دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"یک یاد داشت کوچک"

دوستان نازنینم ، منتظر خبر از تکتم عزیزم تا من رو به اون خانوم محترم وصل کنه و ببینیم این مادر دلشکسته رو چطور میتونیم برای زندگی جدیدش آماده و درواقع مسلحش کنیم. 


ممنونم که صبورید و مثل همیشه با کمک ها و همکاری بی دریغتون چراغ مهربونی و کمک به همنوع رو روشن نگه میدارید. 


متاسفانه چون اداره ی ما با یک سوم پرسنل داره کار میکنه ، روزایی که میایم سرکار ، انقدر کار سرمون ریخته که واقعا وقت کارای غیر اداری نمی مونه . 


دلم پیش شماست و دوستتون دارم 

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 03:00 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

عشق خودمیییی

افروز دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 08:40 ق.ظ

نسرین دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 02:43 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

خیلی عزیزی، فقط اینو بدون بقیه اش حله

تو بیشتر عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد