دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

گزارش کمک ها به پست "در کنار هم ، دست همو می گیریم"

سلام دوستای گلم 

اومدم براتون عکسای کمک به اون خانم گل و دختر کوچولوش کردیم رو بذارم  . 


خدا رو شکر علاوه برخودمون، گروه های دیگه ای هم کمک رسانی کردن و فعلاً اوضاعشون خوبه . 


این عکس دوست عزیزمونه که پدر نازنینشون ویلای دماوند رو در اختیار راحله و دختر کوچولوش گذاشته ، اون کوچولوی عزیز هم که بغلشه ، همون دختر کوچولوی راحله ست .



این عکس هم که کمک های غیر نقدی دوستانه . از وبلاگ خودمون دوتا از دوستان پوشاک خوبی فرستادن . دستشون واقعاً درد نکنه .


آزیتا جون می گفت یکی از دوستان لایه لای لباس ها، دوتا رژ لب هم گذاشته بود که راحله جون کلی خوشحال شده و با بغض گفته همه ی کمک ها یه طرف، اینکه کسی تو این روزهایی که انقدر وضعیت روحیم خرابه، نیاز زنانه ی من رو هم در نظر گرفته یه طرف . 


اینم بگم که در کنار این خانوم گل،  از یه سالمند نازنین هم دستگیری کردند و این کمک ها هم انجام شده . 



وقتی میبینم همه ی مردم در گروه های مختلف باعث و بانی خیر شدن هم خوشحال میشم هم قلبم مچاله میشه . 

خوشحال میشم چون میبینم قلب های ساده و مهربونی هنوز هم دارن به عشق کمک به دیگران می طپند ، غمگین میشم چون تعداد زیادی از مردم عادی به خیل عظیم نیازمندان پیوستند و شرایط روز به روز داره بدتر میشه . 


در کنار همه ی این مسائل ، نسرین جانم که حکم خواهر بزرگم رو داره و با وجود کلی مشکلات پزشکی ، با غیرت و همت مثال زدنیش کار میکنه و هیچوقت نشده دست از کمک رسانی برداره ... دستای مهربونش رو میبوسم و امیدوارم از عزت و بزرگی سیراب باشه .

 

یه تشکر کلی هم از تک تک شما دوستای گلم داشته باشم که همیشه بی دریغ و صرفاً با اعتماد به من ، کمک کردید . 

دومیلیون و ششصد به راحله جون کمک کردیم که دومیلیونش رو نسرین جون و بقیه رو هم همگی با کمک هم جمع کردیم به علاوه ی  اون دوتا دوست مهربون که کمک هاشون غیر نقدی بود 

نمیدونید چقدر قدر این اعتباری که پیشتون دارم رو میدونم و دوستتون دارم 

نظرات 16 + ارسال نظر

خدا خیرت بده مهربانو که اینجوری به بنده های خدا خدمت میکنی

قربونت عزیزم بدون کمک شما محال بود

نگار پنج‌شنبه 4 آذر 1400 ساعت 01:13 ق.ظ

من یه گره‌ای افتاده بود در کارم.. هی به در بسته میخوردم، به خودم گفتم اگه حل شد، این بار که مهربانوجان پست بذاره برای کمک به کسی، منم یه مبلغی واریزکنم! گره‌هه باز شد ولی من هنوز
نشده به قولم، عمل کنم

عزیز دل خوشحالم گره از کارت باز شده . مطمئن باش زمانش که مناسب باشه انجام میدی عزیزم خودت رو اذیت نکن

مجید وفادار چهارشنبه 3 آذر 1400 ساعت 11:38 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

هوایم را داشته باش ...

وقتی تـــــ♥ـــو هوایم را داری هوا هم خوب میشود ...

اصلا هوا هم به هوای تـــــ♥ـــو خوب میشود ...!!!



سلام خوبی شب بخیرمهربانو جان
خدا از همه قبول کنه
احسنت بر شما که سعادت کار خیر دارین

سلام باوفا
ممنونم دوست من . خدا به دوستان عزیز برکت بده که بی دریغ کمک می کنند

غریبه سه‌شنبه 2 آذر 1400 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام
خداوند به شما خیر بدهد که عاملی هستید برای خیر رساندن
خدایی مردم دست خیرشون زیاده
مثلا می بینم خیلی ها به این بچه های که اشغال جمع می کنند کمک می کنند
یا در مسجد محل وقتی برای کمک به حل مشکل بیماری و یا کمک برای تشکیل یک زندگی اعلام نیاز دهها میلیونی می شود
کمتر از یک ساعت جمع آوری می شود

سلام ممنون غریبه ی عزیز که همیشه همراهی کردی
درسته منم شاهد این اتفاقای خوب بودم و چقدر لذت بخشه مردم هنوز به داد هم می رسن

نسرین سه‌شنبه 2 آذر 1400 ساعت 01:23 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

برای همه و بخصوص تو عزیزترینم

فدای تو خواهر جونم

یه مادر سه‌شنبه 2 آذر 1400 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام عزیزم دست همگی درد نکنه وخیر وبرکتش هزار برابر به زندگی هاتون برگرده

سلام قربونت عزیز منی شما

نسرین دوشنبه 1 آذر 1400 ساعت 11:02 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

برای مانی جان


برای همه

زهرا..‌. دوشنبه 1 آذر 1400 ساعت 01:36 ق.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com


خدا به شماودوستای گلت سلامتی بده عززززیزم

ممنونم زهرای عزیزم

نسرین یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 10:33 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

درخت رو کجا کاشتم یادم نیست؟ بهم بگو برم سراغش

Mani یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 10:21 ب.ظ


for you and Nasrin Jan

عزیز منی مانی مهربونم

parimehr یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 01:59 ب.ظ

خدا خیرشون بده

آمییین

parinaz یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 09:18 ق.ظ http://parinaz95.blogfa.com

واقعا خدا خیر بده همه کسایی که کمک کردن
چه بی سعادتم من و چه بی برکت حقوقم که الان خیلیییی وقت که نتونستم به کسی کمک کنم.
انشالله اگه این مسئولان اداره ما یه همتی کنند و حقوق عقب افتاده رو بدن یه مبلغ خیلی ناچیزی کمک خواهم کرد برای مورد های بعدی که معرفی میکنید.

قربونت برم پریناز جون این چه حرفیه الهی به زودی برکت سرازیر میشه و حسابی پر و پیمون میشی ... تو تازه عروسی و الان خودت کلی کار داری دختر

ملیکا یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 04:33 ق.ظ

سلام مهربانو جان
خدارو شکر.
دست تو نازنین درد نکنه، ممنون از زحماتت
عزیز دل دوست داشتنی

سلام عزیز من
قربون محبتت دوست گلم

نسرین شنبه 29 آبان 1400 ساعت 11:48 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

همگی خسته نباشند با هر نوع کمکشون حتی و بخصوص در حد انرژی مثبت فرستادن. اینجوری نوشتی حالا خواننده های گلت فکر می کنند برای من پارتی بازی کردی
بهرحال ازت ممنونم که قدر پولی که بدست میارمو میدونی... بیا دو کلوم به این فامیلم حرف بزن که فکر می کنند در کشورهای خارجه ( ) مردم درخت دلار و یورو تو خونه هاشون کاشتن

عزززیز دل من اهل پارتی نیستم این تویی که برای کمک کردن همیشه پارتی بازی میکنی و اول صفی.
کسی که نخواد یه چیزایی رو بفهمه نمیفهمه ابجی .

مگه تو از درختت برای من نمیچینی ؟؟

zebele شنبه 29 آبان 1400 ساعت 11:18 ب.ظ http://zebele.blogfa.com

may hazrate abas protect you all

عااالی بود مررررسی

بهار شنبه 29 آبان 1400 ساعت 07:02 ب.ظ

شما اعتبارتون خیلی بیشتر از این حرفاست، همه خوانندگانتون بهتون اعتماد دارند چون اطلاع رسانی می کنید و می گین که کمک ها صزف چی شده است. برایتان بهترین ها را آرزو مندم.

عزیز دلمی بهار جون
خدا رو شکر و قدر این نعمت بزرگ رو میدونم . الهی همه جلوی هم رو سفید باشن
منم بهترین ها رو برات خواهانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد