دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"آخرین شنبه ی نود و نه"

درود به عزیزان دلم . 

بالاخره به آخرین هفته ی سال رسیدیم و هفته ی بعد ،  سال نو میشه. 

با همه ی مصائبی که امسال برای همه ی دنیا پیش آمد، بازم داره ب سرعت می گذره و این نشون میده که زندگی در هر حال جریان داره و اصلا برای هییچ کس منتظر نمی مونه ، پس چقدر مهمه که بعد از هر مشکلی زود خودمون رو جمع و جور کنیم و تا بیشتر جا نموندیم ، خاک حاصل از زمین خوردنامون رو بتکونیم و ادامه بدیم . 


برم 9 تا از اتفاق های خوبی سال 99 رو که لبخند به لبم آورد رو ثبت کنم :


آهااا اینو بگم که ترتیب نگارششون ربطی به میزان لبخندم نداره، هر چی یادم بیفته مینویسم . 


1-اینکه به ترس و وابستگیم به محل زندگی از چهارسالگیم به بعد غلبه کردم و محل زندگیم رو تغییر دادم. (خیلی سخت بودا)

2-اینکه مینا تونست به نگرانی هاش درمورد آغاز زندگی مشترک پایان بده و یه " بله" ی محکم به انتخاب خوبش گفت

3- کمک به مهرداد عزیزم برای پیداکردن خودش و پس گرفتن عزت نفسش، مهاجرتش به کانادا  که چندین سال براش برنامه ریزی و هزینه کرده بود. گرفتن PR و به دست آوردن شغلِ خوب ، در مدت کوتاه بعد از مهاجرتش و دریافت گواهی نامه ی G1 کارت بهداشت و سلامتش. 

4-گذروندن دوران سخت بیماریِ مهلک بابا و بلند شدن از بستر کرونا .

5- سلامتی خودم ونفس و  مهردخت و دارسی و بقیه ی افراد خانواده م.

6- اینکه خونه ی بردیا هم با ورود" پنی" پر از انرژی مثبت و عشق بیشتری شد . 

7-به ثمر رسیدن تلاش هام برای ارتباط بهتر مهردخت و پدرش .

8-اینکه با کمک شما دوستان عزیزم تونستیم دست های بیشتری بگیریم و گره ای باز کنیم.

9-بازسازی خونه ی مامان و بابا و تاثیر مثبتش تو روحیه ی کل خانواده . 


پ ن1:همه ی شما عزیزان دعوتید تو وبلگ هاتون 9 لبخند سال 99 تون رو بنویسید یا اگر وبلاگ ندارید همینجا کامنت بذارید. دوستانی هم که تو پست قبلی کامنت گذاشتن همه رو کپی میکنم زیر این پست 


پ ن2: امروز بیست و سوم اسفنده دقیقا سه ماه کامل میشه که ته تغاری خانواده ، از ایران رفته 


اگه بدونید چقدر دوستتون دارم 





نظرات 28 + ارسال نظر
یاس ایرانی جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام مهربانو جان
این پستتون رو خوندم یادم رفت کامنت بذارم, خدا رو شکر برای سلامتی پدرو مادر عزیزتون، خودتون و خانواده گرامی... براتون در سال جدید سلامتی و شادی آرزو می کنم
ممنون که همیشه خونه پرمهرتون به روی ما باز بوده
من هم خدا رو شاکرم برای سلامتی همسرم و خانواده ام ...
شما به عنوان خواهر بزرگتر برای من هستین، اینقدر که باهاتون راحتم... دوستتون دارم و براتون در سال جدید بهترین ها رو آرزو می کنم

سلام عززیز دل
ممنونم نازنینم
قربون محبتت الهی برای تو و عزیزانت هم سلامتی این ارزشمند ترین نعمت برقرار باشه .
باعث افتخارمه که من رو خواهر میدونی .. احساس منم دقیقا همینه
با ارزوی بهترین اتفاقات

الهه یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام ایام به کام .امیدوارم بتونم نه مورد پیدا کنم چون خیلی سخته . 1.بودن وسلامتی محکم بودن مامانم تو عبور از مصائب امسال .2.پذیرفته شدن پسرم تو مدرسه مورد نظرمون .3.آرامشی که تو خونه ی جدیدمون داریم .4.کاری را که سالها دنبالش بودم تونستم شروع کنم و تجربیات خوبی داشتم توش .5.بودن خواهر زاده هام تواین سال لعنتی که مثل نسیم تو هرم داغ تابستون میمونن .6.خوابهای خوبی که از پدر وبرادرم دیدم و دلتنگیهامو کمتر کرد.7.سلامتی خودم خانوادم ومخصوصا پسرم که برای موردی خیلی نگران بودم تا حد زیادی نگرانیم برطرف شد .8.بهبودی همسرم از درگیری با کرونا .9.که از همه مهتره به نوعی وقتی تو بیماری همسرم به خدا التماس میکردم یه نشونه بفرس که حواست بهم هست 28و فرستاد وبا یاد آوریش دلم گرم میشه .

سلام الله جون
1-چقدر عالی
2-با آرزوی موفقیت روز افزون
3-الهی شکر
4-عاالیه عزیزم
5-خدا حفظشون کنه
6-روح هردوشون شاد باشه
7-الهی هزار بار شکر
8-بازم جای شکر داره
9-میدونم چقدر باارزشه
خودتو آماده کن سال دیگه باید خیلی بیشتر از 9 تا بنویسیم .

تیلوتیلو یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 09:15 ب.ظ

انشاله سال بعد هزار و ۴۰۰ تا از لبخندای قشنگت را باهامون ب اشتراک بزاری
خنده های از ته دلت هرروز بیشتر و بیشتر

قربونت برم همه کنار هم انشالله

سهیلا یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 04:11 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

مهربانو جان، شیرازی ها رو به خوش خلقی و ریلکس بودن شناختم.شیراز که رفتم آرامش آدم ها برام برام جالب بود.کار رو انجام میدادن ولی با خونسردی و آرامش. برام جالب بود.چون خودم آدمی هستم که همه کارها رو از راه سختش انجام میدم.همیشه هر کاری رو با همسر مشورت میکنم.اون راه میونبر بلده.الان شما گفتی بنویس باید فکر کنم.چند روز.بعد تو ذهنم جمع و جور کنم.بنویسم.اوه.کی بره این همه راهو.

از دست تو سهیلا جون
همیشه بخندی کلی با خوندن کامنتت خندیدم

طیبه یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 12:50 ب.ظ http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام عزیزم
خداروشکر برای همه ی خوشحالی هات و لبخندهات
من نُه دلیل نَه ...تک تک لحظات زندگیم جای شکرگذاری دارند و هرجاش هم که کمی تلخ به نظر اومده با کمی تغییر تفکر و تغییر زاویه دید ،لبخند به روی لبهام آورده ،نمی تونم به موضوع خاصی اشاره کنم ،در تک تک ثانیه های زندگیم در سال 99 هرجا رو که برگشتم و نگاه کردم دلیلی برای لبخند داشتم فامیدوارم همه این دلیل ها رو در زندگی شخصی و اجتماعیشون پیدا کنند و همیشه بهشون خوش بگذره

سلام طیبه جانم
عاشق کامنتت شدم عززیزم

سحر جدید یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 12:36 ب.ظ http://kamandmaman

سلاممهربانوی عزیزم .....لبخندهای زندگی هامون کم نیست ....ولی متاسفانه جوی پیش آمده که زوم میکنیم رو ناخوشی ها ...لبخندهای من
1_داشتن دوستان گلی از جمله مهربانوی عزیزم که خیلی خیلی ازش درس میگیرم
۲_سلامتی عزیزانم که باعث آرامش منه
۳_خلاصی از چاقی بعد از سال ها در پی عمل اسلیو که بهترین تصمیم زندگیم میدونمش
۴_وجود همزمان یه دختر و پسر کوچولو که تا چند ماه دیگه به دنیا میان و عزیز عمه شون میشن ...
۵_همین که هنوز امید دارم به زندگی و میتونم با اون امیدها زنده باشم ...
نمیدونم شاید خیلی مادی وملموس نباشه ولی لبخندهام میتونه بیشتر از 1399تا باشه مهربانوجان ....امیدوارم لبخندهای تک تک افراد ایران زمینم بی نهایت باشه ....

سلام دوست نازنینم
هزاران آفرین به تو عزیزم
1- فدای تو مهربون جانم
2-خدا رو هزار بار شکر
3-هوراااا .. تولدی دوباره
4-به به قدمشون مبارک الهی دنیا رو جای بهتری کنند
5-الهی شکررررررالهی همیشه دلت پر از امید و وجودت سرشار از انگیزه باشه
الهی آمیییییییییییین

غریبه یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 11:49 ق.ظ

با درود
طبق معمول مطلبت خواندنی بود
یعنی شنبه آینده قرن پانزده هم شمسی شروع می شود
از همه جالب تر بند ۹ بود
البته از نظر من
که نشان می دهد شما خام فهیمی هستید
پیشاپیش سال نو مبارک

درود بر شما

جایی خوندم بر طبق یکسری محاسبات امسال سال آخر نیست و هنوز مونده .. نمیدونم درست بود یا نه .
ممنونم دوست خوبم . برای شما و همگان مبارک باد

الهام رضایی یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 11:42 ق.ظ

خدا را شکر واسه سال خوبی که برات گذشت

ممنونم الهام جون امیدوارم سال جدید خوبی پیش روت باشه

الی یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 11:06 ق.ظ

مهربانو جانم متاسفانه وبلاگ ندارم اگر تاریخ رو هم بگی چه روزی نوشتی یا چه سالی من میرم میخونم عشقم

نوشته ها رمزیه عزیزم باید برات رمز بفرستم نازنین برای همین ایمیل میخوام ازت

سپیده یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 11:01 ق.ظ http://sepide.loyal2010@gmail.com

مهربانو جان راستش امسال همه ی برنامه های زندگی من به هم ریخت اگر بخوام بشمارم تلخیا بیشتر بوده اما وزن سلامتی خودم و عزیزانم بیشتر از همه شون...به امیدروزهای خوب پیش رو

عزززیزم ان شالله خیری در این بم ریختگی نهفته باشه
الهی آمین
سلامتی بزرگترین شکر رو داره

منجوق یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 07:25 ق.ظ

بعید میدونم مال من به نه تا برسه
ای فدای دارسی عشقه

خدا نکنه خاله منجوووق
منجوق جونم تا ننوشتی فکر میکنی کمه بعد که شروع میکنی زیاد تر یادت میاد

nahid یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 07:00 ق.ظ

خیلی خاصی مهربانو

قربونت برم عزززیز دوستای خاص و گلی هم مثل شما دارم

الی یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز من مدتهاست وبلاگ شمارو میخونم ،ولی متوجه نشدم نفس کی هست ؟ واگر دوست داشتید علت جدایی تون از پدر مهر دخت جون رو بگید ،البته تاکید میکنم اگر مایل بودید جواب بدید.من اصلا دوست ندارم توی حریم خصوصیتون وارد بشم.اگر پرسیدم علتش این بود که شاید جایی از وبلاگ نوشته بودید که من نتونستم پیداش کنم

سلام الی جون . اگر ممکنه یه راه ارتباطی مثل ایمیل یا وبلاگ بهم بده جواب سوالتت رو بدم . اون پست ثابت بالای وبلاگ رو نخوندی؟

نسرین یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 01:08 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

دو نفر کم کاری کردن عاقا، جنابان ربولی و سینا.
رسیدگی شود. البته فکر کنم دکتر ربولی زیر آبی رد شد رفت پی کارش
من وقتی شروع کردم به جواب دادن فکر کردم بیشتر از دو سه مورد نمی تونم و ندارم که بنویسم. ولی بعد یکی هم کم آوردم وه در آخر بدون شماره نوشتمش.
اون وسط نوشته را هم با تقلب از وبلاگ دوستت شارمین عزیز کپی کردم صداشو در نیار

مهرگل شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام سلام مهربانوی مهربون و همیشه فعال مخصوصا الان تو این روزا که همه درگیر کارای خونه تکونی و تعمیرات و این چیزا هستیم
کاملا باهات موافقم این مملکت فقط یه مادر دلسوز و مهربون میخواد
منم دوست دارم 9 تا موردم رو بگم چون تا حالا بهش فکر نکرده بودم
1. کرونا نگرفتن خودم و همسرم تا به الان ( که خیلی براش استرس داشتم و دارم)
2. خوب شدن کرونای مامانم که کلی بیماری زمینه داره و ما خیلی نگرانش بودیم
3. اینکه بعد سال ها همسرم یکم سر سخت گیری هاش راجب حجاب کوتاه اومد ( هرچند کم ولی برای من خیلی بزرگه)
4. تونستیم یه مغازه کوچولو با یکی از عزیزانمون که خیلی بهش نیاز داشت باز کنیم ( سرمایه از ما کار از اونا)
5. همسرم پیشنهاد مهاجرت موقت داده و من با اینکه به شدت دوست دارم دائمی باشه اما تا همینجاشم خیلی خوشحالم و میخوایم از 1400 شروع به خوندن زبان و اینا کنیم
6. امسال تونستیم یه تغییر دکور تو خونه بدیم (بنایی و اینا)
7. پیشرفت کاری همسرم که خیلی بهش افتخار میکنم و همیشه باعث سربلندیه منه
8. یکی از عزیزانم شکر خدا بعد سال ها تونست کار خوب و مورد علاقه اش رو پیدا کنه ( خیلی هم از لحاظ مالی بهش احتیاج داشتن)
9. خواهرم پاییز امسال رفت سر خونه و زندگیش
خدا کنه سال 1400 همه بتونن یه تکونی تو زندگی به خودشون بدن

سلااام عززیزم
خیلی مبارک باشه مهرگل جونم مثل همیم چون ما هم داریم خونه مامان اینا رو بازسازی میکنیم
1- خدا رو شکر .. من و مهردختم نگرفتیم
2-الهی شکررر واقعا
3-عززیزم ..
4-هوراااااااا.. پربرکت باشی عزیزم
5-به به عااالیه بسلامتی انشالله
6-انقدر حال خوب کنه
7-مبارک باشه عزیزم
8-ای جااان خدا رو شکر
9-به به مبارکه ان شالله خوشبخت باشن مثل مینای ما که عروس پاییز بود
الهی آمیییییییییین

شارمین شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 09:12 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام

چه جالب تو تقریبا همه لبخندهات رو از قبل و بت جزئیات با ما در میون گذاشته بودی و الان فقط لیستشون کردی. لبخندهات رو برای اخر سال احتکار نکرده بودی؛ به طور زنده پخش میکردی


+ ۳۰ فروردین آخرین شنبه ساله گویا

سلام عزززیزم .
عززیز منی شمااا
عه شنبه هم جزو امساله پس

سهیلا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 08:39 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

مهربانوی عزیز من یه رگه شیرازی دارم با گمونم.حسش نیست والا.

سهیلا جونم آشنایی با نسرین جونم همه ی این شایعاتی که درمورد شیرازی ها وجود داره رو بهم می ریزه . مگه از نسرین جون سخت کوش تر هم داررریم ؟؟

الهی پر از حس های خوب باشی 9 تا نه ، 9 هزارتااااا

سینا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 08:30 ب.ظ http://sinadal.blogsky.com

به به چقدر انرژی مثبت :)
منم دارم به اتفاقای خوب خودم فکر میکنم
واقعن میشه آخر سالی به جای غصه و افسوس به اتفاقای خوب فکر کرد ( هرچند اتفاقای کوچیکی باشن)


سلام سینا جان خوش اومدی
بله واقعا هر قدر کوچیک باشه بازم مهمه

قندک میرزا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 08:23 ب.ظ http://Rahimtaefe.blogfa.com

سلام وهزاران درود
باتشکر از مهربانوی عزیز
عرض کنم که
بازنشسته شدنم از روزنامه همشهری اولین روزنامه رنگی و جنجال برانگیز با سیاست چپ ضد راستی
ازدواج دخترم
شاغل شدن پسرم
همینا
درود

سلام قندک میرزای عزیز
بسلامتی باشه
به به مبارک باشه با آرزوی خوشبختی دائمی
بازم مبارک باشه الهی راضی و پربرکت باشه

آسو شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام بر مهربانوی مهربانی ها میشه ازتون یه خواهش بکنم اگر ان شالله سال دیگه زنده بودیم بازم این صفحه رو برامون یاد آوری کنید
1. اول از همه سلامتی خانواده ام در این سال پر استرس
2.خودشناسی خودم
3. تولد دوباره ام بعد ازسختی های زیاد
4. دفاع از پایان نامه ام و گرفتن مدرک کارشناسی ارشدم(یادتونه خبرخوب میخاستم بهتون بدم همین بود چون این کارشناسی ارشد من محصول وبلاگ نویسی شما بود وقتی میخوندم شما این قد فعالین و پیشرفت کردین منم تصمیم گرفتم ارشد روزانه دانشگاه الزهرا رو بخونم هر هفته بیستو چهار ساعت تو اتوبوس نشستم امدم تهران برگشتم سرکار بلاخره تموم شد البته این یه مدرک نبود برا من کل زندگیمو عوض کرد چون میگم ارشد برای من یه انقلاب خوب بود تو زندگی شخصی ام خیلی خیلی ممنونم ازتون )
5.گذراندن دوره اسکیت
6.شروع کردن کلاس زبانم
7.حذف ادم های سمی زندگیم
8. کار برادرم
9.خارج کردن همه انرژی های منفی از ذهنم

سلام عزیزم ان شالله که همگی سلامت و با همیم .روی چشمم خیلی هم عالی
1-خدا رو هزار بار شکر
2-چقدر عااالی
3-مبارکه عزززیزم
4-ای جااانم عزیزم خدا رو هزار بار شکر .. هر چند همت و غیرت خودت بوده ولی خیلی خوشحالم که وجودم مفید بوده
5-هوراااا چه ورزش خوبی
6-آفرین آسوی عزیز و پر تلاشم
7-این یکی واااقعا عالیه
8-بسلامتی و مبارکی
9-بازم تولد دوباره ست

سینا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 02:18 ب.ظ

1- سلامتی خودم، همسر و دخترم و همه اونهایی که برام عزیز هستند
2- بهتر شدن درآمد بیزنسم
3- جلب موافقت بانک برای وام مسکن بعد از چند سال تلاش و قرار گرفتن در آستانه صاحبخونه شدن
4- فارغ التحصیلی دخترم از دانشگاه و حضور در جشن به یاد موندنی فارغ التحصیلی ایشان
5- فرد مزاحمی به نام "ع" که چترش را در منزل ما پهن کرده بود بعد از حدود یکسال شرش را کم کرد.

1-الهی شکر دوست من
2-هوراااا
3-وااای این دیگه خیلی خیلی هوراااا
4-الهی همیشه تن درست و درخشان باشه گل دخترمون .. یادش بخیر سینا جان دخترامون چقدر کوچولو بودن با هم دوست شدیم
5-نمیررررررری

یاسی شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام مهربانو جانم
امیدوارم که سال نو برای تو و بقیه عزیزانت سال پر باری باشه...جای برادر نازنینت خالی نباشه و بامید دیدار هر چه سریعتر با این عزیز راه دور...بهترینها رو برات آرزو میکنم...خدا کنه اتفاقهای خوب در سال جدید رو بصورت یه لیست 90 تایی بنویسی برامون...الهی.

سلام عزیزم
ممنونم خانوم گل . الهی برای تو و عزیزانت هم بهترین ها در راه باشه
امیدوارم همه مون از این لیستای نود تایی بسازیم

نسرین شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 12:31 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

انسان قوی ترین موجوده بنظر من. هر کدوم ققنوسی هستیم که مرتب در آتشی می سوزیم اما باز از خاکستر خود جان دوباره می گریم و ادامه میدیم.
همیشه در زندگی دنبال لبخندهام، از ساده ترین چیزها مثل دیدن آسمانی صاف، حس نسیمی بر صورت در هوایی گرم و بخصوص دیدن گلی که تازه شکفته. درخت و بارون و شنیدن صدای خنده ی بچه ها و نوجوانها. دیدن رهای پرواز پرنده ها تو آسمون... اما چون شما خواستید نُه تا رو بشماریم بنده هم سعی می کنم به ترتیب نُه تا رو اسم می برم.

1_ تمام شدن تمام قرضای خودم و پسرم (نفس عمیق خوبی بود)

2_ خبر قبولی برادر زاده ام در رشته حقوق.

3 _ شروع پس انداز برای اولین بار در عمرم.

4_ توانایی مقداری کمک مالی به چند نیازمند.

5 _ تماس با قدیمی ترین دوستم که چهار سال گمش کرده بودم.

6 _ یه لبخند را هر روز داشته ام. موقعی که پسرم از سر کار میاد خونه.

7 _ روزی که دوباره رانندگی کردم و پشت فرمون خوابم نگرفت (اپنیای خواب دارم)

8_ هر بار غروب توی بالکنی قشنگم موقع آب دادن گلها.

9_ هر صبح وقتی عزیزترینم با صدای خواب آلودش میگه: صبح بخیر.
و اینکه هنوز دوستان گلی مثل تو را دارم تا حس خوب دوست داشتن و دوست داشته شدن داشته باشم. بودنت یکی از بهترینهامه مهربانوی گلم، عشقم، نفسم...

بس که انرژی مثبت و مهربون هستی نسرین جان من
1- الهی شکر
2-مبارکش باشه امیدوارم بهترین وکیل باشه و هیچوفت مجبور نباشه از آدمی که میدونه حق نداره دفاع کنه
3-هوراااا
4-تو عشششقی مهربونم
5-عااالیه
6-خدا رو هزار بار شکر
7-هورااااا
8-خوردن چای با تو در بالکنی قشنگت آرزومه
9-جااانم
و عزززیز منی خواهر جونم

سارا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 12:29 ب.ظ http://yekzanyekzendegi.blogfa.com

سلام عزیزم
نمیدونم چی بگم!نمیشه قضاوت کرد!
ولی پیامهاشو ک خوندم،دیدم واقعا چقدر ب حداقل راضیه و درواقع فقط ی مرد میخواد ک بتونه خودش و بچه اش رو زیر پر و بالش بگیره!
واش بشه حداقلها رو واس مردم تامین کرد.
حالا اون نه مورد!(البته اگه نه تا بشه)
۱؛سلامتی خودم،همسرم،پسرام و عزیزانم.
۲؛خوب شدن مامانم بعد از کرونای وحشتناکی ک گرفت.
۳؛سرمایه گذاری شخصی ک داشتم و خداروشکر تو این سال ب بار نشست.
۴؛دندونهامو ک سالها بود از ترس دندونپزشکی درست نکرده بودم،طی چندماه کلا درستشون کردم.
۵؛ی تصمیم شخصی داشتم ک نمیتونم بگم ولی بعده چندسال بالاخره امسال انجامش دادم.
۶؛جراحی اسلیو انجام دادم.
۷؛ارتقا شغلی همسرم و بیشتر شدن درآمدش در این سال
۸؛پیشرفت قابل توجه پسرم در زمینه ای ک دو سال بود داشت تلاش میکرد و بالاخره امسال موفق شد!
۹؛حل شدن مشکل برادرم و همسرش
خداروشکر علیرغم کرونا و داستاناش،سال خوبی بوده.مخصوصا برای شخص خودم.چون من خیلی ب خودم بدهکار بودم مهربانو جون و امسال تونستم با خودم کنار بیام و یاد بگیرم ک ب خودم باید در درجه اول بها بدم تا شاد باشم و بتونم خانواده شادی داشته باشم.بنابراین چندتا کار خیلی مهم ک سالها بود در نظر داشتم و جرات انجامش رو نداشتم و همینطور از هزینه اش هم میترسیدم،بالاخره برم تو دلش و انجامش بدم!
مرسی ک یادآوری کردی و باعث شدی یادم بیاد خدا چ نعمتها و تواناییهایی بهم داد.
خداروشکر

سلام سارای عزیزم .
آره واقعا قضاوت خیلی سخته .
چقدر از خوندن تک تک لبخندات خوشحال شدم و لبخند زدم باهاشون الهی سال بعد سال بهتر تری هم باشه عزیزم .
از روند کاهش وزنت راضی و خوشحالی ؟

نگار شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 12:28 ب.ظ http://Neli202۶.blogfa.com

نه اتفاق خوب نود و نه:

_ خیالم بابت رشته و دانشگاه راحت شد و شاید بشه گفت هر کس از دوستان و آشنایان و فامیل که فهمید، چه رشته‌ای قبول شدم بهم گفت چقدر بهت میاد!

_ از ارتباطی اشتباه، بیرون کشیدم و بهش برنگشتم.

_ در محیطی متفاوت شاغل شدن رو تجربه کردم و در محیط کار، خیلی بیشتر خودمو شناختم.

_ با آدمهایی آشنا شدم که تا قبل از نود ونه، هیچ نمی‌شناختمشون... آدمهایی که دوستشون دارم و دوستم دارند.. تعداد زیادی از این آدمها، زیر دوازده سالن.

_ دوباره به فرهنگسرا رفتم و دوباره، ازم استقبال و بهم اعتماد شد.

_در ذهنم، ترسم رو کشتم و فریباترین آرزوم رو زنده کردم.

_ داستان نوشتم..اولی، به دلِ مخاطبینش نشست. دومی، مورد تحسین واقع شد. سومی، برنده شد.

_ بچه‌ها با هم فرق می‌کنن، اسم بعضیا رو پیش خودم گذاشتم چِقِرِ بد بدن! تمام چقر بد بدنهایی که امسال باهاشون مواجه شدم، یکی یکی دارن باهام ارتباط برقرار می‌کنن. این یعنی از صبر و محبت و احترام و‌ خلاقیت، خارها گل میشود.⁦

_ لذت های اختصاصی‌ای که داشتم: یکشنبه چهارشنبه های کتاب‌باز، رادیو هفتِ آخر شب‌ها، معاشرت با دوست و مابقی دوستان و تمام چیزهای لذتبخشی که خوندم و آموزش دیدم و شنیدم و به دیگران هم یاد دادم.

1-چقدر عااالی عزیزم مبارک باشه
2- این از اولی هم بهتره و جای تبریک بزرگتری داره
3- عاالیه
4-5
6-

7-woooooow
8-
9-

زهرا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 12:27 ب.ظ http://Saat sheni1531.blogfa.com

۹تاچیز که خیلی خوشحالم کرد
۳تاش مربوط به دوستانم وموفقیتاشون بود
سلامتی دخترم وخوب بودن ازمایشاش
یه ناراحتی بایکی ازبستگان داشتیم که سریه سوتفاهم بودو تواین مدت یه اتفاقاتی افتاد ک باعث شد این سوتفاهم ازبین بره وتونستم ازته قلبم ببخشم ک فکرمیکردم هیچ وقت نتونم(با اینک اصلا ادم کینه ای نیستم)
بارداری یکی ازدوستانم که خیلی وقت بود ازخدامیخواست وخیلی مشکلات سرراهشون بود
توسال ۹۹ خیلی ناراحتی زیادبود ولی جای شکرش باقیه ک الان فک کردم دیدم ی جاهایی هم ازصمیم قلب احساس شادی کردم
مرسی بابت این پستت باعث شد خیلی خداروشکر کنم بخاطر خیلی چیزا و نقاط سفید امسال ک بخاطر وجود سیاهی ها اصلا بچشم نمیومد

لهی هزار بار شکرررررررر

عززیزمی نازنین

نسا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام مهربانو جان،امیدوارم زندگی از این به بعد به کام کبری خانم بچرخه و احساس خوشی کنه در زندگیش
راجع به نه مورد
۱)سلامتی خودم همسرم و بچه هام
۲)سلامتی برادرم بعد از کرونای وحشتناکی که مبتلا شد و بستری شد در بیمارستان و سرانجام با سلامتی ترخیص شد
۳)سلامتی مادرم بعد از کنسر
۴)اموزش پسرم که با وجود انلاین بودن ولی خداروشکر خوب پیش رفت به نسبت سنش که تازه شروع راه تحصیله
۵)غذا خور شدن دخترکوچولوم که واقعا برای من چالش ایجاد کرده بود
۶)افزایش درامد زندگیمون که تلاشها به ثمر نشسته
۷)تعویض خونه فعلیمون با خونه بزرگتر
۸)تنظیم مجدد ساعت خواب بچه ها که به خاطر کرونا و تعطیلیهای مهدکودکها به هم ریخته بود
۹)ارتباط عاطفی عمیقتر با نزدیکانم

سلام نسا جون
الهی آمییین

نسااا جون هر کدوم از این 9 تایی که نوشتی انقدر عااالی بود و حس خوبی داشت که میشد برای هرکدومش بلند شم از جام رقص و پایکوبی کنم
الهی دل همه ی مردمی که خوب و خیرخواهن شاد باشه

ربولی حسن کور شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 11:48 ق.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
احسنت
بعضی از دوستان در این روزها به فکر غمها و ناراحتی هاشون می افتن در حالی که این امر به جز دادن انرژی منفی هیچ تاثیری نداره
این خیلی خوبه که نقاط مثبتو ببینین
موفق باشید

سلام آقای دکتر
ممنونم همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد