دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

و بالاخره نتیجه ی دادگاه تصادف / سالگرد ازدواج مامان و بابا

انتهای پست ازتون همفکری میخوام 


الو الو ، یک ، دو ، سه ... صدای منو می شنوید؟؟ 

یک عدد مهربانوی از دادگاه برگشته هستم ... 

خنده داره؟؟ آره خب منم بودم می خندیدم ، بعد از نزدیک یک ساااااال از تصادفی که همه چیزش از مقصر تا زیان دیده مشخص و معلوم بود ، بالاخره چند روز پیش بهم پیامک ابلاغ زدن که بیا نظر کارشناس تصادفات (همون سرهنگی که دوماه پیش درموردش نوشتم )رو رویت کن 

 منم امروز صبح رفتم دادگاه . پس از کلی دنگ و فنگ که پارسال اصلاً این همه پروسه دست و پاگیر رو نداشت بهم چهارتا برگه دادند که توش نظر کارشناس رو نوشته بود البته که بنظرم خیلی به نفع پسره گرفته بود که ایشون پزشک آنکال بوده و حواسش به تلفنش پرت شده و ... 

تهش گفته بود 25 تومن خانوم مهربانو از جیب داده بابت خسارت ماشین که 11 تومن بیمه داده بقیه شو اقای دکترباید اِخ کنه . 

بعد بهم گفت اگه اعتراض داری کارشناس سه نفره بگیر ( بابت هر نفرشونم یک میلیون و پونصد بیریز به حساب قوه قضاییه نامحترم) تا تجدید نظر کنن اگر هم اعتراض نداری برو خونتون بشین منتظر تا بعد از پایان مهلت اعتراض ما بگیم پسره پول رو اِخ کنه . 

منم تشکر کردم و اومدم بیرون. 

اهان اینم بگم که این سرهنگه رو پسره یک میلیون پول به دادگاه داده بود که بیاد نظر بده احتمالاً دلش میخواسته جناب سرهنگ بنویسه خانوم مهربانو مقصر بوده و پول تعمیر ماشین آجیشم از من بگیره 


حالا یه سوال برام پیش اومده که هزینه های جرثقیل و پارکینگ و هزینه شکایت رو کی میده این وسط؟ آیا این سرهنگه فقط رو مبلغ تصادف و خسارت نظر داده و الان جناب اقای قاضی به پسره میگه الباقی خسارت که سرهنگ گفته به علاوه ی پول شکایتی که من کردم و جرثقیل و پارکینگ رو بده یا کلاً بقیه ی هزینه هایی که من کردم مالیده شد؟؟ 

(بابت اینکه چرا اینا رو نپرسیدم دارم خودم رو فحش میدم چون عمراً دیگه حوصله ندارم برم این سوال ها رو بکنم تازه ممکنه منشیه بگه من چه میدونمقاضی باید بگه منم که نمیتونم قاضی رو ببینم ایشون سرشون به سر خدا میره  )

خلاصه که این خبر داغ داغ بود دادم خدمتتون . 

بریم سراغ یه خبر خوب دیگه

  اینکه دیروز21 مرداد،  پنجاه و یکمین سالگرد ازدواج مامان مصی و بابا عباس نازنینم بود . 



 چقدر جای مهرداد عزیزم تو این عکس خالیه ، دلم براش یه ذره شده عزیز دل خواهر 

ما خواهر برادر ها به ترتیب سن ایستادیم کنار هم ، متولدین  52 و 56 و 60 اگر مهرداد بود باید مینوشتم 61 که نشون دهنده ی این بود که در سالهای ابتدایی جنگ چقدر مردم ناامید و افسرده بودن از زندگی 

روز قبلش برای یه نازنین که سفارش کیک تولد چهل سالگیش رو داده بود کیک درست کرده بودم و باید دیروز تحویل میدادم سفارش رو،  حدودای ساعت چهار صبح جمعه بود  که داشتم میخوابیدم یهو یادم افتاد که سالگرد ازدواج مامان و بابا هم هست و برق از کله م پرید . گفتم نترس مهربانو هیچی نیست بگیر بخواب بعد پاشو تا شب وقت داری کیک رو بپزی و خواهر برادرها رو خبر کنی . این بود که دیگه خیلی کیک مامان و بابا رو هول هولکی درست کردم ولی جاتون خالی خوشمزه بود 

اینم کیک خوشگل اون نازنینی که خیلی ازش ممنونم بهم اعتماد کرد و کیک تولد چهل سالگیش رو به من سپرد





 اسم این مدل کیک (که قسمت هایی از بدنه ی کیک مشخصه و کاملاً خامه کشی نمیشه) ، کیک عریان هست.

 اینکه مقطع کوچیک و قد بلند هم باشه و با گل طبیعی  و گوی شکلاتی (گوی های طلایی روی کیک) دست ساز  و عدد 40 که  اون هم دست ساز هست و ماکارون دکور بشه همه ش سلیقه ی قشنگ خودشون بود  سر صبح هم یه پیام خیلی خیلی خوشگل درمورد رضایت از کیکشون داشتم که با یه دنیا انرژی و حال خوب از خونه اومدم بیرون  امیدوارم یک سال پر از شادی و شیرینی و اتفاق های عالی پیش روش باشه

*********

بعد از خبرهای خوب و شیرینی که داشتیم میخوام در مورد یه موضوعی رو باهاتون  درمیون بذارم و مشورت کنیم  ببینیم چکار میتونیم انجام بدیم . 


یکی از دوستان عزیز و قدیمی این خونه از طریق همسرشون  در جریان زندگی غم انگیز خانواده ای قرار گرفته . 

ظاهراً این خانواده تشکیل شده از یک دایی مجرد و مادر پیرشون که همراه سه تا بچه ی خواهری زندگی میکنند که مادر و پدر بچه ها در یک حادثه فوت شده ن . محل زندگی این خانواده  در یک کارخانه ی متروک و در جاده ی قم هست . رییس کارخانه مرد مهربان و دسگیری هست که با مشکلات اقتصادی موجود درجامعه ورشکست شده و کارخانه رو فروخته . تا زمانی که صاحب جدید زمین رو  تحویل بگیره اجازه داده که این خانواده در این مکان متروک زندگی کنند. دایی بچه ها با شستن کامیون های گاه و بیگاه یا کمک امثال همسر دوستمون که گاهی برای خیرات یا دلایل انسان دوستانه ی دیگه ای براشون آذوقه میبره گذران زندگی میکنند . بجث سر این هست که تا فصل سرما نشده و این بنده های خدا آواره نشدن اگر ممکنه براشون کاری انجام بدیم . میخوام ببینم بین شما یا دوستان و آشنایانتون جایی بعنوان سرایداری ، چیزی وجود داره بتونیم این خانواده رو اونجا پناه بدیم و دایی بتونه با نظافت همون  ساختمون و مجتمع های اطرافش ، شکم پنج نفریشون رو سیرکنه و گذران زندگی کنند؟؟ 

ممنون میشم اگر فکری به ذهنتون میرسه کمک کنید . چون بحث جمع کردن پول و کمک موقت نیست و ما در توانمون نیست برای این پنج نفر بتونیم از طریق پول جمع کردن کاری صورت بدیم . 


هنوز هم کلی پیام احوال پرسی ازتون درمورد خودم و مهردخت میگیرم . خدا رو شکر هر دو بهتریم ولی ذره ای از دلتنگیمون برای دارسی مظلوم و نازنینمون کم نشده .. تازه الان فهمیدیم که دارسی اروم و ملوس چه نقش پررنگ و مثبتی تو زندگی ما داشته . 

میدونید که چقدر دوستتون دارم و دلم به وجود تک تکتون گرم و خوشه 


نظرات 32 + ارسال نظر
مهرگل یکشنبه 15 آبان 1401 ساعت 12:20 ق.ظ

مهربانوجان خداروشکر بالاخره نتیجه دادگاهت مشخص شد و خداروشکر اون قدر هم بد نبود
سالگرد ازدواج مامان و باباتون هم با کلی تاخیر مبارک باشه ایشاله سایه شون سالیان طولانی بالاسرتون باشن

مرسی عزیز دلم البته که این دکتر سهمیه ای ، پول بده نیست

شادی شنبه 29 مرداد 1401 ساعت 11:41 ق.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

مهربانو جان در مورد حکمی که گرفتی عزیزم برو خدا رو شکر کن و بیشتر از این وقت و جان عزیزت رو هدر نده که از سیستم معیوب قضایی ما چیزی بیشتر از این در نمیاد.
سالگرد ازدواج مادر و پدر گرامی رو تبریک می گم بهتون و امیدوارم سالهای سال در کنار هم شاد و خندان باشید.
در مورد کار خیرتون هم امیدوارم جایی براشون پیدا بشه و از گرفتاری کمی خلاص بشن.

ممنون عزیزم از سیستم قضایی ناکارآمد که نگووو دلم خونه
ممنونم قربونت .
الهی آمین

ساغر جمعه 28 مرداد 1401 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام مهربانو جان
عزیزم خوشحالم نتیجه اولیه شکایت تصادف اومد و انشاالله اعتراض نخوره و به اجرای احکام بره.

در مورد هزینه های دادرسی در دادخواست، خواهان خواسته رو مشخص میکند یعنی خواسته میشه مطالبه خسارات خودرو و خسارات دادرسی از جمله هزینه دادرسی و هزینه کارشناس و حق الوکاله وکیل و سایر هزینه ها مطابق فیشهای واریزی پیوست و قاضی در پرونده های حقوقی انچه که خواهان در خواسته تقاضا کرده باشه را بهش رای میده.
اینکه قاضی پروندت رو ببینی و باهاش صحبت کنی خالی از لطف نیست و ضرری نداره.
سالگرد ازدواج مامان و بابا را تبریک میگم، خانواده ی سبز و گرمتون همیشه برقرار باشد.

سلام ساغر جانم
ممنونم عزیزم . منتظرم ببینم چه می کنند بعد از یکسال .
ممنونم نازنین

ژاله پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام مهربانوی مهربون.
چه کیک‌های قشنگی. خیلی تبریک می‌گم بابت سالگرد ازدواج مامان و بابای گلتون.
و خوشحالم شدم بابت رای دادگاه. امیدوارم همیشه حق به حق‌دار برسه.

سلام ژاله جون
ممنونم عزیز دل

ماجد پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام مهربانو
تبریک. لطفا یک ریال برا این طرف کم نکن
مامان بابا سلامت و شاد
امیدوارم روزگار به کام دایی شریف و خانودش بشه
چنانچه مشخص بشه یک ریال تخفیف به دکتر دادی، 3 ماه این خونه نمیام

سلام ماجد جان
نه عمررراً اتفاقا سرهنگه همون موقع گفت توافق کنید گفتم توافق مال قبل از بی ادبی ایشون بود و شکایت من .. الان که توافق معنی نداره
باشه اگه کوتاه اومدم حق داری تحریم کنی

آتوسا پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام، اگه بتونید با آقای محسن بیات زنجانی در توییتر یا از هر طریقی تماس بگیرید، در زمینه کمک به این خانواده خیلی می‌توانند کمک کنند. این هم اکانت توییترشون https://mobile.twitter.com/m_bayatzanjani

سلم ممنون آتوسا جان

ملیکا سه‌شنبه 25 مرداد 1401 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام مهربانو جان
سالگرد ازدواج پدر و مادر نازنین مبارک،الهی که دور هم صدمین سال ازدواجشون رو جشن بگیرین. معلومه کیکش هم خیلی خوشمزه است.
مهربانو جان همونطور که دوستان هم گفتند هزینه دادرسی به عهدهٔ کسیه که مقصر شناخته میشه.حتما دنبال این موضوع‌رو هم بگیر تا این آقا درسش تکمیل بشه
مورد مطرح شده طفلکی‌ها تعدادشون زیاده
ان‌شاالله بشه کاری کرد. البته برای اجاره ، باید جایی گرفته بشه که تا یه مدت راحت باشن وگرنه با این اوضاع بعد از یک سال باید چه بکنند این عزیزان!

سلام ملیکا جون
ممنونم عزیزم الهی آمین
چشششم امیدوارم خودشون مثل بچه ی ادم کارشونو انجام بدن من مجبور نشم بعد از پرداخت برم اعتراض .
اره واااقعا کاش یه راه درست براشون پیش بیاد

سمیرا(راحله) دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 05:37 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

آخی جانم..کاش کاری ازم برمیومد برای این خانواده..

فقط یه عالمه دعا میکنم که همه ی مردم تو ارامش و رفاه باشن ..

زندگیا خیلی سخت شده ...دلم نمیخوام از نا امیدی بگم گاهی ولی واقعا کم میارم و
...
ایشالا درست شه براشون...

سمیرا(راحله) دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 05:35 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

همیشه به شادی و لحطات خوش و خبرهای خوش مهربانو جان
.
.
.
مبارک باشه ...چقدر نازنین همتون

ممنونم سمیرا جون برای تو هم همچنین

منجوق دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 03:27 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com

تبریک
فکر کنم همه مثل من بی صبرانه منتظر نتیجه دادگاه بودن
این قضیه انکال بودن خیلی بوداره اگه واقعا انکال بود چرا تا حالا حرفی نزده بود. هرچند خارج از حوصله هست که ادم بره ثابت کنه که انکال نبوده چون پزشکها خیلی هوای همو دارن یه انکال بودن الکی براش درست میکنن

ممنونم عزیزم
هموووون

زهرا دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام مهربانو جان .
هزینه های تشکیل پرونده و دادرسی رو اتوماتیک ازش میگیرن ، حتی اگر الان شما بخوای کارشناس ۳ نفره بیاد نظر بده میتونی و هزینشو خودت باید بدی و بعد ازش میگیرن ،
هزینه های جزثقیل و اینا رو باید موقع شکایت توی پرنده مینوشتی و فاکتور ارائه میکردی که حساب کنند ، اگر اینکارو نکردی بی خیال شو .

سلام عزیزم
نوشتم همه رو

الی دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 09:27 ق.ظ http://elimehr.blogsky.com

مبارک باشه عزیزم
هم سالگرد ازدواج عزیزانت هم موفقیت در دادگاه، عشق کردم که کوتاه نیومدی

ممنونم عزیز دلم . اره واقعا اذیت شدم ولی گفتم این بچه پررو باید بفهمه نتیجه ی محبت و گذشت رو با بی ادبی نباید بده

متولد ماه مهر دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 08:23 ق.ظ

چقدر جالب هست امروز حین رانندگی به سمت سرکار یادت افتادم که قضیه تصادف چی شد و صبح اومدم و وبلاگت را باز کردم. سالگرد ازدواج پدر و مادرت مبارک الهی سایه شون مستدام باشه.

ای جاان ممنونم عزیزم

هوپ... یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 10:52 ب.ظ

ینی کسی رو سراغ ندارم پرونده‌اش تو شورای حل اختلاف زیر یک سال به نتیجه رسیده باشه. بازم شکر.
سالگرد ازدواجشون مبارک باشه. جای برادرت سبز باشه.

واقعا خسته نبااااشن
ممنونم نازنین

نسرین یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 03:09 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

سهیل عزیز فوراً جوابمو دادن.
ایشون آدرس کامل قم این خانواده را خواستن. منتهی در مورد مکان شک دارن بهزیستی کمک کنه اما یک چیزو مطمئن هستن اینکه دایی باید از دادگاه حکم سرپرستی رسمی را بگیرن.
بهم آدرس را برسون لطفا ببینیم چکار می تونن براشون انجام بدن


دست سهیل جان درد نکنه همیشه به داد میرسه

نسرین یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 02:58 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

من الآن به سهیل عزیز خبر میدم جوابشو بهت میدم. یا آدرس میدم خودشون برات بنویسن.
راستی یادم رفت بنویسم کیکهات ظاهرشون که محشرند. شک ندارم خوشمزه هم هستن.
یامم

ممنونم نسرین جانم .
کاش پیش هم بودیم با بوس و بغل و نون خامه ای

دوست من یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 11:50 ق.ظ

عزیزم نمدونم قبلن بهت گفتم یا نه
خواهرم با دوستانش تو کار خیر هستن. مث شما هربار کسی رو معرفی میکنند و براش پول جمع میکنند. البته در کنارش مرکز نگهداری از کودکان بدسرپرست هم دارن.
من این مورد رو بهش گفتم
در جوابم گفت ((سلام عزیزم
هیچ‌کس به ۵ نفر خونه سرایداری نمیده
این بنده خدا باید تو قم یه خونه‌ی محقری اجاره کنه و همون‌جا هم بره کارگری
شورای ما به خانواده‌ای که مرد دارای توانایی کار (سالم) داشته باشند کمک نمیکنه ولی برای رهن خونه شاید بشه کاری کرد))


البته میدونم پول جمع کردن سخت. ولی شاید بچه های اینجا و خب دوست های خواهرم همه تلاش کنیم بتونیم پول رهن خونه رو به امید خدا جمع کنیم.

الهی خیر ببینند که این کار نیک رو در وسعت بیشتری انجام میدن . اتفاقا منم به همین دوستی که خانواده رو معرفی کردن گفتم اتاق های سرایداری تو مجتمع عا واقعا یه اتاق کوچیک هستند که یه گوشه ش هم چراغ خوراک پزی میذارن واقعا نه میدن به 5 نفر و نه 5 نفر توش جا میشن .

پریمهر یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 09:23 ق.ظ https://parimehr.blogsky.com

از دیدن عکس سالگرد عروسی پدر و مادر بزرگوارتون چه ذوقی کردم، همگی تندرست و شادکام باشید و سالهای سال به خوشی این روز رو جشن بگیرید
مشخصه کیک خوشمزه ای شده، دستمریزاد مهربانو جان

ممنون پریمهر مهربونم . عزیزمی دوست جان

زری.. یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام، من از نظر کارشناس خنده ام گرفت:)) یعنی چی چون پزشک ان کال هست سرش تو گوشی بوده:))) بنظرم اومد میخواسته به نفع تو بنویسه اما یه جوری نوشته که پسره بهش برنخوره:))
یه سوال، مبلغ ۲۵ تومن که اعلام کرده با کارشناس پارسال فرق داره؟
بنظر من این ۲۵ هزینه مربوط به ماشین هست و کارشناس فقط صلاحیت نظر دادن در این قسمت را داره، هزینه های دیگه را که حتما تو خواسته دعوا نوشتی؟ قاضی خودش شخصا بهش رسیدگی میکنه، میتونه برای اونها هم رای بده و میتونه بدجنسی کنه و رای نده! که اگر رای نداد تو باید اعتراض کنی. بنظرم اگر بتونی ببینی اش بد نیست بری پیشش یادآوری کنی شاید موثر باشه در نظر دادنش و مثلا بگی این هزینه ها به من تحمیل شده و این آقا با خیال راحت کرده کنار ایستاده و من مجبور شدم این هزینه های اینطوری را که به سبب تقصیر ایشون به من تحمیل شده بود را بپردازم. البته باز میگم اصلا باید ببینی میشه قاضی را دید و کلا گوش میده یا نه.
سالگرد ازدواج مامان بابات را بسیار تبریک میگم، تنتون سلامت باشه و دلتون گرم
مااااچ بهت

سلام زری جون
نه اتفاقاً من فکر میکنم چون دکتر جون تقاضای کارشناس کرده بود پولشم خودش داده خواسته کاملاً به نفع اون بنویسه .
پارسالیه گفته بود تعمیر ماشین 22 تومن افت 7 تومن روی هم 29 تومن ( البته هنوز یکمی مونده بود تا ماشین کامل تعمیر شه و فاکتورها کامل بشه) الان من فاکتورهای تعمیرم 25 هست و ایشون گفت افت تعلق نمیگیره یعنی اگر میخواست افت رو حساب کنه باید میگفت 25 تعمیر و 7 افت روی هم 32 .
بله هزینه های دیگه رو اعم از دادرسی و کارشناسی و همه ش به علاوه ی پارکینگ و جرثقیل رو جدا جدا نوشتم .
من دیروز که رفتم اونجا متوجه شدم قاضی پارسالی عوض شده احتمالاً هم چون طرف جدید اومده شروع کرده به پرونده ها رسیدگی کردن ، دیروز که یه عده اونجا بودن خیلی میگفتن قبلیه یه روحانی گند اخلاق و غیر منصفی بوده کسی هم جدیده رو نمیشناخت .
ببینم همت میکنم یه روز صبح برم ببینمش تا دیر نشده ؟ اصلا از محیط دادگاه خیلی حالم بد میشه نمیدونم یاد خاطرات جداییم میفتم یا چی ، دستام یخ میکنه و تو دلم هی رخت میشورن
ممنونم عزیز دلم . ماچ به تو

نسرین یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 04:11 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

رسم تمام دنیاست که هزینه ی دادگاه با بازنده ی پرونده هست. عجب موجود بیشعوریه، حیف اون مدرکی که داره.
در مورد مامان و بابات تبریک میگم. اما تو فقط شکل خودتی و بس
در مورد آخر خیلی ناراحت شدم. کاش کسی پیدا بشه. اما بهزیستی بنظرت براشون کاری نمیکنه؟ بخصوص در مورد مکان زندگی.
کاش سهیل عزیزمون این پست را بخونه.

دقیقا همینه امیدوارم هزینه های منم پوشش بده دادگاه .
مرررسی خواهری
نمیدونم واقعا ... انقدر نیازمند زیاده که نمیدونم حتی اگه بخوان میتونن پوشش بدن یا نه
کاش

مرضیه.ج یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز
خدا رو شکر پرونده داره به نتیجه می رسه. فقط یه نکته اون هزینه کارشناس به حساب قوه قضائیه واریز نمیشه بلکه به حساب کانون کارشناسان واریز میشه و کارشناس بعد از اتمام کار فیش رو از شعبه می گیره و میره کانون پولش رو می گیره.

سلام عزیز من
ممنون از توضیحت . البته برای من فقط اونی که باید پرداخت کنم و اونی که به حسابم واریز میشه مهمه اصلا مهم نیست کی پول رو میگیره ... من پولمو میخوااام

ریحانه یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 12:12 ق.ظ

مهربانو جان تبریک میگم
در مورد قسمت اخر من جایی رو نمیشناسم ولی اگه نهایتا شما هم نتونستید مشکل محل سکونت رو حل کنید به نظرم با کمک نقدی ابزار یه فعالیت یا کار رو برای دایی خانواده فراهم کنیم. اگه ایشون یه شغل داشته باشند شاید یه بخشی از مشکل حل بشه

ممنونم ریحانه ی عزیزم
چه کاری ریحانه جون موضوع همینه

رهآ شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 11:20 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

مهربانو جانم سالگرد ازدواج پدر و مادرت مبارک الهی سال های سال سایه شون بالای سر شما باشه

ممنون عزیز دلم الهی آمین

غریبه شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام
مبارک باشد
آن شاالله در کنار هم همیشه شاد باشید
در مورد تصادف
خدا نکند آدم کارش به دادگاه بیفته
نوه ی کوچک من دیگه داره یکساله می شه
با شیرین کاری هایش کلی ما را سرگرم کرده و حس دیگری به زندگی پیدا کرده ایم
از کارش این بود در کابینت را کند
دسته عینکم را آنقدر کشید که برای تعمیر رفت
وقتی پیش ماست باید روی تمام میز ها پتو بکشیم و یک منطقه حفاظتی دور تلویزیون ایجاد کنیم که نیاندازدش
گوشی را می خواست ازم بگیره بهش ندادم ۹۰ درجه برگشت و خود را مثل فیلم های هندی روی بالش انداخت و گریه کرد
جالب اینکه بهم چسبیده بود بغل مامانش هم نمی رفت
با تمام این فضولی هاش خدا را سپاس می گوییم که شیرینی را به خاله ی همه ما آورد

سلام
ممنونم همچنین
اره واقعا خدا نکنه .
جااانم الهی زنده باشه همیشه از وجودش غرق شادی باشید و اون کوچولو هم زیر سایه تون باشه

Mani شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 06:24 ب.ظ

مهربانو جان
به به
سالگرد ازدواج مادر و‌پدر عزیز مبارک
همیشه به شادی دور هم باشین

ممنونم مانی جانم
همچنین دوست مهربونم

سهیلا شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 04:05 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

خوشحال شدم،بالاخره دادگاه تموم شد،ان شاءالله که حقت پایمال نشه و بدن پولت رو،مبارک باشه سالگرد ازدواجشون،چه کیک عریان خوشگلی،به به،متاسف شدم برای اون خانواده.

ممنونم سهیلا جون امیدوارم .
لطف داری عزیز من

عسل بانو شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام عزیزم
انشالله همیشه به خوشی
برای مورد آخر متاسفانه من جایی رو نمیشناسم ولی ای کاش در کنار جستجو برای خونه، زیر پوشش کمیته امداد ببریدش ن.
بررسی بشه که اگر پدرشون سابقه بیمه ای داشته کارای مستمری شون درست بشه.
یه قانون جدید هم اومده که به نوه بیمه پدر بزرگ رو میدن، اگر پدربزرگ پدرشون بیمه داشته و الان در قید حیات نیست، میتونن از مستمری ایشون هم استفاده کنن

سلام عزیزم
ممنونم دوست من همچنین
خیلی ممنونم از اطلاعاتی که دادی حتماً دوست عزیزمون مطالعه میکنه و موارد رو به همسرشون انتقال میده ببینیم چکار میشه براشون انجام بدیم .

نیکی شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 02:34 ب.ظ

خیلی مبارکه

مررسی عزیزم

لیمو شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 02:15 ب.ظ https://lemonn.blogsky.com/

سلام چقدر جالب که امروز صبح به یادتون بودم
خیلی زیاد تبریک میگم سالگرد ازدواجشون رو امیدوارم سالیان سال با سلامتی و شادی جشن بگیرید. چقدر شما شباهت به مادرتون دارید

+ قسمت آخر پست خیلی غمگینم کرد. چه دایی بامسئولیت و دلسوزی.

سلام عزیز دلم ، جدی میگی
ممنونم دوست گلم . الهی آمین . همه میگن من و مهرداد شبیه باباییم و مینا و بردیا شبیه مامان . حتما سنم بالاتر رفته دارم شکل مامان میشم
آره طفلکیا کاش براشون جای امنی پیدا بشه

عاطفه شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 02:07 ب.ظ

درسته عزیزم اصلا به کارشناس مربوط نیست اینو قاضی تصمیم میگیره و چون رای به نفع شماست هزینه ها رو باید بپردازه،اگه خدای نکرده تو رای اینا رو لحاظ نکرد قاضی شما اعتراض کن

عه چقدر خوشحال شدم . مرسی از راهنماییت عزیز دلم

ربولی حسن کور شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 01:26 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
خب خداروشکر که به جز اون بخش آخر همه این پست پر از خبرهای خوب بود.
حالا مطمئن باشید اون آقای دکتر درخواست تجدید نظر میده و تا پولو به دستتون برسونن کلی طول میکشه
سالگرد ازدواج هم مبارک. ان شاءالله جشن صدمین سالگرد را با یک عکس دسته جمعی برامون بگذارین

سلام
بعید میدونم اون تجدید نظر بده چون باید 4 و نیم پول بده بقول خودش خیلی هم وقت گرانبهاش هدر بره ولی نمیدونم واقعا چی میشه
ممنونم الهی امین عکس دستجمعی رو الان خواستم بذارم گفتم باید از تک تکشون بپرسم راضی هستید ؟ نه حالش بود نه وقتش

عاطفه شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 01:11 ب.ظ

مهربانو جان در مورد شکایت اگه توی دادخواستت این موارد رو مطرح کرده باشی مثلا نوشته باشی هزینه های دادرسی بهت تعلق میگیره چون رای کاملا در جهت دادخواستت داده میشه عزیزم، عمر پدر و مادر عزیزت طولانی و ایشالا سالها سالگرد ازدواجشونو در کنار هم جشن بگیرین

نوشتم عاطفه جونم . آخه تو نظریه کارشناس نبود گفتم شاید یادشون رفته از طرفی هم شاید اصلا به اون مربوط نیست چون اون فقط درمورد خود تصادف نظر داده
ممنونم نازنینم الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد