دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"چشمات پر نور"

لیست کمک ها به انتهای پست اضافه شده. کسری تا بیست میلیون تقریبا شش میلیون تومان است 


یادمه هر وقت مامان بزرگم یه چیزی ازم میخواست و می گفتم :چششم . 

می گفت : چشمات پر نور . 

در عالم بچگی خودم رو تصور می کردم تو یه راه تاریک دارم میرم و چشمام عین دوتا نورافکن قوی دارن به دور دست ها نور میتابند. 

از تصورش خنده م می گرفت و خودم رو شبیه آدم فضایی ها  میدیدم . 

وقتی  از چهل سالگی به بعد چشمام کم کم ضعیف شد به معنی دعای مادربزرگم رسیدم ...

 اینکه چشمام پرنور باشه و راحت و واضح همه چی رو ببینم چه نعمت بزرگیه . 

دیروز یه دوست خیلی عزیز برام از دختری تعریف کرد که هر دو چشمش دچار چند بیماری (مشکل قرنیه و ناخنک ) شده .. البته از ابتدای بچگیش ضعف بینایی شدید هم داشته، بخاطر وضعیت بغرنج بیناییش  از روستاهای  اطراف مشکین شهر برای درمان به تهران اومده . 

چون تحت پوشش کمیته امداد هستند دکتر بهشون خیلی تخفیف داده  و نرخ عمل هر دو چشم که شامل هزینه های بیمارستانی و تعویض لنز و اصلاح و .. به 30 میلیون رسوندنش . متاسفانه خودشون فقط ده میلیون تونستن تهیه کنند.

چون این دوست عزیز قبلاً به خیریه مون کمک کرده ، درجریان فعالیت های ما بود و ازم خواهش کرد مشکل چشم این دختر رو با شما درمیون بذارم . مدارک رو هم دراختیارم گذاشت ، اسم مریضمون سارا خانومه و 36 ساله ست 

بهش گفتم: قول میدم هویتت پیشم امانت بمونه، گفت واقعا خیلی برام مهم نیست، چون از نابینایی و تاریکی میترسم و هر جور که دوست داشته باشید همکاری میکنم . 


میدونم شرایط اقتصادی برای همه مون سخت شده و همگی دور و برمون کلی نیازمند سراغ داریم ولی اگر هنوزم امکان کمک دارید و دلتون برای چشمای سارا خانوم نگرانه ، کمک کنید تا بتونیم یه بیمار دیگه رو هم در راه  سلامتی  کمک کنیم. 



مانـدانا 10 میلیون تومان 

ناشناس  10 تومان 

لیندا   200 تومان 

ناشناس   100 تومان

ناشناس 100 تومان 

ناشناس  20 تومان

ناشناس 20 تومان

ناشناس 380 تومان

ناشناس 100 تومان 

شادی 200 تومان 

ناشناس 20 تومان

ناشناس 15 تومان

غریبه 50 تومان 

ماندانا 200 تومان  

مریم 200 تومان 

سمیرا 20 تومان 

ملیکا 100 تومان 

یه مادر 950 تومان  

سحر 100 تومان

 متولد مهرماه 100 تومان

مهرداد (برادر مهربانو) 500 تومان

دوست وبلاگی 100 تومان

فاخته 50 تومان 

آقای س 50 تومان 

یکی 100 تومان

فرشته 100 تومان 

نسیم 100 تومان 

جواد 90 تومان

جمع کل تا بحال:

13.975.000 تومان

نظرات 30 + ارسال نظر
یاس ایرانی پنج‌شنبه 30 دی 1400 ساعت 05:14 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز
براتون کامنت گذاشتم مثل اینکه نیومده… امیدوارم خدا تمام آرزوهای شما و تمام دوستان عزیز که همراه شما بودن برآورده کنه
کاش کاری از دستم برمیود برای سارای عزیز امیدوارم عملشون به خوبی پیش بره

سلام عزیز دلم
ممنونم یاس نازنینم خودتو ناراحت نکن همه چیز عالی پیش میره
الهی آمین

جودی چهارشنبه 29 دی 1400 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام
۲۵تومن ، ۲۹/۱۰/۱۴۰۰ساعت۸:۲۱

سلام . ممنونم جودی عزیز . پر برکت باشی وجه مورد نظر دریافت شده

نگار سه‌شنبه 28 دی 1400 ساعت 10:35 ب.ظ http://Neli2026.blogfa.com

من چند وقت پیش، یکسال پیش تقریبا، نذر کردم اوضاع کارم درست بشه،یه مبلغی رو واریز کنم برای هر کیسی که شما معرفی کردید...کارم درست شد ولی هر بار، یا بی پول بودم، یا کیسی نبود،یا به جای دیگه کمک کرده بودم و کم‌پول بودم....
الانم که آخر ماهه و...
خلاصه که امیدوارم به نذر خودم وفا کنم زووود


پس برم دست به دعا بشم حقوقت رو زود تر بریزن

Mani سه‌شنبه 28 دی 1400 ساعت 09:24 ب.ظ

Javaad سه‌شنبه 28 دی 1400 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام من امروز صبح نود تومن زدم

سلام جواد عزیز . پر برکت و تن درست باشید

یه مادر سه‌شنبه 28 دی 1400 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام دریا جان 50تومن27دی ساعت16:04
دریا جان اینها همه لطف دوستان بود .من خودم هنوز حقوق نگرفتم.

سلام عزیزدلم
از طرف من خیلی خیلی ازشون تشکر کن . خدا بهت برکت بده نازنین میدونی همین که این لطف رو کردی و برای معرفی تلاش کردی چقدر مهمه ؟؟ اصلا مگه خود من چکار میکنم بجز معرفی کیس های نیازمند . اگر کمکی میکنم مثل بقیه و در همین حد(50-100 تومن)
دستتو میبوسم عزیزم

نسیم سه‌شنبه 28 دی 1400 ساعت 12:02 ق.ظ

مهربانوی عزیز انشالله خدا به زندگی خودت و عزیزانت نور و برکت عطا کنه، ۱۰۰ هزار تومان ناقابل واریز شد

نسیم جانم ممنون از محبتت خیلی هم قابل و باارزشه پر برکت و سلامت باشی

فرشته دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام مبلغ 1000000ریال واریز شد شماره پیگیری 130045131631

سلام فرشته جان . یک دنیا ممنونم

یکی دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 07:13 ب.ظ

صد تومن واریز شد. ایشالله که بزودی سلامتی چشمش

ممنونم دوست عزیزم ان شالله

فاخته دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 08:33 ق.ظ

50 واریز شد
الهی خدا شفا بده

ممنونم فاخته جان تن درست باشی

سینا یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 03:30 ب.ظ

مبلغ بسیار ناچیزی واریز گردید.

سینا جان ممنونم از محبتت دوست من

پریمهر یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 02:10 ب.ظ https://parimehr.blogsky.com

مهربانو جان میدونم که این کار خیلی ازت وقت و انرژی میگیره، خیر ببینی

فدای تو پریمهر عزیزم .

یه مادر یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 11:19 ق.ظ

دریا جان ببخش خیلی بهت پیام دادم
صد تومن دیگه 26 دی ساعت10:55
ایشالا خیرش تو زندگی بقیه برگرده

جاانم عزیز دلم دستت درد نکنه فکر کنم جمعا 900شد الهی پربرکت و تن درست باشی

یه مادر یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام عزیزم
صدهزار تومن 26 دیماه
10:53

یه مادر یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 10:23 ق.ظ

بازم سلام 500هزارتومن 26دی ساعت10:14

یه مادر یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام دریاجان روزت بخیر وخوشی
200هزارتومن واریز شده 26 دی ساعت9:53 با همراه کارت
چون میدونم حسابداری با جزئییات فرستادم جهت اطلاع خودت

سلام قربونت ممنونم نازنین خوب میکنی دوست گلم

مریم یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام دویست هزار تومان واریز شد

سلام ممنونم مریم جون پر برکت باشی

ملیکا یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 05:38 ق.ظ

سلام مهربانو جان
ممنون بابت این مهربونیات نازنین.
سخت ترین امتحان ها اینه که عزیزان آدم در درد و رنج و عذاب باشن و کاری از دست انسان برنیاد. امیدوارم هر چه زودتر چشمای سارا خانوم معالجه بشه.
ناقابل ۱۰۰ تومن واریز شد.

سلام ملیکا جانم
عزیز منی شما ... مهربون شمایید که همراهمید . الهی آمین . خیلی هم قابل و باارزشه . تن درست و شاد باشی عزیزم

سمیرا(راحله) یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 12:28 ق.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

بمیرم واسه سارای قشنگم...دلم به درد اومد...
الهی که هر چه زودتر خوبه خوب شن و
:
مبلغ ناقابل ۲۰ هزار تومن هم همین الانه الان
از طرف من واریز شد...
ببخشید .به خدا انقده دوس دارم بیشتر کمک کنم هااا ...
دستای مهربون خودت و دوستای دست به خیر و گلت رو میبوسم ..الهی همتون خیر ببینین...

خدا نکنه مامان کوچولو
الهی آمین
خیلی هم قابل و باارزشه عزیزم
الهی زایمان راحت و توام با سلامتی برای خودت و دخمل نازت داشته باشی

انسان شنبه 25 دی 1400 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام مبلغ ناچیزی کمک شد

سلام
ممنونم دوست من پر برکت باشی

متولد ماه مهر شنبه 25 دی 1400 ساعت 12:03 ب.ظ

عزیزم مبلغی واریز شد.

قربون محبتت عزیزم پربرکت باشی

غریبه شنبه 25 دی 1400 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
مبلغ پنجاه تومن تقدیم شد

سلام غریبه ی عزیز. پر برکت باشی

مهدی شنبه 25 دی 1400 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام
خداوند همیشه به خاطر کمکهایت به دیگران نگهدارت باشه.مبلغی ناقابل واریز نمودم

سلام مهدی جان
ممنون از محبتت دوست عزیز . خیلی هم باارزشه . من صرفاً واسطه م کار اصلی رو شما میکنید . پر برکت باشی

لیندا پنج‌شنبه 23 دی 1400 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام مهربانو جان
مبلغ دویست هزار تومان برای بهبودی چشم سارا خانم واریز شد
به امید بهبودی و سلامتی ایشون و همه بیماران
ممنونتم
رسید انتقال وجه
مبلغ: 2,000,000 ریال
مبدأ:
639346******8183
مقصد:
6037697574285711
تاریخ: پنج‌شنبه 1400/10/23 18:15
شماره پیگیری: 201318328011

سلام لیندا جانم
ممنونم دوست عزیز و مهربونم پر برکت باشید و تن درست

نیکی پنج‌شنبه 23 دی 1400 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام مهربانو جون
صبحتون بخیر
دلم برای خودتون و پستاتون تنگ‌شده
راستی مهردخت و دارسی چطورن

سلام نیکی جان روزت بخیر عزیزم
ممنونم مهربون خدا رو شکر همه خوبیم .
تو خبر داری یه پسر شیطون بنام تامی بهمون اضافه شده؟؟

مهرو پنج‌شنبه 23 دی 1400 ساعت 08:20 ق.ظ

خیلی دلم میخواست میتونستم کمکی کنم...

عزیز منی مهرو جان گاهی شرایط سخت تر از همیشه میشه دوست من کدوممون تجربه ش نکردیم؟؟

نسرین چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 11:31 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

یک نوع کمک غیر مالی دوستان به ایشون میتونه لینک این پست در وبلاگهامون باشه. میدونی که از نظر کمک مالی کنارتم اینبار هم، اما کپی این پست را میگذارم تو وبلاگم و مثل قبل شروع می کنم به اون لیست نوشتنی که دوستان دوست داشتند در جریانش باشند.
البته اگه مخالفی بگو اینکار رو نمی کنم.
راستی بگو چقدر وقت هست؟ بخصوص با بالارفتن قیمتهای ثانیه ای در ایران

خیلی پیشنهاد خوبی کردی نسرین جون ممنونتم عزیزم .
متاسفانه تا اخر همین هفته ای که امروز شنبه ش هست البته تا چهارشنبه ش

نسرین چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 11:26 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

کور بدنیا اومدن فرد وحشتناکه چون از دیدن همه چیز بجز رنگ سیاه محرومه. اما یواش یواش عادت میکنه و خودشو وفق میده به زندگی و محیط اطرافش. اما وقتی کسی که بینا باشه و قراره نابینا بشه، مثل یه کابوس می مونه...
اینبار هم دست به دست هم میدیم تا این دختر جوان بتونه باز ببینه.
کافیه برای ده دقیقه چشمامونو ببنیدیم تا بتونیم راحت به جیبامون دست ببریم و یاریش کنیم. هر اندازه باشه مهم نیست. قدیمیا می گفتن: قطره قطره جمع گردد آنگهی دریا شود.
در ضمن دم اون دکتر و مسئول بیمارستان هم گرم برای تخفیف

خیلی خیلی سخته
قربونت برم دقیقا همینطوره و کم کم جمع میشه . تو این چند ساله همیشه به لطف دوستان کارای خوب و موثری انجام دادیم .
اره واقعا دمشون گرم

ترانه چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 11:03 ب.ظ http://Taraaaneh.blogsky.com

من خودم یادم نمیاد خودم زیاد "چشم " گفته باشم که بهم جوابی داده باشند. ولی از دیگران زیاد شنیدم که میگن چشمت بی بلا
دید کامل واقعا یک نعمته. خیلی سخته که آدم همیشه عینک دم دستش باشه.

ای جاان ترانه برات چشم گفتن سخته؟ من تو نسل جوون میبینم خیلی سختشونه معمولا میگن باشه
من خودم الان دوتا عینک دارم متاسفانه چشمامو عمل نمیکنن

گلبهی چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 06:24 ب.ظ https://golbehi977.blogsky.com/

سلام مهربانو جان
بهت پیام دادم ممنون میشم چک کنی

سلام عزیزم انجام شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد