دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

ثبت تخلف شهرداری در سامانه +137

سلام دوستان عزیزم 

من با اداره بازرسی شهرداری کل تهران آقای میرزایی صحبت کردم . بعد از پیگیری با من تماس گرفت و خواهش کرد که از طریق تلفن 137 گزارش تخلف کنم . اونجا هم یه خانمی شکایتم رو ثبت کرد و توضیح داد که این طرح نظر سنجی از طرف شهرداری در حال اجراست ولی به این صورت که شما میگید کاملاً غیر قانونی و تخلف محسوب میشه و متاسفانه بجز اداره ی شما در نقاط دیگه هم دیده و گزارش شده .


 کارمندانی که برای این منظور انتخاب شدن باید برن و دونه به دونه سوال ها رو برای شهروندان بخونند و نظر واقعی رو ثبت کنند تازه این برای کاربران بی اطلاع یا کم سواد یا به دور از نت درنظر گرفته شده نه برای امثال شما . 


من برای وصل شدن به اپراتور زمان نسبتاً زیادی صرف کردم ولی ثبت شکایت از طریق سامانه تهران من قسمت +137 هم قابل انجامه و حتی از طریق تلفن گفتند نوار گویا که شروع کرد ابتدا شماره 1 و بعد شماره 2 رو بزنید و راحت تر به اپراتور ثبت شکایت وصل میشید . 

حالا اگر دوستانی مثل من به این مورد برخورد کردند و تمایل به ثبت گزارش تخلف دارند دست بکار بشن . آقای میرزایی به من توصیه کرد که اگر میخواید سریعتر و با کیفیت بهتری پیگیری بشه، عداد بیشتری گزارش کنید . من به همکارانم سپردم نمیدونم چند تاشون حوصله ی مطالبه گری دارند . 

برام شماره پیگیری شکایت ارسال شده . 

حالا شاید اصلا ترتیب اثر ندن ولی حداقلش اینه که شرمنده ی احساس "موردسوء استفاده قرار گرفتن " خودمم نمیمونم 

نظرات 18 + ارسال نظر
لیلا شنبه 23 دی 1402 ساعت 07:05 ب.ظ

اگه همه مون اینقدر مطالبه گر بودیم کسی جرات نمیکرد کلاه بذاره سر دیگری. درود بر مهربانو جان

عزززیزمی لیلا جون دقیقا همینطوره

مامان یک فرشته شنبه 16 دی 1402 ساعت 11:56 ق.ظ http://Parvazeyekfereshte.blogsky.com

متاسفم از اتفاقی که براتون افتاده.بدبختانه فکر نمیکنم اون شکایت اثری داشته باشه .خود من یک شکایت تو اون سامانه کردم که هیچ نتیجه ای نداشت.خانه از پای بست ویران است

عزززیزم ممنونم .
حدس میزنم همینطور بشه

ملیکا چهارشنبه 13 دی 1402 ساعت 02:30 ق.ظ

آفرین به مهربانو جانم
به قول خودت حتی اگه جوابی هم ندن آدم بدهکار خودش و احساسش نمی‌مونه

ممنونم عزیز دلم

نرگس سه‌شنبه 12 دی 1402 ساعت 11:01 ب.ظ

وای آفرین مهربانم به این میگن اعتراض ایول منم زنگ بزنم؟ از من نظرسنجی نکردن ولی میتونم بگم از دوستم کلاهبرداری احساسی شده دروغم نگفتم

قربونت نرگس جان
نه والااا عین حقیقته

لیمو سه‌شنبه 12 دی 1402 ساعت 01:08 ب.ظ

واقعا ممنون که پیگیرید

عزیز منی شما

Nasrin دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 06:35 ب.ظ

امیدوارم شکایت نتیجه داشته باشه چه زندگی برامون ساختن ادم نمیتونه به هیچ کس اعتماد کنه

مری دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 02:54 ب.ظ

سوال اصلی رو نگفتند که چی بوده؟یعنی موضوع اصلی نظر سنجی؟

چرا گفتند واقعا برای همون مسائل عمرانی بوده

زری.. دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 01:01 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

آفرییین، یه چیز هم من اضافه کنم، کلا این 137 نظارت داره بر این پیمانکارها، از خداشون هست که یه تخلفی گزارش بشه و اینها پیمانکار را خفت کنند:) چون پیمانکار پول را پیش پیش گرفته و اگر درست انجام نده هم از کیسه ما رفته و هم از کیسه شهرداری. کثیفی جوب ها هم من از طریق 137 گزارش دادم و جواب گرفتم.
در ضمن واقعا یعنی چی میگه هر چی تعداد بیشتر گزارش تخلف بدهید بهتره؟ امیدوارم به این حد شعور برسیم که اگر یک نفر هم گزارش داد اونها پیگیر بشوند ولی خیلی خوبه که هر کدوم ما به اندازه خودمون مسوولیت اجتماعی داشته باشیم.
باز هم مرسی از تو


خوبه اگه اینطور باشه و واقعا پیگیری کنند . زری جون اتفاقا خیلی به این موضوع فکر کردم که اگه سیستم درست باشه باید برای حتی یک اعتراض هم ارزش قائل باشند و بررسی کنند .
فدای تو عزیزم

بهار دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 12:36 ب.ظ http://rahashavam

مهربانو جانم الان پست قبل رو خوندم وای که ضربان قلبم بالا رفته بود از این همه بی عدالتی. جزئی ترین مسائل هم همراه با سواستفاده و تقلب هست. ممنون که پیگیری کردی.امیدوارم همکارا هم غیرت شما رو داشته باشن و مطالبه گر باشن.‌

ممنونم بهار جان به هر حال امیدوارم نتیجه بخش باشه عزیز دلم

سما دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام
وای عاشقتم که اینقد پیگیری
هرچند که این اولین بار و اخرین بار نخواهد بود تو این مملکت ولی اگر چهارتا ادم پیگیر اعتراض کنن اونا جرئت همچین دغل بازیایی رو نمیکنن دیگه
افرین شیرزن

سلام سما جان
من بیشتر عزیزم

منجوق دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 09:09 ق.ظ

به سهم یک شهروند ازت خیلی ممنونم که این مورد را پیگیری می کنی و بهت افتخار می کنم.
برادرم دهه 70 توی دبیرستان یک معلم داشت که بهشون گفته بود عامل بدبختی ایرانی ها دوتا جمله است: به من چه و به تو چه؟

قربونت عزیز دلم محبت داری
البته اونجاهایی که واقعا باید به من چه و به تو چه رو رعایت کنیم ، نمیکنیم متاسفانه مثل همه ی اون وقتایی که میرسیم به طرف و میگیم: ازدواج کردی؟ بچه دار شدی؟ چاق شدی که؟ پس چرا لاغر شدی .. فلان مناسبت چی کادو گرفتی یا دادی؟؟

پری دریایی دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 08:30 ق.ظ

عاشقتم که بی تفاوت نمیمونی و همیشه تلاش میکنی کار درست و راه درست رو پیش بگیری
و ممنون که اینجا مینویسی تا ما هم یاد بگیریم

من ممنونم از این حس خوبی که منتقل کردی و تشویقم میکنی پری جان

سین دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 02:46 ق.ظ

واقعا واقعا دمت گرم مهربانو جانم

غمت کم عزیز دلم

نسرین یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 10:59 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

کمتر از این از تو توقع نداشتم.
دمت گرم عزیزم

عزیزمی خواهر جون

زهره یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 09:27 ب.ظ

افرین که پیگیری کردیناون گروه مطمینا قرارداده هنگفتی بابت نظرسنجی با شهرداری ثبت کردن و نباید بهشون اجازه داد که تقلب کنن

قربونت زهره جون
ظاهراً همینطوره عزیزم

آتشی برنگ آسمان یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 06:27 ب.ظ https://atashibrangaseman.blogsky.com

آدم حسابیا این شکلی ن،.. شبیه شما
مرسی ک آدم حسابی هستید

عزززیزم شرمنده میکنی منو وظیفه ست

فنجون یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 03:08 ب.ظ

مرسی که انقدر مسئولیت پذیری

مرسی که دوست خوب منید و درکنار شما بهتر عمل کردن رو تمرین میکنم

تیلوتیلو یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 01:08 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

ممنون که پیگیری کردی
هم بخاطر خودت هم به خاطر ما...
ازت یاد میگیریم ... این خیلی خوبه ... حتی اگه پیگیری نشه ...

فدای تو تیلو جانم
این حس متقابله عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد