دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

کمی فاصله داریم

سلام دوستان عزیزم . بازم مثل همیشه من رو شرمنده ی محبتتون کردید و با واریزی هاتون نشون دادین که چه جمع پاک و نازنینی درست کردیم . چیزی از انشار پست هزار سال پیر تر نگذشته بود که اولین واریزی انجام شد . البته همونطور که از مانده ی حساب مشخصه از قبل حدود چهارمیلیون و صد تومان ذخیره داشتیم . 



و به طرز شگفت انگیزی تو همین سه روز به اینجا رسیدیم 


جمع کل صندوقمون 13 میلیون و دویست هزارتومنه و احتمالاْ مجبور میشم همه ی موجودی صندوق رو برای این کار اختصاص بدم و ذخیره مون تموم میشه ولی خب مهم نیست دوباره برای کیس های بعدی تلاش میکنیم . 

امیدوارم تو این یک هفته که مریم خانوم وقت داره یه جایی رو پیدا کنه هفت تومن کسری تا بیست میلیون تومن هم جور بشه و بنده ی خدا بره زیر سقف جدید. 

بازم از همگی ممنونم و دستای سبز و مهربونتون رو میبوسم . 

اگر هنوز کسی هست که تمایل به مشارکت داره  از طریق شماره کارت همیشگیمون اقدام کنه.


 


دوستتون دارم 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرگل یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 11:37 ق.ظ

مهربانوجان منم یه مبلغ ناچیزی کمک کردم ان شاءالله حل بشه مشکلشون به زودی زود

ممنونم عزیز دل ناچیز نیست بوی مهر و محبت میده

متولد ماه مهر یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 08:46 ق.ظ

الهی بتوانیم در کنار هم دست یک بنده ای را بگیریم .

الهی آمین
همیشه تونستیم بعد از این هم میتونیم با هم

یاس ایرانی یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 06:32 ق.ظ

سلام مهربانو جان
دست شما و همه دوستان مهربانی که به یاری مریم خانوم شتافتن رو می بوسم و براتون بهترین ها رو آرزو دارم :گل
داشتن قلبی بزرگ و مهربون متخص مهربانوی عزیز ماست

سلام نازنین
عززیز منی دوست گلم منم میبوسمت دوست قشنگم بدون کمک هم ممکن نیست

سوده شنبه 27 شهریور 1400 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام مهربانو جان ،توی یکی از پست هاتون در رابطه با تغذیه دوره کرونا نوشته بودید هر چی سرچ کردم ندیدم شاید رمزی شده باشه اگر ممکن هست یک بار دیگه پست کنید

سلام سوده جانم نه عزیزم رمزی نیست برات پیدا میکنم الان میگم . خودمون اردیبهشت کرونا گرفتیم بابا هم آذر سال قبل الان پیداش میکنم

نسرین جمعه 26 شهریور 1400 ساعت 04:31 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

شک ندارم جور میشه.
اگر تا سه روز دیگه جور نشد سعی می کنم دو میلیون دیگه بریزم به حساب.

عشق جان جور شد . شما دوستای من محششششششششرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد