دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"برای نسرینم در سوگ پری"

پینوشت به انتهای پست اضافه شده

بغض شکسته در گلوت، صدای غم آلود و افسرده ت ، و حال بدی که این روزها داشتی داری و نتونستم کنارت باشم ، نابودم کرد. 

عزیز دلم ، خواهرم، نازنینم چی بگم ، چکار کنم برای تسکین غمت؟ 

اصلا مگه این درد ها رو با حرف میشه تسکین داد؟ شاید اگر کنار هم بودیم ، اشکی که بر شونه ی هم بریزیم، آغوشی که از صدای های های ما بلرزه ، ذره ای ، فقط ذره ای از این بار غم آلود کم می کرد.

مگه ما شریک همه ی غم و شادی هم نبودیم؟ چرا نمیتونم الان مرهم دردت باشم؟ 

من عادت ندارم واتس اَپم رو باز کنم و ویس از تو گوش بدم و لابه لاش پر از صدای خنده ی تو نباشه ... 

نسرین جان ، پریِ تو ، پر کشیده تا بالااا، جایی که پر از اطلسی های نرم و زیباست و مسلماً از این زمین داغ و آکنده از درد و غم، جای بهتریه .. درسته هزاران کیلومتر از هم  فاصله داشتید ولی همین که میتونستی برای این فاصله یه عدد مشخصی رو تصور کنی باعث شادی و ارامشت بود.. حالا دیگه نمیتونی  فاصله ی  پری رو با اعداد و ارقام اندازه بگیری .. پری ذره ای از نور شده و به جاودانگی رسیده . 

عزززیزم میدونم  غمت خیلی سنگینه و زمان زیادی لازم داری تا باهاش کنار بیای . 

کاش کنارت بودم . کاااش...


شعر زیبایی که برام خوندی رو اینجا میذارم ... بنظرم غمگین ترین و زیباترین شعر خواهرانه ی دنیاست .

پری جان آروم و راحت  در آغوش مادرنازنین  و ابراهیم مهربونت بخواب 




پینوشت: دوستان عزیزم توجه داشته باشید ،   پری عزیز، متاسفانه ضمن اینکه پروتکل های بهداشتی رو رعایت نمیکرده در تزریق واکسن هم مقاومت داشته  و بدنش با وجودی که از سلامت نسبی و خوبی برخوردار بوده درمقابل ویروس کرونا تاب نیاورد، وگرنه خواهرِ دیگه ی نسرین جون که درکنار پری بوده اما واکسن رو گرفته ، با وجودیکه به ویروس مبتلا شده بود، بیماری رو از سر گذرونده و سلامته . 
لطفاً به سلامتی بدنتون اعتماد نکنید و  واکسیناسیون رو جدی بگیرید و هر نوع واکسنی که موجود شد بزنید. 
من این روزها خیلی از دوستانم رو میبینم که متاسفانه با خانواده ها درگیر هستند و مخصوصاً بزرگترها یه عده شون میترسند و یه عده ی دیگه میگن ما قوی هستیم ، طوریمون نمیشه و بشدت مقاومت میکنند.

 لطفاً صبور باشید و با محبت قانعشون کنید که تزریق این واکسن به نفع خودشون و بقیه ست . 
دوستتون دارم 


نظرات 34 + ارسال نظر
َامیر به نسرین سه‌شنبه 16 شهریور 1400 ساعت 12:49 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام مجدد
می دونید چرا توی این پست کامنت هام طولانیه؟شما شبهاتی رو مطرح کردین که جواب دادم بهشون ، وقتی شما هم متهم بشین سه برابر من کامنت میذارین تا از خودتون دفاع کنید ، می دونید توی حوزه سلامت وقتی میخوایم صحبت کنیم گوگل همه جواب ها رو، مستقیم برامون نمییاره.و متاسفانه توی حوزه سلامت باید وقت گذاشه بشه چه بخواید و چه نخواید ، چه زمان داشته باشید و چه نداشته باشید.


نگران نباشید که چون کامنتم طولانیه پس کسی نمی خونه ، کسی که یه شبهه بشنوه و براش مهم باشه که این راسته یا صرفا یه شایعه دنبالش میره تا اصل داستان رو متوجه بشه و حالا اینکه منابعی برای بررسیش باشه که چه بهتر حداقل خود من جز افرادی هستم که اینقدر دروغ های فضای مجازی رو شنیدم و باور کردم که دیگه به این سادگی قبولش نمی کنم.

بهتره به جای اینکه روبه روی هم وایسیم ، در کنار هم وایسیم و به مردم و دوستانمون بگیم که در چند سال اخیر کدوم درمان ها در ایران برای پیشگیری یا کمک کننده به درمان کرونا ، فاز تحقیقاتیش رو گذرونده و جواب داده و یا به مردم بگیم که چطور و از کجا به این مقالات چه فارسی شون و چه مقالات زبان اصلی که درباره واکسن ها و داروها منتشر میشه ، اونو. به فارسی بخونن ، اینطوری بهتر نیست؟

نسرین به امیر آقا دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 02:42 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

کاش یه کم فکر کنید ببینید این کامنتای بلند بالای همیشگی شما حوصلهء کیو سر نمیبره؟ من دو سه سطر از یکی از کامنتاتونو خوندم.
نوشته بودین باید می گفتم دور از جونتون. وقتی اسمی را توی گیومه می نویسند یعنی امثال تفکر این شخص. نه اینکه این شخص. بهرحال ​کم نبودن بخوام اسمشونو ببرم.
و نکته دوم اینکه پرسیدید:
چرا من فقط برکت را اسم بردم؟ چرا دارویی مثل رمدسیور و فاوا توی پروتکل ها اومدن با اینکه از قبل می دونستن جواب نمیده و حتی الان که خود وزارت بهداشت به این نتیجه رسیده اینا جواب نمیده بازم توی لیست تولید و بیمه هست؟
جوابش اینه که اینا جون مردم براشون مهم نیست. میگن فایزر نزنید ولی خودشونیا همه فایزر زدند.
شوروی شروع کرد به ساختن واکسن دید خراب کرده تمام مواد رو فروخت به ایران چون ایران فقط دنبال ارزونی بود نه سلامت مردم.چین ،نه واکسنی که در پکن ساخت، در یوهان واکسن افتضاحی که شبیه آب مقطر بود ساخت که به هیچ دردی نمی خورد، اونم فروخت به ایران.
ایران هم اونا رو داد لابوراتوار هاش و یه ذره دستکاری کرد و به اسم واکسن ایرانی به خورد مردم بیچاره داد. تو کتابای درسیشم نوشت ما واکسن را کشف کردیم و در دنیا پخش تا آیندگان بخوانند و بدانند. حالا اسمش برکت باشه یا چیز دیگه مهم نیست. مهم اینه که بجای خرید واکسن از کشورهایی که می دونه کاری اند، این جنایات رو مرتکب میشه.

اگه شما اینقدر مقاله می خونی پس اینارم بخون. اگه مایل بودید گوگل کنید لطفا از من نپرسید. من حوصله شما یکیو اصلا ندارم. چون در هر موردی دهتا کامنت طومار مانند میدی و وقت زیاد دارید. من ندارم.

سیمین یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 11:47 ق.ظ http://jafaripour1@gmail.com

درد بزرگی است که خیلی از هموطنانم درگیرشند.خدا به نسرین عزیز و خانواده اش صبر بده.متاسفانه مقاومت در برابر واکسن زیاده ولی منم خواهش می کنم بزنیم .از اطرافیان من خیلی ها تا دوز دوم رو هم زدند و راحت تر کرونا رو گذروندند خدا به همه سلامتی بده

الهی آمین عزیزم

ساغر جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 05:46 ق.ظ

مهربانوجان سلام
به نسرین بانوی قوی تسلیت عرض میکنم، سخته براشون، واقعا در غربت خبر مرگ عزیزت را بشنوی شوکه کنندست،صبر براشون ارزو میکنم، امید و قرار ارزو میکنم، روح خواهر مرحومشان شاد باشد.

چند روز پیش خبر فوت یکی از همسایگان رو شنیدم، گریه کردم ، اینقد خبرای بد و ناامیدی ها و گرفتاریها زیاد شدن که از داغ دل خودم گریم گرفت. از اینکه نکنه واقعا فرجی نشه، نکنه یه اتفاق تلخی برای خانواده ام بیفته، نکنه الکی الکی جدی بشه،از این فکرا تو سرم چرخ میخوره، میترسم، نمیخوام ناامیدانه حرف بزنم ، ولی حال روحی خوبی نداریم .

مهربانوجان از خودتون و دختر گلتون مراقبت کنید.
ببخش به خاطر حرفای ناامیدانه ام.

سلام ساغر جان
ممنونم عزیزم
متاسفانه شرایط یکسانی همگی داریم .. شاید تو خونه نمیتونیم غم و ناامیدیمون رو ابراز کنیم بخاطر روحیه ی خانواده هامون ولی اینجا جای خوبیه عزیزم راحت باش

َامیر / شبهه واکسن پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 04:54 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

شبهه :
از تمام دوستان ممنونم بخاطر همدردیتون/ لطفاً التماساً واکسن بزنید. هر واکسنی بجز برکت که تایید نشده
"امیر" ها از این حرفا زیاد زدند و حالا هر روز خبر مرگ یکیشونو می شنویم که بر اثر کرونا مردند.

--
جواب :
ای کاش ، ای کاش ، ای کاش ، افرادی که اینقدر نگران هستن و میگن واکسن بزنید دسته بندی واکسن ها رو با نوع واکسن ها رو مینوشتن و بهمون میگفتن هر کدوم چه مدته که مصرف میشه و عوارضش چیا بوده و فقط نمی گفتن فقط بزنید! فقط بزنید!

خلاصه میگم چون ما نباید از هول حلیم داخل دیگ بیفتیم ، ببینم بازم لازمه مثل شبهه خون الوده لینک بذارم یا میگین تمام فکت ها اشتباهه ولو خود سازمان بهداشت گفته باشه؟؟؟ چون اگه قرار باشه منابع رو زیر سوال برده بشه منم میگم حرفهای اونا اشتباهه و چه چه ... ( با همون ادبیات خودشون )

دوستان ، علت اینکه من مخالف "هر نوع واکسن" هستم اینه که ما 4 دسته واکسن داریم ( واکسن های گروه کرونا ) که واکسن های موجود در یکی از این 4 دسته قرار میگیره.

1.واکسن کشته مثل برکت ، سینو فارم ، سینوواک و کوواکسین
2.واکسن پروتئین نو ترکیب مثل واکسن پاستور
3.واکسن آرنا ویروسی مثل آکسفورد
4.واکسن mrna مثل فایزر ، مدرنا ، بایونتک

اینم یه خبر درباره اینکه چه واکسن هایی از کجا وارد کشور شدن
https://www.yjc.news/fa/news/7860536/کدام-کشور-بیشترین-واکسن-کرونا-را-به-ایران-صادر-کرد

خبرهای این مدلی رو دیدین یا اونام قصه است؟
مقامات اسرائیل: ۵۵ درصد از مبتلایان جدید، واکسن کرونای فایزر تزریق کرده بودند
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/04/16/2534206/مقامات-اسرائیل-55-درصد-از-مبتلایان-جدید-واکسن-کرونای-فایزر-تزریق-کرده-بودند

اینم که امار مبتلاهاست
https://www.worldometers.info/coronavirus/
لطفا به امار کشورهایی که سازنده واکسن و صادر میکنن دقت کنید.

واکسن های مورد تایید افرادی مثل پروفسور کرمی ، واکسن دسته 1 و 2 هست که سابقه استفاده واکسن کشته حدود 50-60 سال و سابقه مصرف واکسن گروه 2 ، تاریخ 30 ساله داره اما به گفته پروفسور کرمی ، واکسن های گروه 3 و 4 تازه 6 ماه هست که به جمعیت جهان تزریق شده و ما نمی دونیم چه عوارض دراز مدتی داره.

مثلا این یه منبع:
https://www.aparat.com/v/qJr2C

----------------
پس بدونید علت مخالفت من چیه که فکر نکنید من میگم کل واکسن ها و متهم نشم .
===========================
بخش دوم : گفته شده واکسن برکت مجوز سازمان بهداشت جهانی رو نداره ، اینجور که من شنیدم اگه قرار باشه که واکسن صادر بشه مجوزش هم میگیره ولی قبول نداری باعث شما مدل دیگه اش رو بزن ، سینوفارم بزن که مجوز داره و هر چی دوست داری بزن اما با علم بدون کدوم واکسن رو داری میزنی لااقل عوارضش رو بدون و بعد واکسن بزن

===================
بخش سوم
شبهه :
"امیر" ها از این حرفا زیاد زدند و حالا هر روز خبر مرگ یکیشونو می شنویم که بر اثر کرونا مردند.

خوبه من اسم شما رو بذارم و این حرف رو بزنم؟ البته دور از جونتون ، من چند نفر رو اسم میبرم بگید کدومشون خبر مرگشونو شنیدی؟ لااقل به دور از جون میگفتی ولی اشکال نداره من میگم دور از جون شما و همه خوانندگان اینجا و مهربانو و دوستان و عزیزان و نزدیکان ایشون

1.اقای مرتضی کهنسال
2.دکتر خادم الحسینی
3.دکتر روا زاده
4.دکتر خیر اندیش
و خیلی های دیگه ، لازمه بگم که وقتی خانم دکتر چنگیز گفت طب سنتی مدعیه که کرونا رو درمون میکنه پاشه بدون تجهیزات بیاد بین کرونایی ها و اگه کرونا نگرفت و نمرد من در دانشگاهو گل میگیرم ، اقای مرتضی کهنسال اینکارو کرد ، چیکارش کردن؟ اعلام جرم و دخالت در درمان

اینا چرا نمردن؟ این خبر رو دیدین؟
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/07/23/2369250/گزارش-مرگ-و-میر-بیماران-کرونایی-در-حوزه-درمانی-طب-سنتی-نزدیک-به-صفر-بوده-است

بهم ( نه بهمون بگین ) بگین که چند نفر توی بیمارستان بخاطر پلی فارماسی مردن؟ اونا که طب سنتی نبود و پروتکل های بهداشت جهانی بود؟ اینم لینک بذارم که یه وقت خدای نکرده اشتباه نباشه ، باشه ، اشکال نداره ویدیو باشه که همه حرفها یک جا باشه؟

https://www.aparat.com/v/CUue4?playlist=1027488

دقیقه چهار ، لطفا خوب بهش نگاه کنید ، اون که پروتکل های بهداشت جهانیه ، معاون وزیر بهداشت : یکی از علل مرگ بیماران پلی فارماسی هست .

لطف بفرمائید بهمون بگید پلی فارماسی چیه؟؟؟

صحبت های رئیس بیمارستان یاس تهران رو بذارم که حرف های تکراری معاون وزیر بهداشت رو داره میزنه؟
+رئیس بیمارستان یاس تهران: بیش از نیمی از مرگ‌و‌میر بیماران کرونایی به علت عوارض داروهایی تجویزی است
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/05/26/2555842/رئیس-بیمارستان-یاس-تهران-بیش-از-نیمی-از-مرگ-و-میر-بیماران-کرونایی-به-علت-عوارض-داروهایی-تجویزی-است


https://www.hamshahrionline.ir/news/621250/بیش-از-نیمی-از-مرگ-های-کرونا-به-علت-عوارض-داروهای-تجویزی-است

--------------
در مورد داروی امام کاظم که شما میگین که
" .... خواهر من هم بجای داروی تایید شده از سازمان جهانی بهداشت، به داروی گیاهی رو آورده بود. وگرنه الآن زنده بود.... "

خدا ایشون رو رحمت کنه ، من کجای حرفام گفتم که فقط طب سنتی؟ کامنت هام رو دوباره بخونید من گفتم که به نظرم پروتکل ها ناقصه و یه دارویی مثل این جواب داده و خود مردم دارن از اثراتش میگن . جالب بود برام یه لایوی رو داشتم می دیدیم که دکتر اشرفی برای داروهای ویروسی 2 تا دارو نام برد گفت داروی امام کاظم از اون 2 تا قوی تره .

ولی من نگفتم فقط این داروی گیاهیی ، پس کل پروتکل ها رو جمع کنیم و رعایت نکنیم ، شما برداشتتون این بوده؟ من گفتم در کنار هم باشه این ها ، منبع میخوای باشه اما دوست داری که منبع یه مقاله علمی باشه یا مشاهدات اونایی که از این دارو استفاده کردن؟ توی فارس من پانزده هزارنفر از وزارت بهداشت خواستن این دارو رو رسما بررسی کنه و نتیجه شو بگه ، این تعداد آدم کم هستن؟

https://www.farsnews.ir/my/c/20724

سایت خبرنگاران جون و نظر مردم درباره مصرف این دارو

https://www.yjc.news/fa/news/7275748/داروی-موسوم-به-امام-کاظم-ع-فاقد-تاثیر-در-درمان-کرونا

کامنت ها رو بخونید

مقاله علمی توی مجله میخواید بازم چشم
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.04.27.21256221v1.full

نظر دکترای دیگه رو میخواید؟ لینک اونارو بذارم؟ دکترای وطنی رو قبول ندارید؟ دکتر اشرفی که توی سیدنی طبابت میکنه خوبه؟ این لایو رو نگاه کنید ، اخرش درباره این دارو صحبت میکنه و من خودم تازه اینو دیدم ، صحبت های دکتر خادم الحسینی و پزشکایی که با مجموعه مصاف همکاری میکنن ، اون ازمایش این دارو توی دانشگاه پزشکی شیراز گمونم بود همه به کنار
https://www.aparat.com/v/7XosM?playlist=1027488

اینا همه حرفشون اینه که این دارو به درمان کمک میکنه بعد ما این دارویی که این همه درباره اش صحبته به قول شما میخوریم می میریم میریم زیر خاک بعد اونایی که با داروهای بهداشت جهانی پلی فارماسی میشن اشکالی نداره!!! دیگه کدوم بخش صحبت هام مشکل داره و یا منبع میخواید براش ؟

شما میگین واکسن بزنید اکی ، بزنید ولی برای ما ، چون احساس میکنم نگرانید که همه هستیم بیاید بهمون بگید چرا واکسن فایزر عوارض داره؟ بهم نگید تو نزن ، باهام علمی حرف بزنید ، لطفا روشنمون کنید . لطفا بهمون تضمین بدید که واکسن های ژنی عوارض نداره ،خودتون گفتین فقط واکسن بزنید !من و امثال من که بخاطر مصرف این داروی امام کاظم بالاخره می میریم ولی دوستان شما چی؟ واکسن ، هر چی شد ، هر واکسنی که دستتون اومد اونو بزنن که نمیرن؟ ، لااقل به اونا تضمین بدین.بهشون بگین امارهای واکسن های ژنی دروغ و چرت و پرتی بیش نیست .

https://www.tahririeh.com/news/10840/تلفات-سنگین-واکسن-کرونا-در-اروپا

https://healthimpactnews.com/2021/15472-dead-1-5-million-injured-50-serious-reported-in-european-unions-database-of-adverse-drug-reactions-for-covid-19-shots/

https://ir.sputniknews.com/world/202105247878067-عوارض-قلبی-واکسنهای-مدرنا-و-فایزر/

اینا قصه و داستان نیست ، میخواید بگین که اینا چرت و پرته ؟؟؟ لینک خبرهارو براتون بذارم یا خودتون می دونید؟ براتون خبرهاشو بذارم نمی زنید زیر همه چی؟

شما که سنگ سازمان بهداشت رو به سینه می زنید ، میشه به من و سایر خواننده های اینجا و این پست بگید چرا دارویی مثل رمدسیور و فاوا توی پروتکل ها اومدن با اینکه از قبل می دونستن جواب نمیده و حتی الان که خود وزارت بهداشت به این نتیجه رسیده اینا جواب نمیده بازم توی لیست تولید و بیمه هست؟ اینا اگه از نظر شما قصه است با ادبیات خودتون ، اخبار رو نگاه کنید که چیکار دارن میکنن با این مردم .

https://www.skynewsarabia.com/technology/1394319-الصحة-العالمیة-تمنع-استخدام-الدواء-الشهیر-لعلاج-کورونا

https://www.mashreghnews.ir/news/1146466/WHO-رمدسیویر-برای-درمان-کرونا-استفاده-نشود

https://www.mashreghnews.ir/news/1144687/فاویپیراویر-و-رمدسیویر-تحت-پوشش-بیمه-قرار-گرفتند

https://www.mashreghnews.ir/news/1146671/مدیریت-کرونا-در-کشور-در-اختیار-و-زیر-نظر-ملک-زاده-بود-داروی
----------------
من از همه دوستان میخوام بر خلاف نظر ایشون ، که میگه فقط واکسن بزنید و فقط برکت نزنید چون از نظر ایشون مجوز نداره بقیه خوبن ، نظر متخصص ها رو گوش کنید ببینید اونا چی میگن و نه فقط از حول حلیم بیفتیم داخل دیگ و واکسنی رو بزنیم که عوارض جدی داره .خبرهاشو دارین میشنوین ، صحبت من با مهربانو سر همین قضیه بود که کدوم مدل واکسن؟ نه فقط واکسن حالا هر چی شد.ما قبل از کرونا واکسن های مختلفی رو می زدیم( پس با خود واکسن مشکلی نداشتیم ) ، چه زمان مدرسه و چه مثلا موقع رفتن به سربازی و چه چه ، اونا از کدوم مدل واکسن بودن؟ یه واکسن هایی داره وارد بازار میشه که هیچ تحقیق جدی درباره اش انجام نشده و برخی متخصین میگن که این واکسن های ژنی باعث اتفاقات بدی توی بدن میفته ، لطفا فقط نگین یه واکسن بزنیم دیگه تموم شد ، برکت نمی زنم چون مجوز نداره ، ااین ها رو لحاظ کنید دوستان .

باز من میگم ممکنه دوستانی بیان بگن که خب چند تا منبع دیگه هم میذاشتی ، اکی ولی دوستانی که بقیه رو متهم میکنن و زنده زنده اونا رو زیر خاک میفرستن هم ممکنه مخالف باشن بهر حال ، همه نظرات محترم

پرفسور کرمی که گفتم میگه واکسن های دسته 1 و 2 رو معتبر میدونه بقیه نه چون مطالعه دراز مدت انجام نشده . دکتر اشرفی کلا مخالف واکسنه لینک هاشو بالا گذاشتم

https://www.mehrnews.com/news/5124771/احتمال-سرطان-زا-بودن-واکسنهای-ژنتیکی-نقدی-بر-روش-ساخت-واکسن-فایزر

یا این لایو دکتر اشرفی
https://www.aparat.com/v/7XosM?playlist=1027488


--------
منابع ویکی پدیا تا متهم نشم ؛ دوستان خودشون مطالعه کنن
https://fa.wikipedia.org/wiki/واکسن_غیرفعال_شده

https://fa.wikipedia.org/wiki/واکسن_دی%E2%80%8Cان%E2%80%8Cای

https://fa.wikipedia.org/wiki/واکسن_RNA

https://fa.wikipedia.org/wiki/دی%E2%80%8Cان%E2%80%8Cای_نوترکیب

---------
میخواید به کامنتم دیسلایک بدید اشکال نداره ولی با علم وارد بشین ، قرار نیست که از کرونا نمیریم از پلی فارماسی خدای نکرده ، دور از جون همه بمیریم ، از پلی فارماسی نمیریم از واکسن های ژنی بمیریم.الاننم که تراریخته ها ریخته تو بازار مواد غذایی و سلامت مردم مورد تهدید واقع شده ؛ بگذریم .انشالله که همه دوستان و کادر درمان همیشه سلامت باشن.

---
کامنتم طولانی شد ، عذرخواهی میکنم ، حرف من اینه

1.مردم کشور من موش آزمایشگاهی نیستن که پلی فارماسی بشن و داروهایی بهشون داده بشه که الان مشخص شده که تاثیر در درمان ندارن.
2.مردم کشور من باید با چشم باز و با علم واکسن خودشونو انتخاب کنن و همه رو فقط یه واکسن مثل واکسن های قبل کرونا نبینن.
3.من میگم پروتکل ها ناقصه و باید سیستم ایمنی ( مردم کشورم و همه حتی ) بوسیله برخی داروهای طب سنتی که معروف هست مثل داروی امام کاظم که نتایجش مشخصه هم استفاده بشه و اون پروتکل ها هم رعایت بشه.
4.اون اعدادی که وزارت بهداشت داره اعلام میکنه ، عدد و رقم فقط نیستن ، زندگی هایی هستن ، اقوام و عزیزانی هستن که قربانی این ویروس منحوس شدن.

مهرگل پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 03:22 ب.ظ

این روزها با شنیدن مرگ هموطنامون قلبمون داره از جاش کنده میشه
واقعا روزای بدی داره میگذره برا هممون
توروخدا واکسن بزنین توروخدا رعایت کنین
خدا به نسرین خانم و خانواده تمام عزیزانی که به رحمت خدا رفتن صبر بده

لازم دونستم در این مورد به چند تا منبع بذارم تا متهم نشم.
---------------------------------
+شبهه :
خون ایدزی کسی وارد ایران نکرد. آقازاده ها از تایلند سوغات آوردن .
شما همیشه اینجوری چشمتو بروی واقعیات می بندی یا واقعا اینقدر ساده لوحی؟

++عبارتی که من گفتم :
++و البته یادمون هم نره که ایدز با خون الوده وارد کشور شد و همون کشوری که شیمایی میساخت و به صدام میداد ، بعدا پذیرای ایرانی هایی شد که شیمیایی شدن تا بدونن عوارض اون شیمایی چقدر و چطور بوده.

------------------
پرونده خون آلوده :
این واقعا خیلی توی ایران معروف بوده ، من تعجب میکنم ولی باشه منابعش رو میذارم اول خود ویکی پدیا که خط به خطش منبع گذاشته شده

https://fa.wikipedia.org/wiki/پرونده_خون%E2%80%8Cهای_آلوده

ماجرا =
پرونده خون‌های آلوده به یک مشکل جدی در حوزه سلامت عمومی در اواخر دهه ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۵ اشاره دارد که به دلیل نبود و عدم شناخت صحیح به ویروس ایدز، عدم غربالگری صحیح و عدم پروتکل های مناسبِ پیشگیری، باعث شد که تعداد زیادی از بیماران هموفیلی به واسطه انتقال خون به ویروس ایدز و هپاتیت آلوده شوند.

منبع دوم
https://www.nytimes.com/1996/06/11/business/blood-money-aids-hemophiliacs-are-split-liability-cases-bogged-down-disputes.html

با اتفاقات بعدش که فرانسه بعدا گفت الوده است و اون شرکت به همه غیر ایرانی ها غرامت داد کاری ندارم الان پس این از این موضوع که البته توی ویکی پدیا ریز به ریزش رو منبع اورده بهش مراجعه کنید.

-------------
مصدومان شیمیایی جنگ

++دکتر مصطفی قانعی، رئیس انستیتو پاستور و مشاور وزیر بهداشت و از پژوهشگران حوزه سلاح‌های شیمیایی که در مراسم یادبود بیست‌وششمین سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی سخن می‌گفت، بیان کرد: بعد از حادثه بمباران شیمیایی حلبچه چند نکته و پرسش برای قربانیان این فاجعه انسانی پیش آمد که یکی از آن‌ها این بود که بیماران از پزشکان پاسخ مناسبی در رابطه با مسئله شیمیایی شدن‌شان داشتند. همچنین پس از سرنگونی صدام برای دولت‌مردان و مسئولان این سوال پیش آمد که بیماران چقدر آسیب دیده‌اند، کدام یک از شکایت‌ها به شیمیایی‌ شدن ربط دارد و چقدر باید به این بیماران رسیدگی شود؟ یا اینکه آیا آن‌ها براثر عوامل شیمیایی دچار چنین عوارضی شده‌اند؟

https://www.isna.ir/news/92122617093/چرا-مصدومان-شیمیایی-جنگ-به-آلمان-اعزام-می-شدند

این پژوهشگر افزود: پس از کاربرد سلاح شیمیایی توسط عراق علیه رزمندگان ایرانی و مردم حلبچه و سردشت، تصوری که مسئولان کشور ما داشتند این بود که چون آلمان این سلاح را درست کرده است بنابراین راه درمانش را هم می‌داند.

به گفته ویکی پدیا ، کشور آلمان 52 درصد تجهیزات شیمیایی رو به عراق فروخت.

https://web.archive.org/web/20060504214128/http://www.iraqwatch.org/suppliers/nyt-041303.gif

https://www.armscontrol.org/act/2002-10/features/iraq-chronology-un-inspections

خود ویکی پدیا
https://fa.wikipedia.org/wiki/جنگ%E2%80%8Cافزار_شیمیایی

نظر مسئولین وقت چی بود؟
تصوری که مسئولان کشور ما داشتند این بود که چون آلمان این سلاح را درست کرده است بنابراین راه درمانش را هم می‌داند.

کدوم شرکت در زمینه شیمایی فعالیت داشت؟
یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های مواد لازمه بمب‌های شیمیایی عراق، شرکت آلمانی ایمهاوزن شیمی بود و رسانه‌های اروپایی، بخصوص آلمانی مستندات بسیاری در این باره منتشر کرده‌اند.

به زبان ساده ، یه شرکتی یه گاز شیمایی رو ساخته و فرمولاسیونش رو داره ، از اون طرف فروخته به یه کشوری و اونم استفاده کرده و چند تا مجروح از کشوری که مورد حمله قرار گرفته اومدن آلمان ، من نمی دونم قبلش ایا این شرکت روی نمونه انسانی آزمایش داشته یا نه ولی حالا چندتا نمونه انسانی براش اومده.خیلی واضحه این

خدا لعنتشون کنه با این سلاح هاشون.
-----------------------------




با احترام

َامیر به مهربانو پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 02:37 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

ببخشید من سرتون رو توی این پست دراوردم ، اولا واقعا امیدوارم این ویروس شرش هر چه سریعتر کم شه و گمون میکنم همه ما ، داریم یه چیز رو میگیم که اون اعدادی که وزارت بهداشت اعلام میکنه ، عدد نیستن ، زندگی هایی هستن که ....

کاش همه ی این اتفاقات و حرف ها و خبر ها یه قول نسرین بانو ... ، کاش کاش کاش عمیقا دوست دارم اینطور باشه ولی ... ، من ناراحت نمیشم تاریخ خودش قضاوت میکنه اما با یک تفاوت بزرگتر ، دارم همه اخبار رو جمع میکنم ، کامنت های موافق و مخالف هم جمع میکنم ، این کرونا دیر یا زود بساطش جمع میشه اون روز بازم یه یادداشت می نویسم مثل همون هایی که قبلا نوشتم و بازم اینبار میخوام راجع به صحبت های مقامات مسئول راجع به کرونا ( همین صحبت های من با شما ،رهگذر و خانم نسرین و حالا شاید مابقی دوستان ) ، همین داروی امام کاظم و فرونشست زمین در تهران و ایران می نویسم ، متاسفانه من نمیتونم قبول کنم و تا یکی یه چیزی گفت سریع ردش کنم و یا مثل بعضی سایت ها ...

ایشالله یه روز بشه که شما و نسرین بانو و اقای دکتر بهم بگین ، اقای امیر همه ی فکت هات اشتباه بود ، حق با ما بود و من نگم که متاسفانه این فکت ها درست بود ؛ بگذریم ...


---------------------------
++ به خدا یه سری چیزا تو مخم یورتمه میره که سرم سوت میکشه ، اصلا امیر طومار و قصه شب می نویسه ، من اشتباه میگم ، باشه ، همه ی اینا درست ، این اخبار پایین چی؟ اونارم من گفتم؟ همونقدر که شما و بقیه ی هموطن هام نگران ویروس کرونا و عزیزانتون هستین ، مخصوصا سویه جدیدش خب منم هستم ولی این خبرها چی ؟ اونام دروغه؟ ایشالله که همه اش اشتباه باشه.ایشالله خود کرونا فریب قرن باشه.

لطفا بهم بگین این خبرها اشتباهه لینکشم میذارم
---------------------------------------
++رئیس بیمارستان یاس تهران گفت: بیش از نیمی از مرگ‌و‌میر بیماران کرونایی به علت عوارض داروهایی تجویزی است.

https://membersearch.irimc.org/member/profile?id=2c559206-8677-4fc6-b8df-1dfd0753986e

++دکتر مصطفی قانعی در برنامه تیترامشب شبکه خبر گفت: در مطالعه‌ای جهانی در ۴۰۵ بیمارستان به ۱۱ هزار و ۳۳۰ بیمار رمدیسیویر داده شد که نتیجه آن این بود که در بهبود بیماران تاثیر کمی داشته و یا اصلا تاثیری نداشته است.

https://www.iribnews.ir/fa/news/3194121/داروهای-رمدیسیویر-و-فاویپیراویر-در-درمان-کرونا-تاثیر-ندارد

++قاضی‌زاده هاشمی عضو ستاد ملی کرونا گفت: مافیای دارو با فروش سرم و برخی داروهای کرونا در ماه سه هزار میلیارد تومان بدست می‌آورد.

https://www.khabaronline.ir/news/1545188/ببینید-صحبت-های-جنجالی-و-تکان-دهنده-قاضی-زاده-هاشمی-در-خصوص

++زهرا چخماقی، خبرنگار صداوسیما :
همکار ما خانم معصومیان گوینده خبر که چند روز پیش بر اثر کرونا فوت کرد هم ظاهرا هر دو دوز واکسن رو زده بودن.

https://twitter.com/zahrachakhmaghi/status/1425043896413872134

++این خبر
Former Pfizer VP Warns Childbearing-age Women: ‘Do not Accept These Vaccines’

https://vaccineimpact.com/2021/former-pfizer-vp-warns-childbearing-age-women-do-not-accept-these-vaccines/

https://www.irna.ir/news/84338867/تزریق-واکسن-کرونا-به-زنان-باردار-فعلا-توصیه-نمی-شود

صحبت های یکی از مسئولین وزارت بهداشت که گفته بود من کرونا بگیرم بیمارستان نمیرم وایمیسم خونه - ویدیوش هست ، لینک ویدیوش رو بذارم؟میذارم که متهمم نکنید

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/08/30/2393182/اعتراف-معاون-وزیر-بهداشت-اگر-به-کرونا-مبتلا-شوم-داروهای-تجویزی-کرونا-را-مصرف-نمی-کنم-فیلم

من فقط چندتاش رو گذاشتم ولی خیلی بیشتر از ایناست.
--------------------------------
این خبرها برای این نیست که من بگم که واکسن بده پس طب سنتی یا اون بده فقط این ، من حرف بزنم میگی کو سندت ، معتبر نیست ، کی
گفته حالا؟ سازمان بهداشت فلان

همون قدر که عزیزان شما برای شما مهمن برای منم همینطوره ، قرار نیست اینجا همدیگه رو متهم کنیم که ، هر کسی ازاده درمانش رو انتخاب کنه و منم 3 تا سوال خیلی ساده پرسیدم.

شما وقتی - دور از جون شما و خانواده شما و حتی همه خواننده های اینجا - شرایطتون خاصه و صبح تا شب هی داری بمباران خبری میشی ، چیکار می کنید؟این خبرها رو هم در جهت تایید یا رد نگذاشتم ، گذاشتم که چند مورد بمباران خبری با خبرهای ضد و نقیض همراه هم باشه تا ادم واقعا بمونه که واقعا - ما باید چیکار کنیم؟

Mani پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام مهربانو جان
آه از این درد...
خیلی ناراحت شدم.
تسلیت به بانو نسرین, شما و آرزوی آرامش برای عزیزِ رفته

سلام عزیزم ممنونم

َamir پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 01:19 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام مجدد
---------------
ببخشید من چند تا سوال پرسیدم و کاری ندارم کسی قبولش داره ، موافقه یا مخالف . هر سوال جوابی داره مگه اینکه صورت مسئله پاک بشه . به شخصه اگه من خواننده -دیگر - وب شما بودم ( یعنی اگه کسی غیر از من سوال رو می پرسید اونوقت من ) ، خودم 2 تا سوال دیگه از اون طرفی که پرسیده اضافه میکردم و جوابشم میدادم .

از تمام منابع علمی و ثبت شده ( سازمان بهداشت جهانی ، وزارت بهداشت مملکت خودمون و .... ) ، مصاحبه ها ، مقالات معتبر ، همه و همه بگذریم چون چ و پ هستن. پس دیگه حداقل لازم نیست که لینکشونو اینجا در تایید یا رد بگذارم .

من 3 تا سوال پرسیدم و اگه کسی میدونه لطفا بهش جواب بده.یکبار دیگه سوالهام رو بصورت خیلی خلاصه می نویسم.( البته من از جناب دکتر یه سوال چهارم هم پرسیدم که اگه جواب بدن محبت میکنن )
=============================================
1.چه تضمینی در برابر عدم عوارض جدی واکسن ها هست ؟***

2.اگه ویروس کرونا جهش پیدا کنه و واکس های موجود ، دربرابر اون ها خنثی بشه تکلیف چیه؟

3.فکر نمی کنید پروتکل های بهداشتی موجود ، یه نقصی دارن و باید موارد دیگه ای هم بهش اضافه بشه؟

---------------
سوالاتم واضحه ، برخی گفتن طومار نوشتم ، دیگه سوالها اینبار خیلی خلاصه نوشتم .ممنون میشم بهشون جواب بدین.

امیر به نسرین پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 12:52 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
مجدد تسلیت عرض میکنم خدا رحمتشون کنه

++بله حق با شماست ، همه ی حرفهای من چرت و پرته من از شما عذرخواهی میکنم.

"امیر" به "رهگذر" / پارت 1 پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 12:42 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام و ممنونم بابت وقتی که برای خوندم کامنتم گذاشتین و چقدر عالی که یه کامنت رو نوشت به من نوشتین و عالیتر اونکه متخصص هستین

++اول از همه تشکر میکنم از شما و کادر درمان بیمارستان هایی که توی این شرایط سخت ایستادن و با تمام خستگی شون دارن درمان رو ادامه میدن.یک دنیا تشکر

منابع علمی هم لینکش رو براتون میذارم ولی قبل از اون من 3 تا سوال مطرح کردم ، خوشحالتر میشدم جواب سوال من رو بدین.گمون نمیکنم نیاز به تکرار باشه ، من 3 سوال مطرح کردم و 3 جواب براش میخوام .
محبت می کنید که بهش جواب بدین
---------------
اما در مورد منابع ، من قبلا فکر میکردم که تنها داروی طب سنتی که روی اون مانور میدن داروی امام کاظمه اما اخیرا دیدم که 2 داروی دیگه هم هست که کمتر شناخته شدست ولی باشه.

ببین من دارم یه سری منابع رو فاکتور میگیرم ، مثل 15 هزار نفر توی فارس من که بعد از تایید اثر درمان این دارو روی خودشون از وزارت بهداشت خواستن درباره اش تحقیق کنه و یا 7 صفحه کامنت که مردم توی سایت خبرنگاران جوان نوشتن ( گمونم بین 500 تا 700 تا کامنت باشه ) و یا نظر دکتر خادم الحسینی که میگفت دکترای پرستاری داره و نتیجه تاثیر این دارو رو دیده ، پزشکانی که با موسسه مصاف همکاری میکردن و یا نظر پروفسور کرمی که نظرشون راجع به این موضوع مثبته ، همه هیچ! من چقدر نظرات مبتنی بر درمان که نتایجش ثبت شدست رو گفتم هیچ ، نظر شما راجع به این مقاله توی این مجله علمی چیه؟ هر چند که گفته باید تحقیقات بیشتری درباره اش بشه؟

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.04.27.21256221v1.full

-----------
در انتها شما 5 مورد رو نوشتین که جوابم بهش سر جای خودش محفوظ ، من 3 سوال پرسیدم ممنون میشم جوابشو بهم بدید و صحبت از علم کردین ، من یه سوال چهارم هم از خود شخص شما دارم ، یه دانشگاه علوم پزشکی توی شیراز برای تست و بررسی این دارو کد اخلاق هم گرفته ، اگه نتیجه مثبت باشه و در روند درمان تاثیر مثبت داشته باشه ایا صحبت درباره این دارو قمپوز درکردنه؟

خیلی سوالها و ابهام ها دارم که دوست دارم بین ما یه دیالوگ شکل بگیره. راستی اینم بگم ، همونطور که در کامنت هام نوشتم و به قول شما " .... قمپوزها و اظهار شجاعت (بلاهت) کردنها، مال قبل قرار گرفتن روی تخت بیمارستانه و یا طومار نوشتن ها " ما بخاطر شرایط خاصمون که اینجا جاش نیست بیشتر اخبار مربوط به کرونا و داروهای اثربخش رو دنبال میکنم . منتظر جوابتون هستم و بعد از جوابتون من چند تا سوال دیگه از شما میپرسم چون گفتین متخصص هستین و کرونایی ها رو از نزدیک دیدین



بازم تشکر میکنم از شما که هستین و همچنین همه اعضای کادر درمان

+++بازم تاکید میکنم تا الان 3 سوال پرسیده بودم ولی یه سوال اضافه تر هم از شما دارم که میشه 4 تا . ممنون میشم بهش جواب بدین.

سحر جدید چهارشنبه 27 مرداد 1400 ساعت 09:35 ب.ظ http://kamandmaman

نسرین عزیزم ...از خداوند برات صبر و آرامش میخواهم ....اصلا نمیدونم چی بگم

فرزان سه‌شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 11:05 ب.ظ

غم آخرشون باشه واقعا روزهای سختیه برای مردم ایران . سخت تر از اون اینه که ادم عزیزشو به خاطر ندونم کاریه یه عده از دست بده

سلام دوست من
واقعا همینطوره

زیبا سه‌شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 02:30 ب.ظ http://manvaeshgh.blogfa.com

تسلیت به شما و عزیزان مرحوم
خدا بهتون صبربده
کاش همه رعایت کنند و برای زدن واکسن مقاومت نکنند ...

سلام زیبا جان
ممنونم نازنین
کاااش همینطور باشه

مخمور سه‌شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 10:04 ق.ظ http://mastoori.blogfa.com

سلام روحشون شاد
یکی از همین مقاوم ها پدر بزرگوار من هستند که تا به حال نتونستم متقاعدشون کنم

سلام عزیزم
متاسفم واقعا میدونم چه حال بدی داری

یاس ایرانی دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام مهربانو جان
امیدوارم حالتون خوب باشه همگی
چقدر ناراحت شدم خواهر نسرین بانو فوت کردن روحشون شاد … خدا بهشون صبر بده…
کاش روزهای عادی زندگی برگردن از اینکه خیلی از خانواده ها عزیزانشون رو از دست دادن آدم قلبش به درد میاد… روح همه رفتگان شاد و در آرامش …
مهربانو جان برای پست قبل نظر گذاشته بودم انگار نیومده بعدا دوباره می فرستم…

سلام یاس عزیزم
ممنون از محبتت عزیزم
کاش این اتفاق می افتاد کاش به گرفتاریهای ساده ی قبلیمون برمیگشتیم .
عزیزم هر چی بود تایید کردم حتما کامنتت نرسیده

رهگذر دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 07:30 ق.ظ

سلام
ضمن عرض تسلیت به بانو نسرین گرامی و آرزوی آرامش برای عزیزِ رفته ی ایشون
داشتم کامنتها رو میخوندم که بر خوردم به نظرات شخصی به نام amir
1.من پزشک متخصصی هستم که هر روز دارم تعداد زیادی بیمار کووید بستری و سرپایی می بینم. سربسته بگم، اینگونه قمپوزها و اظهار شجاعت (بلاهت) کردنها، مال قبل قرار گرفتن روی تخت بیمارستانه. صحت این ادعاها رو باید روی تخت بیمارستان‌ها آزمود که سکوت و ترس اوج گرفته در چشمها جای این قبیل ادعاها رو میگیره.
۲.کاش به جای طومار پر کردن‌ها به قول خودشون وقت میگذاشتن و لینک علمی! داروی امام کاظم رو میذاشتن که ما هم مستفیض می شدیم و از این اوضاع جانکاه نجات می یافتیم!
۳. از اینکه به این استناد می کنن که ما خودمون (تعداد کم تر از انگشتان یک دست) گرفتیم و چیزیمون نشد معلومه که الفبای مطالعه علمی که داشتن حجم نمونه مناسب هست رو نمی دونن.
۴. کاش مکانیسمی طراحی می شد که هر کس به تناسب ادعا پراکنی های نا بجایی که به دیگران اطلاعات نابجا می ده، یه عقوبتِ درخور دریافت می کرد. هرچند با این فاجعه هولناکی که باهاش روبرو هستیم، اگر کسی همچنان مشتری این ادعاها باشه باید قیمت خون خودش رو پرداخت کنه.
۵. آخرین حرف: عزیزان، دوستانی که ندیدمتون یا شاید در صف طولانی بیماران شما یا عزیزانتون رو دیده باشم،
برخلاف دست بالایی ها، به علم اعتماد کنیم. اگر دستی بتونه این فاجعه رو نجات بده، اون قطعا دست علم خواهد بود. دستی که قطعا همه اعتقادات و معنویاتِ خالصِ غیر آلوده پشتش هستند.

سلام و ممنون از کامنت پر محتوا و بجای شما

ملیکا دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 04:37 ق.ظ

سلام مهربانو جان
به نسرین عزیز تسلیت میگم، روح خواهر نازنین شون قرین نور و رحمت الهی باشه.
خیلی ناراحت شدم.
متاسفانه هر طرف رو نگاه می کنیم خبرهای بد و بیماریه.
از سوم مرداد خانوادهء برادرم و یکی از خواهرام همگی درگیر کرونا شدند و خدا رحم کرد با آمپول های گرونی که پیدا نمیشه و تزریقات گرون تر هنوز هم حالشون کاملا خوب نشده.
ناشکری نباشه اما خیلی عذاب کشیدیم این ۳ هفته مخصوصا این که کسی نمی تونست نزدیک بشه بهشون، فقط این مدت خرید و غذا و آبمیوه براشون میفرستادیم.انگار آخرالزمان شده، همه چی به تنهایی…خیلی سخته.
دیروز برق مون قطع شده بود و اخبار کرونا از طرفی و اخبار تصرف افغانستان توسط طالبان از طرف دیگه، یهو یه زلزله هم شد، دیگه بهار قاطی کرده بود.
خدا رحم کنه به همه مون، مردم همه جوره خیلی تحت فشارن.

سلام عزیزم
چقدر از خوندن کامنتت ناراحت شدم ملیکا جان امیدوارم هر چه زودتر شفا بگیرند
اره واقعا عذاب اور شده زندگی مهردخت هم همین وضعیت رو داره

Nasrin دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 04:15 ق.ظ

روحشون شاد به نظر من وقتى عزیزى رو از دست میدى دیگه هیچ وقت نمیتونى مثل قبل زندگى کنى این روزها هم که اکثراً این درد رو تجربه میکنیم

متاسفانه همینطوره عزیزم

نسرین به امیر دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 01:40 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

هر چی نوشتی چرت و پرته
شما یا خوابی یا ایران زندگی نمیکنی
خواهر من هم بجای داروی تایید شده از سازمان جهانی بهداشت، به داروی گیاهی رو آورده بود. وگرنه الآن زنده بود.
در ضمن:
خون ایدزی کسی وارد ایران نکرد. آقازاده ها از تایلند سوغات آوردن .
شما همیشه اینجوری چشمتو بروی واقعیات می بندی یا واقعا اینقدر ساده لوحی؟

از تمام دوستان ممنونم بخاطر همدردیتون/ لطفاً التماساً واکسن بزنید. هر واکسنی بجز برکت که تایید نشده
"امیر" ها از این حرفا زیاد زدند و حالا هر روز خبر مرگ یکیشونو می شنویم که بر اثر کرونا مردند.

مادر دو دختر یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 01:04 ب.ظ

امیدوارم غم اخرشون باشە ، خدا صبرشون بده

ممنونم عزیزم
آمییین

زهرا..‌. یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 11:27 ق.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

واقعا سخته وهیچ کلمه وهیچ جمله ی نمیتونه تسگینی باشه براشون غم ازدست دادن عزیزودوری و...حتی یه لحظه ازذهنم بیرون نمیره فقط ازخدا براشون ارزوی صبردارم تابتونن باهاش کناربیان چون داغ ن کم میشه ونه فراموش
واقعا صداشون جگرادمو میسوزونه....خدایا بسه دیگ
خسته شدیم انقدر ناراحتی وغم عزیزانمونو دیدیم

من مطمئنم وجود دوستان گلی مثل شما براش این روزهارو آسون ترمیکنه...مرسی بخاطر وجودنازنینت


قربون محبتت زهرا جون .. خدا همه ی شما عزیزا رو برای من /برای هم نگهداره

ماه یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام مهربانو جون
نسرین جان رو من از وبلاگ شما شناختم، زمانی که گفتید داستان مهاجرت‌ شون را می نویسند.
نسرین عزیز و مهربان
من را در غم خود شریک بدانید. امیدوارم خداوند به شما و خانواده محترم شما آرامش عطا کند.

به یاد زیبای ایشان گل و درخت بکارید و هدیه کنید شاید کمی باعث شود دلتان آرام بگیرد.
مهناز

سلام عزیزم
رز زرد به یاد پری عزیز که عاشق رنگ زرد بود کاشت

ترانه یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 08:31 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

amir یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 12:05 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

من از شما 2 تا سوال پرسیدم ، اشتباه نکنید من مخالف واکسن نیستم چون حرفی که شما توی این پست زدین چندین ماه قبل یک پزشک بهمون زد و اونم بهمون گفت هر واکسنی گیرتون اومد بزنید ، از حاشیه هاش بگذریم

اما من از شما یه سوال دیگه هم دارم ، فکر نمی کنید پروتکل هایی که اینا میگن یه نقص خیلی بزرگتر هم داره؟ این همه اجراش کردن بهتر که نشد بدتر هم شد؟ چرا از ظرفیت طب سنتی استفاده نشده؟ چرا داروی معروفی مثل امام کاظم رو نمی یارن توی پروتکل ها؟ یادتونه یه روز براتون کامنتی در این باره گذاشته بودم؟ جالب نیست براتون که همین سازمان بهداشت خودمون درباره این دارو تحقیق کرد و نتایجش رو منتشر هم کرد که نتایجش خیره کننده بود ولی هیچ وقت رسما اسمشو اعلام نکردن و فقط با گفتن اینکه چند تا داروی گیاهی هست که کمک میکنه و اینا نام بردن و اخرش هم معلوم نشد که چی شد داروی گیاهی اونا؟

اصلا چرا راه دور بریم ، مادر من کرونا گرفت ، چرا من و خواهرم که شهرستان بودیم وقتی شنیدیم مادرمون مبتلا شده اومدیم و حالا جدا از رعایت پروتکل ها ، اون ویروس نتونست به ما آسیبی بزنه؟ توی یک خونه بودیم و نزدیک به هم ، یکی که همه چیشو ( حس بویایی و قدرت بدنی و ...) از دست داده بود و ماهایی که نزدیک به 45 روزه از اون ماجرا میگذره و شکر خدا خوبیم؟؟؟ این فقط حرف ما نیست ، خیلی ها تجربه ما رو دارن که حالا جاش نیست .

++راستی صحبتی هم که کردم علمی بود و 4 تا خبر تو خبرگذاری نیست که بگن اینا همه اش کلاه برداریه و کلاشیه و چه چه ، نتایج تحقیقاتش منتشر شده ، باید به روز وقت بذارم مثل همون یادداشت اول داروی امام کاظم که رفرنس ها رو گذاشتم اینم بنویسم و منابع در دسترس باشن تا خود مردم قضاوت کنن . مردم ما موش آزمایشگاهیی نیستن که دارن پلی فارماسی میشن ( صحبت معاون وزیر بهداشته اگه اشتباه نکنم - ویدیوش هست )باید از تمام ظرفیت ها برای مقابله با این ویروس منحوس استفاده بشه ولی یادمون هم باشه که واکسن ایمن که جواب بده با کمترین عوارض و همچنین دارویی که باعث افزایش سیستم ایمنی فرد بشه و حالا اون پروتکل ها

++و البته یادمون هم نره که ایدز با خون الوده وارد کشور شد و همون کشوری که شیمایی میساخت و به صدام میداد ، بعدا پذیرای ایرانی هایی شد که شیمیایی شدن تا بدونن عوارض اون شیمایی چقدر و چطور بوده.

amir شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 11:42 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

یه سوال اصلی دارم ، از موافقین واکسن و هر جایی که نظرات موافق و مخالف زیاد بوده ازشون پرسیدم از شما هم میپرسم

+بذارین راجع به واکسن های با تاریخ مصرف 100 ساله سوالم رو بپرسم که به نام میشه امثال واکسن سینوفارم و برکت که جزئ دسته ویروس کشته هستن

خب این واکسن براساس ویروس کشته ساخته شده که هم جواب داده و هم تا الان تونسته در برابر جهش های ویروس مقاوت کنه ، سوال من اینه ، امیدوارم و عمیقا امیدوارم اصلا اینطور نباشه که من میگم ، فرض که این ویروس جهش میکنه و اقلا تا الان 4 بار جهش کرده ، واکسن های ساخته شده براساس نسخه اولیه ویروس هستن ، اگه جهش ویروس جوری باشه که دیگه واکسن نتونه اون امادگی لازم رو در بدن ایجاد کنه چی؟

ایا باید به ازای هر چند بار جهش ، 6 ماه یکبار بریم اپدیت واکسن رو بزنیم؟
------------------
+اینارو که دارم میگم چون بخاطر شرایط خاص خودمون که یکبار بهتون گفته بودم و خودتون بهتر میدونید به شخصه دارم نظر موافقا و مخالفا و سخنگوی وزرات بهداشت و همه رو دنبال میکنم.چی فکر می کنید؟

amir شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 11:33 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
++خدا رحمتشون کنه


+لطفا جمله تون رو اصلاح کنید ؛ این جمله " هر نوع واکسنی که موجود شد بزنید."ببخشید!!! هر نوع؟

با جمله تون مخالفم ؛لطفا در برابر استدلال من استدلال بیارین خواهش میکنم ، حتما میدونید که واکسن های موجود فارغ از هر نوع و برندی و یا کشور سازنده ای ، در چند دسته قرار میگیرن که ساختار و سابقه مختلفی دارن . مثلا یه واکسن با سابقه مصرف 100 ساله داریم و دیگری با سابقه مصرف 30 ساله و چند تا واکسن دیگه که تازه تولید شدن و هیچ تحقیقی راجع بهش انجام نشده.

شما تضمین می دید که کسی این نوع واکسنی که تازه تولید شده و هیچ تحقیقی راجع بهش انجام نشده و مجوز اضطراری داره باعث عوارض نشه ؟ چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت؟"بگذریم که این عارضه مرگ هم میتونه باشه؟!

-----
یه سوال دیگه هم دارم ولی منتظر استدلال شما در این مورد هستم

سلام
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه .
فعلا واکسن برکت و امثالش تاییدیه نداره ، و فقط به داوطلبین تزریق میشه ، البته من اینطوری خبر دارم .
درمورد بقیه ی واکسن ها نظرم اینه که هر کدوم بود تزریق کنیم .
امیر جان من چکاره م که تضمین بدم ؟ هیچ تضمینی برای هیچ چیز وجود نداره فقط همون چیزی که طبق شواهد و قرائن بنظرم درست میاد و برای خانواده م و خودم توصیه میکنم به دوستانمم همونو میگم . دیگه بعدش هر کسی خودش تصمیم میگیره که چکار کنه . من به بچه ی خودمم هیییچ چیز رو تحمیل نمیکنم واکسن که جای خود داره .
---
استدلالی در این زمینه ندارم به جز چیزایی که گفتم . کامنت های بعدیت هم تایید میکنم که دوستان بخونند و هر طور دوست دارند تصمیم بگیرند

ماجد شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 11:29 ب.ظ

خدا صبر بده

آمییین

سوفی شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 12:48 ب.ظ

آه از این درد، فعان از این غم. همه مون سوختیم، یا در آتشی که ابلهان به پا کرده اند، یا در آتش جنگ. دلم خون هست، هیچ واژه ایی تسلای درد و غم بزرگ نسرین بانو نیست.
همیشه دوست دارم صدای کسانی که وبلاگ شون رو می خونم بشنوم، اما به قول آقای دکتر نه به این صورت. کاش میشد این برای این دل های سوخته کاری کرد

نسرین شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 12:48 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

چطور می تونم ازت قدردانی کنم؟ بجز اینکه دلم را مثل همیشه بروت باز کنم و کف دستم بذارم تا هر چه بخوای با اون بکنی...
شاید باورت نشه که چند بیت این شعر طور دیگری نوشته شده بود اما موقع خوندن اشک مجالم نمیداد و واژه ها را ندیدم، پس از دل شعرم را تمام کردم... چه باک؟
مونس تمام غم و شادی هایم، این چند روز محبت های تو و منجوق قوت زانوانم بود.
من خوشبختم که تو ساعت دو و سه صبح در نهایت خستگی می خواهی کنارم باشی و پای حرفهایم که این روزها همه از ناباوری و بغض تمام نشدنی هستند بنشینی.
پیامت را دیدم، پرسیدی کجایی؟
و من نبودم.
قایم شده بودم پشت سوگی که تمام انرژیم را از من گرفته بود و دیگر نهایت خودخواهی بود ترا به حرف بکشم. بخصوص در مورد چیزی که هنوز خود باورش ندارم!
باور نمی کنم... چطور باور کنم؟

عززیزکم حق داری باور نکنی ...
قربونت برم که صدات پر از اشک و آه بود و جگرم رو میسوزوند

طیبه تی تی شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 12:18 ب.ظ http://parandehdararamesh.blogfa.com/

چه سنگین ترند غم ها این روزها ،چندبار باید بمیریم این روزها؟
هر عزیزی که می رود تکه ای از جان ما هم می رود و قسمت بزرگی از قلب ما نیز.

سینا شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 12:10 ب.ظ

همیشه در اینجور موارد کلمه کم میارم و نمی دونم چی بگم که در حد این مصیبت بزرگ باشه. فقط می خوام به نسرین خانم بگم در این مصیبت تنها نیستند و ما دوستان هم در غمشون شریک هستیم. روح خواهر نسرین خانم شاد و یادش گرامی

ربولی حسن کور شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 11:33 ق.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
دوست داشتم صداشونو بشنوم اما نه به این صورت
واقعا روزهای سختی رو میگذرونن اون هم توی غربت

سلام
میدونم میگذره اما با خون جگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد