دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

پنجاهمین سالگر ازدواج مامان و بابا/ تبلیغ کسب و کارها

سلام دوستای عزیزم. امیدوارم همگی خوب باشید و درد و بلا از خودتون و عزیزانتون به دور باشه . 


 اگر شرایط عادی بود،  همون بیست و یکم مرداد ماه پست پنجاهمین سالگرد ازدواج مامان و بابا رو میذاشتم  ولی راستش اصلاً دل و دماغ نداشتم . 

یادش بخیر همیشه تو خانواده  درمورد برگزار کردن یه جشن باشکوه به مناسبت پنجاه سال، کنار هم بودن مامان و بابا صحبت می کردیم . دوست داشتیم حالا که این دوتا عشقِ خانواده ی شمعدانی، بزرگِ فامیل هستند، همه ی فامیل رو دور هم جمع کنیم و یه شبِ شاد کنارِ هم بگذرونیم . 

چه می دونستیم که این ویروس منحوس، جفت پا میپره وسط آرزوهامون !


خلاصه جشن و شادی رو برگزار کردیم ولی فقط بین خودمون . 

البته بعدش کلی عکس و فیلم برای همه ی فامیل ارسال کردیم و بصورت مجازی اونا رو هم در شادیِ خودمون شریک کردیم . 


قدیمی های این خونه میدونند که ازدواج مامان و بابا یه جورایی فامیلی محسوب میشه  و داستان عاشقانه ی پر تب و تابی هم داشته ..

 از اونجایی که هر دو مخصوصاً بابا ، عزیز و محبوبِ فامیلِ بزرگ ماهستند، این جشن برای بقیه ی فامیل هم جذابیت داره ... حتی اونایی که سنشون کمه ، داستان عشق و عاشقیِ مامان و بابا رو از بزرگترا شنیدن . 


 کیک پنجاهمین سالگرد ازدواجشون رو خودم پختم و با بقیه ی خواهر برادرها پول گذاشتیم روی هم و برای خو نه ی مامان و بابا استند گل که جنسش چوبه و   دوست داشتن خریدیم .

 البته از پیجی که دست سازه های چوبی دارن سفارش دادیم و خیلی هم از قیمت و کیفیت کارشون راضی بودیم . 


حالا انتهای پست معرفیشون میکنم . 


امیدوارم همه ی عشقا بادوام و واقعی باشه و همه ی عزیزانمون ، به سن سالمندی برسن و همراه ثمره های عشقشون ، با هم بودناشون رو جشن بگیرن .

تو این  دنیای سر و افسرده از نظر عاطفی، به شدت به این اتفاق های خوب نیاز داریم . 


ماشینم هنوز تعمیرگاهه و بیمه همچنان مشغول آزار و اذیتمونه .. بعداً درموردش مینویسم .. فقط همینو بگم که تو موضوع تصادف های اینچنینی ، اونی که خسارت میبینه بیچاااره ست نه اونی که مقصره 


********

آموزش  غذای پای سیب زمینی رو هم براتون میذارم ، درست کنید و به میزهای غذاتون تنوع بدید. نوش جان خودتون و عزیزانتون باشه



مواد مورد نیاز

سیب زمینی یک کیلو ،سینه ی مرغ یک عدد،فلفل دلمه ای کمی ،قارچ به میزان لازم 

سس بشامل یک لیوان ، پنیر پیتزا برای روی غذا ،کره حدود دو قاشق غذاخوری

جعفری خورد شده ، هر ادویه ای که دوست دارید 

طرز تهیه: ابتدا سیب زمینی ها رو با کمی نمک میذاریم بپزه. تا اونا پخته میشن 

سینه ی مرغ ، قارچ ها و فلفل دلمه ای رو به قطعات خیلی کوچک خورد میکنیم. 

پیاز رو خیلی کم تفت میدیم تا شیشه ای بشه بعد مرغ ها رو بهش اضافه میکنیم، نمک و ادویه هایمورد نظر رو بهش میزنیم بعد هم فلفل دلمه ای رو اضافه میکنیم. 

قارچ ها رو جدا گونه حرارت میدیم تا ابش کشیده بشه بعد با مواد قبلی مخلوط میکنیم و میذاریم کنار.

سیب زمینی های پخته  رو له میکنیم و بعد کره بهش میزنیم و نمک و ادویه هایی که دوست دارید، پورهسیب زمینی بدون شیر هم اماده ست کنار میذاریم.

سس بشامل رو اماده کنید.  حالاتو ظرفی که مخصوص فر هست کمی روغن مایع بریزید و کمی هم پودر سوخاری بپاشید. فر رو بذارید گرم بشه. 

حالا مثل فیلم کف ظرف رو با یه لایه پوره سیب زمینی بپوشونید، روش مواد میانی که میتونه هر چیزی باشه مثل همینموادی که من اماده کردم یا مواد ماکارونی یا اصلا سبزیجات بدون گوشت رو پر کنید. 

حالا با بقیه سیب زمینی ها توپ های کوچیک درست کنید و روی ظرف بچینید. سس بشامل رو روی مواد بریزید ولابه لای توپک ها رو پنیر پیتزا بریزید. ظرف رو  به مدت یک ربع بیست دقیقه تو فر بذارید تا پنیر ها اب و طلایی بشن. 

پای سیب زمینی اماده ست نوش جانتون باشه.


* سس بشامل 

دو قاشق غذاخوری آرد رو با شیر سرد حل کنید روی حرارت بذارید و تا غلیظ شدن مرتب هم بزنید . نمک و فلفل و ادویه هایی که دوست دارید هم بهش بزنید . میتونید کمی کره هم اضافه  کنید یا وقتی حرارت رو خاموش کردید کمی خامه صبحانه داخلش بریزید خیلی خوشمزه ولی چرب میشه . 


دوستتون دارم 


پ ن:  تو کامنت ها درمورد کسب و کارخودتون یا عزیزانتون که به سلامت کارشون اعتماد دارید بنویسید و برای دیده شدن و رونق کسب و کار به همدیگه کمک کنید . 

من هر بار آخر پست هام ، چیزایی که تو کامنت ها معرفی کردید و ممکنه بقیه متوجه نشده باشن رو یادآوری میکنم . (البته به شرطی که خودم کمی اشنایی و اعتماد داشته باشم و مورد تاییدم باشه)

اینطوری همه راحت تر زندگی میکنیم . هم خریدار بی واسطه چیزی که لازم داره رو میخره هم تولید کننده ی زحمت کش از کسب و کارش رضایت بیشتری داره . 


لوازم چوبی دست ساز رو از پیج 


desa_wood@


سفارش دادم کارهاشون رو ببینید . خوش رو، خوش قول و بسیار محترم هستند .

نظرات 41 + ارسال نظر
مهرگل شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 12:45 ب.ظ

خیلی مبارک باشه مبارک همتون باشه
چقدررررررر زیبا ، خدا بهشون سلامتی و تندرستی و طول عمر بده

ممنونم مهرگل جانم

رها پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام مهربان بانو
ایشالا همیشه سایه پرمهر پدر و مادر نازنین تون برقرار باشه
چقدر برازنده هم دعا میکنم همیشه سالم و شاد باشند
من هم پیج فروش فرش کاشان دارم تضمینی هست فرشهامون دارای ضمانت نامه از بهترین الیاف و بروزترین نقشه ها
ارسال کاملآ رایگان و پرداخت هم بعد از تحویل فرش هست که فقط مقداری بیعانه جهت ثبت سفارش دریافت میشه
البته پیج تازه افتتاح شده نمایشگاه حضوری هم کاشان داریم ممنون میشم حمایت کنین، آدرس پیج:
zar_baft_carpet

سلام عزیزم
ممنونم رها جون
چقدر عاالی امیدوارم پر روزی و برکت باشید

زهرا..‌. پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 01:54 ب.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

خدابه پدرومادرعزیزتون عمرطولانی وباعزت بده وانشالله صدمین سالگردازدواجشونوجشن بگیرید

خیلی ناراحتم ک هنوزماشینتون درست نشده ودرگیرید

ممنونم زهرا جون الهی امین
مرسی عزیزم ولی انگار چاره ای نیست

نیکی پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام مهربانو جون
مبارک باشه ان شاءالله سلامت و خوشبخت سالیان درازی رو کنارهم پیش رو داشته باشن
دلم برای پستهای شادتون تنگ بود

سلام نیکی جون
ممنونم نازنین
الهی امین
همه دلمون برای شادی و روزای خوب دلتنگیم

ملیکا پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 05:16 ق.ظ

سلام مهربانو جان
سالگرد ازدواج مامان و بابای نازنین مبارک باشه.
امیدوارم همچنان با شادی و خوشی، کنار هم و کنار بچه ها و عزیزان شون سلامت و سر زنده باشند. واقعا نعمت بزرگی هستند و به نظر من پدران و مادران نه تنها برای خود خانواده بلکه وجودشون از چشمه های انرژی بخش برای کل جهان هست.خدا حفظ شون کنه.
ممنون بابت دستور غذای عالی و همینطور معرفی پیج کارهای چوبی. عالی بود. من واقعا این استندهارو لازم داشتم تو خونه و دو روزه سفارش دادم، قراره تا سه روز دیگه بفرستن.
ممنونم.
امیدوارم کارهای بیمه هر چه زودتر درست بشه. تو رفت و آمدهای بیمه خیلی مراقب خودت باش عزیزم

سلام ملیکا جون
ممنونتم عزیزم
دقیقا همینطوره خدا همه شونو حفظ کنه .
به به مبارکت باشه عزیزم بسلامتی .
چشم قوربونت البته همه ی زحمتش واقعا به دوش پدر مهردخت افتاده

شعله پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 12:32 ق.ظ

ای جان .الهی همیشه شاد و سلامت باشن .


ممنونم عزیزم

ساغر چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 03:43 ب.ظ

مهربانوجان سلام
به به خیلی خیلی مبارک باشه، نیم قرن زندگی خیلی فوق العاده و مثال زدنیه، خیلی قدرشون رو بدونید ، انشاالله سایشون همیشه بر سر شما باشه، چقد خوشبختی عزیزم که مادر و پدر به این نمونه ای دارید.خدا حفظشون کنه، من چشمم شور نیست ها () خیالت راحت .خیلی ذوق کردم عزیزم.

ماشین هم انشاالله زود ردیف میشه ، کارا درست میشن.
مهربانو اخه تو هی چیز میز درست میکنی چاق نمیشی، من باشم اندازه دیو شده بودم.

راستی تبریک میگم واکسن زدید (البته ببخشید با تاخیر دارم میگم). منم دیروز ۱۶ ام‌ واکسن زدم.

سلام ساغر جون
ممنونم عزیز دلم قربون چشمت محبت داری خدا عزیزانت رو نگهدار باشه
ساغر جون بخدا منم دارم چاق میشم البته علتش شیرینی هایی که درست میکنم نیست چون همه چیز رو خیلی کم میخورم ولی این اواخر غذاهای پر کالری زیاد خوردم . واقعا اگر متابولیسم بدن درست کار کنه حتما با بی دقتی ادم چاق میشه . کسانی که میخورن و چاق نمیشن متابولیسمشون درست نیست و به هر حال نرمال نیستن
خواهش قربونت منم بهت تبریک میگم الهی سلامت باشی

Baran چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 11:48 ق.ظ


به به.بلامیسر .مامان و بابا، به اتفاق همه ی عزیزان شون سلامت و شاد باشن همیشه

ممنونم نازنین

شادی چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 08:15 ق.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

سلام مهربانو جان
عشق مامان و بابا پایدار امیدوارم نیم قرن دیگه با شادی و سلامتی سایه شون بر سرتون باشه.

سلام شادی جان
ممنونم عزیز دلم . الهی امین

افشان چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 12:34 ق.ظ

غریبه سه‌شنبه 16 شهریور 1400 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام
ما 57 ازدواج کردیم
سالگرد نقره ای را رد کرده ایم
ولی سالگرد طلایی مانده است
ولی خب ما مثل آنها عشق عاشقی ازدواج نکردیم
ازدواج ما سنتی بود
*****
پسر و عروس هم دوشنبه معاجرت کردند
روز خدا حافظی پسر ما را بغل کرد البته با ماسک و کلی گریه کرد
به عروس قبلا گفته بودم که پسر شدیدا عاطفی است
مواظب باش home sick نشه
قبل از رفتن آنها دخترم یک کاکل زری به دنیا آورد فعلا سر همسر گرم آن شده است

سلام
بسلامتی سالگرد طلایی رو هم کنار هم جشن می گیرید .
خب به خیر و سلامت برن ان شالله . جاشون سبز باشه . قدم نورسیده هم مبارک زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه الهی

یاس ایرانی سه‌شنبه 16 شهریور 1400 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام مهربانو جان
تبریک میگم عزیزم سالگرد ازدواج بابا عباس و مامان مصی نازنینتون رو
ان شاالله سالیان زیادی کنار هم به شادی بگذرونن… چه عکس قشنگی
چه عاشقانه بهم نگاه می کنن.
مهربانو جان امیدوارم زودتر کارای بیمه درست بشه و بتونین ماشین رو تعمیر کنین…
دست گلتون درد نکنه شف مهربانو
شنیدن صدا و دیدن روی ماهتون انرژی میده بهم
سلامت و شاد باشین

سلام عزیز دل
ممنونم الهی آمین
قربان نگاه مهربونت
مررسی یاسی جان ولی واقعا هیچ کاری از پیش نمیبرن .. خیلی خسته و عصبانیم بابت این موضوع
عزززیزمی همچنین

نسرین سه‌شنبه 16 شهریور 1400 ساعت 02:25 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

ماشینت درست شد؟

نه عزیزم

نوشین دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 03:32 ب.ظ http://khameneh1981@yahoo.com

الهی سالیان سال مامان و بابا تنشون سالم و سایه شون مستدام باشه مهربانو جون. الهی هیچکس در این روزگار گرفتار نشه و پاش به این اداره و دفاتر نرسه که جز آزار چیزی بلد نیستن.

بابت کسب و کار هم که خودت میدونی.
اگر قابل باشم فروش محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم را دارم و البته که دعوت به همکاری هم دارم برای تیمم.
oriflame_with_nooshin

ممنونم عزیز دل
الهی آمین
بعله .. خرید خوبی ازت داشتم عزیزم

شارمین دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 02:45 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلااام
مبارک باشه. و خدا حفطشون کنه.

ان‌شالله سال ۱۴۰۵ پنجاه و پنجمین سالگرد رو با حضور همه فامیل جشن بگیرید. این طوری یه کم لاکچری‌ترم می‌شه به خاطر سه تا ۵


کاش به متاسبت سالگرد ازدواجشون، قصه‌ی عشقشون رو برامون می‌نوشتی

سلام عززیزم
ممنونم نازنین خدا عزیزانت رو حفظ کنه
آررره واقعا
ان شالله
یه بار نوشتم شارمین جان ولی شاید لطفش به این باشه که دوباره بنویسم

مهرو دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام عزیزم
سالگرد ازدواج پدر و مادر عزیزتون رو تبریک میگم انشالا همیشه کنار هم شاد و سلامت باشین. کیک هم نوش جانتون
.
بابای من یه جمله معروف داره که وقتایی که مامانم حرص میخوره بهش میگه
میگه نه من میتونستم بهتر از تو پیدا کنم نه تو میتونستی بهتر از من پیدا نکنی پس انقدر حرص نخور
.
من هم پیج آنلاین شمع دستساز دارم با کلی عشق و امید و انگیزه
@hirsa_handmade
خوشحال میشم بهم سر بزنی

سلام مهرو جان
ممنونم عزیز دلم .
خیلی جمله ی بابا بامزه بود .. الهی بمونند برای هم
به به خانوم هنرمند بسلامتی ان شالله که موفق باشی

ماجد دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز
پنجاهمین سالگرد ازدواج بابا مامان مبارک شما و همه عزیزاتون
این شادی برقرار باشه تا سالگردای دهه های بعدی و بعدی و...

سلام ماجد جان
ممنونم دوست من
آمییین

ونوس دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 11:27 ق.ظ http://calmdreams.blogfa.com

سلام عزیزم
به به تبریک میگم مناسبت این جشن باشکوهتونو. الااااهی که بمونن براتون و عمر باعزت داشته باشند.
من فراموش کردم نحوه آشناییشونووو
چه پایه های شیکی مبارک باشه
چقدر اذیت میکنن بیمه ها وقت پول گرفتن که خوب پایه و خوش اخلاقن. میخوان خسارت بدن ادمو بیزار میکنن

سلام عزیز من
قربونت نازنین . مینویسمش دوباره عزیزم
خیییلی اذیت میکنن واقعا ازشون ناراحتم امیدوارم درست درموقعیت من قرار بگیرند

فرحناز دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام مهربان جانم سالگرد ازدواج بابا عباس و مامان مصی هزار بار مبارکتون باشه الهی که سرزنده و سلامت باشند کنارتون. خیلی خیلی ممنون که غذای امروز من رو یاد دادی بهم. داشتم فکر می کردم چی درست کنم؟ معلومه که خیلی خوشمزه میشه

سلام عزیز دلم
ممنونتم فرحناز عزیزم
درست کن مواد میانی رو هم هر چی دوست داری انتخاب کن . نوش جوونتون باشه

فرزانه دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 08:50 ق.ظ http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

عزیزم خیلی خیلی تبریک میگم پنجاهمین سالگرد به هم رسیدن این دو عاشق دوست داشتنی را
الهی سایه شون همیشه بالای سرتون باشه

ممنونم فرزانه جانم

سیمین دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 08:27 ق.ظ http://jafaripour1@gmail.com

عززززیزم
خدا حفظشون کنه و سایه شون مستدام باشه بابا و مامان عزیزتون.

ممنونم سیمین جانم خدا عزیزانت رو نگهداره

Mani دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 05:07 ق.ظ

سلام مهربانو جان عزیز
عکس بسیار زیبا است
سالیان سال تندرست, در کنار هم جشن بگیرید.

آقای دکتر به نکته بسیار خوبی‌ اشاره کردند
تربیت فرزندانی مثل شما, نشانه یک ازدواج کاملا موفق است

سلام عزیزم
ممنونم دوست من
عزیز منید شمااااا

طیبه تی تی دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 12:20 ق.ظ http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام عزیزدلم
برای پدر و مادرت طول عمر همراه با سلامتی و همینطور عاشقانه به همراهی محبت های شما بچه ها و نوه های گلشون آرزومندم
ایشالا همه زوج ها به این روزهای ارامش درکنار ثمره های زندگیشون برسند ( کیک هم دست های هنرمندت درد نکنه)
عزیزم ما تو تصادف ،من مقصر بودم ولی برای ما هم بیمه خیلی بازی درآورد تا بالاخره کارها انجام شد .ایشالا درست میشه به زودی،بیمه ی ما نوین بود

سلام طیبه جانم
ممنونم عزیزم روح پدر در ارامش باشه و خدا مامان گلی ت رو برات نگهداره
الهی امین
خدا نگذره ازشون منو دارن خیلی اذیت میکنن

عمه خانم یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 10:02 ب.ظ

انشاالله سالیان طولانی درکنارهم با همین عشق برقرار باشند و شما جشن بزرگ فامیلی شصتمین سالگرد ازدواجشون را بگیرید.

ممنونم عمه خانوم
خدا نگهدار عزیزانت باشه

x یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 09:58 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

عزیزم
خب داستان عشقشون رو واسه ماهم بگو ذوق کنیم

قبلا نوشتم برای همین گفتم قدیمی ها درجریانند .. پستش رو پیدا میکنم و ادرس میدم عزیزم

ترانه یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 03:46 ب.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

تبریک میگم مهربانو جان. امیدوارم سالهای سال با شاید وسلامتی سالگرد ازدواجشون رو جشن بگیرین.
راستی کاش داستان عشق و ازدواجشون رو هم مینوشتی
اینجا توی اینجور تصادفها، فرد مقصر از نظر مالی خیلی آسیب میبینه، ماهیانه بیمه اش تا سالهای سال خیلی بالا ترمیره. اگر خطای رانندگی هم آدم بکنه و جریمه بشه باز، تا مدتها ماهیانه بیمه اش بالا میره. این انگیزه مناسبیه که مردم حواسشون باشه تصادف نکنن و جریمه هم نشن.
فردی که بی تقصیر زیاد دردرسر پیدا نمیکنه، بیمه طرف مقابل بهش ماشین اجاره ای میده تا مدتی که ماشینش درحال تعمیر هست ازش استفاده کنه. اگر هم که وضع ماشین خیلی خراب باشه که قیمت ماشین رو بهش میدن تا بره ماشین بخره برای خودش

ممنونم ترانه جانم
قبلا نوشتم برای همین گفتم قدیمی ها درجریانند .. پستش رو پیدا میکنم و ادرس میدم عزیزم
اتفاقاً دیشب دقیقاً مهرداد داشت برام قوانین تصدف در کانادا رو میگفت .
گفتم قطع کن من یه سر بیام اونجا یه تصادف بکنم دلم خنک شه برگردم
اَه اَه انقدر از بلاد کفر بدم میاد که.... ما خوبیم فقط

هانیه یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 03:31 ب.ظ

چقدر جالب
انشالله سالگرد شصتمین و هفتادمین
داستان عشق پاک و خانواده سالم همیشه جذاب وشنیدنیه .
اینا رو بعدا برامون بنویسید

ممنونم هانیه جون . راستش قبلا نوشتم برای همین گفتم قدیمی ها درجریانند .. پستش رو پیدا میکنم و ادرس میدم عزیزم

زبله یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 03:10 ب.ظ http://Zebele.blogfa.com

در مورد کسب و کار هم باید بگم متاسفانه نه مجوز کار دارم
و نه هنری و نه اسکیل خاصی

امیدوارم تن درست و موفق باشید دکتر جان

زبله یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 03:06 ب.ظ http://Zebele.blogfa.com

سلام
ایشالا که جشن پذر و مادر عزیزتون پاینده و مانا باشن

در مورد این غذاهای خوشمزه ای که گذاشتین هم من هیچ من نگاه

سلام دکتر زبله ممنونم

سینا یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 02:01 ب.ظ

پنجاهمین سالگرد (به قول غربیها سالگرد طلایی) ازدواج پدر و مادر مبارک باشه. ایشالله صدمین سالگرد ازدواجشون رو جشن بگیرند.

من و همسرم هم مدتی پیش به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ازدواجمون (به قول غربیها سالگرد نقره ای) یک جشن دو نفره گرفتیم.

ممنونم سینا جان
برای تو و همسر نازنینت هم جشن طلایی زیبایی رو آرزو میکنم

سمیرا(راحله) یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 01:30 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

خدا به همه کسب و کارها برکت بده .....

فوق العاده قشنگن هدیه هاتون ...دست این

گروه گل هنرمند درد نکنه

الهی آمین
ممنونم عزیز دل

سمیرا(راحله) یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 01:28 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

به به به چه غذاییییی

من عااااشق قارچ هستم

حتما درستش میکنم ولی چون فر ندارم تو کیک پزم میذارمش یا تو ماهیتابه رژیمیم

مهم نیست سمیرا جون با یه قابلمه ی بزرگ هم میتونی فر دستی درست کنی کافیه نسبت به حرارت مقاوم باشه

سمیرا(راحله) یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 01:27 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

ماشالا هزار ماشالااااا

چقدر ناز و تو دل برو هستند پدر و مادرت مهربانو جانم

خدمتشون تبریک میگم منم به نوبه ی خودم

مرسی برای تربیت فرزندان به این گلی

الهییی صد و بیستمین سالروز ازدواجشون

مرررسی سمیرا جونم

نسرین یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 12:38 ب.ظ http://tajavozmamnoo.blogfa.com/

ای جانم... واقعاً جای تبریک داره
اتفاقاً مزدک چند روز پیش گفت سر کار که غذا سفارش میداده پای سیب زمینی خورده، گفتم خوشمزه بود. انگشتاشو جمع کرد و گفت: آخخخخ
امتحان می کنم عزیزم. حتماً خوشمزه هست ولی بقول تو سالی یکبار

ممنونم نسرین عزیزم
ای جاان نوش جونش باشه پس کلی خوشش میاد

عمادوسوگندش یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 12:28 ب.ظ http://Www.1473s.blogfa.com

مبارکشون باشه ایشالله جشنه ۱۰۰سالگیشون

ممنونم دوست من

الی یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 12:24 ب.ظ https://elimehr.blogsky.com/

عشقشون ماندگار عزیزم انشالا سالها کنار هم زندگی کنن به خوبی
بابت تصادفت هم خیلی ناراحت شدم خداروشکر خودتون خوب هستین و اتفاق جانی نیفتاد

ممنونم عزیز دلم
قربون محبتت

parinaz یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 11:19 ق.ظ http://parinaz95.blogfa.com

ای جانمممم مبارک باشههههه،خدا واستون نگهشون داره.
مهربانو جون این دستورات خوشمزه ای که میذارید رژیم من بدبخت رو هیچی به هیچی میکنه که.دلم خوااااست

ممنونم عزیز دلم
ای جااان والا خودمم باید مراقب باشم پریناز جون
این غذاها برای گاهی وقتی خوبه ومیز رو رنگین میکنه . در مواقع دیگه باید همون نون و پیاز رژیمی رو سق بزنیم

مخمور یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 11:03 ق.ظ http://mastoori.blogfa.com

عزت شان برقرار و سایه اشان بر دوام و شادی اشان بی زوال

ممنون عزیزم

لیندا یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام
سالگرد ازدواج پدر و مادرتون مبارک
انشاله سالیان سال سلامت و تندرست در کنار همدیگه جشن بگیرید

سلام ممنونم نازنین

ربولی حسن کور یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 09:53 ق.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
مبارک باشه
پنجاه سال خودش یه عمره
و با وجود فرزندانی مثل شما مشخصه این ازدواج کاملا موفق بوده.
راستی من هم توی ولایت مریض میبینم اگه دوست داشتید معرفی بفرمائید

سلام
ممنونم آقای دکتر
امیدوارم چنین جشنی رو با ثمره های خوب زندگیتون تجربه کنید
اسم ولایت رو بفرمایید اتوبوس میگیریم خدمت می رسیم

ستاره یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 09:36 ق.ظ

مهربانوی عزیز سلام
سالگرد ازدواج پدر و مادرتون مبارک، ان شاءالله همیشه تنتون سلامت باشه و در کنار هم جشن بگیرید.

منم پیج صابون های دستساز و تزئینی دارم و هم دستسازه های کچه ای :) خوشحال میشم میزبانتون باشم
@soap.mina
@artmina.handmade

سلام ستاره جان
ممنونم عزیزم
به به خانوم هنرمند . موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد