دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" شیرین کاری "

پینوشت رو هم بخونید لطفا"


سلام عزیزای مهربانو  امیدوارم زندگی بروفق مرادتون باشه و کامتون شیرین. 

این مدتی که نبودم مشغول شیرین کاری بودم  می دونید که چقدر به شیرینی پزی علاقمندم ، یه مدت بود از پیج های اینستاگرام با یه آکادمی شیرینی پزی حرفه ای آشنا شده بودم و هی برای ثبت نام این پا و اون پا می کردم . بالاخره اوایل بهمن ماه دوره ی کوکی و کیک های کافه ای رو ثبت نام کردم . خوشبختانه با ایام جشنواره ی فیلم هم تداخل نداشت و میتونستم با خیال راحت شرکت کنم. 

مهردخت به روزای پایانی پروژه نزدیک میشد ، حس میکردم چقدر خسته ست و البته پر از شوق . با هم چندتا فیلمو دیدیم و برای بعضی هاشون ذوق کردیم اما امسال کلاً فیلم ها ضعیف و کم مایه بودند ، این فیلم های خوبِ امسال ، اگر چند سال پیش بود خیلی دیده نمیشد، ولی خب دیگه اینجا همینه در همه ی زمینه ها "هر سال میگیم دریغ از پارسال" 

بریم سراغ همون حرفای شیرینمون . 

روزهایی که کلاس داشتم رو مرخصی گرفتم ، کلی هم برای شروع کلاس ذوق داشتم .. خوبیش این بود که متوجه شدم بصورت کاملاً اتفاقی آکادمی در نزدیکی منزل و محل کارمه و خدا رو شکر نیاز نیست راه طولانی و ترافیک رو تحمل کنم. 

ساعت شروع کلاس نُه و نیم صبح بود. بیدار شدم لباس پوشیدم و صبحانه خوردم غذای پیشی های کوچه ی اداره م رو برداشتم و راه افتادم . مثل همیشه تا با ماشین پیچیدم تو کوچه سر و کله شون پیداشد اما ایستاده بودن رو کاپوت ماشینای دیگه و با شک و تردید نگاهم میکردن .. فهمیدم جریان چیه، ماسکو دادم پایین با جیغ و ویغ و خوشحالی پریدن سمتم . 

اون طفلکیا معمولا منو با مقنعه اداری میبینن و سر ساعت مشخص ، عادت نداشتن با موی پریشون و لُپ قرمز ساعت نُه ببین منو، شک کرده بودن که خودم باشم

غذاشونو دادم و به سمت کلاس رفتم .

لباسای مخصوصمون شامل یه کاور یه بار مصرف سفید و کلاه برای پوشوندن موها به قصد حفظ شیوه نامه های بهداشتی (تو عکس مشخصه چقدر موهامون حفظ شده) و یه پیش بند خوشگل با آرم مخصوص آکادمی (البته اینو 95 تومن پول دادیماااا) تحویل گرفتیم و رفتیم سر کلاس. 

به به یه سالن بزرگ و تمیز که کانتر رو به روش محل قرار گرفتن استاد بود و چهار تا میز استیل بزرگ برای هر گروه که چهارنفره مینشستیم پشتش . رو هر میز یه همزن برقی کار درست بود و از بالای هر میز یه سیم فنری جالب  که به سرش یه رابط با چند تا جا برای گرفتن برق، آویزون بود. آخ که اون مکان عششق من بود چون پر بود از یخچال فریزر های بزرگ و جا دااار و انواع  فرهای تخصصی که یه عالمه جای سینی داشت. 

استاد آیتم ها رو درس میداد ما نکته ها رو گوشه ی جزوه مون یاد داشت میکردیم . بعد هر گروه یه سینی مواد داشتن که تحویل میگرفتن و می آوردن و مشغول درست کردن می شدن . 

خییلی برام جالب بود ، همکلاسی هایی داشتم که از شهرستان اومده بودن و هر کدوم تو شهر خودشون کاربلد بودن. یه چند نفر هم تو همین تهران کافه داشتن و برای تکمیل دانسته ها و دریافت مدرک اومده بودن و بیشتر از همه کسانی بودند که بلیط هواپیما شونم گرفته بودند و عنقریب در حال مهاجرت بودند ، اومده بودند دستشون رو برای هنرهایی که در غربت به دردشون میخورد پُر کنند و مدرک بین المللی رو دریافت کنند. 

خیلی محیط خوبی بود و در ایام گذروندن دوره از مصاحبت و مخصوصاً مشارکت با همکلاسی هام کیف کردم. 

خدا رو شکر هیچکس اخلاق بد و آزاردهنده ای نداشت . همه با مهربونی به هم کمک میکردن و تجربیات خودشون رو در اختیار هم میذاشتن. در پایان دوره استاد همه مون رو از کلاس بیرون فرستاد و با دستیارانش مشغول چیدن میز نهایی شدن. وقتی در باز شد و دوباره دعوت شدیم به کلاس چشمامون از هیجان و ذوق برق میزد .. هر چی پخته بودیم با زیباترین شکل ممکن تزیین و چیده شده بود . خلاصه کلی عکس انداختیم و ذوق کردیم و دست آخر نفری دوتا ظرف یکبار مصرف پر از شیرینی هامون تحویل گرفتیم و تمااام






از همون موقع که از کلاس اومدیم بیرون بچه ها دونه دونه دست به کار شدن و شیرینی میپختن و عکس میذاشتن تو گروه و سوالات احتمالیشون رو از استاد می پرسیدن . 

یکیشون هم من بودم که دیروز تولد هفتاد و پنج سالگی بابا عباس عزیزم بود و مسئولیت پخت کیک رو خودم به عهده گرفته بودم. 

شب قبلش که ولنتاین بود بعد از اداره رفتم خیابون اندرزگو لوازمی که نیاز دارم بخرم . چشمتون روز بد نبینه یکربع به شش از اداره اومدم بیرون و ساعت نه و ده دقیقه شب رسیدم خونه و این درحالیه که در شبهای معمولی رفت و برگشت و خریدم کلاً  یک ساعت طول میکشه

ببینید جمعیت خرس و گل قرمز به دست چه کرده بودن که اینهمه خیابونا شلوغ بود  من فقط داغون بودم که آمبولانسا آژیر کشان از وسط تراقیک  دنبال راه بودن

خلاصه رسیدم و اول سریال خاتون رو دیدیم که کمی احساس خوبی پیدا کنم و بعد دست به کار بشم... خاتونم که انقدر لجم رو درآورد و برای شیرزاد و حال بدش هلاک شدم که هیییچی،  احساسم کلی بد تر شد و به خودم گفتم زودتر برم سراغ کیک پختن که زودی خستگی و حال گیریم رو بشوره ببره . 

کیک  و کرم روش رو درست کردم و چپوندمش تو یخچال و ... نتیجه ی کار عااالی بود. 


برای  دیروز  یه رستوران خوب که فضای باز داره  رو رزرو کرده بودیم که مامان و بابا رو ببریم اونجا تا از خونه فاصله بگیرن و حال و هواشون عوض بشه . جای شما خالی همه چیز عاالی بود و جااای مهرداد عزیزمون هم خیلی خالی بود . بچه م  زنگ زده بود گل فروشی برای بابا یه جعبه گل آورده بودن و کلی بابا رو  سورپرایز کرده بود 


اینم مادام موسیوی شمعدانی مامان مصی و بابا عباس


راستی برای اولین بار بابت درست کردن خوراکی پول گرفتم بچه ها گفتن کیک تولد رو ازت می خریم و رو هزینه های تولد بابا حساب شد و راستش خیلی مزززه داد 

دوستتون دارم 


پینوشت: دوستان برای اون خانم محترم ساکن ساری کاری نبود که بشه مشغولشون کنیم؟ بشدت نیازمند شغل هستند 



نظرات 48 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1400 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام علیکم می دونی چقدر خوب تعریف می کنید که خیلی راحت همه چیز رو حس می‌کنم بخصوص عکس های گویا تولد پدر جان مبارک و عجب کیک باحالی هویج های گوگولی و نمای دیواره کیک جذاب نوش جونتون هم کیک هم دستمزد شیرین

و علیکم السسسلام
قربون محبتت عزیز دل

لیلی شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 04:17 ب.ظ http://Leiligermany.blogsky.com

چه پست خوشمزه و خوشگلی پر از عکس کیک و گل( پدر و مادر) .من سواد ندارم فقط عکس می بینم

قربون خدا با بیسواداش که تو باشی عزززیزم

ناهید شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 03:19 ب.ظ

تولد کاپیتان مبارک

ناهید جون ممنونم برات ایمیل زدم عزیزم

نسرین شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 02:02 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

اینجا هنوز تفلده...
هنوز کیک من نرسیده

عززززیزم
نسرین جون آخر ساله خیلی شلوغیم هنوز پست جدید ننوشتم

کیهان جمعه 6 اسفند 1400 ساعت 11:55 ق.ظ http://Mkihan.blogfa.com

چرا من اینقدر اهمال کار و کم دقت شدم؟
ماشالا هزار ما شالا بسیار جوانتر و شادابتر و همچنان زیبا از قبل شده ای.بهترینها را بر ایتان ارزو می کنم.
کپتن عباس و بانو نیز همچنان می درخشند عمرشان دراز و تنشان سلامت باد.آمین

اختیار داری دوست من . نگووو
ممنونم دوست من
قربانت سلامت باشی شما هم

کیهان پنج‌شنبه 5 اسفند 1400 ساعت 03:57 ب.ظ http://Mkihan.blogfa.com

افرین مهری عزیز

ممنونم کیهان جان

سمانه پنج‌شنبه 5 اسفند 1400 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام خدمت شما
ماشالله همه‌ی فیلما رو دیدین که

سلام سمانه جون .
عشق فیلمیم دیگه

شارمین پنج‌شنبه 5 اسفند 1400 ساعت 01:32 ق.ظ http://behappy.blog.ir

سلااااام
چه پست خوشمزه‌ای بود.
تولد پدر مبارک باشه. ان‌شالله سالیان دراز سایه‌شون رو سرتون باشه

سلام شارمین جانم
ممنونم عزیزدل . الهی آمین . خدا عزیزانت رو نگهداره

سمانه سه‌شنبه 3 اسفند 1400 ساعت 08:24 ب.ظ

وااای این بابا عباس خوشتیپ باید شاه میشد.سایه شون مستداااام و تولدشون هزاران بار مبارک

عزززیزم مرررسی

ساغر سه‌شنبه 3 اسفند 1400 ساعت 03:41 ب.ظ

مهربانوجان سلام
به به به به چشممان روشن شد با دیدن پدر و مادر عزیزت.الهی همیشه سایه شون بر سرتون برقرار باشه.لذت بردم از دیدن پدر و مادر ، چه سرمایه ای داری مهربانوجان خیلی قدردان باشید، خدا حفظشون کنه .افرین به شما که وسط این همه درگیری و مشغله به فکر حال دل پدر و مادر هستید و کاری میکنید که حس و حال خوب داشته باشند عکسای قشنگ بگیرند و تا چند وقت عکسها رو نگاه کنن و لذت ببرند.جواب توجهات و خوبیهاتون رو میبینید انشاالله.
مهربانو جان خوشتیپ چقد خوب که این همه اکتیو هستین با ذوقید دنبال علاقتون هستید احسنت به شما. دختر خیلی خوبه که خلاقید.من افتخار میکنم از دوستی با شما.ازتون یاد میگیرم.الهی که در زندگی همیشه بدرخشید.

سلام ساغر جاانم
قربونت برم خدا عزیزانت رو نگهداره .
عزیز منی ساغر جون منم از دوستی و مصاحبت با تو لذت میبرم .. خانم خوش فکر منطقی و کار درستی هستی و من حقیقتاً به وجودت افتخار میکنم

ونوس دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت 06:44 ب.ظ http://calmdreams.blogfa.com

سلاممم
اولا که تولد باباعباس ماشالا جنتل من خوشتیپو تبریک میگم. الهی که سالیان سال سایه شون رو سرتون بمونه..
مدرک هنریه خوشمزت هم مبارکت باشه. نمیدونی چرا من این مدلی ام؟ از خیاطی گلدوزی آشپزی گلسازی شمع سازی و از هیچ هنری خوشم نمیاد(آیکون خجالت)

سلام عزیز دلم
ممنونم قربونت خدا پدر نازنینت رو رحمت کنه .
نگوو دختر تو که در هنر آرایش و پیرایش دستی برآتش داری

مهسا یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 06:08 ب.ظ

مهربانو جان تولد پدر عزیزت مبارک ایشالله ١٢٠ سالگیش
به به از این کیک قشنگ و تر تمیز، مطمئنم که مزه اش هم مثل خودش خوب بوده

ممنونم مهسای عزیزم خدا نگهدار خودت و عزیزانت باشه

نیکی یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام مهربانو جان
چقدر این پست بوی خوبه زندگی میداد...
خدا پدر و مادر رو حفظ کنن و عمری طولانی پر از خوشبختی داشته باشن
برای اون خانم به نظرم شهر خودشون با کمک دوستان برن شیرینی پزی یاد بگیرنو مشغول شن

سلام نیکی جانم
قربونت برم عزیزم خدا خودت و عزیزامنرو محافظت کنه . والا کتاسفانه چند تصادف و حادثه پی در پی داشته هر کاری رو نمیتونه انجام بده . فروشندگی و کارایی که فعالیت فیزیکی نخواد خوبه

مهردخت یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام مهربانو خانم
تولد پدر گرامی مبارک ،سایه شون تا ۱۲۰ سال بر سر خانواده مستدام باشه الهی

سلام مهردخت عزیزم
ممنونم خانوم گل خدا عزیزانت رو نگهداره

منجوق یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 01:28 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com

تبریک برای تولد بابا عباس
و همین طور کلاسی که رفتی و نتیجه هم داده


مرررسی عزیز دلم قربون محبتت

ملی یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
همه رو خوندم مهربانو عزیز .
ده قسمتو پشت سر هم خوشحالم تو زندگیت عشق جریان داره


سلام ملی عزیزم
فدای تو نازنین

شادی یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 08:36 ق.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

تبریک می‌گم مهربانوجان خانم هنرمند و مهربان
هم مدرک شیرینی‌پزی رو و هم تولد پدر جنتلمن و گرامی
در مورد خاتون هم زیاد حرص نخور به نظرم کلاسش به همون رضا شوفر بیشتر می‌خوره

ممنونم شادی جانم .
عزیز منی شما
آخه بدبختی رضا شوفرم دوست دارم
مخصوصا که هنرپیشه اول پروژه ی مهردخت اینا هم بود و برام تعریف می کرد که چقدر با شخصیت و مهربونه .

شیده یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 08:11 ق.ظ

تولد پدر بزرگوارتون مبارک مهربانو جون
خیلی کیک عالی شده و چقدر خوبه که دنبال علایقتون میرید.
الهی همیشه سلامت و شاد باشید

ممنونم شیده جان . قربونت همچنین عزیز من

یاسی یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 04:38 ق.ظ

سلام مهربانو جانم
به به..واقعا که هنرمندی...عجب کیک حرفه ای خوشگلی درست کردی...دستت درد نکنه گلم...الهی همیشه به گردش و شادی و دورهمی های صمیمی باشین..تولد پور جان میارک باشه...انشاا..جشن تولد ۱۲۰ سالگیشون...

سلام عززیزم
ممنونم یاسی جونم . خدا به همه شون عمر باعزت بده

لیلا شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 06:30 ب.ظ

هنرمندجان دست مریزاد
تولد بابا عباس هم مبارک. سایه اش مستدام

ممنونم عزززیز دل

مهرگل شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 12:17 ب.ظ

مهربانوی عزیز و باحوصله و مهربون و هنرمند ما
خیلی بهت افتخار میکنم به عنوان یه دوست
خیلی کار خوبی میکنی انقد به خودت و علایقت ارزش میذاری
دمت خیلی گرم
تولد بابا عباس هم مبارکتون باشه حسابی
الهی 25 سال بعد کیک چند طبقه شون رو ببینیم که عدد 100 رو گذاشتی روش و جشن گرفتین همگی

قربونت مهرگل قشنگم
ممنونم عزیزم الهی آمین هر چند برای همه و همه عمر باعزت و با کیفیت آرزو دارم نازنین

یه مادر شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام دریای عزیزم.روزت به خیر وشادی.تبریک میگم عجب کیک خوش برو رویی.اشپزی از روی عشق واقعا حس وحال ادمو عوض میکنه.ایشالا موفق باشی وتبریک دوم بابت تولد بابا عباس مهربونت ایشالا تنشون سلامت در کنار مادر دوست داشتنی وخانواده مهربون

سلام عزیز دلم
بابت همه ی محبتی که داری ممنونم دوست نازنین من

لیندا جمعه 29 بهمن 1400 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام مهربانو جان
تولد پدر گرامیتان مبارک انشاالله جشن تولد ۱۲۰ سالگیشون
امیدوارم تنشون سلامت باشه و سال‌های سال کنار هم خوب و خوش باشید
کار دختر گلت هم مبارک و به فال نیک انشاالله کارهای بهتر و موفقیت‌های بیشتر
خوش باشید

سلام لیندای عزیز
ممنونم دوست من

زهرا..‌. جمعه 29 بهمن 1400 ساعت 01:16 ق.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

مررررسی عزیزدلم

مبینا پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام عزیزم
چقد خوب که علایقت رو بهش توجه می کنی .منم خیلی دوست دارم یه دوره با گواهی بین المللی برم .میشه پیج یا راه ارتباط با این استاد رو بفرمایین؟البته اگه مدرکش به درد مهاجرت هم میخوره .یک دنیا ممنونم

مبینا جون سلام خیلی عالیه که با دست پر هم از نظر علمی و هم از نظر مدرک بری قربونت
بله دوتا مدرک میدن بابت دوره
یه مدرکشون از سازمان میراث فرهنگی میاد که دو سه ماه طول میکشه و هزینه ش روی دوره ست که البته قابل ترجمه. و معتبره
یه مدرک هم در پایان دوره میدن که بین المللیه و هزینه ش ۳۰۰ هزارتومن علاوه بر هزینه دوره ست
تو جواب زهرا جون نوشتم ولی یه بار دیگه هم اینجا برات ادرس پیج مدرسه نان و شیرینی آنکا رو میذارم
ankaa.school@
تو گوگل فارسی هم بزنی مدرسه نان و‌شیرینی آنکا میاره سایت ر‌و

مینو پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 09:42 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

تولد پدر عزیزتون مبارک
چه خوبه که اینقدر پر انرژی هستید وبه کار مورد علاقه خودتون هم میرسید.
ظاهر کیک که خیلی خوشگله .حتما مزه اش هم عالیه.

ممنونم مینو جان
فعلا میشه مینو جان هیچ تضمینی نداره همیشه همسنطور باشم پس دلم میخواد فرصت رو از دست ندم
:بله واقعا رسپی عالی دادن بهمون

فریب(henifa) پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 02:15 ب.ظ

اول از همه تولد پدر گرامیتون ،بابا عباس عزیز رو تبریگ میگم ،بعد هم کلی از پست های قبلی برای مهردخت و راهی که در پیش گرفته خوشحالم و براش آرزوی موفقیت میکنم ،بعد هم به خودم تبریک میگم که در دنیای مجازی کسانی رو فالوو می کنم که بهم انگیزه و حس مثبت میدن
والا با این کیک دل ما رو هم بردی ،سفارش قبول می کنی؟

عززیزم یک دنیا ممنونم خیلی خیلی محبت داری
تو خیلی خیلی لطفت داری عزیزم
من که کوچیک شما هستم و لی خودمم‌خیلی به دنبال کردن کسانی که چیزی بهم اضافه نمیکنن حساسم
عزززیزم اگر دوست داشته باشید با افتخار می پزم ا

رویای ۵۸ پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 02:13 ب.ظ

مهربانو جان خیلی وقته می خونمت...خاموش....زندگی هامون خیلی فرق داره....اما خیلی چیزها از تو یاد گرفتم.....چند روز قبل تو اینستا یه پیحی که آموزش های خیلی خوبی داره، یه دوره ی آموزش شیرینی های عید گذاشته رود....خیلی دلم می خواست شرکت کنم...اما دو دل بودم و همش تو نظرم میومد که با این پول چه کارهای دیگه ای می تونم بکنم...یه جورهایی خودم و لایق نمی دونستم که برای دلم کاری بکنم....پست امروزت خیلی به دلم نشست...چقدر خوبه که بتونیم برای دلمون هزینه کنیم ....برای زندگیت نور و روشنایی آرزو می کنم

عزیز منی شمااا
حتماً اون کاری که دوست داشتی رو دنبال کن مطمئنم هم برای حال دلت خوبه و هم یه موقعی به کارت میاد عزیزم

متولد ماه مهر پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 11:56 ق.ظ

به به چه پست شیرینی هست. پس از این به بعد کیکهای مراسم را به مهربانو بسپاریم. موفق باشی

ای جااان مرررسی عزیز دلم

غریبه پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام
مبارک باشد
سیزده رجب هم ما در مسجد نزدیک خونه بودیم
یک کیک سه طبقه را گفتند آقا سید حسینی درست کرده است
مدتی است که خوردن هر نوع شیرینی را کنار گذاشته ام
ولی از آن کیک نمی شد گذشت
کیک را بردند و در ظرف های یک بار مصرف گذاشتند و تقسیم کردند
بعد مدتها خلاصه عهد خود را شکستم
****
عکس هایت هم مخصوصا اون همه کیک و شیرینی رنگارنگ عالی بود
خداوند بابا عباس و مادر مصی را برایتان مگ دارد
آمین

سلام غریبه جان ممنونم
نوش جان
ممنونم خدا عزیزان شمارو نگهداره

زهره پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 10:32 ق.ظ

مبارک باشه عزیزم

مرررسی عزیزم

الی پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 10:10 ق.ظ https://elimehr.blogsky.com/

ای جااان
هنرمند
تولدشون مبارک امیدوارم همیشه شمعدونی ها برقرار و شاد باشن

مررررسی الی جااان من

ملیکا پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام مهربانو جان
تولد پدر بزرگوار مبارک. همیشه سلامت باشن الهی و سایه شون به همراه مامان مصی بالای سر شما.
آفرین به همتت مهربانو جان،
چه کیک عالی شده و چه عالی که پیگیر علائق‌ت هستی.
قلب:

سلام ملیکای نازنینم
ممنونم الهی امین
قربون محبتت

سمیرا(راحله) پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 08:06 ق.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

انشالا که برای این خانم گل هم شغلی پیدا بشه...حیف تو ساری آشنایی ندارم اگر نه خودم براش کاری میکردم .

ان شالله عزیزم
شک ندارم

سمیرا(راحله) پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 08:04 ق.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

تولد بابا عباس گلت هم مبارک باشه

پدر و مادرت چقدررر نازن هزار ماشالااا ..لطفا
از جانب منم ببوس روی ماهشون رو و تبریک بگو

و راستی چقدرر هم خوبه گهگداری ما بچه ها
اینجوری بابا و مامانمون رو سورپیرایز کنیم

بنده خداها دلشون کلییی باز میشه

مرررسی خوشگل مهربونم
اره بخدا
حس میکردم چقدر حالشون بهتره

سمیرا(راحله) پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 08:02 ق.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

جان دلمممممممی تو آخه..از هر انگشتت یه هنر میریزه ماشالااااا هزار ماشالااا

عالییی عالییی عالییی

مرررسی قربونت برم تو‌لطف داری سمیرا جونم

زهرا..‌. پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 02:12 ق.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

سلام عززززیزدلم خوبید؟
تولدشون هزاران بارمبارررک
انشالله عمرطولانی وباعزتی داشته باشن...
میفهمم ک چقدرپول اون کیک براتون شیرین بود،حتی اگرکم هم باشه بازم لذت خاصی داره
منم این دفعه که موی مامانمو رنگ کردم بهم پول دادووقتی گفتم نمیخواد مگ اولین بارم بود گفت نه این فرق میکنه و واقعا هم فرق میکرد،خییلی چسبید



خصوصی:
میتونم پیچ اینستاگرام خودتون واین اکادمی که رفتینو داشته باشم؟

سلام زهرا جون خدا رو‌شکر خوبم
مرررسی عززیزم الهی امین
اره وااقعا لذت داشت
چقدر خوب مبارکشون باشه دستشون درد نکنه خیلی کار قشنگی کردن

بله عزیزم خیلی از دوستان پیج رو‌دارن

daryas.life.diary@
آکادمی نان و شیرینی آنکا
ankaa.school@

لیدا چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 11:48 ب.ظ

تولد بابای عزیزت مبارک باشه.مامان مصی هم ماشاالله بهشون.خوشکل و خوش تیپ.

مررسی لیدا جانم
قربون محبتت

مریم چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 11:21 ب.ظ

تولدشون مبارک چه خوبه که اینقدر با ذوق هستین
با جمعیت خیریه منهای فقر تماس بگیرین شاید کمکی بکنن من اتفاقی تو اینستا باهاشون آَشنا شدم اون خانوم کمیته امداد رفتن چون برای اشتغال شنیدم کمک میکنن

ممنونم مریم جان
چه خوب حتما بهشون میگم ببینم چی میشه

Mani چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 10:52 ب.ظ

تولدشون مبارک:قلب:همیشه به شادی جمع باشین

ممنونم مانی نازنین و‌بسیار عزیزم:

نسرین چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 10:46 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

اشتباه کردی فدات شم، گربه ها منتظرت بودن و نگران که چرا دیر کردی
آره خیلی خوب موهات رو پوشوندی اینجوری اصلا شیرینی مو دار نمی پزی
من از وقتی این عکسا رو دیدم تصمیم گرفتم بیام تهران نزدیک خونتون زندگی کنم حالا یه سوال علمی: اون شیرینی سبز رنگ روش پسته هست؟ همشون خیلی خوشگلن و اشتها برانگیز.
آخ که میدونی عاشق بابا و مامانتم. تولد این پدر فوق العاده خوش تیپت مبارک باشه عزیزم. چه کیک هویج خوشگلی.
چه کار خوبی کردن خرج کیکو قسمت کردن .
همیشه به شادی و سلامتی
کار مهرداد زیبا بود
یه سوال پیشنهادی در مورد آخرین پیامت عزیزم:
ایشون کاری بلد نیست که با یه سرمایه کوچیک بتونه شخصا شروع کنه؟

اررره خدا نکنه عزیزم
وااای شیرینی مودار فک‌کن
اخ که چقدر مزه میده همسایه باشیم
نه او سبزا کوکی ماچا هست

اره عزیزم تو همیشه به همه مون مخصوصا مامان و بابا خیلی محبت داری
ممنونتم عززیزم
باید ازشون بپرسم نسرین جون متاسفانه من شلوغ بودم راه ارتباطی با ایشون هم فقط تلگرامه که چون فیلتر هست من خیلی به ندرت میتونم وصل بشم

صفا چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 08:22 ب.ظ http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

آفرین به شما خانم هنرمند و با ذوق . کلاس شیرینی پزی در این سطح بیشتر برای کسب درآمد هست فکر کنم داری برای بازنشستگی و راه اندازی یک کار فکر می‌کنی .
تولد پدر بزرگوار هم بسیار مبارک انشالله که سالهای سال ایشون بر سر خانواده مستدام باشه .

ممنونم صفا جانم راستش خیلی به این هنر علاقه دارم و واقعا هم دوست دارم اینهمه سال در محیط اداری کار کردم بعد از بازنشستگی کاری که علاقه دارم انجام بدم و‌از همون راه درآمد کسب کنم
ممنونم نازنین الهی امین خدا همه شون رو‌حفظ کنه

نجمه چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام عزیزم
ای جان،تولد پدر عزیزتون مبارک باشه.
کیک چقدر هیجان انگیز بود :)))
چه شیرینی های حرفه ای
من خیلی کیک خور و شیرینی خور نیستما،اما دلم خواست :)))
همیشه شیرین کام باشید

سلام نجمه جااانم
ممنونم عزیزم . کاش یه روزی برای دوستان وبلاگی درست کنم و همگی دور هم باشیم
همچنین نازنین

سین چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 07:17 ب.ظ

وااااای چه کار خوب و هیجان‌انگیزی کردی!
من هم وسوسه شدم که چنین دوره‌ای رو برم، قبل‌ترها خیلی از این مدل پخت و پزها داشتم اما هم تنبل شدم و هم دیدم با وجود خوراکی‌های پرکالری و خوش‌مزه کنترل وزن داره سخت میشه، دیگه دست شستم از ماجرا :))
آفرین و آفرین

سین جانم بنظرم از هر رشته ی هنری که کمی زمینه داریم باید تقویتش کنیم حیفه که تکرار و تمرین نکنیم
ممنون از تشویقت عزیز دلم بیا دوباره دست بکار شو تو‌هم‌

مادر دو دختر چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 06:48 ب.ظ

افرین بە این پشتکار ، تولد بابا عباسم مبارک ، سایشون مستدا
دوست عزیز ، دریایی مهربان همیشە پایندە و سربلند باشی

ممنون عزیز من
قربون محبتت دخترای نازت رو‌ببوس

ربولی حسن کور چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 03:43 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
تولدشون مبارک
چه خوب که میرین دنبال کارهایی که واقعا بهشون علاقه دارین
فکر کنم دیگه وقتشه که بیاییم خونه تون مهمونی

سلام آقای دکتر . ممنووونم
و چه لذذذتی داره بخداا
چقدر کیف میده یه روز همگی باغ فشم جمع بشیماینم یکی از ارزوهامه

مینا2 چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 03:15 ب.ظ

تولد پدر گرامی مبارک سایه شون مستدام تنشون سلامت

من از کارم بنا به دلایلی دلزده شدم دوست دارم برای خودم کاری دست و پا کنم ولی نمی دونم چیکار کنم می دونم مدلم هم خونه نشستن نیست و اذیت میشم اینقد ذوق کردم پشتکار شما رو دیدم چقد کیف کردم برای این کلاسی که رفتین و این همه ذوق و پشتکار موفق باشی خانم هنرمند همیشه پیجتون رو می بینم و لذت میبرم. انگیزه گرفتم که بیشتر بررسی کنم برای یه شروع جدید.
کیک عالی شده از قیافه ش مشخصه
میشه اگه امکان داره آدرس رستورانی که رفتید اگه خوب بود و راضی بودید بگین برای یه مراسم می خوام این روزا پیدا کردن رستورانی که هم غذاش خوب باشه هم محیط تمیز و مطمئن یکم سخت شده.

ممنونم مینا جون
عززیزم الهی موفق باشی قربونت ، خوب خوب بررسی کن و با توجه به امکاناتت برو سراغش عزیز دلم

بله عزیزم چرا که نه :
رستوران عمارت قاجاریه واقع در جاده لشگرک ، ابتدای جاده فشم .

شمـاره تمـاس جهت رزرو 02126532545
پیج اینستاگرام
emarat_ghajarieh@

سینا چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 02:35 ب.ظ

ایشالله همیشه به جشن و شادی. تولد پدر گرامیت مبارک باشه و امیدوارم روزی برای تولد 120 سالگیشون کیک بپزی.

ممنونم سینا جااان
اون موقع هم اول برای تو و نسرین عکسا رو میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد