دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"تولدت مبارک عسلک"

شیرین ترین اتفاق زندگیم تولدت مبارک.

امیدوارم آغاز بیست و سه سالگیت، با تن دُرستی و بهترین اتفاقات توام باشه. 


میدونید، بعضی هاتون 18 ساله داریدهرسال تولد مهردخت رو بهم تبریک میگید و  پا به پای ما ، تو غم و شادیمون شریک بودید . 

برام خیلی با ارزشید و از صمیم قلب دوستتون دارم . بمونید برام عزیزای من 


پ ن: نمیدونم چرا همه ی کااار عالم امروز تو اداره ریخته سرم 

اصلا فکر نمیکنن امروز  دارم  با خاطرات  مادر شدنم عشق میکنم وحدود 28 ساعت درد وحشتناک زایمان رو مرور می کنم... اگر شنیدین امروز زدم یکی رو کشتم تعجب نکنید 






دوباره نوشت :

پ ن : راستی اینم یادم افتاد دیروز براش کیک شکلاتی پختم تا شب دوتایی تولد بگیریم چون از قبل گفته بود مامان این هفته همه ش امتحان و ژوژمان دارم اصلا وقت تولد بازی نیست. ولی دیشب گفت: حتی وقت عکس دوتایی هم ندارم. بذار فردا شب کیک رو نگه داشتم ببینم امشب چی میشه. 

اما حسابی کیف کردم چون داشت برای درس " کاربرد رنگ در طراحی لباس" طرح ملکه شیرین در شاهنامه رو  ، پشت کاپشن جین ش اجرا می کرد. انقدر این کار زیبا بود که من ساعت ها نشستم و مراحل کارش رو عکس و فیلم گرفتم. این عکس نهایی کار هست . روزای بعد فیلم مراحل رو میذارم . 


مهردخت موقع کار باید موسیقی کلاسیک گوش بده، خلاصه دیشب بجای تولد ، نوای سمفونی های بتهون و باخ  با پس زمینه ی زد و خورد های تامی و دارسی تو خونه پخش میشد ... فضاا خیلی رمانتیک بود آخرشم تامی خان زد یه ظرف فرانسوی رو شکست که میدونید یک میلیون تیکه میشه. 

مهردخت از دستش عصبانی شده بود هوار می کشید .. منم تند تند جارو برقی میزدم ، اون دوتا هم سوراخ موش اجاره می کردن

ببینید تو این عکس کلا دعوا یادشون رفته



نظرات 65 + ارسال نظر
ترنج شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 04:55 ق.ظ http://khoor-shid.blogsky.com

تولد دختر گلتون با تاخیر مبارک باشه.

ممنونم ترنج نازنین

مهرگل پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 05:27 ب.ظ

ای جونم اتفاق شیرین زندگیت و مامان شدنت حسابی مبارکت باشه مهربانوی مهربونم
چقد این دختر فرهیخته اس خدا ندیده دوسش داریم

ممنون عزیز دلم قربونت برم با این کامنت شیرینت

نیکی پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 08:11 ق.ظ

تولد عسلک مبارررکککک موفق و خوشبخت باشه الهییی

ممنونم نازنین

ما و تربچه مون چهارشنبه 30 تیر 1400 ساعت 02:20 ب.ظ

مبارکهههههه تولد دخمل گلت
انشالله خدا حفظش کنه زیر سایه مرتضی علی

ممنونم عزززیز من

هلیا چهارشنبه 30 تیر 1400 ساعت 04:09 ق.ظ

یادم هست اولین بار که نوشته هاتون درباره ی مادر شدن رو خوندم، اونجا که فریاد زدید یا مریم مقدس من زار زار اشک می ریختم. این همه سال گذشته و مهردخت جان جلوی چش همه ی ما خواننده هاتون بزرگ شد و بالید و تبدیل به یک بانوی جوان برازنده و هنرمند شد. اون فریادها چراغ راه زیبای امروزش شدند. براش یه دنیا شادی و خوشبختی و ارامش ارزو دارم مهربانو جانم. برای شما هم.

عزززیز دل قربون چشمات
ممنونم عزیز من خدا عزیزای دلت رو سلامت و درخشان نگهداره

ساغر چهارشنبه 30 تیر 1400 ساعت 03:32 ق.ظ

مهربانوجان سلام
خیلی خیلی مبارک باشه تولد این لیدی جذاب و عزیز.
انشاالله زیر سایه شما و بزرگترهاش به ارزوها و خواسته هاش برسه.به قول مامانم اگر بادی هم بوزه گردی بهش ننشینه.دخترخانم بالیاقتیه مطمئنا به اونجایی که شایستش هست میرسه و شما بهش بیش از پیش میبالید.
مامان شدن شما هم مبارک باشد.شما مامان بادرایتی هستی و کاملا مسئولانه به مادرانگی نگاه میکنید.

مهربانوجان چه عکسای قشنگی لابد کلی خاطره همراه اون عکسا با خودتون دارید.ای خدا ...سینک ظرفشویی و شامپو جانسون و اون چاقوها.خیلی خودمونی بود.مرسی.
ارزوی سلامتی براتون دارم.زیر سایتون عاقبت بخیر بشه.

سلام ساغر جانم
ممنونم نازنینم ، قربون تو با این نگاه زیبات که همه ی جزییات رو در نظر گرفتی و کاامنت به این قشنگی و حال خوب کن نوشتی.
خدا مامان گلت رو نگهداره چه دعای قشنگی

بهناز چهارشنبه 30 تیر 1400 ساعت 12:21 ق.ظ

تولدش مبارک. اصلا قیافه اش عوض نشده ار بچگی تا الان

ممنونم بهناز جون. اررره واقعا همووونه

سارا سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 06:06 ب.ظ

تولد مهردخت عزیز خیلی مبارک باشه.
ولی چیزی که میخوام بگم تبریک به خود شماست که انقدر زیبا پشتیبان علاقه و مسیر انتخابی دخترتون در رشته تحصیلیش هستید. اینا برای من عین درس می مونه.

ممنونم سارای عزیزم .
قربون محبت و لطفت دوست من

لیلا الف سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 05:34 ب.ظ

تولد شیرین ترین اتفاق زندگیت مبارک
ان شاله در کنار هم این روز رو سالیان سال جشن بگیرین
بمونین برای هم

ممنونم عززززیزمممممالهی امین

سحر جدید سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 04:16 ب.ظ http://kamandmaman

تولد مهردخت عزیز مبارک ...مادر شدن خودت هم مبارک عزیزم ....طرح مهردخت جان فوق العاده است

مرررسی عززیزم خدا شاخه نبات های عزیزت رو نگهداره

Baran سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 01:26 ب.ظ

با سلام و
آرزوی بهترین ها،از خوشی ها و
هی بخنده و
افزونی موفقیت ها...میلاد گل دختری مبارکککککک
چه عکس های قشنگ و بامزه ای
سلامت باشند و
باشید،نازنین مهربانوی عزیز دل ام
ضمنا.پیراهن دختر تون خیلی قشنگ و خوش رنگ بود،هست/تو ویدئو.والبته لباس شما نیز هم

سلام مهربون جان
فدااای تو عززیز دلم ممنون
چشمات قشنگ میبینه

نسرین سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 03:37 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

چاقوها نرسید ها
با دستمال تمیزشون کن جای خون و دستات روش نمونه لو بری

مامان ثنا و حسنا و حلما دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 08:26 ب.ظ

تولد هر دوتون و تولد آقاتون مبارک باشه مهرباتو جان. ان شاالله سالها کنار هم شاد باشید.
مهردخت فقط خنده اش شبیه توئه

ممنونم عزیز دلم بچه های گلت به سلامت باشن
خیلی شبیه پدرشه

نگین دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.parisima.blogfa.com

اینم یه هدیه کوچولو تقدیم به مهردخت جان

https://www.aparat.com/v/47FPw/

فدااات نگین جون خیلی خوشگل بود .. مهردخت برات بوسه میفرسته عزیز دلم

نگین دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.parisima.blogfa.com

به به .. به به .. خیییییلی مبارک باشه خانوم گل
الهی که تا همیشه سلامت و شاد و خوشبخت و سعادتمند باشه و همیشه حال "دلش" خوب باشه عزیزم. الهی که به پای عروسک خوشگلت خوشی کنی و یه روزی عکس نوه های خوشگلت رو بذاری ما هم ذوق کنیم و تو دلمون دعاشون کنیم ..


اون ظرف هم بقول شیرازی ها: قضا و بلا بوده!
روحش شاد عمه مرحومم میگفت چینی یعنی چی نی!
یعنی چیزی نیست! بعدشم میگفت اگه ظرف چینی نشکنه چینی فروشها از کجا نون بخورن؟
خلاصه خواهر جان وقتی یه ظرفی میشکست همینطور توجیه و تفسیر بود که از در و دیوار میبارید

باور کن اگه نمیگفتی این طرح زیبا کار مهردخت جانه، فکر میکردم حاضریه و از بازار خریدی.. واقعا قشنگه .. دست مریزاد به دخمر گل و هنرمندمون و چقدر خوشحالم که در رشته ای تحصیل میکنه که عاشقشه و بهش علاقه داره ...

دعاهای خیر و خالصانه من همیشه برای تو و عسلک و همه عزیزانت

مرررسی عزیز من
قربون تو با این دعاهای قشنگت منم متقابلا برای تو و بچه های گلت همین آرزوهای قشنگ رو دارم

عه ما هم میگیم قضا و بلا ولی اون چی نی خیلی خوب بود نشنیده بودم . روح عمه خانوم شاد باشه ازشون یه چیز جدید یاد گرفتم
عززیزمی خودم عاشق این کار زیباش شدم فکر کنم یکی دوتا مانتو و شومیز که بدوزم بدم بهش این طرح های زیبا رو بزنه دلم آروم بگیره
فدای شما بازم ممنونم نگین جان

تیلوتیلو دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 09:29 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

اتفاق شیرین زندگیت مبارک نازنینم

ممنونم تیلوی مهربون و پر انرژی و هنررررمندم

ملیکا دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 05:54 ق.ظ

سلام مهربانو جان
تولد دختر نازنینمون هم برای خودش و هم برای تو مادر نازنین مبارک.
ماشاالله به دختر با شعور و با استعداد و هنرمند و مهربون.
واقعا کارش عالیه، آفرین.
با وجود دارسی و تامی و کاراشون خیلی هم تولد خلوتی نبوده

سلام ملیکای عزیزم
ممنونم نازنین . دختر گل تو رو هم خدا حفظ کنه .
آرررره

ماه یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 11:46 ب.ظ

تولد مهردخت عزیز مبارک. کپی خودتون هست

ممنونم ماه عزیزم

فرزان یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 10:58 ب.ظ

تولد گل دختر زیباتون مبارک شاد و سرحال و سلامت باشه همیشه
چه طرح زیبایی آفرین بهش

ممنونم فرزان عزیز ، لطف داری دوست من

شیده یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 10:17 ب.ظ

تولد مهردخت جان مبارک باشه مهربانوی عزیز
الهی همیشه تنتون سالم، لبتون خندون و دلتون شاد باشه و شاهد موفقیت های روز افزون دختر نازنینتون باشید

ممنونم شیده جان
فدای تو عزیزم

Afrab mahtab یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 06:05 ب.ظ

تولد عسلک عزیزمون مبارک باشه
انشالله شاد و سلامت باشه❤️

ممنون رفیق قدیمی عزیزم

یاس ایرانی یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام مهربانو جان
تولد مهردخت جون مبارک باشه
به سلامتی و دل خوش
با آرزوی بهترین ها
چه طرح زیبا و ظریفی مهردخت جون کار کردن… عالی عالی
امیدوارم با زحمات فراوانی که می کشن صاحب برند خودش در سطح بین الملل بشن… آرزوی موفقیت و سربلندی براشون دارم
مهردخت جون بچه بودن چه بانمک بودن الانم که نگو
تبریک به شما هم مهربانو جان که با تمام عشق وجودتون مهردخت جون رو به این مرحله رسوندین قلب:
تامی و دارسی رو نگاه کن

سلام یاسی جانم
ممنونم عزیز دلم .. امیدوارم همه ی ارزوهای خوبی که با قلب مهربونتون براش دارید براورده بشه .
قربون محبتت عزیزم

لیلی یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 04:43 ب.ظ

تولد دختر عزیزتون مبارک
سالهای طولانی شاهد شکوفایی و خوشبختیش باشین
برای عکس آخر غششش کردم

ممنونم لیلی عزیزم
الهی آمین مرسیاز لطفت

فاطمه یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 04:06 ب.ظ

تولد مهردخت خانم مبارک.

ممنونم فاطمه جانم

شارمین یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 03:51 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام.
انگار چشم‌ها و حالت نگاه مهردخت تو همه‌ی این سال‌ها فرقی نکرده :)

بازم تولدش رو تبریک می‌گم به هر دو تاتون

سلام عزیزم
آررره واقعا فرقی نکرده
ممنون عزیز من

هاله یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 03:35 ب.ظ

تولد مهردخت عزیز مبارک. ماشالله به این استعداد هنری. براش آرزوی موفقیت دارم.

ممنونم هاله جان . دا عزیزانت رو نگهداره

مهردخت یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام مهربانو خانم
تولدت گل دخترتون رو با تاخیر

سلام عزیزم
ممنون از لطفت
مهردخت جان برام پیام خصوصی فرستادی و گفتی با ایمیل جواب بدم ولی ایمیلت رو نذاشتی

صفا یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 02:09 ب.ظ http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

تولد دختر گلت مبارک انشااله که به همه آرزوهاش برسه این دختر پرتلاش . چه عکسهاس قشنگی گذاشتین .

ممنونم صفای عزیزم
خدا گل پسرهاتو حفظ کنه

فرزانه یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 01:38 ب.ظ

تولد مهردخت جان را تبریک میگم عزیزم

ممنونم فرزانه جانم

سمیه یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام تولد دختر گلتون مبارک انشالله که همیشه شاد و موفق باشند در کنار شما

سلام ممنون سمیه جانم

یلدا یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 12:14 ب.ظ

تولد مهردخت عزیز را بهتون تبریم میگم. بهترین ها را براش آرزو دارم.

مرسی یلدای عزیزم

الهه یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی میدونم کار خوبی نیست اب پاشیدن ولی نمیخوام هیچ گربه ای تو حیاط باشه همون چند ماهی که بچه ها تو حیاط بودن واسه هفت پشتم بس بود یکیشونم که دو بار چنگ انداخته بود میدونی من هنوزم گربه هارو دوست دارم ولی چون تجربه غذای گربه رو نداشتم نمیدونستم اینجوری میشه وگرنه غذا نمیدادم تو حیاط یه مشنبا بود توش نون خشک و برنج بود یه گربه اومده اونو پاره کرده رفته صبح بود یا شب نمیدونم میدونی تو ماه رمضون رفته بودم لباس بردارم هوام بارونی بود بعد دیدم زرد مشکی یکی از بچه ها بود نشسته تو اشپزخونه حیاط تو یکی از لباس ها به زور بیرونش کردم فکر کن اگه برفی به جای اون بود پدرمو در میاورد چون فقط برفی چنگم انداخته بود همون غذایی که میگی تو بیرون بده به همونام عادت میکنن یه خانمه بود میدیدم غذا میده گربه هام دورش بودن کلا خیلی سخته غذا دادن به حیوون هم عادت میکنه هم شرمنده میشه طرف کاشکی یه پناهگاهی بود همه گربه ها اونجا بودن هیچ گربه ای تو کوچه ها نبودن و همه چی هم داشتن ولی اینجوری نیست از خدا میخوام کمک مون کنه هیچوقت به هیچ حیوونی ازار نرسونیم

سلام ممنونم
الهی آمین

الی یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 12:03 ب.ظ https://elimehr.blogsky.com/

تولد مهردخت جان مبارک امیدوارم کنار هم همیشه شاد و سلامت باشین و به همه آرزوهای قشنگتون برسین

مرسی الی جانم

سعیده یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 11:09 ق.ظ

تولد دخترتون مبارک.ان شاالله صد سال با دل خوش و سلامتی زیر سایه بزرگترهاشون به شادی زندگی کنند.

ممنونم سعیده جون . خدا عزیزانت رو نگهداره

متولد ماه مهر یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 08:57 ق.ظ

تولد گل دخترتون مبارک باشه.

ممنونم نازنین

افروز یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 08:42 ق.ظ

تولد مهردخت جان مبارک
کارش عالیه، کیف کردم از نقاشیش

ممنونم افروز عزیزم

زری .. یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 08:11 ق.ظ http://maneveshteh.blog.ir

سلام، عزیزم تولد مهردخت را به خودت و خودش تبریک میگم. شادیها و موفقیت هایش روز افزون
طرح رو لباس عااااالی بود

سلام زری جون ممنونم نازنین

فایزه یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 07:54 ق.ظ

سلام تولد گل دختر مبارک
از خدای بزرگ برایتان روزهای لبریزاز شادی های بی پایان وسلامتی ونور خدایی از درگاهش خواهانم

سلام فائزه جون ممنونم عزیزم

سیمین یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 07:15 ق.ظ http://jafaripour1@gmail.com

سلام عزیز دلم تولد گل دختر مبااارک.بهش با این طرح های زیبا افتخار می کنیم .الهی که همیشه دلش شاد و تنش سلامت باشه

سلام سیمین جون ممنونتم عزیز دلم

nahid یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 03:52 ق.ظ

تولد مهردخت جان مبارک

مررسی ناهید جون

نسرین یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 02:30 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

توی عکس اولی روی دیوار چندتا چاقوی تیز می بینم. اگه دیروز کسیو کشتی و یکی از اونا وسیله قتاله بودن بهتره این عکسو برداری بفرستی واسه من. برات قایمش می کنم

زهرا..‌. یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 01:57 ق.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

سلام عزیزم دلم
خیییییلی تبریک میگم و براش بهترین هاروارزومیکنم وهمچنین ب شما که مادر نمونه ای هستید
امیدوارم درکنار هم همیشه شادباشید وسلامت
مگ شیرین ترازاین روز هست برای یک مادر..‌.حتی دردهاش هم خاطره میشه،من با اینک ۳روز درد طبیعی کشیدمو سزارین شدم وهردودرد رو تجربه کردم بازم میتونم بگم شیرین ترین اتفاق زندگیم بود چون دیدن نوزادت تمام خستگی هاودرد هارومیشوره میبره و مخصوصا شما،الان بادیدن یه هنرمنددرجه یک که همه چی تمومه واقعا بنظرم خستگی یه عمر ازتنتون میره بیرون
دوستون دارم و یه عااااالمه انرژی خوب وبوس براتون میفرستم
خدااون دوتا کوچولوی نازروهم براتون حفظ کنه ولی مهردخت حق داشت هواربزنه چقدرهم بامزه کنارهم هستند

سلام زهرای نازنینم
قربون محبتت نازنین
آره واقعا مادر شدن بزرگترین معجزه ی آفرینشه . ممنونم قربون لطفت
آررره ووروجکااا

مادر دو دختر یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 12:44 ق.ظ

عزیزم تولدش خیلی مبارک باشە هم سن تینای منە

ممنونم قربونت خدا هر دوشون رو نگهداره برات عزیزم

ترانه شنبه 26 تیر 1400 ساعت 11:36 ب.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

تولدت مهردخت عزیزم مبارک
چقدر اون عکسی که توی سینک آشپزخونه دار آب تنی میکنه با مزه ست.
اون طرح پشت کاپشن جین هم بسیار قشنگه

ممنونم عزیز دلم
آررره خودمم خیلی دوسش دارم .
مررسی عزیز دل

الهام رضایی شنبه 26 تیر 1400 ساعت 11:33 ب.ظ

تولد دختر خوشگلمون مبارک اما چرا دخترت فقط تغییر سایز داده اصلا چهره اش تغییر نکرده عکس بچگیا را دیدم خندم گرفت چون فقط عسکمون کوچکتر بود تو سینک جا شده

مررسی الهام جون
آررره گوگولی همونه فقط بزرگ شده

شعله شنبه 26 تیر 1400 ساعت 11:29 ب.ظ

تولد عسلک عزیز مبارک باشه ، شاد و سلامت باشه .

ممنونم شعله جون

رها شنبه 26 تیر 1400 ساعت 10:50 ب.ظ

از صمیم قلبم بهتون تبریک میگم
واای چقدر خاص و زیبااااا

ممنونم رهای دوست داشتنی و عزیزم

لیلی۱ شنبه 26 تیر 1400 ساعت 10:29 ب.ظ

تولد مهردخت عزیزم هزاران بار مبارک بهترین ها رو براش آرزو دارم

ممنونم لیلی جااانم

منجوق شنبه 26 تیر 1400 ساعت 07:10 ب.ظ

تبریک میگم هم برا تولدش هم برا داشتنش
و خب کجاشو دیدی حالا فکر کن من سه تا از اینها رو دارم باز شکر کن که عادت سیم و پلاستیک جوییدن نداره

ممنونم منجوق نازنینم
آررره واااقعا فکر کن سیم بجوعه تو خونه ی ما خودش رو به فنا میده .
قربون همت و قلب مهربونت که سه تا داری

تیام شنبه 26 تیر 1400 ساعت 05:59 ب.ظ

تولد مهربون ترین دختر ،مهربون ترین مادر دنیا مباررررررک بادوستتان دارم دوستان نادیده ام

فذدای تو تیام نازنین . منم خیلی دوستت دارم دوست حامی و مهربون و سبز من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد