دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

دست های سبز

دوستان عزیزم سلام امیدوارم همگی خوب و در آرامش باشید . 

(خنده دار تر از واژه ی خوبی و آرامش هم داریم تو این روزا؟؟؟ )


ببخشید بی مقدمه براتون مینویسم . یکی از دوستان وبلاگی مدتی قبل ، خانم محترم تک سرپرستی رو معرفی  کردن که نیاز به پول پیش برای خونه داشت . خودش بخش مهمی رو توسط دوست و آشنا فراهم کرده یه بخش دیگه ش مونده که تصمیم گرفتم اینجا مطرح کنم . 

اگر تو این روزای عجیب، توان و تصمیم کمک دارید مثل همیشه با مبالغ اهداییتون ( به هر میزانی که شده ) دست یاری برسونید . 

6037697574285711

                                                                          معصومه سعیدی فر



نظرات 13 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام، مهربانوی عزیز، انشالله که در کنار خانواده سلامت باشی، دویست هزار تومان واریز شد

سلام نسیم جانم
ممنونم عزیزم . تو هم همینطور .
تن درست و پر روزی باشی

غریبه یکشنبه 17 مهر 1401 ساعت 09:20 ق.ظ

با سلام
مبلغ پنجاه تومن ارسال شد

سلام
ممنونم غریبه جان . همراه همیشگی هستی . سلامت و پر روزی باشی

سمیرا(راحله) جمعه 15 مهر 1401 ساعت 03:35 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

https://s6.uupload.ir/files/s_ugf9.jpg


.
.
این هم رسیدش عزیز دلم.

عزیز منی

سمیرا(راحله) جمعه 15 مهر 1401 ساعت 03:27 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

مهربانوی مهربونم

پنجاه هزار تومن هم از طرف ما
همین الانه الان واریز شد.

ببخش خیلی کمه

سمیرا جانم سه تاتون زنده باشید و پر از سعادت
کم نیست عااالیه پر از عشق

نسرین جمعه 15 مهر 1401 ساعت 02:12 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

اولین عایدی فروش ده کتابم واریز شد و بقیه هم بعد از فروش ارسال میشه عزیزم

جااانم نازنین پر از خیر باشه

ملیکا سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام مهربانو جان
امیدوارم هیچکس تو زندگی معطل و مستأصل نباشه. ممنون که تو هر شرایطی به فکر همه هستی. منم ۱۰۰ واریز کردم عزیزم.

سلام ملیکا جانم
الهی آمین
فدای تو ممنونم که تحت هر شرایط درکنارمونی

۰ دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت 04:23 ب.ظ

ادم این روزها با ارزش رو از بی ارزش میشناسه

ناشناس دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت 01:33 ب.ظ

50تومن واریز شد، شرمنده که کم هست و ناقابل

کنار هم با ارزش و بسیار قابل هست دوست ناشناسم .

K دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام ۵۰ واریز شد

سلام
پر روزی باشید

یکی دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت 12:10 ق.ظ

پنجاه تومان ناقابل واریز شد

بسیار با ارزشه . پر روزی باشی

منیژه یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام دوست عزیز. درود بر شما که اینروزها به فکر هموطنان هستی. ناقابل ۵۰هزارتومن واریز شد. دوست داشتم بیشتر کمک کنم اما در حال حاضر مقدور نیست.‌سپاسگزارم

سلام منیژه جانم قربون محبتت عزیزم واقعیت اینه که همیشه تو بحران ها اونایی که مشکل دارن به مشکلاتشون اضافه میشه بدون وجود شما هیچ کاری از من برنمیاد . ناقابل نیست خلی هم با ارزشه بوی محبت میده و باعث برکت همیاری میشه .
امیدوارم تن درست و پر روزی باشی دوست من

نسرین یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 01:54 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

نگفتی چقدر لازم دارن عزیزم
پیشنهاد می کنم شماره حساب را دوباره بنویسی. اگه راهی پیدا کردم منهم هستم

نسرین جون عکس منتشر نشده؟ مثل همیشه عکس کارت رو گذاشتم که .

هدا یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام مبلغ 100 تومن واریز شد . تشکر از شما

سلام هدا جون . ممنون از لطفت پر برکت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد