ها یاد می گیرم . اینکه فقط من متکلم وحده باشم اصلا خوب نیست ،ایمیلت رو چک کن عزیزم

نانی دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 08:50 ب.ظ

چند بار کامنت گذاشتم

از من ایمیل نگرفتی؟

قندک میرزا دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 08:35 ب.ظ http://rahimtaefe.blogfa.com

میلاد یگانه دخت نبی اکرم ص حضرت فاطمه زهرا س و روز زن بر شما مبارک باد

ممنونم دوست عزیز من

غزال دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 07:12 ب.ظ

وااای چه خبر خوبی. سپاس فراوان از شما مهربانوی عزیز، نسرین مهربون و همه ی عزیزانِ مهربون و نیکوکار. براتون آرزوی سلامتی و شادی و آسایش دارم. دست همگی درد نکنه. چقدر خوشحال کننده بود.

عزال نازنینم ممنون از تو که یکی از بهترین همراهانی و سهم بزرگی تو کارای خیر داری

صفا دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 02:46 ب.ظ http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

خدا رو شکر این روزها آدم با خوندن این پستها دلش گرم میشه به وجود آدمهایی که دلشون برای همنوعشون میتپه . براتون بهترینها رو آرزو میکنم.

عززیزمی صفا جون

الهه دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام مجدد .عزیزم اینقدر ندیده باهاتون احساس خوبی دارم که وقتی این مورد مطرح شد شک نکردم که باشما میتونم مطرح کنم وکمک بگیرم .لطف می کنید عزیزم .انشاءالله جبران کنم .

سلام به روی گلت
عزیز منی قربونت انشالله مفید باشیم

قندک میرزا دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 08:47 ق.ظ http://rahimtaefe.blogfa.com

دست شما و بقیه عزیزانی که در این امر خیر تشکیک مساعی کرده وانسان نیازمندی را خوشحال کردید درد نکند خداوند به همه شما برکت بدهد عاقبتتان بخیر ای کاش بنده زودتر خدمت می رسیدم ودر این امر خیر با شما عزیزان مشارکت می کردم
شاید لایق نبودم

ممنون میرزا جان
خدا شما دوستان نازنین رو برامون نگهداره ... متاسفانه از این کیس ها زیاده و خوشبختانه با اعتبار و آبرویی که پیش دوستان داریم هر بار دست یه عزیزی رو می گیریم .
به جمع ما خوش اومدین

سیمین دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 08:36 ق.ظ http://jafaripour1@gmail.com

خدا رو شکر خوشحال شدم.مهربانو جان پریروز خونه یک مرد که زنش خونه سالمندانه و بچه هاش هم تو بهزیستی اند(به خاطر معلولیت)رفتیم .نمی دونی تو چه وضعیت اسفناک و با حداقل امکانت بود (مرده هم سبک وزنه).آدم مشکلات مردم رو می بینه گریه اش می گیره.آخه آینقدر هم دورند که نمی تونی دایم غذایی چیزی براش ببری....

فدای تو سیمین جانم
چقدر ناراحت شدم آخه نمیدونم چه حکمتیه انقدرم بچه دارن

قندک میرزای مرحوم دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 08:18 ق.ظ http://rahimtaefe.blogfa.com

سلام و هزاران درود بر مهربانوی عزیز خیلی خوشحالم از این که همچنان سنگر را حفظ کردین
موفق باشید وسلامت وبرقرار

سلاااام چشم من روشن .. چقدر خوشحالم کردین . سرتون سلامت خوش اومدین

Sinadal یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 08:20 ب.ظ http://sinadal.blogsky.com

آوای مهربونیتون از همین پشت گوشی به گوشم رسید
حس خوبیه

ممنون دوست جدید من .. گوش هات جز آوای مهربونی چیزی نشنوه

نانی یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام
مهربانو جان چرا به من رمز نمی دی؟

سلام
نانی جون کجا کامنت گذاشته بودی؟

نیکی یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 02:31 ب.ظ

دنیا به مهربونیه آدم های خوش قلب هنوز پابرجاست...خوبه که هستین...

قربونت عزیزم منم برای همراهیتون ممنونم

غریبه یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 10:32 ق.ظ

با سلام
دلی شاد شد
خدا دالتون را شاد نگه دارد

سلام دوست من
الهی شما هم تن درست و شاد باشید ممنونم که ما رو تنها نذاشتید تو این کار زیبا

ملیکا یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 04:52 ق.ظ

سلام مهربانو جان
امیدوارم انرژی و ارتعاش این کارهای خیر شما در زندگی تون جریان داشته باشه.

سلام ملیکای نازنین
ممنونم عزیزم برای شما دوستان مهربانو هم همین باشه الهی

الهه یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام وخداقوت به همگی .چقدر حس خوبی داره کمک کردن اونم به یه بچه .مهربانو جان یکی از اقوام دورم پسر هفده ساله ناتوان ذهنی وجسمی داره وتو شهر اراک ساکن ظاهرا اونجا آموزش تا ابتدائی بیشتر برای پسرش وجود نداره.دوست داره که اگر آموزشهایی بیشتر برای این نوع بچه ها در جاهای دیگه هست حالا با کتاب یا ...بتونه به پسرش آموزش بده .خواهشم از شما اینه اگر مرکزی را میشناسین که خدمات آنلاین وجزوه کتاب دراین زمینه دارن معرفی کنید .ضمنا از همه دوستان این خونه مجازی خواهش میکنم اگر اطلاعاتی در این زمینه دارن از این مادر دریغ نکنن.متشکرم از شما

سلام الهه جون
خیلی ممنون که قابل دونستی مشکل رو اینجا مطرح کردی چشم من پیگیری میکنم و امیدوارم کامنتت مورد توجه دوستان قرار بگیره و اگر کسی هم اطلاعی داره بهمون بگه

نگار یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 12:32 ق.ظ http://Neli202۶.blogfa.com

از بچگی یکی از رویاهام اینه که در رقم خوردن نعمت شنوایی برای بچه‌ای، سهیم باشم..چون دو تا ازز صمیمی ترین دوستان دوران کودکیم و همبازی‌هام، ناشنوا بودن.

ای جااانم نازنین . امیدوارم بهترین چیزا رو تو زندگیت بشنوی

نسرین شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 11:39 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

نه عزیزم من وبلاگهامونو توی گوشیم ندارم. تازگیها وقتی میام وبلاگت اسمم را با خط میخی می نویسه بعدشم می بینم نیست. البته میخ را می کوربم و فارسی می کنم ولی باز هم بعضیاش را رد نمی کنه. فکر می کنم نیمساعت بعد از زمان گذاشتن پستت بود.
مهم نیست ولی خنده دار نوشته بودم و دیگه نمی تونم.

میدونم چی میگی .. برای منم اتفاق افتاده
آخی قربون تو برم من

حمیدحوائجی شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 08:55 ب.ظ https://hamidhavaeji.blogsky.com/

درود بر شما خانم مهربانو. دست شما و عزیزانی که کمک کردند درد نکند. ان شاءالله من هم یک روز بتوانم در این کارها سهیم باشم.

حق نگهدارتان.

درود بر شما جناب حوائجی
ان شالله و حتما که میسر میشه

آسو شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 07:29 ب.ظ

منم بی اختیار عشق شوق ریختم خیلی خیلی ممنون از مهربانی همتون مهربانوی عزیز

عزززیز دلی آسو جان . ممنونم که همراهی

آرزو شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام.خدا رو شکر

آسلام آرزو جان

نسرین شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 04:35 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

داشتم دنبال جواب کامنتم برای قسمت هشتم می گشتم دیدم نیست!!!

نسرین جان کامنتت نیومده اگر با گوشی نوشتی ممکنه نرسیده باشه

نسرین شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 04:20 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

خسته نباشی فرشته ی عزیزم

نسرین جانم همچنین خانوم گل .

یه چیزی واتس اپ نوشتم بخون لطفا

سینا شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 03:38 ب.ظ

خدا رو شکر. خیلی خوب شد.


ممنون از زحماتت سینا جان

الهام شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 02:47 ب.ظ

چه خبر خوبی

قدمهاتون همیشه در راه خیر هستن . پیروز و شاد باشید و برکتش تو زندگی همه انسانهای نیکوکار

ممنونم نازنین

یاس ایرانی شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام مهربانو جان
دست شما و همه عزیزانی که به یاری این دختر خانوم شتافتند، درد نکنه... الهی همه آرزوهاتون برآورده بشه

سلام عزیزم
قربون محبتت عزیز دل

عاطفه شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 01:38 ب.ظ

خدا رو شکر دست همتون درد نکنه خصوصا شما و نسرین جون

قربونت برم عاطفه جون ممنونم از همراهیت نازنین

افروز شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 01:29 ب.ظ

اول صبح از وبلاگ نسرین جون خبر رو خوندم، خیلی خوشحال شدم

سمیرا(راحله) شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 01:11 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

اشک شوووق


خدا قوت عزززیزم

Sara شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 12:43 ب.ظ

الهی شکر
چقدر زیبا امیدوارم آوای مهربونیتون مستدام باشه و برکت و روزیش به خانواده‌تون برسه

ممنون عزیز من . الهی همه ی قلب های مهربونی که نمیتونن به موجودات دیگه بی تفاوت باشن سلامت باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد