دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

کودک آزاری


 این آگهی مهم رو بخونیم و شماره هاش رو تو گوشی هامون ذخیره کنیم. اینجا کسی هست به نوعی(هر نوع که بنظر خودش مهمه) مورد کودک آزاری قرار گرفته باشه؟ یا تو دور و بر و دوست و آشناش ازش مطلع باشه؟ 

اگر دوست دارید کامنت هاتون با اسامی مستعار باشه، از نظر من مشکلی نیست . هر جور که دوست دارید درموردش بنویسید . 



دوستتون دارم

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرگل دوشنبه 15 آذر 1400 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام مهربانو جان من برای دو تا پست قبلیت یکی اعتراف یکی داستان عشق اون پسر جوون کامنت گذاشتم اما انگار نیومده یا هنوز نرسیدی تائید کنی
راستش من میشناسم ولی باباش انقدر آدم بد ولی زرنگ و موجه نما هست که عمرا کسی بتونه کمکشون کنه مخصوصا که پدر اصلا قبول نداره ، تو یه کلمه بگم عوضی به تمام معناس حتی زنش رو اذیت میکنه
ولی یه چیزی بگم به نظر من همه ی بچه هایی که درست تربیت نشدن در این دسته هستن و واقعا دلم براشون میسوزه

سلام عزیزم . نه متاسفانه مهرگل جانم .
چقدر خطرناکن این ادمایی که اینهمه ظاهر موجهی دارن
باهات موافقم عزیزم

nahid چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 07:54 ب.ظ

یه مادر چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام عزیزم جوابمو گرفتم خیریه رعد گویا تحویل میگیره

سلام قربونت شرمنده م دیر دیدم
نازنینم کامنت خصوصیت رو که برای چند تا پست قبل بود خوندم ولی راهی برای ابراز حسم نداشتم . میخوام بگم روزهای زیادی درگیر اون موضوع بودم و خودم رو کنارت تصور کردم و دوست داشتم از صمیم قلبم در آغوش بگیرمت .
بسیار مشتاق دیدارتم .. یه جایی ، یه روزی ...

یه مادر چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام دریا جان روز و روزگار خوش.یه راهنمایی ازت بگیرم .؟یه مدت درهای قوطی رو جمع اوری میکردند وبرای نیازمندان ویلچر تهیه میشد.از زمان کرونا دیگه دریافت این درها قطع شد .شما جایی رو میشناسی که تحویل بگیرند.؟

سلام عزیزم
شرمنده شدم بخدا دیر دیدم کامنتت رو . میدونم با سرچ گوگل نتیجه میگیری .
خدا رو شکر پیداش کردی .

نسرین سه‌شنبه 9 آذر 1400 ساعت 12:11 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

چند سال پیش مادری با اجبار خونه شو که تنها دارییش بود به شرط اینکه تا آخر عمرش همونجا زندگی کنه، بنام پسرش کرد. بعد از چند ماه، فامیل هی هر سال براش پول جمع می کنند تا اتاقکی که رهن کرده را بتونه نگه داره.
با وجود ارگانهای حامیگر دیگه چنین مادرایی مجبور نمیشن آلاخون والاخون بشن یا زیر هر حرف زوری برن.

نمونه ای از والد آزاری

زهرا..‌. دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 11:14 ب.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

سلام عزیزم
خیییلی کاربا ارزشی کردین
منم این پستو پست ثابت وبلاگم گذاشت

سلام به روی گلت عزیز دل
قربونت برم دستت درد نکنه امیدوارم هیچ جانداری هیچ کجای دنیا آزار نبینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد