دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

همچو خورشید به ذرات جهان قسمت کُن / گر نصیبِ تو ز گردون، همه یک نان باشد

اینحا رو بخونید لطفاً

سلام دوستان نازنینم . 

صدای مهربانو رو از آلوده ترین شهر جهان می شنوید، باید بگم همونطور که از شواهد امر هویداست" ما هنوز زنده ایم "

صبح که داشتم به سمت اداره می آمدم و آسمون رو نگاه میکردم تو دلم گفتم: چه کوفت هایی تو این غباره که میچرخه تو هوا و ما تنفس میکنیم! الان کلی از دوست و آشناهامون مخصوصاً بچه ها زیر هفت سال به اسهال و استفراغ و بی حالی مبتلا شدن . 


برای همینه گاهی وقتا صدای ناراحتیم درمیاد و میگم عاقاااا بچه نیارید، گنااه دارن، کودک آزار نباشید، اونایی که اومدن و داریم رو خدا نگهداره برامون، قبلا فکر نمیکردیم اینطوری بشه ولی حالا که دارید میبینید اوضاع رو ..

 تو روخدا سعی کنید از این جمعیت بینوا(بچه های بی سرپرست) یکی رو کم کنید و به خوشبختی برسونید ..


بگذریم .. 


تقریباً چند روز قبل از برگشتن  مهرداد به کانادا  یه کیس جدید حمایتی بهمون معرفی شد که تا دیروز  مراحل تحقیق در مورد صحت و سقم ماجرا ادامه داشت . 

البته چون مورد تهران نبود و من باید در اون شهرستان یه رابط مطمئن پیدا میکردم  کمی طول کشید. 


ماجرا از این قرار بود که این هموطن عزیزمون چند سال پیش مبتلا به نوعی از سرطان شده و خوشبختانه با اقدامات درمانی موثر، نتیجه ی خوبی گرفته و درمان شده ولی متاسفانه از اواخر سال گذشته دوباره سرطان عود کرده و این پدر شریف رو  راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده . 


ایشون کارگر کارخانه و سرپرست خانواده ی خود بودند که  در حال حاضر توانایی کار ندارند .

 شش جلسه شیمی درمانی تجویز شده که سه جلسه رو انجام دادن(هر جلسه تقریباً سه میلیون تومان هزینه داره)   اما بابت  هزینه های اون جلسات هم مقروض هستند . در این بین آزمایشات و سی تی اسکن های متعدد هم باید انجام بشه . 


بعد از تحقیقات توسط رابط عزیز و دلسوزم که به سرعت خودشون رو به ایشون رسوندن   و بعد هم برای بررسی پرونده های پزشکی به بایگانی  بیمارستان شهر مورد نظر  مراجعه کردند و صحت مورد رو برای من تایید کردند؛ امروز خودم با ایشون شخصاً تماس تلفنی داشتم و ضمن اینکه بهشون دلگرمی  و امید دادم که با پیگیری و طی روند درمان ، مثل چند سال قبل بهبود پیدا میکنند ؛ گفتم که من و دوستانم آستین بالا میزنیم و تا اونجایی که امکاناتمون اجازه بده از نظر مالی در کنارتون هستیم . 


آقای بیمار برای همه ی دوستان من که شما باشید سلام رسوندن  و من ازشون قول گرفتم بخاطر خانواده شون هم که شده امیدشون رو زنده نگهدارن و مراحل درمان رو کامل کنند . 


هزینه های زندگی در ایران بیش از حد زیاد شده و واقعیت اینه که اقشار متوسط جامعه (که ما باشیم) هم دارن به قشر فقیر و کم درآمد اضافه میشن . 


حاضرم باز هم هزینه های غیر ضروریم  رو  درز  بگیرم  ولی به کم گذاشتن برای کیس های حمایتی که بهمون معرفی میشن و غذا و چک آپ های دارسی و تامی و بچه های مظلوم و گرسنه ی خیابون که هر روز صف میکشن منتظرم هستن فکر نکنم . 


همچو خورشید به ذرات جهان قسمت کُن / گر نصیبِ تو ز گردون، همه یک نان باشد



الان آمار بازدید های وبلاگ رو چک کردم،  گاهی به هزار بازدید روزانه هم رسیده ، اگر فرض کنیم نیمی از این بازدیدکنندگان دوستان همیشگی این خونه باشن و هر کدوم بین 20 تا 50 هزارتومن که الان مبلغ خیلی خیلی کمی تو معیشت روزانه مون حساب میشه، (دیشب یه کره ی صد گرمی که میخریدم سیزده هزارتومن رو بیست هزارتومن خریدم) کمک کنند،  باید یه چیزی حدود 20 تا 25 میلیون بدون اینکه به کسی فشار باید جمع کنیم . 


ما تنمون سلامته داریم زیر بار هزینه ها کمر خم میکنیم ، ببینید یه طفلکی که هزینه ی بیماری های خاص میده چکار باید بکنه واااقعاً


پیشاپیش دستتون رو میبوسم ، میدونم که یا با واریز کردن وجوه ، یا سپردن به دوست و آشنا ها یا با اشتراک گذاشتن پست در وبلاگ ها یا گروه های واتس آپی  تو این مورد حمایتی هم کمک خواهید کرد . 


دوستتون دارم، یادتون نرفته که؟؟





نظرات 42 + ارسال نظر
مامان یک فرشته سه‌شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 09:08 ق.ظ http://Parvazeyekfereshte.blogsky.com

سلام مهربانو جان
امیدوارم همیشه تندرست باشی
۲۰۰ واریز شد

سلام عزیزم . ممنونم نازنین

خانمـــی دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت 01:33 ب.ظ http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

ساعت 12 مهربانو جان

دستت درد نکنه عزیزم راس ساعت 12 دریافت شد

فرشته دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ریال واریزشد

سلام فرشته جانم ممنون عزیزم دریافت شد
تن درست و پر برکت باشی

خانمـــی دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت 12:03 ب.ظ http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

سلام مهربانوی عزیز
مبلغ ناچیز 50 تومان واریز شد، امیدوارم سلامتی شون رو بدست بیارند

سلام عزیز دلم ممنونتم عالیه دوست من پرروزی باشی
الهی امین
ساعت واریزی رو به من میگی خانمی جانم؟

شادی دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت 09:46 ق.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

منم هر وقت هوا آلوده می‌شه شدیدا دچار عذاب وجدان می‌شم نه از اینکه بچه آوردم بلکه از اینکه چرا هنوز بچه‌هام رو از این وطن خراب‌شده نبردم بیرون


درد مشترکه شادی جانم

مه دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت 07:43 ق.ظ

سلام دریا جان
۵۰ تومن واریز شد
شرمنده شرایط خوب نیس زیاد

سلام عزیزم
ممنونتم نازنین عالیه
درک میکنم چقدر برای همه مون سخت شده مرسی تنهامون نذاشتی

الهام یکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت 12:43 ب.ظ

مهربانو جان 100 تومن واریز کردم
سپاس از محبتت.

ممنون از محبتت الهام جان پر برکت باشی .
دارم برات ایمیل مینویسم

سمیرا(راحله) یکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت 11:19 ق.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

سلام عزیز دلم

۲۰ هزار تومن ناقابل واریز شد

ساعت ۱۱:۱۷ الان.

سلام سمیرا جان ممنون از محبتت پر برکت باشی

پریسا یکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام
مبلغ ناچیزی واریز شد

سلام
ممنونم پریسا جان خیلی هم عالیه عزیزم

هدا یکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام مبلغ 100 تومن واریز شد.

سلام هدا جان ممنونم پر برکت باشی

یک بنده ی خدا(خواننده ی خاموش) شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام و عرض ادب عزیز بزرگوارم،
در ساعت ۲۲:۵۷،
از کارت با شماره های آخر ۶۵۱۶،
ناقابلی،تحفه ی درویش، تقدیم گشت.
اجر تلاشتان در این راه را فقط خدای کریم می داند و می تواند جبران نماید.خوشا به سعادتتان.
برقرار باشید و پایدار.
با نهایت احترام

سلام دوست عزیز
تن درست و پر روزی باشید . اگر اعتماد و لطف شما نباشه هیچ تلاشی از جانب ما نتیجه بخش نیست

حمیده شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام مهربانو جان ، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان واریز شد.

سلام حمیده جان
ممنونم عزیزم سلامت و پر برکت باشی

نازی شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 08:25 ب.ظ

مهربانو جون لینک شما و نسرین جون را تو واتس اپ فامیلامون پخش کردم خواهرم را خبر دارم واریز کرده ولی بقیه فامیل را خبر ندارم هرکدوم چقدر ریختن بهشون گفتم خودتون کامنت بزارین گفتن باشه خودشون برات کامنت میزارن یا شایدم گذاشتن لینکتون را تو هم ورودی های دانشگاه رشت هم گذاشتم بچه ها گفتن واریز میکنن خودشون بتون خبر میدن توکل برخدا الهی روسفید بشیم و دل این بنده خدا را شاد کنیم

نازی جانم یک دنیا ممنون از محبت و لطفت . دست همگیشون درد نکنه بهترین ها برای تو و عزیزانت مقدر باشه دوست مهربونم

نینا شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام مهربانوجان.۲۰۰تومن بسیارناقابل

سلام نینای عزیز بسیار پر ارزشه کار شما دوست من .پر روزی باشی

میترا شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام و تشکر از زحماتتون 50 واریز شد

سلام میترا جون ممنون از محبتت .

آسو شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام عزیزم20هزار تومان ناقابل واریز شد

سلام آسو جانم دستت درد نکنه پر ارزش و عالیه دوست من

مخمور شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 03:00 ب.ظ http://mastoori.blogfa.com

سلام
از طرف مدیر ما 300 تومن واریز شد تو پی وی اینستا ارسال کردم عکس واریز

سلام عزیزم سلام و ارادت من رو خدمت مدیر مهربون و نازنینتون برسون مخمور جان . همیشه به موارد حمایتی ما لطف داشتند البته که از تو بسیار ممنونم که اطلاع رسانی میکنی

مهسا شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 02:14 ب.ظ

20 تومان عزیزم

ممنونم مهسا جانم

ساناز شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام عزیزم
ممنون از کار خیرتان
صد تومن ناقابل واریز شد

سلام ساناز جان
ممنون از همدلی و مشارکتت عزیزم . پرروزی باشی

یه مادر شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 01:23 ب.ظ

عزیزم 100هزار12:16
ممنونم گلم.لطف داری زندگی در جریانه وامیدوارم تا هستیم خوبی از خودمون بجا بزاریم

الهی آمین . ممنونم باز هم از جانب ما تشکر کن دوست من

ملیحه شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام عزیزم ببخشید کم هست
50واریز شد

سلام ملیحه جان عالیه عزیزم تا این لحظه با همین واریزی ها 10 تومن جمع شده . خدا برکت بده عزیزم

ناهید شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال

سلام ناهید جان
پر برکت باشی عزیزم

یه مادر شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 11:13 ق.ظ

100هزار10:47
بله عزیزم لطف دوستانه

از قول من خیلی تشکر کن عزیزم
نازنینم پیام خصوصیت رو گرفتم . چقدر آدم امیدوار میشه وقتی میبینه هنوز هم انسانیت وجود داره . برای همه ی رفتگان شادی و آرامش ارزو دارم

نسرین شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 11:04 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

درود و دست مریزاد یاران و دوستان مهربانوی گلم
دم همگی گرم با این شروع خوب.
اعتماد شما به مهربانو برای من قابل تقدیره و خوشنودی.
لایک زدم به همگیتون/ شاد باشید، دستتون درد نکنه.
تشکر ویژه دارم خدمت دکتر ربولی بخاطر پست پر از مهرشون که میدونم کمک بزرگیه به کمکهای مالی بیشتر چون خواننده زیاد دارند و همگی مهربون. بتونن، دریغ نخواهند کرد.
بانوی مهر، بهت همیشه افتخار کردم و خواهم کرد.


دوستان این خونه هر بار محشر به پا می کنند

مهسا شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام مهربانو جان من یه مبلغ خیلی ناچیز واریز کردم. ایشالله که مشکلشون حل میشه

سلام عزیزم مهسا جون خدا برکت بده نازنین کاش میگفتی چقدر چون نسری جون اعلام میکنه اگر دوست نداری مشخص بشه خصوصی بهم بگو

یه مادر شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 10:16 ق.ظ

بازم درود10:13 50هزار

عزززیزم ممنونم میدونم داری از اطرافیان جمع میکنی کمک بزرگیه مهربون

یه مادر شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام دریا جان روز بخیر.ایشالا همیشه دستت به کار خیرباشهعزیزم ساعت10:3 50هزار تومن
10:3 300هزار
10:6 500هزار
10:4 200هزار همه امروز 7خرداد
هنوز هم با این شرایط سخت مهربانی وجود داره .این چیزا ما رو به زندگی امیدوار میکنه

سلام نازنینم
خدا خیرتون بده من چی بگم در مقابل این لطف

الی شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 09:20 ق.ظ https://elimehr.blogsky.com/

سلام عزیزم
100 واریز شد

سلام الی جانم
ممنونم دختر

متولد ماه مهر شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 08:48 ق.ظ

عزیزم مبلغ صد هزار تومان واریز شد.

ممنونم نازنین خدا برکت بده

ردپا شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 08:44 ق.ظ http://radepa.bushehr.ws

سلام مهربانو جان
میدونم خیلی کمه و ناقابل ولی 100 واریز کردم عزیزم. الهی خدا گره از کار همه باز کنه و تمام بیمارا شفا به خیر پیدا کنند.

سلام عزیزم
باور کن خیلی عااالیه . همه دارن مشارکت میکنن خدا رو شکر
برکت داشته باشی عزیزم

سمیرا شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام عزیزم
200 تومن واریز شد مهربانو جان

سلام سمیرا جون
ممنونم عزیزم تن درست و پر روزی باشی

فرنوش شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام عزیزدلم. ممنون مهربون که همیشه دست خیر داری. خدا به خودت و عزیزانت سلامتی بده. مبلغ 500/000 ریال ناقابل واریز شد. ببخشید که نتونستم بیشتر از این مبلغ واریز کنم. مراقب خودت و خوبیهات باش دوست خوبم.

سلام فرنوش جان
کار اصلی رو شما با لطف و اعتمادتون به من انجام میدین عزیزم

بنده ی خدا شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 08:05 ق.ظ

به لطف خدا ؛من یه مبلغی کمک کردم .ان شالله مشکل حل بشه
ممنونم از شما
اللهم صل علی محمد و آل محمد

تن درست و پر روزی باشی دوست عزیز ممنونم

ملیکا شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 05:08 ق.ظ

سلام مهربانو جان
خوبی نازنین دریا دل؟
آلودگی هوا و گرد و غبار اونم تو خرداد ماه که دیگه نوبره. پریروز اومدیم شمال اما تا مرزن آباد این گرد و غبار همه جا رو گرفته بود.
وقتی دریاچهٔ ارومیه و زاینده رود و تالاب‌ها و مرداب‌هارو خشک کردن! نتیجه‌ای عیر از این انتظار نمی‌رفت!
امیدوارم هر چه زودتر این پدر عزیز حالشون خوب بشه. دست شما و دوستتون جهت پیگیری‌ها درد نکنه. همیشه سالم و شاد باشید. ناقابل ۱۰۰ تومن واریز گردم.

سلام ملیکا جانم
خدا رو شکر خوبیم اگر بذارن . الهی همه خوب باشیم .. متاسفانه حتی فشم پر از گرد و خاکه
چقدر فعالان محیط زیست خون دل خوردن و سالها هشدار دادن چی شد ؟؟ همه شون رو خودکشی کردن !!! و وضعیت آب و هوای ما امروز اینه
ممنونم نازنین الهی آمین . خدا سلامتی و برکت بده

ساغر جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 11:44 ب.ظ

مهربانوجان سلام
عزیزم‌ ابادان عزادار، ابادان قشنگ نمیدونی چه فاجعه ایه میدونم متولد ابادان هستی اینقد دلم گرفته برای مردمم برای دوستام برای ادمایی که واقعا خسته شدن خدایا بسه دیگه.به حدی مردم عصبانی هستن و خشمگینن برای همه چیز که دولت ماشین ضد شورش فرستاده .
ابادان جنگ ،قتل عام، تجاوز عراقی ها به زنان ابادان، غارتگری، گرد و خاک شدید و پر از مریضی که دیگه میزبان این استان شده و خیلی چیزای دیگه بیکاری و بی امکاناتی و حالا مردن و زنده به گور شدن خانواده هاشون ، اون بدبختایی که ملک پیش خرید کردن تو خیابون امیری ، یه خبرنگار از تهران نفرستادن و واقعیت رو نشون نمیدن تا فراموش بشه این فاجعه.
ببخش که پراکنده گویی کردم.ولی فکر کردم با شما درد و دل کنم.

سلام ساغر جان

عزیز منی ساغر دلم این روزا خونه ... همه ش تصویر آبادان ، که اون روزها تو بچگی من عین عروس می درخشید صدای خنده هایی که همه جا به گوش میرسید و گوشه و کنار شهر مردمی که حلقه زده بودن تو چمن ها و یک نفر وسط خودش رو با ریتم بندری تکون میداد و بقیه با کف هایی بزرگ و صدا دار همراهیش میکردن .. یکی دبه میزد و آواز میخوند ...
جلوی چشمم پا می گیره و بعد همه چی محو میشه و آوار روی سر مردم میاد تو ذهنم

مرتضی جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 06:54 ق.ظ

درود بر شما مهربانو خانم.
مبلغ 200 تومان واریز شد.
تاریخ ششم خرداد ساعت 6:52 صبح
شماره ارجاع: 042327588258

درود بر شما مرتضی عزیز
ممنونم تن درس و پر روزی باشی دوست من

الهه جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام این یه تسته .

سلام الهه جان گرفتمش

ساغر جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 12:12 ق.ظ

مهربانوجان سلام
امروز تولد ۷ سالگی پسرم بوده، به شکرانه فرزندم مبلغ خیلی ناقابلی برای کمک به این دوست عزیز واریز کردم.خدا پشت و پناهتون باشه که کمک حال افراد نیازمند هستید، ما هم دور و اطرافمون خیلی موردها هست که کمابیش سعی میکنیم دستگیری کنیم.
مهربانوجان از الودگی هوا که دیگه نگم که از اسفند ما سوزش چشم و عطسه و تغییر صدا و ده جور مریضی گرفتیم‌.

سلام ساغر جانم
ممنونم نازنین تولد گل پسر مبارک باشه الهی زیر سایه تو و پدرش قد بکشه
خدا خیر بده شما رو که همیشه با لطف و اعتمادتون مشارکت میکنید و به کمک هم میتونیم دست یه همنوع رو در حد توانمون بگیریم ..
آخ عزززیزم بمیرم براتون ما که اینجا وضعمون اینه وای به حال شما

منیژه پنج‌شنبه 5 خرداد 1401 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام مهربانو نازنین. مبلغ کوچکی ۵۰ هزار تومان واریز شد. امیدوارم اینبار هم با همت شما و دوستان گره ای باز شود. خدا قوت

سلام عزیزم خدا بهت تن درستی و برکت بده
قطعاً همینطور میشه عزیزم دوستان این خونه همیشه محشر کردن

Maneli پنج‌شنبه 5 خرداد 1401 ساعت 06:13 ب.ظ

از همین راه دور با چشم تر دستت رو میبوسم. به روی چشم
یا علی مدد

عزیز منی مانلی جانم خواهری دستت درد نکنه

غریبه پنج‌شنبه 5 خرداد 1401 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام
با سپاس از شما
صدتومن ارسال شد

سلام غزیبه ی عزیز
ممنونم تن درست و پر روزی باشی

نسرین پنج‌شنبه 5 خرداد 1401 ساعت 02:12 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

شک ندارم اینبار هم میتونیم هزینه رو جمع کنیم. بخصوص با حساب کتابی که کردی. واقعا به هیچکدوممون فشار نمیاد.
دوستان همتی


امیدوارم نسرین جون تا حالا که همیشه دوستان سربلندمون کردن و حس خوب واریز کمک ها نصیب همگیمون شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد