دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

در کنار هم ، دست همو می گیریم



از این پیام های بالا شروع شد .

دو روز پیش آزیتا جان (دوست خواهرم مینا)، بهش یه مورد حمایتی  رو معرفی کرده بود که به من خبر بده ولی خودش هم بهم پیام داد که ببینه بهم گفته یا نه . 


من تو این دو روز مشغول بررسی کردن  موضوع بودم البته آزیتا خودش یه گروه کوچولو داره که موارد نیازمندی رو شناسایی و حمایت میکنند ولی گاهی وقتا که چند تا مورد با هم پیش میاد به من هم افتخار میده تا کمکش باشم . 


تو این دو روز که درمورد این خانم اطلاعات جمع میکردم متوجه شدم که زبان انگلیسیش کامله و به وسیله ی دوستان آزیتا جون براش کار ترجمه جور شده تا بتونه با کمک دوستان رو پای خودش بایسته . به مدت یک ماه هم در ویلایی  واقع در دماوند که متعلق به پدر یکی از دوستان هست ساکنش کردن تا خودش و دختر کوچولوی یک ماه ش  امنیت و پناه داشته باشند بنابراین فعلا مشکل مسکن ندارن و همگی دارن تلاش میکنند که برای یه اتاق کوچولو که بتونند برای بعد از مدت سکونت تو دماوند،  براش رهن کنند . 

در حال حاضر این مادر و دختر کوچولوش ،  نیاز به مایحتاج معمولی زندگی مثل مواد غذایی و پوشاک و وسایل بهداشتی دارن . 

بنظر خانم قوی و محکمی میاد که باتوجه به مدت کمی که از زایمانش گذشته(احتمالاً افسردگی های بعد از زایمان هم آزارش میده)  و اتفاقات ناگواری که همسر معتاد به شیشه ش براش به وجود اورده، میگه خودم کار میکنم و بچه م رو بزرگ میکنم . 


با دوست عزیزمون که تو بهزیستی هستند تماس میگیرم تا اگر امکان داره در لیست حمایت قرارش بدن و از شما نازنین ها هم خواهش میکنم  چه مواد خوراکی، بهداشتی و پوشاک گرم  اضافه ( برای مادر و دختر یکماهه)  اگر موجود دارید  و چه با  کمک مالی برای خرید مایحتاج کمک برسونیم که این عزیزانمون هم کمتر اسیب ببینند. 

**********

التماس میکنم هر کسی رو در نزدیکتون می شناسید که صلاحیت فرزندآوری ندارند به هر طریقی که خودتون صلاح میدونید از بچه دار شدن منصرف کنید 


دوستتون دارم . 


********


 برای کمک های غیر نقدی اگر وبلاگ دارید تو کامنت خصوصیتون و اگر ندارید  یه ایمیل  بهم بدید تا براتون ادرس بفرستم . 

کمک های نقدی رو هم که می دونید جاش کجاست 



نظرات 13 + ارسال نظر
زهرا..‌. چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 01:13 ب.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com


نمیدونم واقعا چرا با این شرایط زندگی یه بچه رو بدبخت کردن
توکار خداهم میمونم،ب اینا بچه میده و ب زن وشوهری ک چ ازلحاظ مالی چه عاطفی بنظرم یه زوج کامل برای پدرومادرشدنن ن........


حیف این بچه های طفل معصوم

پریمهر چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 08:17 ق.ظ

مه چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 12:44 ق.ظ

عه چرا نصفه اومده کامنتم
عرض کرده بودم ( چون شما تذکر آیین نامه ای داده بودین که به کمکها برچسب سخیف ناقابل نچسبونیم بنده با افتخار و محکم مبلغ رو اعلام کردم)

ای جاااان ممنونتم عزیزم . واقعا افتخار داره و بزرگه نازنین هر اندازه ای که باشه . ارزش معنویش رو اصلا با هیچ معیاری نمیشه سنجید .
دوست گلم

ملیکا سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام مهربانو جان
امیدوارم که این عزیز راهشو به درستی پیدا کنه.
منم ناقابل ۱۰۰ واریز کردم.
دستت درد نکنه مهربانو جان.

سلام عزیزم ممنونتم ملیکا جانم . الهی آمین

خانم سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام
مبلغ 200 تومان برای این نورسیده و مادرش واریز شد. در ساعت 10 و 51 دقیقه. کاش می شد بیشتر کمک کنم. ممنونم که حواستون به اطراف مون هست. خدا شما را حفظ کنه.

سلام عزیزم
ممنونم نازنین ..هر قدر کمک میکنیم دلمون میخواد صد برابر توان داشتیم چون دلمون برای هر نیازمندی می طپه .
خدا به همه سلامتی و برکت بده .. خدا شما دوستای نازنین و دست به خیر رو برام حفظ کنه

هدا سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 07:59 ق.ظ

مبلغ 100 تومن ناقابل واریز شد

هدا جان ممنونم عزیزم خیی هم قابله

غریبه سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام
صد تقدیم شد

سلام
ممنونم پر روزی و تندرست باشید

مه دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام دریا خانوم
۱۰۰ تومن واریز شد.(البته چون خودتون تذکر آیین نامه ای

سلام عزیزم
تن درست باشی ممنونم ، کامنتت نصفه اومده

نسرین دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 10:19 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

دل آدم بدرد میاد... مشخصه با عرضه هست و اگه پشتیبانی بشه و تامین بشه، ایشالا به اون مردک برنگرده. البته اگه قانون بذاره...
چقدر برای رهن نیازه؟
روی منهم حساب کن.

امیدوارم به اون زندگی برنگرده
قربونت برم همیشه هستی

مهرو دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 01:56 ب.ظ

عزیزم من هم ساعت 13:55 ، 100 تومن واریز کردم
انشالا که مشکلشون حل بشه

ممنونم مهرو جانم . تنت سلامت باشه عزیزم

سینا دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 01:07 ب.ظ

مبلغ بسیار ناچیزی واریز کردم.

خیلی هم لطف کردی سینا جان

متولد ماه مهر دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام عزیزم، صد تومان واریز شد.

سلام عزیزم . ممنون از محبتت دوست من

الی دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 12:47 ب.ظ https://elimehr.blogsky.com/

سلام عزیزم
100 واریز شد

سلام نازنین
ممنونم همیشه لطف داری الی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد