دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

برای یک لقمه نون بدون درد


آرین عزیز: متاسفانه از ایشون هیچ خبری ندارم . از همون موقع که رفتند، به هیچکدوم از کامنت های احوال پرسی من پاسخ ندادند از دوستان مشترک هم سوال کردم همگی شرایطی مثل من داشتند .
 بجز یک نفر که به دوستم گفته بود این اواخر به تلفنش جواب داده  و حالشون خوب بوده  ظاهراً مکالمه ی کوتاهی داشتند.
****************

دوستان نازنینم من از وسط اسباب کشی در خدمتتون هستم یه گوشه ی کوچولو پیدا کردم دارم مینویسم. امروز موندم خونه همراه فاطمه خانوم بقیه ی وسایل رو جمع کنیم روز پنجشنبه صبح هم کامیونت میاد که کل وسایل بزرگ رو منتقل کنیم . 

هم دلم براتون تنگ شده بود هم میخواستم بگم فاطمه خانوم دیروز همه ی دندون های پایینش رو کشیده تا دندون مصنوعی بذاره . متاسفانه بخاطر کتک های بدی که از همسر معتادش میخورده دندون ها لق و عفونی شده بودند . هزینه ش پنج میلیون بوده که پونصد تومن تخفیف گرفته ولی بنده خدا میگفت حالا غذای نرم میخرم خیلی هم واجب نیست دندون بذارم. 

من فکر کردم اولین قدم خوبه درهمین مورد کمکش کنیم . 

چندنفری از پست قبل واریز انجام دادن که خیلی خیلی ممنونشونم،  شماره کارت رو مثل هیشه اعلام میکنم بقیه دوستان هم که قصد کمک دارند واریزی ها رو انجام بدن . برای قالب گیری نصف پول رو باید برای دندون سازی بریزه . 


من بهش گفتم فردا برو برات قالب بگیره و کارت رو عقب ننداز اقلاً یه  لقمه نونی که میخوری بدون درد باشه .


الان داره اینجا کار میکنه بهش گفتم بذار تا شلوغ تر نشدم برای دوستانم بنویسم موضوع دندون هاتو .

   خیلی خوشحال شد  و برای همگیتون سلام و دعای خیر میفرسته . دوستتون دارم . 

دعا کنید کارام زودتر تموم شه از شلوغی خیلی کلافه میشم




نظرات 20 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام مهربانو جان
100 تومن ناقابل واریز شد
شماره پیگیری 108021

سلام فرزانه ی عزیزم خیلی هم باارزشه . ممنون از محبتت پر روزی و تن درست باشی

زهرا شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 11:27 ب.ظ

مهربانو جان، براتون ایمیل دادم.
خسته نباشید از اسباب کشی.

ممنونم نازنین

فرنوش شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام عزیزم
خدا قوت. 100 تومن ناقابل واریز شد

سلام فرنوش جانم .
تن درست و پر روزی باشی

غریبه شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام
پنجاه تومن ارسال شد

سلام ممنونم غریبه ی عزیز پر برکت و تن درست باشی

هیلا جمعه 18 شهریور 1401 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز
ممنون که می نویسین
مبلغ ۲۰۰ هزاررتومان
شماره مستند ۱۰۱۷۷۲

سلام هیلا جان
ممنون که با محبت هدیه دادی . پر روزی و تن درست باشی

ملیکا جمعه 18 شهریور 1401 ساعت 05:37 ق.ظ

سلام مهربانو جان
خسته نباشی. با امید بخدا به سلامتی وسایلتون رو بچینی و همیشه شادی و خوشی و مهمونی باشه تو خونه‌تون. دستت درد نکنه که انقدر به فکر فاطمه خانوم هستی نازنین.

سلام عزیز من .
ممنونتم دوست نازنینم . دست شما عزیزانم دردنکنه که کمکم میکنید دل فاطمه خانم و امثال اون شاد بشه

ساغر جمعه 18 شهریور 1401 ساعت 02:59 ق.ظ

مهربانو جان سلام
عزیزم مبلغ کم و ناقابلی واریز کردم.خدا انشاالله گره از مشکلات فاطمه خانم باز کنه.
خدا قوت بهت خسته اسباب کشی نباشی.انشاالله اسباب کشیت تموم بشه و از هولش دربیای.البته بعدشم که خونه رو میچینی خیلی ذوق و شوق داره.امیدوارم تو این خونه همه اش عطر و بوی کیکهای خوشمزه بپیچه و صدای خنده و شادی از این خونه به گوش برسه.

سلام ساغر قشنگم .
دستت درد نکنه نازنین هر چی باشه باارزش و قابل هست چون با محبت و لطف به همنوع هدیه شده . ممنون از بزرگواریت
آخ گفتی ، در حال حاضر که له و لورده شدم ولی واقعا همون یه ذره هم که چیدیم خیلی ذوق داشت . برای آرزوهای قشنگی که برام کردی ممنونتم عزیزم . خونه ی قبلی رو دوست داشتم ولی از اتفاقی که برای دارسی افتاد به بعد دیگه تحملش برام سخت شده بود .
الهی آمین

محبوبه چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام مهربانو جان وقت بخیر
خدا قوت بخاطر اسباب کشی، من مدت کمی هست با شما آشنا شدم و چقدر خوشحالم بخاطر این قضیه
واقعیتش خیلی دلم میخواست بهتون بگم چقدر شفافیت دل شما و دخترتون به دلم نشست و خوشحالم ک دنیا آدمهای خوبش رو داره هنوز...
مبلغ بسیار ناقابلی خدمتتون ارسال کردم. انشالا خدا کمک کنه بازم بتونم توی کارهاتون مشارکت کنم...

سلام محبوبه جانم
ممنون عزیز دلم . منم خیلی خیلی خوشحالم از آشناییت و اینکه قابل میدونیم و درجمع دوستانم هستی .
پر برکت و تن درست باشی عزیز من

محدثه چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام.خسته نباشید.۵۰ تومن ناقابل واریز کردم.

سلام عزیزم خیلی هم قابله . کلی محبت و عشق همراهشه

نسرین چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 02:28 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

واریز شد عزیزم. همیشه ما ایرانیا با زرنگی راه پیدا می کنیم.
ایکاش دوستان از طریق اشتراک لینک آدرس وبلاگت هم کمک کنند. بهرحال برای خرج عروسی هم کمکی میشه

قربونت برم عزیز دلم دستت درد نکنه 2500 براش واریز کردم بره پیش پرداخت بده

آره خیلی موثره دوستان هم معرفی کنند .

سمیرا(راحله) چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 02:09 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

به دل خوش و سلامتی تو منزل جدید ساکن شی و هی کیک های خوشمزه درست کنی عکس بذاری و ما کیف کنیم
.
.
.
الهی خدا به دل فاطمه خانم و هممون نگاه کنه

ممنونم سمیرای عزیزم
آمییین

پریمهر چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 01:40 ب.ظ

اسم اسباب کشی که میاد تن من میلرزه، امیدوارم همه چی یه خوبی و با کمترین خستگی پیش بره
چقد شما انسان دوستید که تو این شرایط به فکر کمک به فاطمه خانم هستید، خیر ببینی

آرره بخدااا
ممنونم عزیزم .
قربونت دوست من هوای همدیگه رو داشتن ربطی به شرایط نداره .. انسان شمایید که کمکم میکنید چه با واریز چه با معرفی لینک

لیلا چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 10:05 ق.ظ

سپاس از شما مهربانوی عزیز. من صد تومن واریز کردم.

لیلا جان خیلی خیلی ممنونم پر خیر و برکت باشی همیشه

متولد ماه مهر چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 09:53 ق.ظ

مهربانوی عزیزم امیدوارم به خوشی و سلامتی نقل مکان کنی. مبلغی برای این خانم واریز شد.

ممنونم عزیز دلم .
پر روزی باشی دوست و همراه همیشگی من

لیمو چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 08:13 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com/

امیدوارم به راحتی جا به جا بشید و براتون مبارک باشه.

ممنونم عزیز دل

نسرین سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 07:20 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

فقط اگر دندوناشونو دیروز کشیدن فکر کنم باید مدتی صبر کنن که ورم لثه هاشون بخوابه بعد قالب گیری کنن. وگرنه بعد تو دهنشون لق میزنه و بزرگه.

هنوز دارم دعا می کنم پسر به این جوونی پشیمون بشه و ازدواج نکنه. الآن حالش بهتره؟

عه کاملاً منطقی میگی ها نسرین جون بذار بهش بگم به دکترش تاکید کنه این موضوع رو شاید طرف کارش خوب نیست .
دیروز خیلی باهاش صحبت کردم درمورد اینکه ازدواج این ها دردسرهای بیشتری درست میکنه . گفت : فکر میکنی برای چی دارم خودم بهشون وسایل زندگی میدم ؟ چون یه دلیل بزرگ ازدواجش فرار از خونه ی پدریشه . پدر و مادر خیلی ظالم و ناراحتی داره و بهم گفته من دارم به خونه ی شما پناه میارم خیلی دختر خوبیه و راضیم به ازدواجشون .
نسرین جون من دوتا کیف و کفش شب کاااملاً نو داشتم که هر کدوم رو یک شب فقط پوشیده بودم ولی مدلش قدیمی بود و به درد خانم های جوون میخورد براش گذاشتم ، فاطمه خانم گفت: اینا که کاملاً نوعه ولی حتی سایل استفاده شده هم براش میبرم خیلی خوشحال میشه و تشکر میکنه اصلاً اخلاقای بد نداره .

نسرین سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 07:06 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

الآن دو میلیون واریز می کنم عزیزم.
خسته نباشی گلم. کاش بودم کمکت می کردم. سلام برسون

من جرات ندارم از دست تو چیزی بنویسم نسرین جون ؟؟
خواهش میکنم به خودت فشار نیار عزیزم لازم شد حتما بهت میگم . تو خیلی راه واریزیت سخته کلی ( همه ی مشکلات تحریم رو دوش ما آدم معمولیاست)

Nasrin سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام مهربانو جان خسته نباشى و خدا قوت کاش میتونستم بیام کمک براى اسباب کشى الهى همیشه سلامت باشى و هیچ وقت گره تو کارت نیفته مبلغ ناقابلى واریز کردم

سلام نسرین جانم . من همیشه همه تون رو در کنارم حس میکنم .
پر روزی و تن درست باشی قربونت خیلی لطف کردی . امیدوارم گره از کار همگی باز بشه

Azi سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام عزیزم خدا قوت حسابی
منم یه مقدار خیلی کمی دیروز برای فاطمه خانم ریختم ایشاالله که کم کم زیاد بشه

سلام آزی جان دستت درد نکنه دوست عزیزم

شادی سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 04:12 ب.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

دستت درد نکنه مهربانو جان من 100 تومن واریز کردم.

ممنونم شادی عزیزم پر روزی و برکت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد