دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

داستان بی نِتی و ابلاغ دادنامه

سلام دوستای عزیز و نازنینم ، امیدوارم همگی حال خودتون و عزیزانتون خوب باشه . 

مامان روزای اول خیلی درد داشت ، ولی از روز سوم به بعد دردها کمتر شد و حالا خدا رو شکر عالیه . خودش میگه خیلی متوجه بهبود تغییرات ریتم قلبش نمیشه ولی ما احساس میکنیم که فرق کرده .. از اون جهت که قبلاً مثلاً گوشی تلفن اگه تو یه اتاق جا میموند و مامان میرفت برمیداشت و شروع به صحبت میکرد به نفس نفس می افتاد ولی حالا اینطور نیست و خیلی عادی صحبت میکنه . امیدوارم به مرور  خیلی بیشتر از اینا تاثیر خوبش رو احساس کنه . 

****

متاسفانه خونه ی مامان اینا وای فای وصل نبود و همه با گوشی های خودمون به نت وصل میشدیم . برای خونه ی جدید هم تقاضای سرویس اینترنت پرسرعت کردم ولی تا راه اندازی بشه یه مدتی طول میکشه . 

هفته ی قبل که اینترنت رو قطع کردن با شرکتی که قبلاً برای خونه ی مامان اینا ازشون نت گرفته بودم تماس گرفتم و تقاضای راه اندازی مجدد کردم . گفتند یک هفته طول میکشه . ازشون خواهش کردم که با سرعت بیشتری این پروسه رو طی کنند و واقعاً هم دوروز بعدش پیامک زدن که ما کارمون رو انجام دادیم شما مودم رو وصل کنید و برای تنظیمات تماس بگیرید . 

به مامان میگم مودم  رو کجا گذاشتی ؟ میگه دوسه تا داشتم بردم گذاشتم فشم . 

من :

مامانم:

شرکت اینترنتی: 

میگم آخه دخترِ خوووب ، مودم رو چرا بردی فشم ، حالا بردی،  چرا چند تا چند تا بردی؟

جواب داد: من چه میدونم 

به بردیا گفتم مودم اضافه داری بیار برامون . گفت: چشم .. برداشت دوتا مودم اورد کلی ذوق کردم از بسته درشون آوردم میگم پس سیماش کو؟ 

میگه : عه یااادم رفت 

به نفس گفتم تو مودم اضافه داری؟ گفت بعله . گفتم میدی به من ؟ گفت : بعله .. از وقتی فیبر نوری کشیدیم، اون قبلی رو برداشتم یه جا نگهش داشتم . 

آورد با تجهیزات مهردخت نشست راه اندازی کنه . به پشتیبانی تلفن کردیم وقتی وصل شد دیدم دارن شوخی میکنن پرسنل و صدای خنده شون میاد . 

مهردخت گفت : جناب برای راه اندازی بهمون پیامک دادین من تمماس گرفتم راهنماییم کنید . بعد چند ثانیه پسره خنده ش رو به زور جمع کردو  گفت : خانم خط تلفنتون یه مشکلی داشت از مرکز خواستیم رفع کنه لطفاً فردا تماس بگیرید . قطع کرد . 

به مهردخت گفتم این دروغ گفت . گفت: وااا مامان چرا دروغ بگه؟ 

گفتم : باور کن اینا داشتن شوخی میکردن پسره حال نداشت راهنماییمون کنه دوباره تماس بگیر 

دوباره تماس گرفتیم به یه کارشناس دیگه وصل شدیم . در نهایت ادب و احترام پله پله مهردخت رو راهنمایی کرد ولی متاسفانه پیغام مودم از رده خارج شده داد. 

آقای کارشناس عزیز به مهردخت گفت بیا از اول انجام بدیم شاید این پیغام صحیح نباشه ولی متاسفانه همون پیغام ظاهر شد . 

مهردخت گفت : مامان درست میگفتی واااقعا کارشناس قبلی دروغ گفت بهم . 

گفتم: آره مشخص بود.. چون خود شرکت پیامک داده بود که سیستم وصله و برای انجام تنظیمات  تماس بگیرید و اون خنده های اول تماس هم بهم این حس رو داد که طرف حوصله ی پاسخگویی نداشته فقط   حیف وقتی صدای از پیش ضبط شده،  شماره ی کارشناس رو در اول مکالمه اعلام کرد من یاد داشت نکردم تا الان بتونم از اون کارشناس شکایت کنم . البته چون تمام مکالمات ضبط میشن میتونم رد یابی کنم و ببینم کی بوده ولی حوصله ش رو ندارم . ببین تو این آب و خاک ما فراوون به آدم هایی مثل این کارشناس محترم نیاز داریم تا وطنمون رو بسازیم و آبادش کنیم .


آهاان گفتم شکایت یاد شکایتم از آقای دکتردر مورد تصادف ماشینم  افتادم 

بالاخره دادنامه صادر و بهم ابلاغ شد . حالا یا آقای دُکی میره مثل بچه ی آدم خسارت تعیین شده رو میریزه به حساب یا میره تو بیست روز مهلت اعتراض به دادنامه، یه اعتراض میده که در اون صورت باید تقاضای کارشناسی سه نفره بده که بابت هر نفر یک و نیم میلیون پول بده(اگه گرون تر نشده باشه، چون من قیمت دوماه قبل رو دارم ، قوه ی قضاییه هم که ماشالله خرجش کم نیست شاید گرون تر کرده باشن ) بعلاوه ی هزینه ی ثبت که آیا این  16-17 تومن رو میتونه بپیچونه یا نه . (خیلی خرررره واقعاً،  ببین یکسال و اندیه داره بخاطر این مبلغ که  البته این مبلغم نبود هااا الان با هزینه های دادرسی و این چیزا انقدر شده وگرنه همون پارسال اگه  پرو بازی درنمی آورد من از کل مبلغ میگذشتم ، چه جفتکی میندازه )

اینم متن دادنامه 


آره میگفتم .. خلاصه اینکه من خونه ی جدیدم ،  که از شرکت زی تل تقاضای سرویس اینترنت کردم هنوز نیامدن . خونه ی مامان اینا هم بخاطر خرابی مودم ها هنوز وصل نشدیم . امروز باید برم خونه ی جدیدم  مودمی که تو این دوسال خونه ی قبلیم استفاده کردم رو براشون بیارم . 

روز اول که نت قطع شد همکارا دونه دونه  رفتن یه پاساژی نزدیک اداره چند تا فروشگاه خدمات دیجیتال داره همه فی*ل*ترشکن نصب کردن منم بدو بدو رفتم گفتم عاقاااا یه دونه خوبشو به منم بدید . گفتن : عه خااانوم این حرفا چیه دهنتو آب بکش ما از این کارا نمیکنیم . گفتم : واااا همین الان همکارم . یهو  دوزاریم افتاد که این بنده خدا ها میترسن و فقط به مشتری های خودشون اعتماد دارن . این شد  که  گفتم : آهاان ببخشید نمیدونم چرا شیطون گولم زد میخواستم از شما تقاضاهای نابجا کنم . لبخند زد و گفت : اشکالی نداره خانوم خودتو اذیت نکن شیطونه دیگه، کارش همینه . 

رفتم فروشگاهی که قبلاً باتری گوشی پیشش عوض کردم . گفتم: سلام شعبون خان . گفت : سلام مهربانو خانوم ، کجا بودی ؟ منتظر نشستم همون چیزی که شیطون بهت دیکته کرده رو برات انجام بدم . گفتم: بفرما این گوشی ، اینم پول . 

خلاصه چند دقیقه بعد گوشیم داشت از حجم پیام های  وات* س اپ و این*ستا  میترکید . 


من 

شعبون خان

گوشیم 

شعبون خان تاکید کرد که مهربانو جان فقط وقتی وای فای داری میتونی به این سیستم وصل شی اگر وای فای نباشه بگیر نگیر داره . که البته من از همون روز  حدود ساعت 5-6 بعد از ظهر که دوستان زحمت قطع کردن  نت رو میکشن دیگه وصل نشدم تا به الان . 


حالا امیدوارم امشب سریع برم مودم خودمو بیارم و حداقل با وا*ی *فای خونه مامان اینا وصل بشم . 


 راستی  نمیدونم "زی تل" رو میشناسید یا نه ؟ دوتا از دوستانمون که کارشون کلاً با اینت*رنته  از این شرکت سرویس گرفتن و میگن " حررف نداره " حالا من ببینم چه میکنم . 

میدونید که چقدر دوستتون دارم ؟

مراقب خودتون و عزیزانتون باشید 


نظرات 22 + ارسال نظر
مهرگل یکشنبه 15 آبان 1401 ساعت 01:15 ب.ظ

یه چی ته دلم میگه خدا کنه دکی بره اعتراض بزنه و هزینه 3 نفر رو بده و حالا مجبورش کنن مبلغ بیشتری به تو بده
ای قربون مامان مصی با اون چمیدونمش
خدا هممونو به راه راست و اینا هدایت کنه

همین دیروز یه ابلاغیه جدید اومد از طرف دکی که من اعتراض دارم و در ضمن ندارم 4 میلیون و 500 هزینه ی هیئت سه نفره بدم تولوخدا به مهربانو بگین بره از بیمه ی خودش پولشو بگیره
آمییین خدا نکنه عزیز دلم

رویای ۵۸ چهارشنبه 13 مهر 1401 ساعت 06:13 ب.ظ

شکر خدا که مامان بهترن...سایشون مستدام

ممنون عزیزم

ملیکا یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 03:55 ق.ظ

سلام مجدد مهربانو جان
راستی تبریک میگم برای ابلاغ دادنامه از جهت پیگیری‌های مستمرت و نتیجهٔ خوب
فکر نمی‌کنم بخواد جناب خان تجدید نظر کنه.

سلام عزیز من
فدای شما دوست گلم ممنون از تو که بارها در همین مورد باهام گپ زدی و کمک فکری دادی

مهناز شنبه 9 مهر 1401 ساعت 08:33 ب.ظ

مهربانو‌‌ جانم کاش آدمهایی مثل شما زیاد بشن تو این مملکت

عزیزمی مهناز جون همه ش به اعتبار مهر شماست

ماه شنبه 9 مهر 1401 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام بانوی مهربانی ها

سلام ماه زیباا

ملیکا جمعه 8 مهر 1401 ساعت 03:44 ق.ظ

سلام مهربانو جان
نت خونهٔ ما شاتل هستش و تا حالا که ۵ ساله داریمش،خوب بوده، ماهی ۲۹۰تومن هزینه‌ و تا ۳۰۰ گیگ ترافیک داره.
گاهی که خیلی فیلم دانلود می‌کنیم و کم میاریم، مبلغ اضافه برای خرید شارژ پرداخت می‌کنیم.
واقعا مثل آب و برق، وابسته شدیم به نت و خیلی سخت می‌گذره بی نتی.

سلام عزیزم
خیلی خوبه شاتل ملیکا جون متاسفانه تو منطقه ی ما سرویس نمیده

کیهان جمعه 8 مهر 1401 ساعت 02:30 ق.ظ http://Mkihan.blogfa.com

درود بر مهرگان سر شار از مهر
خدا را شکر که حال مامان و کپتن خوبه و خدا را هزار بار شکر که شماها را دارند و خداوند سماها را برای هم نگه دارد آمین
ببخش ما اینجا نت نداریم گاهی بنظرم متصل می شیم به نت اون ور اب
حال دل همه خوب نیست مهری جان
چه باید کرد؟

درود بر کیهان عزیز
ممنونم دوست من عزیزانت سلامت باشند
حال دلمان خوب میشود و لبهایمان به ختنده مزین خواهد شد

زینب جمعه 8 مهر 1401 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام . اسم فیلترشکن تون چیه. مگه واتساپ و اینستا با فیلترشکن کار می کنن ؟ من فیلترشکن ندارم ولی می بینم بالای گوشیم میاد فلانی پست اینستا فرستاد یا پیام جدید واتساپ دارید ‌‌همش می گم خدایا اینا چه جوری واتساپ و اینستا دارن اصلا به مغزم خطور نکرد با فیلترشکن میشه رفت واتساپ و اینستا . داخل گوگل نوشته بود قطعن و با فیلترشکن هم کار نمی کنن ! پس واسه ساده لوحایی مثل من گفته بودن که سمت فیلترشکن نرم .

سلام زینب جان . برو یه جایی بگو برات ENY CONNECT برات بریزن ولی من همونم از 4-5 بعد از ظهر تا نیمه شب قطع میشه . سیم کارت های ایرانسل انگار زود تر وصب=ل میشن عزیزم

َAmir پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 08:00 ب.ظ https://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
ببخشید که اینو میپرسم ، البته گمونم قدیمی شده ولی الان بهش کنجکاوم ، یه بار یه ماجرایی رو تعریف کرده بودین که یه مادر و دختر با هم زندگی میکردن بعد دختره به مادره زور میگفت و یه روز که مادره میره خونه با دخترش دعواش میشه و یادمه گفته بودین ماشین اون خانم خراب میشه و خسته و کوفته میره خونه و یه دعوایی پیش میاد و مادره از خونه میره و دختره بعدش پشیمون میشه که برگرده و اشتباه کردم و اینا

اون ماجرا چی شد؟ الان بهش کنجکاو شدم راستش.

سلام امیر جان
خواهش میکنم .
آره فکر کنم سه چهارسال پیش بود اونو نوشتم . راستش نمیدونم واقعاً امیدوارم که پشیمونی دختر وتاقعی بوده باشه و اون مادر هم تو رفتارهای باج دهنده ش
تجدید نظر کرده باشه

َAmir پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 05:13 ب.ظ https://mehrekhaterat.blog.ir/

سری قبل که اینجا من کامنت داده بودم ، رفتم سراغ کاربری که اسمشون ربولی حسن ، بود تو وبشون کامنت گذاشتم. کامنتم خالی رفت . هیچی نبود. اینهمه تو بلاگ اسکای بودم دیده بودم شاید کامنت رو بخوره ولی ندیده بودم کلمات کامنت رو بخوره ، خالی بفرسته بره

ولی دم خوانندگان حرفه ای وبلاگ شما و ایشون گرم که تک تک میخونن و بهش امتیاز مثبت و منفی هم میدن.

++از ظواهر امر پیداست که بلاگ اسکای دیگه تبلیغات نمیذاره.

دم همه تون گرم

َAmir پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 05:05 ب.ظ https://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
راستش میخواستم راهنمایی کنم ولی یهو دیدم شیطون داره گولم میزنه

ولی اسم این شرکت رو یه بار دیگه هم شنیدم ، تازه اومده ؟ هزینه هاش چقدره؟


والا حدود 3 تومن درمیومد ولی گفتن که نمیتونن پوشش بدن اون منطقه رو نهایتا از نیک تک گرفتم . با هزینه ی 3700

زینب پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام
ببخشید برای آیفن هم میشه قندشکن نصب کرد؟
چون خودم خیلی سعی کردم و نشد

سلام
بله بله قند شکن های خووووب خودت نه برو جاهایی که خدمات دیجیتال دارن

Mani پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 03:46 ق.ظ

مهربانو جانم
خوشحالم مادر جان خوب هستند
تندرست ‌باشین.

ممنونم مانی مهربونم
تو هم همچنین

نسرین پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 01:33 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

سمیرا(راحله) پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 01:32 ق.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

خوش خبر باسی همیشه...بالاخره حق به حقدار میرسه مهربانو جان هر چند دیر..

خدارو شکر مامان بهترن .‌‌ببوس روی ماهشون رو از جانب من
.
.
.
در ضمن:
ما هم دوستت داریم خیلییی زیاااددد

ممنونم عززیزم . قربونتون برم من مهربونااا

سوسن چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام.
مدتهاست میخونم وبلاگتون را.
خواهش میکنم اون دادنامه را بردارید. دردسر براتون درست میکنه.:قلب

سلام عزیزم
ممنونم سوسن جان از همراهیت.
به چه دلیل دوست من اطلاعات شخصیش که حذف شده مشکلش چیه؟؟

عاطفه چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 04:17 ب.ظ

خدا رو شکر برای سلامتی مامان، و همینطور موفقیت پرونده ات عزیزم، گرفتاری شدیم از دست اینا با اینهمه بیشعوری، قطعی اینترنت برای امثال من یعنی فلج شدن

ممنونم عزیزم
دقیییقا
اصلا براشون مهم نیییست

نجمه چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام عزیزم
خداروشکر که مامان حالشون بهتره. انشالله همیشه همه مامان ها سالم و سلامت باشن
چقدر خوشحال شدم از صدور رای‌.اتفاقا هر کی میگه به نتیجه نمیرسه این شکایات،سریع شمارو براش مثال میزنم.
بابت معرفی هم مرررسی.ما هم دنبال اینترنت بودیم

سلام نجمه ی عزیز ممنونم دوست گلم .
عزیز منی ببین سرویس های نیک نت هم خوبه من نهایتا با مشاوره از اینجا گرفتم چون زی تل گفت اون منطقه خدمات نمیده

منجوق چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 02:48 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com

نوشتی دادنامه قلبم ریخت گفتم گرفتنت. ولی خیلی خوشحال شدم بچه پررویی بود که نگو
مبارک مامان باشه ایشالا همیشه به سلامت باشه


ممنونم عزززیزم

غریبه چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام
من از همین اینترنت گوشی استفاده می کنم مدوم هم دارم ولی سرعتش کم و هزینه اش زیاد
حالا که زحمت کشیده ای حسابی آقای دکتر را نقره داغ بکن تا درس عبرت برایش بشود
آن شالله هر روز حال مادر بهتر بشود
یک برنامه هست من نصب کردم به نام دو DUO
که می شود مثل واتساب تماس گرفت البته پیام تصویری پسر را دیدم ولی هنوز مکالمه ای با هم نداشته ایم
روزت خوش

سلام
الان که بدون وای فای اصلا اینترنت گوشیمون کاری انجام نمیده
داغ دااااغه |، خیالتون راااحت
خیلی خیلی ممنونم
الهی تن درست باشند آقا پسر دور از وطن

تیلوتیلو چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 01:18 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر که مامانت بهترن
منم کلا قطع شدم و دسترسی به هیچ جا ندارم

مرسی عزیزم
خیلی بد شده همه ی زندگیمونم به نت وصله

ربولی حسن کور چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 01:02 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
لطفا اسم صاحب ماشینو هم از عکس دادنامه حذف بفرمائید!

سلام
زودی فهمیدم درستش کردم ولی شما زودتر متوجه شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد