دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"این زندگی جایی برای سخت گرفتن نداره"

یه پست نوشتم آبان ماه سال گذشته، اسمش " مهمونی پرماجرا" بود .اونجا توضیح دادم که مینا خواهرم چطوری با یه آقای محترمی بنام سینا آشنا شد و این آشنایی منجر به دلبستگی و قرار ازدواج شد . 

تو همون مهمونی ، خانواده ی ما با خانواده ی سینا آشنا شدن اما قرار برخواستگاری رسمی و مراسمی مثل بعله برون و نامزدی و عقد و عروسی به این طرف سال ، یعنی همین بهاری که بخاطر کرونا همه چیزرفت تو  قرنطینه،  موکول شد . تقریبا یکماه قبل قرار ها رو دوباره تکرار کردن که پای مامانم اونجوری شد . خلاصه گفتیم اقا جان اینطوری نمیشه .. یه قرار بذاریم ، خواستگاری ، بعله برون و نامزدی رو تو یه شب انجام بدیم 

و این شد که روز یکشنبه که همه تعطیل بودیم ساعت هفت بعد از ظهر، مادر و برادر سینا جان و سه تا خواهرش بدون همسر و فرزندانشون به منزل بابا اینا اومدن و بابا عباس و بعد از اون برادر داماد ، تک به تک افراد خانواده  رو بهم معرفی معرفی کردن .


برادر سینا جان گفتن هر برنامه و شرطی لازمه بفرمایید که ما اطاعت امر کنیم ، بابا هم گفتن که بچه ها خودشون با هم خواسته هاشون رو درمیون گذاشتن و با هم به توافق رسیدن که ما الان دور هم هستیم . شادیم به شادی و رضایت اونها . این دنیا که با یه ویروس ، یه زلزله ، یه سیل همه ی برنامه ریزی هاش بهم میخوره ، باید دم رو غنیمت شمرد و با حاشیه ها هیچ کس رو گرفتار نکرد. 

حلقه های ساده ی خوشگلشون رو دست کردن . دست زدیم و تبریک گفتیم و چلیک چلیک عکس انداختیم و جای شما خالی کیک خوشمزه ای خوردیم و ...



ننه الهی همه ی آدم ها ،از  پیر و جوون عاقبت بخیر بشن 

دختر کوچولوی من که از هشت سالگیم تا کنون مامانش هستم ، نامزد کرد الهی خوشبخت بشن هر دو و حسرت زندگی عاشقانه و خوب به دلشون نمونه 



دوستتون دارم 

نظرات 43 + ارسال نظر
amir دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 11:32 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
خیلی خیلی تبریک میگم ازدواج دخترتون رو

درست گفتم دیگه ؟؟ چون نوشتید
" .... دختر کوچولوی من که از هشت سالگیم تا کنون مامانش هستم .. "

8 سالگی اون ( حدس = 8 سالگیش ) یا از 8 سالگی شما ( کلمه شما = 8 سالگیم ) ؟؟؟فک کنم منظورتون 8 سالگی دخترتون بوده یا من برداشتم اشتباه هه!!؟! یعنی از 8 سالگییتون ( 8 سالگی شما ) شما مادرش بودید؟؟؟ درست نفهمیدم اینو ، یعنی جای فرزندتون بوده ؟؟؟ نگرفتم و نفهمیدم ولی فکر میکنم ، یعنی حس میکنم اشتباه تایپی شده و منظور اینه که " ... از 8 سالگیش تاکنون مادرش بودید " حالا بهرحال

بهرحال ایشالله همیشه به شادی و جشن و اینا

خوشبختیده بشن

سلام ممنونم
از هشت سالگیم تا کنون ، یعنی ازوقتی هشت سالم شده تا حالا... مینا خواهرمه .. دختر خوانده م نیست . سوء تفاهم نشه
ممنونم برای شما هم همین طور

Baran جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 11:47 ب.ظ https://haftaflakblue.blogsky.com/

واووووووو
سلام مهربانو جانمخیلی خیلی مبارکا باشه.الهی سالیان سال ،درکنار هم خوشبختی بسازن
ماشاءالله،خیلی به همدیگه میان

مهربانو جانبلوز دامن تون خیلی شیک و قشنگِ. دلنشین تر شدین
خدایا مراقب مهربانو و عزیزان عزیزشون باش

سلامن مهربونم ممنونتم
مرسی نازنینم . ای جان برای خودت باشه این دعای قشنگ

نسرین چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت 01:44 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

تو روت میشه اینقدر دیر به دیر پست میگذاری؟ بخدا باید محاکمه بشی...
عزیزم لااقل اون آگهی اتاق رهنی رو بگذار این دختر دنبال اتاق می گرده . کپی / پست و تمامممم
عاشقتم به مولا

چشم اطاعت امر شد گذاشتم

مینو سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 05:15 ب.ظ http://Minoog1382.blogfa.com

به به!خوشگل خانوووما
ایشالابه خیروخوشیعشقشون همیشگی

مررسی عزیز دلم الهی آمین

آرزو دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام عزیزم.ان شالله خوشبخت بشن و دلشون خوش باشه همیشه.
ولی واقعا خواهر عروس خوشگل و خوش هیکله.ماشالله بهش

سلام قربون تو مهربووون . مرررسی عزیز نازنینم

افشان دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 02:27 ب.ظ

نوشی یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 04:14 ب.ظ

به به مبارک باشه عزیزم . چه عروس زیبایی . چه نون زیر کباب دلربایی .
عروس خانم چه کت و شلوار شیکککی پوشیدن .

در کنار هم عاشقانه زندگی کنن

ای جاانم مررسی نوشی مهربونم .
نوشی جون ما خانوادگی واقعا با تجملات میونه نداریم . ایم کت و شلوار رو خواهر م برای عقد داداش کوچیکه (مهرداددوخته بود) همون یک شب پوشیده بود و خیلی هم قشنگه . برای نامزدیش لباس نخرید گفت همین رو خیلی دوست دارم میپوشمش .. حتی کفشش رو هم داشت
ممنونم الهی آمین

سپیده یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 10:59 ق.ظ

خوشبخت بشن

ممنونم سپیده جون آمیین

مهرگل یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 08:37 ق.ظ

ای جونم مبارکتون باشه این شادی و شیرینی
مخصوصا بعد از اتفاق سختی که به مادرتون گذشت این شیرینی و خنده خیلی دلچسب هست
ان شاءالله همه ی جوونا خوشبختو عاقبت بخیر بشن

ممنونم مهرگلکم
آلهی آمیین

یاس ایرانی شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام مهربانو جان
نامزدی خواهر عزیزتون رو تبریک میگم ان شاءالله خوشبخت بشن
ماشاءالله به عروس و خواهر عروس یکی از اون یکی خوشگلتر
روی ماهتون رو می بوسم از راه دور

سلام یاس نازنینم ممنونتم عزیز من .
لطف داری قربونت برم . الهی تن درست و شاد باش منم می بوسمت

سهیلا شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 04:11 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

مبارکه.به پای هم پیر بشن.

ممنونم عزیز دلم

شادی شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 02:05 ب.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

مبارک باشه ماشالله به خودتون و عروس خانوم دل شاد و تن سالم براتون آرزومندم

ممنونم شادی جان . قربون محبتت . تن درست و با عزت باشی عزیزم

الهامم شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 11:59 ق.ظ

تبریک میگم ایشالا که خوشبخت بشن...
حتما برای خودت اسپند دود کن...

ممنونم الهام جان . خیلی محبت داری عزیزم

الهام شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام مهربانو جون

نامزدی خواهر عزیزتون مبارک باشه . انشاالله به پای هم به شادی و تندرستی طی کنند مراحل زندگی رو .

یک سوال داشتم امکانش هست مشاوری که مهردخت جون رو می بردید به من هم معرفی بکنید .
برای دخترم می خوام تو دوران بلوغ هست و به شدت لازم دارم .
خیلی لطف می کنید
اگر تونستین بفرستین به ایمیلم
یا تو پیامها جوابم رو هم بدین مساله ای نیست .

سلام عزیزم . ممنونم عزیزم . بله حتما خیلی هم خوب همه ی ادم ها برای روحشون درست مثل جسمشون مشاور و راهنما نیاز دارن .
کلینیک روانشناسی رامش
ساعت 4 تا 9 شب تماس بگیرید و بگید با امیر حسین کمیجانی میخواید وقت مشاوره بگیرید .
02126134035

کیهان شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 10:07 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

راستی ...خوب البته من حق ندارم که سلیقه خودمو به شما تحمیل کنم
اما بنظرم کپتن را بابا عباس صدا کردن نه اینکه بد باشه اما ....
نمی دونم چطور بگم
بنظرم کپتن پدر یا....
یک عمر فرماندهی در دریا....بابا لفظ زیبایی ست اما گاهی برداشتهای بدی هم می شه
مثل بابا مدرسه و ...
بگذریم
اما من روی کپتن عباس تعصب دارم

عه .. بابا عباس برای ما بابا عباسه دیگه ..
کاپیتان عنوان شغلی و موقعیت اجتماعیشونه .اتفاقا اگه قراره والدین رو با عنوان شغلی صدا کنیم نباید استثنا قائل بشیم و همونطور که میگیم بابا کاپینان ، مامان دکتر .. همونطور هم بگیم بابای مدرسه!
فکر کن بچه های روحانی بهش بگن بابا رییس جمهور
ایشون بیرون از منزل دکتر مهندس کاپیتان و رییس جمهورن ولی برای اهالی خونه همیشه بابا یا مامان هستن .

البته همونطور که گفتی نظر همه محترمه و منم به نظر شما احترام میذارم ولی بابا عباس همیشه باباعباسمه

کیهان شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 10:04 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

امیدوارم که زندگی سرشار از خوشبختی و آرامش و پیشرفت داشته باشند.آمین
خوب... حالا از این دو بانوی بسیار زیبا و برازنده کدام عروس خانوم هستند؟:

ممنونم کیهان جان . الهی آمین .
هاااا؟؟ عروس کیه ؟؟
آخ لوووس شدددم رفت

ساغر شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام مهربانو جان.پیوند خواهر زیباتون رو تبریک عرض میکنم.انشاالله که در سایه عشق و همدلی خوشبختی و دل خوش مهمون خانه شان باشد.پدر بزرگوارتان رو خدا حفظ کند چه طبع بلند و روح بزرگی دارند من ندیده ایشان رو دوست دارم.چهره خودتون رو دیدم خیلی خوشحال شدم.میبوسمتون.همیشه بدرخشید.

سلام ساغر جانم . ممنونم نازنین . الهی آمین خدا عزیزانت رو حفظ کنه . منم میبوسمت عزیز دلم . مررسی با این کامنت پر از محبتت دلم رو شاد کردی

مهری جمعه 9 خرداد 1399 ساعت 05:22 ب.ظ

الهی خوشبخت و سعادتمند باشن خیلی تبریک میگم
مهربانو جان خودتون هم با اون لباس قرمز باربی شدین و عالیییییییی
خیلی کیف کردم از هیکل زیباتون
الان پست مربوط به مامان رو هم خوندم خیلی سخت و دردناک بوده شرایط خدا رو شکر که بهترن و این نامزدی همه سختی هاش رو شسته و برده

ممنونم مهری جان . فدای شما که انقدر مهربونی و بهم انگیزه میدی .
بله واقعا سخت بود .. الهی همه ی خونه ها شادی و سلامتی برقرار باشه

ملیکا جمعه 9 خرداد 1399 ساعت 06:11 ق.ظ

سلام مهربانو جان
به به!
خوش خبر باشی، مبارک باشه،الهی که خوشبخت بشن.
احسنت به طرز فکر خانواده و بابا و مامان نازنین.
برای همه مخصوصا خوشگل خانم،مهربانو جان اسپند دود کن بی زحمت مادر

سلام عزیز دلم
قربونت مهربون . الهی آمین. ای جااان عزززیزم مرررسی چقدر مهربونی

نسرین جمعه 9 خرداد 1399 ساعت 03:29 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

دختر خانم دانشجویی در تهران دنبال یک اتاق رهنی میگرده.. شهرستانیه اما تهران درس میخونه. ولی بخاطر کرونا دانشگاهش فعلا تعطیله صاحبخونه جوابش کرده. دنبال یه اتاق میگرده واسه رهن کامل...

اگر کسی چنین اتاقی سراغ داره لطفا خبر بده

چشم نسرین جون امیدوارم زود جای مطمئن و مناسب پیدا بشه . منم تو پست جدید مینویسم بیشتر دیده بشه

منجوق جمعه 9 خرداد 1399 ساعت 12:19 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

مبارک باشه
به پای هم پیر بشن

ممنونم عزیز دل

فرنوش پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام عزیز دلم
مبارک باشه
انشالا خوشبخت بشن و به پای هم پیر بشن
و قسمت دختر گلتون
بزنم به تخته خودتون هم خیلی اندامتون قشنگه. با عروس خانم مو نمی زنید اصلا. انشالا خدا بهتون سلامتی و دلخوش بده در کنار عزیزان

سلام فرنوش نازنین حالت چطوره عزیزم؟
ممنونم خانوم گلی . مرررسی .. چقدر مهربونی عزیزم . الی آمین
همه ی ارزوهای قشنگ مال خودتم باشه

رهآ پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 ساعت 01:42 ب.ظ http://ra-ha.blog.ir

ای جانمممم
مبارکشون باشه
الهی کنار هم خوشبخت و سلاممممت باشند

ممنونم رها جانم . الهی آمین
عاقبت بخیر باشی

Azi پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 ساعت 07:53 ق.ظ

ای جااااان مبااااارکااااا باشه خوشبخت ترین باشن

ممنونم عززیز دوست داشتنی . الهی امین

نفیسه چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 10:27 ب.ظ

خوشبخت باشن ایشالا. چه عروس و خواهر عروس خوشگلی هزار ماشالا. و چقدرم به هم شبیهین.

ممنون نفیسه جوون . الهی آمین . واای چقدر جالب فکر نمی کردم زیاد شبیه باشیم

غریبه چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 05:18 ب.ظ

با درود
ان شاالله خوشبخت بشوند
از طرف من بگو زن و شوهر اگه رفیق باشند پیشرفت می کنند
اگه رقیب باشند ول معطل اند
والله ببرکت کرونا زندگی داره طعم واقعی بی تجملاتی را نشان می دهد
برادر زن ما که ازدواج کرد ما شدیم راننده ی سرویس از آیت اله کاشانی به تهران پارس
یکروز بله برون یک روز عقد محضری یک روز جشن عقدکنان روز بعدش عروسی فرداش پاتختی
بعد پاگشا
تازه آرایشگاه و خرید و به کنار

درود بر شما
چه جمله ی قشنگ و قابل تاملی ! حقیقت محضه . البته کرونا واقعا خیلی از تجملات جامعه ی ایرانی رو کم کرد ولی خدا رو شکر خانواده ی ما از ازل با تجملات و بریز و بپاش های معمول ، نسبتا" بیگانه بودن . از مراسم ازدواج خودم در 26 سال قبل مشخصه که 14 تا سکه مهریه م بود .حلقه ی نامزدیم 8500 تومان حلقه ی عروسیم 13500 تومان و هزینه ی آرایشگاهم 11 هزارتومان شد. همون موقع همکلاسیم با یه دانشجوی جنوبی ازدواج کرد و حلقه ش 75 هزارتومان شدو آرایشگاه سرخپوش تهران پارس 35 هزار تومان ، که مادرش به مامان من گفت شان دخترت رو با این ساده گرفتن ها پایین میاری و در اینده براش تره هم خورد نمیکنن. ادم برای چیزی که خرج نکنه ارزش قائل نمیشه( خیلی متاسفم که پیش بینیش درست از اب دراومد و در اینده برای من تره هم خورد نکردن و قدرم رو هم ندونستن) مشخصه.
هنوز هم همون روش رو تو خانواده اجرا میکنیم . ساده و بی تجمل چه با کرونا چه بی کرونا
راننده سرویس رو خوب اومدی

تیلوتیلو چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 11:24 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

مبارک باشه عزیزدلم
انشاله که شاد و خوشبخت باشن

ممنون عزیز دل . الهی آمین

نیروانا چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 08:57 ق.ظ

تبریک میگم عزیزم
اونقدر آرزوهایی که براشون کردی قشنگ بود که من فقط میگم کپی پیست
راستی بابا عباس قصد تجدید فراش نداره؟
عاشقشمممم من

فدااات عززیز دلم .
مصی پلنگ میاد سراغت ..
البته ابن پلنگ که میگم معناش پلنگ های امروزی نیستااا همون پلنگای قدیمی خودمون

متولد ماه مهر چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 08:10 ق.ظ

الهی عاقبت به خیر شوند مادر، مهربانو خیلی خوشتیپ شدی مادر برای خودت اسپند دود کن عزیزم

مرررسی قربون شکلت عزیییزم . ای جااان بازم مرررسی

نگین چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 02:30 ق.ظ

ای جاااانم تا باشه از این خبرها باشه الهی

خیلی خیلی تبریک میگم مهربانو جانم
اینقدر خوشحال شدم انگار خواهر کوچولوی خودم عروس شده ..
امیدوارم سالهای سال به خوبی و خوشی کنار هم زندگی کنن و تمام لحظات زندگیشون سرشار از عشق و حلاوت باشه عزیزم..

روحش شاد مادربزرگم وقتی میخواست دعا کنه میگفت الهی مثل مورد ریشه کنن

یه خواهش هم دارم در ضمن!
واسه این باربی خانوم خوشگل بلوز قرمز که کنار عروس خانم نشسته که قیافه ش هم خیلی آشناست!! یه مشت اسپند بریز تو آتیش لطفاً

خیلی دلم میخواست اون شکلک بوسه رو بذارم ولی چه کنم که لباش قلمبه ست حس میکنم پروتز کرده دوستش ندارم خوب

ممنون نگین نازنینم
فدات شم الهی برای دختر و پسر گلت باشه . خدا رحمتشون کنه چه دعای قشنگی .. ریشه هایی به زیادی و استحکام گیاه مورد
ای جااان قربون چشمات که خواهر عروس رو انقدر زیبا میبینی
آرره راست میگی منم از اون لب پروتزیش خوشم نمیاد

نسیم چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 01:09 ق.ظ

مبارک باشه مهربانو جان، انشالله عروسی دختر نازنینت

ممنونم نسیم جاانم

طیبه چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 12:31 ق.ظ http://almasezendegi.mihanblog.com

چه ذوقی کردم من
الهی زندگیشون گل و بلبل و شادی و دل به دل هم باشه
تبریک میگم خیلی زیاد نون زیر کباب

قربونت برم مهربووون . الهی آمین .
تی تی جون عروسی شاه پسرت ان شالله

Aftab mahtab چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 12:27 ق.ظ

خیلی خیلی مبارک باشه❤️❤️

ممنونم عززیز دلم

آوا چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام مهربانو جان
به به چه پست خوبی گذاشتی...دلم کلی شاد شد...خیلی مبارک باشه امیدوارم که همیشه به خیر و خوشی دور همدیگه جمع بشین...الهی..

سلام آوای عزیزم . ممنونتم قربونت الهی همیشه شاد باشی عزززیز دل .
الهی آمین همچنین

لیلی۱ سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 11:50 ب.ظ

الهی آمین مهربانو جان
انشاله خوشبخت بشن
همچنین انشاله همه جوونها این سنت های پسنیدیده رو از خانواده گل شما یاد بگیرن

ممنونم لیلی جانم امیین .
فدای تو

اعظم 46 سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 07:45 ب.ظ

مبارک باشه الهی همه کسانی که دوست دارن ازدواج کنند خوشبخت وعاقبت بخیر بشن
قَسمت دختر گلت بشه بزدودی

ممنونم اعظم جان .
فدای شما مهربون

طناز سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 07:20 ب.ظ

مبارکههههه.زندگیتون پر از اتفاقای خوب الهییییی

ممنونم طناز جان . همچنین خانوم گل

ماه سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 04:41 ب.ظ

کاش می شد اینجا صدای کل کشیدن ارسال کرد. ممنون شادیت رو با ما شریک شدی. هزار ماشاا... به عروس و داماد و خواهر گل عروس... ایشالا خوشبخت و شاد و سلامت باشند در کنار شما...

ای جااانم قربون مهربونیت عزززیزم .
کلی ذوق کردم از خوندنت

نسرین سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 04:26 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

مبارکه مبارک... کِل کِل کِل
میشکی مث مو کیک خامه دار دوس نداره...
عزیزم خیلی دلیر شدی عکس بی حجابی گذاشتی یا... میگم باریکلا خوشم اومد ساده برگزار کردن.
به سلامتی و میمنت. که ایشالا تا آخر عمر با هم خوش و سلامت زندگی کنند.
درست میگی خیلی از مراسم عروسی و نامزدی ها بخاطر کرومای عنتر عقب افتاد

مررسی خوشگل من
جات خالی نسرین جونم . عززیز دلمی مهربون میدونم چقدر مینای ما رو دوست داری و همیشه پیگیر احوالش هستی . الهی آمین .

سمیرا سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 04:24 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

وااااای چه لباست قشنگه مهربانو جون..

خصوصا رنگ زرشکی که من عاااشقشم
بهت خیلییی میاد عزیزم.اسفند بریز لطفا

عروس و داماد هم خیلیییی شیرین و بانمکن
انشالا خووووشبخت بشن.

مررسی سمیرا جونم .
الهی امین قربون دل مهروبونت

شارمین سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 02:44 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام.
مبارک باشه مهربانو جان

چقدر شما همتون کپی همدیگه اید

سلام شارمین جانم ممنونتم عزیزم
عه یعنی من شبیه این خوشگل خانومم؟؟

ساناز سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام
به مبارکی و میمنت انشالله
امیدوارم سبز بخت شوند

ممنونم ساناز جان الهی آمین

مریم سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 01:23 ب.ظ http://navaney.blogfa.com

ای جااااان
چه رمانتیک
مبارکه انشاالله
به سلامتی و دل خوش
چه خواهر خانم های نانازی، هزار ماشاالله

مررسی مریم جونم لطف داری قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد