دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

دادگاه تصادف

سلام دوستان عزیزم 

یکشنبه 14 هُم ، وقت رسیدگی به پرونده ی شکایت من از دکتری بود که باهاش تصادف کرده بودم . البته جلسه بصورت غیر حضوری برگزار میشد ولی همکاران اداری که قبلاٌ تجربه ی این جلسات رو داشتند به من توصیه کردند که برم دادگاه و به منشی اعلام کنم من اینجا هستم اگر نیاز هست برای توضیح آقای قاضی منو ببینند ، خبر بدید . 

*******

 اون روز من یکریع به یازده رسیدم دادگاه. رفتم  دفتر شعبهی مربوطه م ، در اتاق قاضی بسته بود  به منشی  گفتم : من ساعت یازده وقت  رسیدگی به پرونده م رو دارم. 


منشی همونطور که اخماش تو هم بود(انگار به این بنده خداها سپردن اگر شما گارد نگیرید پشت میزتون، مراجعین بهتون تجاوز میکنند)!!!

شماره ی پرونده م رو وارد سیستم کرد و  گفت: جلسه  غیر حضوریه،  اگر چیزی میخوای اضافه کنی به پرونده ت  بکن وگرنه بنویس طبق اظهارات قبلی رسیدگی کنید . 


گفتم:  باشه . 

رفتم دوباره همون چیزا رو تکرار کردم و مختصر تر نوشتم و اشاره کردم من تک سرپرستم و تو این مدت 55 روز بخاطر اینکه ماشین نداشتم هزینه ی ایاب ذهاب زیادی دادم و کپی شناسنامه مو هم ضمیمه کردم چون قبلا در این مورد ادعایی نداشتم .

 دادم به منشی. 


 دکتره هم با خواهرش اومده بود.  خیلی نگران به نظر می رسید و  دست و پاش به وضوح می لرزید. 


منشی به اونم گفت چیزی داری بنویس بده .

دکتر هم رفت در چند نوبت  برگه a4  خرید و هی انشاء می نوشت  میداد به منشی .

 حتماً همون چیزایی که  در نظرش بود،  مبنی بر اینکه ماشین من خاموش کرده بوده و من فقط فلاشر زده بودم و  کار دیگه ای نکردم  که اون به توقف من آگاه بشه و بهش تهمت مستی خورده و .. نوشته .


خلاصه من تا وقتی اون هی انشا مینوشت،  نشسته بودم تو سالن اصلی و با گوشیم کار میکردم ولی حواسم بهش بود . 


پنج دقیقه بعداز اینکه اونا رفتن، منم  اومدم اداره .


 منشی گفت:  قاضی  به پرونده رسیدگی میکنه و چند روز بعد براتون جواب پیامک میاد .. 


ولی بنظرم رسیدگی غیر حضوری  اصلاً خوب نیست .. اون چیزی که آدم  برای قاضی توضیح میده و ارتباطی که برقرار میکنه با چهارتا نوشته ی بی روح خیلی فرق داره . البته به همون نسبت اگر طرف بازیگر خوبی باشه میتونه نظر قاضی رو به رای غیر منصفانه هم تغییر بده .. خلاصه  برای من همین که حالت مضطرب دکتر رو دیدم همراه خواهرش اومده بود، و چت بی ادبانه ش یادم میاد که گفت حق نداری اسم خواهر منو بیاری و همونی که بیمه بهت داده بستته ،  کفایت میکنه .

البته ، دیروز متوجه شدم که به چت های موبایل هم میشه استناد کرد ، گفتم  کاش از چت هامون با اقای دکتر پرینت میگرفتم میذاشتم رو پرونده که قاضی میدید من چقدر مراعاتشو کردم و ... و بعد با گستاخی گفت همون یازده تومن بیمه بسته برات !!

******

خلاصه دوستان منتظر باشید ببینیم رای به نفع کدوممون صادر میشه

دوستتون دارم 


نظرات 27 + ارسال نظر
مونس یکشنبه 21 آذر 1400 ساعت 02:41 ب.ظ http://kindview.blogfa.com/

قاضی موظف هست تا ده روز حکم بده.همین روزها میاد.
به امید موفقیتت

مونس جانم امروز 25 دی ماهه ببین هنوزم نیومده

افق بهبود یکشنبه 21 آذر 1400 ساعت 12:56 ب.ظ http://ofogh1395.blogsky.com

چه چیزا که از این دادگاه شما یاد نگرفتم
البته امیدوارم هیچ وقت بهش احتیاج پیدا نکنم
ولی گذاشتم گوشه ی ذهنم

الهی امین عزیزم

سمیرا(راحله) یکشنبه 21 آذر 1400 ساعت 11:36 ق.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

توپ ، تانک، فشفشه

مهربانو به حقش میرسه



دمت گرم دختر پر انرژی

یه مادر یکشنبه 21 آذر 1400 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام دریاجان خیلی دوست دارم محکوم بشه فقط برای اینکه بفهمه زرنگ بازی همیشه جواب نمیده.مانباید با کارامون ،دیگران رو از خوب بودن پشیمون کنیم.به امید پیروزی خوبها

سلام عزیزم
منم دقیقا به همین دلیل دنبال محکومیتش هستم . فدای تو نازنین

مینو شنبه 20 آذر 1400 ساعت 09:48 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

امیدوارم حق به حقدار برسه.
در موارد دیگه که ما از شکایت بهره ای نبردیم.

ممنونم مینو جان
متاسفم واقعا

کیهان شنبه 20 آذر 1400 ساعت 05:18 ب.ظ http://Mkihan.blogfa.com

درود
مهری عزیز نگران نباش مطمینم که به حق ات می رسی

درود کیهان جان .
ممنونم دوست من

ونوس شنبه 20 آذر 1400 ساعت 04:46 ب.ظ http://calmdreams.blogfa.com

حتما که به نفع خودت تموم میشه
وگرنه ما همه میشیم هشتک ق. ا .ز. ذ. ض ی بوق

ممنونم ونوس جانم

سورنا شنبه 20 آذر 1400 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام مهربانوی پر از مهر.
من اون سورنا نیستم گلم، ولی اون زمان اصلا وبلاگ شما رو اینجور پیدا کردم که یه نفر هم اسم من به همراهی شما داشت وبلاگ مینوشت،اومدم خوندم داستان زندگی شمارو، خیلی روم اثر گذاشت و بعدها شد داستان زندگی خودم، البته من بچه نداشتم ولی دیگه هرگز نتونستم به مردی اعتماد کنم،اون زمان ۲۶سالم بود و الان چهل سالمه ولی هیچوقت شما رو با قلم زیباتون فراموش نمیکنم.

سلام عزیز دل
یادم اومد سورنا جانم .. همون موقع هم تعجب کردم یه خانم اسمش سورناست الان گفتی یادم اومد
چقدر خوشحالم که هستی نازنین . خیلی متاسفم که مسیر زندگیت شبیه من شد عزیزم ولی کاش عینک بدبینیت نسبت به آقایون رو برداری.. شاید به کمک یه تراپیست حاذق

یاس ایرانی جمعه 19 آذر 1400 ساعت 04:08 ق.ظ

سلام مهربانو جان
ان شاالله قاضی به نفع شما رای صادر کنه … منتظر خبرای خوش هستیم
متاسفانه این آقای دکتر، درست تربیت نشده، امیدوارم الان یه درس عبرتی بگیره و البته مقداری هم ادب …
با آرزوی بهترین ها برای مهربانو جان

سلام عزیزم .
ممنونم نازنین امیدوارم خودت و عزیزانت خیر ببینید

زهرا..‌. پنج‌شنبه 18 آذر 1400 ساعت 09:57 ق.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

مطمئنم که حق ب حق دارمیرسه ورای به نفع شما صادرمیشه
گرچه اگرم خسارتی بدن فقط گوشه ای از خسارت مالیه اما همین ک حال اون دکتر گستاخ جابیاد کلی دلمون خنک میشه

ممنونم زهرا جون.
دقیقا دنبال این هستم چیزی که خانواده یادش ندادن ، اجتماع که من باشم و قوه قضاییه یادش بدیم

مهدیس پنج‌شنبه 18 آذر 1400 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام مهربانو جان، ما منتظر ادامه اش هستیم

سلام عزیزم

Nasrin چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 10:49 ب.ظ

منم امیدوارم راى به نفع شما باشه حداقل کمى از دوندگى و خستگى این مدت جبران بشه و شااااید اقاى دکتر هم ادب بشه

امیدوارم

Mani چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 09:38 ب.ظ

love you too

مریم چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 05:50 ب.ظ

امیدوارم هرچه زودتر خبر خوش رو‌ بدین و پوز اون یاروی انشا نویس رو به خاک بمالید


ان شالله درس خوبی گرفته باشه و بفهمه معنی کارش نامردیه نه زرنگی

غریبه چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام
اون آقای دکتر دلش خوش باشد اگه مثنوی هفتاد من هم بنویسد هیچ قاضی حوصله ی خواندنش را ندارد مگر همان دو سه سطر اول را
خود نا هم در زمان کارمندی خواسته هامون را فقط در دو سه خط می نوشتیم
خب اشتباه کرد آقای دکتر که قد بازی در آورد برایش تجربه می شود

سلام
آره واقعا ، درمورد من اشتباه کرد اگر با فروتنی میگفت مشکل دارم من یا نصف اون مبلغ باقیمانده تعمیرگاه رو می گرفتم یا هیچی ش رو . که حدود 10 تومن میشد . ولی الان حدود 31 تومن هزینه ها شده که 11 ازش کم بشه میمونه 20 تومن

مهرگل چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 01:34 ب.ظ

ان شاءالله که همین فردا پس فردا میای خبر خوش برنده شدن و گرفتن حقت رو بهمون میدی ماهم کیف میکنیم
جدا چقد مسخره اس جلسه غیرحضوری و کاملا باهات موافقم که میتونه یکی از طرفین دعوا با بازیگری خوب مسیر پرونده رو به نفع خودش کنه

ان شالله عزیزم
آره باباااا

نسرین چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 11:46 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

اگه رای به نفع تو داده نشد بگو بیام خدمتشون برسم... میدونی که
ولی میدونم لازم نمیشه بیام

آرررره .. خدا به دادشون برسه تو بخاطر من غیرتی بشی ، دیگه فااااتحه
عززیز منی آبجی بزرگه

لیدا چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 11:20 ق.ظ

قاضیها متنهای نوشته شده رو‌نمیخونن معمولا.نظر کارشناسی براشون خیلی مهمه.حتما رای به نفع تو صادر میشه

آخ جون لیدا جونم

لیلا الف چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 10:10 ق.ظ

ما منتظر آش هستیم
امیدوارم حق به حق دار برسه و بتوانین گوشه ای از خسارتی که بهتون وارد شده رو بگیرین .

حبوباتشو خیس کردم لیلا جون
ممنونم عزیزم .. بقول تو اگه الان بگه کل خسارت کارشناسی شده رو هم میدیم خسارت واقعی من و اون شبای بی ماشین و ...و از اون مهمتر اون حس اعتمادی که سلب شده جبران نمیشه .
فقط گوشه ای از خسارت جبران میشه

parinaz چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 09:39 ق.ظ http://parinaz95.blogfa.com

خببب موضوع هیجانی تر شدکی جواب دادگاه میاد؟
این که گفتید برگه پر میکرده یاد جلسه های امتحان افتادم که سر سوال یک مونده بودم ولی بغل دستیم تقاضا یه برگه جدید میکرد
حالا که دیده بابا قضیه خیلی جدیه خواسته با جون دل حرفاش پیش قاضی بزنه.
انشالله که حق به حق دار برسه

نمیدونم پریناز جون . گفت چند روز دیگه
اره واقعا
امیدوارم

متولد ماه مهر چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 08:19 ق.ظ

امیدوارم یک جا دیگه حق به حق دار بشه واقعا

همگی امیدواریم عزیزم

یاسی چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 04:00 ق.ظ

سلام مهربانو جانم
نگران نباش...همیشه حق به حقدار میرسه...

سلام یاسی جون .
مشکل اینجاست که خیلی وقتا نمیرسه . دیدم که میگم

zebele سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 10:35 ب.ظ http://zebele.blogfa.com

با ارزوی صبر جمیل تو این بدو بدوی دادگاه
هفته پیش من و خانمم تو ماشین بودیم طرفای پاسداران که از پشت یه بی وجدانی زد به ما و در رفت
واقعا در درجه اول برای خو دم و در درجه دوم و سوم بازم برای خودم بخاطر زندگی توی این طویله ای که اسمشو گذاشتن کشور متاسفم

منم برای همه ی کسانی که سعی میکنند شهروند خوبی باشن متاسفم که با این انگل های جامعه یه جا زندگی می کنند .
ممنونم دکتر جان

دوست سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام.در جلسه غیر حضوری یا آنلاین شما میتونید به صورت آنلاین با قاضی صحبت کنید و همونجا هم اگه حرفی دارید بزنید و تفاوتش با حضوری در همون اینترنتی و آنلاین شدنه.یعنی شما به صورت مجازی باز هم حق دفاع دارید.

سلام
چنین توضیحی به من ندادند . گفتن بعدا رسیدگی میشه و جوابش پیامک میشه راستش چون برخلاف دفعه ی قبل که در اتاق قاضی باز بود این بار قفل بود و تا یکساعت بعد آقای دکتر برگه پر می کرد و تحویل میداد که اگر آنلاین بود چنین امکانی نداشت یا مثلا یکربع میگفتند حق دفاعیه ی کتبی دارید .
بنظرم اگر اینطور بود که شما توضیح دادید حتما یه لینک باید معرفی میشد که وصل بشیم در حال حاضر فقط سایت کلی برای دیدن ابلاغ ها رو معرفی کردن
ولی اگر به همین صورت که شما توضیح دادید بود کاملا منصفانه و عالی میشد قضاوت کرد من الان نمیدونم از روی خوندن ادعا های من و ایشون چطور میخوان قضاوت کنند!!

نهال سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام
انشالله که حق به حقدار برسه ...
نگران نباشید ..
جالب بود مگه نفس همسرتون نیست.؟ صیغه هستین که تو شناسنامتون نیست؟

سلام نهال جان
امیدوارم
بله عزیزم

پریمهر سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 01:27 ب.ظ

منتظریم حق به حقدار برسه

ربولی حسن کور سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 12:39 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
از آقای دکتر توی پست تصادفتون تبدیل شد به دکتره
البته در این مورد بهتون حق میدم

سلام
از اون بدتر
آقای دکتر نازنین شده یااارووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد