دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"لحاف جدید مهردخت"

اینم آدرس کامل برای کسانی که درمورد لحاف سوال کردن . 

آقای درویش خانی کاملا مورد اعتماد و درستکار هستند اما الان شب عیده و شلوغند باید یکمی صبور باشید .

آدرس پیج اینه 

rezintaj196@

فروش بصورت حضوری و اینترنتی هم دارن 

تهران پارس 196 شرقی خیابان 133 شمالی . لحاف، پتو، بالش،حوله،تشک

نظرات 11 + ارسال نظر
مهردخت چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام
مبارک مهردخت جان باشه این لحاف
ان شاء الله خوابای راحت داشته باشه تو تختش
خوشگله

سلام مهردخت جان
ممنونم عزیزم چشمات خوشگل میبینه

ماه چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 07:22 ق.ظ

چقدر روتختی خوشرنگ و آرامش بخش ه ، من هم اینطور رنگ ها رو دوست دارم خاکستری، سفید، آبی روشن.
مبارک شون باشه

مرررسی عزیز دل

الی سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 10:37 ق.ظ https://elimehr.blogsky.com/

چقدر خوشرنگ و خوشکل شده لحاف مهردخت جان
مبارکش باشه

مرسی عزیز دلم ..
ساده ی ساده و البته خاکستری دوست داشت

منجوق سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 09:49 ق.ظ

من کلی فکر کردم و زل زدم به اونها فکر کردم پروانه و ادم کشیده نگو که فحش بوده
حالا معنیشم بگو شاید لازممون بشه رو دیوار خونه یعضی ها بکشیم


به من گفت مناسب سنم نیست +18 ساله
خواستی رو دیوار بعضیا بنویسی بیا فکرامونو بذاریم رو هم یه چی پیدا میکنیم بالاخره

یاسی دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 11:37 ب.ظ

چقدر فضای اطاق مهردخت جان آرامش بخشه...بهش بگو از طرف من بره روی اون تخت خوش آب و رنگش یه چرت مبسوط و دلچسب بزنه...بلکه روح من تازه بشه...

جون میده برای خواب های طولانی ... اتاق من هم پنجره داره هم بالکن . تازه به بالکن پرده نزدم همین که روز میشه شعاع نور مثل سیخ میاد زیر مژه ها ی ادم از نظر سرو صدا هم یهو یه گله پرنده خودشون رو میکوبن به لبه ی پنجره و بغبغو میکنند .. از این طرف دارسی باهاشون کلنجار میره از اون طرف پرنده ها بغبغووو .. حالا اتاق مهردخت تاررریک ، ساااکت و ...

روح و روانت همیشه تازه و شاد عزیزم

نیلوفر طلایی دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 03:24 ب.ظ

خیلی قشنگه مبارک باشه... ای جانم به دارسی گوگولی

مرررسی خوشگل من

نسترن دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 07:55 ق.ظ http://second-house.blogfa.com/

سلام عزیزم
ممنون بابت رمز
درک میکنم، منم انقدر شلوغم امروز دیدم رمز فرستادین
لحاف خوشگل مهردخت جان هم مبارک باشه

سلام نسترن جون
قربون محبتت عزیزم

مریم یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 11:20 ب.ظ http://Www.mari-jooon.com

میخواستم پست قبل بپرسم که الان اومدم دیدم ادرس گذاشتی مهربانو جان
ولی نمیدونم چه فعل و انفعالاتی تو مغزم شد که رفتم ملافه خریدم خودم بدوزم،تازه فهمیدم که خیلی هم زشتشو خریدم

ای جااان . منم خیلی خیاطی دوست دارم .
حتما خوشگله مریم جون شاید الان داری مقایسه میکنی بنظرت خیلی خوب نمیاد . مبارکت باشه

ربولی حسن کور یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام
بیشتر هیروگلیف به نظر میاد تا میخی

سلام

ربولی حسن کور یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 06:19 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
با چراغهای بالای تخت چیزی نوشتین؟
راستی اون پستهای قنرررز و قلللم چی بود؟

سلام
مهردخت با خط میخی برای استاد ترم قبلش که هنوز نمره ها رو نداده فحش نوشته . (جهت استحضار دو هفته ست ترم جدید شروع شده و حذف و اضافه هم تموم شده ، استاد مربوطه هم هر شب مید تو گروه اعلام میکنه امشب دیگه نمره هارو میدم)
هیچی اون یه تست بود دکتر جان ..

امید یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 12:23 ب.ظ

پس داستان چی شد
تموم شد یا هنوز هست میخوام برنامه ریزی بکنم

به روز شدیم دیگه هر اتفاق جدیدی برای داستان بیفته مینویسم .
برنامه ریزی کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد